<3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 vol.3

Heips! Täältä ilmoittautuisi mukaan tämmöinen tyttönen! Olen tätä pinoa seuraillut jo jonkin aikaa, nyt tulisin mukaan mielelläni, jos vaan huolitaan ;)

Eli menossa kp 6/26-31 yk 3. Lapsi ollut jo pitkään haaveissa, ja mies antoi "sostumuksensa" yritykselle tuossa lokakuussa, marraskuussa sitten jätin e-pillerit pois (söin n.4v). Kierto ei kovin sekaisin mennyt lopetuksesta, hieman venähti vain *kopuuttaa puuta, ettei venähdä enempää*.

G ikää 20v (tänä vuonna 21). Ja edelliseen galluppiin; mies 23v, (täyttää 24).

Hirmusesti onnea kaikille plussanneille!! Ja paaaljon plussatuulia:heart:
 
Viimeksi muokattu:
niiskuneiti90 Tervetuloa joukkoon mukaan!:)

Mirwu Koulustressi on kyllä ihan kätevää, ei ehdi mitään liikaa miettimään:D Mulla tosin yhteen isoon deadlineen vielä sen verran aikaa, ettei se "ikävä kyllä" ole vielä häirinnyt täällä pyörimistä... Itsekin mietin ensin, että kokeilen ovistikkuja sitten joskus myöhemmin vasta, mutta kun testimielessä kerran testasin, jäin heti koukkuun:LOL: Siinäkin mielessä ne kyllä tässä kierrossa, kun oviksen aikaan ei mitään puuhailua tapahtunut, oli ihan hyödykkäät, etten nyt sitten turhaan ala kuvittelemaan mitään raskausoireita.

G: Mun puolesta voidaan kyllä lisätä iätkin listaan. Itsellä ikää 24.

ON: Gynellä siis eilen käyty, eikä sieltä mitään sellaista löytynyt, mitä ei perustutkimuksessa + ultrassa olisi näkynyt. Vasen munasarja mulla tosin on laiska kuten epäilinkin, mutta eipä kai siitäkään mitään ongelmia synny niin kauan kun tuo oikea jaksaa tehdä vasemmankin työt...
 
Heipä hei kaikille :) ja tervetuloa niiskuneiti90 :wave:

Gabrielle, mä olin jo vähä huolissaan ettei kai sulle ole sattunut mitään kun sulla se masu oli pipi :ashamed: ihanaa kun ilmoitit itsestäs! kyllä se ovis tulee sieltä, usko vaan! nyt vaan joka toinen tai kolmas päivä varmuudeks puuhailette ukon kanssa niin eiköhä se tärppi käy ;) mä kans toivon ettei sun kierto veny! mulla meinaan varmaan venyy ja menee sekaisin nyt ton kemiallisen takia..

Jomi juu samassa veneessä mennään :) ja meillähän kierto on suunnillee samakin! mun on vaan turha jännää tämän kierron lopussa kun varmaan kierto venyy ja tuskin tärppi käy heti perään!

Juu eli mun ikä on 21 vuotta ja mulle sopii et se lisättäis tonne listaan, eikä sitä listaa tarvii päivittää joka päivä tai edes joka toinen päivä, silloin kun Gabrielle ehdit sen tehdä :) niin ja ukon kanssa harrastellaan petipuuhia suunnilleen joka toinen tai kolmas päivä kun lääkäri kehotti näin, että simpat pysyy vireessä, koska hän syö sellaisia lääkkeitä joka hidastaa liikkuvuutta ja tuotantoa, eli joka päivä ei saa ja jos liian harvakseltaan puuhailee niin ne ei liiku sit kunnolla!

OmaaNapaan ei ole lisättävää kuin KP3 :) paitsi nyt on jo vähä parempi mieli, vuotokaan ei ole enää niin pahaa, ihan normi menkoilta tuntuu! paitsi tää on aika kipeä täti ja luulenpa että kestää vierailu hiukka kauempaa ku normisti..

niin ja tosta gerippimehusta, mä ajattelin kans ottaa sen mukaan ens kiertoon ja alkaa syömään vitamiineja :) josko niistä olis taikaa!

kiitos kaikille teille rakkaille tytöille tsempeistä :) täällä on jo parempi mieli ja hieman katse kääntynytkin uuten yritykseen! olette ihania kun jaksatte välittää muista :heart:
 
Omanapalla aloittelen.Kp49 eikä mitään tapahdu.Varasin tiistaille ajan lääkäriin.Joten jos silloin saisi infoa lisää ja jonknlaisia pillereitä,joilla lähtis taas käyntiin.Oviksen aikaan ollaan viime kuusa tähtäilty,mutta epäilen että ovis olikin viikon myöhemmin.Kun testitkin osoittaa pelkkää negaa.Mistähän tälläinen yhtäkkinen kierron sekoaminen voi johtua?

Plussa onnea kaikille ja haleja kovasti huonompia uutisia saaneille :)
 
Täällä ei mitään uutta. Ihan tylsää. Pikkusen tuntui tänä aamuna alavatsassa ja limaa hulahti pöksyyn, että kai se sitten ovis ois nyt käsillä. Ihmetyttää vain kun tuntemukset on niin paljon heikommat kuin viime kuussa. Munkin iän saa lisätä listaan eli täytän 23 ensi kuussa.
Tsemppiä ja voimia tarvitseville ja onnea kaikenlaisten plussien bongailuihin! :)
 
Tryffe Toivottavasti sieltä lääkäristä saat lisää tietoa ja menkat taas käyntiin!

Jomi Tiedän tunteen! Omassakin tuttavapiirissä moni tullut viimeaikoina raskaaksi ihan vaan yhdestä kerrasta ja vahingossa. Miksi niitä lapsia sellaisille suodaan jotka eivät edes sitä halua? On se niin epäreilua miten jotkut toiset raskautuu ihan tahtomattaan, suunnilleen kun katsovat mieheen päin, sitten ketkä oikeasti tahtoisivat lasta, joutuvat odottamaan sitä plussaa. (Vaikka itse en ole yrittäny kauaa, ärsyttää vaan ihan yleisesti, kun moni joka haluaisi lasta, sitä ei saa.) Elämä on :/ Mutta kyllä se sieltä tulee ajallaan! :heart:

Greippimehusta olitte jutelleet. Itse otin tästä kierrosta käyttöön mehun, saa nähdä mikä on tulos. Myös vitamiinit on tarkoitus aloittaa, kunhan löytyy, Cittarissa ei ollut sopivia kun tänään etsin...

ON voi että oon malttamaton, ärsyttää kun ei tapahdu yhtään mitään, tää alkukierto tuntuu pitkältä kun nälkävuosi. Mutta onneksi saa lukea ja jännittää täällä muiden puolesta :D

Voimia kaikille pettymään joutuneille ja onnea uuteen yritykseen! :flower:
 
Galluppiin Munkin puolesta voidaan lisätä iät listaan. Tällä pariskunnalla ikää 20 :)

ON Täällä ei tapahdu mitään, ei yhtikäs mitään! ARGH. Kp 73/32 jo. Ens viikolla soitan kyllä niistä Teroluteista, jos ei ala tätiä kuulumaan :/
 
niiskuneiti90, tervetuloa joukkoon, ja kovasti onnea teille yritykseen! :) :wave: Muakin pännii kun ei auta ku vaan ootella ja puuhailla aina välillä :D

sinnamon, kiitos varoituksesta, en siis edes kokeile ovistikkuilua etten tule riippuvaiseksi :O :D ja onneksi sait hyviä uutisia gyneltä!

tiuhti_, ihana kuulla että oot jo vähän paremmalla mielellä, vaikka varmasti on paljon käsiteltävää ja ajateltavaa. Uutta yritystä kehiin vaan sitten kun ootte valmiita, ajan kanssa helpottaa! :)

Tryffe, toivottavasti saat apua lekurilta! Mä oon kans ihmetelly tollasta yhtäkkiä kierron sekoilua itelläni. Luomuna oon ollu siis lähes aina, mutta muutaman kerran (ja aika tarkalleen kaikki kerrat vuoden välein) menkat myöhästeli tosi paljon, ja aina tuli testeistä negaa. Ois jännä tietää mikä siinä sekos, liekkö joulustressi aina sekottanut kiertoa jotenkin tai jotain.

Lilli88lle toivottelen paaaaaljon heiluvia peittoja ;)

Galluppia, munkin puolesta iät voi hyvin lisätä, minä sekä miekkonen ollaan 24, täytetään 25 syyskesästä.

Lisää galluppia, utelisin teiltä sellaista että millä tavoin edistätte raskautumista jos sellaista teette? (pahoittelut kököstä kirjallisesta ulosannista, ei oo tänään oikeen enää paukkuja järkevään aivotoimintaan :D ) Eli esimerkkinä, täällä on puhuttu greippimehusta, sitten joku saattaa olla koivet katossa puuhastelujen jälkeen, tikutella oviksia ym. Elikkäs ihan mitä mieleen tulee, olipa kyse sitten "lumelääkkeestä" tai mistä vaan :) Kiinnostaa tietää ja ehkä voisin itsekin jotain kokeilla ;)

ON: Tylsäätylsäätylsää, menkat taitaa olla lopuillaan onneksi, menkkailuaikakin vilahtanut hetkessä kun on ollut tekemistä. Tämä kevät tulee olemaan melkoista haipakkata opiskelujen suhteen onneksi, jos sattuu käymään ihme ja tärppää siinä sivussa niin se on tietty vaan plussaa :D
 
Hei vaan kaikille !

Olen täällä taustaillut, kun itselläni ei tapahdu yhtään mitään. Todella tylsää !
Mukava lukea teidän juttuja ja jännittää mukana. Saan paljon hyvää oppia teiltä kokeneemmilta. Kiitos siitä!

G Minunkin puolesta iän voi laittaa näkyviin, elikkäs ollaan avokin kanssa molemmat 27.
Ja sitten tuohon toiseen G:hen; en oikeastaan ole tehnyt vielä mitään muuta kuin yrittänyt syödä terveellisesti ja olen aloittanut foolihappotablettien ym. vitamiinien syönnin. Sovin itseni kanssa heti alussa etten ala tikuttamaan oviksia, koska tiedän että siitä tulee sitten "pakkomielle". Parempi hoitaa ainakin aluksi näin mutuna :) Tuota greippimehua minäkin voisin kyllä kokeilla.

Noh, eipäs tällä kertaa muuta kuin plussatuulia, haleja ja voimia kaikille !:flower:
 
t84
Moikka taas pitkästä aikaa!

Jos joku vielä muistais mut kun en ole pitkään aikaan käynyt :)

Kaikki on ollu vähän solmussa, en oo jaksanu edes käydä lukemassa täällä niin pahoittelen, en ole enää yhtään mukana mitä on tapahtunu. Mulla tosiaan on niin pitkä yritys takana, ilosesti oon kuitenkin porskuttanu eteenpäin pettymyksistä huolimatta, kunnes kk sitten tuli romahdus.
Oon varmaan valehtelematta päivittäin itkeny, en puhu mistään pienistä kyyneleistä vaan muutaman tunnin romahduksia. Töissä pystyn olemaan suht normaali, mutta kotona en. Ahdistus alkaa heti kun siellä istun neljän seinän sisällä. Miehen kanssa ollaan pelkästään tapeltu, kaikki tuntuu hajoavan palasiksi. Musta tuntuu että joka kerta kun kuulen että joku on raskaana, taas pari töistä ilmottanu, katkeroidun vähän lisää. Oon vieläkin aidosti ja oikeesti onnellinen toisten puolesta, mutta samalla helvetin kateellinen, inhoan sitä tunnetta mutta en voi sille mitään.

Aika oli jo tutkimuksiin, mutta peruin sen, musta ei nyt vaan oo siihen, jos tähän paskaan vielä pudotetaan pommi, että ei me voida saada lapsia ollenkaan, en oikeesti enää tiedä mitä teen... Koko tulevaisuus on vähän huteralla pohjalla tällä hetkellä...

Ajatukset on vähän solmussa, paljon oli mitä piti kirjottaa mutta eipä mitään järkevää taas tule pihalle. Haluan kuitenki kiittää kaikkia, täällä on upeita ihmisiä :heart:
Täällä kp 6 ja yk varmaan tuhat, mutta en tiedä tartteeko sitä listalle laittaa, täällä kovasti haluaisin pyöriä mutten tiedä pystynkö... Päivä kerrallaan...
 
The Esikoisesta Haaveilevat PE 21.1.2011



AnniMu................kp 73/32.............................yk 2
Tryffe..................kp 50/35-37........................yk ?
Angela88.............kp 44/24-38........................yk 0/1



HelenaM................kp 38/35............................yk 3
Epa_88.................kp 37/30............................yk 3
iloksi.....................kp 37/31-33.......................yv 4,5
pöppinen...............kp 32/28-30.......................yk 2
Skooby.................kp 30/28-31.......................yk 3



PikkuHöttiäinen.......kp 26/?............................yk 1
Lilli88.....................kp 23/?............................yk 2
sinnamon...............kp 23/?............................yk 1
Puna-Musta............kp 22/26-28.....................yv 1,5
Äipäksi91...............kp 20/29..........................yk 7
jonna_82...............kp 20/29-32.....................yk 8



Gabrielle................kp 19/32...........................yk 5
AnniSofia...............kp 15/30...........................yk 5
BlueNote................kp 15/?.............................yk 5
tiksutin..................kp 15/28-30......................yk 4
mimmu1984...........kp 11/31-38......................yk 8



Chiba....................kp 8/30-35........................yk 9
niiskuneiti90..........kp 8/26-31........................yk 3
Ansku83...............kp 7/30-40?.......................yk 2
Ella83...................kp 6/31-57.........................yk 3
Mikella...................kp 6/30-32........................yk 2
t84.......................kp 6/26-28........................yv 2
Jomi......................kp 5/30-32........................yk 6
tiuhti_...................kp 4/25-28........................yk 4
Mirwu....................kp 4/28.............................yk 2
iseeyou..................kp 4/25-29........................yk 6
soleigh
Karoliina87
Uuve
Sonic
helitys
Jonna_91
Salpe




HAAMUJENGI/RKTT




TAUSTALLA KUUMEILEE


An-nie
Shih





Plussanneet :heart::heart::heart:




EdlaOnni 23.7.2010 yv 2+
HappyFeet 1.8.2010 08/08
Päivänsäde82 17.8.2010 yk 2
chiaraa 30.8.2010 yk 3
Tiudeliini 12.9.2010 yk 2
Odes 13.9.2010 yk 5
Lumpe 15.9.2010 yk 4
fyssari86 18.9.2010 yk 1
Supuliini 20.9.2010 yk 2
haaveilija87 22.9.2010 yk 2
Otokka 28.9.2010 yk 1
susse83 9.10.2010 yk 3
Valkokulta 10.10.2010 yk 10
Mary Jane 13.10.2010 yk 3
niuku 20.10.2010 yk 14
MyDream 22.10.2010 yk 10
Arianna 28.10.2010 yk 5
Keiju123 31.10.2010 yk 1
Dreamangel 1.11.2010 yk 2
NiQ 6.11.2010 yk 4
anu84 8.11.2010 yk 26
Anna-79 11.11.2010 yk 1+6
Murmeli88 24.11.2010 yk 4
Nannie 4.12.2010 yk 3
Hyppy 6.12.2010 yk 2
Taiska87 6.12.2010 yv 2
innoM 20.12.2010 yk 1
Arminen 25.12.2010 yk 3
Memelisa 27.12.2010 yk 6
horrorpop 11.1.2011 yk 6
Zophie 15.1.2011 yk 3
elmiju 17.1.2011 yk 7
 
Viimeksi muokattu:
t84 Just mietin et mitäköhän sulle kuuluu viimeks kun päivitin pinoa, kiva että jaksoit tulla käväseen. Oon pahoillani, että sulla on noin rankkaa. Voin vaan kalpeasti kuvitella kuinka vaikeata sulla on, ei koitakaan väittää pystyväni tietämään miltä susta tuntuu vaikka yritänkin. Uskon, että tähän touhuun työlääntyy, mullakin on alkanu pyöriin se enemmän mielessä...

Voisinpa sanoa jotain, mikä helpottaisi, mutta tiedän etten voi. Kaiken tuen kyllä saat minkä tätä kautta pystyy antamaan. Ymmärrän että sua pelottaa se tutkimuksiin meno, luultavasti oikea ratkaisu lykätä sitä kunnes voit paremmin ja tunnet olevasi riittävän vahva kuulemaan ne uutiset mitä sieltä saat, sydämestäni toivon että ne olisivat hyviä. Paljon voimia arjen jaksamiseen, tuu kirjotteleen meille jos siitä on mitään apua. Oot mun ajatuksissa... :hug:
 
tiuhti_ On se vaan kiva kun joku huolehtii ja kaipailee! Ja kiitos synninpäästöstä, yritän ehtiä päivittään joka toinen päivä (sekään ei oo kiva jos toi pino on joka välissä kun vie niin paljon tilaa), mut onneks ketään ei oo näyttäny haittaavan jos joskus menee yks ylimääräinenkin päivä. Tädin tulon jälkeen varsinkin ottaa koville kauheesti täällä puuhailla... Jos noi testit ei ollu väärässä ja se ei ollu ovis niin sit se ei oo kyllä tulossa tässä kierrossa ollenkaan ainakaan millään järkevillä päivillä, testeissä näkyy sama viiva edelleen. Meillä ei oikein toi puuhailu koko ajan oo tapana, joten tää kierto tais mennä hukkaan, yleensä ollaan aktivoiduttu oviksen aikoihin kun oon tietäny sen tulevan... Joo, me ollaan tylsiä mut ei olla niin aktiivisia enää kun ollaan oltu melkein 10 vuotta yhdessä. Toisaalta pelkään et just siks en tuu raskaaks kun yritetään liikaa....

Mirwu Noi alkukierrot on kyllä ihan älyttömän tylsiä, onneks sulla on ollu muuta ajateltavaa ja aika on menny nopsaan. Pystyisinpä mäkin kääntään ajatukseni pois tästä hommasta...

sinnamon Hyvä, että kaikki näyttäis olevan kunnossa! Mistä se gyne näki, että vasen munasarja on laiska? Musta tuntuu että mulla oikea, koska melkein aina tunnen kivut vasemmalla puolella ja silloin kun kävin gynellä ja se ultras, silloinkin näky vasemmalla keltarauhanen...

Chiba
Musta tuntuu et se greippimehu on karkottanu mulla koko ovulaation... Ainakin testien perusteella nyt on menossa joku ovuloimaton kierto tai sit se menee tosi myöhäseks (vähän epäilen tota ekaa, koska teroja oon syöny kuitenkin viime kierrossa). Masentaa, että menee yli kuukausi hukkaan tai voihan tää kierto venyä taas lähelle 50 päivää jos ovista ei tapahdu...

niiskuneiti90 Tervetuloa mukaan!!

G1: Mä oon 29-vuotias ja mies 31.

G2: Meillä on kyllä muutamia konsteja käytössä. Raskausvitamiinit oon aloittanu jo yrityksen alussa, greippimehu on nyt kokeilussa. Syödään aina melko terveellisesti ja alkoholia käytän harvoin. Liikuntaa harrastan 5-7 kertaa viikossa. Seksin jälkeen nostan jalat ylös ja makoilen hetken paikoillaan. Ovistestitkin on käytössä, mulle ne on kyllä pakkomielle mutta stressaisin varmaan enemmän näiden epäsäännöllisten kiertojeni/seksielämän kanssa enemmän ilman niitä kun niiden kanssa.

).( Kp 19 menossa ja ovis täysin hukassa... Turhauttavaa...
 
Viimeksi muokattu:
Hei naiset! Mä nyt täällä juttelen ihan keskenään mut pitäiskö pistää uus pino pystyyn kun tästä on tullut jo niiiiiin pitkä? Voisin laittaa ja pistää tänne sit heti linkin? Kattelin noita muita eikä mikään oo näin pitkä... Enkä tietenkään laita jos jonkun mielestä ei oo hyvä idea? Voisin värkkäillä sitä huomenna tai vaikka ylihuomenna riippuen siitä mitä sanotte!
 
t84 Oon niin pahoillani sun puolesta! :( En voi edes kuvitella, miten vaikeaa sulla voi tämän asian kanssa olla! Omia tuntemuksia on tärkeää kuunnella. Jos et ole nyt heti valmis tutkimuksiin, niin varmasti tulee se päivä kun olet. Toivon niin sydämestäni, että sinulle tulisi sitten hyviä uutisia. Onneksi meillä täällä Suomessa on mahdollisuus saada myös apua, mikäli sitä tarvitsee. Haleja sinulle! :heart:

Gabrielle Mun puolesta voit pistää uuden pinon pystyyn! :) Kiitos kun jaksat tätä päivitellä!

Mirwu Kiitos toivotuksista! :) Peitot on kyllä heiluneet nyt varuilta joka päivä! Ei ees oo ollu mitenkään pakollista tekemistä vaan oikeesti ihanaa! :p

Gallup Mä syön monipuolisesti ja lisäksi otan vitamiineja päivittäin. Nyt raskautumistarkoituksessa oon aloittanut b-vitamiinivalmisteen, jossa on enemmän foolihappoa kuin pelkässä foolihappopillerissä. Suosittelivat sitä apteekissa. Juon myös tosiaan greippimehua. Tyynynkin laitan ihan varuilta pepun alle ja makoilen sängyssä hommailujen jälkeen. ;) Tiedä sitten mikä auttaa ja mikä ei, mutta eihän noista haittaakaan ole. Ovulaatiotestien kokeilun ajattelin ensi kierrossa aloittaa, mikäli ei nyt tärppää.
 
Kirjotin eilen pitkät pätkät, mut sit tuli joku tiltti sivustolle eikä teksti ilmestyny tänne :mad:

t84 Todella, todella paljon voimia teille! Toivotaan, että solmut vielä aukeaa ja tilanne rauhottuu. Tänne on hyvä purkaa sydäntään, siksi täällä ollaan :)

Gabrille Pidetään peukkuja, että se ovis tekis yllätyshyökkäyksen vielä! Toisesta ketjusta luin, että vaikka joku oli tikuttanut ovista eikä sitä ollut bongannu (aikasemmissa kierroissa oli tullut selvä ovis+) niin tuli silti siinä kierrossa raskaaksi. Päästään sitten samaan aikaan jännittämään kuunvaihteessa.

G: Itse olen 28 ja mies 31
G: Juon greippimehua, molemmat syödään vitamiineja, olen yrittänyt aikasempaa tarkemmin kiinnittää huomiota monipuoliseen ruokavalioon ja liikuntaa olen myös lisännyt. Ovista olen tikuttanut kolme kiertoa.

).( dpo3 menossa ja tässä kierrossa annoin itselleni luvan nauttia ajatuksesta, että nyt on saattanut tärpätä. Olen huomannut ettei se stressiä ole lisännyt vaan päinvastoin on rento ja hyvä olo. Tänään aamulla alavatsalla tuntui nippailuja sekä vasen munis kipuili jonkun aikaa.
 
Viimeksi muokattu:
Pahoittelut tädin yllätteneille:ashamed: Se riipii aina yhtä kovasti, vaikka siihen oliskin varautunut!

AnniMuVaadi ihmeessä saada terot käyttöön. Ainakin yksityiset gynet niitä kirjottaa aika helposti. Itse olin Mehiläisen gynellä ja hän kirjotti mulle ne heti.

t84Voimia:hug: Ehdottaisin sulle mikäli voimat rupee olemaan vähissä, ulkopuoliselle ammattiauttajalle puhumista. Helpottaa aina kummasti kun saa ajatukset ulos ja niihin uutta perspektiiviä!

Mirwu Kuulostaa ihanalta, että pystyt tekemään kaikkia normaaleja asioita ja olla myös miettimättä vauvoja..Itse pystyin tähän vain tällä kierrolla, koska olin lomamatkalla, muuten kodin arjessa en pysty miettimään muuta kuin vauvoja. Oon kovasti yrittänyt löytää tähän ratkasun, koska tämmönen elämä on todella raskasta.. kaikki pyörii testien ympärillä ja oman kropan seurannassa..

ON Joten ajattelinkin, että mikäli nyt ei tärppää (nyt näyttää siltä, että täti on tulossa kylään nyt kp 39/35? ja testi aamulla nega)heitän vessasta kaikki ovulaatio tikut/raskaustestit jonnekkin kaapin pohjalle ja lopetan vauvan miettimisen ja rakastelun tahdittamisen ja on pakko ruveta vaan ajattelemaan tulee jos on tullakseen. Ajattelin myös alkaa koiraprojektiani suunnittelemaan, koska olen ollut tässä nyt vuoden ilman treenikaveria, joten luulenpa että reenikaverin(pennun) etsiminen ja sen kouluttaminen saa mut unohtamaan kaiken muun..Joten mut voi tiputtaa listoilta pois tuun kirjottelee varmaan aina välillä kuulumisia, mutta nyt on aika muille jutuille!:hug:
 
Viimeksi muokattu:
PikkuHöttiäinen, itselläni sama sopimus itseni kanssa :) ei ainakaan vielä tikutteluja siis. Ja koita säkin jaksaa tämä tylsyyden vaihe, loppuispa jo pian! :D

t84, voi harmistus, kovasti voimahaleja! Omille tunteilleen ei vaan voi mitään, se on ihan ymmärrettävää, ja varsinkin tilanteessa kun yritystä on pitkän matkaa takana. Ja jos menee tutkimuksiin niin menee sitten kun itse tuntee jaksavansa, vastavirtaan on kovin raskasta uida. Jos kuitenkin pystyt niin tule välillä kurkkimaan meitä :) Tsemppiä kovasti!

Gabrielle, jos jaksat ja kerkeät niin uusi pino olisi aika nice! :)

Lilli88, sulla on oikea asenne, ei sitä tekemällä tehdä vaan pitää siitä nautiskellakin! Mulla sama ajatus, vaikka jo ekassa yk:ssa meinaskin lipsua vähä suorittamiseksi mutta onneksi järkiinnyin ajoissa.

jonna82, tuo sun tunne saattaa enteillä hyvää! toivotaan että nappas :)

HelenaM, en mä ole niin vahva kuin ehkä annoin ymmärtää, kyllä ne beibit mielessä pyörii paljonkin. Ekalla yrityskerralla olin aivan höppänä ja testailin hysteerisesti liian aikaisin ym. Oon vähä sellanen ihminen että innostun täysillä jostain kun kerrankin innostun :D Sitten aloin pohtia että mökkihöperöksihän tässä tulee, onneksi sitten aloin käydä hiihtelemässä ja luennotkin ja muut koulutouhut alkoivat. Tuo koiraprojekti kuulostaa kyllä kivalta, siinä varmasti aika hurahtaa siivillä ja saa uutta ajateltavaa :) Hyvää jatkoa ja käyhän välillä kuulumisia kertomassa!
:heart:

ON: edelleen tylsäätylsäätylsää, mutta onneksi peitot taas heilumaan säännöllisen epäsäännöllisesti :D
 
Miunki puolesta voi alottaa uuden pinkan. Kyl tää sairaslomailu on yhtä....tuskaa, päivisin yksin kotona ni ei oo kyllä muuta ajateltavaa ku vauvat. Kp 10/30-40, odottavan aika on pitkä. Sitten joutui vielä noita aivan ennennäkemättömiä mensujakin kummastelemaan niin meni pienen ihmisen pää vielä entistä enemmän sekaisin. :) Alavatsan kipuilua, n. viikon ennen mensuja ja jatkuu, välillä viluttaa, välillä kuuma, huimausta, lämmöt ollut viime maanantaita (36,4) lukuun ottamatta 36,8-37,2 normaalisti 35,8-36,2, päänsärkyä ollut jos jonkin asteista tän viikkoa joka ilta, väsyttää kokoajan (viimeiset 3 viikkoa) mutta unta ei meinaa välillä saada millään. Sitten kun nukkuu niin 12 h hyvä jos riittääkään ja taas väsyttää. Ihan mielenrauhan saamiseksi tein testin viime tiistaina ja tietty nega, mitäs muutakaan. Mensut siis olivat erittäin paljon niukemmat kuin normaalisti. Lienee johtuu tästä raskaaksi tulemisen stressaamisesta ja muutenkin vähän pientä stressiä asiasta jos toisesta. Ja vaikka tässä vaiheessa on vasta yk 2, niin edellisen aviomiehen kanssa meni reilu vuosi yrittämistä ja mitään ei tapahtunut (erosta kulunut nyt 5v). On senkin puoleen pelkoa takalistossa ettei se onnistuisi nyttenkään. No mutta, tämä tälläkertaa tästä omanapailusta. :)

Isot pahoittelut jälleen pettymään joutuneille, tsemppiä yritykseen ja plussapuhureita! =)

t84 Paljon voimia ja jaksamista!! Täytyy myöntää että on samat fiilikset aina kun kuulee jonkun tulleen raskaaksi ja se yleensä on tapahtunut juuri niin ettei se ole ollut tarkoituksellista. Sitten tulee mieleen, miksi en koskaan minä?! Mutta, täytyy vain yrittää etsiä elämästään ja ympäristöstä niitä pieniä ilon rippeitä auttamaan. Maasta se pienikin ponnistaa! =) TSEMPPIÄ! :heart:
 
Tsemppiä tosi paljon kaikille sitä tarvitseville! Ikävää, että niin monilla täällä on huolia. Iso:hug: Onneksi tää palsta on tosiaan mitä parhain keino purkaa sydäntään.

Gabrielle Ei se gyne varsinaisesti nähnyt, että vasen munasarja olisi laiska, mutta kun kerroin, että tunnen oviksen joka kuukausi vaan oikealla puolella (silloinkin viimeksi kun mulla oli pillereistä pidempi tauko) niin hän piti hyvin todennäköisenä, että vasen on vaan laiska tai siinä on jotain muuta häikkää. Mutta ei sillä pitäisi olla niin paljon väliä, kun toinen munasarja voi kuulemma ottaa hoitaakseen toisenkin hommat, eli ovulaatio voi joka tapauksessa tapahtua joka kuukausi. Toivotaan vaan että toi toinenkin ei nyt sitten tuplavuorojen takia väsähdä!

G: Raskausvitamiineja aloin nyt syömään tällä viikolla ja greippimehu odottaa kierron alkua jääkaapissa. Oon myös yrittänyt saada miehen syömään vitamiineja, mutta se on kyllä helpommin sanottu kuin tehty:D
 
No voihan rähmä! Kone teki temput ja koko mun pitkä kirjoitus katosi:headwall::mad:

Mirwu tylsyy todellakin loppuu aikanaan ja onneksi täällä tapahtuu jotakin. Täti nimittäin tuli kylään !
:confused: en tiedä pitäisikö olla iloinen vai surullinen, mutta hyvä puoli siinä, että kohta uutta yritystä pystyyn !=) Joten kiertoni saa päivittää eli 1/27 yk2. Toivottavasti täti vierailee pikaisesti sillä tässä on jo niin tottunut ettei tätiä aina ole näkynyt, kun on syönyt pillereitä. Vuotokin on kyllä nyt todella niukkaa mitä yleensä on ollut. Noh, pitänee katsoa miten homma sujuu ja toivottavasti kehon tasapaino löytyy. Tulihan niitä pillereitä syötyä todella pitkään.

Gabrielle uusi pinkka sopii minullekin jos jaksat sellaisen laittaa pystyyn ! Kiitos!

Nyt tämä kööltsi lähtee laittamaan pyykit kuivumaan ja jos sitten jatkaisi muita hommia.

Ihanaa sunnuntaipäivän jatkoa ja kuulemisiin ! Kaikille tsemiä ! Toivon kaikille kovasti plussatuulia ja voimia niille joilla on nyt hankalampaa !
 
Ehkä jotain uutta täällä on nähtävissä. Täti vähäsen ilmoitti itsestään la aamulla. Mutta nyt vain välillä vessassa käydessä on havaittavissa ruskeaa limaa. Näin ne on joskus ennenkin alkaneet. Nyt mietin ja oottelen mennäkkö sinne gynelle tiistaina vai ei. :stick:

Greippimehuilin aloitin ja sehän onkin oikeestaan hyvää kun makuun tottuu. Paitsi jos aamulla heti hammaspesun jälkeen onnistuu juomaan, on maku vähän turhan kitkerä :LOL:

Paljon tuulia kaikille, plussan muodossa tai peiton heilumisessa :)
 

Yhteistyössä