3-kymppiset toista lasta yrittävät

Oijoijoi Naadis!!! Vahvenemista viivalle!!

Mulla kp13 ja ovista ei löydy ainakaan testiin. Ennen ekaa raskautta mun kierrot oli sen 28-29päivää. Vissiin nyt ei ihan samalla ajotuksella mennä. Tai sit vaan missaan oviksen. Onneksi meidän petipuuhat on sen verran vilkkaat, että talletuksia on tullu jos ovis ois ollukki ;)
 
Mahtavaa @Naadis !! IIK! Nyt tarrasukkia paaaaljon <3 ...pidä meitä ajantasalla!

Ja taisi täällä olla muutamia muitakin, jotka eleli jänniä päiviä! Huih!

Omanapa: oviksen metsästys alkanee nyt. Tässä kierrossa en meinaa päästää sitä livahtaan ohi. Aloitin myös greippimehun litkimisen, sitä join esikoisen tärppikierrossakin :)

Mukavaa viikkoa kaikille!
 
Kp 15 ja digissä pelkkä rinkula, niinkuin toki odotinkin. Jospa tällä viikolla kuitenkin olis ovis (y) on kyllä kiva tuo digitesti, kun ei tarvitse sen enempää tulkita tulosta :LOL:
Mäkin tilasin nyt noita digi, mut ajattelin aloitella testailun hyvissä ajoin liuskoilla ja jahka ne alkaa tummua yhtään ni sit myös digi! Nyt kp 6, viimeistään tuossa kp 10 aloitan testailun!
 
@miniminimini kyllä mä varmaan ylihuomenna (tai jo huomenna!) teen sen yhden liuskan pois kaapista kummittelemasta..Mutta eipä auta kun odottaa.. Ite jotenkin pessimistisellä fiiliksellä menossa, usko uuteen raskauteen(tai etenkään loppunasti menevään) on aika nollissa..
 
Heippa kaikille! :) Täällä kirjoittelee 2-vuotiaan lapsen äiti, joka on kuumeillut jo kauan pikkusisarusta esikoiselle. Esikoisen syntymästä asti ollaan oltu ilman ehkäisyä ( vai lasketaanko keskeytetty ehkäisyksi(n)) ja ajatuksella tulee, jos tulee. Elämäntilanne ei ole ollut paras mahdollinen toiselle lapselle, eikä ole vieläkään, mutta oma endometrioosi pelottaa sen verran, että nyt on aloitettu yrittämään tosissaan.

Tällä hetkellä odottelen menkkoja, että päästään seuraavaan kiertoon.

@Naadis, toivottavasti liuskatesti näyttää kaksi viivaa!!
 
Voiha :poop: @Naadis , mutta niin kauan ku ei menkkoja niin on toivoa(y)

Itekki intouduin tekemään nyt päivällä r-testin. Saa aikamoiset viivalasit omata että siinä näkyis mitää. Olot on vaa pari päivää ollu lupaavat (jep jep, ainaha pahoinvointi ja orastava päänsärky on raskausoireita :X3:).
Että kuha menkat alkaa nii tullaan alas kovaa korkealta :cry:
 
Digissä tänään jälleen tyhjä rinkula, mut testiä pois heittäessä huomasin, että siinä oli kolmannen testiviivan kohdalla viivanpaikka. Eli voisikohan merkata sitä, et ovis vois olla tuloillaan, eilisessä testissä ei ollut tuollaista viivanpaikka :) kovat on taas analyysit :ROFLMAO:

Mites @Naadis?
 
@Hyrräpää ja @miniminimini Tänään en testannu, eilen ihan tyhjä nega, oireet kadonnu kokonaan.. Eli veikkaan ihan taas kiinnittymisyritykseksi, niinkun toissakierrossakin. Tänään otin lasillisen skumppaa aamulla, kun meillä on tänään töissä juhlat. Huomenna vielä digi ennen reissuun lähtöä, mutta negahan se tulee olemaan. (n)
Typerää, kun anto itselle luvan taas nostaa toiveita ja uskoa, ja sit se romutetaankin :poop::poop:
 
@Qmeilija mulla oli viime kierrossa sama juttu, aavistus vuotoa noin viikko ennen menkkojen alkua. En ole raskaana joten ainakaan mulla ei liittynyt raskautumiseen :rolleyes: Sinänsä vois olla kiinnittymisvuotoa, toivotaan että sulla näin!

@Naadis voi harmi :(

Mulla on dpo1 menossa, jos ovistesti oli oikeassa. Peittoja yritetty heilutella mutta mies meni ja sairastui flunssaan...! Jännää myös kun viime kierrossa vaikutti kahteen otteeseen siltä että olisi ovis, joten saas nähdä tuleeko oviskivut (tai ne mitä yhdistän ovikseen) taas viikon päästä :rolleyes:
 
  • Tykkää
Reactions: Qmeilija
Gynellä käyty. Tänään aamulla myös hymynaama vilkkui, mut taitaa vilkkua vielä useamman päivän, koska ultran mukaan ovis ei ihan vielä ole. Toisessa munasarjassa suurin follikkeli oli vasta 12mm. Kohdun limakalvo oli kyllä hyvän paksuinen, 8mm. Eli menee varmaan alkuviikkoon ovis. Täytyy kyllä vkl talletella oikeen urakalla, koska töiden puolesta ei kyllä ma ja ti onnistu. Aika jännä että hymynaama alkaa näinkin aikaisin sit vilkkua. Gyne oli tosi mukava ja en nyt sitten halunnut kuitenkaan mitään keltarauhashormonikuuria vielä, kun kuitenkin lähes joka kuukausi menkat tulevat. Katsotaan myöhemmin uudelleen, jos ei esim vuoden loppuun mennessä ole raskautta kuulunut ja kierrot ylipitkiä. Pitäisi nyt yrittää olla ajattelematta mitään kiertopäiviä mut minkäs teet. Ehkä täytyy jättää palstailut vähän taka-alalle, niin ei olisi nämä jutut koko ajan mielessä.
 

Yhteistyössä