<3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.27<3

heipsan! :wave:

Ruttunaama: aina ne taitaa ne toiveet nousta loppukiertoa kohden...mutta kuitenkin sulla vaikuttais lupaavalta, joten miksipä ei elättelis toiveita!!! :D pidetään peukkuja!

suikkis: höh. :hug: hus pois virtsikset!!! :kieh:

Hjannah: tervetuloa ja tsemppiä koitokseen! :flower:

Elsiliini: pahoittelut menkoista!!! :hug: nyt uuteen kiertoon älytön tsemppi päälle! :D minkäs verran on jo litkitty greippimehua?? ;)

diiselikissa: AIVAN IHANIA UUTISIA!!! :heart: niiiiiin paljon onnea ja tarroja ja liimaa ja kaikenlaista!!! :D

Omppuf: kiitos selvennyksestä! en tiennyt että ovistestit voi näyttää niin kauan plussaa!! :O mutta jos se tosiaan lasketaan siitä ekasta plussasta, niin sitten tänään taitais olla dpo2...en oo ihan varma.
ja nuo on kamalia tilanteita, kun "tietää", että joku läheinen tekee virheen jossain asiassa/tilanteessa, mutta kun ei itse mahda sille mitään...kamalaa seurata vierestä, eikä hyödytä jälkeenpäin mennä sanoon, että mähän sanoin... damn...

Laala: monelle tulee menkat vaikka onkin raskaana...ja juuri silloin kun menkkojen periaatteessa kuuluisi alkaa, joten älä heitä kirvestä kaivoon ihan vielä..ainakaan kovin syvälle. ;)

Tiudeliini: tsemppiä oviksen hyödyntämiseen!! :LOL:

mama07: pidetään peukkuja..tsemppiä piinailuun! meillä vähän sama, että vähillä talletuksilla mennään, joten siksi ei ole toiveet kauheen korkeella...mutta ei auta muu kuin ootella.

alley: kinkkinen tilanne. toivottavasti saat järkättyä niin, ettet joudu kertomaan. mulla ihan sama fiilis, etten haluu oikeen kenekään tietävän, kun aina katseet hakeutuu vatsan seudulle ja alkaa se kyseleminen...
mites muuten häät sujuivat?? :D

Nöhvi: kiitos sullekin ovis-asiantuntijuudesta!! :D en tiennyt moista. TOIVON SULLE PLUSSAA NIIN KOVIN!!! Nyt vaan kunnon testiä kehiin!

Nopponen: :hug: :hug: ehkä se vielä muuttuu plussaksi??

meliah: kuulostaa kyllä hyvältä, eihän se vaadi kun sen yhden kerran..ehkä laatu korvaa nyt määrän? ;) kovasti tsemppiä loppukierron piinapäiviin!! :D

Emma: paljon onnea plussasta!!!!! :heart:

salliina: mitä kuuluu???

NiQ: mikäs on siellä tilanne?

Kylläpä noita plussia nyt satelee toukokuulle! hienoa!! :D

ON: dpo"jotain tosi vähän". sellanen tunne, ettei tässä kierrossa ole voinut tärpätä. eli ei-minkäänlainen-tunne. mutta vielä on niin vähän yritystä takana, etten viitsi valittaa. ehkä se plussa tulee sitten joskus. hope so. nyt on elämässä niin kiirusta aikaa, joten toisaalta hyvä, että aika menee nopeesti ens menkkojen alkuun...
 
Viimeksi muokattu:
Heippa kaikille! Uusi kuumeilija ilmottautuu mukaan :wave:

Oon jo tovin jos toisen lukenut tätä palstaa ja nyt vihdoin jaksoin itsekin alkaa kirjottelee.. :) Taustaa sen verran, että itse oon 26 vuotias pienen pojan äiti. Poika syntyi 2011 lokakuussa, eli itseasiassa eilen herralle tuli ikää 7kk :heart: Vuoden alusta saakka oon jo toisesta kuumeillut, mutta isäntä ei oikeen ole lämmennyt idealle, mutta nyt oon saanut sen ylipuhuttua siihen, että syksyllä alotettaisi yritys.. Tosin eipä meillä nytkään ole ehkäsyä käytössä, joten saa nähdä, että tarviiko syksyyn saakka odotella :LOL: Mulla ei vielä kuukautisia tullut ollenkaan esikoisen syntymän jälkeen.. Jospa ne nyt pikku hiljaa alkaisi, kun oon vasta nyt alkanut tota esikoista vierottaa tissistä, nyt on 2 iltaa nukahtanut omaan sänkyyn ilman tissiä eikä edes ole tarvinnut pahemmin taistella, 10-15 min se siellä jaksaa kitistä ja sitten nukahtaa.. :)

Mut voi tohon listalle laittaa tiedoilla Nannamamma ... poika 10/11 ... kp -/- ... yk -

Täytyy nyt toivoo, että jonkinlainen kierto tässä alkaisi nyt kun tuo imetyskin alkaa olla ohi.. että _ihan viimeistään_ sillon syksyllä päästäisi oikeasti yritys aloittamaan.. :) Toisaalta toi isännän asenne ärsyttää, kun se ei oikeen halua puhua tästä yrittämisasiasta ja on sitä mieltä, että ei vielä toista lasta, mutta silti aina vetelee paljaalla loppuun saakka.. Huoh.. :whistle:
 
NiQ
bambinalle tsempitykset, että o-plussailut tuottaisi toivotun tuloksen parin viikon päästä toisenlaisiin plussailuihin ;) On kyllä niin ärsyttävää, kun joutuu aina odottamaan seuraavaa mahdollisuutta ikuisuuden (miten ihmeessä ne ihmisen onnistuukin tuleen vahingossa raskaaksi näillä todennäköisyyksillä?! :D okei joo, vitsivitsi!). On ihan tupla-ärsyttävää vielä jos noi hemmetin kiertopäivät vaan venyy ja venyy!

Voi Ruttunaama toivottavasti olis sitä ihanaa nippailua! Sinä olisit kyllä sen ansainnut jo jos kuka, kun oot pisimpään odotellutkin :) Mä pidän lujasti peukkuja!

Hjannah Tervetuloa! Taisitkin aikanaan olla samassa heinäkuun pinossa :) Nannamammalle myös tervetuloa!

Lalaallakin ärsyttävän pitkää kiertoo pukkaa! Toivottavasti ne nyt siitä järkevöityisi!

diiselikissalle isot onnittelut! :flower:

meliah Liityn ehdottomasti valeraskaus ry:n joukkoihin :LOL: esikoisestakin olin aikanaan melkein 1,5v raskaana.. on se rankkaa kuule vaan :D Tsempitykset piinailuun! :popcorn:

Nöhvi Sun pitäis nyt kyllä oikeastaan plussata... eiks jee?? :hug:

Emma82 Oikein paljon onnea! :flower:

(.) ei mitään. ei niiiiiin yhtikäs mitään. Oon nyt kaksi päivää yrittänyt soittaa tuonne perhesuunnitteluneuvolaan ja alan oleen aika kypsä tuohon tunnin soittoaikaan ja "tuut-tuut-tuut"-ääneen! argh! Kohta hermostun oikeasti ja varaan yksityiselle gynelle ajan ja maksan siitä itseni kipeäksi! Tänään testasin taas negan (tai noh, se valeraskaus ry:n jäsenyys ehkä velvoittaa siihen tikkuun kuvittelemaan sen haamuilaisen, jota tihrustin niin pitkään että päätäkin jo särkee! huoh!) Alkaisi nyt edes ne menkat....
 
Viimeksi muokattu:
äiti-07 Pahoitteluni :hug: Ja vielä oksutauti kaupanpäälle, ei kiva :x

Emma82
Onnea :flower:

bambina Höh tuota tunnetta :( Toivotaan että "itsetuntemuksesi" ontuu :LOL: Ja ylläriplussan saatkin menkkojen tilalle, sovitaanks nii?

Nannamama
Tervetuloa :wave:

Nöhvi Kultulainen, härrekuud sinun kp:t paukkuu kivasti :popcorn: Oot ajatuksissani, peukutuksia :heart:

NiQ Voi meitä, ei oo tosiaan helppoo olla joka kuukausi aina reilun viikon ainakin "raskaana" :LOL:
Mutta mitämitämitä...Haamulainen? Oletko varma että se oli ns. meidän valeraskaus ry:n juttuja, vai olisiko se kuitenkin voinut olla todellinen? Minä pidän peukkuja, jotta saat turhaan menkkoja odotella ;) Tee uusi testi :popcorn:

Minä oon pösilö, taas olen keksinyt lisää oireita :ashamed: Mut se on tosiaan tää valeraskaus vaan, kyllä minä sen ehkä oikeasti tiedän. On se kuitenkin niin kiva herkutella taas ajatuksella, että josko olisi tärpännyt ja se ajatusleikki vaan menee sitten liian pitkälle :LOL:

Mutta tiedättekö mitä? Esikoinen on ollut jonkin aikaa levoton öisin, tekee hampaita ja se taitaa vaikuttaa päiviinkin, vähän känkkäränkkäilyä ilmassa. Minä olen nyt sitä mieltä, että se on ehkä ihan hyväkin, ettei ole vielä tärpännyt. Koska jos nyt olisin viimeisilläni raskaana, ei ehkä jäisi kauheasti paukkuja selvitä päivistä, kun yöt ovat tällaisia... Ja nyt kun sylkäisin tämän ajatuksen suustani, pelkään että se tuo huonoa onnea, enkä raskaudu ikinä. Toki toivon raskautumista ihan älyttömästi, mutta nyt olen miettinyt, että ehkä kohdallani on tarkoituksensa ettei vielä ole onnistunut. Tai sitten olen vaan ruennut luovuttamaan, ja ruennut keksimään tekosyitä miksi näin on ihan hyvä :LOL: Ottakaa minusta selvää sitten, kun en itsekkään saa otetta näistä aaltoilevista tunteista :D
 
Moi!
Ajattelin poistua listalta. En oikein ehdi käymään iltaisin koneella ja on muutenkin jäänyt tämä projekti arjen jalkoihin. Näyttää tämäkin kierto pitkittyvän ja ei ole motivaatiota tehdä asialle mitään. Nautin vaan päivistä ja touhuista tuon yhden muksun kanssa (ehken jopa liikaa, jotta jaksaisin enää projekti kakkosta).
 
Voihan tissit ja testailuhimo.. Siis menin suoraan asiaan :D Tissejä siis on särkeny mahottamasti, mutta sehän on myös menkkaoire (ei kait mulla kyllä ennen näin oo särkeny :whistle:). Eilen kyllä alako se tuttu "reisiä reppii" -tunne, se täti aina ilimottelee tulostaan tuolla, että reisiä repii. Onko kellään muulla tätä? Toiveet ei oo korkialla, mutta testikauppaan en oo lähteny! -vielä ;) Että pitäkeehän niitä peukkuja nyt oikein korkialla, kiitos ihanaiset :heart:

Ihana kun noita plussia satelee tässä kuussa, meistä jokainen on sen ansainnut! :) Hei, määkin oon miettiny, miten jotkut voi tulla vahingossa raskaaksi ja yhdestä kerrasta, kun tuntuu että tää on tosi vaikeeta :D

Minäkin ottasin ilomielin valeraskaus ry:n jäsenyyden vastaan.. ;)
 
Missä mun piinailukamut on? :O Ja missä täti, yleensä se ei täältä myöhästy, vaan saattaa saapua jopa etuajassa taikka sitten kellontarkasti ennen iltapäivää.. Nyt se taitaa pittää vaan hullua jännityksesä ja hyvin onnistuu siinä näköjään.. Niin toiveitako, eihän mulla.. :whistle:
 
Nopponen
Tsemppiä piinailijoille, ruttunaama ja kumppanit. :)

Täällä ei tätiä näy mut plussaamiseen en usko ku eilinen oli negaa ja viime pupuilusta alkaa olla lähemmäs 3 viikkoa joten eiköhän tuo ois näkyny jos ois näkyäkseen. :( Flunssailtiin molemmat loppu kierrolla joten jäi "varmistelut" vähemmälle... :( Ärsyttää suunnattomasti ku kierto näyttää taas venyilevän, eikä mitään muuta oireita oo ku pientä nippailua välillä masussa... :( Vali,vali,vali... mikkään ei passaa. :)

Nyt ei muuta päässä pyöri joten jätän tähän. Ilmoittelen milloin hanat aukeaa...
 
**********Torstai 24.5.2012*********






Mukana:


äiti -07............tyttö 01/07...............kp4/31................yk5
laala..............tyttö05/09.................kp4/31-64............yk3
Elsiliini.... ..........poika6/10................kp5/33...............yk5
Salliina...............poika10/11..............kp5/32.................yk2
Hjannah..............poika 7/11..............kp 6/30-34...........yk2
Nopsu..............poika 02/09..............kp8/28................yk2
Tiudeliini...........poika 05/11..............kp8/26-28.............yk2
Lilleri82............tyttö 12/10..............kp8/27-35.............yk4
Pikku-Saara....tyttö 10/11...............kp11/29.................yk3
Omppuf............tyttö 11/10.............kp12/28-36............yk14
MeaMinnis........poika 01/08.............kp13/28..................yk9
MyDream..........poika 06/11.............kp16/30.................yk6
bambina........................................kp17/27.................yk2
Tiuhti83.............poika03/06........... .kp18/26-32............yk11
mama07..... .........tyttö 07................kp18/28...............yk2
Kulkuriina..............tyttö11/09............kp20/24-?...........yk1
nanakuu................tyttö..................kp22/28-34...........yk4
Suikkis..................tyttö12/09...........kp23/23-29...........yk11
Meliah..........................................kp23/25-29..............yk9
Ruttunaama......poika 06/04.............kp25/24..................yk24
kurasaapas.........poika02/11............kp27/?....................yk1
Nöhvi..............tyttö 07/10..............kp29/25-26.............yk9
tiipula..............tyttö 05/11.............kp29/29-49.............yk3
Nopponen.........tyttö 06/08.............kp35/30-35.............yk6
Alisa84..............tyttö5/10.... ..........kp37/50-75............yk?
Aura08...................12/08...............kp50/31-33............yk4
NiQ..........................07/11............ kp50/32.................yk3
alley..............tyttö10/09.................kp?.......................yk?
mineea..............tyttö 02/10.............kp?.......................yk?
Nannamamma..... poika 10/11............kp?.......................yk?

TAUSTAILIJAT

Maisapaisa
kiseliina


Plussanneet:



Toukokuu
Aia(yk1), Ranskis(yk1), Mememe(yk4), aliisa10(yk4), Tine(yk5), pesco(yk1), anu84 (yk1), diiselikissa, Emma82 (yk2)

Huhtikuu2012
Emilialainen(yk5), pink(yk6), Murunmami(yk4),LeenaT(yk2), Heeva (yk11)


Maaliskuu 2012
Haavemamma(yk3), annis_(yk7), Miraaz(yk5), Inari-11(yk3), Kiukuttelija(yk6), Lumpe(yk3), Katariine(yk3), taiska87(yk1),Vili-Jonkka(yk2), Tähtitaimi(yk7)

Helmikuu 2012
Saraheinä(yk1), Sannuli79(yk4), MeaMansikka(yk3), DsariaL(yk6), Hentunliisa(yk3), Rusina2010(yk4)

Tammikuu2012
salamanteri85(yk3), BiBa(yk6), _lumi_(yk2), nellinu(yk5), hömpi

Joulukuu 2011:
Lumikide(yk2), murmis(yk2),Littlestar(yk1),misupai(yk7),Krumeluu(yk8)

Marraskuu 2011:
Bubba(yk4), funny87(yk4), neito(yk2), kattiina(yk1), tiitulainen, tiiru(yk5)

Lokakuu2011:
Meriheponen(yk2), ki7i(yk2), muumimamma1983(yk1),leppäkerttu3(yk2),
Cristall(yk2), tilke(yk5),lavelyn(yk1),puppa(yk1),danuli79, torstai(yk2)

Syyskuu2011:
Rouva Möppiäinen(yk3, TaCa(yk1),Villany(yk2), pillipöllö(yk2)
Caisachu(yk4), Eebowi(yk2)

KADONNEET

Toiveikas84
Paipula


Päivityspyynnöt punaisella
 
Icicle Hyvää jatkoa ja pikaista plussaa :wave:

Nopponen
Voi pöh : / Pieni toivo kuitenkin vielä elää, että jos kuitenkin nega plussaksi muuttuisi :hug:

Ruttunaama
Ou jee, nyt sää plussaat, sovitaan niin! :) Täällä pidetään peukkuja ja jännätään sinua :popcorn: Ai niin ja minä en taida päästää sinua tuohon kerhoon, koska oireesi eivät vaikuta miltään vale-sellaisilta :p ;)


Minun tissit räjähtää, eihän tää voi olla todellista raskausoiretta, kun oviksesta vasta viikko, oon pöljien pöljä ja vissiin tulossa hulluksi :stick:
 
Viimeksi muokattu:
Hei!!

Mut saa siirtää taustalle :'( Kävin tänään gynen juttusilla. Sain lähetteen verikokeisiin ja niiden tulokset kuulen vasta 3 viikon päästä. Sen jälkeen aloitan hormoonihoidot, joilla toivon oviksen tapahtuvan. Pahimmillaan joudun odottaa clomien aloittamista heinäkuuhun asti, jos menkat ei lumusti ala, niin ne käynnistetään lääkkeillä sen jälkeen voin clomit vasta aloittaa.

Tämän vuoksi en jaksa täällä roikkua, kun ei ole mitään mahdollisuuksia raskautua :( Ja todennäköisesti tuo clomifen hoitokaan ei tuo toivottua tulosta, niin joudun siirtymään rankempiin hoitoihin sen jälkeen eli pahimmillaan ensimmäinen ovis on tuloillaan vasta joskus elokuussa.. :ashamed: Kuulostaa ihan liian pitkälle tuo aika, mutta pakko jaksaa.. Palailen, kun kroppa näyttää vihreää valoa.

Plussatuulia kaikille!! ++++++++++++++ :whistle:
 
NiQ
meliah Noh, minähän höperö tein tänä aamuna uuden testin. Joo. TAAS. Mä oon kohta kuluttanut jo tuon mun netistä tilatun perhepakkauksen tän yhden kierron aikana :snotty: Ja edelleen onnistuin siihen kuvittelemaan jotain. Ja sitten kun käänsin testin niin päin että tsiigailin sitä niin ku siitä kyljestä niin tietenkin siinä kyljessä näkyi vahvana se kontrolliviiva ja sitten kyljessä näkyi myös siinä kohtaa ilmeisesti mihin sen viivan olisi suotavaa tulla niin punainen läikkä.

Onko muut kurkkinut liuskatestiä sivusta/kyljestä?? Tuleeko siihen reunaan aina semmonen viivan vahvuinen tumma/punertava läiskä? Yritin kurkkia vanhoja negoja, jotka siinä vieressä on isolla kasalla niin muissa en ainakaan nähnyt mitään läiskiä... :eek: Huoh! on tämä valeraskaus vaan rankkaa! Tuijottaa nyt yhtä hemmetin testiä päivän mittaan monta kertaa ja joka valossa. Fiksu nainen tässä tapauksessa heittäisi sen testin heti roskiin, lopettaisi miettimisen ja tekisi ehkä jopa uuden testin muutaman päivän päästä. : /

Anteeksi omanapailu. Päätä särkee, pakko painua nukkumaan...
 
Hurrrrrjan iso kiitos kaikille! :heart:
Kotona ollaan ja tänä aamuna varmisteltu digillä: "raskaana 2-3", niinku öbaut kuuluukin. :) Olen edelleen lähes oireeton, se vähän kaihertaa mieltä...mut täytyy muistaa et lähin vertauskohde on syksyinen tuplaraskaus, missä oireetkin oli tuplan luokkaa. Ja joku on kai sanonu, et vertaillakaan ei raskauksia saisi...Eihän tässä voi kun olla ja ihmetellä miten käy. Kummasti kyllä yksi km vie iloa pois plussauksesta, vaikka salassa mun sisällä onni kupliikin koko ajan. :heart:

Tärppikierto oli siis yk5 km:n jälkeen, jos tonne listaan haluaa laittaa.

Varovaisen toiveikkaasti tähyän jo tammikuisiin, käyn teidän tuttujen kuulumisia kurkkimassa( nöhvi!!!!, meliah, Omppuf ym., ja toivon todella etten enää joudu takaisin palaamaan. Suuri kiitos kaikille tuesta ja paaaaaaaljon plussatuulta. :hug:

Diiselikissa 4+6(laskutavasta riippuen) :heart:
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: anu84
meliah Mulla alkoi tissisärky jo dpo 2. Voi olla että on raskausoire. Eihän sitä varmaksi osaa sanoa.

Vielä en ole uskaltanut siirtyä odottajien puolelle. Kohta vois käydä vähän kurkkimassa.

Tein digitestin ja raskaana on tulos. Pahoinvointi on iltapainotteista ja väsyttää. Muuten ei oikeen mitään tuntemuksia. Päivä kerrallaan mennään tämän asian kanssa nyt, ja toivotaan että pikkuinen pysyy matkassa.

:hug: Kaikille tasapuolisesti. Hengessä ollaan mukana. Käyn välillä lukemassa mitä teille kuuluu. Kovasti plussatuulia.
 
  • Tykkää
Reactions: anu84
Terveiset kontrolliultrasta :D
Mahtavat fiilikset oikealla näkyi yksi 20mm ja vasemmalla yksi 19mm. Ovistesti näytti plussaa aamulla, tulispa ne digit vielä niin pääsis kokeileen.
Niin ja molempia muniksia vihloo. Limis oli kuulemma ihan ok 10mm. Nythän vois melkein alkaa jännittää jos luottais yhtään oman kropan toimimiseen. Eilen tallennettu ja toivottavasti myös tänään tai huomenna sais aikaseks.
 
  • Tykkää
Reactions: anu84
Moikka, täällä taas pyörähtämässä ;)

Onnea plussista :heart: Ja pahoittelut kaikille menkoista, joilla tulleet! :hug:

Mä olen vähän pitänyt taukoa palstailussa, tehnyt ihan hyvää siinä mielessä, että rasitti jotenkin kovin tuo odottelu. Nyt en sitten edes tiedä mikä kiertopäivä on menossa, mutta sinänsä se on ihan hyvä. Olen juonut lasin greippimehua päivässä, mutta vielä ei ole ainakaan mitään erikoista huomattu. Tosin ovis on varmaan vasta reilun viikon päästä :) Mä sanoin eilen miehelle, että pitää ostaa ihan kaksi saunasiideriä, että jos kuukauden päästä ei sitten saa enää juoda johonkin vuoteen yhtään mitään! :LOL: Mies sanoi, että ainakin sulla on positiivinen asenne ;)

Mä käyn kyllä aina tein juttuja täällä lukemassa ja varmaan sitten taas alkaa piinailu itelläkin oviksen jälkeen ;) Tulee ehkä roikuttua täällä vähän enemmän!

Siellä on aika monella mussukalla jännäpäivät menossa! :heart: Laittakaa jotain testituloksia tänne! ;) Vilkasin listasta, että mulla vasta kp5, vielä puoltoista viikkoa suunnilleen ovikseen. Sitä odotellessa!!!
 
**********Perjantai 25.5.2012*********






Mukana:


äiti -07............tyttö 01/07...............kp5/31................yk5
laala..............tyttö05/09.................kp5/31-64............yk3
Elsiliini.... ..........poika6/10................kp6/33...............yk5
Salliina...............poika10/11..............kp6/32.................yk2
Hjannah..............poika 7/11..............kp7/30-34...........yk2
Nopsu..............poika 02/09..............kp9/28................yk2
Tiudeliini...........poika 05/11..............kp9/26-28.............yk2
Lilleri82............tyttö 12/10..............kp9/27-35.............yk4
Pikku-Saara....tyttö 10/11...............kp12/29.................yk3
Omppuf............tyttö 11/10.............kp13/28-36............yk14
MeaMinnis........poika 01/08.............kp14/28..................yk9
MyDream..........poika 06/11.............kp17/30.................yk6
bambina........................................kp18/27.................yk2
Tiuhti83.............poika03/06........... .kp19/26-32............yk11
mama07..... .........tyttö 07................kp19/28...............yk2
Kulkuriina..............tyttö11/09............kp21/24-?...........yk1
nanakuu................tyttö..................kp23/28-34...........yk4
Suikkis..................tyttö12/09...........kp24/23-29...........yk11
Meliah..........................................kp24/25-29..............yk9
Ruttunaama......poika 06/04.............kp26/24..................yk24
kurasaapas.........poika02/11............kp28/?....................yk1
Nöhvi..............tyttö 07/10..............kp30/25-26.............yk9
tiipula..............tyttö 05/11.............kp30/29-49.............yk3
Nopponen.........tyttö 06/08.............kp36/30-35.............yk6
Aura08...................12/08...............kp51/31-33............yk4
NiQ..........................07/11............ kp51/32.................yk3
alley..............tyttö10/09.................kp?.......................yk?
mineea..............tyttö 02/10.............kp?.......................yk?
Nannamamma..... poika 10/11............kp?.......................yk?

TAUSTAILIJAT

Maisapaisa
kiseliina
Alisa84


Plussanneet:



Toukokuu
Aia(yk1), Ranskis(yk1), Mememe(yk4), aliisa10(yk4), Tine(yk5), pesco(yk1), anu84 (yk1), diiselikissa (yk5), Emma82 (yk2)

Huhtikuu2012
Emilialainen(yk5), pink(yk6), Murunmami(yk4),LeenaT(yk2), Heeva (yk11)


Maaliskuu 2012
Haavemamma(yk3), annis_(yk7), Miraaz(yk5), Inari-11(yk3), Kiukuttelija(yk6), Lumpe(yk3), Katariine(yk3), taiska87(yk1),Vili-Jonkka(yk2), Tähtitaimi(yk7)

Helmikuu 2012
Saraheinä(yk1), Sannuli79(yk4), MeaMansikka(yk3), DsariaL(yk6), Hentunliisa(yk3), Rusina2010(yk4)

Tammikuu2012
salamanteri85(yk3), BiBa(yk6), _lumi_(yk2), nellinu(yk5), hömpi

Joulukuu 2011:
Lumikide(yk2), murmis(yk2),Littlestar(yk1),misupai(yk7),Krumeluu(yk8)

Marraskuu 2011:
Bubba(yk4), funny87(yk4), neito(yk2), kattiina(yk1), tiitulainen, tiiru(yk5)

Lokakuu2011:
Meriheponen(yk2), ki7i(yk2), muumimamma1983(yk1),leppäkerttu3(yk2),
Cristall(yk2), tilke(yk5),lavelyn(yk1),puppa(yk1),danuli79, torstai(yk2)

Syyskuu2011:
Rouva Möppiäinen(yk3, TaCa(yk1),Villany(yk2), pillipöllö(yk2)
Caisachu(yk4), Eebowi(yk2)

KADONNEET

Toiveikas84
Paipula


Päivityspyynnöt punaisella
 
En tiedä onko ovulaatio tullut jo nyt, kun viimeyönä nippaili alamahasta ja tänäaamuna pyyhittäessä tuli verta paperiin kerran vähäsen..

Ei kai nyt vielä.. Mietin että jos jatkossakin näin käy, niin onkohan edes mahdollisuutta tulla raskaaks jos ovulaatio on niin aikanen :( !?
Ihmetyttää.

Ovulaationhan pitäis olla vasta ensiviikolla. Tiedä nyt sitten mitä tämä on.

Halujakin riittää :LOL: ...
 
Yritän pikkuhiljaa päästä mukaan juttuihin. :) Kyllä Niq yhtäaikaa oltiin viimevuoden heinäkuisissa. Plussan vahvistumista sinulle! Mulla ei ole mitään hajua ovulaatiosta, ollut siis koskaan. Mutta kyllä mulla todistettavasti sellainen on ollut :D Ovulaatotestejä en vielä ainakaan aio ottaa käyttöön. Yritetään nyt toistaiseksi ilman.
Raskaustestejä ostin, kun apteekissa kävin:O että toiveita taitaa kuitenkin olla tälle kierrolle!:) Pahoittelut kaikille, joilla alkoi uusi kierto:hug:
 
  • Tykkää
Reactions: anu84
hellou!

nannamamma: tervetuloa! :flower: ja tsemppiä miehen ajatusmaailman muuttamiseen.. ;)

NiQ: onko sulla vakuutus olemassa? mä ainakin käyn yksityisellä gynellä ja aina "saman" vaivan takia, niin menee kaikki omavastuun jälkeen vakuutukseen... niin ja siis mulla on myös ollu aina joko selvä nega/plussa, joten en osaa tuohon testihommaan sanoa mitään, sorry.

meliah: heh, yllätysplussa oliskin tooosi ylläri kyllä tällä kertaa!! :LOL:
ja todella järkevää ajattelua tuo arjen sujuminen ja oma jaksaminen. en usko että tuo ollenkaan huonoo tuuria, vaan enemmänkin päinvastoin, että kun alkaa nähdä valoisia asioita ympärillä, niin ehkä stressi laantuu ja plussa pärähtää!! :D näin toivomme! ja joskus ne valeraskausoireet onkin niitä aitoja oikeita!!! :heart: antaa tissien räjähtää, jos se tarkoittaa sitä itteensä!

Ruttunaama: kuulostaapa lupaavalta!!! :D ja mä mietin tota IHAN SAMAA: kuinka ne "vahingot" oikein tapahtuvat kun niin ei tunnu tapahtuvan tarkoituksellakaan!!! uskomatonta! mutta suotakoon onni heille kaikille, jotka lapsen helposti saavat alulleen, mutta toki välillä ihmetyttää. :p

Alisa:lle suuret tsempitykset!!! :hug :hug: voimia ja jaksamista!

Diiselikissalle vielä kerran suuret onnittelut ja toivotaan kaikkea hyvää! älä tule takaisin! ;)

Omppuf: hienoja uutisia kertakaikkisesti!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D :D :D

salliina: tsemppiä oviksen odotteluun!!! :heart:

Tiudeliini: en osaa sanoa, että voiko ovis olla jo nyt... aika aikaselta kuulostaa, mutta toisaalta ei itelläkään montaa päivää myöhemmin ole. kyllähän ne saattaa eri kierrossa heitellä vähän, jos kierrot ei oo vielä ihan vakiintunu. hmm, en osaa auttaa... :p

Suikkis: voi harmi... :hug: pari päivää masentaa, mutta sitten vaan pää pystyyn ja uuteen nousuun! tsemiä!!

ON: dpo"jotaintosivähän". edelleen ei-minkäänlainen-tunne. välillä jotain tunnetta alavatsalla/oikealla puolella munasarjan kohdalla (millä puolella siis tuntui oviskin), mutta en pidä niitä enää minään viime kierron toiveiden nostelun jälkeen. se tuntui niin rankalta löytää itseltään kaikki oireet ja sitten tehdä nega ja menkat. joten mihinkään en enää usko, säälittävää sekin, mutta kaipa se on keino suojata itsensä uusilta pettymyksiltä. ei putoo ainakaan kovin korkeelta. tylsimys minä! :D
 
kp1/24..yk25 pyörähtää siis käyntiin. Nyt pitäs jo antaa olla.. Ja ootella sitä "vahinkoa" ;) :saint::whistle:

Noo, saapahan kesällä käydä patiolla ;) Hmm, tuo vaan tarkottaa sitä, että mun pitäs sit opetella patiolla istuminen ja tissuttelu. Onnistuukohan? :D Kun ei tuota siiteriäkään tuu enää litkittyä juuri ollenkaa, viimeksiki ehti vanahentua kaappiin.. :O Mutta pitää ettiä positiivisa puolia nyt tästä ei-raskautumisesta ;)

Ps. Kesän aikana en osta yhen yhtäkään o-testiä puhumattakaan r-testeistä |O
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä