3-kymppiset ensikertalaiset vol.11 <3

Öh, mitäköhän tää nyt on o_O??? Tänään kp 14 shoppailun vessatauolla tuli vaaleanpunaista-punaista paperiin ja sitten vähän ajan päästä alkoi kipuilla, lähinnä oikealta munasarjan kohdilta säteillen nivuseen... Nyt kotiin päästyä otin puolikkaan ibuprofeenitabetin kun särki niin. Ovistestien viiva melkein näkymätön. Jos tää on testien negoista huolimatta ovis, niin tais mennä kierto harakoille, kun ainoa talletus tehtiin keskiviikon ensimmäisinä tunteina. Just nyt ei tee kauheesti mieli ruveta panelointihommiin...

@Sano Pirkka Hyvä että kaikki näytti olevan kunnossa!
 
kp1, YK7 täällä, mutta harkitsen siirtymistä tästä ryhmästä muualle kirjoittelemaan, kun alkaa olla jo aika pessimistiset tunnelmat.

@SannuB ovista on tikuteltu tässä joka kuukausi ja talletuksetkin tähdätty siihen. Tulin siis elokuussa raskaaksi (suht helposti) mutta tuli keskeytynyt keskenmeno ja jouduin kaavintaan. Sen jälkeen ei ole tärppiä kuulunut, yksi ilmeinen vika oli liian ohut kohdun limakalvo (kaavinnan vika mahdollisesti), jota nyt lääkkeillä koitetaan kasvatella.
 
@hill4 Voi kurja :unsure: Kaavinta on kai aika raskas toimenpide kohdulle, toivotaan, että ne lääkkeet purevat pian.

@Lallastiina Kyllähän tuo ajankohdallisesti olisi ovista, mutta aika erikoiselta kuulostaa. Tikutitko tänään?

@Sano Pirkka Ihana kuulla, että kaikki oli kunnossa! Kiva, ettei aina tule negauutisia gyneltä. Pääsittekö hyödyntämään oviksen?

Onneksi jatkoin tikutusta, sillä tämän päivän (kp15) aamuun pärähti aivan selkeä ovisplussa. Ei jää yhtään tulkinnan varaa, kun testiviiva on tummempi kuin kontrolli. Fertility Friend tarjosi kp13 ovispäiväksi, nyt on ollut tosi vähän oireita, mutta eilen oli vahvat kanislimat. Talletuksia on tehty kp9, kp12, kp14 ja tälle päivälle on tilattu :D Ehkä varmuuden vuoksi vielä huomennakin. Kauhian jännää, miten tän kahden viikon piinan kestää? Odotukset on tosi korkealla tän kierron suhteen, toivottavasti kestätte mun jaaritteluja, en malta pysyä poissa!

20170521_110132-01.jpeg
 
Äh, taitaa sittenkin kp1:stä enteillä... :unsure: Tänäänkin vuotaa ja ehkä hiukan enemmän kuin eilen. Alavatsassa painava tunne, ei eilisen kaltaista kipua kuitenkaan. Eilen talleteltiin sitten kuitenkin kun kivut loppui.
Olen tikutellut kahdesti päivässä torstaista asti eikä ole tullut kuin hailuja tai vieläkin hailumpia viivoja.

@SannuB Hienosti olette saaneet hyödynnettyä, nyt tsemppiä jännäilyyn (y)!

@hill4 Kurjaa jos meininki tuntuu liian pessimistiseltä täällä!
 
Nyt kp19/27-31 ja dpo1. Kauhean kurkkukivun ja flunssan sain jostain aikaiseksi... Jospa menis pikaseen itsekseen ohi eikä muuttuisi olo tän pahemmaksi...

Tallettelutkin meinas epäonnistua kun kummallekin iski niin kauhea jännitys päälle! :ROFLMAO: Eihän tässä olla yhdessä oltu kuin 6 vuotta! :ROFLMAO:

Menkat pitäisi alkaa ehkä 30.6... Toivottavasti niitä ei kuuluisi vaan solut ois toisensa löytäneet ja pieni alku kiinnityisi.Piinailu siis alkakoon! :p

Meillä taitaa SannuB:n kanssa sattua jännäillyt nyt samoille päiville! (y)(y)
 
@Lallastiina ei suinkaan täällä, vaan mun omassa päässä. Enkä nuorenekaan enää... Aloitin tänne kirjoittelun kun ei ollut mitään yli kolmevitosten omaa ketjua, ja toki olin itsekin vuoden nuorempi. Näin se aika vain menee, kuukausi (tai kuukautiskierto!) kerrallaan.
 
@SannuB Onhan sitä nyt hyödynnetty. Tai siis etukäteen otettu huomioon :D
Tein äsken ovulaatiotestin ja sössin sen. Niinkin voi käydä. En ole oikein hyvää kaveria tuon mun pissarakon kanssa. Se kun joskus hälyttää "rakkohalkeejustnytäkkiävessaan" ja sitten tuleekin vaan pieni liru. Ei siellä tällä kertaa ollutkaan niin paljoa tavaraa. Olen noita testejä tehnyt ihan vaan tökkäämällä sen tikunpään pissasuihkuun. Mutta eilen tuli tikkuun vahvempi, mutta ei-niin-vahva viiva. Eli kyllä se LH-huippu on ollut eilen-tänään. Ja menikö se nyt niin, että itse ovulaatio tapahtuisi sitten tänään-huomenna? Huomennakin vielä ehditään.

Lueskelin omakannasta gynen tekemän kirjoituksen ja sen perusteella kaikki on ollut ok. Jopa virtsarakko, josta olen kyllä eri mieltä.
Tarkoittaako "endometrium tri-layer" kohdun limakalvon paksuutta? (perhanan lääkärijargon).
 
Hei vaan kaikille! :)Täällä varmaan osa minut muistaa, mutta aika paljon taitaa olla uusia. Onnittelut kaikille plussanneille :love:, tsemppipeukut vielä plussaa odottaville (y) ja lämpöiset halaukset menetyksiä kohdanneille :cry:… erityisesti tulin todella surulliseksi, kun luin @Lallastiina sinun raskauden päättyneen tuulimunaan. :( Olen niin pahoillani, mutta ihanaa, että pääsette vihdoin jatkamaan yritystä. (y):love:

Pahoittelut jo etukäteen pitkästä omanapaisesta viestistä :whistle:, mutta haluan kertoa tarinani, jos siitä olisi jollekin apua…

Olen siis kirjoitellut täällä eri ketjuissa kesästä 2016 saakka ja siitä asti olen yrittänyt tulla raskaaksi. Vauvaa vaan ei kuulunut ja hakeuduin sitten helmikuun alussa lapsettomuusasioihin erikoistuneelle gynekologille. Mulle tehtiin kaikki tutkimukset (labrat ja aukiolotutkimus). Kaikki oli muuten suht kunnossa, mutta mun AMH arvo tuli takaisin 0,2, eli käytännössä ihan olematon. Tieto musersi minut ihan totaalisesti ja ajattelin, että luovutan… minusta ei koskaan tule äitiä. :cry:

Minulla on kuitenkin maailman ihanin lääkäri, joka valoi minuun uskoa ja sanoi, että raskaaksi tuleminen on ihan mahdollista, ja tuo matala arvo kertoo vain lähinnä siitä, että aikaa ei ole hukattavaksi. Yhteistuumin päätettiin kokeilla Letrozolia ovulaation tukemiseen. Ovuloin kyllä joka kuukausi omin avuin muutenkin, mutta dpo7 otetun progesteroniarvon mukaan ovulaatio oli hieman heikko (arvoni oli viitearvojen alarajalla 25 nmol/ml). Aloitin Letrozolit 25.3. alkaneessa kierrossa, 1 tbl (2,5mg) / päivä, kierron 3-7 päivät. Mitään sivuvaikutuksia ei tullut. Kp 11 kävin ultrassa ja 2 melkein kypsää follikkelia siellä näkyi, yksi molemmilla puolilla. Ovulaatio oli kp 13 ja dpo 7 mitattiin taas progesteroniarvo ja se oli melkein tuplaantunut edelliseen, lääkkeettömään kiertoon verrattuna, ollen nyt 46 nmol/ml. (y) En oikein tiennyt miten nuo Letrot vaikuttaa luteaalivaiheeseen (olin lukenut, että se voi pidentyä parilla päivällä, vaikkei raskaus olisi alkanutkaan), joten uskalsin testata vasta dpo 14, kun menkat oli päivän myöhässä (mulla normaali luteaali 12pv). Ja sain kun sainkin tikkuun elämäni ensimmäisen, haaleista haaleimman plussan. :love: Olin niin onnellinen, vaikkakin huolestunut siitä, että dpo14 viivaksi se oli tosi haalea. Sitten tuli dpo15 ja testasin innoissani uudelleen ja ajattelin, että viivat ovat varmasti vahvistuneet, mutta ei… samanlaiset hailurat, kuin edellisenä päivänä. Dpo 16 viivat olivat lähes kadonnet ja arvasin jo siitä, että kyseessä oli kemiallinen raskaus. :unsure: Dpo 17 alkoi sitten vuoto. :cry: Soitin lääkärille, joka vahvisti epäilyni, mutta sanoi, että voin aloittaa saman tien uuden Letrozol kierron.

23.4. alkoi siis uusi kierto ja söin Letroja samalla annoksella kp 3-7. Tällä kertaa minua ei ultrattu. Ovulaatio oli kp 12 (mittaan siis lämpöjä ja käytän ovistestejä). Paneloinnit ajoittuivat taas oikeaan kohtaan ja tämän kierron tuloksena sain äitienpäivänä 14.5. (dpo10) haalean, mutta selkeästi näkyvän plussan tikkuun. :love::love::love: Tälla hetkellä meneillään on dpo 13 ja plussat ovat vahvistuneet päivä päivältä. Eilen digitesti näytti ”Pregnant 1-2”. Olen haltioissani ja vaikka tiedän, että moni asia voi mennä pieleen. Olen silti luottavainen ja uskon, että tämä toukka pysyy kyydissä loppuun saakka. Olen nauttinut ja aion nauttia joka hetkestä ja tunteesta. <3 Oireita ei vielä hirmuisesti ole, rinnat on arat ja ajoittaista kuvotusta esiintyy :sick:, jos ei muista tarpeeksi usein laittaa suuhunsa jotain. Ja lisäksi jo perjantaista asti olen ollut JÄRKYTTÄVÄN väsynyt. :sleep: Meinaan nukahtaa väkisin, kun pääsen töistä kotiin. Otan kuitenkin innolla vastaa jokaisen oireen ja toivon koko sydämestäni, että tämä kestää loppuun saakka. :) Olen varannut alkuraskauden ultran omalle gynelle 20.6. ja jos kaikki menee siihen saakka hyvin, toivon näkeväni toukan köllöttelevän kohdussani ja vahvat sydämenlyönnit. Ensi maanantaina ajattelin soitella neuvolaan. :)

Kaikille hirmuisesti plussatuulia ja tsemppiä. (y) Tiedän, että kaikille tuo kyseinen lääke ei toimi, mutta minulle se oli kuin olikin ihmelääke ja uskon vahvasti, että sen asioista heikko ovulaatio tehostui, minkä myötä progesteroni nousi kunnollisiin lukemiin ja se mahdollisti myös sen, että alkion on mahdollista kiinnittyä. :love::)

MamaBlue ja ”puolikas tomaatin siemen” 3+3 :ROFLMAO::LOL::barefoot::love:
Tulin piiiitkästä aikaa tänne lueskelemassa, ja mitä näinkään!!! Onnea tuhannesti! :love:
Mä toivon koko maailman tarrasukkia teille! Voi vitsit, mulla tuli ihan kyynel silmäkulmaan, kun luin tota sun juttua! :love::love: Ihanaa!
 
Oi, kiitos @Reirei85 :love::love::love: Ihanaa, kun mun viesti osui sun silmään... toivoinkin sitä. Oli niin mukavaa jakaa sun kanssa yrittämisen vaiheita silloin kauan sitten! ;):love: Onhan tämä kyllä ihan uskomattoman ihanaa ja ihmeellistä. ❤ Nyt vaan sormet ristiin ja peukut pystyyn, että kaikki menee hyvin loppuun asti! (y)

Miten sinä voit??? Toivottavasti odotus sujunut hyvin?! :love:
 
Maanantaita kaikille, täällä aloitettiin viikko miehen kanssa kahvila-aamiaisella. Sovittiin, että tehdään nyt juttuja, mitä ei sitten lapsen kanssa tulis välttämättä niin tehtyä. Ihan, kun se nyt olis heti tulossa...

@Risukko Jee, meillä taitaa mennä melkein yksiin piinapäivät. Mulle Fertility Friend tarjoaa 3.6 menkkojen alkamiseksi, mutta jos tuo ovis nyt oli eilen, niin se tarkoittais sit ehkä 4.6. Tietysti toivotaan, että kummallakaan ei menkat ala :) Ja meille tuli myös yksi talletus, jossa meinas mennä hommat penkin alle, kun molempia nauratti niin paljon.

@Sano Pirkka Mä en uskalla pissiä tikkuun suoraan, kun pelkään, et sössin sen testin! Ja ymmärtääkseni tuo tarkoittaa sitä limakalvoa (= endometrium). Oliko siinä mitään lukemaa perässä? Nopealla googlettelulla vaikuttaisi siltä, että tuo "tri layer" olis niinku tosi hyvä juttu kiinnittymisen kannalta. Joten nyt peukkuja!

Sit vielä vähän noista ovistesteistä. Mä tein paketin vikan tikun tänään ja edelleen testiviiva oli tosi tumma. Eilisiltainen testiviiva oli jo haaleampi kuin toi aiemman viestin kuvassa näkyvä kp15 aamu-testi. Voiko toi huippu kestää 24h? Vai mahtaako tähän vaikuttaa lauantaina nautitut viini (ehkä 5 lasillista, oops)... No, jatketaan tallettelua joka tapauksessa vielä pari päivää, kuulemma ei ole miehelle ongelma - jännä juttu. Mietin vaan, et hakisinko vielä lisää tikkuja vai annanko nyt olla, kun eilen illalla alkoi oviskivutkin, jotka jatkuu edelleen. Hyödynnetty on kp:t 9, 12, 14, 15, joten pitäisi olla uimareita jo odottelemassa.

Tällaista tänne, mukavaa viikon alkua kaikille!
 
  • Tykkää
Reactions: Risukko ja MamaBlue
Oi, kiitos @Reirei85 :love::love::love: Ihanaa, kun mun viesti osui sun silmään... toivoinkin sitä. Oli niin mukavaa jakaa sun kanssa yrittämisen vaiheita silloin kauan sitten! ;):love: Onhan tämä kyllä ihan uskomattoman ihanaa ja ihmeellistä. ❤ Nyt vaan sormet ristiin ja peukut pystyyn, että kaikki menee hyvin loppuun asti! (y)

Miten sinä voit??? Toivottavasti odotus sujunut hyvin?! :love:

Odotus on sujunut hyvin, nyt mennään jo 28. viikolla, vaikka toisaalta tuntuu et just vasta tein plussatestin. Molemmissa ultrissa on kaikki ollut hyvin, ja poika sieltä on tulossa :love: Ei kyllä yhtään piilotellut vehkeitään! :LOL:
Mä heti aamulla herättyäni ajattelin, et miten ihmeessä satuin just nyt lukemaan kuulumisia täältä, ja miten onnellinen olo mulla tuli sun puolesta! :love: ❤
 
Odotus on sujunut hyvin, nyt mennään jo 28. viikolla, vaikka toisaalta tuntuu et just vasta tein plussatestin. Molemmissa ultrissa on kaikki ollut hyvin, ja poika sieltä on tulossa :love: Ei kyllä yhtään piilotellut vehkeitään! :LOL:
Mä heti aamulla herättyäni ajattelin, et miten ihmeessä satuin just nyt lukemaan kuulumisia täältä, ja miten onnellinen olo mulla tuli sun puolesta! :love: ❤
Ei oo totta, niin pitkällä olet jo!!! :love::love: Ja poika!!! ❤ Voi kuinka ihanaa! Ja hienoa kuulla, että kaikki mennyt hyvin!! :love: Uskomatonta kyllä, miten nopeasti aika menee. Mustakin tuntuu, että just vasta plussasit. :ROFLMAO:

On tämä kyllä melkoista vuoristorataa ollut koko alkuvuosi (tai oikeastaan koko yritysaika viime kesästä tähän saakka), mutta jospa nyt kaikki menis mullakin hyvin ja tammikuussa saisin oman käärön syliin! ❤:love:

Mä ajattelin kirjoitella varmaan jossain vaiheessa siellä kolmekymppisten elakertalaisten odotusketjussa... mutta taidan odottaa varhsisultraan saakka. Se on varattuna omalle lääkärille VASTA 20.6. ;) Tuu sinne kertoilemaan lisää kuulumisia, jos ehdit/jaksat/haluat... :)
 
@SannuB En oo kauheen aktiivisesti kirjoitellut, lähinnä lueskellut ja pari kertaa kirjoitellut! :)

Tää jännäily on kyl kamalaa taas ja nytki oon miettiny että "onko mun tissit yleensä näin kipeet ennen menkkoja vai ei"? :D Tässä kuussa kyllä ainakin yritystä ei puuttunut varmaan 2 viikkoa ollaan joka toinen päivä talleteltu.
 
Täälläpä on paljon tapahtunut reissuni aikana :) @MamaBlue , kiva kun kävit kertomassa mahtavat uutiset! Näin se elämä joskus yllättää.

Täällä kiireessä tulin vain ilmoittamaan että mennään kp 6/28-52 ja yk 7.
Eli kierto piteni jälleen kymmenellä päivällä.

Kierron pitenemisestä huolimatta enemmän stressaa tällähetkellä työasiat. kuviot muuttuu kesäkuun alusta radikaalisti ja en ole ollenkaan varma että haluan jatkaa töissäni.. Toivoin olevani raskaana jo kesällä jonka voimin olisi jaksanut jatkaa mammalomaan asti. Nyt täytyy sitten miettiä kuviot uusiksi. Tietty jos irtisanoutuu niin varmaan raskautuis samantien ja olisi taloudellisesti täysin ahtaalla :D
 
22.5.2017



***Lisäys- ja muutospyynnöt listaan punaisella, kiitos!​
Nimimerkki.........Ikä.....Kiertopv/pituus......yk.......luomu/lääk.kierto

Shuubiduu..........31v.......kp 26/30.............yk 5...........luomu
Ihanapa...............28v......kp 23/29-31.......yk 9............luomu
Maaria1980........37v.......kp 21/25...........yk 3/8..........luomu
Risukko..............29v.......kp 20/27-30....yk 2 (tm jälk.)..luomu
Toukkahaave87...30v......kp 18/??............yk 5.............luomu
SannuB...............33v......kp 16/27..............yk 5...........luomu
IinesAnkka82......34v......kp 6/28-52..........yk 5...........luomu
Lallastiina............35v......kp 2/28..........yk 1 (tm jälk.)..luomu
hill4.....................36v......kp 1/26-29...........yk 7..........luomu
Mamushka..........32v...............................yk 6.............luomu
Sano Pirkka........33v................................yk 8.............luomu

c=clomit, a=anazol, f=femar, g=gonal-F, m=metut, pr=pregnyl, o=ovitrelle, pri=primolut, pu=puregon, t=terot, mp=menopur, ins=inseminaatio, irr=irrotuspiikki, l=luget/lutinus, de=depot laastari, s=supercur, lz=letrozol, b=bemfola, or=orgalutran

Taustalla:
Kicumisu, Iitukka81, Pikkumyy0285, janna83, Sonara, Keinuilija, Muruhaave, Shih, Mimm1, Vauvakuume85, Ingaliini


Plussanneet 2016:

PikkuPöllö..........32v...........yk 7..............23.1.
Sekopuolinen..........................................22.3.
Lillans.................37v.........yk2(13)..........3.
Särki...................31v.........yk 1...............29.4.
Sonara................37v.........yk11..............31.5. (biokemiallinen)
Piinamiina...........34v.........yk3................28.5.
Mustikk4.............28v.........yk19..............21.6. 1.IVF/tuoresiirto
Sonara................37v.........yk12.............29.6. (tuulimuna)
hill4....................36v...........ya 4/16.........luomu (keskenmeno)
Maya.................31v............ yk 1..............luomu
Liinu_................3xv............yk 3..............luomu
mamihaave.......33v...........yk 6..............luomu
miu84................32v..........ya 11/13........2.11. luomu
BlackCat........................ya 1/14..........26.12. 1.ICSI/tuoresiirto
ReiRei85...........31v.......yk 6................

Plussanneet 2017:
Sinikukkanen......34v..........yk 18.............7.2. 1. PAS
Lallastiina...........35v..........yk 17.............7.2. luomu (tm)
Avokado83.........34v.....ya 01/16…........19.2. luomu
Taaartsan............35v........yk 2................6.4. luomu
Miinula................32v.........yk13.............10.5. luomu
MamaBlue..............................................14.5. lz

Kun kiertopäiviä yli 60 eikä mitään kuulu, lisätään "Taustalla" -listalle.
 
@hill4 Aa okei, tajusin väärin :oops:. Mulla tulee reilun parin kuukauden päästä 36 v täyteen... ikäkriisiä pukkaa!

Lasken nyt että eilen oli kp1, niukka vuoto näyttää jatkuvan on-off-tyyliin n. puolen päivän välein. En kuitenkaan vaihda yk:ta koska ei tätä edellistä kierron tynkää voi yrityskierroksi laskea...
 
Tänne sitten taas kuulumisia.

Onnea minultakin, @MamaBlue :) Seurailin kyllä tätä palstaa, mutta en vielä kirjoitellut. Masentavia uutisia sait silloin, mutta nythän kaikki on hyvin.

@SannuB Sielläpäs on hyvät talletukset, pidetään peukkuja! Kannatti masistella äitienpäivänä. Mulla ei ihme kyllä ollut mitään äitienpäivämasista.

Omaa napaa sen verran, että se lähete hormonipoliklinikalle on tehty ja nyt 3 viikon sisällä pitäisi sieltä kuulua. Epäilen kyllä, että kesän jälkeen vasta on eka aika sinne. Sittenhän sen näkee, kun kirje tulee kotiin. Oon mä välillä pelännyt sitäkin, ettei ne otakaan mua sinne vielä.

Mun siskon kans juttelin viikonloppuna. Hän on siis sairaanhoitaja ja kokenut itsekin useita keskenmenoja (mulla siis yksi). Oli sitä mieltä, että pitäis vaan yrittää olla stressaamatta. Eihän tässä ainakaan vielä olla mitään vikaa todettu. Monesta paikasta oon lukenut, ettei se fsh ole mikään kovin luotettava mittari siihen, kuinka paljon on hedelmällistä aikaa jäljellä. Siskokin sitä sanoi, ettei se paljoa heitä viitearvoista ja epäili, että varmuuden vuoksi se lähete tehtiin. Kyllähän ne suositukset sitoo lääkäreitä.

Talletukset (2 kpl) tehtiin, ja oon ruokavaliolla ja E-vitamiinia sisältävällä luontaistuotteella yrittänyt parantaa kohdun limakalvon paksuutta. Ei jaksa uskoa, että se olis mitenkään merkittävästi parantunut. Enpä tiiä onko tärpännytkään. Tänään huomasin, että rinnat on todella turvoksissa ja on ne olleet hieman kipeätkin aiemmin. Eivät ole siis kipeät normisti. Iho ja hiukset rasvoittuu nopeasti. Ja maha on turvoksissa. Pms-kiukkua ei ole, enkä myöskään itkeskele sen kummemmin kuin viime aikoina muutenkaan, ehkä jopa vähemmän. Eli oireita näyttäis olevan :rolleyes: Dpo ois varmaankin 9 tänään, jos katsoo kosteudesta, ovistikkujen mukaan ois dpo 10. Testiä en tee ainakaan ennen torstaita, enkä varmaan silloinkaan. Huomenna työhaastattelu, ja pitää olla skarppina. Menkat pitäisi alkaa pe tai la.
 
@Maaria1980 Ai että, siellä on piinapäivät ihan lopuillaan! Sopisi sinänsä hyvin kuvioon, että ennen pääsyä hormonipolille plussaisit, sen verran monta vastaavaa tarinaa olen kuullut. Seuraat @Miinula'n esimerkkiä ja nappaat siitä työpaikan samalla.

@Shuubiduu Teillä ei ainakaan yrityksestä jää kiinni! Meillä on näköjään samat yk:tkin piinapäivien lisäksi ja meidän lisäksi on 2 muutakin yk5:llä. Tilastojen valossa jonkun meistä on pakko plussata! Onko teillä aiemmilla yk:illa PANOstettu noin tiiviisti, jos saa udella?

@IinesAnkka82 Tosi nihkeä tilanne duunien kannalta. Mä oon aina kannattanut rohkeita liikkeitä ja ahdistavasta työstä lähtemistä, jos vaan millään tavalla on taloudellisesti mahdollista. Ainahan se ei tietenkään ole.

Voisko tää aika mennä vähän nopeammin? Ymmärtääkseni mulla on nyt dpo1 :)LOL:) ja mieli on jo ihan hermoraunion ja luovuttaneen välillä. Ostin lisää ovistikkuja ja eilen illalla oli jo viiva haalistunut, tänä aamuna en enää edes tehnyt. Oireet toki tukevat sitä, että se plussa oli sunnuntaina, joten toivotaan, että talletukset (to, la, su) riittää. Nyt töihin, niin saa jotain muuta mietittävää :ROFLMAO::ROFLMAO:
 
@SannuB Ei ehkä ihan noin aktiivisesti edellisinä kuukausina :D Nyt vaan päätettiin että ei jäis ainakaan yrityksen puutteesta kiinni. Ja kun mä en oo niitä ovistikkuja käyttänyt niin aikataulutus on mennyt WomaLogin mukaan kun se arvioi milloin olisi. Mutta ollaan kuitenkin ainakin jotain 5-6 kertaa kierrossa aina. (Ei välttämättä kyllä sopivaan aikaan.)

Tänään aamulla tuli vähän veristä tuhrua että voi olla että tulee aikaset menkat tällä kertaa. Ei kai se kiinnitysvuoto enää näin myöhään vois tulla, eikö sen pitäisi tulla silloin ovulaation aikaan(?) :'( Menkkojen pitäisi alkaa siis lauantaina.
 
@Shuubiduu Kiinnittymisvuoto tulee lukemani mukaan yleensä n. viikon oviksen jälkeen eli silloin kun alkio kiinnittyy kohtuun (mikä siis tapahtut yleensä n. 6-12 päivää oviksesta). Suurimmalla osalla ei ole mitään vuotoa, ehkä kolmanneksella on. Mikä dpo sulla nyt olikaan?

@SannuB Ne kymmenisen päivää oviksen jälkeen kuluu aina superhitaasti :D.

Täällä on-off-meininki jatkuu. Eilen illalla kuntoillessa alkoi taas ihan kunnon punainen vuoto ja sitten menkkakivut. Yöksi laitoin kupin mutta tänä aamuna ei kupissa ollut tipan tippaa o_O. Tuntuu että kroppa ihan kiusallaan vuodattaa vain silloin kun en oo laittanu mitään suojaa...
 
@Shuubiduu voihan se olla hyvinkin kiinnittymisestä, jos vielä ei alkanut menkat. Että jos se ovis onkin ollut muutaman päivän myöhemmin mitä ajattelit :) Suosittelen kyllä ovistikkuja, vaikka mä tunnen kroppani melko hyvin, niin oli kiva nähdä, et onko oireet oikeita. Jos ensi kiertoon vielä joudun, niin ostan kyllä vielä ne kaksoishormonidigit siihen kylkeen, ei jää ainakaan välineistä kiinni :ROFLMAO::ROFLMAO:

@Lallastiina Onpa nyt ihan sairaan ärsyttävät tuollainen vuoto. Ootko soitellu lääkäriin ja kysellyt, että onko normaalia?

@Maaria1980 Joko testi kuumottelee kaapissa? Ja miten meni työhaastis?

Mä näin viime yönä ensimmäistä kertaa unta tän yrityksen aikana, jossa plussasin. Voi kun olis ollut enneuni ;) Heräsin siihen, että nyyhkytin onnesta, joten oli erittäin todentuntuinen uni. Alkuviikosta varasin meille elokuulle lentoja ja heti mietin, et näkyykö jo vatsa sitten lomakuvissa o_O Että toiveet on kyllä tosi korkealla. Ajattelin loppuviikolle ottaa kunnon ikkunanpesuprojektin ja jos vähän sisustaisi tätä puoliautiota asuntoa. Ehkä sillä saisi ajatuksia vähän muualle...

Mites @Sano Pirkka'n ja @Risukko'n piinailut etenee?
 
Täällä piinailut etenee hitaasti... Tuntuu että aika matelee! Ei se auta kun odotella tapahtuuko mitään... Itse oon vähän liian pessimistinen enkä oikein usko että ois tärpännyt...

Ja kaiken kukkuraksi mulla on aivan järkyttävä flunssa. Ei oikein uskalla mitään lääkkeitä käyttää, vaikka tuskin niillä vielä tässä vaiheessa mitään vaikutusta ois... Että kyllä tässä kuitenkin vielä toivotaan plussaa! :) nyt kp22/28-30
 
@Shuubiduu Voi kökkö, toivottavasti tämä uusi kierto olisi SE kierto!

@Risukko Eiks flunssaoireet oo usein hyvä merkki? Tsemppiä piinailuun!

@SannuB Mä olen saanut ihan tarpeekseni gyneistä vähäks aikaa :rolleyes:sen verran usein on tässä muutaman kuukauden sisällä tullut ravattua. Kyselen sitten jos näyttää että outoilu jatkuu pidempään...

Eilen ei ollut päivän aikana muuta kuin ihan lievää tuhrua, mutta illalla taas kuntoilun loppupuolella tuli ihan punaista vuotoa o_O. Ei kuitenkaan jatkunut sen enempää. Onko täällä liikuntaa harrastavia, kokemusta treenin vaikutuksesta menkkoihin/vuotoihin?
 
  • Tykkää
Reactions: Shuubiduu

Yhteistyössä