<3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 vol.3

Pakko käydä täällä huutelemassa, kun ei vielä oikein osaa tuonne odottajien puolelle mennä....

Mä join greippimehua kolme viimeisintä yrityskertoa. Ihan päivittäin pari desiä, koko kierron ajan. Sit nyt viimeisimmässä kierrossa aloitin syömään niitä Multitabsin raskausajan vitamiineja, joihin on lisätty foolihappoa. En tiedä sit onko sillä osuutta plussaukseen.... mut aattelin, et tuskin nuista lisävitamiineista haittaakaan on näin pimeänä vuodenaikana varsinkin.

Tsemppiä kaikille plussaukseen ja oviksen bongailuun!!!
 
Greipistä täällä juteltu, niin mä söin greippiä vasta, kun tulin raskaaksi :O Tuoretta siis. En mehuista oikein tykkää. Onko toi ihan tutkittua, että se auttaisi raskaaksi tulemisessa? Kyllä kannattaa syödä raskaus vitamiineja(foolihapon takia!) jo ennen raskaaksi tuloa (en kyllä ite syönyt, kun vasta ekoilta rv lähtien). Ei niistä tosiaankaan haittaa oo.

(Täällä kärsitään niin pahasta pahoinvoinnista (nyt kolmatta viikkoa), että ei paljon tässä kyllä vitamiinit tms auta :( innoM + Pulla 7+5)

Plussatuulta kaikille! :whistle:
 
innoM Jaksamisia odotuksen ja pahoinvoinnin kanssa.Toivottavasti pian helppaa :)
Jonna_82 peukutukset bongauksesta. :)

Kiitoksia mehuvastauksista kaikille.Tuota kyllä kokeilen.Muuten en ookkaan mihinkään suuntaan edistynyt.Kp senkun kasvaa.
 
innoM, siis greippiä on käyttäneet ennen vanhaa tietääkseni. Kaikilla se ei toimi, ja greippiä pitää syödä/juoda mehuna tosiaan vähän enemmän että näkyy limoissa. Enkä tiedä onko tutkittu tutkimalla mutta tälleen itse kokeilemalla toimii itsellä. :D

Muutenkin greipin olen itsellä kokenut hyväksi, kun tulee sitä seksiä sitten harrasteltua paljon oviksen aikoihin niin eipä tule pissatulehdus, kun on hapanta ja tekkee hyvvää alakerralle. :)
 
Viimeksi muokattu:
Kiitoksia vaan tervetulotoivotuksista. Tuossapa lukaistessani edellisen viestini, havaitsin siellä käyneen pienen virheen...yk on siis nyt 2 eikä 1....mutta sinne päin! :)

jonna_82 pidetään peukut pystyssä siulle! d :) b
 
jonna_82: Toivottavasti tärppää! :)

InnoM: Pahoinvointi on aika ikävää.. : /

Tarttuipa sitten kaupasta minunkin koriin greippimehua. Oon nyt sitä pari päivää juonut ja voin kyllä sanoa, että limaa riittää... valkovuotoa tosin ei ole vielä menkkojen jälkeen tullut!? :confused: Normaalisti valkovuotoa alkaa tulla KP 10 alkaen ja nyt jo menossa KP 12. Voi meinata pitkää kiertoa :headwall:

Aloitin myös oviksen metsästyksen ja tämän päivän viiva oli eilistä jopa vaaleampi, joten ovis ei ole varmaan vielä lähimaillakaan.. (viime kierrossa laskennallisesti olisi ollut vasta KP 20). Noh, tikkuja on kuitenkin tulossa postissa lisää. :LOL:
 
Onnea oviksen bonganneille :) siitä se piina alkaa!

Gabrielle kuinkas sinä voit? ootko bongannut ovista? mut voi ottaa pois plussanneista..

elmiju VOI ONNEA :heart: liimaa ja tarrasukkia sylikaupalla!

ON, vuoto alkoi eilen aamulla ja hcg tulos oli 4 (verikoe otettiin siis maanantaina), eli kesken meni! noh, niinkuin Chiba sanoi (kiitos muru :heart:), nyt ainakin tiedän että on mahdollista tulla raskaaksi! ja lääkärikin sanoi, että mulla on todennäköisesti joko tuplaovis tapahtunut viime kuussa, koska menkat tuli kumminkin ajallaan, eli nyt tiedän miksi meidän äitin puolella on niin monta kaksosta! :) ja erimunaisia.. eli on mahdollista ovuloida kaksi kertaa kuussa! pitääköhän mun nyt sitten odottaa yks YK ennenkun saan taas yrittää tärppiä? :confused: unohdin kysyä lääkäriltä, meinaan tää oli kummiskin melkein kemialliseksi luokiteltu.. vai saankohan aloittaa nyt? eli KP2 ja YK4 menossa!
 
Elmiju, oikein paljon onnea!

tiuhti, ovista ei ehkä kannata alkaa bongailemaan kun kierto voi olla hieman sekaisin, plus ovistikut voi näyttää väärää tulosta kun raskaushormonia voi olla vielä kehossa. Eli sinuna ehkä odottelisin sen yhden kierron (ei toki tarvitse ehkäistä tietenkään :D) mutta yrittämällä yrittää vasta seuraavasta kierrosta kun yhdet normaalit kuukautiset on tulleet. :) ja ei kannata ihmetellä jos kierto myös venyy.
 
elmiju paljonpaljon onnea!:heart:

pahoittelut teille, joilla on täti kylässä tai jotka joutuvat tätiä vielä odottamaan!

ON Täällä on nyt aika tylsä tää loppukierto. Ei ole mitään jännitettävää (paitsi tietty teidän muiden puolesta!), kun ei päästy oviksen aikaan puuhailemaan miehen jalan takia:/ Toivottavasti täti vaan tulisi ajallaan, että pääsee sitten aloittamaan mahdollisimman pian uutta kiertoa, ja toivotaan, että silloin myös paikat kestävät:D
Tänään on gynelle aika. Ihan muuten vaan käyn tarkistuttamassa, että kaikki olisi ok tuolla alhaalla ja muutenkin viime kerrasta on jo aikaa. Jännittää kyllä, että sieltä jotain kamalaa löytyy:p Papaakaan mulla ei oo ainakaan kolmeen vuoteen testattu. Miten muuten, pitäisikö niitä papa-tuloksia odottaa, ennen kuin alkaa vauvayritykseen? Jos sieltä jotain löytyykin ja vauva olisi jo tulossa, niin mitä sitten tapahtuu??
 
elmiju sylikaupalla onnea plussasta.

tiuhti_ paljon tsemiä sinne! Toivotaan että onni potkii oikein kunnolla kunhan pääset taas yrittämään.. ja tiedä vaikka heti tuplaonni iskisi!

Täälä mennään vähän samoilla aalloilla kuin sinnamon. Kp 24 menossa ja ei oikein mitään ihmeempiä. Tätiä tässäkin sitten vain odotellaan. Toivottavasti kierto ei nyt kauheasti veny, että pääsis uudelle yk:lle =)

Tsemiä kaikille kaikkeen!
 
Kiitos Chiba :) en mä meinaa ovista tikuttaa tässä kierrossa, tää kierto mennää ihan vaan ilman bongailuja (niin varmaan joo :D), kummiski mä sit alan oireita ihmettelee kun kierto on puolessa välissä :ashamed: mutta nyt on tuntuma etten aijo tehdä mitää bongailuja tässä kierrossa oviksen enkä raskausoireiden suuntaan! kovin kyllä toivon ettei kierto venyisi hirmu pitkäksi!

Kiitos kaikille teille myötätunnosta! :)

ja tsemppiä loppukiertoon neitokaiset :heart:

Gabrielle edelleen huhuilen sua täällä, onhan kaikki okei? :confused:
 
elmiju Onnea oikein kovasti!

tiuhti_ Ollaan sitten vähän niin kuin kohtalotovereita :/ Toivottavasti teilläkin tärppää mahdollisimman pian uudestaan :hug:

ON Eilen sain ekan kerran kuulla tuttavapiiristä vauvauutisia tän meidän yrityksen aikana. Vahinkoraskaus, kuinkas muutenkaan. On se toisilla niiiiiin helppoa :headwall: Ollaan melko etäisiä tuttuja, että sikäli ei törmäillä kovin usein, mutta kyllähän tuo vähän korpesi kuulla...
 
elmijulle jätti-super-onnittelut! Hyvä tyttö!! :)

Pikainen ON: Kävin tänään ekan clomifen-kuurin jälkeisellä seurantaultralla ja oikealla puolella näkyi olevan yksi reipas johtofollikkeli, JEAH!! ;) Nyt vaan bongataan se ovis ja sitten rentoa yrittämistä...
 
elmijulle onnea ja tervetuloa syyskuisiin :)

tiuhtille ja jomille isot pahoittelut :hug:, kuten myös tädin kohdanneilel :(

BlueNote No niin, nyt vaan rennosti touhuilemaan :)

Täällä mä edelleen lueskelen teidän juttuja, kun en osaa ihan kokonaan poiskaan lähteä täältä... Huikeat rv 4+5 nyt taitaa olla laskujeni mukaan(voi olla päivän, pari enempikin) ja eka neuvola-aikakin olis jo 31.1. Jännää, ja pelottavaa, tämä on.
 
The Esikoisesta Haaveilevat KE 19.1.2011



AnniMu................kp 71/32.............................yk 2
Tryffe..................kp 48/35-37........................yk ?
Angela88.............kp 42/24-38........................yk 0/1



HelenaM................kp 36/35............................yk 3
Epa_88.................kp 35/30............................yk 3
iloksi.....................kp 35/31-33.......................yv 4,5
t84.......................kp 31/26-28.......................yv 2
pöppinen...............kp 30/28-30.......................yk 2



Skooby..................kp 28/28-31.....................yk 3
PikkuHöttiäinen.......kp 24/?............................yk 1
Lilli88.....................kp 21/?............................yk 2
sinnamon...............kp 21/?............................yk 1
Puna-Musta............kp 20/26-28.....................yv 1,5



Äipäksi91...............kp 18/29..........................yk 7
jonna_82...............kp 18/29-32.....................yk 8
Gabrielle................kp 17/32...........................yk 5
AnniSofia...............kp 13/30...........................yk 5
BlueNote................kp 13/?.............................yk 5
tiksutin..................kp 13/28-30......................yk 4



mimmu1984..........kp 9/31-38.........................yk 8
Ansku83...............kp 5/30-40?.......................yk 2
Chiba....................kp 6/30-35........................yk 9
Ella83....................kp 4/31-57........................yk 3
Mikella...................kp 4/30-32........................yk 2
Jomi......................kp 3/30-32........................yk 6
tiuhti_...................kp 2/25-28........................yk 4
Mirwu....................kp 2/28.............................yk 2
iseeyou..................kp 2/25-29........................yk 6
soleigh
Karoliina87
Uuve
Sonic
helitys
Jonna_91
Salpe




HAAMUJENGI/RKTT




TAUSTALLA KUUMEILEE


An-nie
Shih





Plussanneet :heart::heart::heart:




EdlaOnni 23.7.2010 yv 2+
HappyFeet 1.8.2010 08/08
Päivänsäde82 17.8.2010 yk 2
chiaraa 30.8.2010 yk 3
Tiudeliini 12.9.2010 yk 2
Odes 13.9.2010 yk 5
Lumpe 15.9.2010 yk 4
fyssari86 18.9.2010 yk 1
Supuliini 20.9.2010 yk 2
haaveilija87 22.9.2010 yk 2
Otokka 28.9.2010 yk 1
susse83 9.10.2010 yk 3
Valkokulta 10.10.2010 yk 10
Mary Jane 13.10.2010 yk 3
niuku 20.10.2010 yk 14
MyDream 22.10.2010 yk 10
Arianna 28.10.2010 yk 5
Keiju123 31.10.2010 yk 1
Dreamangel 1.11.2010 yk 2
NiQ 6.11.2010 yk 4
anu84 8.11.2010 yk 26
Anna-79 11.11.2010 yk 1+6
Murmeli88 24.11.2010 yk 4
Nannie 4.12.2010 yk 3
Hyppy 6.12.2010 yk 2
Taiska87 6.12.2010 yv 2
innoM 20.12.2010 yk 1
Arminen 25.12.2010 yk 3
Memelisa 27.12.2010 yk 6
horrorpop 11.1.2011 yk 6
Zophie 15.1.2011 yk 3
elmiju 17.11.2011 yk 7
 
Viimeksi muokattu:
tiuhti_ Voi murunen, oon äärettömän pahoillani sun puolesta! :'( Kuten myös Jomi sun, voi kun ne pikkuset olis jaksaneet tarrautua kovemmin. Tää raskautuminen on kyllä niin raakaa puuhaa... Hyvä, että pystytte molemmat suhtautuun siihen noin positiivisesti, vaikka varmasti on rankkaa. Koittakaahan jaksaa ja muistakaa että me ollaan täällä teitä varten ja halutaan tukea teitä niin hyvin kun vaan osataan...
tiuhti_ Ihana oot kun oot mua täällä kyselly, mulle ei kuulu kerta kaikkiaan mitään. Ihme pistelyä toisella puolella mut ovistestit näyttää edelleen samalta, vähän normaalia tummemmalta mutta ei lähelläkään plussaa. Olin jo päättänyt etten söis enää tässä kierrossa teroja mut jos sitä plussaa ei tällä viikolla tule niin pakko syödä, en halua enää niitä pitkän pitkiä kiertoja.

jonna_82 Onnittelut ovisplussasta! Ei kun hyödyntään sitä!!

BlueNote Sitten vaan odotellaan että se reipas-follikkeli irtois!! Oikein hyviä uutisia, ovisonnea sinne!

sinnamon
ja PikkuHöttiäinen Ärsyttäviä tommoset hukkakierrot, pelottaa että täälläkin tulee semmonen kun ovis antaa odottaa itseään... :|

elmiju Onnea!!! :heart: Ja paljon vauvaliimaa! Laitoin sulle plussaamispäiväksi sen kun sait apteekin testillä plussan, ilmoittele jos haluat jonkun muun!

horrorpop, innoM ja Zophie Kiva kun käytte kertomassa kuulumisia!! Toivottavasti innoM:n pahoinvointi helpottais ja Zophien eka neuvola menis hyvin! horrorpop, tietty saat käydä pistäytymässä niin kauan kun haluat mut takasin sua tänne me ei enää huolita!! :D

Ansku83 Tervetuloa! Jääköön visiittisi oikein lyhyeksi!

Epa_88
Pahoittelut negasta, kummasti täällä nyt on kiertojen venymistä liikkeellä, tosi kurjaa! Toivottavasti Tryffekin pääset nopeesti uuteen kiertoon testaileen greippimehua, mulla se on nyt kans testissä mut ovista ei oo kuulunu eikä kyllä mitään limojakaan...

iseeyou
ja Mirwu Pahoittelut tädistä... :hug:

ON: Edelleen odottelen ovista, mitään limoja ei kyllä tosiaan oo näkyny greippimehusta huolimatta. Oon lukenu et toisilla se ei toimi ja tekee päinvastoin eli vie loputkin mennessään. Toiselle puolelle on nyt pistelly muutama päivää, aiemmin se on ollut merkki oviksen tulosta mut saa nyt nähdä. Kyllä taas venyy kierto jos ei tän viikon aikana tule... Toivottavasti ketään ei haittaa kun tota pinoa en joka päivä päivitä???

G: Pitäiskö meijän iät lisätä tohon pinoon, että uudetkin näkis ne kun monia kiinnostaa vai mitä ootte mieltä? Tuleeko sit liikaa infoa?
Täytyy tunnustaa etten mäkään kyllä kaikkien ikiä muista vaikka oonkin täällä jo syksystä pyöriny...
 
Viimeksi muokattu:
Gabrielle, ei se greippimehu kaikille tosiaan toimi. Joillakin se voi vetää ihan päinvastaisesti että kuivattaa ja vie limat kokonaan. Ja juu, olisihan se mukava nähdä minkäikäistä porukkaa täällä pyörii, ei niitä itekkään kaikkia muista. Eli 21wee ollaan täällä. :)
 
_tiuhti Tsemppiä uuteen yritykseen! :)

Gabrielle Kiitoksia kiitoksia! Toivon itsekin ettei näissä merkeissä täällä tarvitse kauaa viettää! :) Ja miun puolesta vois laittaa ne iät, 27 olen. Ja edelliseen Galluppiin jonka tuolta bongasin, mies täyttää maaliskuussa 27.
 
Puna-Mustalle onnea kummiudesta! Se on hieno tehtävä! :)

tiksutin uteli harrasteluista, meillä menee vahvasti miehen pihtailujen mukaan touhut :headwall: mutta eipä silti, on sitä itsekin joskus väsynyt tai ei muuten huvita. Silti sanoisin että keskimääräisesti muutaman päivän välein, joskus taas joka päivä. Veikkailisin että ovisteluiden aikaan eniten sitä tulee puuhattua ku itsekin saatan olla jostain syystä just silloin vähän päällekäyvä :saint:

Ansku83, moikkelis vaan ja tervetuloa joukkoon kuumeiseen :wave:

tiuhti_ ja Jomi, kovasti voimahaleja :hug: Onneksi teillä on tuollainen optimistinen asenne, mä en varmana pystyis :/

InnoM, paljon hyvänolon tuulahduksia! Toivotaan että pahoinvointi helpottaa pian!

Elmiju, onnea hirmuisesti! :heart:

Tsemppiä kovasti Gabriellelle ja muille bongailuihin! :)

ON: Tämä on ollut ihan "koulustressissä" ettei oo jaksanu/kerenny vauvoja miettiäkään. :D Ihan hyvä vaan. Yks iso työ palautusta vaille valmis, mutta vaikka mitä vielä keväällä pitäis saada aikaiseksi. Jospa vauvabuumikin rauhoituu... Silti pännii kun tyyliin ainoa ihminen maailmassa joka vauvapuuhista tietää, tenttaa joka välissä että "no joko oot paksuna". Tavallaan sen ymmärtää että muitakin saattaa jännittää vähän mutta toisaalta juuri tuon takia ei kauhean mielellään kerro edes yrittävänsä.

Mietityttää kyllä nuo ovistikut, josko niitä jossain vaiheessa rupeaisi harkitsemaan, vielä ei ainakaan anna luonto periksi ei niin yhtään. "TJOT" :D Vai tuleeko siitä vaan hysteeriseksi... Mikä teidän kokemus on?
 

Yhteistyössä