3-kymppiset ensimmäistä odottavat

Kiitos Hironea päivityksistä! :)

Hih, täälläkin ultra meni oikein hyvin. Paitsi hukkis jökötti tiukasti jalkojensa päällä, joten jalkojen luiden tarkistaminen vei hirveesti aikaa. Kätilö tökki ja hytkytti mun mahaa ihan kauheasti ja hukkis vaan ärtyneenä vähän kääns kylkeä ja edelleen piti koipensa visusti solmussa. :p Mutta sen verran harallaan, että sukupuoli ei kyllä jäänyt epäselväksi, sen verran komeasti sieltä pippeli sojotti. Eli tuntemukset pitivät siis täysin paikkansa. Olin kyllä jotenkin niin varma pojasta, että olisin varmaan saanut shokin jos oliskin ollut tyttö. :LOL: Kyllä tuleva mummi nyt pettyy... :D

Mutta kaikki oli siis kunnossa ja hukkis myös vastasi hyvin viikkojaan, pari päivää oli edellä. Mikään älytön elohiiri tuo meidän pieni ei kyllä ole ollut missään ultrassa eikä sitä ollut nytkään. Liikkuu kyllä ja tänäänkin juuri tunsin aamulla ihan mahan läpikin yhden potkun, mutta ei tosiaan mitään rumbaa kyllä vatsassa vedä. Toivottavasti tämä enteilee leppoisaa temperamenttia. :whistle:

Nyt vaan virnistelen täällä toimistolla ja muka yritän tehdä töitä. :sneaky:

Meillä on nyt muutama viikko rentoilua masun suhteen. Seuraava neuvola vasta 17.8. ja seuraava sokerirasituskin sitten vasta kuuden viikon päästä. Nyt vaan nautitaan. :love:

tamariini ja hukkis 19+2
 
Säihkiss, suuret onnittelut uudesta perheenjäsenestä! Ja samoin Hironealle ja Emmylle onnittelut ihanista ultrakuulumisista. Aivan mahtavaa, että asiat on kunnossa! Ja Hironea, voin lohduttaa että kyllä ne potkut etuseinäistukasta huolimatta jossain vaiheessa rupeavat tuntumaan ihan kunnolla. Ainakin omalla kohdallani on jopa käynyt niin, että välillä toivoisi vähän vähemmänkin myllerrystä ja monotusta, puskuja ja hyppyhikkoja... :LOL:Mutta eipähän ole tarvinnut liikkeitä laskea!

Mulle voi laittaa lasketuksi ajaksi 2.8.

Loppusuoralla siis mennään, ja toivon todella, että tämä muksu osaisi olla suht täsmällinen... Olo alkaa olla jo vähän tukala eritoten iltaisin, harkkasupistuksia ja hurjaa myllerrystä riittää. Hormonitkin tuntuvat laukkaavan ihan uuteen malliin, olen saanut muutaman käsittämättömän itkukohtauksen ja muun hyvän lisäksi liudan näppylöitä naamaan... Iho onkin ollut koko raskausajan ihan tuhottoman hyvässä kunnossa ja tukka tuuhentunut, saa nähdä miten tästä eteenpäin. Olen kuullut kauhutarinoita imetysajan hiustenlähdöstä ja muista hormonimuutosten aiheuttamista kulahtamisista...

On muuten tosi hankala odottaa näitä viimeisiä päiviä/viikkoja. Tykkään yleensä suunnitella asiat hyvissä ajoin ja toteuttaa ne sitten täsmällisesti. Ja nyt se on ihan mahdotonta, kun ei tiedä, koska alkaa tapahtua. Kavereitakin saa rientoihin helpommin, jos ei ihan ex tempore tarvitse mennä... Miesparkaa käy kuitenkin enemmän sääliksi, hän odottaa uutta tulokasta vähintään yhtä innoissaan ja jännityksellä kuin minäkin, mutta joutuu käymään töissä samaan aikaan!

On tullut istuttua jonkun verran koneella ja tutustuttua kaikkiin kivoihin nettikauppoihin. Tarjontaa on kyllä todella paljon kaikkiin järjellisiin ja järjettömiin vauvatarpeisiin. Olen kovasti yrittänyt pitää omat hankinnat niissä järjellisissä rajoissa, mutta ei se aina helppoa ole. Mutta kapaloliinahan on mitä fiksuin ostos, kuolalappuja ei ole koskaan liikaa ja kestoliivinsuojatkin ovat paitsi tarpeellisia myös ekologisia! Sen sijaan kolme erilaista ihan pikkupikkuista myssyä voidaan ehkä jo lukea liioitteluksi, kun muksulla kuitenkin on vain se yksi pää, joka luultavasti kasvaa hurjaa tahtia... Onneksi kavereita on lisääntymässä samoihin aikoihin, niin osa voi sitten vaikka mennä lahjoiksi! :whistle:

Tsemppiä itse kullekin vaiheesta riippumatta!

Fidia 39+4
 
Ja tamariini, sulle myös onnittelut ultrasta ja rennonleppoisasta pikkumiehestä! :-D Kaikki me ollaan temperamentiltamme erilaisia, toiset elohiiriä ja toiset viilipyttyjä, toivotaan tosiaan että luonne säilyy myös jakaantumisen jälkeen! Voin tosin kertoa, ettei kannata ihan täysin vetää yksi yhteen -oletuksia kohtukäyttäytymisen ja luonteen välillä... Kaverini tyttö oli masussa niin tyyni, ettei esim isänsä päässyt kertaakaan kokeilemaan potkuja kun huitaisut tulivat aina yksi kerrallaan ja pitkillä väleillä. Ja nyt kyseinen tapaus on kuin kourallinen kirppuja, koko ajan menossa ja äänessä! :p

Muoks: Tässä muuten linkki mielestäni tosi kivaan Ted-talkiin vanhemmuuden tabuista. En tiedä, onko nää ihan yksi yhteen samat kuin mitä suomalaisessa kulttuurissa, mutta kuitenkin hyvää ajateltavaa varsinkin tuon onnellisuuden suhteen...

http://www.ted.com/talks/rufus_griscom_alisa_volkman_let_s_talk_parenting_taboos#t-1013526
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: tamariini
Odottajat

2.8.
Fidia

2.11.

Tuutunen80

3.11.

MelodyPop

11.11.

Zoona

29.11.

Nerinah

1.12.
Maijaz

3.12.
Mimmi Haloo - 30v

16.12.
Hironea - 36v
mimmi123 - 33v
Maybelle
Liljah

22.12.
tamariini - 33v - poikalupaus

31.12.
NeitiPelargonia
kettukissa

24.1
OmaAurinkoinen

3.2.
Milli Mimosa

22.2
Emmy-77

29.2.
Turriina

Jakautuneet

13.5.2015 Viiu (rv 41+1) - 3750g ja 52cm - Tyttö
17.6.2015 Ricardina (rv 37+4) - 2460g ja 48cm - Tyttö
11.7.2015 Säihkiss (rv 38+4) - 3195g ja 46cm - Tyttö

Teiltä en tiedä laskettua aikaa!

- jamma
- miimoi
- samour_
- Ruusutar
- vauvatoiveinen
- pöllötär
- papu_87
- Kippu
- Merikki
- Lili85
 
Viimeksi muokattu:
Ihania ultrauutisia teiltä :)

Mä voisin arvioida lasketun ajan joko 19.3. tai sitten 20.3. Tarkempi tieto varmaan tulee siellä virkaintoiselta neukkutädiltä, joka laskee sen viimeisistä menkoista ja mä lasken taas oviksesta ja niihin yhdistetyistä paneloinneista :D

Täällä on pakkausurakkaa, pitäisi kesävaatteita kaivaa naftaliinista ja jos jonkunlaista reittiä suunnitella. Lennetään siis Barcelonaan ja sieltä sitten ajetaan Madridiin, josta lennetään takaisin. Lämpötilaennustehan on Madridiin esimerkiksi reiska 36 astetta, eli oikein ihannelämpö tälle mun ailahtelevalle kestokrapelle :D

Te pidemmällä olevat, onko oikeasti niin, että äitiyspäivärahaa verotetaan nykyisen palkkaprosentin lisäksi vielä kahdella prosentilla?
 
Lili85 Kyllä se noin taitaa mennä. Toki voit ennen äippärahan saantia hakea muutosverokorttia ja pienentää prosenttia, mutta en tiedä onko se kauhean järkevää. Itse ainakin olen vähän pihalla mihin sen pitäis oikein asettua. Ja kun tosiaan noista etuuksista ei voi tehdä samoja vähennyksiä kuin palkasta, niin suhteessa se veroprosentti onkin korkeampi kuin palkasta. Kelan sivuilta löytyy infoa: http://www.kela.fi/aitiysraha_verotus

Teidän reissusuunnitelma kuulostaa kyllä hyvältä! :love:
 
Fidia Pidetään peukkuja vauvelin täsmällisyydelle! (y) On kyllä varmasti aika uuvuttavia nuo viimeiset viikot (tai sinun kohdallasi kyllä jo ehkä päivät!). Ja tosiaan se epätietoisuus... Näistä vauvahommista tuntuu kyllä olevan kokonaisuudessaan suunnitelmallisuus kaukana. Kaikki menee just niin kuin on mennäkseen. :ROFLMAO:

Minua vähän hirvittää nuo liikkeet jatkossa. Kun nyt jo säpsähtelen niihin. Minulla siis istukka takaseinässä, joten varmaan sitten lasketaan hukkiksen varpaita jossain vaiheessa mahan läpi. :eek:

Ja tottahan se on, että ei se masutoiminta välttämättä välity ulkomaailmaan synnytyksen jälkeen. Mutta ainahan sitä voi toivoa. :sneaky:
 
Moikka moi, pitkästä aikaa! Onnea kaikille hyvistä ultrakuulumisista. :)

Meillä rakenneultra on huomenna ja ehkä hieman jo jännittää. Liikkeitä olen tuntenut jo ja mieskin on saanut muutamat potkut kättä vasten masun päältä. (y) Itsellä oli pitkään sellainen olo, että poika siellä masussa asustelee, mutta matkan varrella on tuntemus vaihtunut ja tytöksi asukkia nyt kuitenkin epäilen. Mies on edelleen sitä mieltä, että poika sieltä olisi tuloillaan. :D Jospa saisimme huomenna vastauksen..

Minulle voisi päivittää LA:n seuraavasti: mimmi123, 33 v., 16.12.

Lili85, ihanaa matkaa! Barcelona on yksi lempikaupungeistani. :love:

mimmi123 ja pikkuinen (työnimi puuttuu edelleen.. :D)
 
Viimeksi muokattu:
Fidia Voin kyllä uskoa, että mä vielä jossain vaiheessa takuuvarmasti kadun sitä ettei liikkeet tunnu vielä tarpeeksi kovin :D mut tavallaan sitä haluis suoda sille isällekkin jotain konkreettista, kun nyt tuntee vain itse ne pienen pienet satunnaiset liikahdukset.
 
mimmi123 Päivitin tuohon edelliseen listaan tiedot. :) Miten meni ultra?

Meillähän tulee oikea rysä vauvoja tuossa joulukuussa. :love:

Täällä on tänään ollut jotenkin tuskaisa olo ja syykin selvisi kun lounaan jälkeen tuli kiire vessaan. Maha siis sekaisin. Yöh... Onneksi ei sentään yläpäästä tyhjentele itseään. Toivottavasti menee tämän päivän aikana ohi eikä kehitä mitään oheisoireita. :sick:

Vika työpäivä ennen puolentoista viikon lomaa. Kyllä tuntuu loma taas tulevan tarpeen. Sen jälkeen sitten alkaakin kolmen kuukauden loppurutistus töitä. :cool:

tamariini ja hukkis 19+3
 
Kiitos tamariini! :)
Ultrassa meidän pikkuinen peitti käsillään kasvonsa, emmekä nähneet ollenkaan esim. kasvonpiirteitä. Hän oli konttausasennossa koko ultran ajan ja se hieman hankaloitti mm. sydämen tarkastelua. 40 minuuttia kesti kokonaisuudessaan koko ultra ja kuitenkin lääkäri sai sitten tarvittavat mitat ja tiedot, joten uusintaa ei tarvita. Harmittaa, ettei saatu kunnon kuvia ollenkaan. Tärkeintä tietysti, että kaikki oli hyvin. Sukupuoli haluttiin tietää ja näyttäisi vahvasti siltä, että poika meille on tulossa.:love: Viikolla 28 varmaan saadaan tähän vielä vahvistus, jos silloin pikkuinen olisi paremmassa asennossa asian selvittämiseksi. (y)

20+2 mimmi123 ja poitsu :)
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: tamariini
Täällä on la 3.2. Viikolla 13+ siis mennään. Pahoinvointi jatkuu yhä vaan, oksentelu on melkein jäänyt, mutta muuten kyllä kuvottaa huolella. Maha on alkanut vähän pyöristyä ja jännittää palata loman jälkeen töihin. Milloinhan siellä huomataan...?
 
Heippa kaikki!

Täälläkin on nyt raskausoireita tullut. Pakko on ollut sokerillista mehua juomaan, koska muuten tulee pahaolo. Aamuisin varsinkin heti mehua naamaan ja sitten heti aamupalaa. Mulla on myös tullut ihme pullahiiri esille. Aikaisemmin en ikinä syönyt pullaa, nyt melkein joka päivä. :D Lisäksi oon huomannut, että kun oon jumppailemassa salilla, niin rinnat rupee tarvitsemaan enemmän tukea! Pelkät Niken urheiluliivit ei enää passaa. Myös vatsalihasliikkeitä oon joutunut vähentää, koska ne alkaa tuntumaan vatsan alueella.

Itse olen vasta 9+5, mutta vatsa on jo jonkin verran näkyvissä. Ennen raskautta olin juuri laihduttanut 10kg pois, niin että vatsalihakset näkyivät. On ne töissä nyt vähän katsoneet, että mitä mulle on tapahtunut. Vielä oon saanut jotenkin peiteltyä, mutta uskon, että spekulaatiot on käynnissä! :) joko oon lihonut tai jotain muuta. Pomolle jo kerroin, niin se olikin jo meinannut mulle sanoa, että oikeestiko aion lihoa? :D

Meillä oli jo eka neuvola ja lääkärikäyntikin, missä nähtiin ultrassa pieni alku ja kuultiin sydämen äänikin! :) ja täällä on LA 29.2.2016! :D :D :D pikkasen naureskeltiin lääkärissä :)

Ihanaa odotusta kaikille! ❤
 
Pakko päivittää pikakuulumiset täältä Espanjasta. Krapulainen olo loppui kuin seinään, kun pääsi tänne aurinkoon ja lämpöiseen. Inhasta pikkunälästä pääsee eroon ihanilla tapaksilla ja muutenkin on fiilis aika super! Alkoi olla Suomessa mieli vähän maassa ja ajattelin vain sitä pahaa oloa 24/7.

Miehen kanssa menee hyvin, mitä se vähän mököttää, kun navigoin paremmin täällä :D.
 
mimmi123 Onnea hyvistä ultrakuulumisista! :love:

Milli Mimosa Milloin sinulla alkaa työt? Toivottavasti tuo kuvotuskin pikkuhiljaa väistyisi.

Turriina Voi miten hassu laskettu aika! :LOL: Kävin oikein miettimään, että mitenhän noi synttärit ja muut oikein onnistuu ja menee jos pieni ihan oikeasti syntyisi karkauspäivänä... Eipä ole ikinä tullut mieleen moinen mahdollisuus edes.

Lili85 Ihana kuulla, että loma etenee hyvin. Nauttikaa! :love:

Me käytiin tänään miehen kanssa hakemassa hänen serkultaan vauvarompetta. Mukaan tarttui pinnis, syöttötuoli, rintapumppu, tuttipulloja ja puoleksi vuodeksi vaatteet vauvalle. Ihan mieletön saalis! Lainaan kun saatiin noista suurin osa ja pinnis sekä syöttötuoli olivatkin anopin hommaamia, niin ilmainen autollinen roipetta kotiutui. Pinnis ja syöttötuoli pitää tosin kunnostaa, mutta varsinkin syöttötuoli on ihana! :love: Semmoinen oikein vanha taittomalli, josta saa myös pöydän käännettyä. Niin suloinen... En malta odottaa miltä se näyttää kunnostettuna.

Mies kyllä vähän kauhuissaan katsoi vaatemäärää ja muuta, mutta eipä tuo kuitenkaan kauheasti viisastellut. Kotimatkalla siltä kyseltiin puhelimitse talvilomatoiveista eikä vielä osannut sanoa mitään. Se elää edelleen jotenkin kuvitelmassa, että vauvan syntymään on ihan hirveästi aikaa, vaikka tää syksy tulee menemään tosi nopsaan. :ROFLMAO:

Huomenna lähdetään lasten kanssa autoreissulle Viroon ja Latviaan. Kyllä on kuulkaa matkustaminen tällä hetkellä helppoa kun nuo miehen pojat on jo niin isoja. Toista se tulee olemaan sitten kun vauveli syntyy... :rolleyes:

Mutta siis hiljaiseloa varmaankin vietän ensi viikon. Ihanaa elokuun alkua naiset!

Niin, ja päivitin listan tuohon edelliseen versioon.

tamariini ja hukkis (jonka potkut alkaa olla aikamoisia) 19+5
 
Hei taas kaikki!

Laskettu aika oli ja meni, ja edelleen voidaan paksusti. Muksu myllertää niin, että nukkuminen on mahdotonta ja seistessä/kävellessä pikkuinen takoo päätään häpyliitokseen... Muutama supistuskin on tullut, mutta vielä mennään odottavalla kannalla. Pikku hiljaa alkaa tämä kömpelö olo tulla tutuksi, mutta ei se tästä kivaa tee. Pitää vaan lohduttautua sillä, että tätä viimeistä kuukautta lukuun ottamatta kaikki on ollut niin helppoa ja vointi terveydellisessä mielessä edelleen hyvä. Ja muksu voi ilmeisen hyvin,ainakin energisistä potkinnosta päätellen, ja sehän on tärkeintä.

Ihana lukea teidän muiden ultra- ja lomakuulumisia ja seurata valmistautumisprosesseja! Raskausaika menee tosi nopeasti näin jälkiviisauden silmin, nauttikaa ajastanne täysin rinnoin! Ja antakaa myös puolison nauttia ja ottakaa hänet mukaan odotukseen, se taatusti palkitsee sitten loppumetreillä ja -elämässä... Ja nautintoahan ovat myös muut kuin vauva-aiheiset toiminnot! :sneaky: Niistä kannattaa kanssa nauttia niin kauan kuin suinkin. Ainakin meikäläisellä alkaa jo ajatukset kiertää melko pientä ympyrää, kun odottelen synnytksen käynnistymistä.

Iloista viiikkoa ja odotuksen jatkoa kaikille!

Fidia 40+1
 
Liian pian taisin hehkuttaa sitä, että meillä on kaikki hyvin. Edelleen siis reissussa, huomenna pitäisi lähteä kotiin. Kaukana on se romantiikka; loppureissu meni vuokra-auton kanssa säätäessä ja paikasta toiseen kiireellä ajaessa. Ja minä kuulemma taas pilasin reissun. Ei haleja, pusuja, mitään hellyyttä la aamun jälkeen. Sen sijaan huutoa, alistamista ja hermostumista. Haluanko tätä todella tämän epävakaan ihmisen kanssa? Puhuttiin vielä alkuviikosta, että porukoille kerrotaan reissun jälkeen yms. Mutta ilmeisesti mä olen nyt niin ällöttävä, että mhn ei kannata edes koskea.

Saatanan paha olo, viime yön valvoin ja tämä yö menee valvoessa. Mies kävi äsken syömässä ja juomassa viisi kaljaa, koska HÄN ei ole saanut rentoutua lainkaan koko lomalla.
 
Lili Voi ei!!! :( Mä niin ymmärrän tuon tunteen! Sulla on tosi tosi isot pohdinnat edessä. Meillä on miehellä tänään ensimmäinen psykiatri... Pääsee juttelemaan ihan ilman mua ja ulkopuoliselle. Meillä on ollu myös nyt selvästi parempi aika menossa, mut taustalla edelleen ne samat ajatukset itselläkin.

Toi on todella todella epäreilua sua kohtaan haukkua ja alistaa. Mut sä voit aina lohduttautua sillä, että sun masussa on nyt sellainen joka arvostaa sua niin paljon, että muulla maailmalla ei ole mitään väliä.

Tää on oikeasti ihan käsittämätöntä, miten toisen ajatukset voi heitellä noin laidasta laitaan. Välillä ollaan niin onnellista ja iloista ja sit välillä täysin ilman omaa syytä kaadetaan kaikki paska niskaan. Voimia sulle loppulomaan ja ennenkaikkea tulevaisuuden pohdintaan. Se on raastavaa ja rankkaa läpikäydä kaikki mahdolliset vaihtoehdot. Ennenkaikkea itseäni ahdistaa eniten se, että tulevaisuus on niin epävarma.

Sen verran on pakko hehkuttaa tosiaan omaa napaa, että mä olen nyt tuntenut muutaman oikein mojovan potkun :barefoot: Aikaisemmin ne on olleet sellaisia pieniä potkuiksi havaittavia hipaisuja, mutta nyt on tullut muutama semmoinen, että pistää hymyilemään ja hyräilemään väkisinkin. Näitä mä olen niiiiiiin odottanut. Mieskin tunsi eilen illalla ensimmäisen kerran ihan selvästi potkun käteensä. Odotin itse tosin vähän erilaisempaa ja innostuneempaa reaktiota kuin, että "aha, ai tommosia ne nyt sit on"... Ihan sama, mä olen haltioissani enkä anna vaikuttaa siihen mielialaan kenenkään tai minkään.

Hironea ja rinsessa nöttönen 21+0
 
Hei!

Oon 32v. ja ensimmäistä odotellaan täälläkin, rv 10+3 menossa nyt ja laskettu aika olis 28.2.2016.
Tätä raskautta ollaan vielä pidetty ihmisiltä salassa joten ajattelin että täällä olis varmaan mukava jutella muiden esikoista odottavien kanssa. :)
 
Odottajat

2.8.
Fidia

2.11.

Tuutunen80

3.11.

MelodyPop

11.11.

Zoona

29.11.

Nerinah

1.12.
Maijaz

3.12.
Mimmi Haloo - 30v

16.12.
Hironea - 36v - tyttölupaus
mimmi123 - 33v
Maybelle
Liljah

22.12.
tamariini - 33v - poikalupaus

31.12.
NeitiPelargonia
kettukissa

24.1
OmaAurinkoinen

3.2.
Milli Mimosa

22.2
Emmy-77

28.2
satuh83 - 32v

29.2.
Turriina

Jakautuneet

13.5.2015 Viiu (rv 41+1) - 3750g ja 52cm - Tyttö
17.6.2015 Ricardina (rv 37+4) - 2460g ja 48cm - Tyttö
11.7.2015 Säihkiss (rv 38+4) - 3195g ja 46cm - Tyttö

Teiltä en tiedä laskettua aikaa!

- jamma
- miimoi
- samour_
- Ruusutar
- vauvatoiveinen
- pöllötär
- papu_87
- Kippu
- Merikki
- Lili85
 
Viimeksi muokattu:
Tervetuloa satuh83. Tässä joutessani päivitin listan ja laittelin sut heti mukaan joukkoon!

Omat työt tökkii ja ei millään huvittais taas tehdä mitään. Huomaa vähän väliä vain tuijottavansa ja haaveilevansa ja kuuntelevansa massua... :rolleyes:
 
Noh, päästiin just Suomeen ja kappaskappas, herra kertoi, että ei enää rakasta mua. Ja kuulemma oli ihan reissu suoraan helvetistä.

Itse kävin vain hakemassa auton ja ajoin suoraan terveysasemalle. En oikeastaan tiedä mitä teen täällä, mutta hysteerisenä itken, kun on niin paha olo.
 
Viimeksi muokattu:
Tamariini, tällä viikolla alkoi työt! Täytyy sanoa, että on vaikeaa keskittyä! Olo on parempi kuin kesäkuussa, mutta aamuherätykset saavat mut näköjään oksentamaan. Sitten kun aamusta selviää, menee työpäivä kuitenkin ok.

Töissä olisi toiveissa vielä salata tätä raskautta kuukauden päivät. En oikein tiedä, miten se onnistuisi. Tänään on 14+0 ja maha kyllä jo vähän pömpöttää. Saas nähdä, selviänkö salassa sinne 18+0 saakka...

Lili85, inhottavaa, että nyt teillä kuitenkin jatkuu kriisit. Voimia tilanteen selvittelyyn! Ei ole kyllä helppo tilanne sulla!

Ja tuosta, että raskaus menee nopeaan... Mua vähän hirvittääkin se. Kamala kiiresyksy tiedossa töissä. Me haluttais vielä muuttaa ennen talvea, mutta asuntoa ei ole löytynyt. Ensisijaisesti aikeissa oli ostaa, mutta en tiedä pitääkö kohta siirtyä kuitenkin katselemaan vuokrakämppiä. Tulee vähän stressi, että ehditäänkö tässä saada koti valmiiksi vauvalle. Tai ylipäätään mitään hankittua. Mutta ehkä tässä nytt vielä on aikaa. :D

Alkuraskauden hermoilu alkaa kyllä onneksi jo helpottaa. Aluksi pelkäsin koko ajan keskenmenoa. Voihan tässä edelleenkin mitä vaan sattua, mutta on kuitenkin levollisempi olo. Uskallan ihan jo luottaakin, että kaikki vois mennä hyvin. Kyllähän se eka neuvolan ultra auttoi asiaa. Olin siitäkin varma, että niskaturvotus olisi taatusti kamala, mutta ei mitään ongelmia ollut havaittavissa. Jospa sitä siis onnellisesti vaan kasvattelis mahaa.

Tsemppiä Fidialle viime hetken odotteluun!
Ja Hironealle parisuhdeasioiden kanssa!

Milli ja Mini 14+0
 

Yhteistyössä