<3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 vol.4

Namppis, lihominen johtuu siitä koirilla kun aineenvaihdunta hidastuu ja turhaa energiaa ei enää mene siihen hormonitoimintaan. Sama pätee narttuihin ja uroksiin. :)

Mutta tosiaan, kannattaa ottaa ihan tosissaan esim. light/seniori nappulat käyttöön jos syöttää nappuloita leikatulle koiralle. Barffauksessa vaan katsoo ettei anna niin isoja annoksia.
 
Chiba, sie et mee enää alariville :D mie meen t84 seuraksi sinne varmaan maanantaina tai tiistaina :D hei ja jos viittit korjaa mulle KP19, kun nyt on listassa 29.. :ashamed:

ihanaa kun täällä on RKTT oloisia :) miulla ei oo :ashamed: +++++++++++++++++++++++:whistle: *puuhpuuhpuuh*:heart:
 
t84
Huomenta!
Siis aivan ylipaska yö ja aamu takana... Nukuin ensinäki sohvalla, ei meillä nyt mitään sen kummempaa riitaa edes ollu, vedin vaan herneen nenään tyhmästä asiasta ja tässä lopputulos :D No, mies oli sit äkänen kun tuli aamulla keittämään kahvii ja se oli loppu, niin mua rupes ottaa se enemmän päähän, plus että tietty nukuin tosi huonosti. Mies lähti johki ja mä päätin kävellä koirien kanssa kauppaan, vaan todetakseni että 45 min päästä vasta aukee. Käveltiin sit vähän lisää ja yritettiin sit uudestaan. No en tiedä mikä oli, mut ei kauppa auennu ollenkaan, oli aivan pimeenä. Vartin odottelin, kunnes lähin kävelemään kotiin, vttu kaikki nukkunu pommiin tai jotain. Ja siis piti tosiaan aueta 10, oli siellä muitakin asiakkaita ja isolla luki niin seinällä. Että sai koirat sit sellasen 2,5h aamulenkin, siitä voin olla tyytyväinen vaikka kaikki muu kusee :D Eikä nyt sit tosiaan oo aamukahviakaan...

tiuhti no voi iso höh! :( Mut oli mikä vaan noista dpo niin ei se välttis vielä näy, eli toi ei tarkota mitään. Ja kyllä mä sen sulle tässä kierrossa tilasin :D

mites chiba?
 
t84, no voi, voi teitä. Ehkä se mies siitä sitten leppyy ja ainakin teillä on koirat tyytyväisiä, jos ei muuta. :D Saanko kysyä mistä herneydyit?

tiuhti, no hmph. No mutta sieki oot vasta niin ajoissa testailemassa, että voihan se olla että viivat vielä muuttuu. ;) tsemppiä ja puuhkis sinne ny sitte!

Ja en ole testannut, ei ole testejä ja kaupatkaan ole auki. Mutta voipi olla etten testaa, kun vähän valkovuodon väri oli sellaista, että kohta alkaa tuhruamaan. Tissit on kyllä nyt tulleet kipeiksi, että en ihmettele jos nyt täti tulee parin päivän sisään. Noh, pääseepä lääkäriin selvittelemään, että onko hormoniarvoissa mitään häikkää.

Ja meki ollaan oltu ihmeen aikaisia tänään, herättiin jo puol kasilta, kasin jälkeen oltiin jo koirien kanssa aamulenkillä. On ollu ihan hassu yö takana, ihan varmasti eilen illalla kuului jostain laukaus pihalta (mies väitti että jäätä tuli katolta, en usko). Yöllä alakerran isäntä vasaroi ja sahas jotain, niinku että mitähän hittoa. Sitten aamulla herättiin siihen kun alakerran koira haukkuu ja joku sitten karjuu käytävällä ja hakkaa ovea. Ja tämän piti olla rauhallista ja lapsiystävällistä seutua. Paskat.
 
t84
chiba siis ei todellakaan mitään vakavaa, kyllä se siitä leppyy ja minäkin, varmaan jos nyt soittaisin sille niin se vastais että moikka muru :D Me ollaan vähän tulisia molemmat niin välillä räjähdetään ja sit on kaikki taas paremmin kun hyvin :D
Ja siis asiahan oli niinkin suuri kun koirien pissattaminen, se yleensä käyttää ne illalla/yöllä ja mä olin jo menossa nukkumaan kun se sano ettei jaksais lähtee ja mä sit jouduin menemään :D No liitty siihen vähän muutakin mutta näin seuraavana päivänä ajateltuna ihan järjetön juttu :D
No, menkkojen piikkiin...

T. t84, 12vee
 
t84, jaa tuo kuulostaa niiin tutulta. :D Mieki oon samasta asiasta pari kertaa vetäny herneet nenään, ja ihan siitäkin (väsyneenä varsinkin) kun meidän rapussa asuu tuolla alhaalla hyvin tarkka pariskunta, että kun hiljaisuus alkaa niin silloin ollaan hiljaa, ja joskus yöllä joutunut koiria käyttämään ulkona niin koitan miehelle sanoa, että mennään ihan hiljaa rapussa, niin tuntuu että tömistelee vaan entistä enemmän. :D

Mutta joo, meillä on vielä hyvä kun tuo mies ei koskaan ala tappelemaan minun kanssa, eikä pahemmin kinastelemaankaan. Tulee sitten välillä väsyneenä/kärtyisenä/rättirallissa/ihan vaikka jos kuutamo on väärässä asennossa niin haastettua riitaa tai kärtyttyä ihan jostain mitättömästä. :D

Mutta mie perustelen aina sillä, että kenelle muulle mie kärtyäisin entä miehelle. Äiti asuu kaukana ja veli myös, ja kavereita ei hirveästi ole. Ja se on miehen tehtävä, niin myötä- ja vastamäissä. :D
 
Hey
tiuhti_ Suuren suuri HÖH, mutta toisaalta dpo:t vielä niin vähän että ehtii hyvinki plussaksi muuttua! peukut ja varpaat täällä pystyssä!!:heart:

t84 täällä myös yksi äkkipikainen ja alituiseen hormooneja syyttävä äkäpussi ilmoittautuu!:D
Suutun myös mitä tyhmemmistä asioista ja toisaalta taas lepyn yhtä nopeasti. Mies ei ehdi aina kissaa sanoa kun tilanteet muuttuu niin nopeasti, ja se kun on niin kylmähermoinen, ei tykkää tapella joten minä aina yksin kiukkuilen.:D

Ei vieläkään ovista kuulu eikä näy. Voi kun ei kierto nyt venyisi älyttömiin..:whistle:
Olen tässä koko aamun katsellut erilaisia vaunuvaihtoehtoja..asiat siis tärkeysjärjestyksessä selvästikin.. :D jos nyt edes tulisi se plussa! Mutta minkäs teet, huoh.. :ashamed:
 
ja täällä kans yks hermoheikko, koira vinkuu siis 24/7, olit ollu ulkona 2 h sen kanssa niin se vaan VINKUU!!! ja äsken hermostuin siihen ja huusin et turpa kiinni nyt, sit mies huutaa mulle kun mä huusin koiralle ja nyt on mökötys päällä :ashamed: mulla vaan meni käämi tohon elukkaan, helvetti ku en jaksa kuunnella sitä vinkumista!!!!!!
 
Kaikilla on känkkäränkkäpäivä. :D

Mutta joo, täällä kanssa meni ihan kiukutteluksi koko aamupäivä. Minulla siis syntymäpäivät oli enemmin ja miehellä nyt, sovittiin että tehdään sitte yhteinen kakku. No kaupassa tuntu että mies kokoajan vaan on että laitetaan sitä tätä tuota, eikä minun mielipidettä meinannu kuunnella. Tuli olo että tehdään vaan miehelle kakkua eikä minulle.
Ja sitten itse kakkua tehtäessä meinas mennä aivan reisille koko homma kun olin selittäny varmaan miljoona kertaa että kuinka tehdään ja miten laitetaan väliin, niin ei.

Eli tuli otettua tuossa semmoset reilun tuntisen torkut. Jotenkin vaan tuntuu että väsyttää kokoajan ja eilisestä asti ollu semmonen kuvottava olo. Täytyy varmaan huomenna tehdä testiä jos tätiä ei näy. Tai tiistaina.
 
Heissun, pakko tulla tänne tilittämään. Oltiin eilen pikkusen viihteellä ja samoissa pileissä appivanhempien kanssa. Anoppi veti mulle ihan hirveät herneet nenään kun sanoin etten itse halua tupakoida raskausaikana jotta lapset kasvais pidemmäksi kun minä ja mies ja lisäksi että ne ei sais niin helposti hengitystiesairauksia. Anoppi oli ottanu muutamaan lasin liikaa ja luuli että syytän häntä siitä että mies on lyhyt vaikka sanoin vain että en itse halua polttaa. Lisäks en edes tienny että anoppi on polttanu raskausaikana niin kuinka hitossa olisin muka syyttäny häntä huonoksi ihmiseksi. Vannoi ettei puhu mulle enää ikinä jne. No siinähän on puhumatta sitten. Appiukkokin ja mies sanoi että ovat mun kanssa samaa mieltä siitä etten sanonu mitään väärää... :|

Positiivisempia uutisia, käytii katsomassa yhtä taloa tänään. Oli aivan unelma, vielä kun saisi lainan niin saatais se unelma omaksi. :heart:
 
Hej kaikille! Pahoittelut, oon jääny ihan jälkeen teidän kaikkien kuulumisista :ashamed: En oikein tiedä mistä aloittaa tai kuinka paljon uskaltaa tänne vuodattaa... Mun pää on yhtä pyörällä sekä parisuhteen että vauvan tiimoilta, ja tämä ei kyllä oo ensimmäinen eikä varmasti viimeinenkään kerta... Todella vaikea selittää, mitään mullistavaa ei varsinaisesti ole tapahtunut, mutta mun mielen on vallannu epävarmuus ja skeptisyys kaikkea kohtaan. Kaiken periaatteessa pitäisi olla näennäisesti hyvin mutta jokin tuntuu niin oudolta...

Ovista en bongannut erityisemmin, viivat näyttivät (ainakin mun silmään) yhtä vahvoilta silloin kun testailin, ja bongailun lopetinkin ku se vain "unohtui" ja mielen päälle tuli kaikkea muuta. Ja mitäpä hyötyä bongailusta olisikaan ollut kun makkarin puolella tulee torjunta torjunnan perään... Kierron vaiheenkin lunttasin täältä pinosta.

Jospa tämä melankolia hiipuisi vähitellen, tsemppiä kaikille tasapuolisesti! :heart:
 


The Esikoisesta Haaveilevat SU 13.3.2011



Skooby...............................kp 78/28-31...............yk 3
Miimau...............31..............kp 62/?.....................yk 7



-Ella-..................26.............kp 46/27-28.................yk?
soleigh...............24..............kp 41/?.......................yk ?
Ella83................ 28..............kp 33/26-57...............yk 3



Chiba..................22..............kp 29/28-32...............yk 10
Mikella................19..............kp 27/30-32...............yk 3
iloksi...................28..............kp 26/30-34...............yv 4,5
PikkuHöttiäinen.....27..............kp 26/27....................yk 3
Lapanen87............................kp 25/30....................yk 16
Ansku83..............27..............kp 25/35-37................yk 3
Jomi....................24.............kp 22/30-32...............yk 7
viida....................25.............kp 22/29....................yk 1
Sokruli.................23.............kp 22/25-30...............yk 3
Hey.....................22.............kp 21/26-65...............yk 3
Mirwu..................24.............kp 21/28....................yk 3
tiuhti_.................21.............kp 20/25-28................yk 5
Namppis88...........22..............kp 20/28-54...............yk 4
Laa84.................26..............kp 20/26-29...............yk 6



Ambrosia85..........26..............kp 18/29-32...............yk 4
Lilli88..................23..............kp 16/?.....................yk 3
Pamsu*...............26..............kp 14/35...................yk 7
Satuh83..............27..............kp 12/32-34...............yk 4
AnniMu...............20..............kp 11/32-87................yk 4



AnniSofia............27..............kp 7/28-30................yk 6
t84.....................27.............kp 5/26-28.................yv 2
Ninni-Ilona............................kp 1/27-46...............yk 4



HAAMUJENGI/RKTT


Lemonade
Kumikvantti

TAUSTALLA KUUMEILEE


sinnamon
pöppinen
Shih
An-nie
Puna-Musta
iseeyou
Angela88






PLUSSANNEET :heart::heart::heart:
Tästä pinosta plussaneet odotuspuolella:http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/1857778-esikoishaaveista-syksylla-2010-plussanneet/

EdlaOnni 23.7.2010 yv 2+
HappyFeet 1.8.2010 08/08
Päivänsäde82 17.8.2010 yk 2
chiaraa 30.8.2010 yk 3
Tiudeliini 12.9.2010 yk 2
Odes 13.9.2010 yk 5
Lumpe 15.9.2010 yk 4
fyssari86 18.9.2010 yk 1
Supuliini 20.9.2010 yk 2
haaveilija87 22.9.2010 yk 2
Otokka 28.9.2010 yk 1
susse83 9.10.2010 yk 3
Valkokulta 10.10.2010 yk 10
Mary Jane 13.10.2010 yk 3
niuku 20.10.2010 yk 14
MyDream 22.10.2010 yk 10
Arianna 28.10.2010 yk 5
Keiju123 31.10.2010 yk 1
Dreamangel 1.11.2010 yk 2
NiQ 6.11.2010 yk 4
anu84 8.11.2010 yk 26
Anna-79 11.11.2010 yk 1+6
Murmeli88 24.11.2010 yk 4
Nannie 4.12.2010 yk 3
Hyppy 6.12.2010 yk 2
Taiska87 6.12.2010 yv 2
innoM 20.12.2010 yk 1
Arminen 25.12.2010 yk 3
Memelisa 27.12.2010 yk 6
horrorpop 11.1.2011 yk 6
Zophie 15.1.2011 yk 3
elmiju 17.1.2011 yk 7
jonna_82 31.1.2011 yk 8
BlueNote 6.2.2011 yk 5
sharita 6.2.2011 yk 1
tiksutin 7.2.2011 yk 4
Gabrielle 9.2.2011 yk 5
mimmu1984 10.2.2011 yk 8
niiskuneiti90 16.2.2011 yk 3
Epa_88 25.2.2011 yk 4
Tryffe 28.2.2011 yk 2
Äipäksi91 1.3.2011 yk 8
Lemonade ? yk 11
Kumikvantti ? yk 2
 
Viimeksi muokattu:
Kumikvantti&Lemonade, mie käytin nyt oman käden oikeutta ja laitoin teidät plussanneisiin. Jos laitatte päivämäärät, jolloin plussasitte omasta mielestänne "virallisesti".

Namppis, kuulostaapa kurjalta. Mutta hei, anoppi oli ottanut pari liikaa joten ei kannata miettiä tuollaista. Ja minusta on hyvä, että ajattelet tuohon tapaan että et halua polttaa raskausaikana ja ajattelet sillä tavalla syntymättömän lapsen parasta. :)

Mirwu, hei vaan sinullekin! Anna tulla vaan kaikki, sitä varten me ollaan täällä. Tukemassa ja neuvomassa, myös lohduttamassa. Oli pahamieli sitten eilispäivän makkarakeitosta joka mennyt pilalle, siitä saa vuodattaa. ;) :heart:
 
Chiba ei mitää, ihmettelin vaa ekaks et mihi mie olin tuolt listalta hävinny! Löyty kuitenki... :D Sekasi täs on välillä itse kukin, joten nou hätä! :D

Ai kauhia, katoin ku Subilta tuli se identtisten nelosten odotus ja synnytys! Tulisin varmaa hulluks tuollasessa tilanteessa mitä kaikkee ne joutu siin kokemaa! Mut loppu hyvin kaikki hyvin, olivat kyl niiiiin suloisia pieniä että! :heart:
 
t84
Huomenta!
Ei vitsi tänään ei olis jaksanu nousta ollenkaan, väsytti ihan hitosti... Mitäs piti se sinkkuelämää leffa kattoa loppuun... :D

Ihanaa että täällä on muitakin jotka harrastaa samaa, kyllä mua jo vähän hävettää tollasesta kilahtaa, mutta no, se on jo mennyttä :D

tiuhti voi että kun kuullostaa ihanalle toi jatkuva vinkuminen (yks syy miks meillä ei oo eikä ikinä tuu uroksia :D) No, josko se leikkaus rauhottais noita hormooneja ;)
Mäkin olin aamulla ihan sairaan vihanen toiselle koiralle... Olin nähny unta että se haukku ja ulvo yksinollessa, ja aamulla mietin kiukkusena että kenet me saadaan sen kanssa päiväks meille ettei naapuri hermostu :D Tiiättekö kun välillä on sellasia tosi todentuntusia unia ja menee hetki ennenkun tajuu sen :D
Mä oon kans joskus nähny unta että oon tehny jonkun homman töissä ja sit seuraavana päivänä en vaan löydä sitä mistään :D Joo ja ukko soitti mulle lauantaina ja ihmetteli että olinko sanonu sille aamulla että sen pitää tuoda olutta kaupasta, joo en ollu sanonu... Sit se oli vaan että jaa, tais olla sit vaan tosi hyvä uni :D

No joo, ehkä mun unista ei sen enempää :D

Mitäs tänne muuten, onks tytöillä jo mitään hyviä uutisia?

Namppis no voi kurja. Mutta kyllä oikeesti jos on ottanu liikaa, saattaa sanoa ja tehdä mitä vaan mitä ei tarkota. Mä oon kans välillä tollanen, varsinki jos muutenki jotenki vtuttaa, oikeen kaivan kaikesta muiden sanomisista jotain negaa :ashamed:
 
nythän mie älysin yhen jutun, olit Chiba laittanut silloin mulle KP29 ja se johtu varmaan siitö kun 9 ja 0 on vierekkäin ja silloin ois ollu KP20 eikä 19 niinku sanoin, eli tänään ois jo KP22, ei tarvii tuohon listaan laittaa, laita vasta seuraavassa päivityksessä :D

siis ei olla puhuttu miehen kanssa sen jälkeen :ashamed: ei sanaakaan!!!! ja tänään se sota varmaan vasta syttyy kun tänään eka päivä ilman tupakkaa :D ja ihan jees lähteny käyntiin.. aamulla meinasin mennä ulos kahvin kanssa mutta katkoin eilen illalla tupakat ja vedin vessasta alas ja silleen :D ja saakeli et oli outoa kun en poikennukkaan aamulla huoltsikalla hakemassa uutta askia :D eli tästä se lähtee! ja vähä meinas tympii taas kun toinen negatesti takana :stick:

t84, joo miulla on noita unia usein! viimeksi viime yönä tunsin ihan selvästi kun sänky tärisi :D ja tätä tapahtuu mulle usein, joudun oikein pitää sängyn reunoista kiinni kun meinaan tippua :D mutta ei, ei se tärise oikeesti!

Chiba, onhan täti pysyny poissa!?

joo siis toi koiran vinkuminen on niin ärsyttävää! lopettais kun sanoo mutta ei, on 5sek hiljaa ja taas alkaa! sit kun kuuntelet sitä sen 2 tuntias putkeen niin ei mun hermo kestä ja sit huudan vaikkei sais :ashamed:

siis mulla on 5 päivää tissit kipeet ja tänään ne on ihan kosketusarat! ja eilen illalla alkoi kunnon menkkapolttelut ja olin varma et hanat aukeaa, mutta ei! ja testi siis negaa tänään :| tänään siis dpo9-12.. voi kun olis toi dpo9 tai 10 niin toi tissikipu enteilis hyvää kun alkanut viikko oviksen jälkeen.. olis muuten ehkä pitäny ottaa kuva siitä testistä kun musta näytti et siel ois voinu olla jotain mut se näytti kyllä ihan viivanpaikalta.. en tiedä, se kyl selvii tässä lähipäivinä :D
 

Yhteistyössä