40+ so what (vol. 3)




Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa

Taikakuu (40).............kp2/27-32.........?............2./1.yhteinen
siira (43)...................kp2/27-28...........yk?............2.
nillanilla (42)..............kp2/28-33.........yk5........1.
Solakka Silakka (40)...kp4/25-27.........yk8........1.
Jadette (39)...............kp7/28-30..........yk4...........3.
Saara10 (42)..............kp8/28...............yk?........1.
mur-mur (43).............kp9/28....................yk3.........3.
star-67 (42)................kp11/26-33(-39)....yk4........3.
oivikki (40).................kp15/23-28...........yk5........1.
Uudi (46)...................kp15/24-30.............yk3...........3./1.yhteinen
liiza (42).....................kp18/28..............yk11........4.
mimmimamma .............kp18/28............?..............4./1. yhteinen
tirulii (40) "tuubat pois"....kp19/?.......................1. /1.yhteinen
Inia (42).................kp21/26-29.......yk7....1.
lumeton (39)...............kp23/?..................?............2.
anjamarita (40)..........kp23/34-38.........yk4........2.
äitijo2x (46)...............kp24/27-28............yk?........3.
OnniMaija (41)...........kp28/28-30..........yk3........5.
velmuliina74 (34).......kp29/24-30.........yk7........6. /1.yht.
pääpilvissä (46)..........kp36/25-43.........?............1.yhteinen
ikiemo (44).................kp48/20-50.........y?..........4.
Päikki (40)............kp?/?...............?..................?

kadonneet lampaat?
touhu tenava (46)......kp?/27-30.........y3v........6.
AinoEmilia (44)...........kp?/31-34........?.............4./1.yhteinen



Tilastojen mukaan yli 40 v. vuoden sisään n. 33% raskautuu --> 33%/27 = 8,91 Pino alkanut 21.2.2008 --> 20.1.2009 mennessä "tavoite" = 8 (mukana laskuissa ei ole kadonneet lampaat, taustailijat, reilusti "alaikäiset" ja poistuneet)



RKTT
Uudi (46)..........dpo2
tirulii (40)..........pp2
lumeton (39)..........pp2
star-67 (42)..........dpo-1
[/i]


ovistestiplussapäivä = dpo-1, seuraava (oletettu ovispäivä; myös ilman testiä itse oletettu ovispäivä ) = dpo0, sitten dpo1, jne.; hoitopäivä = pp0, sitten pp1 jne.


(Roskis)haamuilijat






Plussanneet

eli yrjöklubilaiset:


torpeedo (42)..17.4.2008/kp24...yk1..poika 30.12.2008

Mari66 (41)......9.6.2008/kp37.....y1,5v....poika 5.2.2009

päivänkakkara67 (41)..11.7.2008/kp40....................

mimuli (42).....30.7.2008/kp29..........yk4.......poika 31.3.2009

äittä-67 (40).......15.9.2008/kp29.....yk1....................

Karpalo67 (42)..........22.4.2009.................

velmuliina74 (34)..........2.5.2009/kp24...........LA 11.01.10





Mukana myös:
Taustajännäilijät / Taukoilijat
Minni007, Matsalu, haave3, babo67, sinisyys, kenzie64, lapsellinen67, Karpalo67, äippä67, Pilvenpyörä, vilmaville, ikiemo, Pömppöli ja baby5


Pinon jättäneet:
Plättä, pyrstötähti, Nuusku, einiinvaan, Rva Pikkumyy, gitte, Pennanen, annastiina, Riikkaliisa, kane, keijukka, dinosaurus61



[/b] [/color]


40+ SO WHAT (VOL. 2)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1091269
YLI 40-v. KUUMEILIJA-KERHO VOL 1. http://kaksplus.fi/keskustelu/t976636

 
Kyllä tää ikä on tosi kurja juttu, itse kokee olevansa vielä niin nuori ja nuorekas, ja sitten kroppa kuitenkin vanhenee omia aikojaan, mitään kertomatta... Mutta EI YKSIKÄÄN LÄÄKÄRI SAISI SITÄ KAUHEESTI KOROSTAA! Se on niin masentavaa, kun muutenkin jo masentaa kun on tää projekti niin myöhään jäänyt. Tietty on hyvä jos kertoo tosiasiat, mutta kaikki emotionaalinen tai muu asenteellinen mielipiteen ilmaisu tulis kyllä jättää väliin... siira, miksi et vielä kokeilisi, jos FSH:kin näyttää ok:lta? Ei se ota muuta kuin sitä rahaa, ja voi antaa ihmeen! Kun kyllä tosiaan niitä vanhempiakin äitejä on, ja vielä ihan luomustikin. Ihmiset on niin yksilöllisiä.

Eniten mä ehkä tuossa IVF:ssä kuitenkin pelkään sitä hormonimanipulointia. Kun oon aika herkkä lääkkeille, enkä koskaan oo oikeestaan hormoneja syönyt (ett olis kokemusta ees kropan reagoimisesta pillereihin). Että pelkään että kroppa ja oma hormonitoiminta menee ihan sekaisin (meni jo pienestä kortisonilääkityksestä ), tai tulee se hyperi, tai jotain...
 
Nillanilla :headwall: :headwall: :headwall: kun jaksat katsoa taas tulevaan, niin yritys jatkuu..

Siiralle pahoittelut tädistä. Jopas oli lääkäri, mutta ehkä hän halusi olla realisti ja kertoa, että rahaa kuluu ja takuuta ei hoidon tuloksesta ole. Vaikka sen moni tietääkin. Toivottavasti päänsärkysi ei johdu mistään vakavasta, mutta asia etenee, kun pääset tutkimuksiin.

Halauksia teille molemmille!


Minnille hyvää kesää ja palstalomaa! :flower:

Jadette tuota tuoksuasiaa minäkin aristan ja siksi juoksen melko nopeaan yleensä pesulle yhdynnän jälkeen, kun olen lisäksi tulehdusherkkä. Mutta jospa sitä muutaman yön voisi tosissaan muhia siemeniä sisällään ja ottaa oviksen mentyä vaikka Lactal-kuurin.
 
Kiitos kysymästä Inia =) Kyllä nuo huikeat kp lukuni ovat aivan totta, mutta raskaudesta ei ole kyse. Mummous se kaiketi kolkuttelee...
Lemmiskely on ollut tosi satunnaista (suhde on ihan hyvä, mutta molemmilla kaikenlaista stressiä ja kiirettä...). En minä tässä elämässä enää ehkäise, mutta mieletön tsägä olisi jos molempien lemmiskelyhalut, minun ovis ja Luojan tahto osuisivat kaikki kohdalleen. Ajatuksella vielä vähän leikittelen, mutta toiveikas en enää ole.
:flower: Kevätkukkia kaikille! :flower:
 
Inia, laitapa mulle dpo-1, tuli ovisplussa tänään ja on niin pinkeä olo alavatsassa ettei lenkistäkään tulllut mitään, onneksi jo eilen illalla tuli simpat talteen ja josko tänä iltana vielä uusiksi ja sitten vielä huomennakin... =)
 
Kp2.. :'( Kyllä taas masentaa.. Menkat alkoi taas tosi vähäsellä vuodolla,mutta sitten päivällä oli vuotanut runsaasti..ikinä ei varmaan ole vuotanut niin paljon..Mitähän tämä kaikki taas on??? :headwall: :ashamed:
 
Siira pahoittelut päänsärystä, tädistä ja lääkäristä. Hyvä juttu on, että saat pian selville FSH arvon. Tsemppiä pään tukimukseen, odottelu on tosiaan rankaa ennättää miettiä monenlasita, toivotaan kuitenkin hyvää tulosta.

Minni leppoisaa plasta lomaa, nauti kesästä! B)

Star ihanaa RKTT aikaa sinulle!

Inia minä taasen siis pelkään niitä kipulääkkeiden vaikutuksia, kun mulla on niistä ollut ikäviä kokemuksia. (tulee tosi huono-olo, kun mulla verenpaineet laskeeneet niistä). Toinen hermoilun aihe, joka voi olla käsillä jo ensi kierrossa on kuinka onnistun sekoittelemaan pistettävät lääkkeet, jos eivät ole kynässä valmiina :eek:

ON aloitin siis ma karkien popsimisen. Yleensä en syö paljoakaa mitään sokeripitoista. Nyt jo huomaan kuinka mieli/keho himoitsee lisää sokeria :|

Taikakuu voi ei :hug: :hug:
 
:wave:

Saara10 kai ne siks uskalsi siirtää kaks topia ku pitävät toivottamana tapauksena :$
nillanilla voi harmi sitä tätiä :( onneksi kuitenkin on huuru-ukkoja siulla vielä :hug:
Jadette tää onkin aivan oma omituinen maailmansa tää meitin "koeputkimaailma".Ei tässä pysy itsekkään aina oikein kärryillä :eek:
siira mä ihmettelen vaan mitä se sille lääkärille kuuluu paljonko sä joudut/haluat maksaa..en kyllä ymmärtänyt sitä lekurin pointtia et mikä oikein oli asian ydin???
Ja onhan monia vielä meidän ikäisiä hoitoissa ;)
Toivotaan tosiaankin,että sulla olis stressistä johtuvaa päänsärkyä...mulla meinaan johtui päänsärky siitä,kun todella kovaa narskuttelen hampaitani yöllä,ni mun niska/hartia/leukalihakset olivat aivan jumiutuneet joten otin fysikaalisen hoitokuurin ja ainakin toistaiseksi on särky pysyny poies..(koputtaa maalaamatonta puuta..)

Minni007 hauskaa kesää sinulle!
star-67 hyvä,hyvä,pääset jännäileen sinäkin :)

Kaikille punkan pölyttäjille antoisia hetkiä sinne lakanoitten väliin ja älkää välittäkö "tuoksuista",sillä kaikki keinot vaan käyttöön sillä meidän tapauksessahan on kaikki keinot sallittuja.

on kivut hellittää,mutta ihme homma tossa ylävatsalla :eek: se täyttyy niin pienestä ruoka määrästä et tulee ähky olo jo pelkästä sämpylästä.On ihan vaikee olla kun nälkä olis muttei voi syödä kun ähkyttää! Onko teillä muilla jotka olette punktioissa käyneet ni ollu koskaan moista vaivaa...??

tiru pp2


*muoks* taikakuu :hug:
 
star, kiva kun rktt-lista kasvaa! peukutusta sulle!

Taikakuu, :hug: tädin johdosta! On se kumma ettei tajua pysyä poissa! Mutta nyt kesä lähestyy, ja jospa se tietäisi plussatuulia tänne meidänkin pinoon!
 
Ikiemo toivotaan ,että kaikki vielä osuu kohdalleen.

Star miten kivaa nyt jännätään.

Taikakuu voi miten harmi pahoittelen. :hug:

Tirulii hyvä, että kivut hellittää. Minulla on silloin tällöin tuollaista ähkyä ja turvotusta, johtuen ruoansulatuksesta.
 
Saara10 kai se on mahdollista,ja juonut kyllä olenkin(niin kuin aina punktion jälkeen)
Lääkäri vaan sanoi ettei usko hyperiin mun kohdalla,mutta noista kivuista varoitteli et voi kestää kauan.Mut ei sekään mistään ähkystä puhunu...

Nyt tirsamaahan
Öitä!
:wave:

ja taas *muoks*Uudi jospas se mullakin olis vaan jotai ruuansulatus "onkkelmaa"
 
Terve taas kaikille =) . Inia kyseli kuulumisia.. Tänään varmaan (kuten on aikakin) meille tulee toinen nainen vierailulle. Alamahassa välillä tuttuja vihlaisuja. Tosin nännit on kipeinä lämpökin pysyttelee 37 tietämissä. Ovis hyödynnettiin, mutta en usko, että ihan luomumenetelmillä onnistutaan :( . Fb:ssä tein testin ja meille olis tulossa 15.5.2011 Ilari tai Inka :LOL: ja toisen testin mukaan olen 10 vuoden päästä kotiäitinä ja lapsia on 4 - 6 sekä 3 koiraa... Niitä odotellessa =)

Kaikille tarvitseville haleja ja onnenpotkuja persauksiin.
 
Ikiemo kiva kuulla sinusta ja kevätkukkia sinnekin :flower: Kaikenlaista siementähän tässä yritetäänkin saada kasvamaan..

Star-67 mukavaa lemmiskelyviikonloppua teille :heart: :heart: Muista nyt siementen muhittaminen yön yli ;)

Taikakuu oh no! :hug: :headwall: :headwall: sama täällä, oli tosi runsaat vuodot pari ekaa päivää. Ihan läpi tuli. Luulen, että minulla johtui vehnänalkioöljystä, jota join koko kierron, se runsastutti limakalvoja eli myös menkkoja.. nyt se öljyputeli loppuikin. Eikös sinulla ollut se gynellä käynti lähiaikoina vai muistanko väärin? Siellähän voit tarkistaa, että kaikki olis ok.

Oivikki mikäs karkkikuuri sinne tuli?

Tirulii hyvä, että kivut hellittäneet, pääset pian piinaamaan kaikkia muita oireita :p Voisko tuo ylävatsan kipu olla ns. refluksiotautia, jossa ruoka tulee takaisin ylöspäin ja ilmenee ähkynä ja kipuna pallean tienoilla, varsinkin jos on syönyt rasvaista? Miehellä oli tuota vaivaa aiemmin, mutta sai pois kun alkoi syömään kunnon kotiruokaa makkaran sijaan.

Onnimaija hauska kuulla sinustakin! Mites noi nännit ja kuume sopii tädin tuloon?

Mukavaa viikonloppua kaikille! Lempeitä plussatuulahduksia +++!
 



Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa

Taikakuu (40).............kp3/27-32.........?............2./1.yhteinen
siira (43)...................kp3/27-28...........yk?............2.
nillanilla (42)..............kp3/28-33.........yk5........1.
Solakka Silakka (40)...kp5/25-27.........yk8........1.
Jadette (39)...............kp8/28-30..........yk4...........3.
Saara10 (42)..............kp9/28...............yk?........1.
mur-mur (43).............kp10/28....................yk3.........3.
star-67 (42)................kp12/26-33(-39)....yk4........3.
oivikki (40).................kp16/23-28...........yk5........1.
Uudi (46)...................kp16/24-30.............yk3...........3./1.yhteinen
liiza (42).....................kp19/28..............yk11........4.
mimmimamma .............kp19/28............?..............4./1. yhteinen
tirulii (40) "tuubat pois"....kp20/?.......................1. /1.yhteinen
Inia (42).................kp22/26-29.......yk7....1.
lumeton (39)...............kp24/?..................?............2.
anjamarita (40)..........kp24/34-38.........yk4........2.
äitijo2x (46)...............kp25/27-28............yk?........3.
OnniMaija (41)...........kp29/28-30..........yk3........5.
velmuliina74 (34).......kp30/24-30.........yk7........6. /1.yht.
pääpilvissä (46)..........kp37/25-43.........?............1.yhteinen
ikiemo (44).................kp49/20-50.........y?..........4.
Päikki (40)............kp?/?...............?..................?

kadonneet lampaat?
touhu tenava (46)......kp?/27-30.........y3v........6.
AinoEmilia (44)...........kp?/31-34........?.............4./1.yhteinen



Tilastojen mukaan yli 40 v. vuoden sisään n. 33% raskautuu --> 33%/27 = 8,91 Pino alkanut 21.2.2008 --> 20.1.2009 mennessä "tavoite" = 8 (mukana laskuissa ei ole kadonneet lampaat, taustailijat, reilusti "alaikäiset" ja poistuneet)



RKTT
Uudi (46)..........dpo3
tirulii (40)..........pp3
lumeton (39)..........pp3
star-67 (42)..........dpo0
[/i]


ovistestiplussapäivä = dpo-1, seuraava (oletettu ovispäivä; myös ilman testiä itse oletettu ovispäivä ) = dpo0, sitten dpo1, jne.; hoitopäivä = pp0, sitten pp1 jne.


(Roskis)haamuilijat






Plussanneet

eli yrjöklubilaiset:


torpeedo (42)..17.4.2008/kp24...yk1..poika 30.12.2008

Mari66 (41)......9.6.2008/kp37.....y1,5v....poika 5.2.2009

päivänkakkara67 (41)..11.7.2008/kp40....................

mimuli (42).....30.7.2008/kp29..........yk4.......poika 31.3.2009

äittä-67 (40).......15.9.2008/kp29.....yk1....................

Karpalo67 (42)..........22.4.2009.................

velmuliina74 (34)..........2.5.2009/kp24...........LA 11.01.10





Mukana myös:
Taustajännäilijät / Taukoilijat
Minni007, Matsalu, haave3, babo67, sinisyys, kenzie64, lapsellinen67, Karpalo67, äippä67, Pilvenpyörä, vilmaville, ikiemo, Pömppöli ja baby5


Pinon jättäneet:
Plättä, pyrstötähti, Nuusku, einiinvaan, Rva Pikkumyy, gitte, Pennanen, annastiina, Riikkaliisa, kane, keijukka, dinosaurus61



[/b] [/color]


40+ SO WHAT (VOL. 2)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1091269
YLI 40-v. KUUMEILIJA-KERHO VOL 1. http://kaksplus.fi/keskustelu/t976636

 
SolakkaSilakka, siemenet pysy sisällä koko yön, tänään kummaa alavatsakipua koko pvn. Tissikipua ja hajuelämyksiä, liittynee ovikseen. Siemenet ei tullu aamulla edes ulos niinkuin joku toinenkin tässä taannoin kerto.Illalla pidin vielä jalkoja ylöspäin pitkään tapahtuman jälkeen. Tänään siis ovispäivä!
 
Hei OnniMaija!!

Kerroppa äkkiä, mistä sen testin löydän jonka FaceBookissa teit :wave: ??..ihan piruuttani haluan minäkin kokeilla!!

ON. Ovis tulla jumsuttaa pikku hiljaksiin, hailua viivaa vielä näyttää testi..jospa sunnuntaiksi tulis vahvempi viiva niin kiva olis "pelmuta" peittojen alla isännän kanssa Äitienpäivän kunniaks!! :p


mur-mur
 
Tirulii Onko se alavatsa turvoksissa, jos se "painaa" mahalaukkua ylöspäin ja näin tulee pian ähky, kun se ei pääse "venymään" tavallisesti? (Tällänen maallikon kuvitelma)Toivottavasti alkaa jo helpottaa.

Solakka Silakka minäkin käytin muutamassa keirrossa vehnänalkioöljyä. Viimeksi en ja oli tosiaan pienempi vuoto. Pitäisköhän taas kokeilla. Mietin vaan, että voikohan sitä saada liikaa sitä e vitamiinia, mitä on esim. vehnänalkoiöljyssä, kun käytän myös monivitamiinia. Siksi päätin lopettaa ton vehniksen, että ei mene päällekkäin. Karkkikuuri alkoi, kun pistäydyin tallinnassa ja osin yli kilon hedelmäkarkkeja :saint: . Ostin myös tummaasuklaata ja suklaamarmelaadeja. Sain sellaisia, joissa ei ole maitoa ja viljoja :) . Painoa on mulla hiukan liian vähän ja karkeilla voisin saada sitä vähän nousemaan, mutta olo ei ollut ihan hyvä tällä kuurilla, joteinkin väsynyt, tänään en ole syönnyt karkkeja ja olo on pirteämpi. Tummasuklaa ei väsytä ja sitä en paljoa pystykään kerralla syömään :D

Plussa tuulia kaikille ++++++
 
Iltaa kaikille,

Tirulii, toivottavasti olo on siellä jo normalisoitunut. Kaikenlaisia vatsavaivoja sitä aina välillä saakin riesakseen.

Siira, inhottavia nuo päänsäryt. Onneksi pääset tutkimuksiin ettei tarvitse itsekseen pähkäillä. Minä olen jonkinlainen 'päänsärkykonkari', 7-vuotiaasta olen potenut migreeniä (äidillä alkoi ihan samanikäisenä ) ja kaikenlaista muutakin päänkolotusta on osunut matkan varrelle. Niskat oli mulla syypää oikein kunnon särkyvyyhtiin ja siinä opin senkin, että tyyny ei saisi olla liiian korkea eikä liian matala.

Jadette, joo, en minäkään vielä neljä vuotta sitten ymmärtänyt ihmisten teksteistä mitään kun lapsettomuuspalstoja selailin. Nyt ovat nuo koeputkijutut tulleet turhankin tutuiksi... Välillä tuntuu, että osaa jo etukäteen arvata sanatarkasti mitä lääkäri vastaanotolla tulee sanomaan B)

mut-mur, siellähän on mukava viikonloppu tulossa ;)

Star, peukkuja että siemenet ovat löytäneet tiensä oikeaan paikkaan.

Taikakuu ja Solakkasilakka :hug:

Oivikki, pitäisiköhän munkin kokeilla tuota 'karkkikuuria'... Mulla kun on sama ongelma, että painoa voisi olla vähän enemmänkin. Tosin, tuon mgreenipeikon takia täytyy aina vähän varoa ettei verensokeri pääse kerralla heilahtamaan kovin ylös, kun sittenhän se tulee vauhdilla alas ja kohta taas päätä kivistää :(

Ei ole sitten mnkäänlaisia oireita. Itse asiassa vatsassa tuntui jotain ENNEN siirtoa, joten taitaa olla merkki siitä että ruttuset kuukahtivat jo alkumetreillä. Siihen olen tosin ollut kovin tyytyväinen ettei tuo estrogeenilaastari lopulta mitään päänsärkyjä mulle aiheuttanutkaan. Mielialanvaihteluja kylläkin, mies just eilen totesi että olen tavallisestikin melkoinen tuuliviiri, mutta nyt olen kyllä melkein ylittänyt itseni. Ja allekirjotan sen täysin, viimeiset kolme viikkoa tunteet ovat menneet todella isolla kaarella. Että innolla odotan noita lähestyviä vaihdevuosia :eek:

Aurinkoa ja viikonloppua kaikille!
 
Star nyt , kun olet oviksen noin hyvin hyödyntänyt, niin jännätään kovasti ja toivotaan, että löysivät simpat oikean osoitteen.

Oivikki olipa mahtavat tuliaiset, tuli oikein vesi kielelle. Eipä silti minä olen vähän ylipainoinen, että olis syytä jätää karkit vähemmälle, mutta kun tuo suklaa on niin pahuksen hyvää. :eek:
Mulla vielä elimistössä pakkaa olemaan tuota hiivaa, että olosuhteet raskautumiselle ei ole kovin hyvät.

Mur-mur ei kun äitienpäivä hyötykäyttöön ja peittoja heiluttelemaan.

Lumeton kurjia tuollaiset ailahtelut. Toivotaan, että ruttuset on mukana eivätkä kuukahtaneet.

Itse täällä odottelen, että päivät menis mahdollisimman äkkiä. Pääsis näkemään oliko tikuttelusta hyötyä, kun pöllyttelyt jäi niin vähille. Jos nyt alkais masu kasvaan niin kyllä olsin äimänkäkenä, mutta ikikiitollinen.
Just sanoin isännälle, että vauvan nimeks sopis ...sanoin tytön nimen. Hän siihen, että mitä jos oliskin poika ja minä heitin pojan nimen lonkalta. Nimet sopis yhteen meidän molempien etunimien kanssa, kun meillä on samalla kirj. alkavat etunimet.
Tämmöistä täällä unelmoin.

Hyvää pyhän aikaa kaikille !!! :flower:
 

Yhteistyössä