40+ so what? (vol. 2)

Minulla on jotenkin kutkuttava tunne Pyrstötähden kierron suhteen. Voisiko olla vai eikö sittenkään?

Olisipa aina kp27. Toivo on ihmeellinen asia. Se kulkee rinnalla ja valaisee harmaankin hetken. Kun herään aamulla, mietin ensin muita asioita ja kuulostelen kodin ääniä. Sitten toivo tulee tajuntaan, ja kaikki tuntuu hetken aikaa iloisemmalta. Kp 27 on siitäkin hyvä aika, että tätiä ei tarvitse pelätä vielä hullun lailla eikä raskaustestien negatuloksia tarvitse ottaa ihan tosissaan. Eipä silti, että tänään tai eilenkään olisin testannut (mikä taas johtuu siitä, että testit ovat loppuneet jo viikko sitten...). Eilen miehen nukkuessa päiväunia naputtelin uuden kasettitestitilauksen olkani yli vilkuillen, mutta niitä testejä päästään käyttämään vasta tiistaina, jos ei täti riistä sitä iloa jo etukäteen.

Olen tässä pinossa oppinut uutta. Minusta on kummallista, miten eri pituisia kiertoja naisilla voi olla, ja silti niihin useimpiin sisältyy raskauden mahdollisuus. Kun minulla kuluu kiertoon kokonainen kuukausi ja joskus enemmänkin, niin toisella naisella voi olla remontti reilun kolmen viikon välein. Tuntuu kyllä turhalta odotella pitkään, kun kierto kuitenkin päättyy vuotoon, mutta kaipa silläkin asialla on jokin tarkoitus.

Samaa asiaa olen pohtinut kuin Pyrstötähtikin. Koska katson tosi vähän televisiota, en vuosiin edes ymmärtänyt, mikä ihme tämä Big Brother on. Sitten huomasin, että Helsingin Sanomatkin uutisoi sarjan tapahtumia, ja ihmetykseni on kyllä suuri. Vaarallisinta on se, että nuorisolle välittyy outo kuva julkisuudesta: tärkeintä on, että tunnetaan, oli peruste sitten mikä tahansa. Tyhjänpäiväinen ihminen voi olla julkkis, josta kaikki puhuvat lounaspöydässä. Pelkään, että tämä näkemys heijastuu myös viimeaikaisissa väkivallanteoissa, joissa suuriin tekoihin kyvytön tekijä on kirjoittanut nimensä pysyvästi historiaan.

Tänään päivä näyttää paljon eilistä paremmalta. Ohjelmassa on ulkoilua, orgaanista kemiaa (ysiläisellä on koe) ja ruoanlaittoa ja sämpylöiden leivontaa.

Tulkaa ulos koloistanne, testaajat!




 
Pissitty on ...eilen aamulla NEGA tuli. Ja viime yönä täti saapuikin oikein ryminällä. Siis Kp 1 tänään.
Töissä olen , joten en ehdi edes lukea pinoa tämän enempää. Kiitos tsempityksestä. Toisen kerran ehkä sitten onnistaa. Hope so. Ei aihetta epätoivoon kuitenkaan.

Mukavaa sunnuntaita :hug:
 
Huomenta =)
Oottepa aamuvirkkuja täällä ;) Mä vasta just nousin... Tulin taas kyselemään mun "tyhmiä" kysymyksiä :ashamed: Elikä mulla on ollut ovis limaa maanantaista lähtien ja tänään vasta ne kivut.....Onks tää normaali? Ja miten teillä?
Hyvää sunnuntaita kaikille ja paljon plussia !!!
 
AinoEmilia :hug: tädin hyökköyksestä.
Testi näytti mulle edelleen haamua mutta nyt toi haamu oli haileempi ku edellisillä kerroilla :eek: .ilmesty kyllä haalea vaal.pun viiva taas väriaineen kulkiessa ja jäi siihen,muta nyt ku testi kuivunu ei näy edes haamujen isoäitiä.että alan kyllä uskoa että se täti iskee tänne osotteeseen tänne ihan tässä lähipäivinä.No nyt ei sit tää typy testaile,kun testit loppu ja en ehi tilailee uusia kun keskiviikkona lähetään reissuun mökille syyslomaa viettämään että eiköhän se tädin perkele tuu just taas sillon ku mökille mennään kuten aina ennenkin.
Mietin nyt tässä ton kemiallisen raskauden/kohdun ulkoisen mahdollisuuksia.kaikkea nuo testit saa päässä liikkumaan.että täällä siis alan tätiä odotella ja pakkaan kyllä mökille koko repullisen siteitä mukaan,jos en pakkaa niin alkavat ihan takuulla ja jos pakkaan niin voisivat mun puolesta olla alkamatta :LOL: ,huijaan tätiä jos sitä akkaa pystyy huijaamaan :kieh: .se on niin monesti nähty että on aina meitä kierompi ja ovelampi ja aina livahtaa salaa ovenraosta vaikkei kukaan meistä sen kyläilyjä kaipaa.
Plättä mistä oot tilannu nuo kasettitestit? mulla siis ollu kotitestin kasetit nyt,ja jotenkin alan uskoa saaneeni viallisen erän
:LOL: .
Voi tänään pääsee taas katsomaan meidän tulevaa hauva vauvaa,ei malta odottaa että saa sen haettua kotiin.vielä 5 tuskaista viikkoa odottamista ja sitten alkaakin se hemmetin pissipaperi rumba.
Karkasko se pyrstis rapistelemaan??

- Mukavaa sunnuntai päivää kaikille-
 
pyrstötähti
laitoinki viestiä mutta se hävis johonki ja ärsyynnyin niin että menin keittämään sen lettipääpuuron josta olen jostain syystä haaveillut päiväkausia. Niin tässä ei voi kusta muuta ku korkeintaan jotakin silmään nimittäin ei lainkaan rapisevia loovassa oo vanhalla kanalla. Mutta jos ei jouluun mennessä tätiä näy niin kusen sitten vaikka tuohon naapurin lankkuaitaan malliksi :LOL: ei vaan ihan oikeesti oon jotenkin taas tulossa hysteeriseksi koittakaa kestää. Mulla on "tätipoltetta vatsalla" (mihinkähän se gitte kokonaan muuten hävisi? Uudet pinolaiset eivät tässä kohtaa nyt saa hermostua kun eivät ymmärrä mistä puhun mutta muut tiedätte kyllä ;) Ja nyt tämä rouva sai mahan täyteen elovenaa jota ei sitten varmaan 2 vuoteen ole syötykkään. Olipa se hyvää. Yritän mennä kuivien lehtien alle värjöttelemään ettei se tyly eukko (aunt) löydä mua, voin naamioitua vaikka hiivasieneksi. No palataampa kun normalisoidun. Ja vielä paskatikki että ainoee ei ollutkaan raskaana mutta velmullahan voi vaikka vielä vahvistua toivotaan niin ja mimmin palanen yläkulmassa on kuitenkin yksi toivo joten ei heitetä kirvestä kaivoon ettei saunapuut jää tekemättä. :heart:
 
:LOL: :LOL: ihanaa !!!! Isot kiitokset myötäelämisestä. :heart:

:hug: Kohta kotiin töistä. Nuhjaamaan kurjaa menkkaränkkäoloa oman kullan kainaloon. Eikäku ulos me mennään kauniiseen säähän metsään kävelemään.

Heippa :heart:
 
Pikkumyy Kysyit clomeista. Mulle reseptin kirjoitti gyne (VL:n lääkäri). Mutta mulla on tuttuja, joille clomit on kirjoittanut ihan tavan terveyskeskuslääkäri. Kuten sanoit, clomien käyttö vaatisi aina seurannan, koska riski monisikiöisiin raskauksiin on suuri. Uskomatonta kyllä tätä ei aina tehdä! Varmasti lapsettomuusklinikoilla tehdään aina, mutta noissa terveyskeskustapauksissa tiedän usein ihmisiä, joille ei seurantaa ole tehty.

mimuli Kotidopplerin osto ja käyttö on tosi hyvä idea! Sydämen äänen kuunteleminen on IHANAA. :heart:

ON: Mulle tää toinen ivf-hoito on ollut selvästi rankempi fyysisesti. En tiedä johtuuko uudesta lääkkeestä. Erityisesti vaivana on pahoinvointi, närästys ja ripuli. Yritän juoda paljon, mutta paino on tippunut melkein 2 kg viikossa. Perjantaina kävin ultrassa: 3 kappaletta 13,5 mm follikkeleita. 4. folli on liian pieni, ei ehdi mukaan tähän skabaan. Ois se tulos voinut hienompikin olla, mutta pitää olla tyytyväinen tähänkin. Näillä mennään. Tänään on viimeiset pistokset ja huomenna ma on illalla irrotuspiikki. Keskiviikkona menemme punktioon. Toivotaan, että silloin on vielä edes nuo 3 follia punktioitavissa. Edelleen yhtenä vaihtoehtona on inssi, mutta 3 follilla emme pääse inssiin, kahdella pääsisimme. Toivon kuitenkin, että ivf toteutuu. Matsalu kannattaa juoda jo ennakkoon paljon nesteitä, koska hormonit kuivattavat kroppaa paljon. Tsemppiä pistoksiin, pane Puregon-kynä natisemaan.
 


Plättä minulla viime kierto meni niinkin pitkäksi kun kp32..Nyt jos menkat tulee niin luultavasti (ovistestin mukaan)kp30 tai kp29..

Myöhästyneet nimppari Onnittelut Pyrstikselle! Rva Pikkumyytä olenkin onnitellut,mutta Onnea oikein paljon vielä sinnekki.. :heart: :flower: :flower: :heart:

Matsalu ja AinoEmilia pahoittelut tädistä! :hug:

Täällä ei ole vielä testattu raskaustestillä,mutta ovistestillä eilen testasin (en nyt tiedä näyttävätkö ne raskautta).Tulos oli outo,kontrolliviiva tuli ihan oikein,mutta sen päälle tuli poikkiviiva sinne alas (ihan niinkuin L-kirjain,mutta toisin päin tuo viiva ja muutakin "söherröstä" siinä oli.. :| Vähän ollut menkkamaista poltetta,mutta häviää sitten aika pian pois..Nippailua ollut koko viikon..

Plättä minulla tyttö on myös ysillä,menneellä viikolla oli kolmet kokeet (matikka,ruotsi ja englanti) Nyt alkoi syysloma ja tyttö lähtikin Oulua kohti parituntia sitten,sitten alkaaki tet-jakso ja menee Rovaniemelle asti työharjoitteluun..

Mukavaa sunnuntaipäivää kaikille! :wave:
 
Heissan! :heart:

Babo: Minulla koko kierto menkoista lähtien ollut yhtäliitokiitoa, siis liukastetta löytynyt , vaikka muille jaettavaksi!! :saint: :heart:

Velmuliina: Toivottavasti testi fuskaa, ja plussaa tulossa!! :heart:

Pyrstikselle: Pidän peukkuja ,jotta saaliiksi tulee Plussa! :heart:

Päikki: Kiitos clomitiedoistasi! Toivottavasti löytyy monta hyvää jakautumiskykyistä munista, kun se aika tällä vklla! :heart: :wave:

Taikakuu:peukut sinullekkin Plussan puolesta täällä suunnassa, ja kiitokset nimpparionnittelu uusinnoista! :heart:
Kävin tyttären kanssa kirppareille, mitään en ostanut, kivahan se oli katsella jos jotain mukavaa vanhaa lasia olisi löytynyt, väriltään sinistä ja tietenkin kotimaista! :D

Mä en ymmärrä, kun 3 viikkoa sitten oli antibioottikuuri alahuulessa olleisiin tulehtuneisiin Aftarakkuloihin, nyt sama juttu ylähuulessa, eli taas kaksi haavauma rakkulaa, todella kipeitä!! :headwall: Tuleekohan nää joka kuukausi jatkossa oviksen rinnalla?? :heart: :headwall:

No seuraampa tilannetta, vielä ei ole kuumetta ainakaan, jospa ne vaan paranisivat itsekseen tällä kerralla...Onko syytä huoleen kun RR ei ole noussut tmraskauden jälkeen vaan on edelleen koko ajan yläpaine alle 100 ja huimaskelee? Kuka olisi tohtorinani?

No nyt annan tilaa muille, ja pian menenkin päikkäreille! :xmas:

Rva Pikkumyy :heart: :wave:

 
PikkuMyy, kyselit clomeista ja saitkin jo vastauksen. Itselleni ne on määrätty keskussairaalan polilla ja ne kirjoitti gyne. Olen syönyt nyt kolme kuuria ja kaksi kertaa olen jo käynyt follikkeliultrassa ja huomenna menen sitten kolmannen kerran. Ultra on tehty aina kp 11.
 
Äippä:Kiitos sinunkin neuvoistasi!! :hug: :flower: Ja PlussaOnnea sinulle!! :wave:

babo:Ahaa , juuh sitäkin tuli, mutta useamman kerran joten en oikein tiedä, missä vaiheessa ovis silloin oli, mutta kylmäpuristettua vehnäalkioöljyä voin suositella kaikille*on öljytty olo* :D :heart:

Taikakuu: Tsemppiä vaan piinailuun!! :heart: :wave:

Nukuin aika kauan, oli niin ihanan lämpöistä peiton alla! :heart:



Rva Pikkumyy :heart: :wave:

 
Ei sormet ja varpaat enään riitä. Muniksen etsijöitä ja tädin karkottajia...vino pino täynnä.

Itse olen kyllä luovuttanut ja odottelen tätiä. Testit hiipuvat viivoillaan. Ei voi enään kuvitella haamuja.Vaan nyt on sitten roskishaamujen aika. Joten täti on kuulema sen haamun paras ystävä, niin nyt sitten odotellaan....

mimulille meni viesti vahingossa tuonne 35 + ketjuun :(

mimmimamma
 
Iltaa täältäkin! Babo, noista limoista kyselit. Mulla se ovislima eli venyvä kananmunanvalkuaista muistuttava juttu tulee vain yhtenä päivänä, jonka oletan olevan ovispäivä. Ihan joka kierrossa en sitä huomaa ollenkaan, vaikka ovis todistettavasti olisikin. Mutta joillakin sitä limaa voi tulla useampanakin päivänä ja silloin viimeinen limapäivä on ovispäivä.

AinoEmilialle pahoittelut menkoista. Uutta kohti sitten vain! Velmuliinalle pidän edelleen peukut ja pottuvarpaat pystyssä, ehkä sittenkin...

ON: Nyt olen sitten sitten iskenyt ekan Puregon-piikin nahkoihini. Kai sinne jotain meni, kun pistokohtaa vieläkin kirveltää. Mutta nyt sitä sitten mennään. Hämmentää vain nykyisen lääkärini määräämä miniannos: pistän ekat kolme päviää vain 100 IU ja sitten ultraan katsomaan, mikä on tilanne. Lääkäri ilmeisesti säikähti inssissä kasvaneita kolmea munista ja päätti olla ultravarovainen. Toivottavasti pieni alkuannos ei sössi koko hoitoa...

Päikki, niinhän kaikki sanovat, että ei se määrä, vaan laatu. Toivottavasti kaikki kolme follia säilyvät kuvioissa mukana. Kiitos juomavinkistä, yritän pitää vesipulloa saatavilla koko ajan.
 
Moi minä täälllä taasi!!

Aiemmin kirjoittelin täällä parisuhteesta, että jättääkö mies, jottaehkä hän löytäisi nuoremman ja saisi mahdo. lapsia. Täällä sitten löytykin samaa aihetta´pohtineita parisuhteita, joissa mies on hyväksynyt mahdollisen lapsettomuuden ja asiasta oli keskusteltu. Meillä sitä asiaa ei oltu keskusteltu ja päätin asian ottaa puheeksi omassa parisuhteessa. Tänään
sitten katsoin hyvän tilaisuuden tulleen ja kysyin mieheltä, että onko valmis jatkamaan kanssani vaikka lasta ei tulisi ja vastaus oli "En tiedä" eli eipä tuossa tulkinnalle paljon varaa jää. Nyt tässä sitten istun ja itkeskelen tulevaisuutta miettien mitä tehdä....etten sanoisi jopa lamautuneena ja tyrmistyneenä...näinkö tässä sitten kävi....

- mykistynyt Minni
 
Ihan pakko laittaa meijän uuden perheen jäsenen kuva teille tänne,saadaa tuo pikkuinen marraskuun alussa kotiin :heart: http://www.aijaa.com/v.php?i=2900356.jpg.
Ja hassua oli kun tänään käytiin kattomassa tuota meitin pikkuista niin se tuli ihan hulluksi mun tisseistä,otin sen tohon rintoja vasten niin alkoi hullun lailla hamuilee mun tissiä ja tassuilla pumpata kuten tekevät emälleenkin.oli että haiseekohan mun tisuissa mukamas maitdon tuoksu vai mikäköhän tuo reaktio oli?katto kasvattajakin ihan ihmeissään ettei ole yksikään pentu kellekkään noin tehny vaikka samalla lailla ovat pitäneet rintojen päällä pentuja :eek: .
Ja testejä en tee vasta kun ollan mökiltä tultu kotiin jos enää silloin tarvetta tehdä.kysyin kullallta että haluaako että menen ostamaan testin tai tilaan niin ei halua vielä,taitaa tykätä jännityksestä.minä taas en,voisin kyllä salaa tehä testin ennen mökille menoa :kieh: .ei siis tädistä mitää merkkiä.
Ja hassua mitä mun masuun on ilmestyny,rusehtava viiva navasta alas päin tuonne karvoituksen rajaan asti.
tuun kylpii paa ilmottamaan jos uutta testiä teen ennen keskiviikoa,mutta keskiviikosta sunnuntaille olen poissa täältä teijän seurasta :'( .mökillä ei mahiksia nettiin.
Nyt meen tuonne oman kullan kainaloon nukkumaan että saa univelkoja pois nukutuksi |O |O .
 
Minni-07 :hug: :hug: .voin vain kuvitella tuskasi.yrittäkää keskustella asiasta ja toivon sydämeni pohjasta että mies hyväksyisi asian että eläisitte onnellisesti ilman yhteistä lasta.ja toivotaan että kaikki asiat menisivät kuitenkin onnellisesti.
 
Huomenia ja ihanaa alkavaa aamua kaikille! :heart:

Töihin miniajaksi ja sitten lomailua, kodin laittamisen /järjestämisen merkeissä, sekä kukkasipulien laittamisen merkeissä myös! :heart:

Velmuliinalle: Paljon onnea edelleen testauksiin, teet sitten ennen tai jälkeen mökkireissun, hyvälle ainakin näyttää, kun menkat myöhässä! :hug: :flower:

Minni: Voi sinua, olipa miehen sanat yllätys! :ashamed: Voihan se olla kuitenkin niin, että kysymys tuli vain nopeasti ja hän ei osannut reagoida, jos oikeaa rakkautta paljon suhteessa, kyllä se kestää senkin, ettei yhteistä lasta tule, jos ei ole tullakseen! :heart: Toivon sitä sinulle ja miehellesikin!! :flower: :heart:

Mimmimamma:Seurataan tilannettasi , kuinka käy! :heart:

Masalu: Onnea pistelyihin ja Onnea sopivan minismäärän kypsymiseksi! :heart: Ja sen jälkeen ihanaan plussaan, kun se aika on! :heart:

Rakkain aamuterveisin Rva Pikkumyy :heart: :wave:




 
Aamut on niin pimeitä ja illallakin on jo 7 aikaan pimeää. Päivät lyhenee ja kynttilöiden polttoaika pitenee =)
Ihmeellistä ? Mitähän TÄMÄ nyt sitten tarkoittaa, kun mulla alkoi "menkat", ihan menkkakipujen kanssa. Kiertohan on suurinpiirtein puolivälissä.. ei nyt ihan niin paljon vuotoa kuin norm.aikaan, mutta kuitenkin.
Kuka tohtorinna tietää tai arvelee mistä johtuu ? Onko nämä niitä niinsanottuja välivuotoja ? Onhan kiertoni muuttunut ja pari kertaa venynyt tuonne yli 40 vrk:een, mutta että nytkö nää alkaisi olemaan kahden viikon välein ? Ei kiitos. :$

Tahtois vauvan... :ashamed: mutta ilmeisesti sitä ei meille suoda.. alkaa kai paniikki iskeä tuon ikäni puoleen. On ollut hiukan vähemmän kiirettä tässä, joten on ollut aikaa enemmän näitä pohtia.
Mitähän sitä tekisi vielä tämän hyväksi, että ei sitten jonkun vuoden päästä harmita, ettei olla tarpeeksi yritetty ?
Kuinka helposti noita Clomeja saa ? Auttaakohan ne yhtään mitään, jos ei noita muniksia enää leivoudu paljoa ?
Näitä mietiskellen, mukavaa viikonalkua teille kaikille, sekä tietysti :whistle: +++++++++++++++++++ :wave:
 



Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa

AinoEmilia (43)..........kp2/31-34..........?................4./1.yhteinen
Matsalu (44)..............kp3/24-25...........?................1.
haave3 (39)...............kp4/28................?................3.
Nuusku (43)...............kp7/28.................?...............4.
kenzie64 (43)............kp8/30................yk2............4.
Riikkaliisa (40)..........kp9/28-29..........?................4.
Päikki (40).................kp9/27................y1,5v........2.
äippä67 (41)..............kp11/26-39........y1,5v........2.
ikiemo (44)................kp12/n.23...........yk2............4.
lapsellinen67 (40).....kp13/?.................y2v............1.
Minni-07 (44) ............kp16/28..............yk3...........2./1.yhteinen
pääpilvissä (45).........kp16/25-43........?................1.yhteinen
Rva Pikkumyy (43).....kp17/32.............yk2............4./1.yhteinen
Pennanen (41)............kp19/29-32........y0,5v........2.
Kirsikka68 (40)..........kp19/28-39........?................5.
vilmaville (43)............kp22/28-30........y1,5v........9.
mimmimamma (46)....kp27/27..............y6v...........4.
touhu tenava (45).......kp27/27-30.......y3v............6.
Plättä (44)..................kp28/28-30.........?...............7.
Taikakuu (40).............kp28/27-32........?................2./1.yhteinen
velmuliina74 (34).......kp29/24-26.......yk1........... 6./1.yhteinen
pyrstötähti (47)..........kp29/28..............yk6...........4./1.yhteinen

babo67 (41).............kp16/29-31....PAS ?/08.....5./1. yhteinen


Tilastojen mukaan yli 40 v. vuoden sisään n. 33% raskautuu --> 33%/28 = 9,24 Pino alkanut 21.2.2008 --> 20.10.2008 mennessä "tavoite" = 6 - 7 (mukana laskuissa ei ole kadonneet lampaat, taukolaiset, "alaikäiset" ja poistuneet)



"Kadonneet lampaat" ja taukolaiset, ilmoitelkaahan itsestänne

liiza (42).....................kp40/28..............?................?
Höpisijä (42)...............kp64/28..............?...............3.
Elina67 (40)................kp?.......................?...............1.
ruujakengu...................kp86/28.............?...............3.
Mussukka67 (40)........kp138/29...........yk11........2./1.yhteinen
Hellu1...........................kp?/?...................?...............3.
Kuntoutustauko 17.8.2008 alk:gitte (39)..kp17/28..?..1.
Kesälomatauko 10.6.2008 alk.: annastiina (42)..kp5?/30..?..6.
Palstatauko 8.5.2008 alk.: (kp8/28) Karpalo67 (41)[/i]

[/color]
Mukana myös taustajännäilijät: Pömppöli ja baby5


Pinon jättäneet: kane, keijukka, dinosaurus61





Plussanneet

eli yrjöklubilaiset:


torpeedo (42)....17.4.2008..kp24....yk1..LA 31.12.2008

Mari66 (41)......9.6.2008....kp37.....y1,5v..LA 8.2.2009

päivänkakkara67 (41)..11.7.2008..kp40......................

mimuli (42).....30.7.2008...kp29..........yk4..LA 8.4.2009

einiinvaan (42)......9.9.2008........kp30...........................

äittä-67 (40).......15.9.2008....kp29.....yk1......................


[/b]





YLI 40-v. KUUMEILIJA-KERHO VOL 1. http://kaksplus.fi/keskustelu/t976636
 
Hyvää maanantaiaamua kaikille! :)

Minussa ei näköjään tosiaankaan ole ennustajan vikaa, kun jotenkin niin selvänä näin että AinoE plussaisi.
Mutta silti, kyllä niitä plussia tulee. Velmuliinan "oireet" on aika selkeitä, vaikkei viiva niin selkeästi vahvistukaan. Taikakuullakin mielenkiintoinen tilanne... ja mimmimamman viivan puolikas vielä mietityttää ja ... Pyrstis... voisiko olla niin, ettei täti sinua saavutakaan? :heart:

Minni: minusta tuntuu, että kysymys tuli miehellesi yllättäen ja hän ei vaan kertakaikkiaan ole miettinyt edes asiaa?

Pääpilvissä: Aika lyhyt kiertohan tuo on (14?). Minulla on kyllä ollut niitä 17 pv:n kiertoja joskus... ja vaihkareihin ne ainakin minulla liittyvät. Mutta minä olenkin vähän "erikoistapaus", joten en osaa oikein sanoa, mitä tuo sinulla tarkoittaa...

Päikki: Toivotaan, että ne kolme ovat sitten ihan huippulaatua. :heart:
 
Maanantaiaamua kans täältä.

Olo nyt jo paremp kuin eilen illalla =)

Lapsellinen: Sanomassasi on perää.... monestihan on niin, että itse jotain asiaa voi miettiä kovastikin, joten tuntuu että sitten toinenkin, vaikka toinen ei ole ajatustakaan sille uhrannut.

No eteenpäin tästä vaan. B)
 

Yhteistyössä