<3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.27<3


*******Torstai 3.5.2012************



Mukana:


Meliah..........................................kp2/25-29............yk9
Nöhvi..............tyttö 07/10..............kp8/25-26............yk9
Emma82...... tyttö 10/01.................. kp9/30........... ...yk2
äiti -07............tyttö 01/07...............kp9/31................yk4
Nopponen.........tyttö 06/08.............kp14/30-35...........yk6
Salliina...............poika10/11..............kp16/?................yk1
Alisa84..............tyttö5/10.... ...........kp16/50-75...........yk?
Tine.................tyttö 10/11.............kp18/28-38...........yk5
Anu84............. poika 07/11... .........kp18/32-35..... .....yk1
MeaMinnis........poika 01/08.............kp18/28.................yk8
Icicle ....................06/11...............kp19/30-35............yk5
Neiti näpsän äiti..tyttö 10/08............kp19/28-32............yk16
bambina........................................kp20/27....... .........yk1
Tiuhti83.............poika03/06........... kp21/26-32.............yk10
aliisa10............poika 07/10.............kp21/30-36.............yk4
Omppuf............tyttö 11/10.............kp21/28-36.............yk13
MyDream..........poika 06/11.............kp23/30.................yk5
Pikku-Saara....tyttö 10/11...............kp23/29.................yk2
mama07..... .................................kp25/?...................yk1
Aia................poika 6/11........... .....kp26/27 ...............yk1
Ruttunaama......poika 06/04.............kp28/24................yk22
Aura08...................12/08...............kp29/31-33...........yk4
NiQ..........................07/11............ kp29/32................yk3
laala..............tyttö05/09.................kp29/31-64...........yk2
Ranskis.........Tyttö 07/11................kp30/??.................yk1
nanakuu................tyttö..................kp31/28-34...........yk3
Mememe........................................kp32/29?...............yk4
tiipula..............tyttö 05/11.............kp36/29-49.............yk2


TAUSTAILIJAT

Maisapaisa
kiseliina
diiselikissa

Plussanneet:



Huhtikuu2012
Emilialainen(yk5), pink(yk6), Murunmami(yk4),LeenaT(yk2), Heeva (yk11)




Maaliskuu 2012
Haavemamma(yk3), annis_(yk7), Miraaz(yk5), Inari-11(yk3), Kiukuttelija(yk6), Lumpe(yk3), Katariine(yk3), taiska87(yk1),Vili-Jonkka(yk2), Tähtitaimi(yk7)

Helmikuu 2012
Saraheinä(yk1), Sannuli79(yk4), MeaMansikka(yk3), DsariaL(yk6), Hentunliisa(yk3), Rusina2010(yk4)

Tammikuu2012
salamanteri85(yk3), BiBa(yk6), _lumi_(yk2), nellinu(yk5), hömpi

Joulukuu 2011:
Lumikide(yk2), murmis(yk2),Littlestar(yk1),misupai(yk7),Krumeluu(yk8)

Marraskuu 2011:
Bubba(yk4), funny87(yk4), neito(yk2), kattiina(yk1), tiitulainen, tiiru(yk5)

Lokakuu2011:
Meriheponen(yk2), ki7i(yk2), muumimamma1983(yk1),leppäkerttu3(yk2),
Cristall(yk2), tilke(yk5),lavelyn(yk1),puppa(yk1),danuli79, torstai(yk2)

Syyskuu2011:
Rouva Möppiäinen(yk3, TaCa(yk1),Villany(yk2), pillipöllö(yk2)
Caisachu(yk4), Eebowi(yk2)

KADONNEET

Toiveikas84
Paipula


Päivityspyynnöt punaisella
 
Viimeksi muokattu:
kiitos neiti näpsä uudesta pinosta!! :wave: Ja peukkuja, että olisi tärppi käyny.

Ranskis :LOL: Täältä kyllä tarttuu monen monta sanaa puhekieleen mukaan :D

Salliina ihanan aikasin sulla ovis, pääset nopsaa jännäilemään :)

bambina nuo kyl kuulostaa erittäin hyville nuo sun oireet ;) Toivottavasti kyytiläinen on matkassa :)

Icicle Mulla näyttäis siltä, että se 1tbl kierron 5.-9.päivä ei tuota sitä ovista. Viimeks kahdella tabletilla saatiin ovis aikaan, mut se meni aikoinaan kesken. Sen jälkeen clomit ei sitten tehonnutkaan mulle... Nytkin vain oottelen, että pääsisin gynen puheille ja saisin aloittaa pistoshoidot, että pääsisin oikeasti yrittämään. Tsemppiä sinne ja toivotaan, että sun ei tarvis enää uutta kiertoa ootella :)

anu :D

meliah Pahoittelut menkoista!! :hug:

Laala Tuonne edelliseen pinoon sulle jonkun viestin laitoin, mutta en muista enää, että minkä. Täällä samaa vikaa rahikaisella.. Nyt Mulla kierrot superpitkiä enkä ovuloi varmaan juuri koskaan. Meidän tyttö on saatu aluilleen pistoshoidoilla, kun loppujen lopuksi en saanut clomeista apua. Me taidettiin joskus -09 olla tuolla lapsettomuus puolella samassa pinossa. Ite myös sillon raskauduin, mutta se meni sitten kesken. Nytkään yhdestä clomista ei ole mulle mitään hyötyä, joten joudun varmasti aloittamaan kalliit pistokset taas.. :(

ON: Mitään ovistuntemuksia ei ole, joten eipä taida clomeista olla apua.. Noh, odottelen vielä.. Huomenna aion kyllä soitella lääkärille, että missä mun tuleva aika viipyy :kieh: Olis niin kiva päästä oikeasti tosi toimiin, siis sillälailla, että olis oikeasti raskautumiseen mahikset.
 
meliah: voihan harmitus!!!!! :hug: :hug: uutta matoa koukkuun vaan, kyllä se sieltä vielä tärppää!!!! hyvä ettei kierto ainakaan venyny!

Nöhvi: en kyllä tiiä uskallanko testata ennen menkkojen alkua...alkais vaan harmittaa sit turhan aikasin. plaah, en tiiä. netistä tilattuja testejä on 3 kaapissa, mutta ne ei varmaan näytä ennen kun menkkojen oikeesti pitäis alkaa. kauheeta tää odottelu!

Alisa: kaikille ei tuu edes ovistuntemuksia!!! en mäkään esikoisen kohdalla tuntenu kun vasta siinä kierrossa kun tärppäs, ja uskon että ovuloin kyllä muulloinkin kun vaan sillon.

NNÄ: kuulostaa hyvältääää!!! :D aika samoilla kp:llä mennään ;)

ON: menkkajomotukset jatkuu. lisäksi sellasia jomotusvetäisyjä oikeeseen nivuseen. nyt ei ole enää ollut etovaa oloa, eli johtuikohan mahataudista... lämmöt on kuitenkin tosi koholla!!! :O ihan säännöllisesti 37 ja jopa yli. yleensä oisin sillon jo kauheessa nuhassa ja peiton alla. mies testasi samalla mittarilla, ja hänellä näytti 36,4. eli on siinä ero! hitto mä rakennan ittelleni pilvilinnaa!!!!! :kieh: mutta edelleen odotan sitä rintojen arkuutta...siitä ei merkkiäkään, joten mihinkään raskauteenkaan en kyllä usko ilman sitä. piste. ostin clearbluen plus-testin, jonka pitäis näyttää luotettavaa tulosta jo 4 pvää ennen menkkojen alkua, joten sen tekemistä pitäis pari päivää vielä malttaa odottaa.

ihanan plussarikasta toukokuuta kaikille, puuuuh!!! :D
 
  • Tykkää
Reactions: anu84
Pikainen merkki taustailijalta, että kuuulumisia on lueskeltu PÄIVITTÄIN!! :D

Pahoittelut kaikille vihatun sukulaisen kohtaamille :hug: ja paljon, paljon ONNEA plussanneille! :heart:

Pakko oli tulla kirjottelemaan, että ovis tais yllättää mut vkl ihan puskista jo kp12. En tikutellu, mut yht´äkkiä tuli tuntemukset + saunassa käydessä rinnoista maitoa!!!!? Nyt olen sitten tikutellut, kun olisi normaalit kp:t o+:lle, mutta ei mitään eli ohi meni. Ja oishan mun pitäny arvata se siitäkin, et myöskin flunssassa olin taas! Tää mun flunssa & ovis -juttu on jo jotain ihan käsittämätöntä. Harakoille meni tämä(kin) kierto, ei siis olla oltu sitten niin minkäänlaisissa kanssakäymisissä ton isännän kanssa tässä lähiaikoina. Tai ainakaan sellasissa, mistä vois villeimmissä unelmissaan kuvitella raskautuvansa :D Eli jatketaan...
 
kp1
Jos tästä nyt jotain positiivista pitää löytää niin ainakin tää kierto oli normaali 29 päivää eikä yli 30pvää
Mutta siihen se positiivisuus sitten loppui kun laskin jos tästä kierrosta ei nappaa niin sitten alkaa menkat just kun lähdetään ulkomaille kahdeksi viikoksi..
 
Viimeksi muokattu:
Laala, tsemppiä sulle!

Emma82, niinhän ne väittää, että jotain tuoksua tulis, tiedä sitten.

Neiti Näpsän äiti, jospa ne menkat tajuais kestää poissa :)

Alisa84, joko soitit lääkärille, mitä sanoivat?

bambina, nuo odottelupäivät on kurjia :( Toivottavasti sä keksit jotain muuta tekemistä, että kestää mieli poissa raskaushaaveista vähän aikaa ja pari päivää menee hujauksessa!

diiselikissa, harmi että ovis meni ohi :( Mutta hienoa, että tunsit itse ovulaation, sitähän voi jatkossa käyttää hyväksi, että tuntee itse :)

nanakuu, :hug:

ON: Mä näköjään käyn täällä joka päivä kertomassa tuntemuksistani :LOL: Ei vaan, mulla oli eilen sitten koko päivän hurjasti valkovuotoa, sellasta kirkasta... Kun luulin sen oviksen olleen sillon sunnuntaina kun lauantaina testasin suht kirkkaan ovisplussan. Mut tuo vuoto nyt näytti kuitenkin musta siltä, että se olis voinu olla sitä ovisvuotoa : / Vai mitä ihmettä se oli? Siis koko päivän tuli tosi paljon sellasta kirkasta limaa... Onko teillä ideoita, et oliko mulla se ovis jo viikonloppuna vai oliko se eilen? Mitä ihmettä... : / Nyt jomottelee tuonne alavatsaan, mutta en todellakaan tiedä, mitä siellä tapahtuu, jos mitään :( Ehkä vaan odottelen menkkoja rauhassa. Mä nimittäin tiesin sisimmässäni esikoisen kohdalla silloin kun olin raskaana ja nyt mulla on sellainen olo, että tää ei ole tärppikierto.
 
Aia
:wave: pienen tauon jälkeen! Uusi pinokin on ehtinyt ilmaantua, kiitos neiti näpsän äidille! :)
Mä olen täällä nyt melkosen hämilläni..eilen testasin näkyvän haamun, joka oli jo tänään vahvistunut entisestään :heart::heart:

Hämilläni siitäkin syystä, että viimeksi julistin täällä tän kierron menneen harakoille, kun miestä ei näkynyt mailla eikä halmeilla ja ovis oli selvästi ajankohtainen.
Kävin itse asiassa hakemassa ovistikkuja (pregcheck) samana päivänä, kun oli olo, että ovis on päällä (muistaakseni kp.12). Vaikka en ollut aikaisemmin testejä käyttänyt niin tiesin, että tod.näk. mun on melko turha niitä enää tehdä, kun lh-huippu olisi siinä vaiheessa jo mennyt ohi. No, testiin tuli kontrolliviivan lisäksi myös selkeästi erottuva testiviiva, joka oli kuitenkin kontrollia paljon haaleampi. Testasin mielenkiinnosta vielä saman päivän iltana ja seuraavana päivänä, ja mielestäni testiviivat olivat siitä vielä hieman haaleampia. Ovisolot jatkuivat vielä tänä jälkimmäisenä päivänä kp.13, joten ajattelin, että lh-huippu oli ehkä ollut edellisen päivän aamuna/yöllä ja ovis olisi tuona kp.13. Kuivakausikin alkoi kp.14.

En oikeasti ajatellut, että tärppiä voisi enää käydä tässä kierrossa, kun mies saapui kotiin vasta kp.14, jolloin hommailtiin pariin otteeseen ja se oli siinä.:O
Nyt tossa joku vajaa viikko sitten huomasin käyväni vessassa yhä useammin.. alkavaa pissatulehdusta epäilin, mutta kun mitään muita tyypillisiä oireita ei ollut, niin mieli alkoi väkisinkin elättelemään toiveita.. Munasarjojen nippailuja mulla on ollut raskauden jälkeen lähes läpi kierron, joten niistä en päätellyt mitään. Lähinnä olin alkanut epäilemään endon mahdollisuutta. Ajoittaista palelua/päänsärkyä ja pahaa oloa oon myös potenut joka kierto, joten.. Nyt kuitenkin tulin jotenkin erityisen tietoiseksi kohdusta. Menkkajomotuksia on ollut jo muutaman päivän, kun yleensä alkavat max. 1/2 päivää ennen vuotoa. Mitään muuta poikkeavaa ei vessassa käyntien lisäksi ole ollut. (ehdin jo maanataina testaamaan yhden puhtaan negan, kun mietin, että mun pitää varmaan käydä jättämässä pissanäyte tulehduksen varalta labraan).

Ajattelin huomenna testata vielä apteekin omalla, kun sillä testasin myös esikoisen 27/27 ja olisi kiva verrata viivoja keskenään. (esikoisen testistä jäljellä siis kuva).
Nyt olen varovaisen onnellinen ja toivon, että kaikki menisi hyvin loppuun asti!!

Anteeksi ).(, mutta tänne on tullut aika paljon tekstiä enkä nyt ihan kaikkea pysty sisäistämään:ashamed:

Ainakin Heeva ja LeenaT oli plussannut :heart: ONNEA!!
Muutamilla oli ovisplussat pärähtänyt testeihin - Tärppionnea ja hauskoja hetkiä! :D
Myös uuteen kiertoon joutuneita oli - iso :hug: :hug:
(näitä tekstejä lukiessa toivoo, paitsi itselleen, myös muille niiiiiiin paljon sitä plussaa raskaustestiin, että oon kyllä tosissani pahoillaan, kun joku tädin kohtaa. :()
Mä toivon myös, että apuja raskautumiseen tarvitsevat saavat PIAN kaikki siltä osin kuntoon, että raskaus voisi saada alkunsa!:heart:
Ja vielä tsemppiä piinailijoille!!
 
Onnea Aia plussasta?

nanakuu että meni tekemään ilkeen tempun täti. :kieh:. Ihanaa matkaa nyt kuitenkin,voisin lähteä ja :)

Salliina85 voisittehan te viel "varmistaa" jos sulla vasta oliskin ovis nyt. meinaa mulla ainakin vilkastuu/liukastuu oviksen tiennoilla tuo alakerta ja sitten kun ovis ohi niin kuivakausi alkaa...

kunnes nyt sitten kun kiertopäivät jo huitelee isoissa lukemissa niin nyt taas tullut "jojona" valkovuotoa (kaunis ilmaisu valkovuodosta) ?? mahaa juilii niin et menkat alkaa ja eilisestä saanut kurkkii onko pikkuhousunsuoja valkoinen vai punainen,mikä on päivän väri :) jos tää kierto nyt taas venyy ja venyy...mä haluun sen plussan tai menkat huomenna,kiitos :)
ei oo kyllä yhtään raskaana olo,kahvia menee kaksin käsin ja megafinni ja tissukipukin puuttuu...
 
Meikä keikkuu listan alapäässä, mutta oikeasti nyt torstaina on siis jo:
Tiipula..............tyttö 05/11.............kp8/28-49.............yk3

Onnea Heeva, LeenaT ja Aia! Se on ihmeellistä, miten ne plussat aina yllättää silloin kun ei osais aavistaa.

Omppuf, paljon tsemppiä tulosten odotteluun!

).( tällä kertaa vähän navan yläpuolelta. Takana eka työpäivä, oli kivaa ja vilkasta - ja ihana tulla kotiin pikkuruisen luo päivän jälkeen! Vauvakuumekin meinaa unohtua, kun on tarpeeksi tekemistä. :) ...no eipä sillä, anoppi on tulossa meille kahdeksi viikoksi häiritsemään seksielämää juuri silloin, kun sen pitäisi olla kiihkeimmillään. Mut on sekin ihan kiva. :D
 
Nöhvi: Vielä piti tulla täällä käymään vanhasta tottumuksesta.. Ihan pikkasen osa niistä akupunktio neuloista nipisti laitettaessa, mutta sit kun olivat paikallaan, niin ei kyllä tuntunut yhtään. Suosittelen!! Seuraavat kolme päivää mulla oli kyllä päänsärkyä, mutta se oli kuulemma vaan hyvä juttu ja merkki siitä, että elimistö on alkanu puhdistautua. Kannattaa kyllä ihan vaikka mielenkiinnosta käydä hoidossa! :popcorn:

Onnea plussanneille!:flower:
 
Kävin lukemassa uuden pinon läpi ja pikaisesti kertomaan, että raskauden mahdollisuus ainakin saattaisi ehkä mahdollisesti olla, mutta katsellaan...vielä ainakin aika rennoin mielin =) Nyt on ollu niin paljon kaikkee touhua, et ei oo oikeen kerenny kuumeilla ees! Eilen kehiin ilmaantu jo lievää tissi kipua ja etomista eli ihan sama juttu, kun viime kuussa...tällä kertaa ei vaan ihan heti toiveet noussu, ku oireet ei viime kuussakaan tuottanu tulosta! Hauskana juttuna oli se, et mun 6v. poika sano mulle ihan yht äkkiä eilen, et äiti sun masussa on vauva :popcorn:

Plussa onnea kaikille :heart:
Tulen taas raportoimaan ja lukasemaan, kun kerkeän...
 
Paljon onnea Aia plussasta!!! noin se saattaa yllättää! :D :flower:

diiselikissa: maitoa??!! mitä ihmettä??? :O :D

NNÄ: samaa mieltä ranskiksen kanssa, siellä ollaan niiiiiin raskaana!!!! =)

Tiuhti: Sielläkin kuulostaa tosi hyvältä...monethan sanoo että kyllä sen sitten tuntee. ja vielä tuo lapsen kommentti siihen päälle, ah! :D :heart:

salliina: täällä ovis menee kutakuinkin niin, että pari päivää ennen limailee ja kipuilee, sitten tulee yksi välipäivä, ja sen jälkeen taas limaa + ovis. ja tosiaan kun noihin testeihin ei oo ihan sataluottaminen...

ON: eilen kävin siis ostamassa clearbluen plus-testin, ja siihen loppu kaikki oireet. ei olis pitäny hakea! :kieh: tosiaan menkkajomottelut loppu, nivusjomottelut loppu, ruoka maittaa taas, lämmöt tippu alas normaaleihin lukemiin. testiä en siis tehnyt, tein sellasen mammaksin version aamulla, josta tuli niin puhdas nega kun vaan olla ja saattaa. joo, ihan tyhmää tehdä näillä kp:llä!!! mutta se palautti mut maan pinnalle, enkä usko enää mihinkään mahdollisuuksiin, nyt vaan venaillaan tätiä. pöh ja pah!
 
bambina: maitoa, maitoa; samaa ihmettelin minäkin. Sehän ei ole millään muotoa normaalia; pahimmillaan mul on joku prolaktiinin liikatuotanto, mikä sit taas estää raskautumisen. Kuuklettelemalla löysin jonkun jutun, et synnyttäneillä naisilla on ovulaatiossa tullu maitoa(naishormonit?! ota niistä nyt selvää...) tai sit on joku häiriö. Mikä osuus tässäkin on sillä mun homealtistuksella, niin mene ja tiedä. :( Muulloin en ole samaa huomannu, ku nyt saunassa. Ens vkolla lähetään 2vkoksi reissuun, mut sen jälkeen lähtee gynelle aika tilaukseen asap.

NNÄ: Sä ole niiiiiiin raskaana!! :heart:

Aia: ONNEA!! :heart:
 
Taas täällä,tänään tulee paljon postauksii :)

Tässä nyt miettiny et kannattaako mun tehdä huomen aamul R-testiä kun ei oo siis mitään,ei yhti mitään viittausta/oiretta siihen et olisin raskaana,päinvastoin menkat ne taitaa olla tuloillaan. pitäiskö vain odottaa niitä menkkoi alkavaks ja säästää tuo 7€....pystynkö olla testaamatta :) ei mul muuta tällä kertaa :)
 
Huomenta vain. Mä jatkan tuohon mun eilisen ihmetyksen perään tehdäkkö testi vai ei niiin minähän sen sitten tein....tulos:pOSITIIVINEN!!!!!!! Mitäääääääääh,missä mun tissikipu on??? ( plus muut oireet ). Mun pitäis olla suunnattoman iloinen plussasta,mut täytyy myöntää et pikkasen on taas pelko persiissä...ei oon mä iloinen,täytyyhän mun olla kun taas tärppäs heti.

Sanokaa nyt joku kuitenkin et tissikipua ei välttämättä ole/tule...:headwall:

Huomisiin juhliin sitten vesilinjalle.
 
Aia
Kyllä mut tuonne plussanneisiin voi siirtää, kun apteekin omatestikin näytti kahta viivaa!!:heart:=)
En pysty käsittämään..en.

Nnälle mun pitää sanoa, että vasta kun kirjotit noista unista niin tajusin, että mä olen kanssa tässä viikon ajan nähny tosi todentuntuisia häröunia, jotka muistan vielä herätessäni. Hyvältä kyllä kuulostaa sun oireet kaikin puolin!:)

Ranskis: Mulla menee kahvia myös kaksin käsin ja rinnoissa ei tunnu niin yhtikäs mitään.. Mä "raaskin" testata jo aikasemmin, kun mulla oli noita pregcheckin halpoja (mutta hyviä!) testejä :) Mites kävi, maltoitko olla testaamatta?

Omppuf: Täältä myös tsemppiä tulosten odotteluun!

Tiipula: Tää plussa tuli tosiaan melko nurkan takaa:) Jos se anoppi sitten menis tytön kanssa pihalle, niin...:D

Tiuhti: Mä pidän sormet ja varpaat pystyssä, että plussa pärähtäis tikkuun! Ja lasten suustahan sen totuuden kuulee :)

Bambina: Jos mä katsoin oikein, niin sullahan oli eilen vasta 20/27, eli tosi aikainen kiertopäivä. Mullahan näytti pregcheck 23/27 niin puhdasta negaa, ettei siitä olis saanu haamua mitenkään näkyviin! Tsemppiä myöhempiin testailuihin!:popcorn:

Diiselikissa: Tsemppiä seuraavaan ovikseen! Tosi ikävä homma tuo homealtistus:(, toivottavasti se ei kuitenkaan tule vaikuttamaan raskautumiseen!

Hurrrjasti plussaonnea kaikille!!! +++++++++:whistle:
 
Aia
Ranskis: eikä! :D Mä olen niiiiiin ajastani jäljessä! (mulla kestää tää viestin kirjottaminen niin kauan, kun pitää touhuta välissä kaikkea, että täällähän muuttuu tilanteet ihan täysin! :heart:jeeee, Onnea!!
Ja siis, mullahan ei ole tissikivuista tietoakaan!! :D
 

*******Torstai 3.5.2012************
[/SIZE]



Mukana:


nanakuu................tyttö..................kp2/28-34...........yk4
Meliah..........................................kp3/25-29............yk9
Nöhvi..............tyttö 07/10..............kp9/25-26............yk9
tiipula..............tyttö 05/11.............kp9/29-49............yk3
Emma82...... tyttö 10/01.................. kp10/30........... ...yk2
äiti -07............tyttö 01/07...............kp10/31................yk4
Nopponen.........tyttö 06/08.............kp15/30-35...........yk6
Salliina...............poika10/11..............kp17/?................yk1
Alisa84..............tyttö5/10.... ...........kp17/50-75...........yk?
Tine.................tyttö 10/11.............kp19/28-38...........yk5
Anu84............. poika 07/11... .........kp19/32-35..... .....yk1
MeaMinnis........poika 01/08.............kp19/28.................yk8
Icicle ....................06/11...............kp20/30-35............yk5
Neiti näpsän äiti..tyttö 10/08............kp20/28-32............yk16
bambina........................................kp21/27....... .........yk1
Tiuhti83.............poika03/06........... kp22/26-32.............yk10
aliisa10............poika 07/10.............kp22/30-36.............yk4
Omppuf............tyttö 11/10.............kp22/28-36.............yk13
MyDream..........poika 06/11.............kp24/30.................yk5
Pikku-Saara....tyttö 10/11...............kp24/29.................yk2
mama07..... .................................kp26/?...................yk1
Ruttunaama......poika 06/04.............kp29/24................yk22
Aura08...................12/08...............kp30/31-33...........yk4
NiQ..........................07/11............ kp30/32................yk3
laala..............tyttö05/09.................kp30/31-64...........yk2
Mememe........................................kp33/29?...............yk4



TAUSTAILIJAT

Maisapaisa
kiseliina
diiselikissa

Plussanneet:



Toukokuu
Aia(yk1), Ranskis(yk1)

Huhtikuu2012
Emilialainen(yk5), pink(yk6), Murunmami(yk4),LeenaT(yk2), Heeva (yk11)




Maaliskuu 2012
Haavemamma(yk3), annis_(yk7), Miraaz(yk5), Inari-11(yk3), Kiukuttelija(yk6), Lumpe(yk3), Katariine(yk3), taiska87(yk1),Vili-Jonkka(yk2), Tähtitaimi(yk7)

Helmikuu 2012
Saraheinä(yk1), Sannuli79(yk4), MeaMansikka(yk3), DsariaL(yk6), Hentunliisa(yk3), Rusina2010(yk4)

Tammikuu2012
salamanteri85(yk3), BiBa(yk6), _lumi_(yk2), nellinu(yk5), hömpi

Joulukuu 2011:
Lumikide(yk2), murmis(yk2),Littlestar(yk1),misupai(yk7),Krumeluu(yk8)

Marraskuu 2011:
Bubba(yk4), funny87(yk4), neito(yk2), kattiina(yk1), tiitulainen, tiiru(yk5)

Lokakuu2011:
Meriheponen(yk2), ki7i(yk2), muumimamma1983(yk1),leppäkerttu3(yk2),
Cristall(yk2), tilke(yk5),lavelyn(yk1),puppa(yk1),danuli79, torstai(yk2)

Syyskuu2011:
Rouva Möppiäinen(yk3, TaCa(yk1),Villany(yk2), pillipöllö(yk2)
Caisachu(yk4), Eebowi(yk2)

KADONNEET

Toiveikas84
Paipula


Päivityspyynnöt punaisella
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä