3-kymppiset toista lasta yrittävät

DPO7. Joko mulla on monia samoja oireita kuin edellisessä tärpissä tai sit mun pää on pehmenemässä jo näin yk1:n kohdalla. Empiiristä tutkimusta haittaa, etten oo tällätavalla aktiivisesti tarkastellu kroppaani aiemmilla kierroilla kun yritystä ei vielä ole ollut. Mutta edellisessä tärpissä oli mm. pahanhajuiset ilmavaivat ja "märkä olo"/valkovuoto oireina juuri tässä kohtaa ja niitä löytyy nytkin. (Anteeksi nämä ihanan naiselliset puheeni).

Vielä viikko sitten ajattelin, että otanpa lungisti. Testaan aikaisintaan maanantaina 28.8. jolloin dpo14 ja päivän myöhässä menkat - jos siis olisivat myöhässä. Mutta niin se vaan alkaa mieli jo valua, että josko perjantaina,ehkä la, no mutta viimeistään su...

Hetkessä oon ihan varma, että KYLLÄ tärpänny on ja kaiken muun hetken oon varma että elättelen vaan toiveita. Voisko joku nyt palautella mua maanpinnalle?!? En muistanut miten piinaavia nää piinapäivät olikaan!!!
 
@miniminimini tuolta pilvistä on niiiiin vaikea päästä takaisin maanpinnalle :ROFLMAO: toivottavasti teille tulisi plussa, niin ei tarvisi tulla pilvistä lainkaan alas :love:

Omaan napaan, täällä huutelee ovistesti kolmatta päivää kirkuvanpunaista viivaa! huhheijaa.. kaippa nyt sit tulee joku irtoomaton munasolu joka jää vaivaamaan pitemmäksikin aikaa.. perse sentään. (n)
 
DPO7. Joko mulla on monia samoja oireita kuin edellisessä tärpissä tai sit mun pää on pehmenemässä jo näin yk1:n kohdalla. Empiiristä tutkimusta haittaa, etten oo tällätavalla aktiivisesti tarkastellu kroppaani aiemmilla kierroilla kun yritystä ei vielä ole ollut. Mutta edellisessä tärpissä oli mm. pahanhajuiset ilmavaivat ja "märkä olo"/valkovuoto oireina juuri tässä kohtaa ja niitä löytyy nytkin. (Anteeksi nämä ihanan naiselliset puheeni).

Vielä viikko sitten ajattelin, että otanpa lungisti. Testaan aikaisintaan maanantaina 28.8. jolloin dpo14 ja päivän myöhässä menkat - jos siis olisivat myöhässä. Mutta niin se vaan alkaa mieli jo valua, että josko perjantaina,ehkä la, no mutta viimeistään su...

Hetkessä oon ihan varma, että KYLLÄ tärpänny on ja kaiken muun hetken oon varma että elättelen vaan toiveita. Voisko joku nyt palautella mua maanpinnalle?!? En muistanut miten piinaavia nää piinapäivät olikaan!!!

Täällä dpo5 menossa ja alamahassa mukamas tuntui jo repeilyä kun töissä joudun vähän kovemmin fyysisesti rasittamaan itseäni.:LOL:

Muita oireita valkovuoto, pissa tuoksuu oudolle, ilmavaivoja... Saattaa tosiaan olla ihan mistä vain.:ROFLMAO: Mutta toiveet on kovat, yk1 myös.
 
  • Tykkää
Reactions: miniminimini
Miniminimini, mulla ainaki näky ekasta ihan selkee plussa jo kaks vai kolme päivää ennen ku menkkojen ois pitäny etes alkaa.

Menkat ohi ja nyt sit kauhee täpinä vaan odotella ovista. Kerrotteko te muuten miehillenne oviksesta? Meillä ei oo ollu puhetta. Oon aatellu et turha paineita luoda... Itseasiassa mies 42vee ja kolmen lapsen isä ei etes tienny mikä on ovulaatio ja mitä se tekee. o_O Pidin pienen opetustuokion. Mulla vei menkat kaikki seksihalut, mut pitää nyt koittaa herätellä ne taas hyvissäajoin henkiin (y)
 
Miniminimini, mulla ainaki näky ekasta ihan selkee plussa jo kaks vai kolme päivää ennen ku menkkojen ois pitäny etes alkaa.

Menkat ohi ja nyt sit kauhee täpinä vaan odotella ovista. Kerrotteko te muuten miehillenne oviksesta? Meillä ei oo ollu puhetta. Oon aatellu et turha paineita luoda... Itseasiassa mies 42vee ja kolmen lapsen isä ei etes tienny mikä on ovulaatio ja mitä se tekee. o_O Pidin pienen opetustuokion. Mulla vei menkat kaikki seksihalut, mut pitää nyt koittaa herätellä ne taas hyvissäajoin henkiin (y)

Eieieiei, elä motivoi mua testaamaan aiemmin ;)

Mä oon kertonut noin suunnilleen aina ohimennen huomauttaen, että hei, nyt vois olla hyvä viikko kuukaudesta olla aktiivinen tms. Meillä ei niin aktiivista tuo puuhailu muuten ole :D ja ongelmana tosiaan myös potenssiongelmat jos tulee "paineita" niin se luo myös omaa tuskaa tähän yrittämiseen...
 
Hei apua, mulla tuli äsken pyyhkiessä semmonen puna-ruskea pikkuklöntti (värjäytynyttä valkovuotoa?) sekä tuhrua vähän paperiin. Nyt DPO8. Mulla ei oo koskaan ollut mitään tiputteluja ennen kuukautisia.. Joko mun kierto on sekoamassa (nyt kp27, kierto yleensä kp 30-32) tai jotain on tekeillä. Jos tää enteilee menkkoja (olot kyllä semmoiset) ni ne alkaa tän saman vuorokauden aikana kyllä.

Mua myös yököttää, mutta en jaksa uskoa että tällä dpo:lla olis vielä semmosia oireita, joten se olkoon muuta tai korvien väliä. Eilen myös huvikseen mittasin lämmön ku paleli, oli 37.1. Mulla normaalisti lähempänä 36. Mutta en oo enempää mittaillu ni ei tietoa.

Ainaki nyt ku tulee negakierto, ni oon käyny kaikki maholliset oireet jo tähän yk1:seen läpi ni ei tarvi kirjailla niitä uudestaan ylös :DD
 
Huh! täällä vihdoin ovis testi ruvennyt vaalenemaan, nyt sitten vaan odoteellaan alkavia menkkoja :ROFLMAO:

@miniminimini Pahoittelut kp1 ja myös oksutaudista (n)(n) Mä oon kokeillu noita tilattavia ovistestejä, mutta silti parhaaksi olen todennut ihan marketeista ostettavat PregCheck:in testit, kymmenen testiä noin 10e. toki noi nettitestit on varmaan semisti halvempia, mutta kannattaa kokeilla useempia, niin näkee mikä toimii itsellä parhaiten. Mulla on kierto 30-31 päivää, joten testailun alotan yleensä noin kp15, mutta lyhyemmällä kierrolla tottakai kannattaa aikasemmin. sinuna ehkä tekisin niin, että menkkojen loputtua eka testi, jos on ihan blanco tyhjä, niin parin päivän päästä seuraava ja jos haamuilee, niin sitten jatkaisin päivittäin tikuttelua, niin ei pääse ainakaan menemään ohi (y)
 
Huh! täällä vihdoin ovis testi ruvennyt vaalenemaan, nyt sitten vaan odoteellaan alkavia menkkoja :ROFLMAO:

@miniminimini Pahoittelut kp1 ja myös oksutaudista (n)(n) Mä oon kokeillu noita tilattavia ovistestejä, mutta silti parhaaksi olen todennut ihan marketeista ostettavat PregCheck:in testit, kymmenen testiä noin 10e. toki noi nettitestit on varmaan semisti halvempia, mutta kannattaa kokeilla useempia, niin näkee mikä toimii itsellä parhaiten. Mulla on kierto 30-31 päivää, joten testailun alotan yleensä noin kp15, mutta lyhyemmällä kierrolla tottakai kannattaa aikasemmin. sinuna ehkä tekisin niin, että menkkojen loputtua eka testi, jos on ihan blanco tyhjä, niin parin päivän päästä seuraava ja jos haamuilee, niin sitten jatkaisin päivittäin tikuttelua, niin ei pääse ainakaan menemään ohi (y)
Kiitos! :) Joo haamua siis metsästämään! Jotenkin huojentunut olo, että eka yk1 puhallettu kaikkine kuvitteluineen ohi! ;) Nyt piinailen sitten teidän kanssa ennen kuin taas oma vuoro, kunhan tallettelut onnistuisi!
 
  • Tykkää
Reactions: Naadis


3-kymppiset toista lasta yrittävät

-OmaAurinkoinen-
| 34v | yk1 | kp9/?? | esikoinen 01/16
Esmenet | 38v | yk7 | kp11/28-37 | esikoinen 11/12
Hironea | 38v | yk3 | kp19/25 | esikoinen 12/15
Hyrräpää | 29v | yk4 | kp11/?? | km 4/17 | esikoinen 7/14
Iltasatu | 33v | yk3 | kp32/26-29 | esikoinen 9/16
Miljamaaria | 34v | yk10 | kp11/26-28 | PCO, Letrozol, Metformin | esikoinen 3/14
miniminimini | 30v | yk2 | kp2/30-32 | esikoinen -15
Mininen85 | 32v | yk13 | kp11/26 | esikoinen 08/07
Naadis | 29v | yk8 | kp21/30 | km 10/16 (yk 1), kkm 4/17 (yk5) | esikoinen 10/13
Qmeilija | 30v | yk1 | kp18/26-30 | esikoinen -11
Suzu85 | 31v | yk3 | kp22/28-34 | esikoinen 12/16

Piinapäiviä viettävät

Taustailijat
Iltatähti83
| 34v | esikoinen 02

Plussanneet :love:
babygreen
| 37v | yk3 | 10.3.2017
tahuna | 30v | yk3 | 28.4.2017
Mertt1 | 32v | yk6 | 14.5.2017
Marjee | yk4 | 2.6.2017
anscu | 30v | yk2 | 7.6.2017
Infinity | 38v | yk2 | 17.6.2017
marjutan | 33v | yk28 | 27.6.2017
Miri81 | 36v | yk4 | 30.7.2017
Tiituu | 33v | ya 6/16 | 31.7.2017
 
Bäk. Olin esikoisen ja mun siskon kanssa kylpylöimässä alkuviikon ja nyt sai viimein nukkua yön hyvin :LOL: Mulla on koko vauvaproggis siirtynyt ihan sivuun, tikut on yhä nettikaupassa ja muutenkin kuume hellittänyt nyt kun "tiedän" etten voi raskaaksi tulla. Muutenkin on vähän alavire nyt ja mietin pitäisinkö pienen henkisen tauon koko hommasta. Kp mahtaa olla nyt 11 enkä aio tikuttaa ovista, luotan siihen että kierto on samat 35 päivää kuin ennenkin. Säästää paukut sit hoitoihin. Mitäs muut, varsinkin piinailijat?
 
Hello ladies,
@Miljamaaria tauko ei varmaan tekis pahaa..
Mä kävin eile tk lkr, kp 10. Limakalvon paksuus 11mm ja toisesta kohdasta 10mm, ilmeisesti ok?
Munasarjat oli hänen mielestään ok ja muutenkin kaikki. Ei rutissut yhtään painosta ja lähetteet sairaalaan teki.
Tnä kävin verikokeis ja sitten odotellaan vain postia.
Tavallaan oon luopunu toivosta, tai siis sillee et oon lopettanu hysteerisen yrittämiseen (ei pitäny semmoseen ees alkaa) ja se on helpottanu henkisesti tätä.
En tiiä koska ovis on, enkä välitä... vkonloppuna mennään miehen kaa mökille kahdestaan ja jos sattuu siihe ni great jos ei ni pannaan silti :p
Mukavaa päivää!
 
@Mininen85 ja @Miljamaaria - tsemppiä alavireyteen <3 Tauko varmasti ainakin antaa henkistä lomaa kaikesta, ehkä fyysistäkin ;) Mua ainakin eniten ärsyttää, että heti kun "aletaan yrittämää" niin meillä jo ekasta kierrosta asti katoaa seksistä semmonen into. Arki on tosi hetkistä ja vuorotyöt sekottaa ni tuntuu et paukkuja haluaa säästää Ovispäiviin, mut sitte silloin se on sitä suoritamista. Oujee.

Tsemppiä piinailijoille ja muillekin! <3
 
@Miljamaaria mä kans haluaisin pystyä siihen, että löisin hanskat tiskiin, mulla ehkä enemmän se johtuu siitä, että tavallaa pelkään raskautua ja pelkään sitä seuraavaa keskenmenoa. Mä en tiedä riittääkö mun mielenterveys enää siihen ja miten siitä sitten pääsis yli :notworthy:
Mutta nyt mä koitan nauttia, koska on jotain odotettavaa, mun hevonen astutettiin ja se on tukevasti tiine, meillä siis ensi kesänä vipeltää 4 pientä jalkaa ainakin :love: (jos siis kaikki menee hyvin..:ninja:)

Mun paras ystävä sai pari viikkoa sitten vauvan ja oon heitä nyt nähnyt kolme kertaa. Ja jotenkin se ahdistaa. ja mua harmittaa, kun ystävä tietää tästä meidän yrityksestä ja menetyksistä, mutta ei koskaan kysele mun fiiliksiä (siis ei edes ennen vauvan syntymää) ja kysy että haluisinko jutella, vaikka ite yritän häneen päin pitää sillä tavalla yhteyttä ja kysellä hänen kuulumisiaan.

Tulipa taas valivalivali -kirjotus :cautious:
 
Täällä taas, en näemmä lomalla ja reissun päällä onnistutkaan täällä käymään. Mullakin tylsä vaihe päällä, kp12 menossa. Pohdiskelen että missä vaiheessa alkaisin ovista testaamaan, mutta näillä kierroilla ei ehkä vielä kannata aloitella. Ehkä kokeilen yhden testin viikonloppuna :D

Tsemppiä @Miljamaaria, voi tehdä ihan hyvää jos hetkeksi jättää nämä pohdinnat taka-alalle :) Itse oon vielä melko rennolla otteella liikkeellä, mutta välillä tulee mieleen että ikä taitaa painaa... Yritän olla huolestumatta :rolleyes:

@Mininen85 hyvä että tutkimukset etenee! Teidän mökkisuunnitelma kuulostaa huipulta :D

@Naadis tää on itselle niin tärkeä asia, että kyllä se tuntuu kurjalta jos joku läheinen ei sitä ymmärrä eikä tunnu välittävän. Voiko olla että ystävä ajattelee aiheen olevan sulle liian herkkä?

@Tiituu ihana juttu että pieni kasvaa niinkuin pitääkin!

Tervetuloa kaikille uusille minunkin puolesta, vaikka toki uusi oon itsekin :)
 
Heip, mä oon ollut samassa tilanteessa mutta toisella puolella @Naadis. Eli siis mulla oli pieni vauva ja hyvällä ystävällä hankala saada.
Sitä oli tosi vaikea mun ottaa puheeksi, onneksi ystävä sitten kertoi miltä hänestä tuntuu ja sain "lohdutettua" niin hyvin kuin vain pystyin. Ehkä rohkeasti itse kerrot miltä tuntuu?:notworthy:

Täällä nyt DPO8 eikä mitään tuntemuksia tänään.o_O
 
Heissan taas! Viime kerrasta onkin aikaa. Olen käynyt täällä kyllä lueskelemassa iltaisin, mutta puhelimella kirjoittaminen on niin kökköä, etten ole jaksanut alkaa räpeltämään. Täällä onkin ollut aivan ihania uutisia luettavana! :love: Onneksi olkoon @Miri81 ja @Tiituu! Näin mattimyöhäisenä toivottelen... Plussat täällä luo niin ihanasti toivoa meille muillekin! :love:
Omaa napaa... Mua on nyt parina päivänä vaivannut närästys, jota mulla ei yleensä ikinä ole. Oon ymmärtänyt, että joillakin närästys voi olla raskausoire jo hyvinkin varhaisessa vaiheessa. En kyl tiiä millä mekanismilla näin voi olla, kun eihän se kohtu siellä vielä parissa viikossa mihinkään kasva (n). Mut salaa toivon, että mun närästys enteilisi jotain ihanaa :love:. Nyt on menossa kp33, joten jänniä aikoja eletään. Jos ei viikon sisällä menkat ala, niin sit testaan. Ennen ekaa raskautta mun kierto on aina ollut alle 30 pvää, mut sen jälkeen ne kaikki kaksi kiertoa, jotka on ehtineet olla, ovat olleet 37-38 pvää eli siihen nähden ei oo menkat vielä myöhässä. Aamulla kyl oli maha kipeenä, joten varmaan pian alkavat... :cry:
 
Hiljaista on meikäläisellä. Lähden viikonlopuksi reissuun niin ei tarvitse ajatella lainkaan mitään kiertopäiviä ja oviksia :p maanantaina aloitan clearbluen avulla oviksen metsästyksen, ja varasin viikon päähän ajan gynelle, jospa saisin jotain tolkkua näihin epäsäännöllisiin kiertoihin. Nyt poistun takavasemmalle, mukavaa viikonloppua kaikille (y)
 
Naadis, ihanaa kun olet käynyt ystävääsi ja vauvaansa katsomassa noin monesti, vaikka se on kova paikka ollutkin. Voisin kans kuvitella, että joko hän ei vain ole hoksannut kysyä sun fiiliksiä, tai ei vain sitten ole uskaltanut ottaa puheeksi, ehkei halua pahoittaa mieltäsi. Sano vain rohkeasti hälle omista tuntemuksista. Tsemp!

Mulla kp10. En oo ennen tehny ovistestejä, missähän kohin mun kannattais aloittaa testailut? Huomenna?
Alaselkää on tänään juilinu kovasti.
 
Naadis, ihanaa kun olet käynyt ystävääsi ja vauvaansa katsomassa noin monesti, vaikka se on kova paikka ollutkin. Voisin kans kuvitella, että joko hän ei vain ole hoksannut kysyä sun fiiliksiä, tai ei vain sitten ole uskaltanut ottaa puheeksi, ehkei halua pahoittaa mieltäsi. Sano vain rohkeasti hälle omista tuntemuksista. Tsemp!

Mulla kp10. En oo ennen tehny ovistestejä, missähän kohin mun kannattais aloittaa testailut? Huomenna?
Alaselkää on tänään juilinu kovasti.

Mulla oli ovis kp11. Haaleaa näytti jo 9 ja 10.
 
"pakko" ollut heitä nähdä, kun ystäväni on mieheni sisko :ROFLMAO: noeikai, mielelläni heitä nään.
Mutta hyvänen aika tätä luulotautisuutta! Paleltaa, ilmavaivoja, hajuherkkyyttä, ja muutama vihlasu mahassa:ninja: taas nousee toiveet.. viimeksi kun oli oireita, ni menkat alko vajaa viikko normaalia aikaisemmin. :poop: keskiviikolle (27/31)olen antanut itselleni luvan testata, jos ei oo tulva alkanut ennen sitä:cautious: to lähenkin sitten pitkäksi viikonlopuksi reissuun ja sit tietää, että saako ihan hyvällä omallatunnolla maistella muutaman:whistle:
 

Yhteistyössä