<3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.27<3

anu84, hui varmasti pelästyit!! :O Onneksi kellekään ei käyny sen pahemmin!

Tuun myöhemmin kirjottelemaan lisää, mutta yks kysymys ois heti aamutuimaan - tuleeko teille oviksen aikaan joku hädintuskin silmin nähtävä veritippa tms.? Kun mulla tuli tänä aamuna sellanen (kp11), mutta ei oo mitään oloja. Ja viime kierrossa luulin et mulla oli kp12 ovis (samanvahvunen viiva ovistestissä ku testiviiva kp11), mutta sitten kp15 alko vasta hurja valkovuoto joka kesti 3 pvää. Kierron pituudeks tuli sitten 32 päivää. Niin luuletteko, että mulla on ollu ovis toi aiempi vai myöhempi? Hämäännyin vain tuossa aamulla siitä veritipasta ja mietin, että joko se nyt on?? :O
 
Voi Anu84 kauhea paikka :hug: Koita pärjäillä siellä, ja onneksi oikeesti ei käynyt pahasti kenellekkään.

Mulla kans ovis-asiaa. Laskureiden mukaan (perhesuunnittelun sivut) mulla alkais hedelmällinen kausi 1.6 ja loppuis 7-8.6. Mutta, maanantaina ostin pregcheck ovistestejä ja samantien kun tulin päivällä kaupasta kotia tein sellasen. Ja tosi vahvan viivan sain siihen. Pessimisti kun olen ajattelin että ei se vielä positiivinen ole ja testasin eilen aamulla uudestaan, ja hiukan haaleampi viiva tuli siihen. Mutta negaksi sen tulkitsen. Ja sitten eilen päivällä ja tänä aamuna päätin vielä kokeilla ja haaleat viivat tuli molempiin. Joten onko tämä nyt tulkittavissa niin että mulla oli jo ovis? Sunnuntaina mulla oli kyllä alavatsa tosi kipeä, noin 30 min, minun piti maata sängyllä ja odottaa että menee ohi. Itse luulin että se on joku vatsa vaiva kun ei ollut sillai kummallakaan puolella vaan koko alavatsa oli kipeä.
Mies sanoi että jos se on se ovulaatio, mutta en uskonut... Talletukset tehtiin kuitenkin silloin illalla. Ihan vaan sen takia kun teki mieli :
Mutta mulla ei mitään suurempia toiveita tästä kierrosta vielä ole, mutta oishan se kiva jos jotain tapahtuis. Mut itse olin aatellut sit ens kierrosta plussata.
Kysyn vaan teijän mielipidettä tähän asiaan.
Kuvia ei testeistä ole kun en osaa niitä tänne liittää :confused:
 
Miona Voi ei :'( Jaksamisia paljon sinulle :hug:

Salliina ja bambiina
Kiitos ihanaiset ymmärtämisestä, tiedättehän et ootte aarteita :kiss:

NiQ Jessus, mikä lääkärikäynti :O Omppuf osasikin neuvoa tuossa kuuriasiassa, minä en noista oikein mitään tiedä. Toivottavasti avun lääkkeistä nyt saat :)

anu84
Hurjan kuuloinen tilanne sinulla, mutta niin kuin muutkin on sanoneet: tärkeintä että kellekkään ei mitään isompaa vahinkoa sattunut. Varmasti kyllä säikäytti.

salliina Minulla on kerran tullut ovisplussan jälkeisenä päivänä ihan pieni veritippa. Ja yhden kerran sitten noin viikon päästä oviksesta.
Olenkin miettinyt(ja tietysti myös vähän googletellut :LOL: ) että nuo taitavat olla aika yleisiä, mutta pienen verimäärän takia jäävät useimmiten huomaamatta.
Testailitko viime kierrossa sitten ovista vielä silloin kun valkovuoto oli kovimmillaan? (Minun veikkaus on että ovis oli vasta silloin kp15 paikkeilla) Ei ole
oviksen metsästyskään kaikkein helpoin harrastus, kauheesti "muuttujia ja liikkuvia osia" :D Tsemppiä metsästystouhuihin!

Lilleri82 Sinuna minä jatkaisin testailua, sillä yleensä nuo laskurit eivät ihan noin paljon heitä.. Onhan se kyllä mahdollista kiertopäiviä katsellen, että ovis meni jo. Kerrohan sitten, jos jatkat vielä testailua, miten viiva kehittyy, rupeaako vielä vahvistumaan? Niin kuin Salliinalle jo kirjoitin, on tää vaan vaikea laji :LOL: Metsästysintoa sinnekkin!
 
Täällä taas! Vähän ollut hiljaiseloa kun viikonloppuna oli poitsun 2-vuotissynttärikutsut, sen jälkeinen yö meni pissa- ja oksennuspyykin pesussa ja eilen sitten itse kärsin tämän saman yhden päivän oksennustaudin. : /On se kyllä inhottava tauti! Onneksi on jo ohi, tänään sitten tenttiin joka menee varmaan tooosi hyvin...

anu84 meni oikein kylmät väreet kun luin sun kirjoitusta. Luojan kiitos että oma poikasi selvisi naarmuilla eikä mopopoikaankaan sattunut sen pahemmin. Muutaman kerran on itselläkin ollut läheltä piti-tilanne ja kyllä se vaan säikäyttää.

NiQ Olipa hyödyllinen lääkärikäynti! Miten voikin olla niin että potilas tietää enemmän kuin lääkäri?! Valitettavasti itse en osaa sanoa teroista tai clomeista tai muistakaan lääkkeistä yhtään mitään kun en sellaisia koskaan ole syönyt. Toivottavasti saisit lääkkeen ajoituksen ja annostuksen kuntoon ja niistä tosiaan ois jotain apuja. :)

Salliina85 kyselit tuolla jokunen sivu sitten että oonko juonut greippimehua ja oonko huomannut jotain limoissa. No en sitten kierron alussa ikinä muistanut ostaa mehua kaupasta, joten sen juominen jäi. Eli ihan ilman mitään vippaskonsteja mennään tääkin kierto. Mites sulla, ootko huomannu jotain??

Lilleri82 Oireiden perusteella minäkin sanoisin että sulla ovis meni jo, mutta mistä sitä ikinä tietää. Kierrotkin voi olla niin erilaisia että yhdessä kierrossa ovis tulee aiemmin kuin toisessa. Jos sulla niitä ovistikkuja on niin tikuta vaan, ja heiluttele ainakin peittoja ihan vaan varmuuden vuoksi! :D

ON: mullakin rupee näköjään olee ovis tuloillaan, laskureiden mukaan 1-5.6 olis otollisimmat päivät. Eli kun viikonlopuksi on luvattu sadetta, niin mitäpä sitä muuta tekisi kuin tallettelisi! ;) Täytyy varmaan vähän kuulostella omaa kehoa että tunnenko ovulaation vai en ja sen mukaan sitten heilutella peittoja.
 
Täällä oli ovis ja meni ovis. Saa nähdä tuleeko tapahtumaan mitään. Mulla ainakin tuli pienen pieni verilaikku alapäästä kun alko ne limat ja oviskivut.

Nyt mittailen lämpöjäkin kun jos ne on koholla pitkään niin voi merkitä myös raskautta. Onneks mul on toi clearblue digital odottamassa tuosa :).
 
Anu: Kamala tapaus! Itse olen ajanut parkkipaikalla pyöräilijä pojan päälle. Tosin oli pojan oma moka, kun tuli polkua pitkin kaupalle pyörällä eikä katsonut eteensä. En ihan ehtinyt jarruttaa ja poika tuli konepellille. Autosta konepelti vaihtoon ja poika vain pelästyi. Itse pelästyin niin että en edes muistanut katsoa autoa ennen kuin pienen matkan päässä. Poika ei onneksi ollut ehtinyt lähteä kaupasta ja sain rahat korjaukseen heidän vakuutuksestaan.

Tiudeliini: Mulla on ihan samat ajatukset noista hankinnoista. Mietin jo että kun raskaudun niin mitä kaikkea hankin vauvalle. Olen aivan myyty Meandin vaatteisiin, hullaannuin vasta nyt keväällä ja ne ihanat pienet bodyt ja haalarit ym. Suunnittelen jo ostoslistaa melkein :) Olen yrittänyt kovasti myydä tytön vaatteita, että niitä nyt pitää kyllä sitten ainakin hankkia. Ja sitten jos tuleva vauva ei olekaan tyttö... Onneksi vaunut on unisex väriä :D Mutta toisaalta tuntuu että tuottaa huonoa onnea suunnitella asiaa mitä ei vielä ole. Että jos miettii kovin miten asiat sitten järjestää ja mitä hankkii niin ei ehkä saakaan toista lasta. Siksi yritän kauheasti hillitä itseäni.

Mä en oo koskaan huomannut itselläni ovista, en ole kipuillut kuin menkkojen aikaan ja tästä syystä saanut pilleritkin tosi nuorena. Tää on kai eka kierto, mistä pitäis nyt saada tietää koska se on. Eikä ole mitään hajua, onko se yleensä ollut kierron alusaa vai puolessa välissä. Vaikka viime viikolla kovasti olin sitä mieltä etten hae niitä ovis testejä niin nyt on mieli alkanut muuttua :) Saako niitä apteekista tai ihan marketista? Vai pitääkö tilata netistä? Jonkun nettikaupan huomasin, missä oli myös myynnissä noita Clear Bluen testejä, mutta joku kai sanoi että ne saattaa näyttää vääriä plussia, vai oliko se joku muu merkki? Itse ostin Clearbluen testin aikoinaan apteekista ja plussasin tytön sellaiseen. Tosin raskaus oli siinä vaiheessa jo ehkä viikolla 4-5...
 
Viimeksi muokattu:
En ehdikään kirjoittelemaan sen kummemmin tänään ja muutenkin tulee tässä kunnon tauko palstailussa, kun ollaan tänään illalla lähdössä reissuun ja kotia palaillaan vasta sunnuntaina. Käyn kylässäkin kuitenkin varmaan lukemassa tein kuulumisia ja jännäilen, että kuka olis se eka kesäkuun plussailija ;) Harmi, kun ovis sattunee just tälle viikonlopulle tai sitten ens viikon alulle... Ite en oikein kylässä tykkää talletella, mutta miestä ei haittaa onneks :LOL: Mutta plussatuulosia kaikille ja mä toivottelen hyvät viikonloput nytten jo!! :)
 
Täällä olis torstaina jo kp4/28-32, yk4.

Pahoittelut kaikille, en oikein osaa tai kykene kommentoimaan mitään. Kauheasti haluaisin jutella reippaasti teidän kans, mutta vietävä, kun aivotoiminta on vissiin lakannut tältä päivältä. :D
 
**********Torstai 31.5.2012*********






Mukana:


tiipula..............tyttö 05/11..............kp4/28-32...............yk4
Meliah...........................................kp4/25-29...............yk10
Nopponen.........tyttö 06/08..............kp5/30-38...............yk7
alley..............tyttö10/09.................kp7/?......................yk1
Ruttunaama......poika 06/04..............kp8/24....................yk25
Suikkis..................tyttö12/09..........kp8/23-29................yk12
Nöhvi..............tyttö 07/10...............kp9/25-26...............yk10
äiti -07............tyttö 01/07..............kp11/31..................yk5
laala..............tyttö05/09.................kp11/31-64.............yk3
Elsiliini.... ..........poika6/10...............kp12/33..................yk5
Salliina...............poika10/11.............kp12/32..................yk2
Hjannah..............poika 7/11.............kp13/30-34.............yk2
Nopsu..............poika 02/09..............kp15/28..................yk2
Tiudeliini...........poika 05/11..............kp15/26-28.............yk2
Lilleri82............tyttö 12/10...............kp15/27-35.............yk4
Pikku-Saara....tyttö 10/11.................kp18/29.................yk3
Omppuf............tyttö 11/10..............kp19/28-36.............yk14
MeaMinnis........poika 01/08...............kp20/28.................yk9
MyDream..........poika 06/11..............kp23/30.................yk6
bambina.........................................kp24/27.................yk2
Tiuhti83.............poika03/06........... .kp25/26-32.............yk11
mama07..... .........tyttö 07...............kp25/28.................yk2
Kulkuriina..............tyttö11/09...........kp27/24-?..............yk1
nanakuu................tyttö..................kp29/28-34............yk4
Aura08...................12/08................kp29/31-33............yk5
kurasaapas.........poika02/11.............kp34/?...................yk1
hiulu...............poika 09/11...............kp40/31.................yk-
NiQ..........................07/11............ kp56/32.................yk3
mineea..............tyttö 02/10............kp?........................yk?
Nannamamma..... poika 10/11...........kp?........................yk?

TAUSTAILIJAT

Maisapaisa
kiseliina
Alisa84
Miona


Plussanneet:



Toukokuu
Aia(yk1), Ranskis(yk1), Mememe(yk4), aliisa10(yk4), Tine(yk5), pesco(yk1), anu84 (yk1), diiselikissa (yk5), Emma82 (yk2)

Huhtikuu2012
Emilialainen(yk5), pink(yk6), Murunmami(yk4),LeenaT(yk2), Heeva (yk11)


Maaliskuu 2012
Haavemamma(yk3), annis_(yk7), Miraaz(yk5), Inari-11(yk3), Kiukuttelija(yk6), Lumpe(yk3), Katariine(yk3), taiska87(yk1),Vili-Jonkka(yk2), Tähtitaimi(yk7)

Helmikuu 2012
Saraheinä(yk1), Sannuli79(yk4), MeaMansikka(yk3), DsariaL(yk6), Hentunliisa(yk3), Rusina2010(yk4)

Tammikuu2012
salamanteri85(yk3), BiBa(yk6), _lumi_(yk2), nellinu(yk5), hömpi

Joulukuu 2011:
Lumikide(yk2), murmis(yk2),Littlestar(yk1),misupai(yk7),Krumeluu(yk8)

Marraskuu 2011:
Bubba(yk4), funny87(yk4), neito(yk2), kattiina(yk1), tiitulainen, tiiru(yk5)

Lokakuu2011:
Meriheponen(yk2), ki7i(yk2), muumimamma1983(yk1),leppäkerttu3(yk2),
Cristall(yk2), tilke(yk5),lavelyn(yk1),puppa(yk1),danuli79, torstai(yk2)

Syyskuu2011:
Rouva Möppiäinen(yk3, TaCa(yk1),Villany(yk2), pillipöllö(yk2)
Caisachu(yk4), Eebowi(yk2)

KADONNEET

Toiveikas84
Paipula


Päivityspyynnöt punaisella
 
Elsiliini Tsemppiä oviksenmetsästyshommiin! Ja onneksi olette saaneet taudin jo selätettyä, oksutauti on kyllä ihan karmea vieras, varsinkin pienillä :(

alley Marketeista saa pregcheck-testejä, apteekeista sitten kalliimpia ja netistä tilaamalla kaikkea halvasta kalliimpaan. Itse olen tilaillut mammaksi.fi:stä halpoja liuskatestejä, en ole kehdannut panostaa mihinkään kalliimpiin(parempiin?) Ja lukemani perusteella ClearBluen(ainakin digitestit) olisivat tosi hyviä, mutten osaa käyttökokemuksia antaa. Minä olen ainakin hienosti koukuttunut tuohon oviksentestailuun. On ollut jännä aina kuulostella oireita, ja sitten katsoa miten ne osuvat testien kanssa yhteen. Ja kohdallani testit ovat kyllä olleet hyvä apu(vai voiko noin sanoa kun tulosta ei ole tullut:kieh:)sillä oireiden perusteella oletan aina oviksen olevan paljon ennen testin plussaa. Tsemppiä sinnekkin O-bongailuun :)

Tiipula Pahoittelut uuteen kiertoon joutumisesta :hug:

Olen täälläkin puhunut, että haluan mennä yksityisellä gynellä käymään tsekattavana ja ultrattavana nyt keväällä/kesällä, koska vasta syksyllä perhesuunnitteluneuvolan kautta ruetaan miettimään tutkimuksia. Viime kierrossa en voinut varata aikaa miehen työmatkan/ lapsenhoito-ongelman takia.. No nyt ei sitten tähän kiertoon ollut enää aikoja. Tarjosivat käyntiä vaan tälle viikolle tai sitten oletetusta oviksesta yli viikon päähän. Ja minä kun halusin oviksen tienoille, jotta voisi ultralla sitten katsella tapahtuuko tuolla mitään niinä päivinä. No ei siis onnistu tässäkään kierrossa.

Plussaisia alkukesän tuulia puhkun ja puhallan kaikille :whistle: :whistle:
 
pöh pah...ei näy tätiäkään vielä... kertokaas kauanko teillä meni, että kierto tasaantui vai onko ehtinyt tasaantua vielä edellisen raskauden jälkeen. 2 menkat olleet, sillä normaalilla välillä kuin ennenkin eli 31pv. Kolmansia odotellessa nyt mennään jo 40/31 ja mitään ei tapahtu mihinkään suuntaan.

pyöristä ja autoista, mun auto oli kerran kaverilla lainassa ja olin ite reissussa, poliisi soitti sitten mulle, että saako antaa pyöräilijälle sakot, kun se ajoi mun auton kylkeen lommon, tuli kolmion takaa kuulemma ja kaveri ei edes ehtinyt nähdä koko pyöräilijää. Joskus se on kyllä ihan pyöräilijän vika kun ei katso eteensä...
 
Nöhvi
Hellurei, takaisin ollaan ja ihan pihalla mitä täällä on tapahtunut.

Anulla ainakin järkyttäviä kokemuksia - onneksi ei käynyt pahemmin kellekkään!

Miona: voi ei :'( Jaksamista :hug:

Meliah: säkin näyt olevan listoilla jo kymmpikerhossa, sorry :hug:

Tarttee vähän lukea mitä olette täällä höpötelleet ja kommentoida sitten lisää... Reissu meni periaatteessa hyvin, ihana paikka ja ihana ilma. Nämä vauvahommat unohtui ihan kokonaan. En miettinyt kp:itä tai mitään. Ja alkaneiden menkkojenkin aiheuttama harmistus lieventyi sopivasti. Harmi kun aina ei voi olla reissussa menkkojen alkaessa :LOL:
 
Tänään tikutin ovista pregcheckin ovistesteillä. Ilmeisesti mennyt ohi kun näytti haaleaa viivaa.
Toivottavasti tapahtuu jotakin nyt. Vaikka yrittäminen onkin vasta näin alussa niin tuntuuhan se aina ikävältä kun testaa ja testaa ja ei menkkoja kuulu mut raskaustestitkin näyttää negatiivista.
Voin kuvitella millänen olo on niillä jotka on yrittäny tosi pitkään mut mitään ei tapahdu.

Varmaan sit viikon päästä vois testailla. Se oiskin kiva jos pärähtäis plussa testiin kun miehellä alkaa parin vkon päästä kesäloma :).
 
taas kännykän kautta yritän päivystää...! :wave: Nöhville piti sanoa, että tuo on ihan totta, aina pitäis olla jossain reissussa tai olla jotain muuta arjesta poikkeavaa, niin pysyis ajatukset sopivasti muualla! Se on mulla onnistunut tässä kierrossa kun on ollu niin paljon kaikkea! :) ja sitten ON: rusehtavaa vuotoa, joten huomenna alkaa menkat.muuten ihan ok, eli tätä uumoilinkin, mutta huolestuttaa kun kierrot vaan lyhenee...sekään ei ole hyvä juttu se. :( Ja ihailen tuollaista päättäväisyyttä (en muista kuka kirjoitti), että ens kierrosta ajattelin plussata...kunpa itsekin pystyis olemaan noin luottavaisin mielin!!!!
 
Pikainen omanapainen päivitys puhelimella: ruskeaa tuhrua täälläkin eli eiköhän tätönen tee tuloaan:( No jos jotain positiivista haluaa niin se, että kierto olisi sitten tuttu ja turvallinen 27-28 päivää. Esikkokin sai alkunsa ekasta hormoniehkäisyn jälkeisestä tasaantuneesta kierrosta...

Anu: ihan järkyttävä tapaus, olisin varmasti ihan palasina tuollaisen jälkeen!!!
 
Anu:Huh, huh..Onneksi ei kelleen käyny pahemmin!

Pahoittelut kaikille uuteen kiertoon joutuneille :(

Tänne ei mitään uutta tai ihmeellistä. Paitsi näin tänään junassa ehkä parikuisen vauvan ja oli se vaan suloinen;) Oma on jo niin iso:heart: (No on seki välillä vauvanen).
Ovulaatio kait on lähellä, noin niinku kiertopäivistä päätellen. Toiveet korkealla..toistaiseksi!
 
Pikainen kysymys oviksesta ja yök yök varoitus :) Onko tää nyt sitä alkavaa ovista ja munan valkuais vuotoa, kun vessassa käydessä valkovuoto suht vetistä ja pyyhkiessä ainakin liukasta? En ole vieläkään hakenut ovisliuskoja, kaveri laittoi järjen ääntä mun päähän ja varoitti tuosta stressistä. Mutta olisin kyllä utelias näkemään miten nuo oireet menee yksiin varsinaisen vuodon kanssa juuri niinkuin Meliah sanoi.

Muoks. Niin ja pari päivää ollu ihan vuodottomia...
 
Viimeksi muokattu:
Täällä hijaiseloa koneen kanssa...ei vaan oo kerenny koko viikkoon.

Anu84 Ihan kamalaa, onneks ei käynyt pahemmin. Voimia sulle :hug:

Mä tilasin viime viikolla ovistestit ja nyt 3pv jo tikutellu, tänään tuli jo tummempi viiva ku muina päivinä. Et hyvällä lykyllä täällä olis ovista tiedossa.
Just mietin tossa et ihan turhaan ottanu ressiä, nyt vaan järkipäässä (toivottavasti) täytyy olla. Eikä haittaa vaikka vauva ei tulis vielä, esikoinen menee ens vuonna vasta eskariin joten ekalla luokalla ehtisin olee vielä hoitovapaalla hetken.
Joten mitä pidemmälle menee niin sen pidempää voin olla ekasta luokasta kotona...näin yritän ajatella.
Nyt sentää osaa jo vähän rennommin ottaa...ja toi seksi elämä on muutenkin meillä nyt suht vilkas et jtp melkeimpä pupuilut käynnissä...
Mä vaan kärsin kamalasti tällä hetkellä työpaikasta, akkavalta osastolla ja kireä tunnelma :( joten uskon sen kanssa olevan yks osa syy...Ja nyt yritän koko ajan kattella uutta työpaikkaa.
 
tänne voipi päivittää kp 1/24-25 yk3.
paljon enää rennomaksi mieli ei voi muuttua kun mitä tässä kierrossa oli...toki tikutin oviksen ja hommat osu kohdilleen ja piinapäiviä en laskeskellut. mutta eipä sekään auttanut. nyt täytyy miettiä uusia kikkoja. mulla on ollu tavoitteena elokuuhun mennessä saada se plussa, on tässä vielä pari kiertoa aikaa. nyt kyllä vähän harmittaa, mutta täytyyhän sitä jatkaa yrittämistä. lähipiiri sikiää tällä hetkellä huimaa vauhtia ja kyllä se vähän surettaa, kun haluis olla jutuissa mukana...mutta vastahan tässä on pari kiertoa mennyt.

alley: mulla tulee noita limoja n. 2-3pvää ennen ovista. ainakin testien mukaan.

Laala: :hug:

meliah: mä ajattelin kans, et voisin kesän aikana käydä gynellä, kun en ole jälkitarkastuksen jälkeen käynyt, ja kun nyt tuntuu että tuo kierto on aika lyhyenläntä, niin olis kait se hyvä varmistaa, että kaikki on ok... ja kun mun kropalle toi synnytys ja raskaus oli muutenkin aika rankka, niin eihän sitä tiedä, että jos on jotain tuolla kohdun alueella, mistä mä en tiedä. mutta tässä kierrossa en varmaan ehdi saada aikaa enää. ja en oikeestaan edes tiedä, että millä kp:llä siellä pitäis käydä??!!
 
Laala: :(
Bambina: pahoittelut tädistä ja onneksi jaksat ajatella myös positiivisia puolia asiassa, ne pitää pään kasassa kuitenkin!!
Äiti-07: Onnea oviksen metsästykseen ja toivottavasti osuu puuhailut paikalleen!!

(.) Tälle saa päivittää kp. 1/24-27......yk2 eli uutta matoa koukkuun vaan ja maalisvauvaa väsäilemään parin viikon päästä ( näin kai se on ajateltava vaan...)!!
 
Viimeksi muokattu:
Nöhvi
**********Lauantain 2.6.2012*********






Mukana:


Kulkuriina..............tyttö11/09...........kp2/24-27..............yk2
bambina.........................................kp2/24-25.................yk3
tiipula..............tyttö 05/11..............kp6/28-32...............yk4
Meliah...........................................kp6/25-29...............yk10
Nopponen.........tyttö 06/08..............kp7/30-38...............yk7
alley..............tyttö10/09.................kp9/?......................yk1
Ruttunaama......poika 06/04..............kp10/24....................yk25
Suikkis..................tyttö12/09..........kp10/23-29................yk12
Nöhvi..............tyttö 07/10...............kp11/25-26...............yk10
äiti -07............tyttö 01/07..............kp13/31..................yk5
laala..............tyttö05/09.................kp13/31-64.............yk3
Elsiliini.... ..........poika6/10...............kp14/33..................yk5
Salliina...............poika10/11.............kp14/32..................yk2
Hjannah..............poika 7/11.............kp15/30-34.............yk2
Nopsu..............poika 02/09..............kp17/28..................yk2
Tiudeliini...........poika 05/11..............kp17/26-28.............yk2
Lilleri82............tyttö 12/10...............kp17/27-35.............yk4
Pikku-Saara....tyttö 10/11.................kp20/29.................yk3
Omppuf............tyttö 11/10..............kp21/28-36.............yk14
MeaMinnis........poika 01/08...............kp22/28.................yk9
MyDream..........poika 06/11..............kp25/30.................yk6
Tiuhti83.............poika03/06........... .kp27/26-32.............yk11
mama07..... .........tyttö 07...............kp27/28.................yk2
nanakuu................tyttö..................kp31/28-34............yk4
Aura08...................12/08................kp31/31-33............yk5
kurasaapas.........poika02/11.............kp36/?...................yk1
hiulu...............poika 09/11...............kp42/31.................yk-
NiQ..........................07/11............ kp58/32.................yk3
mineea..............tyttö 02/10............kp?........................yk?
Nannamamma..... poika 10/11...........kp?........................yk?

TAUSTAILIJAT

Maisapaisa
kiseliina
Alisa84
Miona


Plussanneet:



Toukokuu
Aia(yk1), Ranskis(yk1), Mememe(yk4), aliisa10(yk4), Tine(yk5), pesco(yk1), anu84 (yk1), diiselikissa (yk5), Emma82 (yk2)

Huhtikuu2012
Emilialainen(yk5), pink(yk6), Murunmami(yk4),LeenaT(yk2), Heeva (yk11)


Maaliskuu 2012
Haavemamma(yk3), annis_(yk7), Miraaz(yk5), Inari-11(yk3), Kiukuttelija(yk6), Lumpe(yk3), Katariine(yk3), taiska87(yk1),Vili-Jonkka(yk2), Tähtitaimi(yk7)

Helmikuu 2012
Saraheinä(yk1), Sannuli79(yk4), MeaMansikka(yk3), DsariaL(yk6), Hentunliisa(yk3), Rusina2010(yk4)

Tammikuu2012
salamanteri85(yk3), BiBa(yk6), _lumi_(yk2), nellinu(yk5), hömpi

Joulukuu 2011:
Lumikide(yk2), murmis(yk2),Littlestar(yk1),misupai(yk7),Krumeluu(yk8)

Marraskuu 2011:
Bubba(yk4), funny87(yk4), neito(yk2), kattiina(yk1), tiitulainen, tiiru(yk5)

Lokakuu2011:
Meriheponen(yk2), ki7i(yk2), muumimamma1983(yk1),leppäkerttu3(yk2),
Cristall(yk2), tilke(yk5),lavelyn(yk1),puppa(yk1),danuli79, torstai(yk2)

Syyskuu2011:
Rouva Möppiäinen(yk3, TaCa(yk1),Villany(yk2), pillipöllö(yk2)
Caisachu(yk4), Eebowi(yk2)

KADONNEET

Toiveikas84
Paipula


Päivityspyynnöt punaisella
 
Pitkästä aikaa naiset! :)

Ensiksi pahoittelut tädin kourissa oleville:Tiipula,bambinaja kulkuriina
tiudeliini: Hurjat lämmöt! Onko lämpöily jatkunu?
NiQ: Niin ja onhan tuolla palstalla terolut-mimmit ketju josta saa hyvää vertaistukea, sielläkin on alkanu raskauksia kuurin aikana :)
Nopponen: Ootko tehny nyt testiä sitten? Jos sattuu olemaan niitä halpoja kaapissa niin varmistaisin :eek: Niin omituisen vähäiseltä sun vuoto kuulosti!
anu: :hug: Pikaista paranemista pojallesi! Miten siellä muuten raskaus edistyy? Joko on varhaisultra takana?
salliina: joillakin oon kuullut tulevan ennen ovista. En osaa sanoa siitä oviksen ajankohdasta, mut se yleensä tapahtuu 12-24 tuntia O+sta. Mä oon tulkinnu sen viimesen ovisplussan mukaan (pari päivää aina näyttää plussaa).
lilleri: Oon huomannu että oman kehon tarkkailu, testailu tai lämpöjen mittailu on paljon luotettavampi kun nuo laskurit. Uskoisin että sulla on tapahtunut sillon ovis :)
Elsiini: Oksennustauti on kyllä kurja, onneksi sulla oli nopeasti ohi :) toivotaaan että saatte oviksen hyvin hyödynnettyä :D
alley:Tarkotit varmaan noita clearbluen +-raskaustestejä. Niillä tulee harvinaisen usein vääriä haamuja jos aikasessa testailee. Ovistestejä saa isommista marketeista ja tietty netistä. Apteekissa ne on usein hintavia. Joo just tuommosta sen limailun pitäis olla ;)
meliah: Kurjaa ettette saanut aikoja :(
hiulu: Mulla ei tasaantunut ollenkaan, mutta eipä nuo tasaiset oo ennenkään ollu. Joskus oon kuullut puhuttavan puolesta vuodesta.
Nöhvi: Sielläkin mennään jo kaksinumeroisissa kp:ssä. Tästä kierrosta plussataan! :)
laala: Mitä siellä on käyny? Kävitkö ultrassa vai? Mikä annostus sulla nyt oli? :( Pahoittelut mahdollisista huonoista uutisista :hug:
äiti-07: Ihailtavaa kärsivällisyyttä! :) Toivotaan sinne siis ovista!
bambina: Oon ihan samaa mieltä että sillä stressailulla ei oo mitään väliä raskautumisen kannalta. Ei meilläkään tärpännyt rentojen kiertojen kohdalla. Toivotaan tähän kiertoon parempaa onnea sinne! :hug:

(.) Oireita.. nenä on yöllä/aamulla tukkoinen, aamulämmöt on ollut koholla hiljakseen oviksen jälkeen. Tänään dpo 7 oli 36,74 kun normaalisti on 36,30. Käyrä näyttää ainakin hyvältä jos ei muuta. Niin ja ehkä tissit pikkjuisen aremmat, mut se voi johtua mistä vaan. Maanantaina käymään verikokeissa mittaamassa taas sitä yhtä arvoa. Voih toivoisin niiin helmivauvaa <3 Inhottaa käydä aina vakoilemassa noita odotuspuolen ketjuja kun ei pääse liittymään minnekkään..

Tässä kuussa plussaillaan kaikki!!! ++++
 
Nöhvi
Eiliset teksti katosi bittiavaruuteen : / No yritetään uudestaan!

Bambiina ja Kulkuriina: pahoittelut tädistä :hug: Kp1 on aina yhtä masentava. Nyt vaan uuteen nousuun ja tästä kierrosta plussataan!

laala: :hug:

Tiudeliini: tsemppiä jännäpäiviin :)

Meliah: harmi nuo aikatauluongelmat :/

Omppuf: Voi vau mitkäs päivät SULLA on :D Sullahan pyörii dpot jo pitkällä! Lämpöilyt ja tissikivut on hyvä merkki :) Voi kunpa....! Mä kidutan kanssa itseäni ja käyn lukemassa noita odotuspuolen juttuja, en tajua miksi miksi miksi :x

on: kp11 ja limailut lisääntyy, joten kaipa se ovis on saapumassa. Mulla on ollut taas terveyden kanssa vähän häikkää, mikä ei yhtään edesauta tätä "projektia". Kohta pitäis alkaa "hommiin" ja tässä tilassa se ei ehkä ole ihan ekana mielessä. No kai ne pakolliset tallenteet saadaan (toivottavasti) tehtyä. Kesä kesä kesä :)
 
Hei kaikille kuumeilijoille :flower:

Nyt tulee NIIN omaa napaa, mutta ei vaan nyt oikeen voi keskittyä kauheasti muuhun :ashamed:
Mä en oo palstallakaan paljoo nyt pyöriny...oon kyl käyny ajoittain lukemassa, mut en oo jaksanu oikeen kirjotella! Me päätettiin joku aika sitten hankkia meille koira vauva ja oon nyt keskittyny vaan siihen. Eilen käytiin sitten hakemassa meille pieni tuhisija :heart:
Oli tarkotus tänään lähteä ehkä jonnekkin iltaa istumaan tyttöjen kanssa, ni tein sit aamulla varmuudeks raskaustestin, vaik olin varma etten raskaana oo, ku ei oo tissitkään kipeet! No niinhän siinä sitten kävi, että liuskaan piirty heti kaksi viivaa :heart: Oon nyt ihan hämilläni, ku en oo ajatellu juuri koko vauva projektia tässä kuukauteen, ku oon keskittyny tohon koira projektiin...ei jotenki usko vielä todeksi koko juttua!

Koitan laittaa teille kuvan..


Tiuhti kp27/26-32 yk"11"
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä