<3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.27<3

Joo o, mulle voi laittaa kp 1. Menkat alkoi siis tänään ja tais vaan ola kemiallinen raskaus. Yritys kiinnittyä.

On ihanaa päästä nyt kuitenkin uuteen kiertoon ja yrittää vaikkapa sitten tästä parin viikon päästä :) ! Ei tarvitse hermoilla että millon on mikäkin kiertopvä. Uusi yritys siis käyntiin.

Ostin btw eilen digitaalitestinkin :) ! Nyt sen voi siis säilyttää ja tehdä seuraavan kerran kun ei menkkoja kuulu.
 
NiQ
Täällä kans menkat varmaan alkaa kunnolla huomiseen mennessä, nyt on maha sen verran lujasti kipeä ja paperiin tuli vähä rusehtavaa :/ Toiveet oli kyllä tosi korkealla tässä kierrossa :'( Ja ärsyttää jos nää kierrot alkaa venyyn tämmösiksi, saiskohan jostain perhesuunnittelineuvolasta jotain apua että tais kierrot ihmismäisen pituisiksi...? Vai sanooko ne vaan että odottaa...?
 
Nöhvi
**********Perjantai 18.5.2012*********






Mukana:

Tiudeliini...........poika 05/11..............kp1/26-28.............yk2
Omppuf............tyttö 11/10.............kp6/28-36............yk14
MeaMinnis........poika 01/08.............kp7/28..................yk9
MyDream..........poika 06/11.............kp10/30.................yk6
bambina........................................kp11/27................yk2
Tiuhti83.............poika03/06........... .kp12/26-32............yk11
mama07..... ....................................kp12/29...............yk2
Kulkuriina..............tyttö11/09............kp14/24-?...........yk1
nanakuu................tyttö..................kp16/28-34...........yk4
Suikkis..................tyttö12/09...........kp17/23-29...........yk11
Meliah..........................................kp17/25-29..............yk9
Ruttunaama......poika 06/04.............kp19/24.................yk24
kurasaapas.........poika02/11............kp21/?..................yk1
Nöhvi..............tyttö 07/10..............kp23/25-26............yk9
tiipula..............tyttö 05/11.............kp23/29-49............yk3
Emma82...... tyttö 10/01.................. kp24/30........... ...yk2
äiti -07............tyttö 01/07...............kp24/31................yk4
Nopponen.........tyttö 06/08.............kp29/30-35.............yk6
Nopsu..............poika 02/09..............kp30/28................yk1
Elsiliini.... ..........poika6/10................kp31/33...............yk4
Salliina...............poika10/11..............kp31/?.................yk1
Alisa84..............tyttö5/10.... ...........kp31/50-75...........yk?
Icicle ....................06/11...............kp34/30-35............yk5
Pikku-Saara....tyttö 10/11...............kp38/29.................yk2
Aura08...................12/08...............kp44/31-33............yk4
NiQ..........................07/11............ kp44/32................yk3
laala..............tyttö05/09.................kp44/31-64............yk2
alley..............tyttö10/09..................kp?.......................yk?
mineea..............tyttö 02/10..................kp?...................yk?


TAUSTAILIJAT

Maisapaisa
kiseliina
diiselikissa

Plussanneet:



Toukokuu
Aia(yk1), Ranskis(yk1), Mememe(yk4), aliisa10(yk4), Tine(yk5), pesco(yk1), anu84 (yk1)

Huhtikuu2012
Emilialainen(yk5), pink(yk6), Murunmami(yk4),LeenaT(yk2), Heeva (yk11)


Maaliskuu 2012
Haavemamma(yk3), annis_(yk7), Miraaz(yk5), Inari-11(yk3), Kiukuttelija(yk6), Lumpe(yk3), Katariine(yk3), taiska87(yk1),Vili-Jonkka(yk2), Tähtitaimi(yk7)

Helmikuu 2012
Saraheinä(yk1), Sannuli79(yk4), MeaMansikka(yk3), DsariaL(yk6), Hentunliisa(yk3), Rusina2010(yk4)

Tammikuu2012
salamanteri85(yk3), BiBa(yk6), _lumi_(yk2), nellinu(yk5), hömpi

Joulukuu 2011:
Lumikide(yk2), murmis(yk2),Littlestar(yk1),misupai(yk7),Krumeluu(yk8)

Marraskuu 2011:
Bubba(yk4), funny87(yk4), neito(yk2), kattiina(yk1), tiitulainen, tiiru(yk5)

Lokakuu2011:
Meriheponen(yk2), ki7i(yk2), muumimamma1983(yk1),leppäkerttu3(yk2),
Cristall(yk2), tilke(yk5),lavelyn(yk1),puppa(yk1),danuli79, torstai(yk2)

Syyskuu2011:
Rouva Möppiäinen(yk3, TaCa(yk1),Villany(yk2), pillipöllö(yk2)
Caisachu(yk4), Eebowi(yk2)

KADONNEET

Toiveikas84
Paipula


Päivityspyynnöt punaisella
 
Nöhvi
Meliah: joo nyt saa toivottaa ihan sitä pahoinvointia :D Onneksi sait Salliinan kanssa remmiin päivittelemään :D Että ota nyt vaan hani ihan rauhassa, sä olet aika monta pinoa jo kunnostanut! Ja ONNEA ovisplussasta :heart: Mulla alkaa oireet tosi ajoissa ja kun ovisplussa pärähtää tauluun niin musta tuntuu että ovis on aika nopsaa sen jälkeen - 12h - max 24. Ainakin tuntemusten perusteella. Mutta siis moonta päivää aikaisemmin alkaa tuntemukset.

Meaminnis: kuulostaapa omituiselta :O Varmistustestiä ehdottomasti peliin!

Ruttunaama: palelu on hyvä merkki :) Esikoista odottaessa piti välillä olla kolmekin pitkähihaista päällekkäin että pärjäsi :D

Salliina: kyllä mä olen täältä palstalta lukenut useammastakin joilla testi on näyttänyt vasta tosi myöhään plussaa (tai yhtään mitään). Oliskohan ollut ihan oma ketjukin täällä (tai jollain vastaavalla palstalla)? Ja jossain oli ihan taulukkokin miten hcg nousee nopeimmillaan ja hitaimmillaan. Ja tuossa jälkimmäisessä se oli aika myöhään koska näkyi testissä. Harmi kun en tiedä miten sen taulukon löytäisi :confused: Täytyy vähän googlettaa..

Omppuf: Tsemppiä sinne niiden pillereiden ja oireiden kanssa!!! Onneksi aika kuluu nopsaan ja kohta säkin keikut tuolla piinapäässä pinoa :) Me ollaan lähdössä etelä-eurooppaan. Yhdistetty työ/lomamatka sekä kaupunki- että rantaloma :D Eli tehokkaasti käytetty viikko, onneksi vain pari päivää töitä ja loppu vapaata :) Ja perhe tietenkin mukana.

Nopsu: tervetuloa :wave: Siellä ollaankin jännäpäivissä! Toivottavasti tämä olisi tämmöinen pikavisiitti pinossa ja se plussa sieltä vielä pärähtäisi testiin!

Mineaa: en voi muuta sanoa kuin jaksamista :hug:

Tiudeliini ja NiQ: pahoittelut :hug: Nyt sitten uuteen nousuun!

ON: dpo7 ja oireita, hmmmm. No kaikenmaailman mahatuntemuksia (=luget) ja ihan kuin tissit olisi oudon tuntuiset? Voi olla että sekin johtuu lugeista? Vähän pitää jaksaa vielä odottaa.... onneksi on niin kiire että ehtii vaan tälleen iltaisin miettimään..
 
Kaikki varmaan jossain helatorstain vietossa, niin hiljasta ollu täällä tänään :) Ja Hyvä Suomi!! ;)

Omppuf, jaksuja hoitoihin, toivotaan hyvää tulosta :heart: En oo vielä testannut. Mä uskon, että mä tuntisin sen, jos olisin raskaana. Voisin kyllä tässä joku päivä testata, kunhan vaan muistaisin ottaa aamupissasta :D Oon niin aamuntorkku, että ihan unohtuu joka aamu :D

Nopsu, toivottavasti käyt vain pikapikaa täällä kääntymässä ja sitten odotuspuolelle! :)

Mineea, :hug: Varmasti harmittaa tuo tilanne :( Uskon tosin, että miestäkin harmittaa ja näyttää sen omalla tavallaan. Toivottavasti saatte keskusteltua! Ja toki toki, tänne vaan purkamaan tuntojaan, niin mäkin aina :)

Tiudeliini, pahoittelut menkoista :( Mutta tsemppiä uuteen kiertoon! Uskon, että sun digin osto on hyvä enne, että sille tulee ennen pitkää käyttöä :)

NiQ, :hug: Jospa ne ei kuitenkaan alkais? Mutta jaksamisia, jos hanat aukeaa!! Mä en osaa sanoa mitään tuohon perhesuunnitteluneuvolajuttuun...

ON: Ei vuoda vieläkään, ei. Ei tunnu miltään. Käynnistysongelmia on kropalla. Kaipa sitä vois taas testata, kun vaan joskus muistas aamulla jo... Harmittaa tosiaan, jos alkaa kierto venyä. Tosin mulla "vasta" kp31 huomenna, mutta mennyt näin pitkälle ensimmäistä kertaa aaaaaikoihin. Niin joo, vähän juilii kyllä alavatsaa, jos oikein jää kuuntelemaan. Mutta ei kovasti. Alkais vaan nyt se vuoto.
 
Pitkästä aikaa täällä, minulle voi päivittää kp 5/29 ja yk 3. Vähän veikkailinkin, ettei viime kierrossa tehot riittäneet...

Plussia oli sadellut, ihanaa, onnittelut kaikille!

Nöhvi, kuulostaa hauskalta matkalta!

Mineaa, tämä on siitä mukava paikka että tänne voi avautua jos jotain on sydämellä.:)

Omaan napaan ei kummempaa, jospa kolmas kierto toden sanoo. Ammattikyselyä oli, minä olen kans "konsultinretku" ja ammatiltani OTK. Nyt tosin vielä kotona hoidan meidän 7 kk ikäistä tyttöä. Ei ole ihan hirveä ikävä töihin, ainakaan vielä.:D
 
NiQ
Eipä oo hanat auennut, eikä sen kerran jälkeen näkynyt mitään paperissakaan. Alamahasärky on kyllä aika tähtitieteellinen. Jotenkin sitä on niin naiivi, että kuvittelee taas että josko se täti ei tulisikaan. Mutta tulee se, huomisen aikana aika varmasti koska mulla alkaa menkat aina samalla tavalla, että edellispäivänä tulee paperiin hieman rusehtavaa. Tyhmää ja ihan "sairasta" tämä vauvakuumeilu, kun mulla tuntuu menevän niin yli. Ei olisi tietenkään saanut toivoa mitään sen kummempaa tästä kierrosta :headwall: Hassua kuinka olen oikeassa elämässä ehkä maailman realistisin ja aina niin jalat maassa olevaa tyyppiä ja täällä vauvakuumeisena sitten höperöin pää pilvissä ja kantapäät metrin korkeudessa :kieh:

Nöhvi Toivotaan, että oudot tuntemukset ei olisikaan lugejen aikaansaannoksia ja tyhmätyhmätyhmä täti tajuaisi pysytellä kaukana :stick:

Salliina Mua ihan jänskättää sun puolestas, pidän täällä peukut ja varpaat pystyssä :p Ja toivotaan ettei kierrot alkaisi venyä, nää pitkät kierrot on ihan suoraan sanottuna sieltä pimeimmästä paikkaa :/

Mineea :hug: Voimia! Onneksi lego-terapia on tehokasta pienen legoinsinöörin kanssa :)

Omppuf Toivottavasti et hikoile turhaan :popcorn: :D

Tiudeliinille pahoittelut tyhmän tädin puolesta! Höyhennetään se saamarin akka toiselle planeetalle täältä! :kieh:

Tervetuloa Nopsu :flower: Olkoon vierailusi lyhyt ja tehokas! :) Mikäs se onkaan tehokkaampi itsensä tutkiskelija kuin vauvakuumeinen nainen, mä olen ainakin alkanut jo epäilemään mielenterveyttäni näiden joka kierron oireiden takia :LOL:

Plussailkaahan naiset! :attn: :heart:
 
Viimeksi muokattu:
Nöhvi, mä yritin sun vihjeiden perusteella etsiä niitä keskusteluja noista hcg-arvoista, jotain löysinkin, kiitos :) Ja sun oireista, mä pidän niiiiiin peukkuja!!

Pikku-Saara, :hug: No mutta tästä kierrosta sitten!!

NiQ, mä niin toivon, ettei sulla ala menkat! Ja joo, itekin oon ihan höperö tän vauvakuumeen kanssa. Se lienee normaalia ;)

anu84, kiitos hurjasti!

ON: Tein sitten sen testin... Nega... Ei paljon kannata noita testejä enää tehdä :) Menee vaan rahaa. Onneks mulla loppu ne nyt :D En osta uusia sitten lisää piiiitkään aikaan :D Tai sitten ostan, jos oikeesti on jotain raskausoireita! Mutta nyt odottelen vaan sitä vuotoa. Voihan se olla, että se venyy vaan. Ja sitä paitsi, mulla tuli siellä kp15-kp17 muistaakseni tosi paljon valkovuotoa, että jos ne oli ovisoireita, niin sittenhän ei tässä pitäis mennä enää pitkä aika, ennen ku vuoto alkas. Niin mä oon tosin sanonut koko ajan :D Mutta rasittaa tämä. Edelleen vähän juilii alavatsaa, mutta mitään ei tule. Pääsee varmaan helpotuksen itku, kun sitten vihdoin aukeaa hanat :)
 
Pikainen päivitys täältä.
Menossa Dpo 10. Eilen tein testin. Ehkä oli haamuinen, mutta voi olla että kuvittelin vain. Sunnuntaina uutta testiä kehiin.

Eka viikko työharjoittelussa menossa. Joten jätin ihan suosiolla tämän palstailun pariksi päiväksi tauolle.

Opiskelen lähihoitajaksi. Valmistun syksyllä, osaamisalana mielenterveys ja päihde. Nyt olen työharjoittelussa päihdekuntoutoutus yksikössä, jossa käytetään yhteisökuntoutusta. Kovasti olen tykännyt tähän asti.
 
Helou kaikki!

Täällä on pian 30vuotias yhden pienen tytön äiti. Tyttönen on syntynyt 12/10 ja ollaan ajateltu että pikkusisarus olisi tervetullut milloin vain.
Olinkin imetyksen lopetuksen jälkeen (elokuussa lopetin) jo heti raskaana, mutta viikolla 12 ultrassa huomattiin sen olevan tuulimuna :'(
Vuoto alkoi onneksi itsestään viikolla 14 ja siitä asti sitten toivottu että tärppäisin luomusti koska esikoista tehtiin monta vuotta ja clomeilla ja teroilla saatiin tytär aikaiseksi.
Mutta ei se toivominen pelkästään auta, vaan sainpahan clomeja taas. Teroja en enää tarvinnut kun tuon tm/km jälkeen kierto ollut suht. säännöllistä ensimmäisen kerran elämässäni.
Ja tänään on sitten kp 2, eli maanantaina saan napata ekan clomin.

Eli jos joukkoon sopiin, yrittämään ja kuumeilemaan tulisin mukaan =)

Lilleri82 tyttö 12/10 kp2/27-35
 
Heipat taas, johan on aika vierähtänyt töitä paiskiessa ja viimeisiä koulutehtäviä kokoon kaapiessa!

Nopsu ja Lilleri82:
Tervetuoloa ja toivottavasti pääsette pian jatkamaan matkaa raskautuneisiin!

Johan on paljon oireilevia ja haamusia bonganeita, tsemppiä ja toivottavasti kaikilla kyytiläinen matkassa.

Ja pahoittelut niille, joiden luokse tuo ikävä sukulaisnainen kurvaillut tai joiden pieni ei matkaan ole toiveista huolimatta tarttunutkaan :hug: Muistetaan kuitenkin, että kaikilla meillä täällä on toivoa ja todennäköisyys raskautua ennemmin tai myöhemmin!

ON: Laskureiden mukaan oviksen olisi pitänyt olla ti tai ke, mutta oireita ei ole ollut minkäänlaisia (ja olen tota kroppaa tarkkaillut herkeämättä)! Pupuiltu on huolella ja hellyyydellä eli jos munanen on irronnut niin siimahäntiä pitäisi olla ollunna paikalla :LOL:! En kyllä edelleenkään osaa sanoa millaiseksi toi kierto nyt muodostuu, joten voipi olla, että ovis tulee vasta viikonloppuna/alkuviikosta?

Oletteko muut miettineet esikoisten suhtautumista pikkukakkosiin? Meidän tyttö on aina sanonut, ettei missään nimessä halua sisaruksia ja tuntuu muutenkin inhoavan vauvoja. Olenkin viimeaikoina paljon miettinyt mitenköhän tuo asian sitten ottaa jos ja kun pikkukakkonen on tuloillaan... Ehkäpä tuo tuosta heltyy kun todellinen tilanne on edessä...Tai sitten meillä on toooosi vaikeat ajat edessä, neiti kun on muutenkin melkoinen villikko!
 
Pikainen pyörähdys täälläkin :)

Onnea anu84 :heart: ja tietty muille plussanneille.

Mä niin toivon pääseväni joukkuun mukaan :) Yleensä viikko ennen menkkoja alkaa naama kukkii, mut 1 vaivanen finni tullut :) rinnatkin hieman arat...asentoa vahtaessa nippasee välillä nivusista...ja monta muuta oiretta...
Mut mun tuurilla taas kuvitellut oireet...toivotaan...
 
Nöhvi
**********Lauantai 19.5.2012*********






Mukana:

Nopsu..............poika 02/09..............kp3/28................yk2
Tiudeliini...........poika 05/11..............kp3/26-28.............yk2
Lilleri82............tyttö 12/10..............kp3/27-35.............yk?
Pikku-Saara....tyttö 10/11...............kp6/29.................yk3
Omppuf............tyttö 11/10.............kp7/28-36............yk14
MeaMinnis........poika 01/08.............kp8/28..................yk9
MyDream..........poika 06/11.............kp11/30.................yk6
bambina........................................kp12/27................yk2
Tiuhti83.............poika03/06........... .kp13/26-32............yk11
mama07..... ....................................kp13/29...............yk2
Kulkuriina..............tyttö11/09............kp15/24-?...........yk1
nanakuu................tyttö..................kp17/28-34...........yk4
Suikkis..................tyttö12/09...........kp18/23-29...........yk11
Meliah..........................................kp18/25-29..............yk9
Ruttunaama......poika 06/04.............kp20/24.................yk24
kurasaapas.........poika02/11............kp22/?..................yk1
Nöhvi..............tyttö 07/10..............kp24/25-26............yk9
tiipula..............tyttö 05/11.............kp24/29-49............yk3
Emma82...... tyttö 10/01.................. kp25/30........... ...yk2
äiti -07............tyttö 01/07...............kp25/31................yk4
Nopponen.........tyttö 06/08.............kp30/30-35.............yk6
Elsiliini.... ..........poika6/10................kp32/33...............yk4
Salliina...............poika10/11..............kp32/?.................yk1
Alisa84..............tyttö5/10.... ...........kp32/50-75...........yk?
Icicle ....................06/11...............kp35/30-35............yk5
Aura08...................12/08...............kp45/31-33............yk4
NiQ..........................07/11............ kp45/32................yk3
laala..............tyttö05/09.................kp45/31-64............yk2
alley..............tyttö10/09..................kp?.......................yk?
mineea..............tyttö 02/10..................kp?...................yk?


TAUSTAILIJAT

Maisapaisa
kiseliina
diiselikissa

Plussanneet:



Toukokuu
Aia(yk1), Ranskis(yk1), Mememe(yk4), aliisa10(yk4), Tine(yk5), pesco(yk1), anu84 (yk1)

Huhtikuu2012
Emilialainen(yk5), pink(yk6), Murunmami(yk4),LeenaT(yk2), Heeva (yk11)


Maaliskuu 2012
Haavemamma(yk3), annis_(yk7), Miraaz(yk5), Inari-11(yk3), Kiukuttelija(yk6), Lumpe(yk3), Katariine(yk3), taiska87(yk1),Vili-Jonkka(yk2), Tähtitaimi(yk7)

Helmikuu 2012
Saraheinä(yk1), Sannuli79(yk4), MeaMansikka(yk3), DsariaL(yk6), Hentunliisa(yk3), Rusina2010(yk4)

Tammikuu2012
salamanteri85(yk3), BiBa(yk6), _lumi_(yk2), nellinu(yk5), hömpi

Joulukuu 2011:
Lumikide(yk2), murmis(yk2),Littlestar(yk1),misupai(yk7),Krumeluu(yk8)

Marraskuu 2011:
Bubba(yk4), funny87(yk4), neito(yk2), kattiina(yk1), tiitulainen, tiiru(yk5)

Lokakuu2011:
Meriheponen(yk2), ki7i(yk2), muumimamma1983(yk1),leppäkerttu3(yk2),
Cristall(yk2), tilke(yk5),lavelyn(yk1),puppa(yk1),danuli79, torstai(yk2)

Syyskuu2011:
Rouva Möppiäinen(yk3, TaCa(yk1),Villany(yk2), pillipöllö(yk2)
Caisachu(yk4), Eebowi(yk2)

KADONNEET

Toiveikas84
Paipula


Päivityspyynnöt punaisella
 
anu84, sulla ihanat viivat :heart:

Emma82, mä niin pidän sulle peukkuja sunnuntaille!!

Lilleri82, tervetuloa joukkoon, toivottavasti jätät meidät pian ja suuntaat odotuspuolelle ;)

Kulkuriina, nyt vaan sit varmistushakemuksia pitkin viikkoa :) Vähän ollaan mietitty esikoisen suhtautumista siihen, jos joskus saisi sisaruksen. Hän on nimittäin molempien isovanhempien ainoa lapsenlapsi tällä hetkellä, niin voi onnetonta, kun joutuu sitten jakamaan saamansa huomion! Ei riitä, että vanhempien huomion joutuu jakamaan, vaan myös isovanhempien :) No, kasvattaahan se. Sellanen mammanpoika ollut viime aikoina kyllä, että näyttää eroahdistus tulleen meille kyläilemään, hiphei.

äiti -07, jospa ne nyt olis niitä oikeita oireita :)

Nopsu, tsempit uuteen kiertoon!!

ON: Täällä mä vaan roikun päivästä ja illasta toiseen. Päiväkirja on kirjoitettu jo puhki. Ärsyttää, ettei voi vuoto alkaa. Taidan pariksi päiväksi siirtyä takavasemmalle. Sitä paitsi - kaipa niitä raskausviivoja testeihin on vain rajallinen määrä ja siks ne ei vaan oo ehtineet mulle tällä kertaa ;) Jospa niillä olis vaikka ens kuussa aikaa??
 
  • Tykkää
Reactions: anu84
Nöhvi
Palstalla on tosiaankin ollut hiljaista, monella varmaan pitkä viikonloppu :)

Salliina: Voi nega :( Löysin alla olevan taulukon. En yhtään tiedä kuinka luotettavaa tietoa on? Mutta tuossa ekana on dpo, tokana hcg luku ihmiselle jolla se nousee hitaasti ja vikana ihmiselle jolla nousee hitaasti:

dpo mIU/ml mIU/ml
6 0,5 4,5
9 1 9
12 2 18
15 4 36
18 8 72
21 16 144
24 32 288
27 64 576

Pikku-Saara: pahoittelut menkoista, mutta kolmas kerta toden sanoo! Ja jes, lisää konsultinretkuja palstalle ;)

NiQ: Toivotaan että täti jättää tulematta siihen osoitteeseen!

Emma: jännää, vaadimme lisätestiä :popcorn:

Tervetuloa Lilleri :wave: Mikäs yk voidaan laittaa tuonne listaan?

Kulkuriina: toivottavasti siimahännät ovat tavoittaneet munasen :D Luultavasti esikko on mustasukkainen jos se toinen joskus saadaan. On tottunut jo olemaan ainokainenpienokainen :D

äiti-07: pidetään peukut pystyssä :)

Nopsu: Tsemppiä tulevaan kiertoon!

Heh, enpäs ole ennen kuullutkaan "kuppi-raskaustestistä", törmäsinpä semmoiseen. Eli siis pissataan vaan kuppiin, missä on kiinni semmoinen tunnistin ja näyttö. Ja on vielä herkkäkin :D Vitsit tommosiahan pitää saada! Jotenkin vaan hassu ajatus.

on: dpo9 ja oireet... edelleen mahakipuja. No eilen piti ravata vessassa noin tuhat kertaa, mutta se voi johtua siitä että join noin tuhat litraa vettä. Tähän asti on mennyt suht helposti päivät kun ei ole ehtinyt miettimään, viikonloppu vaan vähän "pahensi" tilannetta. Musta on tullut aika pessimistinen raskautumisen suhteen, mutta ehkä se on vaan keino suojautua pettymyksiltä. Vaikka ainan se nega ja menkat on pettymyksiä. Nyt arvon pitäisikö joskus testata, vai odottaa vaan menkkoja. Tosin jos testaisi niin tietäisi kantsisko lopettaa luget ajoissa, hmm....

On: dpo9
 
Mä aattelinkin et jotain unohtu, laitetaan yk 4
Kiitos tervetulo toivotuksista. Itse ihmettelen ja pohdin et voinkohan aloittaa niitä clomeja lainkaan kun niissä käyttöohjeissa lukee et jos kuukautiset ovat niukat niin ei sais syödä niitä. Ja tää kierto on kyllä tosi niukka.... Viimeks oli runsaat ja sitä edelliset oli niukat.
No pitää kattoo sit maanantaina.
Mä vein tytön just mummulaan yökylään ja me mennään miehen kans syömään :heart:
Hauskaa viikonloppua kaikille!
 
Nöhvi
**********Sunnuntai 20.5.2012*********






Mukana:

Nopsu..............poika 02/09..............kp4/28................yk2
Tiudeliini...........poika 05/11..............kp4/26-28.............yk2
Lilleri82............tyttö 12/10..............kp4/27-35.............yk4
Pikku-Saara....tyttö 10/11...............kp7/29.................yk3
Omppuf............tyttö 11/10.............kp8/28-36............yk14
MeaMinnis........poika 01/08.............kp9/28..................yk9
MyDream..........poika 06/11.............kp12/30.................yk6
bambina........................................kp13/27................yk2
Tiuhti83.............poika03/06........... .kp14/26-32............yk11
mama07..... ....................................kp14/29...............yk2
Kulkuriina..............tyttö11/09............kp16/24-?...........yk1
nanakuu................tyttö..................kp18/28-34...........yk4
Suikkis..................tyttö12/09...........kp19/23-29...........yk11
Meliah..........................................kp19/25-29..............yk9
Ruttunaama......poika 06/04.............kp21/24.................yk24
kurasaapas.........poika02/11............kp23/?..................yk1
Nöhvi..............tyttö 07/10..............kp25/25-26............yk9
tiipula..............tyttö 05/11.............kp25/29-49............yk3
Emma82...... tyttö 10/01.................. kp26/30........... ...yk2
äiti -07............tyttö 01/07...............kp26/31................yk4
Nopponen.........tyttö 06/08.............kp31/30-35.............yk6
Elsiliini.... ..........poika6/10................kp33/33...............yk4
Salliina...............poika10/11..............kp33/?.................yk1
Alisa84..............tyttö5/10.... ...........kp33/50-75...........yk?
Icicle ....................06/11...............kp36/30-35............yk5
Aura08...................12/08...............kp46/31-33............yk4
NiQ..........................07/11............ kp46/32................yk3
laala..............tyttö05/09.................kp46/31-64............yk2
alley..............tyttö10/09..................kp?.......................yk?
mineea..............tyttö 02/10..................kp?...................yk?


TAUSTAILIJAT

Maisapaisa
kiseliina
diiselikissa

Plussanneet:



Toukokuu
Aia(yk1), Ranskis(yk1), Mememe(yk4), aliisa10(yk4), Tine(yk5), pesco(yk1), anu84 (yk1)

Huhtikuu2012
Emilialainen(yk5), pink(yk6), Murunmami(yk4),LeenaT(yk2), Heeva (yk11)


Maaliskuu 2012
Haavemamma(yk3), annis_(yk7), Miraaz(yk5), Inari-11(yk3), Kiukuttelija(yk6), Lumpe(yk3), Katariine(yk3), taiska87(yk1),Vili-Jonkka(yk2), Tähtitaimi(yk7)

Helmikuu 2012
Saraheinä(yk1), Sannuli79(yk4), MeaMansikka(yk3), DsariaL(yk6), Hentunliisa(yk3), Rusina2010(yk4)

Tammikuu2012
salamanteri85(yk3), BiBa(yk6), _lumi_(yk2), nellinu(yk5), hömpi

Joulukuu 2011:
Lumikide(yk2), murmis(yk2),Littlestar(yk1),misupai(yk7),Krumeluu(yk8)

Marraskuu 2011:
Bubba(yk4), funny87(yk4), neito(yk2), kattiina(yk1), tiitulainen, tiiru(yk5)

Lokakuu2011:
Meriheponen(yk2), ki7i(yk2), muumimamma1983(yk1),leppäkerttu3(yk2),
Cristall(yk2), tilke(yk5),lavelyn(yk1),puppa(yk1),danuli79, torstai(yk2)

Syyskuu2011:
Rouva Möppiäinen(yk3, TaCa(yk1),Villany(yk2), pillipöllö(yk2)
Caisachu(yk4), Eebowi(yk2)

KADONNEET

Toiveikas84
Paipula


Päivityspyynnöt punaisella
 
hui miten paljon taas uutta asiaa! Puolet menee nyt ohi, kun kännykällä yritän vähän selailla... Mutta uusille tervetuloa! :) ja anulla niin hienot viivat! Mahtava muutos tapahtui yhdessä yössä! :D muita kommentoin sitten kun pääsen koneelle alkuviikosta! Enkä pääse edes vaihtamaan riviä...mutta omaa napaa sen verran että erittäin kaunis O+ saatu illalla tikkuun ja heti tehtiin talletukset. Ei se helppoa ollut mutta saatiin kuitenkin homma hoidettua! :LOL: tästä on hyvä jatkaa...öitä kaikille! :)
 
  • Tykkää
Reactions: Naneni ja anu84
Mä en laita nyt muuta ku omanapailua, kun täytyy joutua. Vihdoin ja viimein vuoto alkoi!! Tai siis, eihän toi 32 päivää niin pitkä kierto ole, mutta tuntui siltä sen 24 päivän jälkeen... Mut siis, illalla alkoi tuhruttelu, yöllä sitten raahauduin jo Burana-kaapille ja nukahdin vasta kun lääke vaikutti. Kyllä vuotaa! Nyt sitten uuteen yritykseen! Tänään alkaa greippimehukuuri ja siis Salliina...............poika10/11..............kp1/32.................yk2, siis kp1 tälle sunnuntaille!

Ainiin, kannustetaas sitten Leijonille mitali!! :)
 
Nopsu: tervetuloa joukkoon! :)
Mineaa: Kurja kun miehesi reagoi tuolla lailla! Oon huomannu että ihmiset purkaa erilailla surua, jospa sinun miehesi käsittelee sen suuttumuksen kautta? :eek: Ja tämä paikka tosiaan on sitä varten, et pystyy purkamaan ilojaan ja surujaan ihan avoimesti :)
Tiudeliini: Pahoittelut uudesta kierrosta :(
NiQ: Onko siellä tilanteessa tapahtunu muutosta?
Nöhvi: Niinhän se olikin , oon varmasti aikasemminkin kysyny mutta tässä ajan mittaan unohtunu :) kuulostaa tosi ihanalta. Mekin tietty otetaan tuo lapsi mukaan, en mä pystyis kahta viikkoa olemaan erossa. :eek: Millon ajattelit testiä tehä? :)
Salliina: Pahoittelut sinnekkin menkoista :( toivotaan tämän kierron sitten olevan SE onnekas :)
Pikku-saara: Pahoittelut sinnekkin! :( Olkoon kolmas kerta se plussakierto ;)
Emma: Testipäivitystä???? :O:) Jännäks vetää!!
lilleri: tervetuloa! Pahoittelut kohtaamastanne surusta :( Täällä tausta melko samanlainen, esikkoa tehtiin pikkusen reilu kaksi vuotta luomu/taukokierrosta tärppi. Nyt clomeja menossa 2.kierto. Toivotaan sinne pikaista plussaa!
Kulkuriina: Uskon että tilanne on ihan eri kun saa oikeesti sen pikkusisaren, se valmistelu on siinä varmaan kaikista tärkeintä. :) Ajattelin että esikon olis kiva keksiä vauvalle maha-nimi (sitten jos on niin iso että ymmärtää). Ottaa vaikka kauppaan valikoimaan kun ostaa vauvalle vaatteita ja semmosta? Äiti on sanonu mun olleen joskus aika mustis, mutta tuommosilla jutuilla saanut kelkan käännettyä.
äiti07: Plussaisia tuulia viimeisiin jänniinpäiviin +++ puuh
Nopsu: Pahoittelut menkoista :(
bambina: Jee! hurrahuudot ja aploodit O+:sta :) Kyllähän nyt loppukiertoon tuli lisää jännäilykertoimia.

(.) Innostuin viimein niistä digitaalisista ovistesteistä. Sitten rupesin opettelee sitä lämpöjen mittailua, ja yritän opetella myös fertilityfriendin käyttämistä :D Uskoisin että eilen pääsin melko jyvälle ideasta. :) Päänsärky on loppu <3 Hullu rääkki alkaa viimein tuottaa tulosta, viimein uskaltauduin puntarille ja paino on tammikuusta tippunu melkein 66kg:sta 60,5!!! Tavoite ei oo siis hirveän kaukana enää :) Happyhappy <3 selvennykseks oon siis 158 "pitkä".
 
NiQ
Kiitos Omppuf kysymästä! Täällä ollaan vähä pää pyörällä että mitäs tämä oikein on. Silloin 16.5 tuli kerran paperiin vähän sitä rusehtavaa ja sen jälkeen kerran ihan kirkasta verta tippa. (Siis tyyliin niin vähän että todella sai molemmilla kerroilla katsoa tarkasti :D). Menkkajomotuksetkin on pääsääntöisesti poistunut, silloin tällöin tulee hetkeksi ja lähtee taasen pois. Ajattelin josko saisi ensi viikolla aikaiseksi soitella sinne perhesuunnitteluneuvolaan että oisko jotain apuja tämän kierron pituuden kanssa. Mulla kun ei oo ikinä ollut mitään välivuotoja (tai eipä tuota nyt hyvällä huumorintajullakaan voi sanoa vuodoksi saati edes tiputteluksi) ja osaimetyksen lopettamisestakin on jo 5kk aikaa. Raskautumiseen en jaksa enää uskoa näillä kiertopäivillä... :/ Ja onnea Omppuf painonpudotuksesta, hieno saavutus! Itsellä tökkii sekin ja nyt on tullut vähän takaisinkin kun saamattomuuttaan on niin laiskistunut :/

Muoks! edellisen negan oon tehny toissa-aamuna. Ja Salliinalle tätipahoittelut! :hug:
 
Viimeksi muokattu:
Jaahas, vähän paremmalla ajalla nyt... =)

Emma: mäkin kaipailen testipäivityksiä!!! mikä tilanne??

Lilleri: teillä aika rankka kokemus takana...toivotaan, että tärppää pian ja siellä olis kyytiläinen mukana!!! :hug: :)

kulkuriina: toivotaan, että ovis on ollut jokatapauksessa, vaikka tuntemuksia ei olisikaan! en ole miettinyt esikoisen suhtautumista pikkusisarukseen...tuntuu vielä niin kaukaiselta ajatukselta, en uskalla ajatella niin pitkälle...jos sitä toista ei koskaan tulekaan. joo, tosi optimistista ajattelua, hah! :D

Nopsu: tsemppiä seuraavan oviksen bongaamiseen! :D

Nöhvi: vieläkö on tuntemuksia??? ;) ootko jo testaillut?

salliina: höh :( olin ihan varma, että olisit raskaana. mutta jos jotain hyvää, niin kierto ei venynyt tuon pidemmäksi, ja uusi yrityskierto voi alkaa! melko hyvin tuo sun kroppa toimii siihen nähden, kuinka pieni teidän ensimmäinen vielä on. :) :hug: muutamilla tutuilla kierrot on ollu 70-90 pvää. se kyllä vetäis vähän mielen matalaks, joten ei muuta kun uuteen nousuun!!! :D

meliah: onko mitään oireita? miten oviksen hyödyntäminen onnistui, ehtikö mies työmatkalta ajoissa kotiin?? :D

anu: vielä täytyy kehaista hienoja viivoja! :heart: tuossa sen just näkee, että yhdessä yössä voi tapahtua noin paljon! eli ei kannattais testailla liian aikaisin... ja vaikka näyttäis negaa toissapäivänä, niin saattais muuttua vaikka plussaksi! hienoa! :D

Omppuf: paljon onnea hienosta painonpudotuksesta!!! =) kuinka kauan vei aikaa sen saavuttamiseksi? mulla olis sama urakka myös...oon onnistunut jo pääsemään vähän alkuun, mutta vielä olis sellanen 7-10kg jäljellä, riippuu kuinka timmiin kuntoon haluaa... ;) mutta nyt junnaa taas paikallaan. :( ja mikä tuo fertilityfriend on??

ON: tosiaan eilen sain älyttömän hienon O+ tikkuun, mutta mikä oudointa, niin viiva oli samanmoinen tänä aamuna, eli 12h päästä edellisestä ovistestistä... voiko se pysyä niin vahvana noin pitkään?? ja just tein taas, eli nyt se on ollut 16 h tosi vahva...?? mistä tosta nyt sit tietää, että koska se oikeesti on? eilen tehtiin talletuksia ja tänään enää ei oo mahdollista, niin riittääköhän tuo eilinen. prkl. :headwall: ärsyttää tää, kun se kuukauden mahdollisuus on hetkessä ohi, ja sit pitää taas odottaa piiiitkä aika seuraavaa mahdollisuutta.
 
  • Tykkää
Reactions: anu84

Yhteistyössä