3-kymppiset toista lasta yrittävät

@Qmeilija mulla oli viime kierrossa sama juttu, aavistus vuotoa noin viikko ennen menkkojen alkua. En ole raskaana joten ainakaan mulla ei liittynyt raskautumiseen :rolleyes: Sinänsä vois olla kiinnittymisvuotoa, toivotaan että sulla näin!

@Naadis voi harmi :(

Mulla on dpo1 menossa, jos ovistesti oli oikeassa. Peittoja yritetty heilutella mutta mies meni ja sairastui flunssaan...! Jännää myös kun viime kierrossa vaikutti kahteen otteeseen siltä että olisi ovis, joten saas nähdä tuleeko oviskivut (tai ne mitä yhdistän ovikseen) taas viikon päästä :rolleyes:
Juu menkat alkoi kp25.o_O
 
Saapa nähä, en saanu ovista plussattua. Ja ukko ei oikein innostunu petipuuhiin oikeeseen aikaan, joten jos tärppi ois käyny, niin sen pitäis iskee sieltä talletuksesta pari päivää ennen oletettua ovista. Eli tuskin! Vaikka niin se esikoinenki sai alkunsa. Mutta ei voi toista kertaa olla yhtä hyvä tuuri.
Nyt sitten vaan piinaillaan. En tiiä dpo-päivää kun ovista en tiiä. Mutta kp on 18.
 
Päivitystä listalle, täällä nyt kp3 menossa. Olenko ihan huono äiti, jos alan lopettelemaan tässä vaiheessa imetystä parantaakseni mahdollisuutta raskautua? Mulla on ihan ylipitkät kierrot tällä hetkellä, mikä varmasti johtuu imetyksestä. Vuosi imetystä on jo melkein pulkassa. Mielelläni olisin kyllä jatkanut sitä. Tosi kahtiajakoiset fiilikset...
 
Kp 21 ja edelleen vilkkuu hymynaama. Tämä kierto taitaa mennä harakoille, koska ovis luultavasti huomenna tai tiistaina ja mulla on yövuorot. Ja tietty miehellä taas joku jäätävä flunssa, niin ei sitä saa tänäänkään kellistettyä :(
 
Maanantaita kaikille!

@Naadis - voi perseeeee! Voin vaan kuvitella v-käyrän nousun. Onneksi on menkkojen alusta aina aikaa toipua ennen uusia talletteluita.

@Qmeilija - mulla oli kans viime kierrossa yllättävää rusehtavaa vuotoa päivä ennen menkkojen alkua, AINA ennen alkanut vaan kunnon vuodolla. Tosi outoa.

Omanapa: KP13. Ovistestit näyttää hailakkaa. Testailen nyt pari kertaa päivässä, koska en halua sen menevän taas ohi! Koitan motivoida miestä puuhiin tänään, ettei jää taas yhden kerran varaan + meillä kun ei koskaan tiedä onnistuuko ne tallettelut.
 
@miniminimini ja @Hyrräpää tsemppiä oviksen bongailuun!

@-OmaAurinkoinen- onko sulla ovistikut käytössä? Tervetuloa tänne piinailukerhoon...

@Iltasatu jokainen päättää itse milloin on hyvä hetki lopettaa imetys :) Kannattaa varmasti pohtia siitä näkökulmasta että jos se imetyshetki on sulle ja lapselle tosi tärkeä, harmittaako jatkossa jos lopetat nyt?

Mulla on oletettavasti dpo6 menossa. Saatiin aikaiseksi vaan yksi tallettelu kun mies sairastui joten odotukset ei ole kovin korkealla. Silti näköjään alan taas kuulostella että tulisko vaikka kiinnittymiskipuja :rolleyes: Ekassa raskaudessa oli niin voimakkaat kivut alussa että kävin lääkärissäkin (ei siis ollut kova yritys päällä, enkä tajunnut olevani raskaana), joten varmaan odottelen taas jotain sellaista. Hassua että kauhea tuska kuulostaa tässä vaiheessa jotenkin hyvältä asialta :D
 
Täällä mennään jo kp4, lut vaihe jäi siis taas noi 9-10 päivän mittaiseksi. Tämän kierron aijoin antaa mennä ihan painollaan, ei greippimehuja, ei vehnänalkioöljyjä eikä mitään turhaa paskaa muutakaan. tekis mieli jättää tikuttelutkin (jälleen kerran!) kokonaan pois.
Onko täällä muita joilla lut. vaihe olisi lyhyt, ja mitäs troppeja siihen vois saada..
 
Täällä mennään jo kp4, lut vaihe jäi siis taas noi 9-10 päivän mittaiseksi. Tämän kierron aijoin antaa mennä ihan painollaan, ei greippimehuja, ei vehnänalkioöljyjä eikä mitään turhaa paskaa muutakaan. tekis mieli jättää tikuttelutkin (jälleen kerran!) kokonaan pois.
Onko täällä muita joilla lut. vaihe olisi lyhyt, ja mitäs troppeja siihen vois saada..
@Naadis mullahan oli ny synnytyksen jälkeen kierroissa ongelmana lyhyt luteaalivaihe. Gyne määräs lugesteroneja.. tokasta lugekierrosta tärppäs! Tsempit jatkoon, ne ainaki mulla näytti auttavan :) (pitkästä aikaa tulin taas teijän kuulumisia kurkkii! Täällä kaikki hyvin! :) )
 
@-OmaAurinkoinen- IIK, mä voin uskoa malttamattomuuden, mikä siinä onkin kun tuossa kohtaa päivä tuntuu kuukaudelta?!?! :D

Mulla ovistikut edelleen näyttää hailakkaa viivaa. Yleensä tässä kohtaa kiertoa on jo selviä ovistuntemuksia, kunnon kipuja ja oloja. Nyt ei juuri mitään. Kuitenkin jo kp15 menossa. No, jatkan testailua, edelleen kaksi kertaa päivässä, toinen digillä aina. Talletteluja ei vielä oo ollut tähän kiertoon, taitaa siis mennä tääki kierto ja ovis ohi.. Jotenkin ärsyttää.
 
kp 7/30, tänään käyty gynellä, ultrassa näky 8,6mm limakalvo ja molemmissa munasarjoissa paljon folleja, johtofolli vasemmalla 11mm, muut molemmilla puolilla oli 6-8mm kokoisia. Terolut reseptin sain ja eka pilleri otetaan dpo0-1.
Kirjotti samointein 3x30 tablettia, josta riitää puoleksi vuodeksi napsittavaa.
Minkäkokosilla kuureilla muut on teroja syönyt? Sain itse valita että terot vai luget. Alotetaan nyt näillä teroilla ja katotaan saadaako luteaali vaihe pitenemään ja muut pöntöt oireet pois..
 
  • Tykkää
Reactions: -OmaAurinkoinen-
Ihan oikeesti. KP 17, eikä juuri ollenkaan ovistuntemuksia, viivat myös tasaisen heikot, just ja just näkee. Testailu aloitettu kp 9.. kp11 oli vähän vahvempi viiva, samoin tuntemuksia. Mutta oisko se ovis ollu muka jo sillon? aiemmassa kierrossa ovistestit kyllä alkoi näyttää ihan tyhjää oletetun oviksen jälkeen.. Voiko oviksen ajankohta vaihdella näin paljon?

Ei seksiä edes koko kierrossa vielä, eilen yritystä, mutta miehellä lopahti - varmaan ymmärsi että nyt ollaan vauva-asialla. Harmittaa, ahdistaa. Kauankohan tämä yritys kestää, kun nyt periaatteessa kesäkuusta asti yritetty ja yksi sinne päin oikeaan aikaan yhdyntä onnistunut. Hohhoijaa.
 
Ihan oikeesti. KP 17, eikä juuri ollenkaan ovistuntemuksia, viivat myös tasaisen heikot, just ja just näkee. Testailu aloitettu kp 9.. kp11 oli vähän vahvempi viiva, samoin tuntemuksia. Mutta oisko se ovis ollu muka jo sillon? aiemmassa kierrossa ovistestit kyllä alkoi näyttää ihan tyhjää oletetun oviksen jälkeen.. Voiko oviksen ajankohta vaihdella näin paljon?

Ei seksiä edes koko kierrossa vielä, eilen yritystä, mutta miehellä lopahti - varmaan ymmärsi että nyt ollaan vauva-asialla. Harmittaa, ahdistaa. Kauankohan tämä yritys kestää, kun nyt periaatteessa kesäkuusta asti yritetty ja yksi sinne päin oikeaan aikaan yhdyntä onnistunut. Hohhoijaa.

ANTEEKSI täysi omanapailu. Nyt vaan turhauttaa ja todella.
 
Menkkojen pitäis alkaa keskiviikon tietämillä ja oon tehny rtestejä jo lauantaista lähtien! :sneaky::D Negojahan ne on ollu, tietenki, eihän tässä nyt oikeesti järjellä ajatellen voi muuta odottaa näkyväksi. Paitsi ehkä tänään, esikoisesta tuli ihan selkee plussa kaks päivää ennen menkkojen oletettua alkua. Erilaisia oireita on kyllä tuntunu, mut kaikki sopii myös menkkojen alkuun. Pktääki muistaa huomenna varata töihin sidepaketti mukaan...
 
Moi, mulla sama... täällä ollaan mutta ei raportoitavaa. TAI NO, kp5 menossa tällä hetkellä...seuraava ovulaatio menee miehen työn vuoksi perseelleen.
Keskussairaalasta tuli paksu kirje,pitäisi soittaa aika sinne... meni vähän pupu pöksyyn. Mul tehtäis heti se aukiolotutkimus ja pelkään sitä kipua. Miehen pitäis käsittääkseni etukäteen käyä siemennestetenäyte viemäs..Mies on lokakuun loppuun reissutöissä joten senkään puolesta ei onnaa, itsellä ei viikkovapaita ole joten mitä mä sanon työnantajalle?
Ja oon niin lihava et senkään puolesta ei haluttais mennä, nehän varmaa raivoo vaa siitä...
Niin en sit oo soittanu, ku en tiiä mitä sanon.
Terkkuja kaikille naisille
 

Yhteistyössä