40+ so what? (vol. 2)

Tosiaan yllätys oli melkomoinen kun sain sarven digitaaliseen, tänään näet ei ole ollut kipuja ollenkaan, onkohan munasolu jo sitten irronnut? aamulla oli ainakin ihan nega ja sarveton, no hätä keinot keksii ja rakastelemme, rakastelemme ja vielä rakastelemme...*hymy*
:heart: + :heart: =3? :saint:

Matsalulle Onnea pistelyihin ja toivotaan nyt kovasti Ihanaa Onnen kiertoa sinulle, ja lopussa kiitos seisoisi plussana! :heart:

Pyrstis ja Kenzie tavanneet: Kiva, varmaan juttua riitti! :D :saint:

Leppoisaa perjantai iltaa, alan pian valmistautumaan hekumaan;=)) :heart:

Rva Pikkumyy :heart: :wave:





Vaude, mimmimamma..raskaana olet , sano minun sanoneen!!!! :heart:



 
Nuuskulle kiitos positiivisesta ajatuksesta. En oikein tiedä, mutta se tuhrukin alkaa hiipumaan.. *raapii päätään* :D Oviksen aikoihin meillä rakasteltiin aamuin illoin ja siinä välissäkin... Olin aivan sata varma että siellä on simpat oikein ryppäissä tunkeutumassa munasolun sisään, kuka lienee nopein. Raskausoireita ei ole, paitsi että tässä viime sunnuntaista alkaneen tuhren aikana on vihlonut alavatsaa. Kävin ostamassa jo Predictor-testinkin. Tekisi mieli heti lurauttaa purkkiin, mutta yritän malttaa aamuun asti. Muuten, tästä tulikin mieleeni,,, oletteko pissineet yleensä suoraan tikkuun vai purkkiin ja kastaneet testitikun siihen... Onkohan siinä eroa ?? Toki jos suihku on kovin "hajalla" :LOL: :LOL: voi tikkuun osuminen olla hankalaa,,, :LOL: ei mutta ihan tosissaan, kummalla tavalla olisi järkevintä homma suorittaa... *hihittää*... jos oletetaan että tikkuun suoraan pissiminen onnistuu... (blondiko???...)

Isäntäkin odottaa kuumeisesti miten tässä käy. Limakalvohan oli 9 mm paksu,,luulisi että jotain vuotoa tulisi,,,,

Taidan olla vähän sekaisin... Mietin asiaa tällä hetkellä etuperin ja takaperin... nuorempana kun tulin raskaaksi,, en kyllä muista että olisin vuotanut... paitsi että kyllä ehkä sittenkin jotain vuotoa jossain vaiheessa taisi tullakin... *kuulostelee*.. joko oksettaisi,,, että pääsisin yrjöklubiin..

No joo,,, oma napa tässä vain pyörii mielessä.

Kristallipallossa näkyy monta raskaaksi tullutta,,, en vain saa selvää keitä he ovat. Näin eräänä yönä jopa unta että meitä oli neljä raskaana olevaa..... Mimmimamma näyttää nyt olevan jo selvä tapaus. Kenzie64 omaa ikäluokkaani ja todennäköisesti yksi seuraavista..

Mukavaa viikonloppua Siskot !! :hug: jatketaan samaan malliin. Mukava että muutama nuorempikin on joukossamme hurjassa tsemppamassa meitä.

t. AinoEmppu
 
...........Jaahas, niin minä täältä taka vasemmalta ilmoittelen jotta mukana viel ollaan. Mut aikasta harvoin on nykyisin tullut kirjoitelluksi, vaik teidän kuulumisia kyl hiukan ahkerammin lue.

No, juu siis hiukan tietoisesti ja tiedottomasti taka-alalla olen lymyillyt. :headwall:
Syitä; Hmmmmm..........siis niitä jälleeen löytyy.

1. On alkanut oleen turhautunuttakin turhautuneempi olotila > EI täsä mitään tule....... :'( kun tuota yritystäkin on jo ties kuinka kauan ollut.

Ai että minäkö loan pohjalla rypemässä? Kyllä.

2. Ukko-kulta jälleen ollut reissun päällä viime tiistaista lähtien ja kotiin ei viel ole ilmoitanut olevan tulossa.

Joo joo, TAAS on ukko sukulaisten "renkinä" vaan tällä kertaa kyl lähempänä, kuin viimeiksi > eteläinen suomi on nyt reissun kohde.

3. Jne., jne.,.............

:( :( :( Öh omaa (.) jälleen tuijottelen, mut en tosiaankaan ole vankkurissa pysynyt vaikka käynkin juttujanne lukemassa. :eek:

Vaan jotenkin tuli outoja tunteita pintaan, kun luin jotta mimmimamma on saatanut raskaus plussan ihan oikeasti lötää. :hug:
Ensin minut valtasi haikeus :( > sitten tunsin jotenkin oloni yksinäiseksi ja samalla iloiseksi.
Näiden kummien olojen oletan johtuvan seuraavista: Mimmimamma ja minä olemme yhdessä täällä teitämme kulkeneet kauan niin iloissa kuin suruissakin. Niin ja vaikka kuin tunsin iloa niin samalla hiukan mustat sukatkin jalkoihini hiipivät. :headwall: :ashamed: :eek:

Siis juu tällainen sekameteli tunne kuohahdus lävitseni kulki. Joten tämäkin minua hiukan on jarrutellut ilmoittelemaan itsestäni.

Niin siis vielä itseeni tuijottelen, kun taidan jännäilijä joukkioon kuulua??????? Mut jo edeltä olen 99% varma ettei osumaa ole odoteltavissa > touhuilut kun ovat yhden kerran varassa ja sekin tapahtui oletetun ovis-ajan ulko puolella.

:kieh: Siis perkules, kun ukko ollut reissun päällä.

Äh nyt otan hatkat ja lähden tuon 15v teinin seuraan Big Brotheria vahtimaan.

:wave: :wave: :wave: :wave: -touhis- :wave: :wave: :wave: :wave:

Ps. Toivottavasti ette jorpakoon minua kimpassa heitä, kun tääl vaan valittelemas käyn. :ashamed:
 
ei edes puolikas plussa ja usko sinulla meni.....ei se niin helposti mene. Pilkkuhan se vaan oli. Tiedät pitkään taipalettani seuraten, että minun plussat on metsiköstä.... joten ei kun samaa rataa mennään edellen.

Mutta pitihan minun sentään pilkkua harjoitella että seuraavassa kierossa saataisiin kunnon plussat yhdessä aikaiseksi. :)

Muuten edellinen "virallinen" km oli muuten alkuaikoina tammikuun alussa eli samoihin aikoihin kun sinulla helmi- maaliskuussa....

mulla lyhyempi taival sikiön tai oikeasti raapaisu kanssa ja sinulla hieman pitempi ja vakavempi juttu.

Please.... Ei mustia sukkia touhis...kun minulla pinkit jalassa.

Odottelen menkkoja sinun iloksi :) joten jorpakkon sinun ennustuksesi taisi mennä Ainoemppu. En ota sitä varmaa sijaa. Toivotaan että sinulle se plussa suodaan. Purkkiin olen se lorauttanut. Vanha tapa ...tapansa kullakin.

Naiset jaossa on vielä 4 raskautta tälle kuulle. Matsalu ?


mimmimamma

 
pyrstötähti
myylle armotonta menoa kammariin ja ainoeellähän on selvä valetäti kylässä. Mimmimamman testissä on selvästi plussa kasvamassa. Pahoitteluja tädin puraisemille että kyllä täältä perässä pyrstiskin kohta könyää ei mitään oireita vauvatukseen koittakaa kestää parit ekat päivät siitä se- taas kohta riemu repiää kun uuteen nousuun nokat nostamma.

Olo oli mulla niin erityinen kun illan vietin kenzien kanssa. Tuntuu merkilliseltä ajatella että te kaikki muutkin olette ihka oikeita eläviä täydellisiä naisia kodeissanne, ja hauskaa yksityiskohta on se kun tapaa livenä että tietää toisen naisen salaisimmat yhtyntäkertoja myöten, oikeestaan ihan hillitön juttu tää pinoilu. Ja vielä pakko kertoo että ennenkuin päästimme kenzien kanssa juttumme valloilleen oli pakko katsoa erityisesti matsalun veritestin tulos ja olimme ihan varmoja että jos oltaisiin soitettu sut luoksemme hotelliin niin olisi lasi viiniä mukavasti lohduttanut vaikka et aiemmin innostunutkaan ajatuksesta livetapaamisiin! Minä olen siis jokaksi teistä tavannut,lapsellisen peräti jo kaksikin kertaa ja niin ihanaa oli tutustua häneen että oitis uskaltauduin kenzienkin tapaamaan.

Velmun testitulostahan täällä ootellaan myös ja toivotaan että viivat paukkuu rapisevassa. Ihanaa viikonloppua meillä on aihetta suomalaisten röyhistää intojamme olemmehan Nobel-kansaa,liikutuin ihan kun katsointelkkarista heidän kotonaan tehtyä ohjelmaa jossa Martti kertoi uutisesta Eevalleen kuinka he yhteisen ilon jakoivat. Rakkaat ystäväni hyriskäämme onnesta ja pusutellaan vieruskaverianne. Terv. Pyrstötähti taas omalla radallaan kotona
 
Myöhäistä iltaa! Varmaan kukaan enään muu valvo.. :ashamed: Täällä jännäillään ja hermoillaan edelleen.. :headwall: Ja ihmetellään nuita nippailuja ja painon tunnetta vatsalla.. :| Tuntuu että sitä on koko ajan,käy vaan vähän aikaa pois ja muuten on tuntemuksia vatsalla.Alhaalla oikealla puolella enimmikseen.. Viime yönä kun heräsin vessaan ja menin takasi nukkumaan niin tuli sitten suonenveto jalkaan.Auts! Kyllä se kävi kipeetä.. :ashamed: Kyllähän se täti tietenki kurvaa paikalle.. :kieh: Nyt tällä kierrolla on ollut kylmäpuristettu vehnänalkioöljy käytössä. :)

Hyvää yötä! :wave:
 
Pyrstötähti on varmaan ollut tosi mukava nähdä kenzien kanssa livenä. =) :heart: Ja varmaan juttua riitti..

Kaikille tädin yllättäneille pahoittelut.. :hug: Ja ovisplussan löytäneille,nyt pupuilua,pupuilua ja pupuilua.. ;) :heart: Raskaustesteissä haamuilevat,kovasti peukkuja pidetään että vahvistuu.. :heart:
 
Taikakuu, meillähän on ihan sama kp menossa. Minulla on kylläkin viime aikoina kierto aina venähtänyt yli 30 päivän, niin että vielä en ole ihan pistoksissa. :D

Piti heti aamulla tulla tarkistamaan, olisiko AinoEmilialta tullut iloisia uutisia, mutta ne antavat vielä odottaa itseään.
 
Huomenta arvon ladyt :hug: .Ei eilen kerenny koneelle kun mun rakas kulta tuli kotiin niin olimme pikaliimattu yhteen toisiimme :LOL: :LOL: .Ja mun piina jatkuu..............aamulla tein testin,ja haamua näyttää ja nyt kyttäsin testiä niin kauan että kuivui ja kyllä siihen jäi hennon hento haamu :eek: .että voi rähmä että nyt antaa nuo testit pitää jännityksessä meitä.mutta tosiaan kuopuksesta sain haamun kp35 ja kierto sillo 28 eli ehkä ja jos täti ei tultkkaan kylään niin ens viikolla on pakko alkaa ton viivan vahvistua tai mä teen valituksen ja vaadin henkisiä korvauksia piinauksesta :LOL: .hui tänään jo kp27 ei merkkiä tädistä kuten aina ennen ollu päivää ennen tullu rusehtava tuhru varoituksen merkiksi että täältä tulee täti punainen :/ .Oireita tullu lisää,tän aamua ollu ihan öklö olo,kahvit jäi kuppiin,maha jumissa(kakka siis kadonnu tädin kaa matkalla)mulla ollu aina kun olen ollut raskaana niin ummetus ensi merkki. :headwall: .ja voi hyvät hyssykät,suolakurkut NAM NAM :kieh: .tissit edelleen kipeä,kivistelee ja nipistelee,mahassa sellanen olo kyllä että nyt just lorahti jotain punaista,mutta ei,ja sellanen menkkamainen olo masussa,kyl te tiiätte.
Mimmimamma kyl tuo plussalta vaikuttaa,uutta testiä vielä että saat senloppu viivankin sitten esiin :LOL: ,peulut pystyssä täällä jänskätään.
Taikakuu sulla ja jänskät ajat käsillä,toivotaan että nuo olis sitä ihan itteään nuo nippailut,jotta plussa pärähtäisi sinnekkin.
pyrstötähti olin jo huolissani että mihin olit kadonnut :eek: .Lähetin sitten tädin osotteesta myös pitkälle matkalle :LOL: .ja paluulippuahan ei ostettu sille pirulaiselle :kieh: .
AinoEmilia jokos olet pissiä suhauttanut tikkuun tahi purkkiin?täällä kuumeisena ootellaan tieto,ei meitä saa jännityksessä pitää :LOL: .
:hug: joille se täti pääsi livahtamaan kylään ennen matkalle lähtöään.
Plääh ulkona sataa mutta ei haittaa kun sai tuon kullan kotiin :p ,ja voitte kuvitella mitä täällä on tapahtunut. :LOL: paikat iha hellinä :LOL: .en ole ukolle kertonut salaisita testauksistani mitään ;) .mutta tuo eilen kysäs että montas päivää ovat jo myöhässä,ja että entäs jos eivät alakkaa(samalla silitteli masuani) :LOL: ,totesin että sitten sienne on muuttanut pieni öttiäinen asumaan :D .taitaa ukkoa jänskättää mua enemmän ja varsinkin ku ei tiedä noista mun haamuista mitään,en halua kertoa että jos ne menkat alkaakin niin pettyy.mutta sit jos alkavat niin on ollut kemiallinen tai testit viallisia.niin ja tajusin et noi kotitestinkasettitestit on 25 herkkyydeltään. :headwall: :headwall: pää sekoaa kohta jos ei ala tapahtua jotain ,tää epätietoisuus tekee ihmisestä ihan pöhkön :LOL: ,ihan kun ei jo olis valmiiksi täys pöhkö :saint:
 
Täällähän elävät jänniä aikoja monet! Kyllä näillä eväillä pitäisi nyt saada muitakin plussia pinoon kuin tuo "alaikäisen" Velmuliinan plussa.

Touhis, muru, älä masennu! Jos joku muu täällä plussia saa, sehän vain todistaa, että meille muillekin se on mahdollista. Joka ikinen 40+ vuotiaan raskaus täällä lyö turpiin ankeita tilastoja.

Minulle voisi sitten Lapsellinen kirjata kp1. Aamulla heti alkoi oikein runsas vuoto. Huomenna isken ensimmäisen hormonipiikin vatsamakkaraan. Kyllä kuulkaa tuntui juhlavalta pidellä kädessään pientä, viiden sentin mittaista lääkeampullia ja ajetalla, että niin, tässä kämmenellä lepää nyt 300 euroa. Kallista lystiä on tämä meidän terapia, mutta eipä sitä nyt auta ajatella.

Mä peukutan ihan hurjana piinapäiviä eläville!

 
Heissan kaikille, ihanaa kun monella jännät paikat!!



Kovasti toivon plussia pinoomme ja haamujen vahvistumisia! :heart:

Me touhuilimme illlalla taas ja aivan ihanaa oli! :heart: Sama jatkui heti herättyäni aamulla, mies vähän väsähti ja nukkuikin kauemmin sitten, ..

Nyt käyty ruokaostoksilla, mies leipoo pullia ja yhdessä alamme leipomaan karjalanpiirakoita! :p

Te , jotka olette käyttäneet Clomeja, onko lääkäri joka kirjoittanut ne teille ollut aina gyne??Vai voiko esim neuvolalääkäri ne kirjoittaa myös, minulla kun tervkeskuksen lääkäri on samalla ollut neuvolalääkärinikin..ja aiheetta en asiasta ihan kysy, koska olen vuosia joutunut käyttämään lääkkeitä, mitkä nyt lukiessani saattavat ja usein muutavatkin munasoluja, kuori tulee kovemmaksi, jne..siis lääke määrättiin minulle migreeniin 1993 ja vasta viime heinäkuussa sen lopetin..

Jos joku auttanee minua Clomiasian kanssa? Kiitos..sen tiedän, että jos niitä popsii, pitää ultrata kierron 10-12 pv , ettei kehity liikaa munasoluja!

Niin ihanaa lauantaipäivää kaikille!

Ja onnea kaikille purkkiin pissaajille, minä siis aina purkkiin ensin ja sitten testaan niin ovista kuin raskaustejäkin, tosin tässä kierrossa en tee raskaustestejä....kp 17 eli maanantaina alkaa sitten illalla Lugeihanuus! :heart:

Hassu kysymys lopuksi: Kasvaako tämän ikäisillä rinnat??? :LOL: Mieskin jo ihmettelee kovasti asiaa!! Tosin kivahan se on ;=))Myöhäiskypsäkö?? :heart: :D


Rakkaudella Rva Pikkumyy :heart: :wave:



Onnea piikittelyihin matsalu!! :flower: :heart: Minulla muuten limakalvon paksuus oli kp 21 15mm ja vuotoa oli 2 pvää kuin saavista kaataen;=)
 
pyrstötähti
kyllä on jänniä aikoja meidän pinossa, minä olen ihan varma että velmu on paksuna, jos kaksvitosiin tulee hyviä haamuja nyt jo niin se on siinä, onnittelut eikä niin varovaisetkaan, älä turhaan huoli miettiä kemiallisia, nyt kuitenkin testi näyttää että olet raskaana ja mitä sitten myöhemmin tapahtuu on huomisen murhe, eikö vaan :hug:

Matsalulle onnea vaan piikityksen mitään noin kallista saat harvoin sisällesi tämä on siis ainutlaatuista herkkua. Ja mä oon oikeesti varma että sun vatsamakkara ei ole ees siskonmakkaran paksuinen yrität vaan pitää meitä muita pullukoita hyvillä fiiliksillä :LOL:

Pikkumyylle tsemppiä piina-ajat alkavat. Kysyit tissien kasvusta niin kyllä ne alkavat sitten keski-ikäisillä kasvaa lähes kaikilla. Valitettavasti ei ole teini-ikää jos alkaa tulla näppyjä leukaankin esimerkiksi kun me tässä valitettavasti vanhenemme niin nämä kuuluvat kuvioon. Minä luotan siihen kuitenkin että olet jo 2 kertaa ihan vastikään tullut raskaaksi että eivät sinun munikset ole liian kovia vielä varmasti joulun tietämillä taas viimeistään plussaat. Puolellasi on se että olet normaalipainoinen, ovuloit säännöllisesti ja miehelläsikin on eläviä todisteita kyvykkyydestään lisääntyä ja se että harjoitatte säännöllisesti seksiä. Ja kyllä mielialalla on varmasti vaikutuksensa. Olet positiivinen ja aktiivinen ihminen ja nyt sokerina pohjalla on että olet altistettu jatkuvasti raskaushormonille tyttäresi ansiosta. Tähdet ovat suotuisassa asennossa. Ja vielä yks juttu meillä on sama nimipäivä.... =) sekin on tietysti älyttömän hyvä merkki...

On: sama jollotusta mutta lisääntyvää menkkakipua lämpöjä en ole mittaillut enkä muutenkaan rapistellut mitään. Tissit on normaalikipeet aikaan nähden. Selkä on kipeänä ja syödä pitää koko ajan. Joten ei mitään valtaisia odotuksia mutta joka tapauksessa RKTT :heart: kuten me kaikki näillä päivillä.

Nyt pitää alkaa tehdä kotihommia ja paperitöitä. Iloista päivänjatkoa ja laittakaahan niitä rapisevien kuvia ruutuihin, please :heart: :heart: :heart: :heart: tv: pyrstötähti
 
Sateista lauantaita!

Täällähän on nyt jännättäviä vaikka ja kuinka! Minä olen aavistellut tuota ihan samaa kuin mitä AinoEmilia sanoo, että plussaajia tulisi tässä kohta useampia.
Jospas ennustukset pitäisi paikkaansa.... Niin, ja AinoEmppu taitaa lukeutua siihen joukkoon myöskin... :heart:
 



Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa

Matsalu (44)..............kp1/24-25...........?................1.
haave3 (39)...............kp2/28................?................3.
Nuusku (43)...............kp5/28.................?...............4.
kenzie64 (43)............kp6/30................yk2............4.
Riikkaliisa (40)..........kp7/28-29..........?................4.
Päikki (40).................kp7/27................y1,5v........2.
äippä67 (41)..............kp9/26-39..........y1,5v........2.
ikiemo (44)................kp10/n.23...........yk2............4.
lapsellinen67 (40).....kp11/?.................y2v............1.
Minni-07 (44) ............kp14/28..............yk3...........2./1.yhteinen
pääpilvissä (45).........kp14/25-43........?................1.yhteinen
Rva Pikkumyy (43).....kp15/32.............yk2............4./1.yhteinen
Pennanen (41)............kp17/29-32........y0,5v........2.
Kirsikka68 (40)..........kp17/28-39........?................5.
vilmaville (43)............kp20/28-30........y1,5v........9.
mimmimamma (46)....kp25/27..............y6v...........4.
touhu tenava (45).......kp25/27-30.......y3v............6.
Plättä (44)..................kp26/28-30.........?...............7.
Taikakuu (40).............kp26/27-32........?................2./1.yhteinen
velmuliina74 (34).......kp27/24-26.......yk1........... 6./1.yhteinen
pyrstötähti (47)..........kp27/28..............yk6...........4./1.yhteinen
AinoEmilia (43)..........kp31/31-34........?................4./1.yhteinen
liiza (42).....................kp38/28..............?................?

babo67 (41).............kp14/29-31....PAS ?/08.....5./1. yhteinen


Tilastojen mukaan yli 40 v. vuoden sisään n. 33% raskautuu --> 33%/30 = 9,9 Pino alkanut 21.2.2008 --> 20.10.2008 mennessä "tavoite" = 6 - 7 (mukana laskuissa ei ole kadonneet lampaat, taukolaiset ja poistuneet)



"Kadonneet lampaat" ja taukolaiset, ilmoitelkaahan itsestänne

Höpisijä (42)...............kp62/28..............?...............3.
Elina67 (40)................kp?.......................?...............1.
ruujakengu...................kp84/28.............?...............3.
Mussukka67 (40)........kp136/29...........yk11........2./1.yhteinen
Hellu1...........................kp?/?...................?...............3.
Kuntoutustauko 17.8.2008 alk:gitte (39)..kp17/28..?..1.
Kesälomatauko 10.6.2008 alk.: annastiina (42)..kp5?/30..?..6.
Palstatauko 8.5.2008 alk.: (kp8/28) Karpalo67 (41)[/i]

[/color]
Mukana myös taustajännäilijät: Pömppöli ja baby5


Pinon jättäneet: kane, keijukka, dinosaurus61





Plussanneet

eli yrjöklubilaiset:


torpeedo (42)....17.4.2008..kp24....yk1..LA 31.12.2008

Mari66 (41)......9.6.2008....kp37.....y1,5v..LA 8.2.2009

päivänkakkara67 (41)..11.7.2008..kp40......................

mimuli (42).....30.7.2008...kp29..........yk4..LA 8.4.2009

einiinvaan (42)......9.9.2008........kp30...........................

äittä-67 (40).......15.9.2008....kp29.....yk1......................


[/b]





YLI 40-v. KUUMEILIJA-KERHO VOL 1. http://kaksplus.fi/keskustelu/t976636
 
Heissan arvon naiset,
odottelen kovasti täältä teitä mukaan tuonne odotuspuolelle ja niinhän täällä eletään jänniä aikoja...mimmimamma kyllä vaikuttaa aika varmalta plussalta jo.

Olikos Pyrstiksellä ja Myyllä nimpparit - onnea!

Pakko tulla teille kertomaan, että tänään kotidopplerilla (testihullu kun olen, niin sellaisenkin hankin), kuulin ekat Taimin sydämen hevosenlaukat, siis täällä kotsassa. Ensin kuulin vain ne istukan suhinat, mutta sitten löysin oikean kohdan ja siellähän se pieni sydän takoi. Viime viikolla yhtenä aamuna heräsin tunteeseen, että Taimilla ei ole kaikki hyvin - siispä nämä sydämen lyönnit rauhoitti tämän sekopäisen mamman.

Pissavaivaani varmaan edelleen ensi viikolla selvittelen taas, mutta ainahan sitä jotain huolta pitää olla...

Plussailkaahan nyt - teitä odotuspuolella kovasti odottelee mimuli ja Taimi 14+6

 
Huomenia;=)

Tässä huvikseen testaamani uusi testi , jota en ole koskaan käyttänyt ennen, perjantaina siis sarvi ja tänä aamuna tälläinen:



Ihana vkloppu ollut , eilen herkuttelimme karjalanpiirakoilla ja pullilla, tyttäreni ja avomiehensä käydessä meillä iltapalalla;=))Kivaa oli viettää aikaa yhdessä! :heart:

Tulkaahan esiin kaapeista, kun on ollut niin hiljaista taas! :D

Ihanaa sunnuntai päivää ja tuokoon se mukanaan , ainakin yhden raskaustesti plussan, ellei useampiakin, eli kuvia kehiin, kiitos! :saint:



Rva Pikkumyy :heart: :wave:

 
pyrstötähti
aamuhämärissä täällä napsuttelen peukalonkynsillä tätä pientä ystävääni ja on ihminen kyllä melkoinen keksint itsekin että sew on pystynyt kädenkokoiaeen lituskaan saamaan väineet joilla pidetään yhteyttä vaikka peiton alta ystäviin. Ukko tossa nukkua tohisee oikein urakalla. Joskus muuten kuullostaa että miehille se on ikäänkuin tähellinen tehtävä joka on raskasta sekin.

Kiitos nimpparionnitteluista. Ennenvanhaan niitäkin äitini aina juhlisti kotona oikein kakkukahveilla nykyään kellään ei ole moiseen aikaa, sääli vaan.

Illalla olimme isommassa tapahtumassa jossa oli tietysti muutama pieni ihmisenalku matkassa. Kyllähän vauva on sellainen magneetti että kun häntä alettiin teddykarhun näköisestä puvusta kaivella niin kaikki tungeksivat katsomaan. Hän taitaa ollakin yhdistykseemme tuorein jäsen. Ja pitihän munkin sitä pakettia sylissä käyttää. Minua aina vähän hirvittää kun on flunssa-ajat että isosta porukasta tarttuu joku pöpö, vaikka äidinmaito häntäkin suojaa.

Joku mainitsi täällä tuon BB ohjelman jota ei voi olla huomaamatta kun jopa sanomalehdissä sanotaan kuka kulloinkin on lentänyt talosta ulos. Mielestäni voisivat kyllä kaikki mennä samantien hoitoon. Minä olen ehdottomasti kieltänyt lapsiltani (tytär pian 15 ja poika 13) ohjelman katsomisen sillä oikeestaan enpä sairaampaa ilmiötä tiedä kuin nämä tositeeveet. Ei ihme että ihmiset sekoilee oikeassa elämässään kun telkkarista saa lähettää mitä paskaa hyvänsä. Onneksi pakko ei ole kenenkään katsoa. Eikä kenenkään aikuisen pitäis kyllä lastensa antaa katsoa. Olen ajatelllut että aikuisen pitää suojella jollakin tavoin nuoren ihmisen kehittyvää seksualisuutta. Ja kyllä seksi on niin intiimi kahden ihmisen asia että tirkistelyn omaisesti sen seuraaminen varsinkin kun toisilleen tuikituntemattomat ihmiset kameran edessä paneskelee on kuvottavaa. No se tästä eikä parane loukkaantua me ollaan erilaisia kaikki näissä asioissa ja täysikäset katsokoot mitä lystää. Lapsetkin voi katsoa salaa mutta olen erityisesti painottanut että kaikki mitä silmä näkee tallentuu meidän oman pään kovalevylle eikä ne kuvat sieltä ikinä katoa. Kannattaa siis miettiä mitä sinne tallentaa ettei se joku päivä sekoita kokonaan keskusyksikköä jota ei niin vaan korjata.

Onkohan tänään kukaan rapistelemassa ihanaa olisi jos lokakuinen sunnuntai plussan toisi. Myylle muuten tiedoksi, minä olen käyttänyt juuri ton näköistä tikkua ja siitä hyvin näkee että ovis on ohi kun väriero on noin suuri jo. En tiedä sitten onko toinen toistaan luotettavampia.

Ainoeen unen 4 plussaajastahan me jo tiedämme että ainakin he ovat: hän itse ja velmuliina. Oi kyllä olisi huikeeta jos itse vielä joskus saisi joukkoon liittyä mutta pääasia että saa edes kuumeilla. Kerran ylätin itseni ajattelemasta että hoitoon se McDreamy pitäisi viedä sillä hulluhan semmonenki lääkäri on joka 47 veeltä klipsit vielä poistaa ja torvet tähellisesti yhteen liittää. Enkä edes epätoivoisesti ruikuttanut häntä siihen ryhtymään. Menkkamaista tunnetta on mutta edes normaali keino eli pupuilu ei vielä saanut edes tuhrua. Mutta tänäänhän on 28 joten ei vielä olla edes myöhässä. Hieman on sellaista paineen tunnetta ja välillä pissaröörin kohdalla vihlontaa. Joten toivottavasti ei tartte kiikuttaa kohta sitäkin näytettä labraan.

Tässä taas vuodatusta suuntaan jos toiseen. Ihanaa kun täällä sana on vapaa! Iloista päivänjatkoa kaikille, haravat heilumaan että posket alkaisi punottaa! Terv. Pyrstis
 
:LOL: ,huomenta ja mä kun luulin olevanieka aamuvirkku tänä aamuna :LOL: .tässä vielä aamupisua piättelen että kohta meen rapistelee.Yöllä kahen aikaan taisin viel kävästä pisulla niin vielä aattelin kotvan ootella.palaan het kertomaan tuloksen. =) .tunnin saatte odotella :kieh: .siis luoja mitä siivoushepuleita saan keskelläyötä!!!viimeyönä kuurasin kylpyhuonetta 1,5 tuntia,hulluksikohan oon tulossa :whistle: .tosin mulla eka r.oire ollu myös nuo siivous kohtaukset ja kaikki mitä vaan voi pesukoneeseen tunkea pitää pestä jotta tuoksuvat sitten raikkaalta,verhot on kyllä saaneet kyytiä ikkunoista ja koneen kautta ikkunoihin takas.ja sit tää mun mahan jumiyus :headwall: :headwall: :headwall: ,viimeyönä sit ton kylppärissä riehumisen jälkeen alko toimia ja apua et sattu,(anteeksi yököttävät aamu selostukset mun kakasta) mutta tuntu ku olis golfpallon kokosia kivä päkistelly ulos ja se kipu oli jotain iiiihan järkkyä,luulin että synnytän no joo synnytinhän mä mutta jotai ihan muuta :LOL: ,mutta kyllä tuota olin odottanut 7 päivää.
:LOL: nyt aamukahvia hörppimään jos maistuu :eek: .pakotan itseni juomaan just mahan takia.
Palaan kyllä tuossa pokapuoliin jos on kerrottavaa :kieh: ,joo tulen joka tapauksessa uutiset jakamaan teijän kanssa, :hug: olette te niin ihania ihmisiä :heart:
 

Yhteistyössä