<3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.27<3

Onnea plussanneille :flower:

NNÄ Hienolta kuulostaa oireesi. Pidän tooosi kovasti peukkuja, nyt olisi sinun vuoro :heart:

Tiuhti83 Sinullakin jännät paikat, hienoa :popcorn:

Minä en sitten pääse tässä kierrossa lääkärille, mies on työreissulla ja isovanhemmat lomamatkalla juuri oletetulla ovisviikolla, joten en saa lapsenvahtia. Ehkä minä sitten nojaudun terkkarin puheisiin, hän kun oli sitä mieltä että huoletta voisi syksyyn odotella, ennen kuin lääkärille menoa suunnittelee. Olisi vaan niin kiva saada ultrattua paikat juuri oviksen alla, että mitä tuolla tapahtuu vai tapahtuuko mitään. Onneksi kuitenkin tässä kevään aikana luteaalivaihe on pidentynyt, jotain positiivista sentään. Voihan se ehkä olla, että kun synnytyksestä on vasta reilu vuosi, niin kroppa ei vaan ole vielä valmis uuteen raskauteen. Olin vaan toivonut, että minullekkin kävisi, niin kuin monelle, että vaikka ensimmäiseen raskautumiseen meni pitkä aika, seuraava sitten (tasapuolisuuden vuoksi :LOL: ) tapahtuisi helposti.

Mietin jo palstailun lopettamista, helpottaisiko se "stressiin".. Mutta koen saavani täältä niin kivasti vertaistukea, että enemmän tämä kohdallani helpottaa kuin lisää stressiä. Eli kiitos kaikille ihanille tsemppauksista ja pahoitteluista ja ajatustenvaihdosta :heart: Että tällaista tajunnanvirtaa näin aamutuimaan :D

Plussapuhuriin jatkotuulta puhallellen :whistle: :whistle: :whistle:
 
Täältä päin lähetetään kaikki hyvä onni ja muu neitinäpsänäidille! Jospa se vihdoin :)
Onnittelut plussasta Ranskis!
meliah: Kylläpä on huonosti sattuneet ajotukset tähän kiertoon :/ Minäkin oon lohduttautunu ajatuksella että kyllä tämä toinen tulee helpommin! :eek: Ja niin tämä palsta on mainio vertaistukiverkosto :) Niin ilojen kun surujenkin kanssa.
Tiipula: Pahoittelut uuteen kiertoon siirtymisestä! :/:hug:

Kiitoksii kaikille tsempityksistä ja muista :) Oon ollut ihmeellisen maassa tässä lähikuukausina, mutta kyllä tästä noustaan ihan justiin. Olen joutunut pitkän välttelyn päätteeksi kohtaamaan miehen siskon kasvavan mahan (jota muuten mielellään esittelee koko ajan paljaana). Kohtaaminen sujui oletettua paremmin, teki vaan mieli kääntää katse koko ajan pois koko henkilöstä. Mitenniin minäkö kateellinen????? :D:D
 
Onnea Ranskis! Oli pakko tulla tuohon tissikipuun kommentoimaan, että mä olin kans plussattuani hermona kun rinnat ei kipeytyneet yhtään. Eikä mitään turvotusta. Esikoisesta kuitenkin alkoi heti plussattua. Nyt tässä raskaudessa rinnat oli täysin normaalit rv 12 asti ja sitten viikossa turposivat yhden kuppikoon ja kipeytyivät. Eli ei kannata stressata siitä asiasta. :)
 
Onnea plussanneille. :)

ON: ov:n ajankohtaa odotellaan. Oikeaa alavatsaa vihloo välillä, vasemmalla välillä tuntuu kuin ihan ohuella neulalla tökittäis. Vähän lima vuotoa, mutta ei mainittavasti. Peittoja on heiluteltu ahkeraan, ihan varmuuden vuoksi.
 
Ranskis: VAU, hienoa!!! Paljon onnea!!! :D :heart:

Alkoipa tämä toukokuu oikein ryminällä, toivottavasti hyvä vire ei lopu tähän! ;)

omppuf: :hug: hienoa jos olo alkaa kohenemaan! muistan ite kun haaveilin esikoisesta, kun tuntui että jokaikinen lähistöllä liikkuva ihminen oli raskaana! :LOL: se on kumma miten niitä on just sillon kun ei haluis nähdäkään pallomahaa...

meliah: mä mietin myös usein, että pitäiskö vaan olla pois täältä keskustelupalstoilta, mutta aina vaan palaan takas, kun tuntuu hyvältä puhua anonyymisti samassa tilanteessa olevien kanssa... mutta onhan tää vähän turhan koukuttavaa! :D

Aia: Juu, tiiän että oli ihan typerää testata jo, mutta kun testi poltteli kaapissa...se huusi mun nimeä! :kieh: vaikka tiesin ettei voi näkyä vielä sillon, niin silti se negan näkeminen teki pahaa.

mutta anyway, ehdin kuitenkin nyt jo unohtaa raskauden mahdollisuuden (jos sitä ikinä voi täysin sulkea mielestään), ja odotella menkkoja ensi viikolla... :confused: tai jos testaan vielä sillä cb:n plus-testillä niin ehkä ma tai ti, jos jotain tuntemuksia on mihinkään sunntaan.

muoks. hämmennän itteeni nyt vielä lisää, mutta lämpöjä oon edelleen mittaillu, ihan mielenkiinnosta, ja ne näyttää taas esim. 37,4!!! musta on aika korkee..mut en tiiä. voiko olla, että ne lämmöt on jossain vaiheessa päivää kuitenkin normaalit, ja välillä korkeita? kun aamullakin oli 36,9. hmm...
 
Viimeksi muokattu:

**********Lauantai 5.5.2012*********






Mukana:


nanakuu................tyttö..................kp3/28-34...........yk4
Meliah..........................................kp4/25-29............yk9
Nöhvi..............tyttö 07/10..............kp10/25-26............yk9
tiipula..............tyttö 05/11.............kp10/29-49............yk3
Emma82...... tyttö 10/01.................. kp11/30........... ...yk2
äiti -07............tyttö 01/07...............kp11/31................yk4
Nopponen.........tyttö 06/08.............kp16/30-35...........yk6
Salliina...............poika10/11..............kp18/?................yk1
Alisa84..............tyttö5/10.... ...........kp18/50-75...........yk?
Tine.................tyttö 10/11.............kp20/28-38...........yk5
Anu84............. poika 07/11... .........kp20/32-35..... .....yk1
MeaMinnis........poika 01/08.............kp20/28.................yk8
Icicle ....................06/11...............kp21/30-35............yk5
Neiti näpsän äiti..tyttö 10/08............kp21/28-32............yk16
bambina........................................kp22/27....... .........yk1
Tiuhti83.............poika03/06........... kp23/26-32.............yk10
aliisa10............poika 07/10.............kp23/30-36.............yk4
Omppuf............tyttö 11/10.............kp23/28-36.............yk13
MyDream..........poika 06/11.............kp25/30.................yk5
Pikku-Saara....tyttö 10/11...............kp25/29.................yk2
mama07..... .................................kp27/?...................yk1
Ruttunaama......poika 06/04.............kp30/24................yk22
Aura08...................12/08...............kp31/31-33...........yk4
NiQ..........................07/11............ kp31/32................yk3
laala..............tyttö05/09.................kp31/31-64...........yk2
Mememe........................................kp34/29?...............yk4



TAUSTAILIJAT

Maisapaisa
kiseliina
diiselikissa

Plussanneet:



Toukokuu
Aia(yk1), Ranskis(yk1)

Huhtikuu2012
Emilialainen(yk5), pink(yk6), Murunmami(yk4),LeenaT(yk2), Heeva (yk11)




Maaliskuu 2012
Haavemamma(yk3), annis_(yk7), Miraaz(yk5), Inari-11(yk3), Kiukuttelija(yk6), Lumpe(yk3), Katariine(yk3), taiska87(yk1),Vili-Jonkka(yk2), Tähtitaimi(yk7)

Helmikuu 2012
Saraheinä(yk1), Sannuli79(yk4), MeaMansikka(yk3), DsariaL(yk6), Hentunliisa(yk3), Rusina2010(yk4)

Tammikuu2012
salamanteri85(yk3), BiBa(yk6), _lumi_(yk2), nellinu(yk5), hömpi

Joulukuu 2011:
Lumikide(yk2), murmis(yk2),Littlestar(yk1),misupai(yk7),Krumeluu(yk8)

Marraskuu 2011:
Bubba(yk4), funny87(yk4), neito(yk2), kattiina(yk1), tiitulainen, tiiru(yk5)

Lokakuu2011:
Meriheponen(yk2), ki7i(yk2), muumimamma1983(yk1),leppäkerttu3(yk2),
Cristall(yk2), tilke(yk5),lavelyn(yk1),puppa(yk1),danuli79, torstai(yk2)

Syyskuu2011:
Rouva Möppiäinen(yk3, TaCa(yk1),Villany(yk2), pillipöllö(yk2)
Caisachu(yk4), Eebowi(yk2)

KADONNEET

Toiveikas84
Paipula


Päivityspyynnöt punaisella
 
Viimeksi muokattu:
Onnea Ranskis

ja kiitos vain kaikille tsempityksistä :)
katsotaan katsotaan.
tänään on tullut taas viluväreitä, kuuma, olo on TYHMÄ unohtelen sanoja ja asioita enemmän on kokoajan NÄLKÄ :kieh: huono olo, pääkipu on ajoittainenvihloo jonkin aikaa jä katoaa :confused: ja VÄSY meinasin mennä päikkäreille ennen töistä lähtöä ja kohta kömmin muutenkin varmaan nukkumaan.
Huomenna olisi tarkoitus lähteä Radio Rockin-risteilylle ja siellä menee varmaan kukkumiseksi ja muutaman drinkin ajattelin kyllä ottaa mahdollisesti siellä.
joten palailen asiaan sunnunutaina tai maanantaina :)
 
Viimeksi muokattu:
anu84, mulla tuli 3 pvää oviksesta kanssa tuota kirkasta valkovuotoa yhden päivän, ja paljon! Nyt on sitten mahavihlaisuja ollu pitkin päivää ja ehdin jo mielikuvitella ittelleni pienen tissikivun. Mutta se saattoi olla vain mielikuvitusta :D Mutta siis, nuo menkkamaiset jomotukset ei kyllä ollu mielikuvitusta... Mietin itekin sitä, että voiko tuollasta kirkasta valkovuotoa noin tulla paljon kiinnittymisvuotona vai mitä se oli... Mielikuvitusta sekään ei ollu, mutta se on sitten toinen juttu et mitä se tarkottaa.

Ps. Pakko oli tulla vähä palstailee, meillä on täällä liikaa testosteronia, kun 4 miestä kattomassa lätkää ja poika vielä nukkumassa ja sitten mä :LOL:
 
  • Tykkää
Reactions: anu84
Aialle vielä onnea jos en ole muistanut laittaa!! :heart:

meliah, itekin olen huomannut, että ajatukset pyörii paljon enemmän raskautumisjutuissa, kun palstailee, mutta en mä ainakaan ole vielä valmis lopettamaan... :)

Omppuf, kyllä se onni toisten puolesta tulee jossain vaiheessa... Mutta tosi ymmärrettävää, ettei vielä pysty. Eikä se haittaa :hug:

Emma82, hyvä on harjoitella etukäteen jo ;)

bambina, kyllä se odottaminen kannattaa... Kun negasta ei tule kuin paha mieli ja liian pienillä kiertopäivillä näyttää silti negaa. Sä olit mun unessa viime yönä - sä olit aika lyhyehkö ja hoikka ja sulla oli ruskeat kiharat hiukset ja silmälasit :) En tiedä mistä tän tempasin, menikö edes sinne päin?? :LOL:

Neiti Näpsän äiti, stressitöntä risteilyä! :) Vähäksi aikaa unohdat vaan raskautumishaaveet ja nautit, sitten on kiertopäivät taas jo pidemmällä kun tuut takas :)

Niin ja tosiaan, jatkan tuohon eilisiltaiseen - kai mäkin oon nyt täältä sitten lukenut, että sekopäiset unet vois enteillä raskautumista ja näin kyllä sellasia pätkiä viime yönä, että huhhuh!!! :O Niihin liitty tosissaan bambina mun kaverin naapurina, Star Wars, ilmapallo, kaivuri sekä Tomi Björk :LOL: Voi jestas!!!!!
 
anu: mulla tuli melko pian oviksesta, olisko ollu 3-5 pvää(?), sellasta rusehtavaa valkovuotoa, ja sitä tuli koko päivän ajan melko paljon! edelleenkään en tiedä mitä se oli. valkovuotoilu jatkunut oviksen jälkeenkin, eli sellasta kuivaa kautta ei ole tullut välissä.

salliina: tuo ylempi kirjoitus valkovuodosta myös sulle ;) vai oon mä tullut sun uniin??? :LOL: kirjottelenkohan mä täällä vähän liikaa jo?? :p mutta tuo sun mielikuva ei mennyt laisinkaan sinne päin: :LOL: mutta se on hauska millasia mielikuvia sitä kaikista luo pelkän nimimerkin perusteella! :D

ON: tänä aamuna alavatsa oli tosi kipee, aloin jo huolestua... : / nyt on vähän helpottanut, mutta edelleen jomottaa ja painon tunnetta on, jatkuvasti. oli oikeestaan vaan se yks päivä tässä oviksen jälkeen kun tuota menkkatunnetta ei ole ollut, muuten on ollut koko kierron alavatsa kipee. ja jos oikein alan miettimään, niin aamulla vähän huonoo oloa. edelleenkään ei tissikipua. vattaa turvottaa kyllä, mutta onkohan tullu syötyä huonosti... :confused: mistä näistä tietää. mutta jos en ole raskaana, niin taidan mennä vierailemaan gynen luona, koska en kestä tällasia kiertoja sit jatkuvasti, että koko ajan on alavatsa kipeenä, täytyyhän sille selitys löytää, koska ei se normaalisti oo tuollaanen.
 
Viime yönä näin unta että työntelin vauvaa vaunuissa. Edellisessä kierrossa näin unta että menkat alkoivat, niinhän ne sitten alkoivat.
Mulla on semmonen tunne, että tässä kierrossa tärppää. Mulla on ennenkin ollut asioista etiäisiä. Ei se välttämättä omalla kohdalle osu.
 
bambina, no en mäkään tiedä mistä mä sut mun uniin tempasin, mutta siellä olit :LOL:

Emma82, mullakin on välillä olevinaan etiäisiä, mutta ei ne aina kyllä mene niin vaikka usein menevätkin. Mä niin toivon, että sulla tällä kertaa olisi tosi!!

Kaikille muillekin plussatuulia :whistle:
 
Emma: Onnea Oviksesta! :)
bambina: Aivan silloin niitä on kyllä kaikkialla :) Noista lämmöistä: mikä sun normaali lämpö ennen ovista? Mulla tänään kp23 36,27. vois kyllä luvata hyvää kun sulla on noin korkeat ;)
NNä: Rentouttavaa risteilyä :)
anu: Oon kuullu että dpo10 olis melko varhainen, mutta joillakin saattaa sillon jo jotain näkyä!
Salliina: voipi olla että se kateellisuus joskus häviää, varmaan ainakin sillon kun itse odottaa. Niin kävin tuon esikon kanssa ainakin :) Lätkä on parasta <3 eilinen peli vaan oli aika laimeeta. Ps. huhhuh mitä unia! :D:D

Etiäisistä: mun anoppi on vähän semmonen ennustaja kanssa, muutaman kerran ollut kyllä väärässäkin. Täällä ei tuommosia etiäisiä oo ikinä näkyny (onneksi.. nään aika karmeita unia)

(.) Tuntuu ettei aika kulu millään. Ei oo kyllä yhtään raskautunut olokaan, ihan semmonen perus "kohta vuotaa". Huoh.. :D
 
anu: piti vielä sanoa kanssa tuosta "huvikseen testaamisesta", että en suosittele! :D mua ainakin vaan alkaa masentaa...järki sanoo, että ei vielä edes pitäiskään näkyä, mutta kun mutu sanoo että testaa vaan...ja nega siitä vaan tulee, jos liian aikasin testaa. se cb:n plus-testi mulla on ostettuna, missä sanotaan, että n. 74%(?) saa positiivisen tuloksen (siis tietty vaan jos on raskaana! ;) ) 4pvää ennen menkkojen alkua ja prosentit nousi aina mitä lähemmäs menkkoja mennään. 4pvää on aika paljon, ja varmaan kovinkaan moni muu testi ei näytä noin aikasin...luulisin. en tiiä kyllä, en oo niin tarkkaan perehtyny muihin testeihin, mutta kun tuon cb:n menin hankkimaan...

omppuf: AIKA EI KULU SITTEN EI NIIN MILLÄÄN!!!!! :D
 
Nöhvi
Parin päivän nettipimento päättyi, eli täällä taas ;) Plussiakin on ropsahdellut, onnea Aia ja Ranskis :heart:

Neiti Näpsän äiti: sormet ja varpaat pystyssä että tämä olisi nyt sitä itseään!

Bambina: No joo, on se liian aikaisin testaaminenkin kyllä tylsää. Mä entisenä himotestaajana aloitin jo dpo8, mutta nyt on pari viimeistä kiertoa mennyt rauhallisemmin. Alkoi niin tympiä se negojen tuijottelu. Ja vaikka tiesi että ei tuolloin vielä mitään näy, niin silti meni loppuaika ennen menkkoja masistellessa. Mutta nuo sun lämmöt kuulostaa kyllä lupaavilta :)

diiselikissa: oho rinnoista maitoa :O Ja taas flunssassa :/ Meillä on jotenkin yhteistä tuo, että aina ovisaikaan on jotain vaivaa. Mulla on vuoronperään virtsis ja flunssa. Arghhhh

nanakuu: pahoittelut :hug:

Salliina: eikös joillain ole tuo valkkari indikoinut raskautta :) Ja ööö, kohtalaisen mielenkiintoisia unia sulla :LOL:

Omppuf: toivottavasti verikokeen tulokset on hyviä! Ja onnea piinailuun, olis kyllä teidän vuoro jo saada se plussa!

Tiipula: Joku jo ehdottikin, mutta anoppi vaan ulkoilemaan niin pääsette hommiin :D

Pink: kiva että tulit vielä kertoilemaan tuosta akupunktiosta. Kyllä mä nyt ainakin vakavasti harkitsen että kävisin kokeilemassa. Kaikki keinot käyttöön :D

tiuhti: ihana tuo sun poikas tokaisu :) Eikös sitä sanota että lapsen suusta kuulee totuuden ;)

meliah: harmillista että ajoitukset ei pelaa tuon lääkäriajan suhteen :/ Hei ja ei saa lopettaa palstailua ei! Mäkin olen sitä välillä harkinnut, mutta enhän mä nyt ainakaan vielä sitä pysty tekemään. Tarviin myös tätä vertaistukea ja kiva kun on paikka missä purkaa ajatuksia. Ei tarvii miestä aina vaivata omilla huolilla.

Emma: onnea oviksen metsästykseen :)

Anu: ehkä hetken kannattaa vielä odotella testaamisen kanssa :D Mutta entisenä himotestaajana tiedän että se on helpommin sanottu kuin tehty. Tsemppiä!

Toivottavasti en unohtanut ketään välistä? Oli tullut sen verran paljon tekstiä nettipimennon aikana...

on: kp10 ja ovista odotellaan... jotenkin nyt on taas semmoinen olo, ettei tässä nyt olla ihan nopeasti raskautumassa. Ajattelin että jos nuo kolmen kierron luget nyt vielä käyttelen ja hakeutuu sitten tutkimuksiin. Jos kävisi yksityisellä perustutkimukset ja jos mennään niin pitkälle että tarvitaan jotain hoitoja, niin mietitään sitten uudestaan. Tietääkö kuinka nopeast julkisella pääsee perustutkimuksiin? Voi olla ihan ennenaikaista miettiä näitä, mutta mutta... kun eihän tässä nyt NIIIN kauaa olla yritetty. No tänään on tällainen päivä, huomenna voi olla jo ihan erilaisia aatoksia.
 

**********Sunnuntai 6.5.2012*********






Mukana:


nanakuu................tyttö..................kp4/28-34...........yk4
Meliah..........................................kp5/25-29............yk9
Nöhvi..............tyttö 07/10..............kp11/25-26............yk9
tiipula..............tyttö 05/11.............kp11/29-49............yk3
Emma82...... tyttö 10/01.................. kp12/30........... ...yk2
äiti -07............tyttö 01/07...............kp12/31................yk4
Nopponen.........tyttö 06/08.............kp17/30-35.............yk6
Salliina...............poika10/11..............kp19/?.................yk1
Alisa84..............tyttö5/10.... ...........kp19/50-75...........yk?
Tine.................tyttö 10/11.............kp21/28-38............yk5
Anu84............. poika 07/11... .........kp21/32-35..... ......yk1
MeaMinnis........poika 01/08.............kp21/28..................yk8
Icicle ....................06/11...............kp22/30-35............yk5
Neiti näpsän äiti..tyttö 10/08............kp22/28-32............yk16
bambina........................................kp23/27....... .........yk1
Tiuhti83.............poika03/06........... kp24/26-32.............yk10
aliisa10............poika 07/10.............kp24/30-36.............yk4
Omppuf............tyttö 11/10.............kp24/28-36............yk13
MyDream..........poika 06/11.............kp26/30.................yk5
Pikku-Saara....tyttö 10/11...............kp26/29.................yk2
mama07..... .................................kp28/?...................yk1
Ruttunaama......poika 06/04.............kp31/24.................yk22
Aura08...................12/08...............kp32/31-33............yk4
NiQ..........................07/11............ kp32/32................yk3
laala..............tyttö05/09.................kp32/31-64............yk2
Mememe........................................kp35/29?...............yk4



TAUSTAILIJAT

Maisapaisa
kiseliina
diiselikissa

Plussanneet:



Toukokuu
Aia(yk1), Ranskis(yk1)

Huhtikuu2012
Emilialainen(yk5), pink(yk6), Murunmami(yk4),LeenaT(yk2), Heeva (yk11)




Maaliskuu 2012
Haavemamma(yk3), annis_(yk7), Miraaz(yk5), Inari-11(yk3), Kiukuttelija(yk6), Lumpe(yk3), Katariine(yk3), taiska87(yk1),Vili-Jonkka(yk2), Tähtitaimi(yk7)

Helmikuu 2012
Saraheinä(yk1), Sannuli79(yk4), MeaMansikka(yk3), DsariaL(yk6), Hentunliisa(yk3), Rusina2010(yk4)

Tammikuu2012
salamanteri85(yk3), BiBa(yk6), _lumi_(yk2), nellinu(yk5), hömpi

Joulukuu 2011:
Lumikide(yk2), murmis(yk2),Littlestar(yk1),misupai(yk7),Krumeluu(yk8)

Marraskuu 2011:
Bubba(yk4), funny87(yk4), neito(yk2), kattiina(yk1), tiitulainen, tiiru(yk5)

Lokakuu2011:
Meriheponen(yk2), ki7i(yk2), muumimamma1983(yk1),leppäkerttu3(yk2),
Cristall(yk2), tilke(yk5),lavelyn(yk1),puppa(yk1),danuli79, torstai(yk2)

Syyskuu2011:
Rouva Möppiäinen(yk3, TaCa(yk1),Villany(yk2), pillipöllö(yk2)
Caisachu(yk4), Eebowi(yk2)

KADONNEET

Toiveikas84
Paipula


Päivityspyynnöt punaisella
 
Omppuf, ei sitä tiedä jos tässä kierrossa vaikka yllättäisi! Jep, onneksi nyt sentään tulee jääkiekkoa, voi ajatella välillä vähän muutakin kuin raskautumista!

Nöhvi, tsemppiä sulle :hug: Toiset päivät on ikävämpiä kuin toiset, mutta antaa mennä vain :)

anu84, toivottavasti ennakois nuo sun tuntemukset sitä jotain ;)

ON: Mä roikun täällä ihan yhtenään nyt, vissiin päivät kuluu liian hitaasti : / Huomenna vasta kp19 ja oireet loistaa poissaolollaan. Pari päivää sitten oli olevinaan vaikka ja mitä, nyt ei sitten mitään. Jättifinnin oon kyllä kasvattanut ja lenkillä en pystyny tänään juosta, kun alkoi pyörryttämään kesken kaiken. Uskon kuitenkin, että nää on ihan täysin mun mielikuvituksen tuotteita tai sitten johtuvat ihan muista asioista. Mä kun sillon aiemmin jo arvelin, että raskautuminen ei omalla kohdalla tapahdu tässä kierrossa, niin uskon siihen edelleen. Toki toivon sitä, mutta en usko siihen. Pah. Täytyy yrittää keskittyä vain tuohon esikoisen uuden oppimiseen :heart: Päivät meneekin häntä ihastellessa, mutta näin iltaisin, kun poika nukkuu, alkaa haaveilu... :)
 
  • Tykkää
Reactions: anu84
anu: sulla kuulostaa ihan samalta kun mulla tää kierto! eli aika pian oviksen jälkeen runsasta valkovuotoa (mulla rusehtavaa) ja sitten nuo menkkajomottelut!! tai en mä tiiä onko se jomottelua, painon tunnetta, vihlomista vai mitä se on, en osaa sanoa sitä sanoin. :D toivotaan että nämä ovat vain merkkejä jostain hyvästä... ;) :heart:

mulla on niin ristiriitaiset tunteet: toisaalta oon mukamas niin raskaana ja toisaalta taas niin varma etten oo. ihan pelottaa tehdä sitä testiä...tiistaina ajattelin testata, sillon luulis että ainakin jo haamua piirtyis jos on piirtyäkseen. voipi kyllä olla etten uskalla, että ootan ensin alkaako menkat. plaah. en tiiä. mulla on salliina ihan sama fiilis, että aika oikein matelee. ja kun näitä oireita on ollu oviksesta asti niin alkaa mennä jo hermot tähän odotteluun. esikoisen kanssa olin ihan varma ettei siitä kierrosta tärpänny niin en odottanukaan muuta kun menkkoja ihan rauhallisin mielin. vasta pari pvää ennen menkkoja alkoi tissikipu, josta aloin sit vähän miettii et josko...ja niin oli. :heart: nyt on ihan toisenlaista ja siksipä luulen ettei mitään kyydissä edes ole. no juu, tulipas taas lätistyä turhia! mulla ei siis tässä pariin päivään oikeesti ole varmaan muuta elämää...koittakaa kestää! :kieh: :LOL:
 
Heippa kaikille, olen pitnyt totaalista palstailu "kieltoa" itselle. Alko jo pää hajoamaan tähän kuumeiluun ja on ollut kyllä nyt kiirustakin. Tällä kierrolle on ostanut edes ovis tikkuja. Talletuksia on tehty muutamia oletetun oviksen aikaan, siitä nyt en ole varma milloin se oli sitten oikeasti. Mulla oli yksi digi testi jälellä ja sillä testasin kp 16 mutta nega oli. Luulen että oli sitten päivän parin päästä. Tärppää jos tärppää. jotenkin on lannistunut tähän hommaan... Nyt on menossa Kp 24 eli reilu viikko vielä odotettuihin kuukautisiin jos kierto on sen 33päivää johon se on näyttänyt vakiintuvan.. Pahoittelut tädin kohdanneille ja onnea plussista!"
 
Tervehdys.

Mä täällä vielä roikun kun en tosiaankaan usko et ois tärpänny.ensviikol attelin viel apteekin omal testaa oisko se viiva vahvistunut...ja sit viikko näyttösel ja :)...en tiedä uskoakko vielä silloinkaan.

No jotain oireita on ruvennu hiipimään, tukkoisuus ( voi olla myös tuo siitepöly) mul on kyllä kaikissa myös kesken menneessä iskeny flunssa hieman plussauksen jälkeen. Väsymys on hurjaa,tosin on täs ollu kaiken näköst juhlaa,et sekin saattaa vaikuttaa,mut ei tunnu silmä pysyvän auki enää kymmenen jälkeen. tissit on turvonneen oloiset, mut ei kipeät,kutiavat kyllä :) ja tänän aamulla hanavesi maistu niin rautaselta. Noooo oishan täs jo vaikka mitä oiretta,katsotaan. Ainakin viel ensviikon aattelin tääl teidän riesana roikkua

Tuosta valkovuodosta,mullahan tuli tuota jojo limaa hieman ennen plussausta.mahaa juili myös muutaman päivän ja turvottaa,aivan kun olisi menkat olleet alkamassa...

Muavaa sunnuntaita
 

Yhteistyössä