40+ so what (vol. 3)

Babolle jaksamisia :hug:

Mulla menee kohta hermot näiden rapisevien kanssa voi h....i. Yhdestä "vaivasta" kun pääsee eroon niin jo toista pukkaa.
Eli tikutin oviksen perjantaina ja aika vahvana viivana. Samana päivänä oli lääkäri ja ultraus eikä hän mistään oviksesta maininnut. Kaksi munarakkulaa oli oikealla puolella.
Joo, ei siinä mitään mutta kun olen saabut positiivisen tuloksen joka päivä ja tänään varsinaisen superhyper-viivan ihan kuin pyrstiksellä. No, raskaana en varmaankaan ole mutta mietinkin, että voiko ovistestit näyttää vaihdevuodet :eek: ?
Hermot tässä menee :headwall:
 
babo :hug:

ON: Eilen selviä repiviä kipuja, ovisko ? Tuli myös veriviiruja, himmeitä paperiin.. No, hyödynsimme varmuuden vuoksi. Joskaan se mitään auta, alkaa usko mennä. Mutta sitten pitäisi muistaa, että kyllähän niitä silloin tällöin tapahtuu, siis miksei meille :| hmmmm. :/

Yrittäkää pinnistellä, että pysyy hermo kasassa ja sitä myötä parisuhde ja muut haaveet =)

Plussia jokatapauksessa :whistle: ++++++++++++++++
 
Babo eihhän sitä vielä varmaksi tiedä, vai oliko veritesti? Voi se kehittyä hitaamminkin jos ei ole vielä pois tullut, ihmeitäkuin tapahtuu... jostain olen kuullut että alkio voi piileksiä pitkiäkin? aikoja eikä tiede ole keskinyt sillekään mitään selitystä? Onko vuoto alkanut, testaa nyt vielä uudelleen parin pvn välein kuitenkin ja testitkin voi yksittäiset näyttää väärin!

ON: mulla kp 23/26-27, väsymys jtk, tänä aamuna r-testi negat ja kuinka petyinkään, vaikka vasta korkeintaan pdo +10 jos sittenkää...Eilen lenkillä maha sekaisin ja rupes pyörryttää, oisko se ripulioire...josta oli puhe aiemmin palstalla...

Jännittää teiän kaikkien puolesta :heart: :heart: :heart:
 
Star Pakkohan mulla on uskoa testiin,oli miinusta ja mun pitää lopettaa Lugenit ja Progynovat ja niiden avulla olisin pitänyt lasta massussani jos olisin ollut raskaana....Mulla kun oli viljelty vielä 6 yötä pikkuista niin kai se testi nyt ois näyttänyt jo....Odotan menkkoja ja mietin tulevaisuutta...Mieheni kaa pitää keskustella illalla mitä nyt tehdään...
Muille vielä isot tsempit ja plussa tuulia!!!
 



Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa

oivikki (40).................kp3/23-28............yk3...........1.
anjamarita (40)..........kp4/32-36...........yk2............2.
Saara10 (41)...............kp4/28.............yk?............1.
sinisyys (42)................kp6/25-28.......yk?............3.
Inia (42).................kp8/26-29......yk4......1.
pääpilvissä (46)..........kp11/25-43.......?..........1.yhteinen
velmuliina74 (34).......kp13/24-30..........yk4.........6. /1.yhteinen
kenzie64 (44).............kp15/28-29.......yk5............4.
Nuusku (43)................kp15/28............?................4.
Päikki (40)..................kp16/27.............y1,5v.........2.
ikiemo (44).................kp16/20-50...........y?............4.
liiza (42).....................kp17/28............yk7.............4.
pyrstötähti (48)..........kp17/28.............yk10...........4/1.yhteinen
Solakka Silakka (39)...kp18/25-27........yk4............1.
haave3 (39)................kp18/28.............?................3.
lumeton (39)...............kp18/?................?................2.
Minni007 (44) ............kp20/28.............yk7...........2./1.yhteinen
Matsalu (44)................kp22/24-25.........IVF?..........1.
AinoEmilia (44)...........kp23/31-34.......?................4./1.yhteinen
star-67 (42)................kp 23/26-27.........yk1..........3.
tirulii (40) "tuubat pois"......kp25/?............1. /1.yhteinen
Taikakuu (40).............kp26/27-32..........?..............2./1.yhteinen
Plättä (44)...................kp28/28-30.........?................7.
nillanilla (42) "yksityisyrittäjä"......kp32/28-30........1.
babo67 (41) piuhat katki..kp34/29-31..PAS 1/09..5./1.yhteinen
touhu tenava (46).......kp?/27-30.......y3v............6.
OnniMaija (41).............kp?/?..........yk1?..........5.


Tilastojen mukaan yli 40 v. vuoden sisään n. 33% raskautuu --> 33%/27 = 8,91 Pino alkanut 21.2.2008 --> 20.1.2009 mennessä "tavoite" = 8 (mukana laskuissa ei ole kadonneet lampaat, taustailijat, reilusti "alaikäiset" ja poistuneet)



Piinalijat ja muut jännääjät
babo67 (41)..........pp14
nillanilla (42) ..........pp16
tirulii (40)..........pp8
[/i]


Mukana myös:
Taustajännäilijät lapsellinen67 Karpalo67, äippä67, Pilvenpyörä, vilmaville,ikiemo, Pömppöli ja baby5


"Kadonneet lampaat", ilmoitelkaahan itsestänne
Kirsikka68 (40)......kp?/28-39...?..5.
Höpisijä (42)..........kp?/28..?..3.
Elina67 (40)...........kp?..?..1.
ruujakengu............kp?/28..?..3.
Mussukka67 (40)..kp?/29..yk?..2./1.yhteinen
Hellu1....................kp?/?..?..3.
[/i]

[/color] Pinon jättäneet:
mimmimamma, einiinvaan, Rva Pikkumyy, gitte, Pennanen, annastiina, Riikkaliisa, kane, keijukka, dinosaurus61



Plussanneet

eli yrjöklubilaiset:


torpeedo (42)..17.4.2008/kp24...yk1..poika 30.12.2008

Mari66 (41)......9.6.2008....kp37.....y1,5v..LA 8.2.2009

päivänkakkara67 (41)..11.7.2008..kp40......................

mimuli (42).....30.7.2008...kp29..........yk4..LA 8.4.2009

äittä-67 (40).......15.9.2008....kp29.....yk1......................


[/b]



40+ SO WHAT (VOL. 2)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1091269
YLI 40-v. KUUMEILIJA-KERHO VOL 1. http://kaksplus.fi/keskustelu/t976636



 
Tsemppiä ja :hug: babo ja tirulii! Mun mielestä te ja nilla ja Matsalu ja muut loppukiertolaiset ootte kyllä yhä RKKT! (=raskaana kunnes kuukautiset tupsahtaa :) )

oivikki tervetuloa munkin puolesta! Sain sut vihdoin listallekin. Mäkin siis olen ollut "yksityisyrittäjänä" viime vuonna, pinoilin aiemmin tuolla yksinäisissä naisissa, nyt sitten tulin tänne kun täällä on niin hauskaa! (oisin tullut ilman miestäkin tähän pinoon ;) ) Mutta tuttua tuo "kunpa ovis ei ois viikonloppuna" -lisäpelko tässä touhussa...
 
Tiukka päivä, nyt vasta kerkesin pinoilemaan.

Babo, olen tosi pahoillani. Jostakin syystä olin ajatellut, että nimenomaan sulla nyt onnistaa. Elämä tosiaan on... Onko teillä vielä alkioita pakkasessa vai miten ajattelitte jatkaa? Ethän kuitenkaan vielä luovuta, niin ei meidän iäkkäämpienkään tarvitse.

Tirulii ja Star, tekin kokeneet kuumeilijat, pitääkö teillekin takoa päähän kuin vasta-alkajille: testasitte liian varhain! Huvikseen voitte tietysti testailla, mutta älkää nyt ainakaan ennenaikaisesti masentuko noista negoistanne. IVf:n jälkeenkin se yleisin lääkärien lupaama testipäivä tuntuu olevan pp 14 ja siinä vaiheessa alkio on jo 16 pva vanha. Luomuoviksesta taas voi laskea yhden vuorokauden eteenpäin, jos etsii hedelmöittymishetkeä. Minun käsitykseni mukaan tuo tarkoittaisi sitä, että luomukierrossa kannattaisi testata vasta dpo 17. Voihan se raskaus tietysti näkyä aikaisemminkin, mutta voi olla näkymättäkin. Tätä ohjetta aion kyllä itsekin rikkoa sunnuntaina (dpo 15), jos menkat eivät siihen mennessä tule.

Muuten oma napa on jotakuinkin entisellään: nuppineulan pään verran vuotoa siteessä, kuukautiskipuja, muutakin nippailua, nenä tukossa, muutamalta viime päivältä tuttu päänsärky alkaa taas nostaa päätään. Mutta katsoin uudestaan kalenteria ja suureksi ilokseni havaitsin, että saatan päästä tästä kurjuudesta jo huomenna, jos ovis tosiaan oli jo kp 11, kuten testien ja tuntemusten perusteella päättelen.


 
Huh, aikani kuluksi luin vihdoin 1-pinon loppuun! Kiva kun on vielä pino 2 lukematta! =)
Mulla mieli alkaa olla malttamaton, ett pääsis ovistestejä tekemään, ja ei tuo vanhan ketjun lukeminen helpottanut asiaa, niin kovin siellä rapisteltiin! Jospa kokeilis jo huomenna... (vaikka yleensä ovisplussa mulla tulee kp 11 tai 12 - tosin viime kierto oli poikkeuksellisesti tosi pitkä, joten ei tiedä oisko tää jo normaali vai ei...) Ja sitten EHKÄ pääsis vihdoin yrittämään! (tosin viikonloppuna reissussa) Ja EHKÄ vielä luomusti! Ois se kyllä aika mahtavaa! Taidan kuitenkin sille kannalle kallistua, jos mies vielä ovisaikaan on samaa mieltä...
 
Babolle :hug: ja anteeksi olen kirjoittanut sinun nimesi useesti väärin

Viime yönä mahaa juili ja vasenta reittä jomotti, nukuin huonosti. Töissä semmonen kiirus että oksat pois! Ei ehtiny miettimään tuleeko täti kylään vai ei. Ei ole näkyny. Mulla on nyt jäljellä Apteekin oma raskaustesti jota seuraavaksi sitten kokoilen huomenna? perjantaina? lauantaina? odottavalla kannalla olen ja varautunut että täti tulee käymään.

Inia otatko listalta pois mun nimen perästä "yksityisyrittäjä" ollaan sit Oivikin kans samanarvoisia ;)

Pääpilvissä kirjoitti että ihmeitä voi tapahtua ja siihen uskoen tässä leikissä ollaan mukana toivoa että omalle kohdalle se suuri ihme tapahtuisi :saint:
 
Babo67 :hug:

Täällä huonot fiilikset työpäivästä..Monet itkut itketty tänään..Ollut niin hemmetin raskas viikko,niin on muutenki herkillä.. :ashamed: Siihen ei tarvis pomon haukkuja enään.. :kieh: Nyt pe-su aikana menkat tulee jos tulee..

Mukavaa illanjatkoa kaikille! :wave:
 
Babo :hug:

Nuusku, silloin vuosia sitten kun kokeilin jotain ovistestejä niin mulla jäi se viiva koko loppukierroksi näkymään. Mistään vaihdevuosista ei ollut kyse ja todistetusti ovuloin silloin hyvin. Kysyin sitä lääkäriltä ja sanoi ettei siitä ole syytä huoleen. En tiedä mistä se sitten johtui.

Myös noista aikaisista testauksista hoidoissa. Tein raskaustestin pp10 ja oli tosi puhdas nega, mutta eipä sitten myöhemmin enää ollutkaan.

Matsalu, meillä olisi tosiaan seuraavassa kierrossa ICSI tiedossa. Mua kyllä masentaa jo valmiiksi....
 
Olen jälleen ollut muutaman päivän poissa ja voi, kun on vähän apeat tunnelmat täällä.

Pahoittelut Babo :hug: . Joskus pettymyksen keskellä luopumisen ajatus saattaa olla lähellä, mutta toivottavasti jaksatte katsoa eteenpäin.

Taikakuu, parhaansa kun yrittää tehdä, ei voi muuta, vaikka kyllähän se pahalta tuntuu, kun joku vielä moittii.

lumeton Ymmärrän hyvin tuon masennuksen tunteen. Itse ainakin välillä mietin, että onko lapsen saamisen tosiaan oltava näin vaikeaa. Ja jotenkin tuli hieman ristiriitainen tunne, kun tässä pari päivää sitten eräs henkilö kertoi, että heille tehtiin abortti. Ei tietenkään tiennyt meidän tilanteesta. Ole siinä sitten empaattinen ja kerro, kuinka ikävää. Toisaalta ymmärrän heitä ja toisaalta taas en. Huomaan, että tämän oman prosessini aikana suhtautumiseni aborttiin on muuttunut selvästi kielteisemmäksi.

Matsalu Olit jo päiviä sitten kysellyt tuosta lääkityksestä. Ehkä se ei nyt ole enää ajankohtainen, kun jo kävit lääkärillä. No, minulla mennään Menopurilla ja sitä pistetään aluksi 375 IU ja sitten vähennetään hieman. Aika iso annos, mutta sitä kokeiltiin viime kerralla ja iso antoi paremman vasteen kuin pienempi, jolla kokeiltiin ihan aluksi. Vaikka kyllähän ne mahdollisuudet esim. kystien syntymiseen pelottavatkin. Sinulla onkin sitten lääkkeenä Puregon, oliko siihen jokin syy, että valittiin nimenomaan tuo? Minulle on koko ajan sanottu, että yli 40-v. määrätään yleensä juuri Menopur eikä sitä ole vaihdettu, vaikka munarakkuloita onkin tullut parhaimmillan vain neljä.

Plussatuulia jos ei muuta niin mielialaan!
 
Lumeton Kiitos vastauksesta. Ajattelin jo, että enhän minä voi jatkuvasti munia :LOL: Onnellinen olen jos edes sen yhden saisin puserrettua ja mielellään joka kuukausi.
Mukavaa päivää kaikille pienestä melankoliasta huolimatta :)
 
Hyvää Runebergin päivää kaikille!

Voi Taikakuu, riidat työpaikalla ovat niin kurjia. Siellä kun pitäisi saada keskittyä työhön, ei varmasti voimat riitä haukkujen kuulemiseen. Muista kuitenkin, että se on vain työtä: ne ihan kaikkein tärkeimmät asiat ovat muualla.

Saara, pitkään keskustelin lääkärin kanssa tuosta lääkityksestä. Hän sanoi, että eri lääkäreiden mielipiteet vaihtelevat, ja tutkimustuloksetkin vaihetelevat vähän siitä riippuen, mikä lääkefirma niitä teettää. Oikeasti ei kuulemma ole mitään näyttöä siitä, että Menopur olisi iäkkäämmille parempi kuin Puregon. Lähinnä toimitaan niin, että koetetaan toista ja jos tulos on huono, sitten vaihdetaan toiseen lääkkeeseen. Jos vertaa sinun lääkärisi sanomisiin, niin tosiaan näkee, että eri lääkärit ovat kyllä ihan eri kannoilla!

Minulle lääkäri halusi kokeilla ns. loivasti alkavaa hoitoa. Aloitetaan Femar-tableteilla (vastaavat Clomeja) kp 2, jotta aivojen kautta kulkevalla käskytyksellä saataisiin rekrytoitua useampia munasoluja kasvamaan. Kp 4 Sitten Femarin lisäksi reilu Puregon-annos päälle. Femaria kp 2-6, Puregonia niin kauan kuin tarvitaan. Minullahan on kaksi täysin epäonnistunuttta Puregon-hoitoa jo takana. Päätin kuitenkin ainakin nyt aluksi luottaa lääkäriin, kun on uusi hoitopaikkakin ja stimulaatio kuitenkin selvästi muuttui edellisistä kierroksista. Jos tämä ei onnistu, sitten kokeillaan vielä Menopurilla.

Tirulii ja Star, ettehän loukkaantuneet tuosta minun eilisestä saarnastani? Yritin kyllä panna siihen viestiin jotain vitsikästä hymiötäkin, mutta ei onnistunut. Vitsihän se oli: kyllä te nyt varmaan tiedätte opettamattakin, miten testata!

Oma aamunapa: vanhoillaan menen. Kuukautiskivut tulevat aaltoina: aina ei tunnu miltään, välillä ottaa kipeästikin. Lämmöt eivät ole laskeneet, mutta eivätpä enää juuri nousseetkaan. Rintojen aristus on ikävä kyllä hävinnyt. Yö oli todella huono: jouduin keskellä yötä lääkitsemään itseäni Panadolilla mahakipujen ja päänsäryn takia. Ihmettelen vain, että tälläistäkö se tulee olemaan sitten joskus vaihdevuosissa, kun hormonit alkavat heitellä?
 
babo Pahoittelut negasta! Itselläni oli omissa hoidoissani tosi kovat odotukset, ja kun pelkkää sutta vain tuli, niin oli se kamala paikka. Oli niiiin pettynyt olo. Jotenkin hoidoilta odottaa vielä enemmän kuin luomuyrityksiltä. Mutta niin se ihmisen mieli onneksi toimii, että noiden pettymystenkin yli jaksaa jotenkin taaplata. Toivottavasti sinäkin.

ON: En tiedä oliko tämä nyt taas kerran ovuloimaton kierto. En käyttänyt siis tässä kierrossa Personaa enkä ovistikkuja, joten asia jäi siltä osin todentamatta. Luotin siihen, että tunnistaisin oviskivut, niin kuin joka kuukausi. Mutta niitäpä ei tullut. Toisaalta limat kyllä lätisivät viime vkonloppuna. En nyt sitten tiedä mitä pitäisi odottaa loppukierrolta?! No, kyllä se aika tässä kuluu ihmetellessäkin.
 



Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa

oivikki (40).................kp4/23-28............yk3...........1.
anjamarita (40)..........kp5/32-36...........yk2............2.
Saara10 (41)...............kp5/28.............yk?............1.
sinisyys (42)................kp7/25-28.......yk?............3.
Inia (42).................kp9/26-29......yk4......1.
pääpilvissä (46)..........kp12/25-43.......?..........1.yhteinen
velmuliina74 (34).......kp14/24-30..........yk4.........6. /1.yhteinen
kenzie64 (44).............kp16/28-29.......yk5............4.
Nuusku (43)................kp16/28............?................4.
Päikki (40)..................kp16/27.............y1,5v.........2.
ikiemo (44).................kp17/20-50...........y?............4.
liiza (42).....................kp18/28............yk7.............4.
pyrstötähti (48)..........kp18/28.............yk10...........4/1.yhteinen
Solakka Silakka (39)...kp19/25-27........yk4............1.
haave3 (39)................kp19/28.............?................3.
lumeton (39)...............kp19/?................?................2.
Minni007 (44) ............kp21/28.............yk7...........2./1.yhteinen
Matsalu (44)................kp23/24-25.........IVF?..........1.
AinoEmilia (44)...........kp24/31-34.......?................4./1.yhteinen
star-67 (42)................kp 24/26-27.........yk1..........3.
tirulii (40) "tuubat pois"......kp26/?............1. /1.yhteinen
Taikakuu (40).............kp27/27-32..........?..............2./1.yhteinen
Plättä (44)...................kp29/28-30.........?................7.
nillanilla (42)...........kp33/28-30...........yk?.............1.
babo67 (41) piuhat katki..kp35/29-31..PAS 1/09..5./1.yhteinen
touhu tenava (46).......kp?/27-30.......y3v............6.
OnniMaija (41).............kp?/?..........yk1?..........5.


Tilastojen mukaan yli 40 v. vuoden sisään n. 33% raskautuu --> 33%/27 = 8,91 Pino alkanut 21.2.2008 --> 20.1.2009 mennessä "tavoite" = 8 (mukana laskuissa ei ole kadonneet lampaat, taustailijat, reilusti "alaikäiset" ja poistuneet)



Piinalijat ja muut jännääjät
babo67 (41)..........pp15
nillanilla (42) ..........pp17
tirulii (40)..........pp9
[/i]


Mukana myös:
Taustajännäilijät lapsellinen67 Karpalo67, äippä67, Pilvenpyörä, vilmaville,ikiemo, Pömppöli ja baby5


"Kadonneet lampaat", ilmoitelkaahan itsestänne
Kirsikka68 (40)......kp?/28-39...?..5.
Höpisijä (42)..........kp?/28..?..3.
Elina67 (40)...........kp?..?..1.
ruujakengu............kp?/28..?..3.
Mussukka67 (40)..kp?/29..yk?..2./1.yhteinen
Hellu1....................kp?/?..?..3.
[/i]

[/color] Pinon jättäneet:
mimmimamma, einiinvaan, Rva Pikkumyy, gitte, Pennanen, annastiina, Riikkaliisa, kane, keijukka, dinosaurus61



Plussanneet

eli yrjöklubilaiset:


torpeedo (42)..17.4.2008/kp24...yk1..poika 30.12.2008

Mari66 (41)......9.6.2008....kp37.....y1,5v..LA 8.2.2009

päivänkakkara67 (41)..11.7.2008..kp40......................

mimuli (42).....30.7.2008...kp29..........yk4..LA 8.4.2009

äittä-67 (40).......15.9.2008....kp29.....yk1......................


[/b]



40+ SO WHAT (VOL. 2)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1091269
YLI 40-v. KUUMEILIJA-KERHO VOL 1. http://kaksplus.fi/keskustelu/t976636


 
pyrstötähti
terve kaikki, hirveä lumipyry autoa kaiveli lapion kanssa aamulla mutta mikäs se on kun on raskaana niin raitis ulkoilu ja käsivarsien treenaus tekee hyvää.

Ei ole aamupahoinvointia vielä. Vaikka tänään alkaisi olla se päivä että toukka kaivautuu onkaloonsa. Odottelen illalla varmuudeksi pytyn lähettyvillä oksun tuloa. Aamulla oli kyllä kuuma posket punasena. Äkkiä livahdin aamupisulle ettei ukko hyöki aamutuimiin kimppuun on saanut jostakin kummasta päähänsä että haluan seksiä muutaman tunnin välein, ei tajua että oili meni jo ja vähempikin riittää.

Nuuskutin, se ovis voi jäädä tosiaan päälle kun ei se munis irtoa sieltä liikkeelle. Lapsellinen siitä kertoi taannoin. Tämä on vanhojen kanojen ongelma. OIsko se eräänlainen suutari sitten kun ei poksaha :eek: Mutta yhtä hyvin on mahdollista että kaikki on ihan ok ja munis on irronnutkin,en kyllä ihan sokeasti luottaisi liuskaan, kaikki on toivottavasti ihan hyvin silti.

On, hienoista pientä jomotusta mutta aika rauhallista, onneksi, jos tuo ovis kestäisi kuukauden niin hullukaan sitä jaksaisi. Nyt voi tehdä muuta ja keskittyä arkipäiväisiin juttuihin. Voi vitsi kun ei siitä marista kuulu mitään. Onkohan jo vauva syntynyt

:heart:
 
Pyrstötähti sulla tosiaan on sana hallussa. Eiks ookin kiva olla raskaana aina 1-2vk joka kuukausi? Se rktt pätee ainakin muhun. Maltti ei ole paras hyveeni, mutta senhän takia tällä palstalla onkin niin kivaa...

Nuusku, tietääkseni ovistikut kannattaa käyttää vaan siihen asti kun 1. kerta näyttää plussaa ja loppukierron testauksella ei ole mitään merkitystä ja olen kuullut et on melko normaalia että voi näyttää pitempään plussaa, mut ovis tulee 1. plussan jälkeen!

ON: 24/26-27 eikä näy plussaaaaa,,,, mutta sain roskishaamun jos oikein kuvittelen. Kaivoin vielä edellisenkin päivän testin roskiksesta ja siinä ei haamua, mutta mikä se One-Step testien viivanpaikka oikein on kun ajattelin haamun ehkä olevan sitä tai sitten näköharha, koska niitäkin esiintyy helposti tässä tilassa... Onko kukaan katsonut mikroskoopilla? :LOL:

Mitä meiltä te ootte roskishaamuista? mulla semmonen on ainakin kerran aiemmin ollut oikeasti plussaa!!! Mikä testi on teiän mielestä luotettavin?
 
Mukavaa Runebergia kaikille :flower:
Sain tortut uunista ja nyt ovat jäähyllä. Kuorrutus pitää vielä tehdä ja ajattelin lorauttaa vähän mantelilikööriä pintaan, paljonkohan uskaltais lorauttaa..?

Mutta Star siehän paukautit yllärin! Siis teitkö tänään testin, joka haamu? En tiedä haamuista, ole koskaan saanut, mutta kaipa se noin aikaisilla päivillä tietää sitä ihtiänsä! Onko muuta oiretta?? :heart:
 
Star, jes, jospa se roskishaamu siitä vahvistuu! Plussia tähän pinoon kaivataankin, edellisestä on jo ikuisuuksia! En ole kyllä ikinä roskishaamua testannut, mutta sullahan oli siitä itsellä jo parempaa tietoa. Monet tuntuvat pitävän Apteekin Omaa testiä aika luotettavana.
 
Älkäähän nyt vielä innostuko siitä haamusta. On senverran hyvä mielikuvituskin mulla että voin nähdä mitä vaan, ja nyt testitkin loppu jo kun oon niitä jo tuhlannut etukäteen. Täytyy vissii lähteä apteekkiin, vaikka ehdin äsken niitä jo tilata lisää kotitesti.fi:stä mutta tulee vasta kotiin vkl jälkeen ja siihenhän on NIIN NIIN pitkä aikakin. R-oireet on kyllä päällä ja vähän väliä hiukan kuvottaakin, väsyttää, heikottaa ja tissejä turvottaa ja alavatsaakin, mutta mielikuvitus on mulla tosiaan yleensä aika hyvä, ja tuleehan ne samat oireet juuri tätien edellä muutoinkin, eiku TÄTIÄ VAAN ODOTTELEMAAN :headwall: :headwall: :headwall:
 
Tässä teillekin uunituoreita maistiaisia, olkaa hyvä!! Amarettoa ei tullut liikaa, niin voitte tekin ottaa jotka autolla ootte :)


Star sitä tätiähän saa odotella joka kk, joten nyt kun olet haamunkin saanut, niin odota mieluummin vaan niitä kahta viivaa!!

Täälläkin ON masuoireita ilmaantunut, kp 19, pahoinvointia aamuyöstä ja tissit on herkät (niinkuin joka kk). Yksi oire muuten tuli eilen jäällä luistellessa: kun tein kuun (siis luistimilla se kuu-ukon kuvio, kyllähän te tiedätte) niin alkoi huimaamaan ja piti pitää hetki taukoa, että päässä tasaantui. Joten aivan selvät oireet täälläkin! :kieh:
Testailut menee sopivasti Ystävänpäivään. Jollei sitten täti siinä yllätä. Ei kyllä tarvis tulla, täti ei ole ystävä!

:wave: ehkä sitä amarettoa oli sittenkin liikaa..
 

Yhteistyössä