.

No sehän ei tosiaan vaatinut kuin että sanoo ettei ole alkanut :cautious:
Tuun ilmoittamaan sitten onko kp1 tänään vai huomenna :)

Voikun saisi tuon miehen patistettua viemään sen näytteen... pelkää siis enkä ole voinut pakottaa :notworthy:
 
Ihania uutisia @Miina- :love:

Mun oli pakko palata tähän ketjuun, siltä varalta, että oikeasti tää vauva jättää matkansa kesken.. (n) Olen raskausviikoilla 6+1, mutta jo eilen mietin oireiden vähyyttä ja ettei kaikki ole hyvin. Aamulla miehelle vähän itkeskelin, kun ei ole yhtään raskaana oleva olo enää. Siitä hetken päästä paperiin tulikin ruskeaa tuhrua. Hirveä itku ja pelko. Tässäkö tää nyt sit oli. :cry: nyt alavatsaa kramppailee ja oon aivan :poop: suoraan sanottuna. Alan jo henkisesti tehdä siirtoa takaisin tänne. :unsure: ensi viikolla 24.1 olisi varhaisultra. Sinne kyllä mennään, mutta omat toiveet ei ole kovinkaan korkealla.. Oli pakko ottaa sairaslomaa, kun ei tältä itkulta pystyisi mihinkään töihin keskittymään.
 
@Beibihaaveilija Todella inhottavaa kun alkuraskaudessa joutuu pelkäämään ja murehtimaan :( onneksi aina ei ole huono merkki, mulla kakkosen alkuraskaudessa ilmeni vaihtelevasti niukkaa ja runsasta vuotoa, 2 viikkoa piti joulutauon takia odottaa ultraa ja kaikki oli hyvin, syyksi selvisi hematooma. Tsemppiä odotteluun! <3
 
@Beibihaaveilija toivotaan että kaikki on hyvin ❤

Minä olettaisin että nyt olis dpo 8 tai jotain sinne päin jos nyt edes oli ovista,kierto on vielä kierukan jäljiltä ihan sekasin. Nyt pitäis malttaa olla testaamatta,mutta hirveesti polttelee testaamaan. Nykyään vaan tahtoo olla nuo viivanpaikat enempi sääntö kun poikkeus :( ja minulla on kyllä niin tarkat viivalasit päässä että valkonen muuttuu pinkiksi aivan varmasti. Tänään kävin ostamassa digin kaappiin valmiiksi,siihen en kyllä Pissi ennenkun joku muu testi antaa selkeän viivan. Apteekin testi odottelee tuolla. Voihan piinapäivät :sneaky:
 
  • Tykkää
Reactions: Ilonetsijä

Yhteistyössä