40+ so what? (vol. 2)

Einiinvaan: vaikea on niitä kp:tä luotettavasti laskea ennenkuin ensimmäiset menkat on tulleet. Mulla kesti ekan km:n jälkeen 2 kuukautta että kierto palautui, tosin vuotoa ei kestänyt ihan niin kauaa, tais kestää pariviikkoa. Meinas hermot mennä, kun vaan odotteli että koska pääsee taas yrittään. Oletko käynyt jälkitarkastuksessa?
 
Solakka Silakkatervetuloa joukkoon kuumeilemaan :flower: .

ON: ei mitään uutta tai sen verran et uus testi tehty sama millä sain sen haamun,ei mitään haamuja enää joten tädille ovi avattu.en tajuu mix taas anto haamun ja sit ei mitään :eek: .mutta toivoa ei vielä täysin menetetty kun ei ole täti kurvannut paikalle.olo jatkuu huonovointisena,hajut tekee pahaa ja lämmöt 37,3 ja paleltaa jatkuvasti.ja se haamu oli niin selkee ettei sitä ees viivanpaikax voinu erehtyä luulemaan. :headwall: .tän siit taas hätähousuna sai palkaksi :headwall: :headwall: .mahaan sen sijaan on alkanu tulla taas se rusehtava viiru.että nyt ei tajua tää akka enää omaa kroppaansa.ja se mikä on hassua mä aivastelen aamusta ihan kauheesti,sama juttu oli viimekierrossa.ei siis oo flussaa tulossa.olo ei oo semmonen.mutta aivastelen aamulla ja sit loppuu ku seinään.että nyt sitten vaan rätti valmiix pöksyihin jotta tädillä pehmeäalusta laskeutua :LOL: .jos aihetta niin alkuviikosta teen testin mutta jotenkin tuntuu ettei tarvii tehä.
Toivottavasti joku muu saa nyt mun haamun sijasta vahvan plussan koska olette mun mielestä sen plussan ansainnu ennemmin ku mä.
Meillä ukkokulta ihan 100%varma että oon raskaana mutta tais sen ennustus mennä johkin muuhun osotteeseen :D .On kytänny mun masua että onko viirua ilmestyny ja arvatkaa ku ilmesty niin samantien tuli kommentti,oot raskaana kun taas tuo viiru ilmestyny.välillä oli kokonaan hävinny.oonko sit vaan sellanen sortti että onnistun saamaan itteni valeraskaaksi,mutta milläs noi haamut testeissä selittyy.ei testejä pysty huijaamaan kun taas omaa kroppaansa pystyy mielikuvituksella huijaamaan.ei tajua ei.

Oikeen hauskaa ja rakkauden täyteläistä viikonloppua kaikille :heart: .
Ai niin me saadaan se uusi perheenjäsen tänään joten ajatukset on aivan muuala kun omassa navassa.joten saattaapi olla ettei mua näy täällä häiriköimässä kummemmin.mutta maanantaina palaan seuraanne tai jos täti iskee niin ilmoitus tulee välittömästi :kieh: .
 
Heissan nopea piipahdus , hyvien tulosten siivittämänä, tänäaamuna kävin HCG mittauksessa , viime perjantaina arvo 765, hyvä! :heart: Tänään viikko siitä 8970 :heart: :heart: :heart: :heart: Arvo hyvä! :heart: :D

Ihanaa päivää, nyt töihin jälleen! :D :flower:

Rva Pikkumyy ja OnniEmmi rv 5+6 :heart:
 
Silmiä särkee ja syystäkin;sain luettua vanhan pinonne alusta tähän päivään.

Solakka Silakka sulla tosiaan on kiva nimimerk.
Teretulemast munki puolesta.Minnuuki lääkäri kehotti syömään b-vitamiinia+e-vitamiinia.Sit vielä primaspaania :eek:

mimmimamma mä en ois revenny naurusta ku suuttumuksesta jos tuossa vaiheessa kun rapistellaan,niin tyhjä pussukka .Se testaus on nääs mulle kuin jokin rituaali ja jos siinä jokin menee vikaan,ni sillo on kyllä oksat pois!

Nyt sitä pitäs vissiinki asettua vkl viettoon ja muistaa napsia pilluskoita iha urakalla.Aamulla lähteeki aina isompi annos kerralla kun merimonon lisäks vielä neljää muuta tabua suuhuni tuikkaan.Niistähän saakin jo ruokalusikallisen eli kyl on kupu ravittu :)

Oikein hauskaa ja mukavaa isänpäivän viikonloppua kaikille!!!
 
Moikka!

Eilen sitten lämpö nousi 37,5 (mittasin siinä klo17).No ei siinä mitään illemmalla tuntui olo pahemmalta,posket punotti/kuumotti ja mittasin taas ei kuitenkaan ollut kun 37,2..Tänä aamuna oli 37,1.Olen tässä mietiskellyt,että olikohan tiistaina kun saunassa istuskelin,niin "kiinnittyminen" kyseessä,kun oli sellainen niin kuin "möykky" joka tökkäsi/tuikasi tuonne alas..En osaa oikein kuvailla kunnolla tilannetta.. :ashamed:

Oikein mukavaa viikonloppua kaikille! :wave:

 
Kiitos paljon tervetulotoivotuksista!

Tänään oli upean rapsakka ilma ulkoiluun ja tehtiin miehen kanssa tunnin kävelylenkki metsään ja suolle. Syötiin karpaloita ja rikottiin jääriitteitä lätäköistä kuin pikkulapset. Mekö tässä nelikymppisiä? ;)

Mies lähti töihin iltavuoroon ja minä jäin kotia huoltamaan. Otin lopputilin lokakuussa töistä, enkä ole vielä uutta paikkaa hakenut. Ajattelin, että nyt on aika levätä ja hoitaa myös itseään, olla vaan. Sekin on tärkeää. Olen ollut 20 vuotta työelämässä ja juuri ja juuri lomia pitänyt. Jos pystyn, olen ainakin jouluun asti kotona ja tammikuusta lähtien katson jotain työtä. Aivan sama tuleeko työkkäristä karenssia 2 kk:tta, en ole saanut vielä päätöstä, otin nyt loman itseäni hoitaakseni.

Eli ei luulisi ainakaan työstressin häiritsevän hedelmöittymistä. Mutta kaikki muu onkin sitten hepreaa. Minulle jäi edellisestä liitosta vain vahva tunne, että minulle ei koskaan lapsia tule. Ja nyt tänä vuonna iski tuo valtava vauvakuume!! Huomasin kropassani myös outoja tunteita, kun aloitin uudelleen seurustelun. mm. rintani tulivat usean kierron aikana kipeiksi. Tätä kipua en muista olleen ainakaan kymmeneen vuoteen. Olen bongannut myös voimakkaita ovislimoja n. joka toinen kierto. Kuinkahan paljon kroppa reagoi mieleen.. ? Eli jos on oikein rakastunut, auttaako se raskautumaan helpommin? Toisaalta syntyyhän sitä lapsia insestin tai raiskauksen seurauksena, joten ei se hedelmöittyminen sitä rakkauden tunnetta ainakaan tarvitse.

Mimmimamma kysyi miksi otan rautatabuja. Minulla on aina ollut alhainen hb, kuitenkin normaalirajan yläpuolella. Yleisesti olen ollut väsynyt, vaikka muuten olen terve. Nyt kun otin tämän "itseni hoito loman", aion pitää itseni pirteänä, vaikka saisinkin jäädä vain sohvalle makaamaan.

Minulla ei ole täällä uudella paikkakunnalla vielä ystäviä, he jäivät kauaksi, sukulaisiin on useamman tunnin matka. No tuleehan niitä ystäviä sitten, kun opin tuntemaan uutta ympäristöäni ja lähden uuteen työyhteisöön.. Tärkeintä on nyt itsestäni huolehtiminen ja tietysti miehestä :heart: Kun arvostan itseäni, niin jaksan sitten välittää myös muista ihmisistä.
 
pyrstötähti
kaikenmaailman kiireiltä ehdi pinoonkaan. Semmosta olen ajatellut, kukaan ei saa nyt loukkaantua, että kun kommunikaattorilla paljon lueskelen ja kirjoittelen niin se menee tietty ihan tukkoon oikein suurista kuvista ne ovat aivan ihania ja elävöittävät tätä meidän pinoa mutta ovat niin suuria tiedostoja varsinkin välkkyvät että värkeissä ei riitä vaan potkua. Siinä nimittäin jääpi auki aina niitä edellisiä sivuja joten ei mitään yksäreitä pysty esim. enää aukomaan eikä kirjoittamaan kun isot kuvatiedostot vie kaiken kapasiteetin.
Joten (ei ole pakko suostua ymmärrän hyvin) laitetaanko semmosia ihania pieniä kuvia meidän sivuille niin me reissunaiset pysytään silti kärryillä. Oliko tyhmä pyyntö?

Tervetuloa vielä kaikki uudet pinolaiset. Nyt jos on aikaa oikein lueskella isolta ruudulta niin perehdyn oikeen tarkemmin että tutustun teihin ihan alusta saakka. Ainakin vuoden loppuun saakka olen ajatellut että vielä aktiivisemmin olen mukana ja sitten alan siirtyä tuonne peesailupuolelle, jännittelen teidän tuloksia mutten enää listautuneena. Sitten pitää alkaa uusia tuulia puhkumaan elämään ja uudet projektit kutsuvat. Jotta voi saada uutta eläämäänsä on oltava valmis luopumaan jostakin ja kun sulkee yhden oven niin toinen avautuu. Tämä aika on ollut aivan mahtavaa teidän kanssanne taivaltaa. Hirveästi olen saanut tsemppiä ja pönkitystä ja lohdutusta ja rohkaisua. Uskomaton virtuaaliystävyys on täyttänyt päiväni ja iltani välillä niin että muu elämä meinasi jäädä sivuraiteelle. Mutta se vaihe oli onneksi lyhyt sillä ei perheenäiti voi kadota bittitaivaaseen.

Mutta vielä on kesää jäljellä. Ihan mahtavaa viikonloppua ja pikkujouluakin jos teillä jollakin on odotettavissa. Minulla on joka päivälle nyt menoa ja vilskettä mutta kivaa se vaan on.
Voikaa hyvin ja paksusti ja viiruilkaa rapisevissa ja ehdottomasti, abso-fucking-lutely ÄLKÄÄ LOPETTAKO HAAVEILEMISTA JA TOIVOMISTA, joku päivä se plussa pärähtää teille kaikille!
tv: pyrstis
 
kuvat ovat kivan näkösiä , mutta kommarilta katsottuna vie hieman tilaa. Toisalta meidän pino on taas kaikkein suurin 100 sivua täynnä....ahkeria kirjoittajia. Mutta ne sivut alkaa pinoissa yleensä sivuilla 100 + tökkimään. Joten ehkä joku ... en minä..... aloittaisi uuden pinon. PS. yleensä se joka aloittaa pinon ensimmäiseksi plussaa :) vihje!!!!

Itselläni aamulämpö oli 37.1 ja ip lämpö 37.6. Joten pesaan taikakuunlämpöjä aika selkeästi.

Heikko minä olen testannut ja negojen jälkeen taas hamujen kuningattaria näköpiirissä. Joten kohta täti rynnäköi, jos mulimenit eivät tehoa. Rinnat kosketusarat, huom ei mieskään eilen saannut koskea. Tänään vielä aremmat. Talo siivottu ja samoin piha. Selkeet tädin tulo oireet. Eipä tässä kun muutama päivä tädin rynnäkkööön.

mimmimamma
 
Moikkelis kaikille!
Kun tässä ketjussa nyt on tuo 100 sivua täynnä, niin tosiaan sen kunniaksi voisi avata jo uuden.
Alankin sitä tässä värkkäämään, joten jos siellä jollakin sormet kovasti jo syyhyää kirjottamaan, niin pienen hetken jos malttaisi odottaa. :)


Uusi pino on nyt avattu: http://kaksplus.fi/keskustelu/t1225015
 

Yhteistyössä