3-kymppiset toista lasta yrittävät

Kiitos :) ja joo katsotaan nyt mitä tästä tulee. Tuo km jätti aika pahat arvet.. luulin, ettei se paljon mua hetkauta kun olen aika rationaalinen tyyppi ja km tapahtui muutenkin alkuvaiheessa (viikolla 11 eikä mulla ollut edes raskausoireita ollut). Mutta sitten kun tuli se hetki että km konkretisoitui supistuksineen kaikkineen niin olihan se ihan kauhea kokemus.

Mä muuten kans allekirjoitan ton että miks miesten pitää oviksen aikaan aina olla niin ärripurreja (n) eikä siitä oikeasti pakottamalla tuu mitään, etenkin jos on itelläkin sit fiilikset ihan muualla.

Miten nopeasti teillä kaikilla on muuten esikoinen saatu alulle? Mä elin jotenkin ihan harhassa sen suhteen, kun esikoinen tärppäs yk4 ja km tärppäs yk2. Ja nyt meni sitten yli 2 vuotta..
 
@marjutan tervetuloa :)

En voi kuvitellakaan miltä km tuntuu..henkisesti meinaan lähinnä. Huih...
Mulla esikoinen tärppäs REILU 10 V SITTEN jossain puolen vuoden paikkeilla, ei mitenkään helposti. Tekemällä piti tehdä.

Nyt toivoisin jo että jotain alkais tapahtuun...vuosi kohta kasassa ja mies on vaan sillee kyl se onnistuu jne. Eikai hällä ny kiirettä ookkaan ko on mua 9 vuotta nuorempi :LOL:

Tää on NIIIIIIN tylsä vaihe menkkojen jälkeen.... su tai alkuviikosta voi kuvitella jotain ovikseen viittaavaa. '

Muksaa päivää kaikille =)
 
Mulla oli viime kierrossa ihan tositosi varhainen km, elikäs kemiallinen. Ihan tuli digiin että raskaana 1-2 ja muutama päivä ehitiin riemuitsemaan, ennen kuin sitten vuoto alkoi. Sekin jo oli aika kova paikka ja aiheutti kaikenmaailman epävarmuuksia ja huolta tulevaan, niin voin vain kuvitella kuinka iso mörkö "oikeasta" keskenmenosta jää olkapäälle väijymään :( tsemppiä teille kaikille sen kokeneille:love:

@marjutan kyseli tärppinopeudesta. Täällä on yksi tuurihaukka esikoiskierroksesta myös:) Esikko tärppäsi yk2. Nyt yk2 tuli kemiallinen tärppi. Menossa siis yk3 ja piinaviikko pahimmillaan!

On: On ollut aikamoisia oloja tässä, oon ihan kauhuissani, että jos ei ookaan mitään, ni oon varmaan tulossa hulluks :ninja:
 
Ohhoh. No on se kroppa vieläkin ihan eri rytmissä mihin on tottunut. En sit saanu ovista tikuilla kiinni. Eilen hailu viiva ja tänään nada. Tyhjää täynnä. No eipä tarvi testejä enempää tuhlata.

@marjutan Mä oon huono esimerkki tärppinopeudesta. Yli 4 vuotta ja lopulta hoitojen kautta onnistui.

@Miri81 kaikki peukut ja varpaat pystyssä!
 
Periaatteessa voi ollakin. Kun eka tikkukierto niin voi olla että olen vaan olettanutkin väärin. Mulla tosiaan on ollu aina vähän vaikea bongata ovista ja joukossa on ollu jonkin verran ovuloimattomiakin kiertoja. Jos sattuu et olis ohi jo niin paneloinnit ainakin ois ihan vahingossa osunu kohdilleen kerrankin näin päin.
 
  • Tykkää
Reactions: Miri81
@Miri81 no on ja ei ja on ja ei :ROFLMAO: Eilen muka tuntu kauhee paine vatsassa, mutta nyt taas ei mitään.. Ärsyttävää flunssaa vaan pukkaa päälle, niin jää kaikki olot vähän taustalle.. Vielä tässä puntaroin, että testaanko la aamuna (jotta voi ottaa huoletta muutaman keikalla), mutta toisaalta tiedän, että eipä siinä testissä vielä mitään dpo7 päivlllä näy :cautious:

@Hironea Mulla haamuili tikut puoltoista viikkoa, sitten yhtenä aamuna ihan blanco ja sit seuraavana aamuna vahva plussa :)
 
  • Tykkää
Reactions: Miri81


3-kymppiset toista lasta yrittävät

Hironea
| 38v | yk 1 | kp 17/25 | esikoinen 12/15
Iltasatu | 33v | yk2 | kp14?/26-29 | esikoinen 9/16
Miljamaaria | 34v | yk8 | kp23/26-28 | PCO, Letrozol, Metformin | esikoinen 3/14
Mininen85 | 32v | yk11 | kp8/25 | esikoinen 08/07
Miri81 | 36v | yk4 | kp1/~30 | esikoinen 1/15
Naadis | 29v | yk 6 | kp28/30 | km 10/16 (yk 1), kkm 4/17 (yk5) | esikoinen 10/13
Suzu85 | 31v | yk3 | kp3/28-34 | esikoinen 12/16
Tiituu | 33v | ya 6/16 | kp31/28-30 | km 11/16 | esikoinen 2/15
voikukka33 | 33v | yk4 | kp6/28 | esikoinen 11/14

Piinapäiviä viettävät
Naadis
dpo8
Miljamaaria dpo9
Tiituu dpo16

Taustailijat
Geesa
| 29v | tjot | kp--/24-26 | esikoinen 12/15

Plussanneet :love:
babygreen
| 37v | yk3 | 10.3.2017
tahuna | 30v | yk3 | 28.4.2017
Mertt1 | 32v | yk6 | 14.5.2017
Marjee | yk4 | 2.6.2017
anscu | 30v | yk2 | 7.6.2017
Infinity | 38v | yk2 | 17.6.2017
marjutan | 33v | yk28 | 27.6.2017
 
Viimeksi muokattu:
@marjutan Kyselit miten nopeasti esikoinen tärppäsi... ei nopeasti :LOL: Tärppäsi yk22, mun reilun kuukauden kierrolla aika hyvin pari vuotta meni. Mulla kyllä rapisi jo silloin kaikki haaveet ja toiveet nopeasta tärpistä, päinvastoin musta tuli aika kyyninen. Tai noh, realisti. Sanotaan että pessimisti ei pety mutta petyn silti joka kuukausi vaikken edes usko tulleeni raskaaksi.

@Hironea Älä heitä toiveita vielä, ei mullakaan ovistikku näyttänyt niin sitten yhtään mitään kp13 illalla. Viivalasit päässä sai valossa käännellen kytätä että näki :LOL: Kp14 puoliltapäivin plussa ja viiden maissa jo enää haamu. Sit taas kp9 kun testasin, viiva oli puolet kontrollista. Veikkaa ja voita koska se ovis sit oikeasti oli :D

@Miri81 Onhan dpo9 vielä tositosi aikaista. Mä en saanut esikosta dpo11 kuin vain roskishaamun. Dpo14 viiva tuli kyllä näkyviin mutta ei se mikään räikeä ollut. Selkeä kyllä. Vielä on siis toivoa! (y) Toivotaan parasta!

Omaa napaa, mua alkaa hissukseen nyppiä tämä jatkuva elämä alavatsalla. Lähes koko ajan jotain kipua, juilintaa tai nippailua. Eilen ja tänään on ollut elohiiri jossain alavatsalla ja se tuntuu ihan vauvan liikkeiltä :ROFLMAO: Tuli ihania muistoja esikon raskausajalta :love: Noh, eipä mikään noista kuitenkaan raskausoire ole. Liian aikaista, jos oletettaisiin että tärppi olisi edes käynyt. Tuskin on, mitään fiilistä ei ole.
 
@Miri81 Sullaha on kunnon piinapäivät käsillä :) Toivoahan on niin kauan ku ei menkat ala (y)

@marjutan Puoli vuotta tekemällä tehtiin. Suht nopiasti siis. Kaverit tosin sikisi ympärillä yhestä kahesta yrityksestä, joten sillä hetkellä se tuntu valovuosilta :cautious:

Tänne voi päivitellä kp1 ja yk2.
 
@marjutan En muista olinko mä jo vastannu sun kysymykseen, pikasella vilkasulla en.. Mutta meillähän siis esikoinen tärppäsi yk2, mies naureskelee että "se oli se yksi krapulapano..." :D ja eka km tärppäs kans heti, kun annettiin tulla. Toka km tärppäs siitä puolivuotta. Nyt on eka "oikea" kierto tuon edellisen kkm jälkeen. Mä siis raskaudun kyllä, mutta näköjään kyytiläiset eivät halua pysyä mukana menossa. Uskon ja tiedän raskautuvani taas suht nopeasti, mutta uskon myös että seuraavakaan raskaus ei mene loppuun asti :notworthy:

@Miljamaaria, mäkin yritän nostaa sitä pessimismiä taas ilmoille, kun piinapäivät etenee ja mielikuvitus laukkaa (ja laukkaa meinaan lujaa!!!:ninja: ) Eilen tuli "ihan selkeä" repäisykipu. Tai siis oikeesti oli tosi kipeen tuntunen, mutta silti tiedän, että ei se voinu olla vielä mitään, kun dpo on vielä niin pienet. Huomenna aamulla teen "varmuuden vuoksi" testin :)

Mites @Tiituu komeet dpo päivät sulla jo! Ja @Miri81 täällä edelleen peukit pystyssä (y)(y)
 
@Miri81 Kiitos tsemeistä mut ei nuo mun juilinnat taida kiinnittymistä olla :unsure: Niitä on ollut ihan koko ajan :cautious: Tämä alkoi muistaakseni jo ovista edeltävänä päivänä.

Pahoittelut uuteen kiertoon joutumisesta @Suzu85 :unsure:

@Naadis Tuo on ihan hirveää, just tuo että vaikka yrittää suhtautua tärppiin epäillen, keho antaa niin lupaavia oireita että itsekin alkaa jo epäillä että hitto ollaanko tässä oikeasti raskaana nyt. Tai eihän tuo hirveää ole vaan se jos sit kaiken sen jälkeen alkaa perä vuotaa :( Toivottavasti sulle ei kävisi niin :rolleyes:

ON: Lunttasin listasta että nyt on kp21 ja dpo7. Testit ei polttele vielä :LOL: Tisseissä tuntuu välillä pientä lämmittävää ja kihelmöivää tunnetta, samaa oli viime kierrossakin ennen menkkoja ja vielä ekan päivän menkkojen alkamisen jälkeen. Eilen puuhasteltiin ukon kanssa ja se sattui (n) On käynyt mielessä että olisiko munarakkula jäänyt puhkeamatta ja kerännyt nestettä. Jos niin on käynyt, ne vissiin tyhjenee itsekseen kierron lopulla :)
 
@Suzu85 kiitos peukuista:love: ja pahoittelut uudesta kierrosta:(

@Naadis , kiitos myös tsempeistä. Ymmärrän sun tilanteen hyvin. Täällä kans vähän samanmoista, kun täällä useemman päivän pyöriny ihan järkky :poop::n maku suussa ja kaikki hyvä maistuu :poop::lle. Oon ihan sekoomispisteessä. Pistin miehen haistelee hengitystäki siltä varalta, et onki vaan joku hullu ientulehdus tai kurkkumätä taimitänäitänyton. Ei kuulemma haissu. Että jos ei maanantaina ees haamua siihen jumalanhylkäämään suikaleeseen tuu, niin se on lähtö lataamoon. Tai hammaslääkäriin.:confused::ROFLMAO:

Voi että @Miljamaaria kun nyt ois sulla jotain ihan muuta kuin joku halvatun munarakkula...:love:(y)
 
@Miri81 Eipä tässä kurjuutta kummempaa :p Ei vais, olo on hyvinkin jakautumaton. Ainakin uskalsin lyödä lukkoon kesätapahtuman vieton alkoholin kera kuukauden päähän ;) Alavatsaa juilii yhä melkein koko ajan enkä usko että tuo loppuu ennen menkkoja. Tässä mielessä nuo letrot on vähän inhottavat vaikka täytyy toki olla tyytyväinen ettei tee tuon pahempia oireita. Apteekissa silloin sanoivat että voi tulla kaiken maailman menopaussioireet hikoiluineen ja kuumine aaltoineen :eek:

Nyt meillä on ukon kanssa treffi-ilta :p Käydään ulkona syömässä ja leffassa :love: Viimeksi meillä on ollut näin monta tuntia yhteistä aikaa toukokuussa :barefoot:
 
Mä veikkaan että olin tikkuineni liian myöhään liikkeellä. En enempää testaillut kun noita kiertopäiviä on jo plakkarissa tuon verran. Olkoon tämä ensimmäinen kierto tämmöinen "katsotaan ja kartoitetaan" fiiliksellä.

Viime yö meni ihan mytinäksi. Yllättävän hyvällä tuulella olen ollut vaikka unta tuli max 3h. Ostettiin vaippoja, mutta tää paketti onkin joku sekunda. Laskee läpi ja sit on kaikki märkänä. Mä ihmettelin jo tytön päikkäreiden jälkeen, mutta laitoin omaksi syyksi. Liekö ollut jotenkin huonosti laitettu. No yöllä melkein parin tunnin välein typy heräsi. 3 kertaa jouduin vaihtamaan raasun kuiviin keskellä yötä. Tyttö nukahti kyllä nätisti heti, mutta mutta... ite en sit uudestaan unta saanutkaan. Tänään haettiin uusi paketti ja kertaakaan ei ole fuskannut. Ukko otti eränumeron ylös ja laitto palautetta valmistajalle. Ollaan käytetty samoja vaippoja ihan kokoajan ja tää oli ekat ongelmat.
 
No olipa todellakin hanurista tuo yö @Hironea !! Mikään ei sapeta niin kuin "turhat" yöherätykset.

On: Kp1 ja niin valtava pettymys, että on kyllä todella itkussa pitelyä:cry: Kuin sekaisin voi ihminen olla, että kuvittelee itselleen maku- ja hajumuutoksia???? Ainut järkevä syy, mitä niille keksin, on että olivat migreenioireita. Nolottaa ja harmittaa ihan kauheasti ja tekee mieli heittää hanskat tiskiin koko hommasta. Ollaan oltu miehenkin kanssa tukkanuottasilla pitkin kiertoa, kun oon ollu niin kireenä. Noh, se ainakin tuli todistettua, että ovulaatiotesti tummenee mulla loppukierrossa, vaikkei mitään raskautta olekaan, joten niiden kanssa on turha jatkossa enää kikkailla. Ihan totaalimasis on kyllä nyt.
 
@Miri81 voi harmi mutta elä nolostele yhtään. Se vaan kertoo kuinka kovasti sitä toivoo ja halajaa pientä ihmettä. Sun sydän haluaa rakastaa ja tottakai se pettyy kun ei ihan vielä ollutkaan aika.

Mä olen muuten pähkäillyt tuota, kun aikaisemminkin olen huomannut ihmisten testaavan ovistesteillä kierron lopussa. Eikös se testaa ihan eri hormonia niin mihin perustuu tuo testaus? Mulle selitettiin Felicitakselta ovistestin ja raskaustestin erot näin: Ovistesti testaa hormonin määrän (tummuu haalistuu) ja raskaustesti taas sen että onko hormonia vai ei (haamu ei ole haamu vaan aina plussa. Eri asia pysyykö kyydissä ja lähteekö hcg oikeaoppisesti nousuun).

Vaippagate selätetty! Uusi paketti ja ei yhtään ohivuotoa viime yönä
 
  • Tykkää
Reactions: Naadis
@Miri81 Voi :poop::( Uuteen kiertoon lähteminen on niin p*skaa, varsinkin kun on ollut odotuksia :notworthy: Ymmärrän just miltä tuo tuntuu. Onneksi pahin ketutusmasennus kestää vain muutaman päivän, sit taas alkaa ajatella että uusi kierto on uusi mahdollisuus. Niin joo ja sama muuten mulla että ovistesti voi näyttää jopa lähes plussaa kun menkkojen pitäisi alkaa :confused:

@Hironea Toinen huono nukkuja ilmoittautuu! Yölliset herätykset on niin kuolemaksi :censored: Ovistestillä voi testata myös raskautta sillä lh ja hcg ovat rakenteellisesti lähes identtiset hormonit. Raskaustesti tunnistaa vain hcg:n mutta ovulaatiotesti reagoi molempiin. Toki eihän se yhtä varma ole kuin raakaustesti.
 
Käväisen täällä pikaisesti päivittämässä että tänään kp1 :cry::poop:. Olen kyllä pettynyt vaikka kyllä tämän tiesin. Mutta täällä reissussa ei ehdi nyt liian pitkään onneksi maistelemaan. Että ehkä hyvä niin.

Tervetuloa uusille ja pahoittelut muille uuteen kiertoon joutuneille, ainakin taisi olla @Suzu85 ja @Miri81 :(. En nyt ehdi kaikkea kommentoida mutta palailen tarkemmin asiaan taas reissun jälkeen.
 
Nopee pikapäivitys, eilen aamulla nega (jonka siis oli ihan odotettu!) Nyt mennäön kp 28.. ens viikon lopulle odottelen menkkoja ja pyrin olla teataamatta ainakin perjantaihin.. (hah, jos keskiviikkoon asti pystyn pidättäytymään, ni hyvä on :ROFLMAO:)
 

Yhteistyössä