*** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol.9 ***

miss_piggy
Nega tuli, mutta eihän se näin aikasessa vielä edes näkyis :D Mies vaan kysyi, että meinaatko tehä raskaustestin ku kiikutin innoissani kirjekuoren postilaatikosta sisälle :LOL:
Mulla ei tosiaan oo nyt mitään menkkaoloja, tissit ei oo kipeä, eikä mahakaan oikein siihen malliin ku yleensä ennen menkkoja, välillä on munisten kohdalla semmosta jotain vihlovaa pikkukipua.

No, parempi ku ei liikaa toivo mitään niin ei tipu sitte kovin korkealta..katotaan kuin käy. No, vaikka nyt ei tärppäiskään, niin ajattelin että en lannistu silti, sitte hommaan yksityiselle gynelle taas soittoaikaa ja neuvottelen "jatkotoimenpiteistä" :)
 
Mä lähenkin ihan just ostaan märkäpukua ja happilaitteita ja pelastusrengasta yms.
Koska mustaa alkaa tuntuun, että meitä lähestyy ISO PLUSSA AALTO :heart:

Plussa tsempitykset miss_piggy ja Kiiltis :heart:

Tästä tulee plussa rikas tuplajättipotti vuosi. JEEEEEE!!! :D
 
  • Tykkää
Reactions: Milk@ ja miss_piggy
miss_piggy
Täällä on testailtu aamulla nega, en vaan jaksa oottaa! :whistle: Jos ens viikon aikana ei tapahdu mitään suuntaan tai toiseen, niin sitten käyn kyllä varaamassa heti lekurille aikaa, alkaa kiertoki olla sitte jo yli 40 päivää.
 
iiris_lorea, varmaankin näin ihmisten ollessa kyseessä puhutaan keinohedelmöityksestä. :) Mutta keinosiemennyshän se käytännössä on tietysti. Näillä sivuilla inseminaatio on lyhennetty tuttavallisesti inssiksi, näin olen ainakin itse ymmärtänyt..

miss_piggy, kyllä on piinallista! Täällä edelleen peukut pystyssä plussan puolesta! :)

Itse näin just viime yönä unta, että miehellä olikin yllättäen kaks lasta jo, 2- ja 6-vuotiaat. Siinä vaan sitten mietin, että se vika on todellakin sitten mussa, että ei lapsia tule. Joten kai tää asia jotenkin kummittelee mielessä kuitenkin...

Mutta nyt mä lähden tästä, meen jumppailemaan piiiiiiiitkästä aikaa! Saas nähdä, pääsenkö huomenna kävelemään. ;)

Mukavaa päivää kaikille!
 
:wave:

Tulen ulos kaapista ja voisin liittyä seuraanne :) Olen loppusyksystä asti käynyt lueskelemassa ja täällä tuntuu olevan niin ihanaa porukkaa! (Tosin eihän tänne jää ketään kohta, kun kaikki plussaavat. :heart: )

Täältä löytyy 30-vuotias ensikertalainen. Mistään vakavasta VAUVAKUUMEESTA ei kohdallani voida puhua, mutta halu oman perheen perustamiseen ja LAPSEN saamiseen on kova. Raskauduin elokuussa ja sain keskenmenon n. viikolla 6-7, josta olenkin kirjoitellut tuolla keskenmenon jälkeen kuumeilevien ketjussa.

Aallonharjalta aallonpohjalle täällä seilataan...niinkuin te monet muutkin :)
 
Kääk, mä jännitän täällä ihan kauheesti Kiiltiksen ja miss piggyn puolesta. Kiiltiksellä jo onkin hyvät merkit ilmassa!! Eiköhän lähipäivinä se roskishaamu vaihdu ihan oikeeksi plussaksi :) Mä toivon ja vakaasti myös uskon niin!!

Rupeltajalle kovasti tervetuloa mukaan!! :wave: Kyllä tänne kohta uusia tarvitaankin, kun porukka on nyt tekemässä ryntäyksen tuonne odottajien puolelle :) No... sinnehän me kaikki ollaan tässä kevään mittaan siirtymässä.

Täällä on monta keskenmenon kokenutta, mukaan lukien minä itse. Heinäkuussa plussasin, elo-syyskuun vaihteessa todettiin keskeytynyt km ja lääkkeellisen tyhjennyksen tein kotona. Itse prosessi meni ihan hyvin, mutta kroppa ei oikein tahdo palautua. Henkisestä puolesta en oikein osaa sanoa... Niin kuin joku muukin täällä totesi, km:n jälkeen yrityksestä on tullut vähän jo pakkomielteistä, rentous on jotenkin tästä hommasta nyt aika kaukana :( Mutta kaikin keinoin nyt pitäis vaan yrittää saada ajatuksia muualle, mutta kuten kaikki tässä tilanteessa olevat tietää, se ei ole niin helppoa...

Mutta mikä parasta, täällä on saatavilla parasta A-luokan seuraa ja upeaa vertaistukea. Täällä jaksetaan lohduttaa ja tsempata, kun itse olis valmis välillä heittämään hanskat tiskiin. Itse ainakin olisin varmaan henkisesti aika loppu ilman tämän palstan ihanien ystävien tukea :heart:
 
Tervetuloa mukaan rupeltaja! :) Kirpukka jo ihanasti kirjoittelikin, täällä on tosi mukava porukka. Ja muutamilla tosiaan se keskenmenokin taustalla, kuten itselläkin, pahoittelut että olet joutunut sen kokemaan, ens kerralla paremmalla onnella sitten :hug: Laita kiertopäiviä yms. tietoja jos tahdot listalle kuumeilemaan, niin lisäilen! :)

miss_piggylle ja Kiiltikselle kärsivällisyyttä odotteluun, jännää on! Toivottavasti saadaan pian lisää plussaajia listalle :)
 
miss_piggy
Mua vain niin ärsyttää ku nää kp:t vaan lisääntyy ja mitään ei tapahdu mihinkään suuntaan :x mua ahistaa tämmöset hemmetin pitkät kierrot. Nyt muistin miksi edes nuorempana hommasin pillerit, just siks kun ikään ei tiennyt milloin menkat tulee :/

Näin muuten viime yönä unta, että tein raskaustestin, ja siinä oli kaks viivaa :D
 
  • Tykkää
Reactions: zapata
Mulla meni eilen ihan ohi tuo Kiiltiksen roskishaamu, hienoa! Mä en ole koskaan saanut roskishaamua, nega on aina ollut roskissakin nega. Joten uskon tuon lupaavan jotain hyvää. Itse sain vielä puhtaan negan dpo 11, joten miss_piggylläkin sieltä voi hyvin tulla se plussa vielä sieltä. Tilasin itselleni varhaisultran parin viikon päähän, ja sitten ehkä uskallan siirtyä odottajien puolelle. Tänään 4. plussa saatu, miten niin himotestaaja? :LOL:

Mä olen kyllä sitä mieltä että tässä pinossa tulee iiiiso plussa-aalto kohta!

Niin, ja miss_piggy mä näin kans unta et sain cb:n digiin raskaana 1-2. Seuraavana päivänä sain tuon ekan plussan. :)
 
Viimeksi muokattu:
Hih, lämpimät onnittelut zapatalle neljännestä plussasta :D Onnea varhaisultraan, mieluusti pidetään sut täällä kertomassa kuulumisia siihen asti ja sitten toivotetaan hyvää matkaa odottajien puolelle :) Toivon niin kovasti, että kaikki menee hienosti tällä kertaa, vaikka ikävä teitä kaikkia kyllä tulee!

Ja miss_piggy koittaa vielä sinnitellä muutaman päivän, niin toivottavasti sitten alkaisi jotain näkyä testissä :) Noi piinapäivät kuluu kyllä niiiin hitaasti, tsemppiä!
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: miss_piggy
zapatan plussat senkun vahvistuu, Kiiltiksellä haamu, miss_piggyllä hurjat piinapäivät menossa (plussa tulee, tiedän sen) ja uusi 3-kymppinen ensikertalainen rupeltaja (kovasti paljon tervetuloa :flower:) ja kauheesti pulinoita...
Tää meijän ketju on nyt ihan liekeissä :heart:
MAHTAVAA!!!! :D

(.) Menkat oli ja meni. Ja ens kierrossa sitten "nautitaankin" tädin vierailusta kera Puregon pistosten. Great. ;) Täällä nyt vaan vauvakuumeilun osalta lähinnä chillaillaan ja harrastellaan seksiä, kun siltä tuntuu, eikä sillon, kun ovistestit niin sanoo :D Ja ennenkaikkea jänskätän teidän kaikkien puolesta, mitä ihanaa uusi kierto tuo tullessaan =)
Plussa rikasta alkutalvea kaikille, ootte ihan mahtavia kuumeilu ystiksiä :heart:
 
  • Tykkää
Reactions: hiisi -78
Tervetuloa Rupeltaja! :wave:

miss_piggy, sulla on kyllä tosi jännät päivät meneillään. Toivotaan, että tärppi on käynyt! :)

Kiiltis-75, toivotaan, että sieltä plussa pärähtäisi oikein testiajalla!

Dazzler, ihanan rennolta kuulostaa teidän meininki. Pitää pyrkiä samaan... :)

).( Eilen oli seurantaultra Menopurin takia ja olihan se follia kasvatellut. Limis vaan oli edelleen vähän turhan ohut, mutta ehtiihän se vielä vahvistua. Rakenteeltään limis on kuulemma oikein hyvä. Varmaan Clomien seurausta tuo ohut limis. Eilen pistin illalla Pregnylin ja huomenna on sitten inssi. Vähän jännittää onko ovis jo mennyt, mutta tänään kyllä oli nähtävillä aikamoiset limat... :kieh: Joten kai se on tuloillaan.

Ihanaa, huomenna on perjantai. Viikon paras päivä. Nautitaan siitä. :)
 
  • Tykkää
Reactions: Milk@ ja Dazzler
Mahtavaa, että tää ketju on näin aktiviinen ja tervetuloa Rupeltajalle toiselta aloittelijalta.

Täällä meni ovis jotenkin ohi, testailin kyllä joka päivä, mutta en kertaakaan saanut selkeää "plussaa". Sunnuntaina testi näytti vahvimmin siltä, että ovulaatio ois ihan hilkulla mutta maanantaina tuli vain viivanpaikka ja tiistaina ei enää sitäkään. Onko muille käynyt näin, Davidin liuskatestit siis kyseessä? Aikaisemmin olen testannut Clearbluen digitestillä ja siinähän ei paljon tulkinnanvaraa ole.

No, eipä se ole peitto heilunut muutenkaan :ashamed:

Plussatuulia kaikille, etenkin pahimmille jännääjille!
 
miss_piggy Toivon todella, että olet raskaana. Mutta vaikket olisikaan, niin hyvä ,että menkkoja ei vielä näy. Sopivan mittainen luteaalivaihe kuitenkin edellytys raskaudelle, joten hyvä jos siinä ei ole häikkää. Mikä dpo sulla nyt on?
 
  • Tykkää
Reactions: miss_piggy
Heipä hei ystävät!

Rupeltajalle ja Ansarikukalle lämpimät tervetulotoivotukset! :wave:

Ansarikukka, mulle on ainakin Davidin liuskatesteillä käynyt niin, ettei se testiviiva ole ihan samanvahvuinen kuin kontrolliviiva, puhumattakaan siitä, että testiviiva olisi vahvempi. Tämä kävi myös siinä kierrossa, kun raskauduin! Mun on kyllä vaikeaa saada digitestiinkään hymynaamaa. En ole kyllä niillä enää testaillut pitkään aikaan, että ehkä ongelma oli testaajassa eikä testeissä :ashamed: Olen myös ajatellut, että ehkä mulla se LH-huippu on niin nopea, ettei testit ehdi aina mukaan (testaan aina aamuisin, kerran päivässä). En jaksa aloittaa testaamaan kahta kertaa päivässä, kun kuitenkin tunnen se ovulaation ja mittailen aamulämmötkin. Olen lueskellut myös muualta, ettei muillekaan nuo Davidin liuskatestit anna tasavahvoja viivoja aina.

Avonlealle tosi paljon onnea inssiin! Toivotaan, että tänään kaikki menee hyvin ja tärppi käy!

iiris_loreallekin onnea klinikoiden metsästykseen, vaikka tietenkin toivon enemmän, että tärppi kävisikin ennen kuin niin pitkälle pääsette!

Kiiltiksen ja miss_piggyn kuulumisia täällä jännitetään ihan älyttömästi! Tulkaa sitten heti kertomaan kuulumiset!

Dazzlerille tsemppiä chillailukiertoon ja peukut on pystyssä, että tärppi käy, jos ei nyt luomusti, niin hoitojen avulla ensi kierrossa!

Kiva, että Zapata vielä käyt täällä meitä moikkailemassa ja kiitos Tatjalle siitä linkistä!

ON: Täällä on taas ovis käsillä, testiviivat oli aamulla vahvat ja nippailuja odotellaan. Ekaa kertaa bongasin eilen illalla myös ovisliman olevan sellaista läpinäkyvää, joka kaiken googlailuni :D perusteella olisi just sellaista ”hedelmällisintä”, joo-o saas nähdä miten tässä kierrossa käy. Mun piti niin varailla aikaa tutkimuksiin, mutta nyt taas ajattelen, että katsotaan nyt vielä tämä kierto…kuinkakohan kauan vetkuttelen tän tutkimusasian kanssa?

Kivaa päivää kaikille ja viikonloppuja!
 
Tervetuloa rupeltaja :wave: Täällä on kyllä ihan huippu porukkaa, tukea ja tsempitystä löytyy varmasti :) Toivottavasti vierailusi on kuitenkin lyhyt täällä kuumeilupuolella :)

Zapata kyllä niitä plussatestejä on varmasti sen verran mukava katsella, että niitä voi vähän useammankin tehdä :) Käythän välillä kertomassa tänne meillekin kuulumisia, vaikka odottajiin siirrytkin.

Avonlealle tsemppiä inssiin! Sormet ja varpaat ristissä täällä, että tärppi käy!

Twinflowerille ukonkaato onnea =)

Kiitokset kaikille tsempittäjille! Tätiä ei ole edelleenkään näkynyt. Tänään en testaile mitään, huomenna sitten jos mekat edelleen loistavat poissaolollaan.
 
  • Tykkää
Reactions: Twinflower
miss_piggy
Tatja: Nyt on menossa dpo 10, sen vahvan ovisplussan sain siis uuden vuoden aattona, eli 31.12, joten eikös se laskujen mukaan ole dpo 10?

Pakkohan tässä on vaan testailla aamusin ku nuo testit on houkuttimena kaapissa :D Vaikka järki sanoo että ei vielä kannata, mutta ei pysty :LOL: No nyt aattelin olla pari päivää ihan oikeesti testaamatta, ku mulla ois tänään ja huomenna yövuorot, niin en varmaan jaksa alkaa aamulla räpeltämään minkään testien kanssa.

Oloista sen verran että niitä ei oo :p Ei sitte mihinkään suuntaan. Eli on semmonen tavallinen olo ilman mitään oireita. Ellei lasketa mukaan noita välillä muniksissa tuntuvia omituisia pieniä vihlasuja/nippailuja.
 
Perjantai 11.1.2013


Kirpukka..............36v...........kp 4/28-29..................yk14 (kkm 9/12)
Dazzler...............36v...........kp 5/28-30...................yv2 (3*km, 1ku)
Milk@................ 37v...........kp 5/29........................yk4
Avonlea..............36v...........kp 9/26-28....................yv2
hiisi -78...............34v..........kp 12/31.......................yk6 (km 8/12)
Twinflower...........33v..........kp 15/27-28..............yk16 (km 8/12)
ansarikukka......... 33v......... kp 19/24-30..................yk1
Saippo................35v...........kp 20/32-50..................yk12
M11su.................34v...........kp 24/28-31..................yk16
Kiiltis-75..............37v...........kp 29/24-30..................yk13
Iris_Lorea............31v...........kp 29/26-32..................yk29
haave_ilija...........32v..........kp 36/28-38................... yk3
miss_piggy..........31v...........kp 37/29........................yk8
starhope............. 37v...........kp 51/25-26...................yk7


Taustalla:
Haniböö83, pienestä kii, lady1979, Ethel, Pauge83, Sakara, Syksy2010, Mandala, Mirtsu81, Lila79, tada, Uusijännääjä


Plussanneet:

TarinaMarianna.......32 v............~ yk5............plussa 31.12.2012
zapata...................31 v..............yk5.............plussa 5.1.2013
 
Twinflowerille hyviä ja tuloksekkaita ovispäiviä! Jospa ei tarvitsisi tämän kierron jälkeen enää pohtiakaan tutkimuksiin menoa :) Peukut pystyssä!

Samoin Kiiltikselle edelleen kovasti peukutuksia, täytyy tulla huomenna tänne jännäämään testituloksia! :D

Oikein mukavaa perjantaita ja viikonloppua kaikille! :)
 
  • Tykkää
Reactions: Twinflower ja Milk@

Yhteistyössä