.

Pahoittelut @Li88 ja @alfred.j.kwak :(

@Aamukahvi1 vahvistumista viivalle :love: menkkakivut onneksi on myös raskausoire ;)

@lillium voi miten odotan huomista!! :giggle: Onko sulla kuinka pitkä luteaalivaihe yleensä? 14 päivää?

@Delphyne ja @lillium eilen tein ovistestin taas ja nyt pärähti tumma viiva jo ennen kuin kontrolliviiva ilmestyi :LOL: lopulta tuli tämmöinen.
 

Attachments

  • Tykkää
Reactions: Delphyne ja chili_
Tsemppiä jännääjille! (y)(y)(y) Ja pahoittelut negan testanneille :unsure: Ollaan kuitenkin täällä ryhmässä keskimääräistä aikaisemmin liikenteessä noiden testausten kanssa, että toivottavasti noistakin negoista vielä plussaksi muuttuu :love: Mulla dpo4 ja tänään ollut vv runsasta, muuten ei mittää yllättäen :LOL: En jotenkaan nyt jaksa innostua näköjään tästäkään kierrosta, vaikka ekaa kertaa noi "vahvemmat" lääkkeet olikin, ehkä kun tuli vuosi täyteen yritystä ni menee jo rutiinilla :geek:
 
Laitan huomenna kuvaa jos saan kameraan näkymään vielä.. ja jos koko viiva näkyy enää. Mies ollu vieressä lähes koko päivän ni ei oikei voinu kuvata. Mä testasin ovistestillä raskauden viimeksi ja viiva oli yhtä tumma ellei tummempi kuin kontrolli että hyvinkin voi näyttää raskauden. Viime kierrossa näytti ovista samana aamuna kun vuoto alko..
 
Tässä mun ovis testi r-testinä dpo 12 (vasemmalla siis o-testi ja oikealla r-testi) molemmat Sofi merkkisiä, täällä niistä juuri olikin puhe, mun ja ilmeisesti monen muunkin mielipide on että nää testit näyttää positiivisen tosi myöhään kun muut testit antaa jo aiemmin. Itellä ei oo muista testeistä tosin kokemustakaan, kaksi raskautta olen näillä todentanut ja useemman negan, ikinä ei oo ainakaan tullut turhaa viivanpaikkaa, mutta tosiaan ei järin ajoissa saa tällä plussaa.
FB_IMG_1548005499338__01.jpg

Ja tässä vielä ovis testi joskus rv 6 tai jotain, hyvä ettei mustaksi muuttunut :ROFLMAO:
IMG_20181228_183703__01.jpg
 
@Delphyne ovistesti saattaa näyttää viivaa koko loppukierron, paljon yksilöllistä vaihtelua. Mulla kävi niin että oviksen jälkeen näytti plussaa 2 päivää vielä, siitä haalistu joka päivä vähän ja heikoimmillaan oli dpo 8, tästä sitten uudelleen nousuun.
Tsemppiä odotteluun! (y)
 
@Bubble92 Pahoittelut uudesta kierrosta. :(

@Wintersun Niin mäkin salaa tottakai toivon :love:, mut päälimmäisenä on tällä hetkellä hirmunen epäilys, että näinköhän. :unsure: Huominen kertoo. :) Jaksamista "työrupeamaan"! :LOL:

Kumpi testi on muuten herkempi: One step vai Pregcheck? Mietin, että kumman tuhlaan, jos vuoto ei ala. :)
 
@Delphyne Mulla näytti tältä Dpo10. Ylempi siis ovis- ja alempi raskaustesti. Mulla näyttää ovistestit hailuraa koko kierron oikeastaan. Oviksen aikaan vahvistuu melkein mustaksi ja sitten raskaana myös tuli vahvemmaksi kuin kontrolli. Muista, että ne tosiaan näyttää kyllä joka tapauksessa jotain. Eli haalea, ei välttämättä tarkoita raskautta. Ja tämän sanon vain, ettet pety turhaan. (y)
 

Attachments

  • Tykkää
Reactions: Delphyne ja chili_
@Delphyne jos aikaisin aikoo testailla, niin suosittelen kyllä r-testejä. Ovistestit sinänsä voivat näyttää ennen menkkoja melkein plussaa muutenkin ja mulla ainakin näkyy koko kierron ajan vaihdellen jonkinlainen viiva. Mutta toki sitten niinä päivinä, kun alkaa tulla haamua r-testiin, niin varmasti ovistestikin alkaa olla tosi vahva :) @lillium oi jännittävää tsemppiä huomiselle! (y)(y)(y)(y) Ite testannut molemmilla raskauskerroilla cb ovisdigillä hymynaaman sinä päivänä, kun menkat päivän myöhässä, sitten uskalsi tehdä r-testin. Mutta tuo tosiaan vasta menkkapäivänä.
 

Yhteistyössä