<3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.27<3

Nöhvi: Jees kerrankin oikein selkeet dpo päivät :) Jotenkin alkaa toiveet taas nousta.. tiiä sitten onko turhat. Minä oon kans plussauspuolta kiikaroinu jostain "laskettuaika tammikuussa 2012" asti, sitten aina kun menkat alkanu niin siirtyny seuraavaa ketjua kyttäämään. Nyt jo vieraillu (salaa) tuolla helmikuun helmissä 2013, jos nyt pääsis vaikka mukaankin.. :D SAAHAN sitä toivoa ;) Yritystä takana hieman yli vuosi ja kolme kuukautta.
 
Nöhvi
**********Sunnuntai 3.6.2012*********






Mukana:


hiulu...............poika 09/11...............kp2/31-42...............yk1
Kulkuriina..............tyttö11/09...........kp3/24-27..............yk2
bambina.........................................kp3/24-25...............yk3
tiipula..............tyttö 05/11..............kp7/28-32...............yk4
Meliah...........................................kp7/25-29..............yk10
Nopponen.........tyttö 06/08..............kp8/30-38...............yk7
alley..............tyttö10/09.................kp10/?....................yk1
Ruttunaama......poika 06/04..............kp11/24..................yk25
Suikkis..................tyttö12/09..........kp11/23-29..............yk12
Nöhvi..............tyttö 07/10...............kp12/25-26..............yk10
äiti -07............tyttö 01/07..............kp14/31..................yk5
laala..............tyttö05/09.................kp14/31-64.............yk3
Elsiliini.... ..........poika6/10...............kp15/33..................yk5
Salliina...............poika10/11.............kp15/32..................yk2
Hjannah..............poika 7/11.............kp16/30-34.............yk2
Nopsu..............poika 02/09..............kp18/28..................yk2
Tiudeliini...........poika 05/11..............kp18/26-28.............yk2
Lilleri82............tyttö 12/10...............kp18/27-35.............yk4
Pikku-Saara....tyttö 10/11.................kp21/29.................yk3
Omppuf............tyttö 11/10..............kp22/28-36.............yk14
MeaMinnis........poika 01/08...............kp23/28.................yk9
MyDream..........poika 06/11..............kp26/30.................yk6
mama07..... .........tyttö 07...............kp28/28.................yk2
nanakuu................tyttö..................kp32/28-34............yk4
Aura08...................12/08................kp32/31-33............yk5
kurasaapas.........poika02/11.............kp37/?...................yk1
NiQ..........................07/11............ kp59/32.................yk3
mineea..............tyttö 02/10............kp?........................yk?
Nannamamma..... poika 10/11...........kp?........................yk?

TAUSTAILIJAT

Maisapaisa
kiseliina
Alisa84
Miona


Plussanneet:



Kesäkuu 2012
Tiuhti83(yk11)

Toukokuu 2012
Aia(yk1), Ranskis(yk1), Mememe(yk4), aliisa10(yk4), Tine(yk5), pesco(yk1), anu84 (yk1), diiselikissa (yk5), Emma82 (yk2)

Huhtikuu 2012
Emilialainen(yk5), pink(yk6), Murunmami(yk4),LeenaT(yk2), Heeva (yk11)


Maaliskuu 2012
Haavemamma(yk3), annis_(yk7), Miraaz(yk5), Inari-11(yk3), Kiukuttelija(yk6), Lumpe(yk3), Katariine(yk3), taiska87(yk1),Vili-Jonkka(yk2), Tähtitaimi(yk7)

Helmikuu 2012
Saraheinä(yk1), Sannuli79(yk4), MeaMansikka(yk3), DsariaL(yk6), Hentunliisa(yk3), Rusina2010(yk4)

Tammikuu2012
salamanteri85(yk3), BiBa(yk6), _lumi_(yk2), nellinu(yk5), hömpi

Joulukuu 2011:
Lumikide(yk2), murmis(yk2),Littlestar(yk1),misupai(yk7),Krumeluu(yk8)

Marraskuu 2011:
Bubba(yk4), funny87(yk4), neito(yk2), kattiina(yk1), tiitulainen, tiiru(yk5)

Lokakuu2011:
Meriheponen(yk2), ki7i(yk2), muumimamma1983(yk1),leppäkerttu3(yk2),
Cristall(yk2), tilke(yk5),lavelyn(yk1),puppa(yk1),danuli79, torstai(yk2)

Syyskuu2011:
Rouva Möppiäinen(yk3, TaCa(yk1),Villany(yk2), pillipöllö(yk2)
Caisachu(yk4), Eebowi(yk2)

KADONNEET

Toiveikas84
Paipula


Päivityspyynnöt punaisella
 
Tiuhti: Paljon onnea plussasta ja pienestä koira vauvasta! :flower:

Tänään on ollut tosi omituinen päivä. Oon ihan tajuttoman väsynyt ja päiväunien jälkeen ollut sellanen etova olo. Ei ihan oksennus olo mut ei kauheen kaukana siitä ja paleltanut aamusta asti. Jostain luin että toisilla ovikseen liittyy pahaa oloa, että ehkä sitä sitten. Väsymys voi johtua kyllä ihan siitä että töissä on ollut kiirettä ja iltaisin tulee valvottua pidempään kuin yleensä. Eilen tuli talleteltua oviksen ja tärpin toivossa, ja pitäis ehkä tänään ja huomennakin. Mutta saa nähdä kuinka pitkään jaksan valvoa. Mies on sellanen iltakukkuja että tulee viikonloppuna sänkyyn aina puolenyön jälkeen.

Pitäsikö mun hakee sellasia ovis testejä, jos haluan seurata kierrosta niitä dpo-päiviä? Ku ajattelin että jos pääsen jonnekkin kp28 tienoille ennen menkkoja niin voisi tehdä raskaustestin huvikseen. Ja noista dpo-päivistä saisi osviittaa etää koska kannattaisi testailla...
 
Tiuhti: Onnea perheen uudesta jäsenestä ja vielä isommin onnea plussasta, mahtavaa!!!
OmppuF:än tilanne kuulostaa mitä lupaavimmalta!!

Hiulu: pahoittelut!!

Täällä ei mitään uutta. Paitsi nämä kuukautiset tuntuu olevan tooooosi helpot jos jotain positiivista haluaa hakea! Viimeksi vuosin kuin vesiputous ja sitä riemua kesti 8 päivää. Naamakin kukki ja päätä sekä mahaa jomotti. Nyt sitten eilen alkoi vuoto, joka ollut melkoisen maltillista ja nyt jo osoittaa ehtymisen merkkejä? Toivottavasti ei tarkoita sitten sitä että limis olisi ollut liian ohut?!! Noh, enpä minä sitä vesiputoustakaan kaipaa...
 
Nöhvi
Omppuf: toivon todella että NYT on se teidän kierto, olis kyllä aika!! Mä en ole muutes vielä helmikuisia kurkkinutkaan :D Mulla tosin menis (jos nyt tärppäis) aika tiukille onko helmi- vai maaliskuinen ;)

hiulu: no voihan täti sentään :(

alley: jospa se ovis on tosiaan sieltä saapumassa :) Ja apua, en mä ainakaan joka päivä jaksaisi :D Tää joka toinen päivä tärppipäivien aikaan on ihan maksimi. Ja sen pitäisi kuulemma riittää ;) Mutta jos intoa ja energiaa riittää, niin antakaa mennä vaan :LOL:

Kulkuriina: no pääsetpähän "asiaan" nopeammin :D Mulla oli kanssa hieman oudot nyt, ekana päivänä vuosin ku seula mutta heti tokana päivänä vuoto muuttui hyvinkin kohtuullisesti. Sitten semmoista pientä onnetonta kesti sen viikon? Tuntuu että kaikki kierrot ja menkat on ihan erilaisia..

kp11 ja harrastustoiminta aloitettu... Olo on vähän hutera, mutta sen verran löytyi virtaa kuiteskin. Ovistestit näyttää vielä negaa, jotain tummenemista havaittavissa. Ja kehon merkit kertoo että tuloillaan ollaan. Mutta voi tuossa vielä hetkinen kestää. No odotellaan...
 
Nöhvi: En mäkään joka päivä jaksais, mutta viikolla kun ne illat on niin lyhyitä kun tarviin paljon unta ni viikonloput on melkein ainoita milloin voi peittoja heilutella. Mutta tosiaan olin eilen niin väsynyt että menin illalla vaan nukkumaan kun mies jäi katsomaan leffaa. Eikä kyllä oo sen virkeämpi olo :)
 
Mahtuuko tänne yksi kuumeilija lisää?

Joelle..............tyttö 10/10...............kp1/30-43...............yk7

Viime kierrossa olin jo varma raskaudesta kun juuri mitään oireita ei ollut, muissa kierroissa kun on ollut jos minkänäköisiä oireita..

Mulla on ollut kova stressi tän yrittämisen suhteen. Toivoin lapsille alle 2v ikäeroa, nyt on hyvä jos tulis 2,5v. Mut eipä tohon juuri itse voi vaikuttaa. Viime lokakuusta asti siis ollaan yritetty pikkukakkosta. Esikoisesta tärppäs aikoinaan yk4. Peittoja heilutellaan toki harvemmin kuin esikoista yrittäessä. Ei vaan enää jaksa samalla tavalla, kun aamuvirkun lapsen kanssa pitää jaksaa koko päivä leikkiä yms. :)
 
hiulu: Pahoittelut uuden kierron alkamisesta :(:hug:
alley: Oviksessahan ne hormoonit vaihtelee, voihan siitäkin tulla pahaa oloa. Mulla ainakin :) Aika moni tuntee oviksen myös kipuna/vihlaisuna tms. sillon ei mun mielestä välttämättä tarvii noita testejä.
Kulkuriina: voihan se olla ettei kroppas jaksa joka kuukausi vuotaa niegaran tavoin? :eek:;)
Nöhvi: Niin helmikuisiin vaan mun kanssa ;) Siis ihan odottajaksi asti :D Tummeneeko sulla usein testit nopeasti? Hei ja kun päivittelet tuota listaa, niin olisko huono idea lisätä sinne joku "jännäilijät dpo/pp lista"? Muissakin ketjuissa näyttäis olevan ja pysyis selkeemmin mukana muitten jännissä päivissä? Vois varmaan viime vuoden plussanneita jo vähän karsia niin sais tilaa sille? :)
ruttunaama: Samaa mieltä! olis jo aika vaihtaa "maisemaa" ;) Hyvä et rentoilu on siellä sujunut!
joelle:Tervetuloa!! :)

(.) yritän täällä hillitä omien toiveiden nousua huonoin tuloksin, mutta ollaanpas tässä nyt sitten raskaana kunnes toisin todistetaan vielä muutama päivä :popcorn:
 
KIITOS kaikille onnittelijoille :heart:

Ruttunaama Tervetuloa vaan...odottelen teitä :)
Joelle Tervetuloa :flower:

).( Aamulla tein uuden liuskan ja kyllä se viiva vaan oli vielä vahvistunu eilisestä...kaippa se uskottava on, et raskaana ollaan!! Ihan käsittämätöntä :heart: Nyt vaan mielessä pyörii keskenmenon mahollisuus/riski :(
Jos jotain kiinnostaa, ni meillä tärppäs nyt sillä, että eipä pyörinyt vauva projekti juuri ollenkaan mielessä, ku mietin vaan tuota ihanaa koira vauvaa...oli kp:t ihan poissa mielestä jne.! Menkkojen jälkeen tuli peittoja heiluteltua aika lailla joka päivä joskus kaksikin kertaa päivässä :p ja seksin jälkeen heti jalat ylös seinää vasten...ja joo se on juuri niin typerän näköistä miltä se kuulostaakin! Pesulla kävin aina mahdollisimman "myöhään" eli odottelin ja pötköttelin ihan rauhassa, jos vaan oli mahdollista!
 
  • Tykkää
Reactions: anu84
Tiuhti: suurensuuret onnittelut plussasta!!!! :heart: luo toivoa meille muillekin! ;) meillä ei tässä kuussa auttanut sekään, ettei ajattele asiaa. katotaan monta kiertoo menee ja mikä auttaa. :p

omppuf: kuulostaa tosi hyvältä, mielenkiinnolla odottelen... ;) :heart: mä en ole "uskaltautunut" kurkistelemaan mihinkään odottajien puolelle...tulee ehkä jotenkin surku olo itelle. tai näin ajattelen. voi olla että jollain tasolla ajattelen sen tuovan huonoo onneekin. ja sit toisaalta myös se, että miten turhauttavalta tuntuis kun kuukaudet vaan vaihtuu eikä ite pääse mukaan... mutta sit toisaalta taas saa lukee varmaan tosi toivoa herättäviä juttujakin, ja mukanaelää muiden raskauksissa. saa nähdä uskaltaudunko kurkistelemaan. vielä en oo kyenny. : /

Nöhvi: iiiks, nyt ois ne päivät ja sen jälkeen ne päivät, eli piinailua riittää..... :D plaah, on niin tylsää olla taas ite näissä alkupäivissä! |O

joelle: tervetuloa mukaan! :D

ON: menkkoja, menkkoja............
puhuttiin miehen kanssa, että jospa en testailiskaan tässä kierrossa ovista, vaan yritetään mennä joka toinen päivä-tyylillä mahd pitkään, katotaan toisko se toivottua tulosta. nyt ollaan yritetty ajottaa oviksen aikoihin useampi kerta, mutta josko nyt näin...en tiiä. miksi olen näin pessimistinen vaikka ei ole montaa kiertoa vielä takana??!! :ashamed:
 
Reissusta kotiuduttu, pikainen ON päivitys:

Mulla oli varmaan reissussa ovis. Siis ainaki alavatsakipujen mukaan. Limailua oli kanssa, sellasta oikein jäykkää ja hieman veristäkin. Nyt sitten se on ohi. Saatiin sentään talletuksia joka toinen päivä suunnilleen, mutta toiveet ei oo kovinkaan korkealla, vaikka mulla olikin aiemmin sellanen olo että tästä kierrosta plussaan :D Oonkohan mä sitten vähän liian optimisti välillä?? Nyt sitten varmaan on dpo"jotain" tai sitten juuri nyt on ovis. Sitten vain parin viikon odottelut käyntiin! :)

Sen verran ehdin lueskella tein juttuja, että hurjasti onnea Tiuhti83 ja pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille :hug: bambina, mä oon niin varma että aletaan odottaa suht samoja aikoja, ekstrahaleja sulle <3 Saa sitten nähdä, että meneekö mullakin sit ens kiertoon niiku sulla ;)
 
Viimeksi muokattu:
salliina: olipas kiva kuulla susta taas!! :D oliskos se vähän hienoo, jos oikeesti päästäis samaan odottajien pinoon??!! :kiss: :D toivon todella, että näin käy!!!! jos mulla menee tähän tahtiin nää menkat, niin mulla olis vielä n. 4 kiertoo jäljellä, että saisin sen kevätvauvan (mikä olis kovin toiveissa!), sitten alkaa oleen jo kesäkuukaudet seuraavana. toivotaan, että kevätvauvat ilmoittavat meille tulostaan mahdollisimman pian! ;) :heart:
 
Nöhvi
**********Maanantai 4.6.2012*********






Mukana:


Joelle..............tyttö 10/10...............kp2/30-43...............yk7
hiulu...............poika 09/11...............kp3/31-42...............yk1
Kulkuriina..............tyttö11/09...........kp4/24-27..............yk2
bambina.........................................kp4/24-25...............yk3
tiipula..............tyttö 05/11..............kp8/28-32...............yk4
Meliah...........................................kp8/25-29..............yk10
Nopponen.........tyttö 06/08..............kp9/30-38...............yk7
alley..............tyttö10/09.................kp11/?....................yk1
Ruttunaama......poika 06/04..............kp12/24..................yk25
Suikkis..................tyttö12/09..........kp12/23-29..............yk12
Nöhvi..............tyttö 07/10...............kp13/25-26..............yk10
äiti -07............tyttö 01/07..............kp15/31..................yk5
laala..............tyttö05/09.................kp15/31-64.............yk3
Elsiliini.... ..........poika6/10...............kp16/33..................yk5
Salliina...............poika10/11.............kp16/32..................yk2
Hjannah..............poika 7/11.............kp17/30-34.............yk2
Nopsu..............poika 02/09..............kp19/28..................yk2
Tiudeliini...........poika 05/11..............kp19/26-28.............yk2
Lilleri82............tyttö 12/10...............kp19/27-35.............yk4
Pikku-Saara....tyttö 10/11.................kp22/29.................yk3
Omppuf............tyttö 11/10..............kp23/28-36.............yk14
MeaMinnis........poika 01/08...............kp24/28.................yk9
MyDream..........poika 06/11..............kp27/30.................yk6
mama07..... .........tyttö 07...............kp29/28.................yk2
nanakuu................tyttö..................kp33/28-34............yk4
Aura08...................12/08................kp33/31-33............yk5
kurasaapas.........poika02/11.............kp38/?...................yk1
NiQ..........................07/11............ kp60/32.................yk3
mineea..............tyttö 02/10............kp?........................yk?
Nannamamma..... poika 10/11...........kp?........................yk?

Jännäilijät
Omppuf dpo9

TAUSTAILIJAT

Maisapaisa
kiseliina
Alisa84
Miona


Plussanneet:



Kesäkuu 2012
Tiuhti83(yk11)

Toukokuu 2012
Aia(yk1), Ranskis(yk1), Mememe(yk4), aliisa10(yk4), Tine(yk5), pesco(yk1), anu84 (yk1), diiselikissa (yk5), Emma82 (yk2)

Huhtikuu 2012
Emilialainen(yk5), pink(yk6), Murunmami(yk4),LeenaT(yk2), Heeva (yk11)


Maaliskuu 2012
Haavemamma(yk3), annis_(yk7), Miraaz(yk5), Inari-11(yk3), Kiukuttelija(yk6), Lumpe(yk3), Katariine(yk3), taiska87(yk1),Vili-Jonkka(yk2), Tähtitaimi(yk7)

Helmikuu 2012
Saraheinä(yk1), Sannuli79(yk4), MeaMansikka(yk3), DsariaL(yk6), Hentunliisa(yk3), Rusina2010(yk4)

Tammikuu2012
salamanteri85(yk3), BiBa(yk6), _lumi_(yk2), nellinu(yk5), hömpi

KADONNEET

Toiveikas84
Paipula


Päivityspyynnöt punaisella
 
Nöhvi
Omppuf: joo kannatan! Ja itseasiassa lisäsin jännäilylistan tuonne ja sut koeyksilöksi, että näkee miltä se näyttää :D Mä ainakin lopetan kp:iden laskemisen oviksen jälkeen ja seuraan nimenomaan dpo:ita. En nyt käynyt keräilemässä muita tuonne vanhoista viesteistä, mutta lisätään! Ai joo, koska sä testaat??

Ruttunaama: moi :wave: Ihanaa kun on kesä, nyt rennosti vaan!

Alley: noo joo, viikolla ei kyllä meinaa virtaa riittää. Oviksen pitäisi aina olla viikonloppuna :D

Joelle: tervetuloa :wave: Aika samanmoinen tilanne täällä... esikko tuli yk3:sta ja nyt sitten kestää vähän pidempään.

bambina: joo tää on yhtä jännittämistä ja odottamista koko ajan :) Ekat päivät on kyllä tylsiä, mutta kesällä aikakin kuluu nopeampaa, kohta taas jännäilet :D Se pessimistisyys on mulla ainakin itsesuojelukeino. En uskalla toivoa liikaa, ettei pettymys tunnu sitten ylivoimaiselta. Jospa se tämä olis teidän kierto :)

Salliina: tervetuloa takaisin :wave:

on: ei uutta, limaa (yööök) riittää. Plussaa ei vielä tikussa, mutta kaipa se sieltä on tulossa...
 
NiQ
Tiuhtille oikein paljon onnea :hug: Aina se lämmittää ihan superpaljon kun joku pitkänmatkalainen plussaa :)

omppuf Sä oot niiiiiin raskaana! :) Isot tsempitykset testipäivälle :heart: Olis se sinunkin vuorosi jo kovasti :flower:

Pahoittelut tädin kohdanneille hiululle, kulkuriinalle ja bambinalle :hug:

Tervetuloa joelle mukaan! Toivotaan visiitistäsi lyhyttä ja antoisaa :)

Nöhvi harrastustoiminta :LOL: Toivotaan pikaista ovista, kun siellä HarrastusSuperSimpat odottelee jo uhriaan ;) Oireet ainakin kuulostaa jo lupaavalta...

Salliinalle toivotan reissutärppiä minä :) Oliko onnistunut reissu?

Täällä mä oon ihan käyrissäni noiden Terolutien kanssa, mä oon niiiiiiiiiin väsynyt niiden takia |O Koko ajan vaan tekis mieli nukkua. nukkua. nukkua. Ja tää raivostuttava tissikipu, argh! Onneksi on enää kolme päivää jäljellä ja sitten saa alkaa houkuttelemaan tätiä kylään.

Ainii, mä sain tilaamani perhepakkauksen ovistestejä postista. Kertokaahan muut tikuttelijat (tosin tämäkin varmaan on yksilöllistä) mutta toissapäivänä kun ihan vitsillä kokeilin ovistestiä niin siihen tuli sellainen ihan selkeä viiva, tosin ei lähellekään kontrolliviivan vahvuinen. Tänään sitten oli ihan täysin blanco testitulos. (Ja näin muistelisinkin että esikoisen aikaan kun niitä käytin niin en saanu siihen testiin minkäänlaista viivaa ellei ovis ollut lähellä...) Tuleeko siis muilla ovistestiin aina jonkinlainen viiva/ onko niiden viivojen vahvuuksilla mitään logiikkaa vai saattaako olla joku päivä täysin valkoinen ja toisena jonkinlainen viiva ja sitten taas valkoinen? (kylläpä oli taas sekavanlaisesti selostettu...)

Muoks* Ihan typerää kun tällaisilla kiertopäivillä edes haaveilee enää mistään oviksentyngästäkään :/ Mulla on huomenna jo kp61, mutta eipä tuolla niin väliä ole kun niitä jokatapauksessa on puoelt liikaa...
 
Viimeksi muokattu:
tiuhtille isot onnittelut!:flower:

mahtavaa kun joku plussaa meistä joilla on monia yrityskiertoja takana:heart:

omppuf mä niin jänään täällä sun puolesta!! :) :)

(.) Lääkäri käynniltä jäi tyhjä maku suuhun, sillä lääkäri oli tympeä ja sanoi suoraan ettei olis pitäny viel mennä :( yrityskierroksetkin laskivat sillä ne ei suostu ottamaan imetyksen aikaisia kiertoja ees huomioon..missään ei ollu vikaa ja ovistestit käski heittää hevon kuuseen-niistä ei kuulemma ole mitään apua. Limakalvot, munasarjat ja kypsymässä oleva munasolukin oli kuulemma mitä parhaammat raskautumisen kannalta, eikä lekuri oikeestaan ottanu mua ees tosissaan vaan käski mennä kotiin ja harrastaa seksiä ultran antaman ovispäivän aikaan joka oli nyt viikonloppuna. Että semmonen käynti. Heittelevästä kierrosta totes vaan että on ihan normaalia naisen elämää et ne joskus heittää ja 12 päivää kestäny kierto oli kuulemma vaan jäännöstä edelliseltä vuodolta..Sano se viel lopuks et en saa ottaa yhteyttäkään lääkäreihin ku vasta lokakuussa jos ei olla saatu kersaa siihen mennessä. En kyllä enää ikinä mee kyseiselle lekurille sillä käytös oli niin epäasiallista!


No palaisin listalle taikamaailma kp 17/? yk 8
Uudet yk.t siis sen imetyksen takia!
 
Viimeksi muokattu:
bambina Hyvältä kuulostaa tuo teidän suunnitelma! Minä olen vähän miettinyt että kunhan olen jättipakkaukseni otestejä käyttänyt loppuun, en enää tilaa uusia. Noin suurinpiirtein tiedän mitä missäkin vaiheessa kiertoa tapahtuu ja otesteillä olen varmistanut asian ja vähän "uutta tietoakin" testien avulla saanut. Oikeaa tarvetta ei ehkes enää ole.. Mutta toisaalta o-testaus on ollut minun henkireikä, saampahan edes joskus "pissiä plussia" :LOL: Toivottavasti suunnitelmanne toimii ja tuo plussan tullessaan :) Ja hei, pessimisti ei pety, siitä se vaan johtuu. Mutta älä nyt liikaa vaivu synkkyyteen, kyllä se tärppi teillekkin vielä tulee :hug:

Salliina Toivottavasti sait mukaasi reissusta kivan tuliaisen :heart: Tsemppiä piinapäiville ja peukutuksia kovastipaljostihirmuisesti :popcorn:

Omppuf Nyt superhypermegakovat peukutukset tärppäyksen puolesta sinulle,
me kaikki täällä kyllä toivotaan sinulle niin sitä plussaa :)

Nöhvi Ihanuus, olin tulossa listan päivityspuuhiin, niin olit taas kerennyt. Kiiiitos kiitos! Tuntuu että palstailu on vielä kivempaa kun aiemmin, kun ei tarvitse stressata noista päivityshommista joka ilta/aamu. Oviksenmetsästysintoa ja hyviä
harrastuskertoja sinne :D

NiQ Se on ymmärtääkseni tosi yksilöllistä, miten kelläkin nuo testit reagoi ja kai vähän testistäkin kiinni. Minulla esim aina näkyy hailakka haamu ainakin. Tai no ihan koko kiertoa en ole koskaan testaillut, mutta ennen ovista n.5 päivää ja oviksen jälkeen joku 4 päivää ja sitten ihan kierron lopulla.. Toivottavasti kiertosi nyt tasoittuisivat tai mikä parasta, ei menkkoja kuuluisi hyvästä syystä piiitkään aikaan ;)

Täällä kp8 ja eilen jo aloiteltu harjoittelumielessä tallettelu :LOL: Mahaa nippailee ja tissit ovat olleet kipeinä viime kierron puolivälistä asti. Huvittavaa, miten sitä miettii että jospa olisin kuitenkin raskaana, menkat olisivatkin olleet valemenkat jne :D No joo, järjen kun ottaa käteen niin tajuaa aikamoiseksi höpsöttelyhaaveiluksi, eli älkää peljätkö, en minä ihan vielä sekoamassa ole :LOL:
 

Yhteistyössä