3-kymppiset toista lasta yrittävät



3-kymppiset toista lasta yrittävät

Esmenet
| 38v | yk6 | kp30/28-37 | esikoinen 11/12
Hironea | 38v | yk3 | kp2/25 | esikoinen 12/15
Hyrräpää | 29v | yk3 | kp27/?? | km 4/17 | esikoinen 7/14
Iltasatu | 33v | yk3 | kp15/26-29 | esikoinen 9/16
Miljamaaria | 34v | yk9 | kp30/26-28 | PCO, Letrozol, Metformin | esikoinen 3/14
Mininen85 | 32v | yk12 | kp19/25 | esikoinen 08/07
Naadis | 29v | yk8 | kp4/30 | km 10/16 (yk 1), kkm 4/17 (yk5) | esikoinen 10/13
Suzu85 | 31v | yk3 | kp5/28-34 | esikoinen 12/16

Piinapäiviä viettävät
Hyrräpää
dpo4
Mininen85 dpo6
Esmenet dpo7
Miljamaaria dpo14

Taustailijat
Iltatähti83
| 34v | esikoinen 02

Plussanneet :love:
babygreen
| 37v | yk3 | 10.3.2017
tahuna | 30v | yk3 | 28.4.2017
Mertt1 | 32v | yk6 | 14.5.2017
Marjee | yk4 | 2.6.2017
anscu | 30v | yk2 | 7.6.2017
Infinity | 38v | yk2 | 17.6.2017
marjutan | 33v | yk28 | 27.6.2017
Miri81 | 36v | yk4 | 30.7.2017
Tiituu | 33v | ya 6/16 | 31.7.2017
 
Viimeksi muokattu:
Päivittelin listaa ja bongasin että aika monella on kp:t siinä mallissa että menkat voisi olla myöhässä :) Mitä kuuluu @Iltasatu, @Suzu85 ja @voikukka33?

@Mininen85 Mulla myös menee usein noin että päätän et ovia oli nyt tässä, piste :LOL: Perhana kun ns. plussaa pökkää monta kertaa kierron aikana niin menee ihan sekaisin, päätin että se keskimmäinen oli ovisplussa :ROFLMAO:

Mitä @Naadis sulle kuuluu?

ON: Ihan ihmeellisiä oloja (n) Jos olisin herkemmin sikiävää sorttia, voisin jopa ajatella olevani raskaana. Toki tissit ei kihelmöi enkä nyt muutenkaan usko että olisin tästä mystisesti paksuksi pamahtanut, pistää vaan miettimään miten sekaisin tämä kroppa oikein on. Kolme "ovista" ja ei käryäkään milloin kannattaisi laittaa hätävarjelun liioitteluvaippa housuun. Jännä nähdä koska vuoto alkaa, sit tietää koska "ovis" oli :p Ja jee, nyt on jo torstai, enää yksi aamuherätys ja sit lauantaina on paardit :whistle: On tullut viimeksi juotua aikuisten juomaa huhtikuussa joten on jo aikakin. Sunnuntaina saattaa olla eri ääni kellossa ;)
 
  • Tykkää
Reactions: Naadis ja Miri81
@Miljamaaria eipä täällä mitään ihmeellistä, nyt 31/30 ja pari päivää sitten testattu viimeks nega. Mutta toisaalta osasin odottaa vähän normia pidempää kiertoa, sillä semiplussa ovistestiin oli 22.7, joten ovis on oikeesti ollut joskus 25.-26.7 maissa. Nyt kyllä jo varmuuden vuoksi vaapun vaippa pöksyissä, ettei vaan käy hassusti. mitään oireita ei oo, paitsi menkkajomo, tissit vähän kipeet ja paine vatsassa... Eiköhän se vuoto kohta ala..:(
 
Moi! Ei ole nyt tullut täällä käytyä. Seuraava kierto jo menossa eli en ole vielä raskaana. Tällä hetkellä tuntuu, että helpointa kun ei liikaa ajattele yritystä ja yrittää keskittyä muihin asioihin. Ovistakaan en ainakaan tässä kierrossa vielä jaksa testailla. Minut voi siis poistaa listalta.

Onnea plussanneille ja muille plussatuulia!
 
Mulla kaiketi dpo 1. Jäi kyllä tallettelut vain yhteen kertaan, kun mulle tuli ilmeisesti hiivatulehdus :confused: ainakin on sellaiset oireet, ihan varma en voi olla kun ei ole ennen ollut. Gynelle en onnistunut saamaan aikaa enää tälle viikolle.
 
Käyn täällä lukemassa vielä :) ja näköjään myös kommentoimassa ;)

@Miljamaaria hauskoja juhlia!

@Naadis voi kurjuus :(, mut jospa. Haluisin ottaa sut mukaan huhtikuisiin ja teidät kaikki <3

@Esmenet ja @Hyrräpää tsemppiä piinailuun, yksi kertakin voi riittää. Meillä oli nyt plussakierrossa tallettelut ovisplussa päivänä ja sitä edeltävät oli 4 päivää ennen sitä eli en usko että niistä plussaus, mutta onhan sekin mahdollista.

Mulle on iskenyt pelko uudesta keskenmenosta, vaikkei kai siihen mitään syytä, ja aion kyllä mennä varhaisultraan reilun 2 vkoa päästä. Pitkä aika sinne!
 
@Esmenet haha joo täällä vähän sama homma, kun on 10 vuotta ollut yhdessä niin ei ihan joka toinen päivä tee mieli talletella :ROFLMAO:

@Tiituu tsemppiä varhaisultran odotteluun :) keskenmenon ajatteleminen on jotenkin niin ahdistavaa. Mulla kävi viime raskaudessa niin, että about viikon ehdin plussasta nauttia ja sit jo aloin panikoimaan keskenmenoa (no joka sitten tulikin). Ihmisen mieli on niin ärsyttävä välillä :poop: esikoista odottaessani en kyllä osannut pelätä ja stressata yhtään mitään, keskenmenoa en ainakaan pelännyt ja nt-ultran jälkeen jo ajattelin että jee, meille tulee terve vauva :D hiukan naiivia, mutta oli kyllä harvinaisen helppo odotus :love:
 
Ja minutki voi päivittää dpo3 :p jos siis päivität @Miljamaaria jossain vaiheessa. Vähälle jäi meilläki bylsimiset kun mies lähti reissuun..
Mä kuitenki sain aikaiseksi varata ajan vkon päähän papakokeeseen ja siitä pääsen lkr jonoon. Tästä ihan hyvä fiilis.
@Tiituu varmasti on pelottavaa, mutta yritä rentoutua..2 vkoa menee hujauksessa (y)
@Miljamaaria hauskoja juhlia!
 
Kiitos @Hyrräpää ja @Mininen85 tsempeistä <3. Just noin mullekin kävi @Hyrräpää edellisessä keskenmenneessä raskaudessa. Mun alun oireetkin hävisi kuin napin painalluksella sillon. Nyt sit vaan tarkkailee koko ajan että miltä nyt tuntuu ja onko joku tuntemus lisääntynyt vai vähentynyt... Täytyy nyt yrittää psyykata ja rentoutua parhaan mukaan etten tuu hulluksi. Ehkä auttaa kun ens viikolla töissäkin vilkastuu niin saa muuta ajateltavaa ja sit aikakin kuluu silloin nopeammin :).

Täällä nyt paljon piinailijoita! Toivottavasti lopputulema on yhtä monta plussaa :love:
 
  • Tykkää
Reactions: Hyrräpää
@Hyrräpää meillä 16 vuotta yhteiseloa, ei aina jaksa ei :D

@Tiituu kiitos tsempeistä! Kyllähän tuon yhdenkin tallettelun pitäis tosiaan riittää, jos vaan meni ajoitus oikein :) Tsemppiä sulle sen ultran odotteluun! On varmasti rankkaa keskenmenon jälkeen. Mulla esikoista ultrattiin oikein urakalla kun hormonit ei nousseet gynen toivomalla tavalla, ja onhan se aika pelottavaa joka kerta.
 
  • Tykkää
Reactions: Tiituu
Mä en ymmärrä omaa kroppaani taas ollenkaan. Menkat on myöhässä ja aamulla testattu täysin tyylipuhdas nega. Ei vieläkään mitään tuntemuksia tai kramppeja mitä yleensä on ennen menkkojen alkua. Meillä on muutenkin ollut ihan älytön show. Yksi koirista on ripulissa ja paskapyykkiä on pesukone tolkulla. Jos ei sunnuntaina vieläkään mitään kuulu testaan silloin uudelleen.

@Tiituu Se pelko ja ahdistus on tosi kuluttavia ja kamalia tunteita. Toivottavasti onnistut edes vähän rentoutumaan ja rauhoittumaan sekä ennen kaikkea nauttimaan alkuraskaudestakin. Tsemppiä mörköjen nujertamiseen ❤

Pahoitteluni uuteen kiertoon joutuneille. Mä tulen varmasti perässä vaikka nyt sit hivenen viiveellä näköjään. Plussaan en jaksa uskoa tuon ekan testin perusteella ja kokoajan järkeilen uuden kierron pian alkavan.
 
@Esmenet ja @Hyrräpää ei oo kiinni yhdessä olovuosista meillä ainakaan, meillä matkaa takana yli 13 vuotta ja silti tallettelut tarpeen tulleen onnistuu vaikka joka päivä :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:

@Tiituu tsemppiä, toivottavasti pari viikkoa menis nopeesti ja saisit ihania uutisia varhaisultrasta:love:

Täällä meneillään kierron tylsimmät päivät, hanuri vuotaa, kun viimistä päivää ja päivät matelee.. :notworthy:
 
Ohhoh @Naadis nostan hattua sulle ja miehellesi :ROFLMAO:

Ei täälläkään päivät nopeasti kulje, olen jo laskeskellut et koska vois alkaa testailemaan, ekassa raskaudessa testasin vasta kun viikkoja oli 4+4 (ei ollut hajuakaan mistään oviksista silloin enkä edes osannut haaveillakaan että olen raskaana) ja viimeksi huhtikuussa taisin testata dpo 12 haalean plussan. Eli vielä on päiviä aikaa siihen..
 
@Hyrräpää @Esmenet jaksaahan sitä, kun on kivaa puuhaa ja menee tarpeeksi aikaisin nukkumaan :ROFLMAO: joskus kyllä sovitaan, että nyt vaan nopee toiminta ja nukkumaan:ninja:
Mutta siis ei meilläkään normaalisti ihan tolla tahdilla tapahdu, mutta kyllä yleensä edes se 4krt. viikko peitot pöllyää, aktiivinen tahti on pakko pitää yllä, taio mun halut katoaa kokonaan (n)
 
Näin pitkään se sit venähti, mutta vihdoin tänään kp1.

Uutta kohti ja tässä kierrossa taas oviksen tikutus, kunhan saan käytyä ostamassa.

Koira alkaa luojan kiitos olla vähän parempi. Vielä mennään ihan riisillä ja raejuustolla ja lääkityksellä, mutta nyt alkaa sentään jo pallo kiinnostaa ja painit nuoremman koiran kanssa.
 
  • Tykkää
Reactions: Naadis ja Miri81
@Naadis tuo on kyllä hyvä pointti että halut häviää jos ei puuhastele riittävän usein. Vähälle vapaa-ajalle on vaan niin paljon kilpailua että petipuuhat ei aina pääse listan kärkeen :rolleyes::ROFLMAO: No jos ovis löytyisi luotettavasti niin ehkä se innostaisi!

@Hironea kurjaa että sieltä tulikin kp1 :(

Itselläni tuntui eilen jotain pientä alavatsalla, vitsi jos onkin jo menkkakipuja koska sitten en ymmärrä näistä kierroista enää mitään!
 

Yhteistyössä