3-kymppiset toista lasta yrittävät

Täällä mun ovisviivat on tehneet ihan täyden katoamistempun :confused: Eilen enää tosi haalea, tänään pelkkä haamu. PCO taas kettuilee :cautious: En todellakaan usko että näillä kiertopäivillä ovis olisi voinut olla jo. Toisaalta ärsyttävää kun ei tiedä tilannetta mutta 180€ on suolainen hinta siitä tiedosta miten isoja folleja siellä on ja miten monta. Noh, katsellaan ja tikutellaan :ninja:

Onko teillä kokemusta Sofin testeistä? Olen kokeillut nyt kahdesti ovistestiä ja molemmat on olleet ihan susia :LOL: Eka oli kahdesta eri paksuisesta liuskasta yhteen teipattu tekele :ROFLMAO: Toinen oli ihan normaalin näköinen mutta kun dippasin sen, testiviivan kohdalle jäi vitivalkoinen viivanpaikka, kontrolliviiva tummui keskeltä mutta ylä- ja alareunaan jäi hiuksenohuet valkoiset raidat. Onko mulle sattunut vaan huono tuuri vai onko nuo oikeasti noin huonoja? :censored: Mitäs muille kuuluu?
 
Mulla kanssa ovisviivat on ihan kadoksissa! Ihan säälittävää pientä hailuraa viivaa, joka ei lainkaan vahvistu.. voi tätä turhautumista! Yhdet limat bongattu viime su, mutta muuten ihan sahara meininkiä :poop::poop::poop:

Nooh, oli viivoja tai ei, niin tasaisesti ollaan talleteltu :love:
 
@Miljamaaria, mähän testailin nyt elämäni ekaa kertaa oviskiertoa tästä tärpistä, ja just noilla sofin testeillä :) oli ne silleen ehkä vähä jännän näköisiä, tosin mulla ei oo kokemuksia muoäista testeistä, mutta mulla ne kyllä alkoi pikkuhiljaa tummua se toinen viiva oviksen paikkeilla ja sit myös että se "ovis -viiva tuli vain näkyviin kun ovis oli. (y)
 
Eikä @Miljamaaria :cautious:, mihin ne viivat hävisi :devil:. Nopeasti nyt viivat sulle takas ja vahvistumaan, mä käsken. Mulla ei oo kokemusta noista Sofin testeistä valitettavasti, niin en osaa niistä sanoa. Mun luottotesti on pc.

Mulla ei tänään oo ollut jomotteluja enkä oo ehtinyt kyllä oireita kuulostelemaankaan. Ollaan kohtapuolin reissuun lähdössä niin järjestelyissä menee aika. Jotenkin on kyllä taas sellainen aavistus hiipinyt päähän että ei tämäkään oo "the" kierto. Vielä ehtii tässä kuitenkin toiveet nousta kun dpot kasvaa.
 
Ähh! Onpa hanurista tommonen ovisarvonta @Miljamaaria :cautious: Koittas nyt viivat ryhdistäytyy!!

Koska @Tiituu aiot testailla? Vai venailetko coolina menkkojen alkamispäivää ennen kuin testaat?

On: Eilen illalla oli niin voimallisia kipuja, et uskon ovulaation olleen eilen illalla. Ja tänään on ollu lievää lämmönnousua (tosin tää on mun kohdalla ihan nopanheittoa, kun en o mitään tarkkaa säännönmukasta mittailua tehny). Laitan tähän nyt liitteeksi vielä kuvan mun ovistesteistä. Ylin on su, keskimmäinen eilen ma ja alin tänään ti. Eikö o selkeesti eilinen nyt se huippu? Voiko huippu ja irtoominen osua samalle päivälle? Eli voiko ovis olla tapahtunut jo eilen? Tällöinhän eilinen olis sit kumminkin jo dpo 0(n) Ei oo helppoo tää vauvapuuha lyhytmatikkalaiselle... :LOL:


 
@Miri81 sullahan on vähän samanlailla menny kuin mulla et eka jo miltei plussa (tai toi sun su testi kyllä vois olla jo ihan plussakin) sit vahva plussa ja sinä päivänä sit ne oviskivut myös. Mä siis itselleni ajattelin (ja @Miljamaaria auttoi tulkinnassa (y)) et kun sain sen vahvimman viivan ja samana päivänä ne oireetkin et se oli ovispäivä vaikka yleensä plussapäivä lasketaan dpo-1. Onhan se kaikista korkein huippu voinu olla noiden su ma testien välissä jo ja laittanut munasolun irtoamaan ja siten ehtinyt olla ovis jo eilen :)

Me ollaan reissussa kun pitäisi testata/menkat alkaa eli en taida alkaa siellä testailemaan vaan odotan et menkat myöhässä. Coolina olosta en tosin tiedä :LOL:.
Tänään taas jomottelee muuten.
 
  • Tykkää
Reactions: Miri81

Eipä tälläkään nuo viivat kauheen kummosille näytä. Joka päivä testaillu samaan aikaan (paitsi tän päivänen on aamupissasta)... Toisaalta omakalenteri-sovellus tarjoaa ovista vasta huomiselle (perustuu ed.kiertojen pituuksiin) mutta yleensä tässä vaiheessa on tullut jo selkeästi limoja ja halutkin in hukassa (n)
Yhdet limat tullut sunnuntaina, ja sillon ihan inasen vahvempi viiva tuossa näkyykin, mutta ei se millään ole voinut olla lh-huippu, tai sit tää kkm on sekottanu mun selkeästi toimivan kropan ihan kokonaan.
Tänään meinasin testata vielä puolen päivän maissa (töissä :ninja::ninja::ninja: ) ja varmaan tikuttelen viikonlopun yli vielä. Ja ne halut pitäis jostain nyt löytyä, että jaksais peittoa pöllyttää..:whistle:
 


3-kymppiset toista lasta yrittävät

anscu
| 30v | yk2 | rv6+2/26-30 | esikoinen 4/16
Iltasatu | 33v | yk2 | kp3?/26-29 | esikoinen 9/16
Infinity | 38v | yk2 | kp32/26-28 | esikoinen 8/16
Miljamaaria | 34v | yk8 | kp12/35 | PCO, Letrozol, Metformin | esikoinen 3/14
Mininen85 | 32v | yk10 | kp23/25 | esikoinen 08/07
Miri81 | 36v | yk3 | kp18/~30 | esikoinen 1/15
Naadis | 29v | yk 6 | kp17/30 | km 10/16 (yk 1), kkm 4/17 (yk5) | esikoinen 10/13
Suzu85 | 31v | yk1 | kp26/28-34 | esikoinen 12/16
Tiituu | 33v | ya 6/16 | kp20/28-30 | km 11/16 | esikoinen 2/15
voikukka33 | 33v | yk3 | kp 24/28 | esikoinen 11/14

Piinapäiviä viettävät
Miri81
dpo2
Tiituu dpo5
Mininen85 dpo12
Infinity dpo18 (+ 17.6.2017) :love:

Taustailijat
Geesa
| 29v | tjot | kp--/24-26 | esikoinen 12/15

Plussanneet :love:
babygreen
| 37v | yk3 | 10.3.2017
tahuna | 30v | yk3 | 28.4.2017
Mertt1 | 32v | yk6 | 14.5.2017
Marjee | yk4 | 2.6.2017
anscu | 30v | yk2 | 7.6.2017
 
Viimeksi muokattu:
@Miri81 yleensä juu! Ja muutkin oireet on ollu aina tosi selkeet, Mutta nyt ei niin yhtään mitään :mad: Mulla siis perjaatteessa kroppa käy ja kukkuu kun kello, mutta nyt sitten kun yrität saada varmuuden, niin ei onnistu. pöh. Sit kun tiiän, että pitäis antaa vaan olla ja antaa luonnon hoitaa, mutta hitto kun en saa tätä päätä off asentoon :cry::cry::cry:
 
@Naadis On tämä kadonneen oviksen metsästys mukavaa :devil: Mullakin ihan hirveää arvontaa, nämä letrokierrot on mulle ihan uusi juttu. Luomukiertokaan ei ole kellontarkka mutta sen nyt jotenkin jo oppi ennustamaan, nyt mulla on vaan omat tuntemukset ja viime kierron ultra mistä yrittää arvailla :cautious:

Laitoin @Miri81 sulle dpo3 tälle päivälle, sulla varmaan kävi samoin kuin Tiituulla. En ihmettelisi yhtään vaikka olisi irronnut räikeimmän plussan kanssa saman päivän aikana. Toivottavasti hedelmöittyi (y)

@Tiituu Hyvää lomareissua! :love: Reissaatteko Suomessa vai lähdettekö ulkomaille? Itselläkin olisi seitinohutta matkakuumetta :LOL: Mut ukon työ :cautious:

ON: Kp12 ja hämmennys :LOL: Viime kierrossa samalla kp:lla näkyi täysin kypsyneet follit joista toinen jo sen näköinen että olisi saattanut puhjeta. Silti, silloin ovistestit näyttivät ihan täyttä negaa ja sama nyt (n) Olo taas on sellainen että menkat alkaa just NYT. Ellen tietäisi että on vasta kp12, saattaisin laittaa varavaipan housuihin työpäivän ajaksi. Limoja en ole erikseen tutkaillut tai bongannut koko yritysaikana ja joka päivä tekee mieli :ROFLMAO: Veikkaa ja voita koska se ovis nyt sitten oikeasti on. Kp9 tuli kierron vahvin viiva, ei kuitenkaan plussa, sitä ennen en tikuttanut. Joka päivä on puuhailtu ja muuten paitsi eilen on talleteltu siemenpankkiin :whistle: Tänään pitää kyllä laittaa uusi talletus niin on sitten siellä aina jotain vastassa, oli ovis koska vain.
 
  • Tykkää
Reactions: Tiituu ja Naadis
Mulla ilmeisesti menkat tuli ja meni parissa päivässä (n). Olivat niin onnettoman vähäiset, että melkein olisi selvinnyt ilman suojaa. Varmaan johtuu imetyksestä, kun olivat siis aivan erilaiset ja paljon lyhyemmät kuin normaalisti.
 
@Miljamaaria ja @Naadis kuulostaa tosiaan siltä, että ainut tsäänssi olla varma on talletella varoiks joka toinen päivä :whistle: Ihan todella turhauttavaa kyl varmasti silti:mad: ja toi oman pään off-asentoon laittaminen... ihan mahdotonta ainakin meikällä! Niin vannoin ton kemiallisen jälkeen, että ees ovista en tässä kierrossa tikuta ja mites taas kävikään...:ROFLMAO: En tie miten saa pidettyy pregcheckit ens viikolla kaapissa...

Toi @Iltasatu n tilanne kuulostaakin kinkkiseltä(n) ootko testannu?
 
@Miri81 nojuu, aattelin että taidampa yrittää kataa miehen joka päivä nyt loppuviikon ajan, ainakin! Mulla oli toi pyhä suunitelma kans, että en tikuttais ollenkaan tähän kiertoon.. Mutta kuinkas kävikään :whistle:
Toisaalta tää yritysaika on ehkä vähän helpompaa tän mielenterveyden kantilta, on kokoajan mitä odottaa ja testailla, sellasia pieniä rajapyykkejä, eka menkat, sitten niitten loppuminen, sit ruvetaankin tikuttaan ovista.. Sitten laskemaan dpo päiviä ja tunnustelemaan mahdollisia oireita ja sitten ettimään haaleatakin haaleampia haamuja r-testistä. Kun sitten kun on raskaana, niin tarvii vaan odottaa, ihan tietämättömänä monta viikkoa, ennen kun pääsee ultraan (meidön kohdalla toteamaan sen kkm..):notworthy:
 
@Miri81 Kiitos kysymästä =D
En oo testaillu, mulla on tasan yks raskaustesti ja en oo viel siihen koskenu...en tiiä milloin koskis?? Nyt on tosiaan DPO12 ja KP 23/25 joten, perjantaina pitäis alkaa menkat. Oireita on (varmasti keksittyjä) heikohko rintakipu ja täysi olo mahassa. Helvetillinen kipu aamulla mahassa ja selässä, olin varma et menkat etuajassa mutta ei ainakaan vielä. Kohtahan säki saat alkaa jännään...

@Naadis sun viivat on just ko mulla oli..en mä ainakaan saanu hyviä viivoja ollenkaan =(, oviksen silti kyl huomasin. Kaatele miestä vaan jokapäivä =D sehän on mukavaa! Samaten @Miljamaaria, hommiin vaan..ja kiitos taas listasta =)

@Iltasatu pitäiskö varalta testata...

Mut oikeesti, mä en kestä jos TAAAS lähetään uuteen kiertoon. Tää oli eka kierto ko mies ollu oikeesti kotona ja on oikeille päivilleki sattunu. Siks mie niin toivon...tästä eteenpäin se on taas reissuhommissa ainaki marraskuuhun asti nii tää on tämmöistä. Tuhlaisko testin jo hu aamuna, vai oottelisko vielä...
 
Moi!
Voisin liittyä tähän ryhmään. :) Kierukka lähti keväällä ja nyt ois tarkoitus yrittää toista lasta. Esikoinen täyttää 2v 7kk tällä viikolla. Esikoisen yritys kesti ja päädyttiin lapsettomuustutkimuksiin. Sain lapsettomuuspolilta käyttöön tyroksiinin, kun kilpirauhasarvot näytti siltä, että voisi olla jotain häikkää. Sitä syön edelleen. Lisäksi käytin clomifenia ja toisesta kierrosta tärppäsi. Nytkään siis en ole kovin toiveikas, että heti tulisin raskaaksi. Luomuna pitää kuitenkin aluksi yrittää.

Kevään yritys on mennyt vähän pieleen, kun vuorotellen ollaan oltu kipeänä ja viime viikko oltiin tytön kanssa mummilassa. Jonkinlaista yritystä kuitenkin ollut, oiskohan tää nyt yk3. Ovista en ole vielä testaillut. Muistaakseni viimeksi en kovin vahvoja viivoja testeihin ikinä saanut. En kyllä tiedä tapahtuiko silloin ovista ollenkaan.

Tässä kierrossa ei ole ollut mitään ovisoireita. Yleensä on limat & halut. (n)

voikukka33 | 33v | yk3 | kp 24/28 | esikoinen 11/14
 
@Naadis kyllä varmaan voi keskenmeno sekoittaa kiertoa, jospa ovis ois tulossa vasta. Mutta onhan toi kyllä rasittavaa kun kierto on omituinen eikä siitä saa selvää :cautious:

@Miri81 kyllä mä sit ehkä reissussa voin testata jos menkat ei alkais (as if) mutta haluaisin kuitenkin salaa testailla enkä tiedä onnistuuko reissussa. No vähän turha vielä miettiä :ROFLMAO:

@Miljamaaria ulkomaan reissu kyseessä :). Toi on kyllä ihmeellinen toi sun tilanne. Mut hyvä taktiikka toi säännöllisesti tallettelu (y). Meillä ei varmaan onnistuis kun mä jaksan just vietellä ukkoa sen oviksen ajan, erityisesti ennen on himot ja sit tyyliin ovispäivänä jo lopahtaa. Meinaatko kuitenkin jatkaa tikuttelua? Kaadelkaa nyt kaikki niitä miehiänne joilla tilanne epäselvä jos kykenette ja suurtsempit!

@Iltasatu voihan imetys vaikuttaa ja kannattaa myös testi tehdä.

@Mininen85 tsemppiä piinailuun ja tuu kertomaan jos päätät testata :geek:
. Tosi hankala toi miehen reissuhomma yrityksen kannalta :(

@voikukka33 tervetuloa :). Onko lääkäri siis sanonut että eka pitää luomuna yrittää?
 
Joo. Negatiivinen. Tyhjää täynnä. En tajua miks mä ees testasin ko oon tän 11 kuukauden aikana pidättäytynyt testaamasta. Alko vaa vituttaa iha kympillä. Onni-testi mikä pitäis olla joku herkkäki viel...

joo itsesäälissä vähän ryven.
 

Yhteistyössä