40+ so what? (vol. 2)

On kyllä tosi liikuttavaa, että te ihmiset olisitte valmiita maksamaan minunkin hoitojani omilla verorahoillanne. Olen oikein otettu.

Tuosta Tiruliin mainitsemasta kolmen hoidon rajasta olen lukenut yhtä ja toista näiltä palstoilta, mutta vastaus on jäänyt epäselväksi. Kyllä ainakin joillekin on maksettu myös julkisella puolella tehtyjen kolmen hoidon jälkeen yksityisiä hoitoja. Mutta varmaa vastausta en tiedä. Teepä hakuja tuolla lapsettomuuspuoella, siellä aihetta on käsitelty.
 
pyrstötähti
minä olin hipihiljaa ja iloinen että meni s-loma sairaudenhoitoruksilla silloin keväällä läpi ja sain täydellä palkalla sairastaa, nimittäin ei kela maksa esim. Tissienkohotusleikostakaan pv-rahaa jos ei sitä ole tehty lääket. Ind. Perusteella. Ja wi se kyllä oikein ois että kun minä joka itse olin teettänyt sterilisaation olisain saanut verorahoilla kustannetut hedelmöityshoitolääkkeet tai yks tehdyn purkuleikkauksen verorahoilla. Olen kyllä sitä mieltä että reilu peli. Ajatelkaapa nyt eihän ne hoidot ole kuitenkaan varsinaista terveydenhotoa joten kuten matsalu sanoi, visaa vinmguttelin ja makselen korkojen kanssa tuubien liimausta.

Onnea Welmulle, kyllä sinusta jos kenestä huomaa sen että iällä on väliä! Kierto kierron jälkeen plussaat ja jopa osittain klipsattuna, mutta iloinen olen puolestasi, se ei ole kenenkään plussa meiltä toisilta pois ja plussa tulee plussan luo joten nyt kaikki madamet pysykää pinon vierellä niin tuoreet plussat tarttuu teillekin. Mulla on ällösti alakerrassa jokin jälkipeli menossa ettei jotain kystarakkuloita kasavattele kun kirvelee munasarjojen luona. On tää rasittavaa kun niin vähän aikaa on sitä vaihetta ettei tule mitään tuntemuksia ja vois unohtaa koko lisääntymiskoneistonsa muutamiksi viikoiksi kokonaan.

Kivaa keskiviikkoiltaa vaan kaikille tc pyrstis
 
Heissan kaikille! :heart: :flower:

Anteeksi siis sekoiluni aamulla, en ajatellut asiaa tuolta kannalta, saattaa siis aiheuttaakkin sen , ettei lääkkeitä korvata, sorry virheellinen raportti!! :ashamed: :flower:

Täällä mennään pikkuhiljaa eteenpäin, joka pv huonovointisuutta ja se on hyvä! :heart: En silti oksenna, mutta olen valmis oksentamaankin, jos se eteen tulee, ihan on raskaana oleva olo siis! :heart:


Rva Pikkumyy ja OnniEmmi rv 5+4 :heart:
 
Mulle lääkäri aikoinaan sanoi,et mulle tää hoito olis ns.sairaudenhoitoa,kun kierto epäsäännöllinen ja tuubat pois ulkoisten takia,mutta ei varmaankaan päde enää :|
Mutta nyt en enää tinkaa noista hinnoista ja korvattavuudesta.Menee miten menee :/
Eilen siis jo rupesin popsiin merimonoa ja ultraus olisi ensiviikolla ja jos kaikki hyvin menee siirto(jos solut kestää :eek: ) joskus 21-24.11.
 
Huomenta kaikille!

Täällä pakkasaamu,lunta ei ole yhtään..Kuurassa maa ja pakkasta -6.Neiti (15v) heti aamusta pahallapäällä kun nukkui pommiin.Olisi kuulemma ollut aamulla vielä paljon hommia taisi jäädä osa läksyistä aamuksi kun luki eilen kokeisiin.Tänään biologiankoe ja huomenna äidinkielen. Yöllä piti käydä ennen 2.00 vessassa,mutta onneksi sain heti unenpäästä kiinni uudelleen.. Jäi vähän huono fiilis tästä aamusta.Kun minullehan se tuo neiti kiukkuaa,kelleppäs muulle.. :ashamed: Flunssaa meinaa pukata,kun nenä vuotaa jatkuvasti,lämpöä 37,1.Tänään olisi hammaslääkärikin klo 13 (tarkastus). :eek:

Mukavaa torstai päivää! (Torstai on toivoa täynnä! =) )

 
Ihan ensimmäisenä täytyy onnitella Pikkumyytä :flower: Onnea !! Upeeta ja mahtawaa ! B)

Olen ollut niin pitkään lukematta juttujanne, etten nyt ainakaan ehdi millään kuroa kiinni mitä kaikkea kaikille on tapahtunut. Paljon ilmeisesti, koska juttua riittää ! On hienoa, että olette aktiivisia ! (muuallakin kuin siellä peittojen alla :D )
Tervetuloa kaikille uusille kuumeilijoille ! Yhdessä tämä on jotenkin helpompaa kestää. Kai..

ON: reilu viikko sitten tuli kaksi kertaa vaan punaisia viiruja paperiin veskissä käydessä. Menkkakipumaista jomotusta. Sitten ei mitään. Eilen paksua limaa. Ja nyt taas ei mitään. Höh. Anteeksi sepustukset, mutta näitähän täällä levitellään :LOL:
Töissä kiirettä. Kotona kiirettä. Lasten harrastuksissa kiirettä. Sitten vielä hieman ylimääräisiä töitä luvattu, joten vapaa-ajan ongelmia ei tunnu olevan. Reissussa tuossa käytiin pikaisesti miehen kanssa kaksin. Oli ihanaa :heart:

Kaikille tsemppiä omiin vaiheisiin, plussaonnea etenkin, mutta jaksamista muutenkin !

Plussapuhallukset vielä :whistle: ++++++++++++++++++++++++++++++++

:wave: Se on moro ! :wave:
 
Huomenia siis;=)
Pääpilvissä, kiitos onnitteluistasi! :heart: :flower:
Taikakuu: Nuokin saattavat olla myös raskausoireita, se on kumma, kun plussaa tulee on aina nuhainen olo! =)
Tirulii:En osaa kohdallasi sanoa, vaikka saisitkin lääkkeet katon mukaisesti, koska syy ei ole itse aiheutettu, onnea hoitoihin! :heart: :flower:


Kävin sauvakävelylenkillä ja nyt aamupvpäikkäreille, iltapvllä sitten töihin vasta :heart: :D

Mukavaa aamupvn jatkoa, täällä -3 astetta ja aurinko paistaa B)

Rva Pikkumyy ja OnniEmmi rv 5+5 :heart:
 



Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa

tirulii (40) .................kp2/?.................. yk?............1./1.yhteinen
Matsalu (44)..............kp3/24-25...........?................1.
haave3 (39)...............kp3/28................?................3.
kenzie64 (43)............kp4/28-29..........yk3............4.
Nuusku (43)...............kp6/28................?................4.
Päikki (40).................kp7/27................y1,5v.........2.
Minni-07 (44) ............kp13/28..............yk4...........2./1.yhteinen
Kirsikka68 (40)..........kp15/28-39........?................5.
pyrstötähti (47)..........kp16/28..............yk7...........4./1.yhteinen
Taikakuu (40).............kp21/27-32........?................2./1.yhteinen
touhu tenava (45)......kp22/27-30........y3v............6.
mimmimamma (46)....kp23/27..............y6v...........4.
Plättä (44)..................kp24/28-30........?................7.
velmuliina74 (34)......kp24/24-26........yk2........... 6./1.yhteinen
pääpilvissä (45).........kp25/25-43........?................1.yhteinen
AinoEmilia (44)..........kp26/31-34........?................4./1.yhteinen
liiza (42).....................kp31/28.............yk5.............4.
äippä67 (41)..............kp35/26-39........y1,5v........2.

nillanilla (41) "yksityisyrittäjä"......kp6/ 28-30.....yk?........1.
einiinvaan (42) toipuu km:stä....kp?............yk1..........3.
babo67 (41) piuhat poikki..kp8/29-31..PAS?/09..5./1.yhteinen

Tilastojen mukaan yli 40 v. vuoden sisään n. 33% raskautuu --> 33%/26 = 8,58 Pino alkanut 21.2.2008 --> 20.11.2008 mennessä "tavoite" = 6 - 7 (mukana laskuissa ei ole kadonneet lampaat, taustailijat, taukolaiset, "alaikäiset" ja poistuneet)



Mukana myös:
Pinon päivittäjä lapsellinen67
Taustajännäilijät Pilvenpyörä, vilmaville,ikiemo, Pömppöli ja baby5


"Kadonneet lampaat" ja taukolaiset, ilmoitelkaahan itsestänne

Pennanen (41)............kp44/29-32........y0,5v........2.
Höpisijä (42)...............kp88/28..............?...............3.
Elina67 (40)................kp?.......................?...............1.
ruujakengu...................kp109/28...........?...............3.
Mussukka67 (40)........kp162/29...........yk11........2./1.yhteinen
Hellu1...........................kp?/?...................?...............3.
Kuntoutustauko 17.8.2008 alk:gitte (39)..kp17/28..?..1.
Kesälomatauko 10.6.2008 alk.: annastiina (42)..kp5?/30..?..6.
Palstatauko 8.5.2008 alk.: (kp8/28) Karpalo67 (41)[/i]

[/color] Pinon jättäneet:Riikkaliisa, kane, keijukka, dinosaurus61



Plussanneet

eli yrjöklubilaiset:


torpeedo (42)....17.4.2008..kp24....yk1..LA 31.12.2008

Mari66 (41)......9.6.2008....kp37.....y1,5v..LA 8.2.2009

päivänkakkara67 (41)..11.7.2008..kp40......................

mimuli (42).....30.7.2008...kp29..........yk4..LA 8.4.2009

äittä-67 (40).......15.9.2008....kp29.....yk1......................

Rva Pikkumyy (43)..24.10.2008..kp28..yk2..LA 4.7.2009


[/b]




YLI 40-v. KUUMEILIJA-KERHO VOL 1. http://kaksplus.fi/keskustelu/t976636
 
pyrstötähti
kukaan ei osaa sanoa mikä kp menossa kun lapsellinen on hukassa tuuppa esiin sieltä!

No lääkekatosta, itseaiheutettua on sekin että on liian vanha ei siis saisi haluta vääränikäisenä enää lapsia pitäisihän meidän älytä se ajoissa. Mutta kun ei me vaan uskota sitä. Väkisin vaan yhteiskunnan varoilla halutaan yli-ikäisistä munasarjoistamme vielä mahdollisesti vammaisia lapsia yhteiskuntaa kuormittamaan. Tämähän se on mitalin kääntöpuoli ja ymmärrän hyvin senkin. Luonto sinänsä ei ole väärässä meidän pitäisi olla alkuperäisen suunnitelman mukaan kai jo olla haudassa eletään liian vanhoiksi tuskin nähdäänkään enää mitään.

Luin hauskan kirjan miksi vanhat kanat ei enää muni. Siksi minäkään en raskautunut enää kun olen niin vanha etten enää muistaisi mihin olen jättänyt vauvani. Enhän löydä avaimiakaan enää. Oli makiat naurut ja leikissä toinen puoli totta. Pitää osata nauraa itselleen ja nähdä asia toiselta puoleltaki, siis siltä missä meille nauretaan. Mummojahan me aletaan olla ennemmin kuin pienten vauvojen äitejä ja Tanja Karpelakin toivoi kun meni 5. Kerran kihloihin että olisi löytänyt sen oikean jo nuorena, heti kerralla. Niinhän meille on käynyt monelle muullekin mies on nyt sopiva ja vauva puuttuu täydentämästä onnea. Myönnetään ainakin omalla kohdalla tämä ajatuskuvio. Ts. miksi miehet on loppuviimeksi syypäitä kaikkeen.

Huom. Oikeasti kirjoitukseni on provosoiva mutta keskustelun herättäminen ei saa teitä nyt suututtaa ja heittää minua ulos pinosta. Minä nyt vain olen tämmönen, pyrstötähti avaruudesta.
 
Tirulii, sullahan on vuosissa matkaa vaikka kuinka tuohon korvausrajaan. Ja jos lapsettomuuteen on syynä joku oikea sairaus, esim. munanjohtimet viety, käsittääkseni se voisi olla syy myös korvauksien myöntämiseen tuon 42 v. jälkeen ja ehkä myös kolmen hoitokerran päälle. Mutta mulla ei ole mitään perusteita korvauksia hakea, kun lapsettomuutta ei selitä muu kuin oma ikä ja vanhat munikset.

Tuo Pyrstiksen ajatus mullakin on joskus mielessä, että väkisin yritän vääntää ehkä vammaista lasta vanhoilla päivilläni maailmaan. Tuonkaan takia en yhteisiä rahoja haikaile, kun kerran yhteiskunta on asian niin määritellyt, että minun ikäiseni ei kuuluisi enää lasta saada. Olen periaatteessa ihan samaa mieltä. Oma elämä nyt vain on mennyt niin, että nuorena ei ollut tilaisuutta lasta laittaa. Eikä tosiaan ollut mistään omasta valinnasta tai urasuuntautuneisuudesta kiinni!

Eilen taas juteltiin miehen kanssa ja todettiin, että mopo ei saa karata käsistä. Emme halua perheeseemme ketä tahansa lasta mihin hintaan tahansa. Kunhan nyt rauhassa katsellaan, että oliko sillä keväisellä keskenmenolla joku sanoma meille vai ei. Lapsi olisi ihana, mutta ei meidän onnellemme ehdottoman välttämätön.

Olen nukkunut tosi huonosti koko viikon ja pyöritellyt näitä asioita päässäni. Nyt on olo aika tokkurainen. Ja töitä pitäisi jaksaa painaa.
 
Aurinko paistaa ja pikkupakkasta pukkaa, hieno ilma siis kaikenkaikkiaan. kotona tosin pikku-myrskyä ilmassa, kun meni taas hermo ukkokultaan; Ei yhtään tajua hän, kun mä vedän herneet nenään siitä, että sen pitää olla jatkuvasti sormet ja katse kommunikaattorissa kiinni, kun MINÄ haluaisin hetkisen jutella. Meillä on tilanne muuteskin semmoinen, että aika vähän ehditään olemaan ees samaan aikaan kotona hereillä, kun mä teen iltaisin töitä ja lapsenvaihtovuorot vaihdetaan lennossa..Sitten jos en ole töissä, niin hänpä on tekemässä jotain remonttia jollekin, tai sitten on jalis-treenit ym. Ja jos sitten semmoinen ihme tapahtuu, että ollaan molemmat kotona arki-iltana, niin voi viddu, että ärsyttää sen tärkeilyt ton vehkeensä kanssa!(niin, ei Sen vehkeen, vaan siis kännyn..). No puuh, johan helpotti, kun sai pikkasen avauduttua :D .

Toi onkin kiva, että se Karpelan Tantsu onkin Taas löytänyt elämänsä miehen, ja hetihän se kyllä kantsii kihlautuakin. Vakavaa täytyy olla, juu. Mitenhän lapsensa ymmärtävät parisuhteen merkityksen, kun ukko vaihtuu lennossa ja hetikohta on sormus sormessa ja ihka-aitoa ja oikeaa rakkautta? No, eipä kait tuo mulle kuulu, kiva jos on kivaa.

Kiitos selvennyksestä siihen mun munis/kuukautisten-alkamis-jutskaan. Ihan selväähän tuo on, mutta jotenkin viisaasti ajattelin, että jos menkat alkaneet myöhemmin, ne kestäiskin sitten iäkkäämmäksi asti ja raskautuminen näin ollen helpompaa myöhempään ikään saakka..Mutta juu, siis eihän ne munikset silti yhtään nuorempia tai parempia ole kuiteskaan.. Höpöhöpö ja huomenna lissää mun pähkinöitä :eek: .

Mitenkäs meinaatte Isänpäivää juhlistaa?

Mulla kans pää nyt lyö tyhjää, kuten yleensäkin, joten toivotanpa kaikille vain mukavaa päivää, positiivisia ajatuksia ja paljon, paljon plussatuulia :whistle: !

Pilvis
 
Ihan tosi,olen kaivanut teidän vanhat pinot esiin ja lukenut niitä eilisillasta puoleen yöhön saakka ja tänään(olen vp:llä) aamusta klo 7 jälkeen kun siippa lähti töihin,jatkanut lukemista.Välillä ruuan tehnyt illaksi siipalle valmiiksi ja taas lukemaan.Nauroin ihan katketakseni,kun silloin pyrstötähti ja lapsellinen kahdestaan seikkaili sivuilla 11 :LOL: :LOL:

Aivan mieletön tää teidän pino :heart: :heart: :heart:
Mun on pakko mennä takas lukeen..oon sivulla 53 menossa..
Ootte te kuulkaa niin mahtavia persoonia,että hymy tulee huulille kun ajattelenkaan mitä ootte yhdessä kokeneet! Ja samalla opin paaljoon paremmin tunteen teitin taustoja =)
 
Olen kans Pyrstiksen ja Matsalun kanssa samaa mieltä, kauheesti jos laitetaan meihin ikänaisiin rahaa niin valttämättä munis ei sitten ok.

Itse en ole hoitoja vielä tarvinnut, mutta pari kertaa yrittänyt aloittaa, eli ekan kerran jouduin perumaan kun ensimmäisenä käyntipäivänä testasin plussan (sehän muuten meni sitten kesken aika hyvin tasan vuosi sitten) toisen kerran taas menin aloittelemaan hoitoja ja ekaa kiertoa kun tutkittiin ja verikokeita otettiin tulevaa varten niin plussa taas (ja sehän siis olis se tm). Joten totuus on vaan näin että munikset ei kondiksessa ole tällä iällä. Päähänhän tuo ottaa niin saakutisti, kun meillä naisilla nykypäivänä (kun ihmiset elävät pitempään) katsottuna loppuu niin aikaisin tämä hedelmällisyys.

Nyt kyllä parhaillaan taas kova yritys päällä, mammaksi:n ovistestillä testasin eilen illalla plussan mutta sillä clearbulen digitaalisella ei tänä aamuna sarvea tullut. Maha kyllä on sen verran kipeä, että ovis päällä ja limatulppakin bongattu.

Mies on kursseilla toisessa kaupungissa, mutta tulee yöksi kotiin :heart: kun on ns. tilanne päällä. Onhan sitä jo tietysti käytetty hyväksikin. Tässä ihan ilolla iltaa odottaa. =)
 
Hei vaan kaikki!
Olen seurannut keskustelujanne kesästä lähtien ja nyt voisin tulla täältä "piilosta esiin". Anteeksi tuo outo nimimerkki, mutta uskokaa tai älkää kaikki kissat ja koirat ja muut nimmarit oli jo varattuja.
Vauvakuume ja yritys on kova, mieli on toiveikas. Vauva-ajatukset tuli tänä vuonna aivan yllättäen ajatuksiin, eikä lähde sitten millään pois! Syynä on tietysti uusi suhde ja sitä myötä elämä muutenkin muuttunut.

Taustaa sen verran että edellisessä suhteessa oli 13 vuotta lapsettomuutta. Tai raskaaksi tulinkin silloin heti, mutta silloin se keskeytettiin (eli 15 v.sittten, kun olin 24 v pikkutyttö). Myöhemmin ei lasta kuulunut ja menimme tutkimuksiin, ei löytynyt vikaa, tai muistaakseni miehellä oli hitautta siittiöissä, en ole aivan varma niinkö se meni. Joka tapauksessa hoitoihin ei koskaan ehditty kun muutimme paikkakunnalta ja sitten seurasi suhteessa ongelmia ja pari vuotta sitten lopulta ero. Ja tuon melkein 13 vuotta emme käyttäneet ehkäisyä, ei tullut lasta.

Ikää on nyt 39, ensi keväänä 40. Olen vaihtanut tänä syksynä stressaavan työni pois ja yritän liikkua säännöllisesti ja katson mitä syön. Kiitos teidän palstalaisten, olen saanut täältä hyviä raskautumisvinkkejä lukiessani teän juttuja. Nyt olemme muuttaneet uuden mieheni kanssa vihdoinkin yhteen asumaan eli voisi yrittämisen sanoa alkaneen kuukausi sitten. Kierto on melko säännöllinen 26-27 päivää (teillä muilla on pidempiä kiertoja??) joskus heittää sekaisin ja jää jopa 20 päivään. Katselin 10 vuotta vanhoja kalentereita ja minulla on aina ollut noin 26 päivän kierto eli ilmeisesti ikä ei ole vielä kiertoihin vaikuttanut? Nyt menossa kp 5 /26-27

Nyt on otettu käyttöön ovistestit, kolmatta päivää sitten aloitettu vehnänalkioöljy (myös mies ottaa), B-vitamiini ja rautatabut. Miehelläkään ei ole lapsia ennestään, lapsi olisi erittäin toivottu ja rakkautta meillä on ilmassa paljon!! :heart: :heart: :flower: :flower: :flower:
 
ihana nimmari sinulla :) ihan oikeasti. Tervetuloa mukaan.

Mihin rauta tabuja otat???? Onko huono hb tai onko uusi keino mitä en ole aiemmin bonjannut. Valaiskaa minua tietäjät!!!!

Minulla on myös tuo 26-28 kierto yleensä kp 27 tai 28 muuttuu kp 1;seksi. Nuorempana minulla oli kp 35. Pillereitten aikana tuo 28 oli normi.
Ehkä ikä minulla teettänyt tuon kierron lyhentymisen. Mutta gynen mielestä normikierrossa mennään.


Velmuliina peukutukset plussan vahvistumiselle. HIenoa jos nyt olisi pysyvä plussa.

Oma napaisuutta:
Itselläni on ns. kriittiset päivät. Olen analysoinnut omaa kehoani ja tähän saakka tuntuu siltä että olisin raskautunut. Mutta sitten jossain vaiheessa tuo keltarauhanen rupsahtaa ja menkat alkaa.
Tässä kierrossa kiitos mulimenin on mies valittanut yhdynnän jälkeen jo 10 päivän verran että valkovuoto on tosi valkoista sekä töhnäistä. Sori tuo selkokielinen ilmaisu. Mutta oletan että se kertoo siitä että limakalvo saattaisi myös olla vireämpi, kun normisti jos valkkari runsas.


Tsempitykset teille kaikille. Tämähän on ennen mummokuumetta tuleva normi vauvakuume. Voidaan sitten vanhainkodissa nauraa höpötyksillemme. Toisille pinossa kävi onnekkaasti ja toisilla taas ei. Tänään minun piti rapistella, kun kakkostikku tuosta rfsu:sta jemmassa. Avasin pussin ja avot....täysin tyhjä. Ei edes sitä silikoni pussia siinä. Arvatkaa repesinkö nauruun????? RApistella kyllä vaan....plussia tikulle ei vaan.

mimmimamma
 
Tervetuloa Solakka Silakka mukaan pinoomme. :flower: Hyvä, että olet saanut jo täältä hyviä vinkkejä ja näköjään jo ottanut käyttöönkin. ;)
Lisään sinut listoille hetimmiten. :heart:

Mimmimamma: Tuohan se vasta karmeaa on, että testipakkauksessa ei ole edes testiä! :eek: Viallisen testinkin vielä jotenkin sulattaa, mutta että tyhjä pakkaus... :kieh:
 



Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa

tirulii (40) ..................kp3/?................. yk?............1./1.yhteinen
Matsalu (44)...............kp4/24-25..........?................1.
haave3 (39)................kp4/28...............?................3.
Solakka Silakka (39)..kp5/26-27.........yk1............1.
kenzie64 (43).............kp5/28-29.........yk3............4.
Nuusku (43)................kp7/28...............?................4.
Päikki (40)..................kp8/27...............y1,5v.........2.
Minni-07 (44) .............kp14/28.............yk4...........2./1.yhteinen
Kirsikka68 (40)...........kp16/28-39.......?................5.
pyrstötähti (47)...........kp17/28.............yk7...........4./1.yhteinen
Taikakuu (40)..............kp22/27-32.......?................2./1.yhteinen
touhu tenava (45).......kp23/27-30.......y3v............6.
mimmimamma (46).....kp24/27.............y6v...........4.
Plättä (44)...................kp25/28-30.......?................7.
velmuliina74 (34).......kp25/24-26......yk2........... 6./1.yhteinen
pääpilvissä (45)..........kp26/25-43.......?................1.yhteinen
AinoEmilia (44)...........kp27/31-34.......?................4./1.yhteinen
liiza (42)......................kp32/28............yk5.............4.
äippä67 (41)...............kp36/26-39.......y1,5v........2.

nillanilla (41) "yksityisyrittäjä"......kp7/ 28-30.....yk?........1.
einiinvaan (42) toipuu km:stä....kp?............yk1..........3.
babo67 (41) piuhat poikki..kp9/29-31..PAS?/09..5./1.yhteinen

Tilastojen mukaan yli 40 v. vuoden sisään n. 33% raskautuu --> 33%/27 = 8,91 Pino alkanut 21.2.2008 --> 20.11.2008 mennessä "tavoite" = 6 - 7 (mukana laskuissa ei ole kadonneet lampaat, taustailijat, taukolaiset, reilusti "alaikäiset" ja poistuneet)



Mukana myös:
Pinon päivittäjä lapsellinen67
Taustajännäilijät Pilvenpyörä, vilmaville,ikiemo, Pömppöli ja baby5


"Kadonneet lampaat" ja taukolaiset, ilmoitelkaahan itsestänne

Pennanen (41)............kp45/29-32........y0,5v........2.
Höpisijä (42)...............kp89/28..............?...............3.
Elina67 (40)................kp?.......................?...............1.
ruujakengu...................kp110/28...........?...............3.
Mussukka67 (40)........kp163/29...........yk11........2./1.yhteinen
Hellu1...........................kp?/?...................?...............3.
Kuntoutustauko 17.8.2008 alk:gitte (39)..kp17/28..?..1.
Kesälomatauko 10.6.2008 alk.: annastiina (42)..kp5?/30..?..6.
Palstatauko 8.5.2008 alk.: (kp8/28) Karpalo67 (41)[/i]

[/color] Pinon jättäneet:Riikkaliisa, kane, keijukka, dinosaurus61



Plussanneet

eli yrjöklubilaiset:


torpeedo (42)....17.4.2008..kp24....yk1..LA 31.12.2008

Mari66 (41)......9.6.2008....kp37.....y1,5v..LA 8.2.2009

päivänkakkara67 (41)..11.7.2008..kp40......................

mimuli (42).....30.7.2008...kp29..........yk4..LA 8.4.2009

äittä-67 (40).......15.9.2008....kp29.....yk1......................

Rva Pikkumyy (43)..24.10.2008..kp28..yk2..LA 4.7.2009


[/b]




YLI 40-v. KUUMEILIJA-KERHO VOL 1. http://kaksplus.fi/keskustelu/t976636
 
Huomenia!

Einiinvaan, mullakin kesti vuoto KM:n ja kaavinna jälkeen ainakin sen kolme viikkoa. Itse odottelin km-vuodon loputtua, että seuruaavat kuukautiset tulivat ja aloin laskea päiviä taas siitä.

Solakka Silakka, sinulla on aivan ihana nikki! Tervetuloa minunkin puolestani.

ON. Menkat ovat lopuillaan. Tänään lähdemme viikonlopun viettoon anoppilaan. Se tuonee hetken helpotusta tähän vauvakuumeiluun, kun pakosta joutuu keskittymään muiden sukulaisten asioihin.
 

Yhteistyössä