<3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 vol.4



The Esikoisesta Haaveilevat KE 2.3.2011



Skooby...............................kp 67/28-31...............yk 3
Miimau...............31..............kp 51/?.....................yk 7




lemonade............25..............kp 39/42....................yk 7-11
Tryffe.................29.............kp 38/35-37................yk 2
-Ella-..................26.............kp 35/27-28................yk?
soleigh...............24..............kp 30/?......................yk ?



AnniMu...............20..............kp 26/32-87...............yk 3
AnniSofia............27..............kp 26/28-30...............yk 6
Kumikvatti...........20..............kp 25/35....................yk 2
Ella83................ 28..............kp 22/26-57...............yk 3
t84....................27..............kp 20/26-28................yv 2



Chiba.................21..............kp 18/30-35................yk 10
Mikella................19..............kp 16/30-32................yk 3
Ninni-Ilona............................kp 16/39-46................yk 3
iloksi.................. 28..............kp 15/30-34...............yv 4,5
PikkuHöttiäinen.....27..............kp 15/27....................yk 3
Ansku83..............27..............kp 14/30-40?..............yk 3
Lapanen87............................kp 14/30....................yk 16
Jomi....................24.............kp 13/30-32...............yk 7
viida...................25.............kp 11/29.....................yk 1
Sokruli.................23.............kp 11/30....................yk 3
Hey....................22............. kp 10/26-65...............yk 3
tiuhti_.................21.............kp 10/25-28................yk 5
Mirwu..................24.............kp 10/28....................yk 3



Namppis88...........22..............kp 9/28.....................yk 4
Laa84.................26..............kp 9/26-29.................yk 6
Ambrosia85..........26..............kp 7/29-32.................yk 4
Lilli88..................23..............kp 5/?.......................yk 3
Pamsu*...............26..............kp 3/35.....................yk 7
Satuh83..............27..............kp 1/32-34................yk 4



HAAMUJENGI/RKTT


Tiuhti_


TAUSTALLA KUUMEILEE


sinnamon
pöppinen
Shih
An-nie
Puna-Musta
iseeyou
Angela88






PLUSSANNEET :heart::heart::heart:
Tästä pinosta plussaneet odotuspuolella:http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/1857778-esikoishaaveista-syksylla-2010-plussanneet/

EdlaOnni 23.7.2010 yv 2+
HappyFeet 1.8.2010 08/08
Päivänsäde82 17.8.2010 yk 2
chiaraa 30.8.2010 yk 3
Tiudeliini 12.9.2010 yk 2
Odes 13.9.2010 yk 5
Lumpe 15.9.2010 yk 4
fyssari86 18.9.2010 yk 1
Supuliini 20.9.2010 yk 2
haaveilija87 22.9.2010 yk 2
Otokka 28.9.2010 yk 1
susse83 9.10.2010 yk 3
Valkokulta 10.10.2010 yk 10
Mary Jane 13.10.2010 yk 3
niuku 20.10.2010 yk 14
MyDream 22.10.2010 yk 10
Arianna 28.10.2010 yk 5
Keiju123 31.10.2010 yk 1
Dreamangel 1.11.2010 yk 2
NiQ 6.11.2010 yk 4
anu84 8.11.2010 yk 26
Anna-79 11.11.2010 yk 1+6
Murmeli88 24.11.2010 yk 4
Nannie 4.12.2010 yk 3
Hyppy 6.12.2010 yk 2
Taiska87 6.12.2010 yv 2
innoM 20.12.2010 yk 1
Arminen 25.12.2010 yk 3
Memelisa 27.12.2010 yk 6
horrorpop 11.1.2011 yk 6
Zophie 15.1.2011 yk 3
elmiju 17.1.2011 yk 7
jonna_82 31.1.2011 yk 8
BlueNote 6.2.2011 yk 5
sharita 6.2.2011 yk 1
tiksutin 7.2.2011 yk 4
Gabrielle 9.2.2011 yk 5
mimmu1984 10.2.2011 yk 8
niiskuneiti90 16.2.2011 yk 3
Epa_88 25.2.2011 yk 4
Tryffe 28.2.2011 yk 2
Äipäksi91 1.3.2011 yk 8
 
Viimeksi muokattu:
Huomenta vaan!

Ensimmäiseksi, Äipäksi91 oikein paljon onnea ja halauksia! Olitkin sitten ensimmäinen maaliskuun plussaaja. :)

Niin ja Tryffe, joko voin laittaa sinut plussanneisiin? :) ja jos voin niin mille päivälle haluat plussauksen?

tiuhti, vitsit ku on jännää toi sun haamuilu. Vaikka toisaalta taas nyt näytti nuo sinun testit, että ylhäältä viiva oli vahvempi ja alempaa haaleampi. Eikös mur-mur ollut tuota juuri testannut ja sanonut, että juuri oviksen aikaan tulleet viivat r-testiin oli semmosia, että ylhäältä tummempi ja alhaalta haaleampi? Noh, mutta joka tapauksessa heilutelkaa nyt peittoja varmuuden vuoksi. ;)

Ansku, ihana sormus. Toi oli niin kivaa aikaa ja se vasta kivaa oliki alkaa järjestämään häitä. Meilläki ne häät tuli vähän "nopeasti", kesäkuussa päätettiin että nyt pidetään häät ja elokuussa oli h-hetki. Ja hyvin kerettiin. :D

Satulle pahoittelut tätistä, uuteen nousuun vaan. :)

ON: Täällä nyt ihmetellään ja kummastellaan. Minusta minulla on ovis ollut jo pari päivää sitten, ainakin olen limoitellut hyvän aikaa jo. Eilen tuli sitten vähän lisää limoja kauhealla valumisella, mutta suuresti ihmettelen sitä, ettei tissit ole tulleet kipeiksi. Yleensä se on merkki siitä, että ovis on ollut ku tissit kipuilee tai oikeammin nännit. Nyt on jo kp 18, että voiko se sitten olla että ei ole tullu ja nyt sitten kierto venyy tuon takia. Mie en taas ymmärrä yhtään omaa kroppaa. Argh.
 
tiuhti, mie oon pari kertaa tikuttanu ovista ja niiden mukaan ei ole ollut lähellä ainaskaan. Ja kun jokseenkin en ole jaksanut vaivautua niin hirveästi, kun ajatellut että se ovis tulee siinä kp 15 ja kun oireita on ollut silloin jo, nippailuja, limoja jne. Noh, on tullu kyllä harrasteltua ettei siinä sitte, meni ohi tai ei. :D ottaa tän kierron rennosti ja odottelee sitä lääkäriä.
Ja sinuna mie saattaisin odottaa vielä pari päivää ja tikutella, jos ei ala tikkujen viivat lähteä/jos vahvistuvat niin sitten soittelisin neuvolaan että mikäs tää homman nimi nyt on.

Voi vitsit, veti kyllä hiljaiseksi Gabriellen uutinen, miksi pitää tuolla tavalla käydä.. Oivoi. :(
 
Laretzki
Tervetuloa mukaan kuumeilemaan Laretzki! :) Ei tämä mikään suljettu keskustelu ole. Mullakin on yliopisto-opinnot kesken, mutta silti kovasti yritämme jo esikoista! Luotan siihen, että kaikki järjestyy rahallisesti ja jäljellä olevat opinnot ehdin suoritella lapsen saannin jälkeenkin. Opintotauko ois ihan paikallaan kun oon mennyt lukion jälkeen suoraan yliopistoon. Opiskelu kyllästyttää jo! :D
Mä oon vaan ammattikorkeassa, eli ei ehkä niin rankkaa kuin yliopistossa, mutta kyllä mäkin alan olemaan aika kypsä opiskeluun :D. Varsinkin kun opiskelen maatalouden ko:ta, niin meillä menee kaikki kesätkin sitten opintoihin liittyvissä härpäkkeissä. Kuten viime kesä maatilaharjoittelussa ja tänä kesänä kasvatellaan kukkia koulun puutarhalle. Juuri osittain näiden kesäopintojen takia joudumme hieman tekemään tarkempaa suunnitelmaa siitä koska pillerit jätetään pois, vaikka ite olisin valmis vaikka heti. (Enää kaksi liuskaa, vuhuu!)

Mulla on kanssa suuri luotto siihen, että taloudellinen puoli lutviutuu, tosin osasyy suureen luottoon on mun ja miehen ikäero, eli miehellä jo täyspäiväset opinnot takana ja varmassa työpaikassa tällä hetkellä on.
 
t84
Kauheeta mä menin niin sekasin tost tiuhtista että oon unohtanu muut asiat :D

Äipäksi tosi paljon onnea plussasta!

Ansku83 Hienot sormukset teille tulossa! Mua vähän harmittaa kun me ei sen kummemmin sillon mietitty, otettiin tyyliin vaan halvimmat :D Eipä sillon kyllä rahaakaan ollu ku mies oli työttömänä ja mä koulussa ja osa-aikaduunissa... Mutta olisin silti jotain spessua halunnu, nyt noi on vaan tollaset mitäänsanomattomat rinkulat, ilman mitään ihmeellistä...

Laretzki tervetuloa! Tää on kyllä tosi aktiivinen pino ja mukaan mahtuu kaikki!

satuh84 pahoittelut tädistä :( :hug:

ON tietty kans vähän. Tänään olis jo dpo8, tai jopa 9! Hui kamala kun on taas menny nopeesti. Aamulla käsi kummasti yritti testikaappia kohti mutta hillitsin itteni, ei siellä kuitenkaan vielä mitään näkyis... Viikonloppuun suunnittelin että ainakin odotan mutta noh, voi tehdä tiukkaa jo huomisen kanssa :D Oireita nyt ei oikeestaan oo mitään, mikä on ihan hyvä. Pysyy silleen rauhallisena ;)
 
t84, voihan sitä aina uudet sormukset sitte hankkia. ;) katsos kun olette menneet naimisiin ja lapsia syntynyt, niin voit vaikka 50-vuotislahjaksi itsellesi hankkia sormuksen, mihin on istutettu vaikka niin monta timanttia, mitä lapsiakin on. Tai vastaavaa. :D
 
Laretzki
t84, voihan sitä aina uudet sormukset sitte hankkia. ;) katsos kun olette menneet naimisiin ja lapsia syntynyt, niin voit vaikka 50-vuotislahjaksi itsellesi hankkia sormuksen, mihin on istutettu vaikka niin monta timanttia, mitä lapsiakin on. Tai vastaavaa. :D
Tai tehdä niinkuin minun vanhemmat on tehnyt. Äiti on saanut jokaisesta meistä kolmesta lapsesta oman sormuksen, ja sitten kun vanhemmista joskus kaukana tulevaisuudessa aika jättää, jokainen meistä saa sen "oman" sormuksensa. Mun mielestä älyttömän herttaista. Tosin, musta tuntuu että meillä se vaatisi äärettömän vahvaa vihjailua miehelle jotta se tajuaisi tehdä sen "oma-alotteisesti" niinkuin isä on tehnyt :D
 
Ansku, voi kun nättejä sormuksia ovat molemmat =) Meillä on ihan perus, keltakultainen ja puolipyöreä. Välillä tulee mieleen että oisko vähän muuta kannattanut miettiä ku sormuksen hintaa, mutta näillä mennään :D

Ninni-Ilona tsemppiä kovasti ruokavalioremonttiin ja kaikkeen :hug:

Äipäksi91 voi iiiisot onnittelut, ihania uutisia =) :heart:

Laretzki tervetuloa joukkoomme kuumeilemaan :wave: Mullakin opinnot kesken, mutta sikälimikäli tärppää niin kouluhommat saa kyllä jäädä tauolle ihan luvan kans, onhan tästä lukiosta asti tullu painettua ilman taukoja, huhhuh... :whistle:

tiuhti ihan selvää viivaa kyllä on!! =) hitsi mikä tilanne, jännittää ihan! :D Harmittaa kyllä tosi paljo tuo suru-uutinen, ei voi käsittää eikä ymmärtää :'(

ON: Testasin eilen illalla ovista ja tuli tosi haalea viiva... Aamullinen viiva taas oli paljon vahvempi... kumma homma : / Täytyy nyt taas kohta testailla mitä mahtaa näyttää...
 
Mirwu juuri noin :) eilen saattaa testi näyttää haaleaa ja tänää yht äkkiä ovisplussaa, näin se LH piikki menee :) yleensä se kestää vain hetken ja joskus sitä ei saa ede tikutettua.. nyt kannattaa ihan tosissaan aloittaa peittojen heiluttelu! tsemppiä muru :heart:

t84 jo dpo8 :D kyllä siellä varmaanki saattais huomenna jo näkyä *köhköh* :D eli mä oottelen kyllä sun testailujas!!!
 
Tiuhti Mä oon vähä välii käyny kurkkimassa, mitä sulle kuuluu nuiden testien kanssa :) VAHVENTUNU VIIVA! en usko et se ovikseen reagoi noin, eikai toi viiva tuosta vahvenis jos ois ovis? :) huippuhan on vaan niiiiin lyhyt oviksessa! :) <3 muru onnea! <3
 
Hyppy, mut oviplussaa en ole vielä saavuttanut, huomenna ois mun laskujen mukaan ovis! eli tänään pitäis tulla iltapäivällä ovisplussa, aamulla se ei musta plussa vielä ollut :confused: tai sit se saattaa tulla perjantaina se ovis, meinaan yleensä mulla on vasen puoli päivän tai kaks myöhemmin ku oikea puoli joka irrottaa muniksen KP11.. joo tää on jännää, eikun huomenna aamulla taas vaan uittamaan tikkua pissassa :D
 
tiuhti joo, on tämä kans kyllä melkoista tähtitiedettä... sitä vain tuossa aiemmin ihmettelin kun eilen aamulla viiva oli selvä, eilen illalla ja tänä aamuna taas haalea... että menee vähän kummalliseen suuntaan jos viivasen pitäis olla vahvistumaan päin mutta seuraillaan :D Mä oon kauhean ylpeä itestäni ku oon saanu tuon ukon joka toinen päivä nyt pariin otteeseen kellistettyä, näin se homma etenee :D sinnekkin heiluvia peittoja kovasti varmuuden vuoksi, vaikka ei taida olla enää tarvetta köhköh! :whistle: ;) :heart:
 
Viimeksi muokattu:
Josko sulla olis Mirwu ollut sit eilen tai siis tänään ovis? että kuinka lähellä se testiviiva oli kontrolliviivan tummuutta?meinaan se voi oikeesti mennä se LH huippu ihan óhitse.. testastitko toissapäivänä vai aloititko eilen?
 
Tuli todella paha mieli kyllä ku kävin lukemassa suru-uutiset :'( en kyllä kenellekkään tuota toivois tapahtuvaksi.

Tiuhti, mun silmään näyttäs kyllä siltä että sä ole raskaana :D Onnea vain ;)

ON, unohdin soittaa gynelle labratuloksista, hitto kun sillä on soittoaika vaan puoli tuntia kerrallaan kahtena päivänä viikossa. :/ No pitää yrittää huomenna muistaa.
 
Namppis88, kyllä se monen silmään siltä näyttää, mutta mä oon vieläki kyllä vahvasti sitä mieltä et se on oviksesta johtuvaa, sittenpähä on ainaki se todistettu että r-testi voi reagoida myös ovikseen vaikka toista väitetään! tuo on kyllä ihan hölmöä että on vaan kahtena päivänä viikossa, eikö ne antanut sinulle soittoaikaa lääkärille, että lääkäri soittais sulle?
 

Yhteistyössä