<3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.27<3

Nöhvi
Hellurei! Onpas taas hektistä... no eipä ehdi liikaa tätä vauvahommelia miettimään... jospa sitä jotain raapustaisi nopsaan...

Omppuf: hui jui, sulla on dpot vaikka kuinka paljon :O Oot kyllä kova mimmi jos lauantaille maltat odottaa! Tsemppiä! Ja edelleen varpaat ja sormet pystyssä, että tärppi on käynyt :)

NiQ: jepu, kyllä mulla aina joku viiva ovistestiin tulee. Ja värin voimakkuus vaihtelee tosi paljon päivästä toiseen. Wondfolla tulee suht tummaakin viivaa pitkin kiertoa, mutta oikean plussan tunnistaa silti ihan hyvin. Se lävähtää heti näkyviin ja on niin tumma että oikeen hyppää silmille.

Taikamaailma: voi tylsyys mikä lääkäri :/ Kaikenlaisia niitä löytyy... valitettavasti. Näissä asioissa odottaisi vähän empatiaa.

Meliah: no toki voin päivitellä kanssa, porukalla se on mukavampaa :D Eikä se ole reilua että jää kokonaan yhden harteille :) Ja sitä mä olen aina sanonut, että hyvä harjoitella ajoissa että tietää sitten miten tosipaikan tullen toimitaan :D Ja nyt siirryin siis ihan eri aiheeseen jo ;)

Meaminnis: toivottavasti ovis vaan luikahti testien ohi? Ja se punainen olisi jotain muuta...

Anu: ihania uutisia :heart: Siellä se pieni kasvaa :)

alley: Onnea ovisplussasta ja tsemppiä "miehenkaatoon" ;)

Salliina: ihana, siemeniäkö oot vailla :LOL:

Tiudeliini: tsemppiä piinailuun! En ole kyllä kokeillut tuota?

Tiuhti: 35€ on halpa hinta mielenrauhasta :)

Lilleri ja MyDream: tsempitykset myöskin sinne!


bambina: moiiiii :wave: Nyt pessimistiasenne koppaan ja menoksi :D Tuo jtp-taktiikka on kyllä hyvä, jaksaa jaksaa :D

Nopsu: ja sielläkin jo piinaillaan :) Mä olen kertonut yrityksestä parille ystävälle ja omille vanhemmille :O Ollaan aika läheisiä...

Nopponen: no tommosta draiviahan on ihan pakko käyttää hyväksi! Pitäkää hauskaa :D

On: ovis on vissiin eksynyt matkalla? Ei vaan, nyt on kp14 ja vielä ei ole plussaa tullut tikkuun. Harjoituksia jatkettu... toivottavasti se plussa tulee pian, tästä jtp-puuhastelusta tulee kohta ylikuntoon :D
 
  • Tykkää
Reactions: anu84
Lilleri: Vieläkö tuhruilu on jatkunu? Onhan niitäkin jotka on plussannu heti ensimmäisestä clomikierrosta! Mikä sulla oli annostus? Toivotaan että tuhruilu merkkais kiinnittymistä :)
Salliina: Kyllä varmaan on miehelläskin jonkinsortin vauvakuume, harvoin ne vaan suoraan sanoo :D.
MyDream: Millonka uskaltaudut testailee? Plussatuulia +++
alley: Onnittelut oviksesta! :)
bambina: Kyllä ne sun ajatukset loppukierrosta toivottavasti kääntyy positiivisempaan suuntaan! Kaikilla meillä on joskus niitä huonompia päiviä/viikkoja. :) Ajattelin kyllä kestää ja siirtää sitä pettymystä sitten viikonloppuun kun on töitä, ettei tarvii sitten päivätolkulla kotona itkeskellä. :)
Nopsu: Kuulostaa lupaavalta nuo olot ;) Me ollaan kerrottu aika monelle esim. perheille, mun kavereille, ja oon myös kertonu töissä suurimmalle osalle. On tarvinnut selitellä lääkärikäyntejä ja tiesivät aikoinaan myös esikoisen yrityksestä :) Ei oo tarvinnu selitellä miks ei vieläkään oo kuulunu kun tiesivät edellisistä vaikeuksista. Kun on näille kertoillut ei oo myöskään tullut ihan hirveesti mitään inhottavia kysymyksiä. :) Plussasta tosin aiotaan sitten kertoa vasta rakenne-ultran jälkeen jos sinne asti joskus pääsee.
Tiudeliini: Mun mielestä se on ihan normaalia, jos siis viiva on kontrollia haaleampi. Joillakin tulee koko kierron ajan jonkunlaista viivaa, osalla taas joinakin päivinä pelkkiä tyhjiä :)
nopponen: Ihanaa että siellä on erilainen ja vapautunut fiilis :) Jospa sillä sais aikaan plussankin sitten loppukiertoon ;)
Nöhvi: O+:s tuulia :) Tunnetko yleensä oviksen? :eek::)

(.) Ei oo mitään järkee vielä ruveta testaamaan kun en oo ennenkään mitenkään haamuillu. :) Jospa sitä uskaltais lauantai-aamuna sitten jo pettyä. Menkkakipuja on ollut jo melkein viikon :eek: Nyt jos ei tärppää niin murrun varmaan ihan täysin. Lisäks outoa että yleensä viikko ennen menkkoja oon kunnon perskarhu, mutta nyt olo ihan leppoisa :) Tyttö on ollu tämän viikon kipeenä, ensin 3 päivää 39,5 asteen kuumeessa ja nyt eilen iski rokko. :/ Käytiin jo päivystyksessäkin kääntymässä kun huolestuin :D
 
Omppuf ensin paranemista pikkuiselle! :heart:

Mulla oli yks pilsu päivässä, 5-9kp aikana.

Sitten eilen loppui tuhruilu, mutta eilisen juoksulenkin jälkeen illalla olin varma että
nyt menkat alkaa, ihan samalla lailla olin kipee, noin 20 minsaa. Mut ei mitään tuhruilua ollut enää illalla. Mutta äsken kun kävin vessassa niin paperiin tuli hiukan ruskeaa tuhrua. Mut en tiiä ääh. Ovis testiin tuli viivan paikka aamulla. Että kyllä mä nyt uskon et se ovis oli viime viikolla. Eri asia sitten onko mitään tapahtunut. Nyt ois sit dpo 8-9.... Ens viikon lopulla vois alkaa miettiin testausta jos ei menkkoja oo kuulunut siihen mennessä.
Yritän pitää pään kylmänä, niinkuin kaikki tietää miten helppoa se on :headwall:
Sanoin kyllä miehelle eilen illalla kun se lähti töihin että mulla voi mennä myöhempään tänään kun tuun töistä, pitää mennä apteekin kautta.... :rolleyes:


Me ollaan kyllä kerrottu lähipiirille että yritetään ja että oon clomikuurilla. Mut ei kukaan erikseen ole kysellyt et onko tärpännyt. Kyllä ne mut tuntien tietää et kerron aika nopsaa jos/kun tärppää.
 
Viimeksi muokattu:
Omppuf: Paranemisia tytölle! Mä meen melkein aina meidän tytön kanssa lääkäriin, jos itseä huolestuttaa kun meillä on vakuutus :) Ja parempihan se on ns. turhaan käydä, jos vaan sillä saa itselle huolettomamman olon. Pidetään sulle sitten puekkuja lauantaina, että saisit sen plussan! Toivottavasti noi oireet pitää paikkansa ja menkat ei ois tulossa.

Nopsu: Me tai minä olen kertonut vain parille hyvälle kaverille ja töissä yksi työkaveri tietää. Lähipiiri ei tiedä, osaa kyllä varmaan odottaa kun juuri mentiin naimisiin :) Inhoan sitä vouhotusta. Ja lähipiiri saa tietää raskaudestakin vasta ekan ultran jälkeen, mikäli pystyn sen sinne asti peittämään. Tytöstä vatsa alkoi näkyä samantien ja viikolla 12 sai pitää jo äitiyshousuja.

Lilleri: Ois kyl vaikee olla tekemättä testiä tossa vaiheessa ja noilla oireilla :) Mäkin mietin että koska vois alkaa ottaa jotain merkkejä, jos eilen tai maanantaina on ollut ovis.

Nöhvi: Mies kaadettu eilen, toivotaan että se riittää tärppiin :)

Voisin liittyä sinne piinailijoiden joukkoon, tosin en tiedä on DPO1 vai DPO2 tänään, laittakaa kumpi parempi. Tai te kun ootte enemmän noista tietoisia miten se lasku menee niin laittakaa kumpi on oikeessa :) Selvästi muuten huomaa että se ovis oli maanantaina tai eilen, kun eilen oli hiukan oireita vielä mahalla, mutta tänään ei enää mitään. Nyt jännitellään ens viikko ja seuraavalla on pakko tehdä testi, ennen juhannuksen viettoon lähtöä.
 
Pelkkää omaa napaa! Äh, musta tuntuu että kroppa rupeaa olemaan sekaisin kun seinäkello :mad: Pari päivää sitten tuli punaista paperiin ja vähän tuhrua mutta nyt sitten ei eilisen jälkeen mitään!?? KP on 26/28. Mulla on nyt muutaman kerran menkat alkaneet vähän samaan tyyliin, (nyt vaan kierto näytti jäävän superlyhyeksi). Ai että kun ärsyttää, alkais nyt kunnolla jos meinaa alkaa!! En tiedä sitten olisiko mulla limakalvot jotenkin herkät tssä kierrossa, kun tuossa yksi päivä hommaltiin niin tuntui kamalan hellältä paikat (ja itseasiassa sen jälkeen tuota vuotoakin tuli). JOhtuikohan vaan tuosta seksistä sitten :confused:

Kai sitä pitää vaan ootella, testatakkaan en nyt viitti. Niin monta kertaa olen turhaan testaillu...
 
MyDream, peukutuksia kuitenkin, jospa menkat ei alkaiskaan :)

alley, toivotaan, että riittää :)

bambina, ootteko onnistuneet noudattamaan jtp-taktiikkaa?? En tiedä tosta mun kierrosta, vois ollakin, että se vähän nyt lyhenis. Tai jos tulis sellanen 9kk kestävä kierto tästä? ;)

Nopsu, meillä tietää siskoni. Ja ehkä olen joillekin kavereille vihjaissut, että saa nähä milloin aletaan toista yrittämään, mutta en kyllä ole kellekään sanonut suoraan, että hurja yritys on päällä koko ajan :LOL:

Tiudeliini, siihen loppui munkin ovistestien käyttö viime kierrossa, kun en osannut käyttää niitä... Tai kun aina oli viivaa jos jonkinnäköistä.

Joelle, mäkin koen raskaammaksi sen, että joutuisi sitten "selittelemään" että kun ei tärpännyt taaskaan...

Nopponen, siellä ainakin on kesä tullut :LOL: Eikös juuri sen takia synnykin paljon kevätvauvoja ;)

Nöhvi, jaksaa, jaksaa!! :LOL:

Omppuf, toivottavasti tyttö paranee pian! Ja tsemppiä piinapäiviin :)

Lilleri82, hurjasti peukutuksia!!

MeaMinnis, jospa ne menkat ei alkaiskaan??

ON: Jaaha, kp18. Eilen ja tänään ollu jotain tuntemuksia alavatsassa (ikäänkuin menkkamaisia) mutta tosi vähän. Toivon, että nuo mein tallettelut riitti. Nyt sitten vaan aletaan odotella, että aika kuluu (ja itseni tuntien, alan kuulostella oireita :rolleyes:). Mutta odotellaan... Onneks aika menee esikoisen kanssa "hyvin" nyt, kun hän on alkanut valvoa öisin 1,5 tuntia toisinaan ja unille meno on päivälläkin yhtä taistelua. Kaipa se liikkumisen opettelu valvottaa... Myös äitiä.
 
No niin, alkohan se vuoto sieltä, toivottavasti tulee kunnolla tavaraa ettei tarvi taas arpoa että onko kunnon menkat vai ei. Kipujen perusteella ainakin luulis et on suht normaalit, kun viimeks ei ollut yhtään kipuja ja vuotokin oli tosiaan hyvin vähäistä.
Ja en oo yhtään pettynyt (no ihan hiukan).
Kierrot senkun lyhenee vaan...

Eli mulle saa päivittää KP 1/25-27 yk5

Tsemppii muille piinailijoille ja oviksenbongareille!!! :)
 
Naah.. Oireilu hävinnyt sen siliän tien ! Ei edes tissit kipeet enää. Kai mä menetän toivoni tän kierron suhteen vaikka testailu ilmeisesti vois nyt vasta alkaa. Menkkojen pitäis alkaa ilmeisesti ensviikon alussa mut ostan nyt sit vielä 2 pakettia pregcheckiä tänään niin sit saa luvan riittää :D. Clearblue digitalia en mee tuhlaamaan jos si tuleekin ei raskaana näyttöön niin on aika 15 euron pettymys.
 
Moi! Täältä ilmottautuisi uusi kuumeilija! Kiia81, poika 05/11,kp 27/26-27, yk 1
Tänään nega testattu joten uutta kiertoa odotellessa.. Esikoista yritettiin n. 1, 5 vuotta, toivotaan ettei tämä "projekti" kestä ihan niin kauaa. Pari keskenmenoa tosin oli ennen esikoista. Ehkä tänne kirjoitteleminen auttaa asiaa, viimeksi ehdin yhden viestin pistää ja jo oltiin raskaana. Vaan ainakin vertaistuki on enemmän kuin tervetullutta, ja sitä täältä varmasti löytyy. =) Katselen kirjoituksianne tarkalla silmällä myöhemmin, yleismaalliset tsemppiterveiset siihen asti kaikille!
 
Lilleri, harmin paikka että täti tuli kylään :(

Kiitos kaikille tsempityksistä! Menkat ei ole ainakaan ihan vielä alkanut joten malttamattomana tein testin joka näytti puhdasta negaa. Piinaavaa... toivon sydämestäni että meille suotas vielä toinen pallero. Ja teille kaikille myös!!!

Onnea varsinkin näinä päivinä testailevat!!
 
Raskaustoiveesta kertomisesta Minä olen aika avoimesti puhunut lähipiirille.
Tiesivät esikoistakin yrittäessä tilanteesta. Olen kokenut helpottavana sen että läheiset tietää, nimenomaan sen vertaistuen tai tuen kannalta. Mutta ymmärrän oikein hyvin niitäkin, jotka eivät halua yrityksestä kellekkään puhua. Eli Nopsu, et todellakaan ole milläänlailla itsekäs :) Jokainen
on oikeutettu tekemään itselleen sopivalla tyylillä!

Nopponen :LOL: Päivän piristys! Ihana oot kiima-aikoinesi:heart: :D

Nöhvi Toivotaan että ovis löytää perille pian, ettei tosiaan ihan ylikunnon puolelle sitten viskaa :p :D

Omppuf Voi ei, se on ihan kamalaa kun pieni sairastaa, pikaista paranemista sinne!

MeaMinnis Tuommoinen tuhruttelu on varmaan tosi ärsyttävää. Et ole tainnut vielä ainakaan testailla? Toivotaan nyt että jäisivät menkat kokonaan tulematta plussan merkeissä :)

Salliina85 Kuulostaa niin tutulta tuo unijuttu. Nimimerkillä toissayönä 2 tuntia taaperoa nukuttanut väsynyt äiti. Jaksuja sinulle!

Lilleri Pahoittelut uuteen kiertoon joutumisesta :hug:

MyDream
Voihan nega :( Toivoahan vielä on, kun ei ole menkkoja kuulunut :hug:

kiia81 Tervetuloa :wave:

Tsempit kaikille jännäpäiväläisille (eikös olekin hieno termi? :LOL:) ja kaikille muillekkin. Täällä odotellaan innolla plussa-aaltoa!
 
Viimeksi muokattu:
Kovasti kehuin etten testaa ennen lauantai aamua, mutta tein sitten hetken mielijohteesta kuitenkin pregcheckin liuskan. Siinä oli haamu :heart: ihan värillinen ja metrin päästä nähtävissä. Mulla tärisee kädet ihan kun vanhalla mummolla. En ole edes miehelle ilmoittanut, kerron sitten illalla kun tulee töistä. Ajattelin aamulla tehdä uuden jos tuo vaikka olis viallinen ollunna.
 
Moikka ja tervetuloa uusille!

Yrittämisen kertomisesta, meillä siitä tietää myös vain pari lähintä ystävää. Omalle äidille/anopille ei olla kerrottu eikä varmaan kerrotakkaan ennen kuin/jos on jotain oikeaa kerrottavaa :) Silloin kun tyttö oli 1-2 v tuli kauheesti vihjailuja että jokojoko, silloin ei onneksi vielä yritetty, ois pikkusen varmaan alkanut ärsyttään jo!

Tsempit piinistelijöille! Voi kunpa saatais kasvatettua tuota plussanneiden kerhoa ja ketju tyhjäksi :D Täällä testattu nega tänään ja toissapäivänä, ei minkään valtakunnan oireita :confused: Tänään kp 35/31-33 ja dpo noin 15-17, luulis jo näkyvän. Mutku ei niin ei.
 
Omppuf Ui jui, sä oot niiiiiiin raskaana :heart::heart: Ei kai siihen muuten haamua tuu :D, ihan mieletöntä, toivottavasti pysyy nyt matkassa!! Tuu nyt heti kertoo kun viiva vahvistuu (kuvan kanssa) :popcorn:

Tämä kuu näyttää olevan nyt onnenkuu pitkään yrittäneille!! Nyt vielä Meliah, Nöhvi, Ruttunaama ja muut pitkänmatkalaiset, plussatkaa nyt urakalla niin saadaan tilaa uusille :D

Täällä ei vieläkään mitään ihmeellistä uutta tapahtunut, menkat kyllä kolkuttaa ovelle :( Seuraavaksi sitten clomit+primot. No voipi alkaa jännäilee sitten että mitä oireita ne mukanaan tuovat |O:

No mä jään tänne vielä odottelemaan sitten ainakin samaan malliin :p
 
Omppuf AAAivan supermahtavaa! Minullakin kädet ihan tärisee ja sydän hakkaa, olen todella onnellinen sinun puolesta :heart: Nyt viivalle vahvistumista ja tarrasukkia ja vauvaliimaa ja kaikkea ihanaa :) :kiss:
 
NiQ
Omppuf ihan huippua!!!!!! Mä oon täällä ihan fiiliksissä sun puolesta :hug: Nyt vaan niin kaikki tarrasukat pienelle matkaan mitä kynnelle vaan kykenee :heart:

Täällä viimeinen teropäivä tänään, onneksi! Tää väsymys on niin valtava ja tissejä kutittaa sisältäpäin :D

muoks* unohdin omppufin plussahuumassa toivotella kiia81:lle tervetulotoivotukset :hug:
 
Viimeksi muokattu:
kiitoksia naiset :heart:
yritän vielä pitää tossut mahdollisimman lähellä maanpintaa kun nyt on vielä niin hurjan aikaset viikot.. laskurin mukaan 3+3 tai 3+4. Ei nyt kuitenkaan vielä lisäillä plussanneisiin, katsotaan ainakin perjantai- aamun testiin asti? Tai siis siihen jos/kun viivat alkaa olla kontrollin vahvusia.
 
  • Tykkää
Reactions: anu84
Lilleri82, :hug:

Tiudeliini, älä vielä toivoa heitä :) Sain juuri kuulla läheiseltäni raskausuutisia ja oli täysin oireeton siihen asti, että menkat jäi pois!

kiia81, tervetuloa! :flower:

MyDream, pahoittelut negasta :(

meliah, kiitos! Jaksamista myös sulle! Mulla oli kanssa pari yötä sitten parin tunnin nukutussessiot...

Omppuf, oon vieläkin ihan fiiliksissä sun haamusta :heart: Mitä mies sanoi??

Aura08, pahoittelut sullekin negasta :(

MeaMinnis, tsemppiä! Mä en oikein tunne noita clomeja ja primoja vai mitä ne oli, mitä ne tekee?

NiQ, mä sultakin kysyn, onko terot niitä joilla kierto pyörähtää kohdilleen?? :confused:

ON: Vähän juilii alavatsaa, mutta luulin kyllä jo oviksen olleen... Mitähän tämä sitten - ellei sitä? En tiedä enää mistään mitää :LOL:
 
**********Torstai 7.6.2012*********






Mukana:


Lilleri82............tyttö 12/10...............kp2/25-27.............yk5
Joelle..............tyttö 10/10...............kp5/30-43...............yk7
hiulu...............poika 09/11...............kp6/31-42...............yk1
Kulkuriina..............tyttö11/09...........kp7/24-27...............yk2
bambina.........................................kp7/24-25...............yk3
tiipula..............tyttö 05/11..............kp11/28-32...............yk4
Meliah...........................................kp11/25-29...............yk10
Nopponen.........tyttö 06/08..............kp12/30-38..............yk7
alley..............tyttö10/09.................kp14/?....................yk1
Ruttunaama......poika 06/04..............kp15/24...................yk25
Suikkis..................tyttö12/09..........kp15/23-29..............yk12
Nöhvi..............tyttö 07/10...............kp16/25-26..............yk10
äiti -07............tyttö 01/07..............kp18/31...................yk5
laala..............tyttö05/09.................kp18/31-64..............yk3
Elsiliini.... ..........poika6/10...............kp19/33...................yk5
Salliina...............poika10/11.............kp19/32...................yk2
taikamaailma...................................kp19/?....................yk8
Hjannah..............poika 7/11.............kp20/30-34..............yk2
Nopsu..............poika 02/09..............kp22/28...................yk2
Tiudeliini...........poika 05/11..............kp22/26-28..............yk2
Pikku-Saara....tyttö 10/11.................kp25/29..................yk3
Omppuf............tyttö 11/10..............kp26/28-36..............yk14
MeaMinnis........poika 01/08...............kp27/28..................yk9
kiia81...............poika 05/11..............kp28/26-27.............yk 1
MyDream..........poika 06/11..............kp30/30..................yk6
mama07..... .........tyttö 07...............kp32/28..................yk2
nanakuu................tyttö..................kp36/28-34.............yk4
Aura08...................12/08................kp36/31-33.............yk5
kurasaapas.........poika02/11.............kp41/?....................yk1
NiQ..........................07/11............ kp63/32..................yk3
mineea..............tyttö 02/10............kp?.........................yk?
Nannamamma..... poika 10/11...........kp?.........................yk?

Jännäilijät
Omppuf dpo12, Taikamaailma dpo5, Nopsu dpo7, alley dpo2

TAUSTAILIJAT

Maisapaisa
kiseliina
Alisa84
Miona


Plussanneet:



Kesäkuu 2012
Tiuhti83(yk11)

Toukokuu 2012
Aia(yk1), Ranskis(yk1), Mememe(yk4), aliisa10(yk4), Tine(yk5), pesco(yk1), anu84 (yk1), diiselikissa (yk5), Emma82 (yk2)

Huhtikuu 2012
Emilialainen(yk5), pink(yk6), Murunmami(yk4),LeenaT(yk2), Heeva (yk11)


Maaliskuu 2012
Haavemamma(yk3), annis_(yk7), Miraaz(yk5), Inari-11(yk3), Kiukuttelija(yk6), Lumpe(yk3), Katariine(yk3), taiska87(yk1),Vili-Jonkka(yk2), Tähtitaimi(yk7)

Helmikuu 2012
Saraheinä(yk1), Sannuli79(yk4), MeaMansikka(yk3), DsariaL(yk6), Hentunliisa(yk3), Rusina2010(yk4)

Tammikuu2012
salamanteri85(yk3), BiBa(yk6), _lumi_(yk2), nellinu(yk5), hömpi

KADONNEET

Toiveikas84
Paipula


Päivityspyynnöt punaisella
 
Viimeksi muokattu:
omppuf: IHANANMAHTAVANLOISTAVANFANTASTISIA UUTISIA!!!!!! :heart: :kiss: en ole kauaa ehtinyt palstailla kanssasi, mutta olet ehdottomasti plussasi ansainnut!!! :D :hug: toivotaan viivan vahvistumista ja pienelle liimaa ja tarraa ja kaikkea muuta!! =) niin, mitäs mies tuumasi????!! ;) ja saa kertoa kikkoja, millä nyt onnistuitte (oli siitä tuolla aiemmin puhetta, mutta en muista...? :ashamed: )

tollasseitten uutisten jälkeen ei osaa muuta sanoa. :D :heart:

b kuittaa. ;)
 
Hitsi kun en oo pitkään aikaan kirjotellut, lukenut kyllä olen, ja täällähän on tapahtunut vaikka mitä!

Omppuf, hirmuisesti onnea!! :heart: Ihanaa kun joku plussaa! Sullakin noita yk:ja on jo melkoisesti niin johan oli aikakin sun saada plussa! :)

Tiudeliini, juuri kuulin ihania plussauutisia ystävältäni, joka oli jo ihan varma ettei ole raskaana kun ei ollut mitään oireita. Mutta niinpä vaan hänellekin oli hymynaama pärähtänyt tikkuun. Eli niin kauan kun ei ole menkkoja, olet raskaana! :D

MyDream ja Aura08 , pahoittelut negatiivisista testeistä. :hug:

kiia81, tervetuloa joukkoon!

MeaMinnis ja NiQ, toivottavasti saatte molemmat lääkkeistä apua ja kierrot säännöllistyy! Sitten vaan täysillä eteenpäin! ;)

Nyt tulee sit melkoinen romaani, koittakaa kestää! :D

ON: viimeisen viikon mulla on ollut todella outo olo, tai siis sillon viikko sitten olin oksutaudissa mutta se meni päivässä ohi. Sitten pari päivää sen jälkeen oli maha AIVAN kuralla, siis ihan vesiripuli. Ja se ei helpottanut Imodiumilla, vaan vasta Precosa-niminen maitohappobakteerivalmiste auttoi. Siinä oli vaan sellanen ikävä sivuvaikutus, että koko ajan maistui suussa hiiva. YÖK! :x Ihan ku oisin syöny kauheesti pullataikinaa. Tuntuu et sen ripulin jälkeen vatsa on muuten ihan ok, mutta se on tosi turvonnut. Ihan sellanen raskauspömppö! Inhottavaa. Ollaan kuitenkin ihan kohtuullisesti talleteltua, mutta siltikään en oikein usko et tästä(kään) kierrosta raskaudutaan... Olis kyllä ihanaa tulla raskaaksi pian, koska kaksi hyvää kaveriani ovat ihan alussa molemmat ja sitten saataisiin oikee mammakööri aikaseksi. :LOL:

En oo tikutellut ovista enkä juonu greippimehua eli ihan au naturel ollaan menty. Netistä oon laskurin kanssa laskenu mahdollista ovispäivää mutta oon saanu kahdenlaista tietoa: 1.-5.6 sekä 5.-10.6. Ensin epäilin et se ripuli ois voinu johtua oviksesta tai lähestyvästä oviksesta mutta se oli kyllä sen verran raju, ettei kai se sitä voinut olla. Vai onko jollain kokemusta et maha ois ihan sekaisin oviksen aikaan?

Seuraavat menkat pitäis alkaa 21.6. jos tulevat säännöllisesti. Ja jos (TOIVOTTAVASTI) eivät ala, niin sitten täytyy ennen juhannusta testata. Sittenpä selviää tuleeko täysin selvä juhannus... ;)

Me ollaan kerrottu yrityksestä kolmelle kaveripariskunnalle, mutta ei omille vanhemmille. Jos joku on kysynyt, niin ollaan vastattu sillä lailla että sen voi ymmärtää kahdella tavalla (Yritystä on=ei olla selibaatissa :D TAI yritetään tosissaan toista).

Huh huh, tulipa tekstiä! Pitäis vissiin kirjotella useammin niin säästyisitte koko sivun mittaisilta postauksilta. :whistle:
 

Yhteistyössä