40+ so what (vol. 3)

Siirrosta kotiuduttu!Kaksi top;ia laitettiin ja 7 vähemän top;ia pakkaseen.Eli 9 alkiota yhteensä..ylitti toivomukseni :eek:
Elikkäs pp 0
lumeton piinaillaakos siis samaan tahtiin? Olikos sun siirtos tänään?
Inia :p yesh!! Hyvä hyvä! Etköhän noilla muutatamat ovikset saa kiinni ;)
Kaikille kiitokset hengessä elämisestä mukana :heart:
 
Nillanilla täällä kovasti jännään, paljon onnea testiin. :hug:

Lumeton ja tirulii sylikaupalla onnea ja tarrasukkia täältäkin, ihanaa, että palstalla alkaa tapahtua. :heart: :heart:

Inia vauts mitkä varastot sulla, kyllä nyt tärppää. :flower:

Solakka Silakka hyviä ilmoja puutarhanhoitoon. B)

Siira mitä kuuluu ??? Tsemppiä !! :flower:

Ovista täällä yritetty hyödyntää. Saa nähdä tärppääkö, kun on niin kova stressi näissä työasioissa. Sitten puhkes vielä huuliherpes nenään ,niinkuin minulla on tapana stressatessa. Joskus on koko iso nenä ollut niin punainen ja turvonnut, että on pitänyt antibiootteihin turvautua. Aamulla vielä kovat närästykset niin kivaa oli.

Mieli se kuitenkin piristyi, kun luin näitä palstakuulumisia. Kaikille kiitos peukutuksista niitä tarvitaan. Jokaiselle palstalaiselle puhallan onnistumistuulia. :whistle:
 
Kyllä tosiaan alkaa tällä palstalla tapahtua. En meinaa enää pysyä perässä kun olin reissussa
muutaman pvn.

Mulla ei ihmeempiä, ovistikut käytössä, ei clomeja nyt mukana, ei oikein tunnu miltään, jkv ollut kuvotusta päivittäin vaikka menkat oli runsaat ja tissejäkin nipistellyt vaikka kp 9 niin tein r-testin, mutta negahan se oli :LOL:

Käykääpä lukemassa tuolta kun alkaa tuntua ettei onnistu enää tai ikä on esteenä, tulee ainakin hyvä mieli jos ei muuta: http://kaksplus.fi/keskustelu/t1292466
 
Aivan ihania uutisia teillä tänään täällä hymy jäi kasvoille, kun luin palstan, ihana vastapaino työpäivälle =)

Velmuliina onnea + tarrasukkia täältä lähtee laatikollinen. Tule kertomaan kaikista oireista :) Hyvät kuvat vielä laitoit meidän iloksi! Minkä niminen testi olikaan kyseessä?

Lumeton mahtava juttu, että alkoit sulivat onnellisesti ja sait kyytiläiset mukaan matkaan.

Tirulii sinä jatkoit mahtavilla uutisilla, noin monta saitte vielä kyytiläisten lisäksi pakkaseen.

Uudi, Lumeton, Tirulii ihanaa RKTT aikaa nauttikaa täysin rinnoin ja tulkaa kertomaan tuntemuksia ja niiden puutteita meille palsta siskoille.

Inia hyvän lastin tilasitkin, mitä merkkejä otit? (utelias testifriikki täällä)

ON Kiva kun olette kertoneet rohkaisevia kokemuksia punktiosta. Minua mietityttänyt myös se asia ja toi puudutus lisä kuulosti hyvälle, sillä minä kestän huonosti kipulääkkeitä, niin oon miettinyt, että voidaanko koko toimenpidettä tehdä, jos pyörryn kipulääkkeistä ennen, kun päästään tosi toimiin :D ( ei kannata tätä miettiä oikeesti vielä, kun ei ole edes ajankohtaista)
 
selkeen plussan poimit kotiin :flower: :flower:

Tiruliinin saalis oli aikamoinen. Onnittelut siitäkin.

Itselläni yritys oviksen aikoihin oli kiitettävä, ja nyt toivotaan parasta. Luopumisfiilis kyllä iski tänään. kun isovatsainen nainen tuli vastaan. Tämän vieressä käveli hoikka vanhempi rouva, ajattelin että kumpi noista on toiveeni ja kumpi raadollinen tulevaisuus.

mimmimamma
 
Alkuperäinen kirjoittaja Solakka Silakka:
Wautsi tirulii! Ja lumeton, siirrettinkö sinullakin kaksi alkiota? Nyt on taas piinattavaa palstalla ihan tuplasti. Ja eikun tarraliimaa ja onnea toivotan molemmille aivan mielettömän paljon!! Ottakaa iisisti jos vaan voitte. Ihanaa rktt-aikaa!
..meni vähän aikaa enneko tajusin^^^^ton kuvan
aivan ihana!!

Kiitosmimmimamma =)
Kivut jatkuu ja kävelen 90 asteen kulmassa eli pappa-asennossa.Hieman särkylääkkeet helpottaa oloa.Wc käynnit on kyllä melkoista tuskaa ja ähellystä.Munasarjat olivat venyneet 8cm:ksi :eek: :eek:
Vaakatasossa oleilla niin paljon kuin mahdollista.
Jospas se tästä :)
 
Huomenta kaikille ja tässä teille stria nyt hieman.
Eli ovista en edes yrittänyt tikutella/bongailla,unohdin siis kalenteriin tuijottelun kokonaan ja yritin pitää itseni myös koneen ääreltä pois.ja mullahan oli sellanen lääkekuurikin tohon selkään ettei olisi sitä raskautta lääkäri suositellut.No ajattelin että ehkäsyä ei käytetä että kyllä sen lääkkeen ehdin pois sitten jättää hyvissä ajoin ja puoltoista viikkoa ennen kun edes tädin piti tulla mulla joku sisäinen kello sanoi että alahan jättää lääkitystä pois.oireita mulla oli ainoastaa ,en muista mikä kp oli mutta kohdussa tuntui yksi terävä nipistys mitä ei ole tässä aiemmin ollut.ja tissit oli sellaset kuin joku olisi pumpannut ilmaa niihin ja arat.ja olin muutaman päivän todella kärttynen mitä en yleensä ole ennen tätiä.lievä palelua ja aivan kamalia hikoilu kohtauksia.sanoinkin miehelle et hitto iskeekö muhun vaihdevuodet jo nyt ku hikoiluttaa :LOL: .Lauantaina vaadin itsepäisesti että tahdon apteekkiin ostaa testin koska olis ollu vielä lääkkeen otto sinä päivänä,mutta en sitten ottanut kun tuon ekan haamun sain.ja onneksi jätin pois.mtään poppaskonsteja ei ollut käytössä mutakuin illalla ennen nukkumaan menoa rakastelut ja en noussut enää sängystä ylös vaan jätin siimahännät yöksi sisään muhimaan ja kp 13 illan siimahännät katos niin jonnekkin etteivät edes aamulla tulleet ulos wc käynnillä kuten yleensä.kysyinkin ukolta että mihin hittoon asti lastin täräytti ku katos jonnekkin mun sisuksiin :LOL: .mutta luulen että tuo lasti on nyt hyvin tallessa ja kasvamassa masussa.mies päätti siis laittaa 9kk:n säästöön illan arvokkaan kuljetuksensa :LOL: .
Ja mullahan joulukuusta asti kierto ollut 25 ja sillon muutama kierto sitten tikuttelin ovista mikä oli kp13.Ja sitten oon syöny ahkerasti foolihappolisää ja ladyvita plussaa.ja yk7 tuotti meillä odotetun palkinnon joka nyt toivonmkaan on tiukasti kyydissä.ja varasin iselleni naikkarille varhais ultran joka on 27.5,koska tuon purkuleikkauksen jälkeen on pakko tarkistaa raskauden sijainti ettäon oikeassa paikassa.
Oireita on alkanut tulla nyt enemmän,pahaa oloa,jatkuva pikunälkä,väsymys,tissit edelleen kipeet,niin ja ennen plussaa hajuaisti herkisty ihan vainukoiran luokkaan.kaikkialla haisee,milloin hyvälle ja useammin pahalle et meinaan oksentaa.ja mulla oli todella levoton olo muutamia päiviä ennen tota ekaa testiä ja selanen olo että en nyt ole enää yksin tässä kehossani.siis ihan sellanen hassu olotila mistä sanoin ukollekkin et mikä hitto mua nyt vaivaa.
Testi oli apteekin gravidan.
Inia: voit antaa tuon testipäivän olla tuo 2.5 kp24 ja yk7 ja LA olis laskureiden mukaan 11.01.10
Ja en siirry täältä teijän seurasta pois ennen kuin olen käynyt v.ultrassa.
Toivon että kaikki saavat tuollaiset viivat myös jossain vaiheessa testeihinsä.puhallan täältä :whistle: onnea tuovaa tuulahdusta kaikille tasapuolisesti.ja jännäilen täällä teijän mukana vielä.ei täältä halua pois mennä tuonne ihan vieraiden joukkoon odotuspuolelle.
jos nyt jotain jäi kertomatta kysykää.
Iloista päivänjatkoa kaikille :wave:
 
Peukkuja lumeton ja tirulii pikku kyytiläisille!
Kylläpä on ihanaa kun on jännättävää, ja sitten vielä velmun plussa!

Mä tilasin nyt vaihteeksi kotitesti.fi :stä liuskatestejä, ja halpatesti.fi :stä digitaalisen satsin (täähän se maksaa suurimman osan, 31 euroo). Kiitos teidän kertomusten, alan henkisesti valmistautua kumminkin IVF:ään. Mä saattaisin ehkä jo uskaltaa ensi kierrossa, mutt mies kannattaa syksyyn odottelua (siis jos ei tehdä ensi kierrossa sitten menee syksyyn). Eikä mullakaan mitään sitä vastaan ole. Ensi kiertoon sitten inssi, jos siis bongaan oviksen.
 



Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa

Solakka Silakka (40)...kp3/25-27.........yk8........1.
Jadette (39)...............kp6/28-30..........yk4...........3.
Saara10 (42)..............kp7/28...............yk?........1.
mur-mur (43).............kp8/28....................yk3.........3.
star-67 (42)................kp10/26-33(-39)....yk4........3.
oivikki (40).................kp14/23-28...........yk5........1.
Uudi (46)...................kp14/24-30.............yk3...........3./1.yhteinen
liiza (42).....................kp17/28..............yk11........4.
mimmimamma .............kp17/28............?..............4./1. yhteinen
tirulii (40) "tuubat pois"....kp18/?.......................1. /1.yhteinen
Inia (42).................kp20/26-29.......yk7....1.
lumeton (39)...............kp22/?..................?............2.
anjamarita (40)..........kp22/34-38.........yk4........2.
äitijo2x (46)...............kp23/27-28............yk?........3.
Minni007 (44) .............kp24/28...............yk10........2./1.yhteinen
siira (43)...................kp25/27-28...........yk?............2.
OnniMaija (41)...........kp27/28-30..........yk3........5.
velmuliina74 (34).......kp28/24-30.........yk7........6. /1.yht.
Taikakuu (40).............kp32/27-32.........?............2./1.yhteinen
nillanilla (42)..............kp32/28-33.........yk4........1.
pääpilvissä (46)..........kp35/25-43.........?............1.yhteinen
ikiemo (44).................kp47/20-50.........y?..........4.
Päikki (40)............kp?/?...............?..................?

kadonneet lampaat?
touhu tenava (46)......kp?/27-30.........y3v........6.
AinoEmilia (44)...........kp?/31-34........?.............4./1.yhteinen



Tilastojen mukaan yli 40 v. vuoden sisään n. 33% raskautuu --> 33%/27 = 8,91 Pino alkanut 21.2.2008 --> 20.1.2009 mennessä "tavoite" = 8 (mukana laskuissa ei ole kadonneet lampaat, taustailijat, reilusti "alaikäiset" ja poistuneet)



RKTT
nillanilla (42)..........pp14
siira (43)..........dpo12
Uudi (46)..........dpo1
tirulii (40)..........pp1
lumeton (39)..........pp1
[/i]


ovistestiplussapäivä = dpo-1, seuraava (oletettu ovispäivä; myös ilman testiä itse oletettu ovispäivä ) = dpo0, sitten dpo1, jne.; hoitopäivä = pp0, sitten pp1 jne.


(Roskis)haamuilijat






Plussanneet

eli yrjöklubilaiset:


torpeedo (42)..17.4.2008/kp24...yk1..poika 30.12.2008

Mari66 (41)......9.6.2008/kp37.....y1,5v....poika 5.2.2009

päivänkakkara67 (41)..11.7.2008/kp40....................

mimuli (42).....30.7.2008/kp29..........yk4.......poika 31.3.2009

äittä-67 (40).......15.9.2008/kp29.....yk1....................

Karpalo67 (42)..........22.4.2009.................

velmuliina74 (34)..........2.5.2009/kp24...........LA 11.01.10





Mukana myös:
Taustajännäilijät
Matsalu, haave3, babo67, sinisyys, kenzie64, lapsellinen67, Karpalo67, äippä67, Pilvenpyörä, vilmaville, ikiemo, Pömppöli ja baby5


Pinon jättäneet:
Plättä, pyrstötähti, Nuusku, einiinvaan, Rva Pikkumyy, gitte, Pennanen, annastiina, Riikkaliisa, kane, keijukka, dinosaurus61



[/b] [/color]


40+ SO WHAT (VOL. 2)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1091269
YLI 40-v. KUUMEILIJA-KERHO VOL 1. http://kaksplus.fi/keskustelu/t976636

 
Kiitos velmuliina vastauksista! Taidan itsekin kokeilla tuota iltasiemennystä tässä kierrossa. Kun viimeksikin oltiin vain aamuisin ovisaikaan ja totta, kohta sieltä lasti valuu ulos. Miehellä on kolmivuorotyö ja nuo yhdynnät täytyy tavallaan sopia ja etukäteen puhua kun ovisaika. Tai ilmoitan, kun tikussa plussa, että tänään täytyy :heart: ja huomenna :heart: ... Muuten voi mennä viikkokin ettei mitään tapahdu, tuon työn takia. Joskus on pientä suorituspainetta ja varsinkin se kolmas päivä peräkkäin on vaikeampi, mutta yleisesti hyvin onnistuu, vaikka sitä toivottua tulosta ei vielä ole tullut.. sperma itsessään oli todella hyvälaatuista analyysissa.

Juu nillan testausta itsekin tulin katsomaan.. ehkä jo aamusta testannut..
 
Toivottelen minäkin kaikille nyt parastaikaa jännäilijöille yhteisesti onnistumisen iloja, sekä monta tarrasukkakiloa =)hengessä mukana ollaan täysillä!!

Kiva kun miulle sattuu nuo hedelmälliset hetket tuohon viikonloppuun ja alkuviikkoon..mies on "nohevampi" v.loppuisin :D ei se väsy niin pahasti paina..aika vain matelee..matelee (huoh) :/ niin hitaasti että..

Ps. Taidanpa minäkin kokeilla tuota makoilua yön yli ilman pesua ;) jospa siinä olisi jotain taikaa ja pups!-masu alkais kasvamaan(muustakin kuin herkuttelusta) :p

..oliskohan kellään nyt plussa uutisia kerrottavana?..minä niin uteliaana täällä :)..

mur-mur
 
Tirulii hurjan kurjaa, toivotaan nyt, että alkais helpottaa jo pikku hiljaa toi kipu. :whistle:

Velmuliina kiva kuulla sun oireista ja pidän mielessä tuon testin nimen, jos vaikka kokeilisin sitä sitten seuraavaksi.

Nillanilla miten menee? Tule kertomaan meille.
 
Velmulle SUURONNITTELUT vahvistuneesta plussasta!

Rktt-lista on pidentynyt, hyvä hyvä me! Nillaa jännäämme oikein porukalla. Voi kun tiedossa olisi hyviä uutisia. Siiralla myös jännittävät hetket meneillään. Puuh-puuh plussaa.
Tirulii ja lumeton, hienoa että pääsitte jälleen jännäilemään. Tiruliilla vielä ihan HURJA tulos, pakkanen täynnä ja masussakin pari asukkia. Siellä nähtävästi siirretään myös kahta top-alkiota?!? Meidän hoitopaikassa tuntuu olevan sellainen periaate, ettei toppeja siirretä kuin yksi kerrallaan. Vaan se saattaa olla kyllä tapauskohtaista. Seuraavaksi meille on merkitty papereihin, että siirretään kaksi, jos siis tulee siirrettävää...

Oivikille ja Inialle , punktiota saa pelätä ja toisille se onkin vaikea paikka (tiruliille toivon paranevaa oloa), mutta noin yleisesti ottaen se menee aika usein suht kivuttomasti. Ja kun miettii, että mitä siitä voi saada, niin kipu kalpenee sen rinnalla. Vuosikausien kivuliaitten menkkojen seurauksena olen huomannut, että kipuakin pystyy kontrolloimaan, vaikka se kyllä vaatii kovasti keskittymistä ja energiaa. Yritän kovasti rentoutua ja hengittää rauhallisesti ja se auttaa jonkin verran. Yleensä olen jälkeenpäin ihan poikki jaa nukun vain.

Uudi, ovis kun tuli hyödynnettyä, niin siitä vain sitten jännäilemään. Joo, eihän se sokeri ole millään lailla hyväksi (sanoo hän, joka juuri on syönyt melkein kokonaisen suklaalevyn, tumman tosin).

Lisää plussia! Ja lämpimämpää säätä!
 
VELMULLE onnea Tammivauvsta :flower: ja tarrasukkia

TIRULII ja LUMETON tarrasukkia ja paljon! Tirulii sullahan oli komea saalis, vaikka epäilitkin. Ja kuinka ihanaa että kaksoset! kiva, kiva

UUDI nyt jännitys senkun tiivistyy

INIA sulla todella nyt hyvät varastot testiä jos jonkin laista, hyvä niin.

Eilen illalla sitten alkoi tiputtelu ja jotenkin sitä sitten jo arvasikin, pienet itkut sitten tirautin ja menin nukkumaan. Niinpä, testi aamulla näytti negaa :( ei sitten tullut sitä tammivauvaa, harmi. Tänään on sitten täti tullut todella kylään. Ilmotin klinikalle ettei tärpänny ja taidan käydä ultrassa tässä joku päivä. Sitten puhutaan niistä kahdesta alkiosta jotka on siellä pakkasessa...

Kyllä tässä on taas käynnyt kaikenlaista ajatusta mielessä. Päälimmäisenä että todella tää mun kroppa alkaa rapistumaan. Mikä siinä on ettei kiinnity? hitto joo. ei auta mitkään sepustukset. Rupsahtaa ja näivettyy niin ettei toimi, että se pikku alkio ois kiinittyny. Onhan tää hommaa, mutta eiköhän tämä tästä taas etene omalla painolla.

Mukavia puutarha kelejä kaikille ja liikkumisen iloa. Kiva kun satoi, alkaa puut ja pensaat viheriöimään enemmän.

SIIRALLE tsemppiä lopuille piinapäiville
 
Nillanilla voi ei, surullista :hug:

Sitten kun siltä tuntuu niin uutta yritystä kohti vaan.

Inia hyvä testi valikko sulla matkalla, itse olen puikkomallisia ovis testejä käyttänyt. Joskus olen kyllä kaivannut sitä digitestin selkeyttä tulkinnassa.
 
Nillanilla sinulle oikein iso pahoitteluhali, eteenpäin vain ja toivotaan parempaa onnea. :hug:

Mimmimamma runsaita plussatuulia. Ja toivotaan, että se isovatsainen on se oikea tulevaisuuden kuva. :flower:

Solakka silakalle ja mur-murille myös onnistumista tässä kierrossa. :flower: :flower:

Saaralle toivon, että löytyy siirettäviä. :flower:

Kaikille muillekkin siskoille plussia ja onnistumisia. :heart:

Potuttaa niin perusteellisesti, sitten kun se ovis tuli, niin jäi hyödyntämiset vähiin. Oltiin niin väsyneitä työasioiden takia. Jos nyt tästä tärppää niin ihme on. No aikapa näyttää.
 
Voi NILLA miten surullista. Toivoin niin kovasti plussaa sinulle. Nyt vain pää pystyyn ja pakasteet käyttöön seuraavaan kiertoon. On sekin todella ihmeellistä, että ihmisen "alun" voi pakastaa ja laittaa "elämään" taas tarvittaessa. Onneksi joku nerokas senkin on keksinyt.
TIRULIILLE ja LUMETTOMALLE toivottelen onnea oikein roppakaupalla. En täysin ymmärrä - enkä jaksa netistä tutkia - toimenpiteitänne, mutta plussatuulia!

Kiitos VELMU pitkästä tarinasta. Kyllä minäkin aina simpat yöksi muhimaan olen jättänyt. Lakanat ovatkin olleet viimeaikoina minun puoleltani spermaläteissä :LOL:. En ole koskaan pystynyt käyttämään hormoniehkäisyä, vaan keskeytetty on ollut se meidän juttu. En sitten olekaan tottunut tuohon siemenet sisällä kulkemiseen. Välillä se on aika inhottavaakin, kun simpat päättävätkin sukeltaa vasta aamusella esim. töissä ollessa ulos. Omien eritteiden ja simppanesteen yhteistuoksu on myös joskus vähän nenäänpistävä. Välillä tunnen itseni epähygieeniseksi ja mietin tuoksunko toistenkin nenään. :whistle:
 
Hei! Nyt olen sen verran katki, että vain nopsasti kerron omaa napaa. Kävin lääkärillä hoidon suunnittelussa. Lääkäri oli HYVIN HÄMMÄSTYNYT nähdessään minut siellä ja luuli minun menneen vastaanotolle johonkin loppukeskusteluun?????!!!! Siis, tyttö on jo 2v!
No, kerroin tilanteen, että haluaisin vielä kerran yrittää tuoreistutusta (IVF). Lääkäri antoi huonot ennusteet koko projektille ja minusta tuntui, että olen tooooodella harvinainen tapaus, joka näin vanhalla iällä haluaa vielä kalliisiin hoitoihin. Lääkäri puhui useaan otteeseen rahasta (vähän liikaa), joka oli toisaalta hyvä, sillä hän ei tehnyt ultraa nyt, koska säästi minun rahojani eikä määrännyt yhtään ylimääräistä testiä.

No, ajatukset ovat nyt vielä enemmän sekaisin. Käytiin kuitenkin hoidon aikataulu läpi ja sovittiin, että teen lopullisen päätöksen vasta FSH -testin jälkeen. Täti tuli tänään kolme päivää etuajassa, vaikka luulin olevani raskaana :LOL: . Labraan menen kp3 eli perjantaina.

Inia, jos viitsit taas päivitellä, kiitos!

Eilen olin siis lapsettomuusklinikalla ja tänään lääkärissä outojen päänsärkyjen vuoksi. Sain lähetteen magneettikuvaukseen heinäkuulle. Tässä sitä sitten odotellaan melkein kolme kuukautta, löytyykö päästä jotain vikaa. Just nyt olen aikas puhki sekä henkisesti ja fyysisesti, ajatukset eivät pysy kasassa, kun pitäisi samaan aikaan tehdä lapsettomuushoito asiassa päätös ja samalla yrittää vakuutella itselleen, että ei nämä päänsäryt ole kuolemaksi! Sorry, tämä meni vähän vuodatukseksi, kun toi mieskin on vähän huono lohduttelemaan....
 
Siira tuli välittömästi mieleeni, että ehkä tuo lääkäri ylireagoin tuon pääkivun kanssa. Narskutteletko hampaitasi? Se aiheuttaa ihmeellistä ja outoa päänsärkyä, joka tuntuu esim keskellä päätä korvien kohdalla. En usko että päänsärkysi on jotain kuolemaksi, vaan stressin purku keino.

Minulla ollut yhtä ja toista päänsärkyä ja minulle opetettiin, että mene päänsäryn sisälle ja koe se särky. Mitä tapahtui? Ei mitään, vaan päänsärky loppui minulla oitis. VArmaan päänsärkysi tällä hetkellä koostuu tuosta gynen idioottimaisesta kohtelusta. Minullekin nousisi samanlainen päänsärky tuollaisesta kohtelusta. Älä luovuta.

Nillanilla voimahali :hug:

mimmimamma
 
Nyt vaan omaa napaa: eli nyt ei jaksa enää, vähän yli kaksi vuotta tässä yritetty ja (kuten osa tietääkin) pari km:ää takana. En luovuta kokonaan, mutta palstatauolle jään kesän ajaksi.

Hienoa ja plussaista kesää kaikille!!!
 
Siira harmi, että täti tuli ja olipa tosi ikävä lääkäri, älä nyt ainakaan sen takia anna periksi.
Minäkin uskon, että ei se päänsärky ole vakavaa, sitäkin voi tulla niin monesta asiasta, kuten mimmimammamma jo yllä sanoi. Kaikkea hyvää ja paranemisia sinulle. Voimahalit. :hug: :hug:

Minni hyvää kesää sinulle ja toivotaan, että vielä onnistuu. Pahoittelut keskenmenoista. Eipä se olekkaan ihme, että välillä väsyykin, kun on kauan yrittänyt. :heart:
 

Yhteistyössä