3-kymppiset ensikertalaiset vol.11 <3

Tuli illalla kauhea itkukohtaus, kun lueskelin noita endon oireita ja niistä menee niin moni nappiin. Oon ennen ajatellut sitä vain jotenkin kuukautisiin ja alavatsakipuihin liittyvänä. Mulla on niin epämääräisiä diagnooseja monesta jutusta, kun olen ollut kipeä selästä ja nivusista tai suolistosta, mutta yhtäkkiä noi kaikki sopis endoon ja multa on aina kysytty kivuliaita kuukautisia tai epäsäännöllistä kiertoa, mutta kun ei oo ollut kumpaakaan ja tokaa ei ehkäisyn kanssa ainakaan.
Aloin miettimään tarkemmin, että miks se gyne lähettäisi mut eteenpäin, jos ei jotain epäilisi ja kun mulla on jo autoimmuunisairaus ja jos saan vielä endodiagnoosin, niin onko mulla edes oikeutta enää haluta jälkikasvua?
Aika syvissä vesissä pyöritään näissä ajatuksissa.
Sit taas toisessa ääripäässä mietin, et jos tästä kierrosta olisikin tärpännyt, että koska vois testata testaamisen ilosta ennen kuin menkat alkaa, mutta kun en tiedä millon ne alkais. On tää mieli kyllä hullu ja vielä kun omien ajatusten kanssa oleminen on melko ahdistavaa tällä hetkellä.
Täälläkin on aika hiljaista nykyään.
Mitä @Lallastiina sulle kuuluu? Meinaatko testata?
Onnea @Adiela88 !! Toivottavasti kaikki menee nyt hyvin :love:
@atvk87 me uidaan näköjään samoissa syvyyksissä. Ne endon oireet on aika moninaiset, kummasti löytää selityksen moneen vaivaan (n) Mäkin löysin, toisaalta huojentavaa ja toisaalta itkettää. Välillä on sellainen olo et onneks löyty joku syy, toivoisi vaan niin kovin et sais plussan jo pian..
Mä testasin tänä aamuna koska oli niin niukat edelliset menkat, kierto oli siis vaa 22 päivää ku aina ennen 23-32 ja kuvittelin oireita. Isänpäivä ois ihana plussata. Tyylipuhdas nega tuli vaan pc:n testillä :( Vaikka kuin olin muka varautunut niin nyt taas masentaa. Mussa on enemmänkin vikaa ku kiertoki jäi 22 päiväiseksi :( Oon lueskellu jo lapsettomuus-sivua täällä ja todennut ettei meillä oo varaa yksityiselle... Anteeks tää avautuminen, vituttaa miks tän pitää olla näin vaikeeta. Tsemppiä meille jotka ei saada vauvaa heti <3 Endometrioosi go away!!! :devil:
 
Onnea @Adiela88 !! Toivottavasti kaikki menee nyt hyvin :love:
@atvk87 me uidaan näköjään samoissa syvyyksissä. Ne endon oireet on aika moninaiset, kummasti löytää selityksen moneen vaivaan (n) Mäkin löysin, toisaalta huojentavaa ja toisaalta itkettää. Välillä on sellainen olo et onneks löyty joku syy, toivoisi vaan niin kovin et sais plussan jo pian..
Mä testasin tänä aamuna koska oli niin niukat edelliset menkat, kierto oli siis vaa 22 päivää ku aina ennen 23-32 ja kuvittelin oireita. Isänpäivä ois ihana plussata. Tyylipuhdas nega tuli vaan pc:n testillä :( Vaikka kuin olin muka varautunut niin nyt taas masentaa. Mussa on enemmänkin vikaa ku kiertoki jäi 22 päiväiseksi :( Oon lueskellu jo lapsettomuus-sivua täällä ja todennut ettei meillä oo varaa yksityiselle... Anteeks tää avautuminen, vituttaa miks tän pitää olla näin vaikeeta. Tsemppiä meille jotka ei saada vauvaa heti <3 Endometrioosi go away!!! :devil:
Eikä mua oikeastaan sureta se, että aikaa kuluu. Vaikka olisinkin halunnut tietty plussata jo ekasta kierrosta, niin realistinen minä tietää että suurin osa onnistuu vuoden sisällä, katsoin siitä perhesuunnittelun sivuilta jonkun kaavion ja oisko yleisin plussaamiskierto ollut hormonaalisen ehkäisyn jälkeen neljäs.
Se on kamalaa, että tulee lisää esteitä tielle ja myös toi rahapuoli huolettaa.
Ja sit harmittaa kun ei ovulaatiota tuu, niin ei edes voi onnistua. No josko se tulis ens kierrossa?
Mä vaihdoin aiemmin pienempipalkkaiseen työhön, kun olin niin stressaantunut edellisessä työssä ja nyt voin henkisesti paremmin mutta en edes voi hakea sitä äitiyspäivärahaa edellisen suuremman palkan mukaan, kun siinäkin tulee aika vastaan.
Hoidot on todella kalliita!

Ja todennäköisesti sä et ovuloi? Kun kierto on noin lyhyt. Testaatko sitä tai ootko tutkituttanut?

Kiva että täällä on vertaistukea saatavilla :love:
 
Viimeksi muokattu:
Eikä mua oikeastaan sureta se, että aikaa kuluu. Vaikka olisinkin halunnut tietty plussata jo ekasta kierrosta, niin realistinen minä tietää että suurin osa onnistuu vuoden sisällä, katsoin siitä perhesuunnittelun sivuilta jonkun kaavion ja oisko yleisin plussaamiskierto ollut hormonaalisen ehkäisyn jälkeen neljäs.
Se on kamalaa, että tulee lisää esteitä tielle ja myös toi rahapuoli huolettaa. Mä vaihdoin aiemmin pienempipalkkaiseen työhön, kun olin niin stressaantunut edellisessä työssä ja nyt voin henkisesti paremmin mutta en edes voi hakea sitä äitiyspäivärahaa edellisen suuremman palkan mukaan, kun siinäkin tulee aika vastaan.
Hoidot on todella kalliita!

Ja todennäköisesti sä et ovuloi? Kun kierto on noin lyhyt. Testaatko sitä tai ootko tutkituttanut?

Kiva että täällä on vertaistukea saatavilla :love:
@atvk87 kiitos vertaistuesta! joo mullakin tulee toi pienempi äitiysraha kohta eteen, sekin toki harmittaa mut eipä silti paljoo haittaa jos tärppi vaan kävisi.. onneks voit henkisesti paremmin uudessa työssä, ei se pelkkä raha onnelliseksi tee. Ja kyllä Suomessa sillä pienemmälläkin äitiysrahalla pärjää hyvin. Hoidot on kyl sikakalliita, onneks on se julkinen puoli myös olemassa.. mies onneks lohdutti ja sanoi että otetaan vaikka lainaa hoitoihin.. jotenkin tälläisinä päivinä pelottaa et jääköhän sitä kokonaan lapsettomaksi :( Niin epäreilua!
Ja siis ovuloimattomuus ois erikoista,koska kävin endoon erikoistuneella gynellä kp12 ja se sanoi että nätti munarakkula irtoaa hetkenä minä hyvänsä, juuri siltä puolelta missä endoa... ilmeisesti ei sitten irronnutkaan :( Mä lopetan nyt tän kirjoittamisen ku masennan itseäni lisää ja kaikkia ympärilläni :(
Mukavaa päivänjatkoa!


Muoks: oon testannut ja bongannut ovisplussan 2 kierrossa clearbluen dual-digillä, tavallisella digillä ei selkeää ovista ja niillä halvemmilla samoja hailakoita päivästä toiseen...
 
Viimeksi muokattu:
@atvk87 kiitos vertaistuesta! joo mullakin tulee toi pienempi äitiysraha kohta eteen, sekin toki harmittaa mut eipä silti paljoo haittaa jos tärppi vaan kävisi.. onneks voit henkisesti paremmin uudessa työssä, ei se pelkkä raha onnelliseksi tee. Ja kyllä Suomessa sillä pienemmälläkin äitiysrahalla pärjää hyvin. Hoidot on kyl sikakalliita, onneks on se julkinen puoli myös olemassa.. mies onneks lohdutti ja sanoi että otetaan vaikka lainaa hoitoihin.. jotenkin tälläisinä päivinä pelottaa et jääköhän sitä kokonaan lapsettomaksi :( Niin epäreilua!
Ja siis ovuloimattomuus ois erikoista,koska kävin endoon erikoistuneella gynellä kp12 ja se sanoi että nätti munarakkula irtoaa hetkenä minä hyvänsä, juuri siltä puolelta missä endoa... ilmeisesti ei sitten irronnutkaan :( Mä lopetan nyt tän kirjoittamisen ku masennan itseäni lisää ja kaikkia ympärilläni :(
Mukavaa päivänjatkoa!


Muoks: oon testannut ja bongannut ovisplussan 2 kierrossa clearbluen dual-digillä, tavallisella digillä ei selkeää ovista ja niillä halvemmilla samoja hailakoita päivästä toiseen...
Voi ei, ikävä kuulla että nää saa surullisemmaksi. Tsemppiä ja jaksamista! Outoa jos ei olekaan irronnut, ehkä sulla on luteaalivaihe sitten lyhyempi, toivotaan että se on niin!
 
Voi ei, ikävä kuulla että nää saa surullisemmaksi. Tsemppiä ja jaksamista! Outoa jos ei olekaan irronnut, ehkä sulla on luteaalivaihe sitten lyhyempi, toivotaan että se on niin!
@atvk87 kiitos :) Nyt jo alkaa pahin helpottaa ku itkua tihrustin pari kertaa ja tietysti näin joka puolella lastenvaunuja. Mikä lääke muuten auttoikaan siihen lyhyeen luteaalivaiheeseen? Google sen kertois mut jos muistat? Tässä kierrossa oon syöny gelee royalea ni siksikin oli toiveet korkeammalla, Lisäks välillä macaa. Ne toi lähinnä sen, että oon vaan himokkaampi mikä on tietty ihan hyvä :D Onko sulla jotain poppaskonsteja käytössä?
 
@atvk87 kiitos :) Nyt jo alkaa pahin helpottaa ku itkua tihrustin pari kertaa ja tietysti näin joka puolella lastenvaunuja. Mikä lääke muuten auttoikaan siihen lyhyeen luteaalivaiheeseen? Google sen kertois mut jos muistat? Tässä kierrossa oon syöny gelee royalea ni siksikin oli toiveet korkeammalla, Lisäks välillä macaa. Ne toi lähinnä sen, että oon vaan himokkaampi mikä on tietty ihan hyvä :D Onko sulla jotain poppaskonsteja käytössä?
Mä en kyllä tunne kauheesti noita, kun en oo saanut itse vielä mitään.
Oisko ollu lugesteroni? On sekin täällä jollain käytössä, ainakin lallastiinalla.
Mä syön foolihappoa, oon syönyt sitä jo maaliskuusta saakka. Ostin myös gelé royalet ja juonut välillä greippimehua, mut sit kun huomasin etten ovuloi, niin jätin ne pois. Viiniä juon pari lasia viikossa. Hehheh.

Toi on paha vaihe, kun se itsesääli ja surkeus menee ikään kuin yli ja liian pitkälle ja sieltä kuopasta ei meinaa päästä pois ollenkaan. Tiedän tasan tarkkaan mistä puhut! Onneksi on myös valoisampia päiviä ja hetkiä. Välillä jopa unohtaa koko asian ainakin tunniksi! :D
 
  • Tykkää
Reactions: Pocahontas-
Mä en kyllä tunne kauheesti noita, kun en oo saanut itse vielä mitään.
Oisko ollu lugesteroni? On sekin täällä jollain käytössä, ainakin lallastiinalla.
Mä syön foolihappoa, oon syönyt sitä jo maaliskuusta saakka. Ostin myös gelé royalet ja juonut välillä greippimehua, mut sit kun huomasin etten ovuloi, niin jätin ne pois. Viiniä juon pari lasia viikossa. Hehheh.

Toi on paha vaihe, kun se itsesääli ja surkeus menee ikään kuin yli ja liian pitkälle ja sieltä kuopasta ei meinaa päästä pois ollenkaan. Tiedän tasan tarkkaan mistä puhut! Onneksi on myös valoisampia päiviä ja hetkiä. Välillä jopa unohtaa koko asian ainakin tunniksi! :D
Ihana @atvk87 :) Niin totta et onneks sentään välillä unohtaa koko asian - hetkeksi :D Mut päivittäin se on mielessä. Onneks ei näin itsesäälin syvyyksissä kuitenkaan tuu koko ajan oltua. Ilmeisesti aika moni täällä testannut tänää, oishan se ollu eeppistä saada plussa isänpäivänä :) Mut valitettavasti ei, kunpa pian ois meiän vuoro!
Lugasteronit ne taisi olla, kiitos :) Miten sun ovuloimattomuus tulikaan selville? Onko pitkiä kiertoja? Varmasti lukee jossain aiemmin, mut anteeksi etten muista. Ollaan muuten ilmeisesti -87 kumpikin :) Mä oon kans foolihappoa syöny jo tammikuusta, yhessä kierrossa kokeilin greippimehua mut en huomannut mitään mainittavaa. Nyt viel geleet ollu kuukauden. Pitää seuraavaksi yrittää saada noita oikeita lääkkeitä avuksi. Tosin mullehan leikkauksen haluaisivat tehä kun on se isohko endo-kysta..
 
Ihana @atvk87 :) Niin totta et onneks sentään välillä unohtaa koko asian - hetkeksi :D Mut päivittäin se on mielessä. Onneks ei näin itsesäälin syvyyksissä kuitenkaan tuu koko ajan oltua. Ilmeisesti aika moni täällä testannut tänää, oishan se ollu eeppistä saada plussa isänpäivänä :) Mut valitettavasti ei, kunpa pian ois meiän vuoro!
Lugasteronit ne taisi olla, kiitos :) Miten sun ovuloimattomuus tulikaan selville? Onko pitkiä kiertoja? Varmasti lukee jossain aiemmin, mut anteeksi etten muista. Ollaan muuten ilmeisesti -87 kumpikin :) Mä oon kans foolihappoa syöny jo tammikuusta, yhessä kierrossa kokeilin greippimehua mut en huomannut mitään mainittavaa. Nyt viel geleet ollu kuukauden. Pitää seuraavaksi yrittää saada noita oikeita lääkkeitä avuksi. Tosin mullehan leikkauksen haluaisivat tehä kun on se isohko endo-kysta..
Voisitkohan siinä leikkauksessa saada samalla aukkarin? Sithän siitä ois iloa muutenkin!
Siis ei oo mitään oloja, limoja, eikä tissit oo kipeet. En oo saanu tikkuun viivoja ja eka kierto oli pitkä ja muut ollu lyhyitä. Mut meen tiistaina verikokeeseen ja sitten tulee lisää tietoa ja tutkimuksia.

Mun ei kannata tänään testaa, ku laskennallisesti ovis ois ollu joskus 7-9 päivää sitten. Testaan varmaan ens perjantaina, jos ei menkat ala ennen sitä. Vaan en tosiaan usko ovikseen.
 
Voisitkohan siinä leikkauksessa saada samalla aukkarin? Sithän siitä ois iloa muutenkin!
Siis ei oo mitään oloja, limoja, eikä tissit oo kipeet. En oo saanu tikkuun viivoja ja eka kierto oli pitkä ja muut ollu lyhyitä. Mut meen tiistaina verikokeeseen ja sitten tulee lisää tietoa ja tutkimuksia.

Mun ei kannata tänään testaa, ku laskennallisesti ovis ois ollu joskus 7-9 päivää sitten. Testaan varmaan ens perjantaina, jos ei menkat ala ennen sitä. Vaan en tosiaan usko ovikseen.
@atvk87 hyvä kun pääset pian verikokeisiin varmistamaan ton. Mikä koe sen varmistaa? Ite bongannu oviksen vaa niillä cb:n dual digi testeillä, ne yksinkertaisemmat cb:n testit ei näytä mitään selkeää :O Ootko kokeillu sillä kalliilla? Eihän kaikki tunne ovista ja se voi silti olla ollut.. Monesko kp sulla menossa? :) Jännää, ei sitä tiiä vaikka saisit positiivisen tuloksen :love:

Aa hyvä pointti toi aukkari homma.. en osannutkaan sitä noin ajatella. Sen kyllä luin et moni on raskautunut heti leikkauksen jlk. Pelottaa vaa mahdolliset kiinnikkeet ja komplikaatiot.. Kiitos tästä, kyllä positiivisempi fiilis tuli ku sanoit ton pointin :)
 
@Adiela88 Toivon teille tosi paljon tarrasukkia matkaan :love: Onnittelut! Herättää kyllä niin paljon toiveikkuutta, että PCOS:sta huolimatta voi onnistaa!

Tervetuloa myös joukkoon @Minni-83 ja @Naturamama !

Ja kiitos kaikille tsempeistä, oon nyt vähän ehtinyt sulatella tuota gynekäyntiä ja päässyt yli pahimmasta alkujärkytyksestä. Odottelen seuraavia kuukautisia, uuden kierron 3-5 päivänä pitää käydä verikokeissa sitten.

Yritän perehtyä PCO:hon ja PCOS:aan, vielä ei ole ihan selkeänä että mistä on kysymys ja kumpi mulla edes on todettu nyt sitten (n) Kaitpa verikokeiden jälkeen vasta sitten tarkentuu, ja varmaan seuraavalla gynekäynnillä sitten viimeistään saan lisää tietoa.

@atvk87 kuulostaapa niin tutuilta nuo tunnelmasi, vaikka itsellä ei endoa epäilläkään :cry: Mutta monet itkut on tässä itketty, ja jotenkin ne fiilikset aina menee siihen, mikä mussa on vikana ja juuri tuohon, että pitääkö nyt luopua toivosta kokonaan... Onko sulla luotettavia ihmisiä ympärillä, joiden kanssa pystyt juttelemaan asiasta? Mulla on pari ystävää, joiden kanssa olen pystynyt juttelemaan ja siitä on kyllä ollut tosi paljon apua. Yksin näiden ajatusten pyörittely menee helposti todella synkäksi.
 
@atvk87 hyvä kun pääset pian verikokeisiin varmistamaan ton. Mikä koe sen varmistaa? Ite bongannu oviksen vaa niillä cb:n dual digi testeillä, ne yksinkertaisemmat cb:n testit ei näytä mitään selkeää :O Ootko kokeillu sillä kalliilla? Eihän kaikki tunne ovista ja se voi silti olla ollut.. Monesko kp sulla menossa? :) Jännää, ei sitä tiiä vaikka saisit positiivisen tuloksen :love:

Aa hyvä pointti toi aukkari homma.. en osannutkaan sitä noin ajatella. Sen kyllä luin et moni on raskautunut heti leikkauksen jlk. Pelottaa vaa mahdolliset kiinnikkeet ja komplikaatiot.. Kiitos tästä, kyllä positiivisempi fiilis tuli ku sanoit ton pointin :)
Oliskohan se ollu progesteroni mistä se näkyy. Mulla testataan myös kilppari ja prolaktiini, mistä näkee jos on aivoissa häikkää eikä systeemit toimi kuten pitäis. Aika pelottavan kuuloista, mutta ilmeisesti ihan rutiinikoe. En tiedä mitä muita?

Mahtavaa, jos osasin sanoa jotain, mistä tulet paremmalle mielelle, ehkä sitä laatikon ulkopuolelta näkee välillä paremmin mahdollisuuksia! Mikäs kiertopäivä siellä? Onko sulla sovittu seuraavaa käyntiä?

En oo testaillut digeillä, gyne kyllä suositteli niitä ennemmin ku liuskoja.
Ja mulla on kp20, odottelen menkkoja ensi viikolla mikä päivä hyvänsä alkaviksi. Toisaalta sekin olis just mun tuuria, että tärppäis heti kun on saanut asioita eteenpäin. Haha! Toisaalta en usko siihen järjellä, mutta alitajunta kuiskii että "entä jos sittenkin". Musta ois jopa vähän noloa aloittaa näin ajoissa lapsettomuushoitoja, mut kerran se mut eteenpäin lähetti, niin kai se jostain huolissaan oli.

@Genmaicha hyvä että alat toipua uutisesta! On mulla pari ystävää, joille puhua. Toisella on kaksi lasta ja toinen ei halua lapsia, joten ei oikein sellaista saman tilanteen naisia. Te ootte se paras vertaistuki! Mieskin lohduttaa omalla tavallaan, mutta ei silti oikein ymmärrä kaikkea. Vaikka sitä et miks katon youtubesta hedelmöittymisestä 3d-animaatioita.:ROFLMAO:
Ja jotenkin tää on aihe mikä vetää mielen maahan herkästi, niin ei ihme että ollaan kaikki vähän itkuisia välillä.
Millon sun seuraava käynti? Verikokeen jälkeen sovit?
 
Oliskohan se ollu progesteroni mistä se näkyy. Mulla testataan myös kilppari ja prolaktiini, mistä näkee jos on aivoissa häikkää eikä systeemit toimi kuten pitäis. Aika pelottavan kuuloista, mutta ilmeisesti ihan rutiinikoe. En tiedä mitä muita?

Mahtavaa, jos osasin sanoa jotain, mistä tulet paremmalle mielelle, ehkä sitä laatikon ulkopuolelta näkee välillä paremmin mahdollisuuksia! Mikäs kiertopäivä siellä? Onko sulla sovittu seuraavaa käyntiä?

En oo testaillut digeillä, gyne kyllä suositteli niitä ennemmin ku liuskoja.
Ja mulla on kp20, odottelen menkkoja ensi viikolla mikä päivä hyvänsä alkaviksi. Toisaalta sekin olis just mun tuuria, että tärppäis heti kun on saanut asioita eteenpäin. Haha! Toisaalta en usko siihen järjellä, mutta alitajunta kuiskii että "entä jos sittenkin". Musta ois jopa vähän noloa aloittaa näin ajoissa lapsettomuushoitoja, mut kerran se mut eteenpäin lähetti, niin kai se jostain huolissaan oli.

@Genmaicha hyvä että alat toipua uutisesta! On mulla pari ystävää, joille puhua. Toisella on kaksi lasta ja toinen ei halua lapsia, joten ei oikein sellaista saman tilanteen naisia. Te ootte se paras vertaistuki! Mieskin lohduttaa omalla tavallaan, mutta ei silti oikein ymmärrä kaikkea. Vaikka sitä et miks katon youtubesta hedelmöittymisestä 3d-animaatioita.:ROFLMAO:
Ja jotenkin tää on aihe mikä vetää mielen maahan herkästi, niin ei ihme että ollaan kaikki vähän itkuisia välillä.
Millon sun seuraava käynti? Verikokeen jälkeen sovit?

@atvk87 oispa hienoa kun sulla tärppäisi nyt jo! Toivoa on aina ku ei oo menkkoja :D Hyvä et sult katotaan kaikki noi labrat! Ja pääset kans lähetteellä eteenpäin asiassa.
Täällä eletään kp 12, mut kierto tosiaan epäsäännöllinen ku mikä, joten ovis voi tulla koska vaan, tai sitten ei. Gyne ens viikolla ni on jotain mitä odottaa :D Onneks miehen kaa nyt päätettiin joka 2. tai viimeistään 3. päivä rakastella koko kierron ajan. Jos jotain hyvää tässäkin jutussa ni se et mieheni on nykyään paljon aktiivisempi tekemään aloitteita ja sehän on tosi kiva :love:
Mukavaa tiistai päivää meille kaikille! :)
 
  • Tykkää
Reactions: atvk87
Mul on kp23 ja kauheesti tekis mieli testata, vaikka tiedän, että tuskin mitään näkyisi vaikka olisikin jotain. Ja siis todennäköisesti ei ole. Tää on kauhee tunne! Viikonloppuna päätin, että testaan perjantaina, mutta jaksanko odottaa sinne asti. Puuh. Pitäis vaan ymmärtää, et se on ku rahaa heittäis roskiin.
 
Mul on kp23 ja kauheesti tekis mieli testata, vaikka tiedän, että tuskin mitään näkyisi vaikka olisikin jotain. Ja siis todennäköisesti ei ole. Tää on kauhee tunne! Viikonloppuna päätin, että testaan perjantaina, mutta jaksanko odottaa sinne asti. Puuh. Pitäis vaan ymmärtää, et se on ku rahaa heittäis roskiin.
@atvk87 ei enää kauaa niin se on ihan jo mahdollista että sulla testi näyttää positiivista :love: On se jännä miten me vauvakuumeilijat saadaan aina uusi into testata ku on se aika kuusta :giggle: Onneks en tiedä paljonko on rahaa jo palanut pelkkiin r-testeihin :oops::D Oliko teillä hyvin hyödynnetty kk? Ovulaatiotesteihin on itellä menny 200€ ja sekin yks syy miksi päätettiin tää kuukaus jättää ovistestit väliin... voi tulispa pian plussauutisia meillekin!!! :love: Omaa napaa vielä sen verran et meillä menny touhuaminen joka 3. päivään puheista huolimatta, niin pirun kiireinen arki ollu ja miehellä selkä kipeänä :unsure: Sentään joka 3! :love: Mulla nyt kp 12, vetistä valkovuotoa, nippailua alavatsalla ja rinnat pirun arat.. mut en jaksa innostua rintojen arkuudesta tai nippailuista koska niitä joka kk milloin sattuu ja tuntuu ettei nää oireet korreloi minkään kanssa :rolleyes:

Btw, kivoja nämä hymiöt täällä :LOL:
 
@atvk87 ei enää kauaa niin se on ihan jo mahdollista että sulla testi näyttää positiivista :love: On se jännä miten me vauvakuumeilijat saadaan aina uusi into testata ku on se aika kuusta :giggle: Onneks en tiedä paljonko on rahaa jo palanut pelkkiin r-testeihin :oops::D Oliko teillä hyvin hyödynnetty kk? Ovulaatiotesteihin on itellä menny 200€ ja sekin yks syy miksi päätettiin tää kuukaus jättää ovistestit väliin... voi tulispa pian plussauutisia meillekin!!! :love: Omaa napaa vielä sen verran et meillä menny touhuaminen joka 3. päivään puheista huolimatta, niin pirun kiireinen arki ollu ja miehellä selkä kipeänä :unsure: Sentään joka 3! :love: Mulla nyt kp 12, vetistä valkovuotoa, nippailua alavatsalla ja rinnat pirun arat.. mut en jaksa innostua rintojen arkuudesta tai nippailuista koska niitä joka kk milloin sattuu ja tuntuu ettei nää oireet korreloi minkään kanssa :rolleyes:

Btw, kivoja nämä hymiöt täällä :LOL:
Siis noihan kuulostaa ihan oikeilta oireilta. Hyvä jos pystyt pitämään testitaukokuukauden. Onhan toi kolmen päivän välein vähintään jo aivan hyvin! Ei sitä kuitenkaan voi kalenteri kädessä elää ja kattoa sen mukaan. Toivotaan parasta! (y)
Hymiöt on kyllä söpöjä.

En saanu ovistesteihin plussaa, nii en usko et sitä on taaskaan ollu. Eikä oo ollu mitään oireita tai merkkejä. On meillä ihan aktiivista kyllä, et sen puoleen ei pitäis olla hätää. Kumpikaan meistä ei vaan jaksa illalla mitään, et joskus menee useampi päivä, ettei ehdi päiväsaikaan tai aamulla.
Mun pitäis yrittää rauhottuu ja odottaa vaan niitä tutkimuksia kiltisti.
 
  • Tykkää
Reactions: Pocahontas-
Siis noihan kuulostaa ihan oikeilta oireilta. Hyvä jos pystyt pitämään testitaukokuukauden. Onhan toi kolmen päivän välein vähintään jo aivan hyvin! Ei sitä kuitenkaan voi kalenteri kädessä elää ja kattoa sen mukaan. Toivotaan parasta! (y)
Hymiöt on kyllä söpöjä.

En saanu ovistesteihin plussaa, nii en usko et sitä on taaskaan ollu. Eikä oo ollu mitään oireita tai merkkejä. On meillä ihan aktiivista kyllä, et sen puoleen ei pitäis olla hätää. Kumpikaan meistä ei vaan jaksa illalla mitään, et joskus menee useampi päivä, ettei ehdi päiväsaikaan tai aamulla.
Mun pitäis yrittää rauhottuu ja odottaa vaan niitä tutkimuksia kiltisti.
@atvk87 Joo ei tuu mitään jos aikataulun kanssa elää näissä asioissa, täytyy kuitenkin olla sitä tunnetta myös mukana. Ja jos on ihan superväsynyt ni ei jaksa innostua. Nii sä et saanu ovulaatiota kiinni, mut on se silti voinut olla tietämättä, jännät paikat kummallakin! :) Mul on melkein joka kerta näitä oireita, oon vissiin niin vauvakuumeinen et mun mieli kehittelee nää :D Mut oireetonkin voi olla joten on sullakin toivoa niin kauan ku ei oo menkkoja :)
Mut täälläkin nyt odotellaan vaa lääkäriaikaa, ens viikolla onneksi jo!! Toivottavasti sullakin pian :)
 
  • Tykkää
Reactions: atvk87
15.11.2017



***Lisäys- ja muutospyynnöt listaan punaisella, kiitos!​
Nimimerkki.........Ikä.....Kiertopv/pituus......yk.......luomu/lääk.kierto

Naturamama.......32v......kp26/29...............yk1...........luomu
Abby87...............30v.......kp 24/25...............yk5..........luomu
Atvk87................30v.......kp 23/?.................yk4..........luomu
Genmaicha..........34v......kp 21/27.............yk4............luomu
nenni26...............30v......kp 17/29-34.........yk3...........luomu
Lallastiina............36v......kp 1/28?.........yk7 (tm jlk)....luomu

c=clomit, a=anazol, f=femar, g=gonal-F, m=metut, pr=pregnyl, o=ovitrelle, pri=primolut, pu=puregon, t=terot, mp=menopur, ins=inseminaatio, irr=irrotuspiikki, l=luget/lutinus, de=depot laastari, s=supercur, lz=letrozol, b=bemfola, or=orgalutran

Taustalla:
Kicumisu, Iitukka81, Pikkumyy0285, janna83, Sonara, Keinuilija, Muruhaave, Shih, Mimm1, Vauvakuume85, Ingaliini, Shuubiduu, hill4, _kiki_, Ihanapa, histamiinihepo, Tilliina


Plussanneet 2016 ja plussauspäivät:

PikkuPöllö..........32v...........yk 7..............23.1.
Sekopuolinen..........................................22.3.
Lillans.................37v.........yk2(13)..........3.
Särki...................31v.........yk 1...............29.4.
Sonara................37v.........yk11..............31.5. (biokemiallinen)
Piinamiina...........34v.........yk3................28.5.
Mustikk4.............28v.........yk19..............21.6. 1.IVF/tuoresiirto
Sonara................37v.........yk12.............29.6. (tuulimuna)
hill4....................36v...........ya 4/16.........luomu (keskenmeno)
Maya.................31v............ yk 1..............luomu
Liinu_................3xv............yk 3..............luomu
mamihaave.......33v...........yk 6..............luomu
miu84................32v..........ya 11/13........2.11. luomu
BlackCat........................ya 1/14..........26.12. 1.ICSI/tuoresiirto
ReiRei85...........31v.......yk 6................

Plussanneet 2017 ja plussauspäivät:
Sinikukkanen......34v..........yk18.............7.2. 1. PAS
Lallastiina...........35v..........yk17.............7.2. luomu (tm)
Avokado83.........34v.....ya01/16…........19.2. luomu
Taaartsan............35v........yk2................6.4. luomu
Miinula................32v.........yk13.............10.5. luomu
MamaBlue..........38v.........yk12.............14.5. lz
Maaria1980........37v.........yk3/8...........29.5. luomu
SannuB...............33v.........yk5...............1.6. luomu
IinesAnkka82.....34v..........yk7..............20.6 luomu
Risukko..............29v.........yk3..............28.6. luomu
Mamushka.........32v..........yk6.............11.7. luomu
Jesy....................34v.........yk2.............18.7. luomu
Sano Pirkka........34v........yk10.............1.8. luomu
Suziella...............35v........yk1...............26.8. luomu
ToukkaHaave87..30v........yk9................1.9. lz+b+pr+t
Vesinokkaeläin....31v........yk2..............10.9. luomu

Kun kiertopäiviä yli 60 eikä mitään kuulu, lisätään "Taustalla" -listalle.
 
KP 26/25 eikä tietoja menkoista. Toisssapäivänä oli rusehtavaa tuhrua ja luulin et alkais, mut ei sitten tullutkaan. En uskalla vielä innosta, mutta jännityksellä odottelen miten käy. testi nega
Ollaan kyl ihan samoilla päivillä! :LOL:
Mulla 25/25 ja eilen tuli vähä vaaleenpunaista ja tänään vähän rusehtavaa tuhrua, mut ei oo alkanu. Mulla ei yleensä tuu mitään etukäteisvuotoa, vaan menkat alkaa aina rytinällä ja kirkkaalla punasella vuodolla heti. Tää on outoa. Testi nega kp23.
 
Ollaan kyl ihan samoilla päivillä! :LOL:
Mulla 25/25 ja eilen tuli vähä vaaleenpunaista ja tänään vähän rusehtavaa tuhrua, mut ei oo alkanu. Mulla ei yleensä tuu mitään etukäteisvuotoa, vaan menkat alkaa aina rytinällä ja kirkkaalla punasella vuodolla heti. Tää on outoa. Testi nega kp23.
@atvk87 ja @Abby87 teiän oireet kuulostaa niin hyviltä!! :D Jännät paikat, toivottavasti saatte plussan pian! Kp 23 testi on viel helposti nega, tulispa pian se plussa! Täällä kp 13 vasta, ovulaatiota en oo testannut mutta eilen oli sellaista vv:ta joka varmaan sitä kananmunan valkuaista :D Sit vähän nippaillu sieltä sun täältä alavatsalla. Katsotaan :) Pidän teille peukkuja!! :)
 
  • Tykkää
Reactions: atvk87
@atvk87 ja @Abby87 teiän oireet kuulostaa niin hyviltä!! :D Jännät paikat, toivottavasti saatte plussan pian! Kp 23 testi on viel helposti nega, tulispa pian se plussa! Täällä kp 13 vasta, ovulaatiota en oo testannut mutta eilen oli sellaista vv:ta joka varmaan sitä kananmunan valkuaista :D Sit vähän nippaillu sieltä sun täältä alavatsalla. Katsotaan :) Pidän teille peukkuja!! :)
Onko sulla testejä? Kuulostaisi kyllä ovikselta! Ootko päässy hyödyntämään? ;) Mä oon koko tän ajan odottanut että tulis jotain tollasia oireita, että bongais sen ite oloista!
Toivoin, että menkat ois alkanu jo, kun on tänään yhdet juhlat ja tylsää jos alkaa siellä. Toisaalta mullahan voi olla vaikka kuinka pitkä kierto.
 
@atvk87 ei oo ovistestejä :D Näköjään kp 16 eikä 14, hyvä vaan ku en kyttää päiviä tän tarkemmin :D Ollaan hyödynnetty joo :) Mut henkisesti ootan vaa sitä ens viikon lekuriaikaa, oon aina ollut hyvä tuntemaan kaiken maailman oireita kehossani :D Gelee royale on ehkä vahvistanut tuntemuksia...
Hei wow sulla jo kp26? :D Kohta pääset testaa sen plussan, mä niin toivon sitä! Onko sulla rtestejä? Kerro sit heti :D Hauskoja juhlia teille! :)
 
@atvk87 ei oo ovistestejä :D Näköjään kp 16 eikä 14, hyvä vaan ku en kyttää päiviä tän tarkemmin :D Ollaan hyödynnetty joo :) Mut henkisesti ootan vaa sitä ens viikon lekuriaikaa, oon aina ollut hyvä tuntemaan kaiken maailman oireita kehossani :D Gelee royale on ehkä vahvistanut tuntemuksia...
Hei wow sulla jo kp26? :D Kohta pääset testaa sen plussan, mä niin toivon sitä! Onko sulla rtestejä? Kerro sit heti :D Hauskoja juhlia teille! :)
Toihan on kivaa, että oot niin rennosti ettei pysy laskuissa päivistä. Hienoa! Ja nopeesti se lääkäriaika tulee sieltä. Jännää!

Kiitoksia! Ei tää nyt oo mitään ihmeellistä vielä, viime kierto oli 25 päivää ja sitä edellinen 27, eli ei täs ny voi vielä odottaa mitään. Eikä jos pitkäksi venyy, koska olin tosiaan kp17 gynellä, eikä näkynyt ovista menossa eikä tulossa.

No nii, edit klo 19.25! Nyt ne alkoi. Mulla ei oo ikinä ennen alkanu illalla menkat, aina aamulla tai aamupäivällä. Jännää! Eikö se ollu niin, et nyt kp1 onkin vasta huomenna kun alkoi näin myöhään tänään? Eli 26-päivänen oli tämä kierto. Ja yk5 käyntiin.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä