40+ so what (vol. 3)

...........Kiitos, kiitos teille kaikille ihanasta ja rohkaisevasta kannustuksestanne. :hug:
Vaan ei taida tanne siit nyt oikeen vieläkään apuja olla, kun ei nuo puhevälit oikeen ota korjaantuakseen. Viel lisäks on alkanut tuo ukko-pahanen käydä maate jo alkuillasta ja minä kun kukun ties mille aikajanalle noiden opintojeni kan paahtaen, niin ei toivoo pahemmin ole jäljel. Joten tosiaankin yksinäni vaavia haaveilen, kun tuo pahuksen ihmisen anatomia ja biologia tuppaavat myös sitä loppua enteilemaan haaveilulleni > siis tuo pahuksen ikä, kun sitä joka helkatin vuosi lisää kertyy vaik kuin yrittäs estää. :headwall: :/

Mut, mut mukavaa ystävänpäivän illan jatkoa kaikille toivottelen.
Pahoillani olen en nyt erikseen kellekään toivotuksia laittele, kun vain silleen silmäillen pinoa selailin niin ei osaa kuulumisianne tuonne aivolohkoihin tallentaa eikä niit eritellä. :whistle:

Plussat kuitenkin ilmaan huidon ++++++++++++++ :wave: :wave: :wave: :wave:

-touhis-
 
Hyvää ystävänpäivää kaikille :flower:
En testannu tänään ollenkaan ku olen saanu ravata veskissä muutaman tunnin välein.huomen aamuna jos saan yöllä pidäteltyä.oireet jatkuu ja lisää ilmaantuu,väsyttää,paleltaa,huimaa vaikka istuu paikoillaan.
Että jännitys jatkuu ja ei ainakaan tätsyn merkkejä vielä.
 
Tervetuloa joukkoon kuumeilemaan äitijo2x :flower: Kuulostaa erittäin lohduttavalta, että olette luomulapsen saaneet yli 40 v:nä ja muutenkin ajatus että vanhemmiten vilkastunut hedelmällisyys. Sitä toivon omallekin kohdalle, kun nuo vuodet 25-39 aika mennyt ilman lapsia, eikä syytä ole löytynyt, tosin olen nyt miestä vaihtanut ja toivo on korkealla :whistle: meillä alkaa lapsettomuustutkimukset maaliskuussa, sitten tietää lisää.

Pahoittelut Haaveelle vielä ei olut vauvan aika :'( mutta ehkä jo ensi kuussa?

Velmuliina pitää meitä jännityksessä. Huomenaamulla kuulostellaan ja odotellaan tuloksia..

Ulkona paistaa aurinko täydeltä taivaalta vaikkei ole luvattukaan. Hanget loistaa ja houkuttaa, nyt lähdetään pilkille tai hiihtämään :p
 
Heips Kaikille!

Olen ollut "lomailemassa" ja poissa netin äärestä ja vieroitusoireet kaameat!!
Kiertelimme sukulaisissa ja nyt home sweet home :)

Rapsitelujen tulos oli puhdas valkea ruutu apteekin omassa.En luottanut niihin netin tikkuihin kun niissä jäi se viivanpaikka niin selkeesti näkyviin,että kurvasin apteekkiin ja ostin testin,mikä ei koskaan ole antanut miulle väärää tulosta.

Elikkäs kp 2 olisi täällä menossa(tai 2 1/2,hih kun vuoto alkoi vasta perjantaina iltapäivällä!!)Mutta lasken sen kuitenkin kp 2,kun aloitin lääkkeet eilen lauantaina.

Lötköisää sunnuntaita kaikille!
Nyt kiiruusti lukemaan mitä kaikkea teille on tapahtunut tällä viikolla!!!
 
Tiruliille pahoittelut :hug:

Ihanaa, huomenna lähdetään perheen kanssa reissuun ja Pohjanmaalle mennään. Mukava päästä edes hetkeksi pois näistä arkisista ympyröistä.

Tikutin äsken ovistikulla ja sain melkein yhtä vahvat viivat :/ ja oikein humina käy, kun tuo mieli alkaa kehittelemään vaikka millaista tarinaa. Tänään siis kp27 ja menkkoja odottelen, Nuo ovistikuthan ovat antaneet positiivista melkein koko kierron ajan, joten en usko raskautumiseen vaikka niin kovasti haluaisinkin.

Mukavaa alkavaa viikkoa kaikille!
 
Gravidin testillä testattu viivanpaikka/haamujen haamun isoisoäiti.Tosin vajaa viis tuntia pissaamatta että en nyt tiiä enää mihin uskoa :| .Päätin et seuraava testipäivä tiistai tai keskiviikko.tiistaina pitäis tädin tulla jos samalla kierrolla menee kuten nyt pari kuukautta menny.Niin ja en oo kyl koskaan tohon gravidin testiin saanu viivanpaikkaa,ONKO jollain viisaammalla kokemusta tosta testistä?
Mutta pidän teijät ajantasalla miten tässä nyt siten käy.mutta toistaisksi rktt :kieh: .
Ja peukutukset myös muille testaajille että plussia alkais ropisemalla tulemaan.
 
Heipsan. Valoa on tänään ollut ihan kevään malliin, että pian alkaa meidänkin pinossa plussat napsahtaa =) =) =)

Mulla ei vaan tapahdu mitään kp 34/26-27, vähän kuvottanut kun on nälissään, mutta voihan se olla ihan sitäkin että AHISTAA niin tää oottelu ja epätietoisuus. Hanskat on lyöty kylllä silti toivon suhteen naulaan ja se just ihmetyttääkin et miksi on oireita silti. Onkohan tää se valeraskaus? Onko semmonen tila oikeasti olemassa? Painoakin on 5 kg enemmän kuin yleensä. Ajattelin jo että tää on niin älytöntä tää jatkuva rapistelu, niin ku mäkin oon joka aamu molelmmat testit tehnyt( ovis ja r-testi) ku ei tiä yhtäänmikä vaihe kierrosta sitten on oikeasti menossa...JOS vaikka se oviskin on vielä tulematta????
:LOL: :LOL: :LOL: Toisaalta tyhmää tää rapistelu, ku ei aio kuitenkaan käyttää mitään apuvoimia, vaikka ei raskautuiskaan ni miks ei vaan huolehdi siitä että simpat sisään tarpeeks usein, mitä välii sillon milloin se ovis tulee ja menee tai menkat? tekee sit testin ku menkat vähintään vkn myöhässä... Näinhän sitä tekis jos olis järkee päässä, mut ku mulla ei ole, sitä paidtsi se on niin tylsää :p :p

Pidetään peukkuja kaikille jännäilijöille, kyllä vielä helmikuussakín jollekin napsahtaa PLUSSA :wave: :wave:
 



Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa

tirulii (40) "tuubat pois"......kp2/?............1. /1.yhteinen
Solakka Silakka (39)...kp2/25-27........yk5............1.
OnniMaija (41).............kp4/30..........yk1..........5.
lumeton (39)...............kp5/?................?................2.
Taikakuu (40).............kp8/27-32..........?..............2./1.yhteinen
babo67 (41) piuhat katki..kp9/29-31..PAS 1/09..5./1.yhteinen
nillanilla (42)...........kp10/28-33...........yk4.............1.
Plättä (44)...................kp10/28-30.........?................7.
Matsalu (44)................kp11/24-25.........IVF?..........1.
touhu tenava (46).......kp14/27-30.......y3v............6.
oivikki (40).................kp14/23-28............yk3...........1.
anjamarita (40)..........kp15/32-36...........yk2............2.
Saara10 (41)...............kp15/28.............yk?............1.
sinisyys (42)................kp17/25-28.......yk?............3.
Inia (42)...............kp19/26-29......yk4......1.
pääpilvissä (46)..........kp22/25-43.......?..........1.yhteinen
äitijo2x(45)................kp23/28...........yk?...........3.
velmuliina74 (34).......kp24/24-30..........yk4.........6. /1.yhteinen
Nuusku (43)................kp26/28............?................4.
Päikki (40)..................kp27/27.............y1,5v.........2.
ikiemo (44).................kp27/20-50...........y?............4.
liiza (42).....................kp28/28............yk7.............4.
pyrstötähti (48)..........kp28/28.............yk10...........4/1.yhteinen
haave3 (39)................kp29/28.............?................3.
Minni007 (44) ............kp31/28.............yk7...........2./1.yhteinen
AinoEmilia (44)...........kp34/31-34.......?................4./1.yhteinen
star-67 (42)................kp 34/26-27.........yk1..........3.



Tilastojen mukaan yli 40 v. vuoden sisään n. 33% raskautuu --> 33%/27 = 8,91 Pino alkanut 21.2.2008 --> 20.1.2009 mennessä "tavoite" = 8 (mukana laskuissa ei ole kadonneet lampaat, taustailijat, reilusti "alaikäiset" ja poistuneet)



Piinalijat ja muut jännääjät
pyrstötähti (48)..........dpo14
Inia (42)..........dpo7
oivikki (40)..........pp4
sinisyys (42)..........dpo2
[/i]


(Roskis)haamuilijat
star-67 (42)..........kp29
haave3 (39)..........kp25
velmuliina74 (34).......kp22

Mukana myös:
Taustajännäilijät kenzie64, lapsellinen67, Karpalo67, äippä67, Pilvenpyörä, vilmaville,ikiemo, Pömppöli ja baby5


"Kadonneet lampaat", ilmoitelkaahan itsestänne
Kirsikka68 (40)......kp?/28-39...?..5.
Höpisijä (42)..........kp?/28..?..3.
Elina67 (40)...........kp?..?..1.
ruujakengu............kp?/28..?..3.
Mussukka67 (40)..kp?/29..yk?..2./1.yhteinen
Hellu1....................kp?/?..?..3.
[/i]

[/color] Pinon jättäneet:
mimmimamma, einiinvaan, Rva Pikkumyy, gitte, Pennanen, annastiina, Riikkaliisa, kane, keijukka, dinosaurus61



Plussanneet

eli yrjöklubilaiset:


torpeedo (42)..17.4.2008/kp24...yk1..poika 30.12.2008

Mari66 (41)......9.6.2008....kp37.....y1,5v..LA 8.2.2009

päivänkakkara67 (41)..11.7.2008..kp40......................

mimuli (42).....30.7.2008...kp29..........yk4..LA 8.4.2009

äittä-67 (40).......15.9.2008....kp29.....yk1......................


[/b]



40+ SO WHAT (VOL. 2)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1091269
YLI 40-v. KUUMEILIJA-KERHO VOL 1. http://kaksplus.fi/keskustelu/t976636



[/quote]

 
Velmuliina, kuulostaa hyvältä! Toivotaan että plussa vahvistuu!

Star myös, toivotaan että plussa vaan piilottelee vielä ja että täti pysyisi poissa!

Mitäs muut rktt:t? Päikki, liiza, Pyrstis, AinoEmilia? Entä Minni, joko palasit reissusta, oliko plussarikas reissu?
 
Terveisiä Alpeilta, olipa mukava loma, jokapäivä kun tuli laskettua mäessä n. 6-7 tuntia, niin kyllä illalla ruuan jälkeen uni maitti. Eipä jaksanut yöhön lähteä, mutta eipä ollut tarkoituskaan vaa pääpaino oli laskettelussa.

Kova homma (mutta mukava) oli lukea teidän kirjoituksia.Tässä kommentteja vähän jälkijunassa. Huomasin, että Inia siis tarttu toimeen ja rupesi luomuna yrittämään.

PikkuMyylle terkut, oltiin täällä yhtäaikaa se 1,5 vuotta,ja kivahan se on kun pääset mummuilemaan.

Inia, se haamukuva on tosi kiva :) Mietin tässä nyt kun luin, että pitäisiköhän jäättä nuo kadonneet lampaat pois...heistä kun ei ole kuulunut pitkään pitkään aikaan mitään...mitä mieltä olet?

Matsalulle kovasti tsemiä, mäkin ajattelin, että tuo munismäärä oisi sopiva, eli melko monta sitten pitääkin olla niitä. Tuli mieleen kysyä, että mitä eroa on icsi:llä ja ivf:llä. Olen kyllä täällä netistä näitä lukenut, mutta niistä ei aina saa ymmärrä kaikkea. Tuosta alkioadoptioasiasta, että saako meidän ikäiset tuon alkioadoption suomessa, jonkun olen kuullut tehneen sen muualla...latvaissako se oli, no anyway...olen sitä myös itse miettinyt.

Kentzielle myös hyvät jatkot, mäkin olen joskus miettinyt, josko sitä isoäitiyden onnea saisi piankin kokea.

Tervetuloa joukkoon äitijo2x.

ON, täällä ollaan hieman ihmeissään, eli nyt jo kp 31, eikä menkkoja, testattu on kp 29 ja nyt tänään...puhdasta negaa näyttää...ei viivanpaikkaa ei edes roskishaamua..saakutti mikä tässä nyt on, Ainoat jonkinlaiset oireet on, että rinnat hieman kipeät.
 
Mä näin viime yönä unta, että maha oli ihan pinkeänä (tulikohan syötyä vähän liikaa ;) ). Mutta sitten mahassa oli vielä pinkeämpi ja jotenkin erivärinen kohta, ja se oli kohta johon vaavi oli kiinnittynyt. Tajusin siis että kiinnittyminen on nyt tapahtunut. Ei se vielä mitään, mutta sitten mun piti tulla kertomaan tänne teille asiasta! =) Että joo, taidan olla mäkin jo koukussa tänne...

Mukavaa uutta viikkoa kaikille, ja Matsalulle tuhannesti onnea hoitoon! Ja toivottavasti joku plussa ilahduttaisi meitä tulevalla viikolla!
 
Voi Minni, pidetään sulle peukkuja!

Mitä mieltä tän pinon "konkarit" on: poistetaanko kadonneet lampaat listalta??? Ja jos joku kadonnut lammas on edelleen koukussa tähän listaan, niin älähtäköön nyt, jos halua pitää itsensä listassa....
 
Tervetuloa kotiin Tirulii ja Minni! Negatestit eivät ole mikään este, vain pikkuinen hidaste.

Tirulii, oliko sulla nyt pakkassiirto? Mitenkä jatkot?

Starille toivon ratkaisua suuntaan tai toiseen; tiedän, kuinka kamalaa sulla nyt on!

Minni, ivf:ssä siittiöt ja munasolut pannaan maljalle ja saavat itse etsiytyä yhteen. Icsissä otetaan yksi siittiö, joka pannaan "pipetillä" suoraan munasolun sisään. Icsi auttaa, jos siittiöitä on liian vähän tai niissä on jotain muuta vikaa, tai jos munasolu on liian kovakuorinen. Mutta meillehän kävi siis viime kerralla niin, että kun muniksista pitää icsiä varten ottaa päällimmäinen solukerros pois, munikset hajosivat jo tässä "strippauksessa". Siksi nyt tavallinen ivf, jos vain miehen simpat suinkin riittävät.

Alkionadoptiota ei minun tietääkseni edes tehdä Suomessa, lahjasoluhoitoja kylläkin. Lähin alkionadoptiota hoitava paikka taitaa olla Virossa, Tartossa. Latviassa, Riiassa tehdään myös.

Koko päivän olen lukenut loitsuja mahani yläpuolella, että pienimmät munikset älyäisivät ottaa loppuspurtin. Äsken sitten pistin Pregnylin, jonka pitäisi lopullisesti kypsyttää munasolut. Pistäessä oli kaikenlaista sähläystä neulojen kanssa, tuikkasin sormeenkin pari kertaa! Kai sinne nahan allekin jotain meni.

Huomenna on sitten ihan lääkkeetön päivä - ja tiistaina klo 9.20 totuuden hetket. Jos sieltä löytyy kypsiä munasoluja, päästään jännittämään, että hedelmöittyvätkö ja jakautuvatko. Jos sitä hyvää munista ei tähän otokseen satu, viimeistään jakautumiseen juttu tyssää.

 
pyrstötähti
ja lämmin tervetulotoivotus äitijo! Haamujen haamut ovat myös kysyttyjä meidän pinossa joten velmu,kanna se tänne vaan vahvistumaan. Matsalulle onnentoivotus ja huikeat peukuttelut tulevaan kahteen päivään,paljon on pelissä taas mutta on se pokaalikin melkoinen. Selvitä ihmeessä adoptioalkiosta lisää,ois ihana asia jos se olisi ratkaisu teille ja monestihan nainen raskautuu luomusti odotellessaan adoptiolasta joten jos pikkiriikkinen alkukin toimisi näin. Minä ainakin rakastaisin ja hoivaisin vaikka kaatopaikalta löydettyä vauvaa kuin biologistakin lasta, ja kun sen itse hautoo valmiiksi niin oma se on. Toisaalta sinulla ei olisi sitä tunnetta että kantaisit miehesi ja toisen naisen lasta joten peli olisi silleenki reilu. Lutuliini vuosi sitten sai 49 vuotiaana lahjamunasolulla vauvan ekalla yrityksellä. Oma munistuotantohan hällä oli jo ihan finaalissa mutta hoidoilla pysynyt limikset vetreinä.

Olen samaa mieltä että kadonnet jotka ei kuukausiin ilmottaudu poistetaan listoilta ja kun innostuvat uudelleen niin teretulemas takasi. Joten Inian punakynä heilumaan.

On: mieli vähä maassa kun vanhaa kaartia lähtee ja itse en vaan älyä antaa periksi. Ja sitten tajusin että siksikin fiilis laskee kun pms sai vallan ja selvästi vanha täti löytää toisen alkuviikosta. Pupuilun yhteydessä tänään kp28 pieni punerrus jäi paperiin. Joten ei auta muuta kun suorittaa taas nämäki rättisulkeiset pois alta,ja kohtikään on se sisäzoomauskin sitten edessä. Jos siellä näyttää olevan tukosta niin päädyn pikkumyyn ratkaisuun ja saan pikkuhiljaa elää ilman jokakuukautista piinaa päiväkausia. Mutta niin kauan kun tätiä ei reilusti näy ollssn reilusti vaan rktt.
 
Täällä soitettu lääkäriin ja uusi ultra-aika viikon päästä maanantaina.Samalla on työpaikan puolesta ikäterveystarkastus :ashamed: :ashamed: .Ovat jo itse soitelleet perään,ettenkö halua käyttää tosi kattavaa palvelua hyväkseni.Kyllähän mää haluan,mutta..mutta kun..mutta en halua tuntee itteeni sen ikäseks,että ikäteveystarkastus..

No piristin itteeni negan kohdatessa ja hain uudet lasit ittelleni ja sielläkin lääkäri näön tarkastuksessa alko puhuu ikänäöstä!!!Mä sanoin,ettei mull ole mitään ikänäkö ongelmia,mutta tuumas vaan et siihen kannattaa varautua sillä tässä iässä se kuulemma alkaa!
Mikä hiton tässä iässä??Mikä mun iässä on vikana??Miksi yhtäkkiä kaikki toitottaa siitä?En omasta mielestä ole sen kummempi kuin vuosi sitten ja nyt kaikki jauhaa iästäni :/

No juu,se siitä!
Pakastealkion siirto siis tulossa (toivottavasti) lääkkeelliseen kiertoon.

Plussia puhaltelen teille kaikille :whistle: +++++++,teitähän oli muutamia täällä joko haamuilemassa tai muuten kp:t paukkumassa ;)

Matsalulle kovasti tsemppiä!!!
Nyt töihin ja illalla heti koneelle..tietysti ;)
 
Matsalu Selitä vielä tälle tyhmälle mitä eroa on alkion adoptiolla ja lahja-alkiolla? Joka tapauksessa itse olen sitä mieltä, että tässä sodassa on kaikki sallittua: onko sillä lapsen biologisella alkuperällä loppujen lopuksi kauheasti väliä. Alkioadoptio on varmasti teille hyvä ratkaisu, jos siihen päädytte. Mutta sitä ennen toivotaan, että huomenna löytyy vähintään neljä hienoa palleroa munasarjasta. :heart:

Voisin itse harkita vakavasti Matsalun tapaan alkioadoptiota. Saataisko jotain paljousalennusta, jos mentäisiin naisissa sitä hakemaan? ;) Kohta on kulunut jo 2 vuotta siitä, kun tämä vauvaprojekti laitettiin alulle ja sinä aikana ei ole tullut ensimmäistäkään plussaa, ei haamua, ei edes haamun haamua... Luomut, clomit, inssit ja ivf:t kokeiltu ja ei niin mitään. NIIIN turhauttavaa touhua. Parempi olla ajattelematta etten kiihdy liikaa.

Tällä hetkellä täällä vähän samanlaisia olotiloja kuin Minnillä. Tätiä ei näy, rinnat vähän kipeät. Pitääkö tässä ihmisen lähteä ostamaan raskaustestiä?! No joo, olen kyllä niin kyynis-skeptinen, että epäilen enemmän sitä, että tämä aina ja iäti jatkuva influenssa (sain kaupan päälle poskiontelontulehduksenkin) sekä miljoonat nautitut flunssalääkkeet vaikuttavat nyt jotenkin epäsuotuisasti kiertoon.
 
Huomenta!

Tirulii , halaus tädin tulosta! Sä olet vielä tuosta nuoremmasta päästä, ei sun iässä ole mitään vikaa! Kestää vaan ehkä tää projekti kauemmin...

Samoin haave, harmi kun et plussannut, mutta eteenpäin siis!

Päikille myös tsemppiä! Jospa nyt kaikkien yritysten jälkeen tärppäis? Tai jos ei nyt, niin ehkä ensi kerralla....

Matsalu, huomisaamuna täällä on sormet ja varpaat pystyssä! Tulehan sitten kertomaan meille iloiset uutiset, tai suremaan kanssamme!
 



Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa

haave3 (39)................kp2/28.............?................3.
tirulii (40) "tuubat pois"......kp3/?............1. /1.yhteinen
Solakka Silakka (39)...kp3/25-27........yk5............1.
OnniMaija (41).............kp5/30..........yk1..........5.
lumeton (39)...............kp6/?................?................2.
Taikakuu (40).............kp9/27-32..........?..............2./1.yhteinen
babo67 (41) piuhat katki..kp10/29-31..PAS 1/09..5./1.yhteinen
nillanilla (42)...........kp11/28-33...........yk4.............1.
Plättä (44)...................kp11/28-30.........?................7.
Matsalu (44)................kp12/24-25.........IVF?..........1.
touhu tenava (46).......kp15/27-30.......y3v............6.
oivikki (40).................kp15/23-28............yk3...........1.
anjamarita (40)..........kp16/32-36...........yk2............2.
Saara10 (41)...............kp16/28.............yk?............1.
sinisyys (42)................kp18/25-28.......yk?............3.
Inia (42)...............kp20/26-29......yk4......1.
pääpilvissä (46)..........kp23/25-43.......?..........1.yhteinen
äitijo2x(45)................kp24/28...........yk?...........3.
velmuliina74 (34).......kp25/24-30..........yk4.........6. /1.yhteinen
Nuusku (43)................kp27/28............?................4.
Päikki (40)..................kp28/27.............y1,5v.........2.
ikiemo (44).................kp28/20-50...........y?............4.
liiza (42).....................kp29/28............yk7.............4.
pyrstötähti (48)..........kp29/28.............yk10...........4/1.yhteinen
Minni007 (44) ............kp32/28.............yk7...........2./1.yhteinen
AinoEmilia (44)...........kp35/31-34.......?................4./1.yhteinen
star-67 (42)................kp 35/26-27.........yk1..........3.



Tilastojen mukaan yli 40 v. vuoden sisään n. 33% raskautuu --> 33%/27 = 8,91 Pino alkanut 21.2.2008 --> 20.1.2009 mennessä "tavoite" = 8 (mukana laskuissa ei ole kadonneet lampaat, taustailijat, reilusti "alaikäiset" ja poistuneet)



Piinalijat ja muut jännääjät
pyrstötähti (48)..........dpo15
Inia (42)..........dpo8
oivikki (40)..........pp5
sinisyys (42)..........dpo3
[/i]


(Roskis)haamuilijat
star-67 (42)..........kp29
haave3 (39)..........kp25
velmuliina74 (34).......kp22

Mukana myös:
Taustajännäilijät kenzie64, lapsellinen67, Karpalo67, äippä67, Pilvenpyörä, vilmaville,ikiemo, Pömppöli ja baby5



[/color] Pinon jättäneet:
mimmimamma, einiinvaan, Rva Pikkumyy, gitte, Pennanen, annastiina, Riikkaliisa, kane, keijukka, dinosaurus61



Plussanneet

eli yrjöklubilaiset:


torpeedo (42)..17.4.2008/kp24...yk1..poika 30.12.2008

Mari66 (41)......9.6.2008....kp37.....y1,5v..LA 8.2.2009

päivänkakkara67 (41)..11.7.2008..kp40......................

mimuli (42).....30.7.2008...kp29..........yk4..LA 8.4.2009

äittä-67 (40).......15.9.2008....kp29.....yk1......................


[/b]



40+ SO WHAT (VOL. 2)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1091269
YLI 40-v. KUUMEILIJA-KERHO VOL 1. http://kaksplus.fi/keskustelu/t976636



 
Tirulii, toi sun optikkokäynti ei ole mitään! Mulle tuli oikein poliisilta kirje, että täytyy käydä näkötarkastuksessa, kun tulee 45 v. täyteen. Että kyllä ihan eri lukemilla liikutaan, ja tällä voit vapaasti lohduttautua, jos se yhtään lohduttaa.

Minni ja Päikki, teillä on oireita! Plussia, plussia, plussia!!!!!!!! vaatii tämä ja hakkaa kämmenellä pöytään. Onkohan Velmuliina jo testannut tänään?

Päikki, alkionadoptio ja lahja-alkio tarkoittavat ihan samaa. Siinä siis sekä munasolut että siittiöt ovat lahjoittajien antamia ja vastaanottajan kohtuun siirretään niistä aikaansaatu valmis alkio. Käytännössä sama kuin adoptiolapsi, paitsi että itse synnytetään. Lahjasoluhoidoissa taas joko munasolut TAI siittiöt ovat lahjoittajalta ja jommat kummat vastaavasti parin omia.

Alustavissa keskusteluissa mies ei ole lämmennyt oikein kummallekaan vaihtoehdolle. Enkä missään nimessä halua tässä asiassa painostaa yhtään. Katsotaan nyt ensin, miten nämä omat hoidot etenevät.
 
Tiruliille pahoittelut tädin tulosta ja onnea uuteen yritykseen. Päikille ja Minnille puuuh-puhureita + Velmuliinalle viivan vahvistumista.

Matsalulle oikein paljon tsemppiä huomiseen punktioon. On varmaan hyvä katsoa nämä hoidot loppuun, mutta ehkä se ihan pikkuisen helpottaa painetta, jos on ajatus siitä, miten voisi jatkaa. Alkioadoptio on varmastikin yksi mahdollisuus, jos olette kumpikin siihen valmiita.

Omalla kohdalla odottelua. Olen yrittänyt olla ajattelematta, mutta minkäs teet. Kaikenlaista puuhastelua on pitänyt kehittää, viikonloppuna liottelin ja istuttelin jo siemeniä ensi kesää varten. Jospa sitten kesällä olisi oikein kunnon kukkameri pihalla. Aika jännä, miten tuo pesänrakennusvietti on vahvistunut tässä, kun miehen kanssa oleilee. Ja sitä kai tämä vauvahaaveilukin osittain on.
 
Saara, koeta kestää! Koska sulla on testipäivä?

Meille on kyllä ihan hyvä jatkosuunnitelma sekin, että jäämme elämään kahdestaan. Johan siihen kertaalleen, ennen keväistä yllätysraskautta, ehdittiin sopeutua. Entiseen palaaminen vaatii vain hiukan rauhoittumista, kun on nyt itsensä tsempannut tähän lapsentekofiilinkiin.

Meillä on muuten torstaina hääpäivä- ja silloinhan se sitten ratkeaa viimeistään, onko jotain siirrettävää vai ei. Saadaan joko kiva tai erittäin surkea hääpäivälahja!
 
Tirulii :hug:

Matsalu, peukut huomiseen punktioon!

Tänään oli sitten eka ultra kolmen piikkipäivä jälkeen, molemmilla puolilla niitä folleja muutama kasvaa, osa oli vielä tosi pieniä. Ei sitten voi vielä sanoa ehtivätkö mukaan sillä vasta niin vähän aikaa piikitelty. Yksi tuttava, jolla tahatonta lapsettomuutta takana viisi vuotta ja neljä hoitorumbaa takana, sai torstaina vauvan. Olen ihan täpinöissäni :)
 
Matsalu, yksikin munasolu joka toimii riittää, tietty voi olla ettei ne lähde niin pienellä tekeen punktiota, mutta mullakin on tehty 2 hoitokiertoa aikoinaan ja kummastakaan kierrosta ei riittänyt pakkaseen mitään, mutta kummastakin tulin raskaaksi sillä yhdellä alkiolla. Tosin ekakerralla tuli sit keskenmeno.

ON: melko tylsää kerrottavaa, kp 35 eikä mitään merkkejä menkoista tai oireistakaan enää. Aivan kuin kerto olisi alkanut alusta ilman menkkavuotoa. Täytyy vasrmaan alkaa kohta odottelemaan taas ovista :LOL: :LOL:
 

Yhteistyössä