40+ so what! (vol. 4)

Leena65 nyt mie muistankin, että noita tietoja jonkin verran jo tulkkasinkin..tuo ensim. teksti.."tvs: ut. ap on 50mm.. oli se, mitä en ymmärtänyt :(.valitettavasti..mutta nuo muut tarkoittavat: Limis 12mm oikeanpuoleinen munasarja 29x22,5 ja siinä 1 folikkeli/15mm-ei muita ja vasen munasarja 21,5x15,4mm siinä 1 folikkeli/6mm..tuo fd-0 on myös sellainen, mitä en ymmärrä..

Kun itse käväisin ultrassa, ei lääkäri maininnut miulle muuta munasarjojen toiminnasta kuin että nätiltä&toimivilta näyttävät, limis 7mm ja että 1 johto folikkeli/12mm siellä vasemmalla ja muutaman vrk:n(3-4) päästä irtoamassa..siula folli ollut jo kp9 suurempi kuin miulla kp11..otappa noista nyt sitten selvää kun ei olla lääkäreitä ja varsinkaan gynejä..olisikin joku tuttu(ammattilainen), jolta aina voisi kysyä mieltä askarruttavat "alakerran" asiat..:D

mur-mur
 
Kiva kun rktt lista alkaa taas kasvaa.

Leena tsemppiä tutkimuksiin ja toivotaan hyviä uutisia.

Tirlittan nyt paljon + onnea!

Liiza
peukut pystyssä täällä, jota pääset sen + testaamaan!!!

Murmukka jee, minä en malta odottaa, että pääset testaamaan,viivanpikkoja, haamuja ja niiden vahvistumista kunnon + toivon kovasti sinulle!!! Kun seuraavan kerran pääsen testailemaan tilaan myös tuommoisen kunnon satsin niitä herkkiä testitikkuja niin voi testata niin paljon, kun ennättää.
 
taitaa kertoa kohdun koosta. Jos oikein muistan. 5 cm läpimitaltaan.
fd-0 on varmaan fossa douglas ei nestettä.

Jos muistan väärin korjatkaa.

Itselläni elämä taas voimistuu. Tosi heikkoon kuntoon veti tuo flunssa ja sen päälle tullut jälkitauti. Ja aika paha sellainen. En tiedä käytänkö kiellettyjä troppeja, mutta jotta eläisin ensi vuonna tähän aikaan, tämä hoito oli pakko tässä vaiheessa.Oli hyväksyttävä tauti ja ottaa lääkkeineen koko hoito, käsittäen 2-3 viikon lääkehoito. Ei pyhä henki ja lepo yksinään auttanut. Kokeilin sitäkin 5 päivää.

Ovis taitaa tänään pyhältää ohi, kun ovis koskuja ollut sekä vasemmalla että oikealla puolella. Aika harvinnaista että vuoron perään koskee. Kaksi kertaa oikealta ja kerran vasemmalta. Tais olla kp 12 joten ehkä jos miehen tänä iltana tuon eilisen lisäksi saisi leikkimään ampparia, niin voisi olla mahis tuohon rktt listalle.

Tuosta FSH:sta, niin tosiaan riippusiitä, missä vaiheessa tuo mitattu ja alhainen luku ei ole meillä ainakaan lapsia tuottanut ( 3,5) . Että kai se korvien välissä on tuo onnistuminen.

Kävin tänään kampaajalla ja 15 vuotta tipahti sen sileän tien pois. Ihan oikeasti. Rupesin itkemään, pillitin onnesta katsoessani peilikuvaani. Peilikuvani oli naisellinen ja kerrankin kaunis pitkästä aikaa, väsyneen ja riutuneen minän tilalla oli aivan uusi nainen. Suosittelen tällaista ulkoista remonttia kaikille, jolla ikänsä puolesta uskon puutetta raskautumiseen. Tässä tullaan...vaikka viimeisiä viedään :) Heittäydyn tässä kierrossa...en toivo enkä usko vaan tiedän että vielä täältä noustaan.

mimmimamma
 

Wiara,Tervetuloa minunkin puolesta! Kuinka moni muu mult kateis...Sulla mainio kirjoitustyyli...tää palsta saa mun sukat pyörimään jalassa ...mitä ihmettä se touhuaa siellä sen toisen viikon?...:D .
Luin jostain et 10 pv väh. pitäis olla loppukierto...tiedä sitte.
Leena, niin minäkin tulkkasin tuon ut. 50mm, ut. on uterus eli kohtu.
Kauhiasti ootte taas olleet kaikenlaisis testeis :| , minä en taida enää jaksaa. Jos jotain viitearvojen ulkop. ni olkoon, jos ei tu vauvaa ni tulee ainaki ne kivat vaihtarit :whistle: .
Kiva että taas piinailijoita lisää :) .
Kaikille naisille mukavaa torstaita :wave:
 
Täällähän on nostetta :)

Mimmimamma Wau, uusi look kyllä piristää! Mulla on tää lammaskoiralook ollu jo 40v... vaikeeta muuttaa :p Joskus täräytän ja ostan itelleni uuden puseron, viime talvena tein sen! Heh. oon oikeesti aikamoinen kierrättäjä ja viihdyn tutuissa kuvioissa. Kuteineni ja tukkani kanssa. Lapset joskus kielsi multa laihduttamisenkin koska "sit oon ihan erilainen äiti..." Siihen siis vedoten :snotty: B) Mutta siis oikeesti olen kyllä kampaajaakin miettinyt, ois aika mageeta! Vähän vaikka jotain raitoja!

Mulla itellä on kyllä aikas jännää... ei tuhruntuhrua! Se väri serlassa tuskin oli yhtään mitään, sitä ei edes huomannut jos ei katsonut tosi kauaa ja silloinkin varmaan silmissä alkoi se väri muodostua jo tuijottamisesta :LOL: Mietin jo että jospa kävis apoteekissa testikaupoilla, mitäs mieltä oisitte tytöt? :/ Kun tuli vielä mieleen että täti tuli oikeesti viimeksi jo edellisen vuorokauden puolella, noin iltayhdeksältä eli silloin kiertopäivät olisi nyt jo 27/24!!!!!!!!!! Onhan mulla ollut 28 päivän kiertojakin mutta tuskin yli vuoteen...
 
Niin, liiza, testaa jo!!!!!!!!!!!!! Täällä pakahdutaan jännityksestä!!!!!!!!

Täällä ollut puhetta ovisksen ja vuodon välisen ajan lyhentymisestä. Näin ON! Minulla ollut ikiajat aina dpo14 kun täti rynnännyt paikalle. Nyt se pirulainen saapuu jo aina pari päivää liian aikasin :x ...sen takiako ei se kiinnittyminen nyt sitten onnistunut viime kierrossa :( kökkö täti!
 
Pitipä minunkin kommentoida, kun käyn vielä täällä lueskelemassa, kun en malta ihan poiskaan olla.

Liiza kovasti plussaa sulle nyt toivon. :heart:

Hemppaliina :hug: älä anna vielä periksi, eihän sitä koskaan tiedä. Toivotaan, että sieltä just se "oikea" munis kuitenkin vielä löytyis. :heart:

Leenalle voimia hankalaan tilanteeseen. :hug:

Kaikille muillekin plussatuulia :whistle: ja onnistumisia, missä tilanteessa sitten itsekukin on. :flower:
 
Uudi Kiva kun käyt kurkkaamassa ja moikkaamassa! Kiitos toivotuksista =)

Ja kaikki muutkin ihanat, pidättelen täällä pisua, lähden kohta apteekkiin. Oli hirveä siivousvimma päällä, nyt se helpotti. Sain pestyä lattioita. Ei mitään muita oireita mihinkään suuntaan. Käyn välillä kattomassa näkyykö tätiä mutta EI!!! Jos nyt tulee nega lopetan luget, jos taas.... huiiiii jännää!!!!!!!
 
Heippaus....Täällä jännittelen , Liizan testausta, toivottavasti tulee plussaa!!*peukut pystyssä* :wave:

Ihanaa kun aurinkoinen paistaa..lenkillä tullut käytyä ja kuntosalijuttujakin tein..mukava olo...ja aamulla puuhasteltu, että sitten osaamme kun ovis paikalla, testeissä jo väriä näkyy;=))

PlussailuOnnea kaikille! :flower:

Mahdotontako B)
 
laitoin kuitenkin lugepallon vielä sulamaan. Mutta kyllä kai se olisi jo jonkin haamun piirtänyt siihen testi-ikkunaan jos pikkuinen olisi tarrannut. Toisaalta päiväpissa ja täti ei paljoakaan ole myöhässä. Raskaana Kunnes Toisin Todistetaan siis!!!!!
 
Ihanainen aurinkoinen paistaapi täällä!!!
..vaikka aamusella seiskan pintaan tuuli&vettä vihmoi..


Mimimamma hyvä, että tauti jo talttunut ja jaksat ajatella kuumeilua-sitä vaavi sellaista!!:heart:..nyt vain miehekkeen kellistys punkan pohjalle..tai vaikka sängyn alle, sinne vaan missä tuntuu nannalta!!!:D
Kyllä uusi hiusluukki piristää ja hei naiset, "lyhyet hiukset nuorentaa"!!(siksi miullakin AINA lyhykäiset;))
Mimmimammushka, missä vaiheessa kiertoa sulla tuo fsh-arvo katsottu?..miulla 4vrk. oviksen jälkeen..

Leena65 gerppis&Mimmimammushka osasivatkin kertoilla nuo siulle/miulle arvoituksena olleet tiedot=)..kyllä täältä saa vastauksen melkeinpä kaaaaaaaikkeeeeeen!!;)

liiza älähän vielä hätaile:hug:..punahelmaista ei vielä näy..odotteleppa muutama päivä ja testaa uudemman kerran-jos täti ei saavu omin luvin..paljon onnen pipanoita ja ++++++ pölyä täältä laittelen!!:heart:

Heips Uudi!! Kiva kun käyt meitä moikkaamassa:wave:


ON..miulla tuo paino ryökäle pääsi nousemaan:/ ..juhlinnan jälkimaininkeja juu..vasitenkin näin vuodon alkaessa, maistuisi kaikki rasvainen NIIN hyvältä..nyt kyllä pakko palailla ruotuun-MARS, MARS!!:D


Tykkäilläänpäs sitten kovasti nyt niistä ukko kultasista tällä kierrolla,
niin plussataankin kerralla USIAMPI!!!:heart: ..Hei, ja unohtamatta koti inseminaatiolla ja luovutus simpoilla yrittäviä ystäviämme-plussa sätehiä teille täältä laittelenkin PAAAAAALJOOOOON!!!


mur-mur
 
Suklaajäätelö helpottaa aina ja muukin jäätelö käy. :p

Mur-murilla taas niin mukava viesti, niitä aina mukava lueskella, kuten teidän kaikkien muidenkin, mutta minulla aikaa niin vähän olla koneella, siinä ongelmaa..

Mur-mur sinä olet mahtavasti painoa pudotellut Onnittelut siitä! :flower:

Oivikin tilannetta myös katselin: Oletko pian jälleen RKKT listalla?

Tirlittan:Onnittelut koti-inseminaatiosta ja ovisplussasta! :heart:

Muillekkin RKKT:läisille paljon paljon Onnea, jotta plussia napisee jälleen! :heart:

Mur-mur: Viitsisitkö tuolla yli35vuotiaissa kuumeilijoissa ilmoittaa siitä halvemmasta ovistestimahdollisuudesta siis digitaalisesta. :heart:

Nyt lukemaan muita sivuja vielä hetkeksi. :LOL:
 
Mahdotonako juu, voinhan mie laitella heillekin hyvät neuvot, kuin edullisemmin sen digin saa..mutta ensteks mie imuroitsemaan menen-ei kyllä iskisi yhtään :eek: ..pakko vaan on..

Vielä pikkasen..kerronpa teille pikku salaisuuden(hiljaa supittaa..)..arvatkaas mikä miula on tuolla makkarissa?..juu, ette kyllä arvaa.. ;) ..siis, sielllä on miun uusi hankinta "tulevalle"(taas optimistina välillä )-meitin "tulevan" vaavin menopelit!!..mie oon tämmönen, ei maha mittään-kauppanainen, mikä kauppanainen!!:D

Ostelin kauniin väriset&sporttiset rattahat NIIIN edulliseen hintaan ja sitten niihin löysin tsägällä väreihin sopivan kantokopan-Voila`..niitä mie ihailen aina ohi mennessäni ja haaveilen, miten pikkaraista niissä työntelein..miun sisko sano, että olen "sairas" kun hamstraan tavaraa, vaikka ei ole edes siemen itänyt..itse en koe sitä näin!!..Nuohan ovat vain tavaraa, jota voi taas tarpehen tullen kierrättää =)..aikoinaan paljon olin tekemisissä vauvan tavaroiden&vaattehien kanssa-myin niitä ja tykkäsin niin maan perskuleesti!!

Paljon mie poikasenkin vaattetta ja kodin tavaraa kierrätän..siksipä mie paljon konehella istuksin kun kauppja teen-tämä se miun henkireikäni!! =)

..no, tulipahan taas..mutta nyt sinne imuroimaan.. ;)

mur-mur
 
Todella hauska tuo RKTT :LOL: Ja todella julma on myös tuomari, joka siitä päättää. Tuo kapinen tikku, jonka vois murskata sormenpäillä.

Ja ON. Mietin vaan, että mikä nyt on ON kaikilla samaan aikaan. Joku salaisuus kenties. Noi tieteelliset termit onkin sitten tutumpia.

Ja ON siis, täällä neiti nirppanokka munasolu on saanut miettiä yksin tekemisiään ja tekemättä jättämisiään. Kun ei viime kierrossa neidille kelvannut yksikään niistä sadoista miljoonista kosijoista joita tarjottiin, niin miettikööt nyt sitten rauhassa. Eiks se ole vähän niin, että jos kissalle ei kelpaa joku ruoka tänään, niin päivän sitä mietittyään syö mitä ikinä lautaselle laitetaankaan ;)
 
Tirlittan1968
Mä olen alkanut niin pelkäämään kaikkia testejä koska en ollut aikoihin saanut mihinkään mittaukseen yhtään +viivaa. Se pudotus negoista on aina niin armottoman kova ja sitten pitää taas kerran alkaa jostain keräämään voimia ja uskoa uuteen koetukseen. Eilen sitten meinasin hypätä kattoon kun ovistesti pärähti oviksen merkiksi =) ja illalla oli eka koti-inssi- ei ollutkaan niin helppoa sen truutan kanssa mutta pitää vaan toivoa että sinne jotain meni.
Minä peukutan teille testaajille kovasti ja tädin manaan meiltä muilta huitsiin.

 
Liiza pahoittelut negasta :hug: Mutta kiitos kun jaoit jännittävät hetket meidän kanssa. Ehkä ne luget sitten viivyttää tätiä? Noh.. seuraavalla kerralla sitten.. niin me muutkin palstalaiset.. plussataan marraskuussa oikein porukalla!

mur-mur Ostit jo rattaat?? :eek: Sinun positiivisuutesi on kyllä ihan huippua :heart: Ja varmaan pian plussaat! :heart: Ehkä minunkin pitää ottaa oppia asenteestasi!

Muuten pääsin sittenkin sinne hakemaani työpaikkaan. Luulin vain, että ilmoittavat jo viime viikolla, mutta vasta tänään soittivat. Menen huomenna katsomaan koska on aloitusvuoro. Ihanaa vuoden tauon jälkeen.. vakituinen kokoaikainen työ! =) (irtisanoin itseni vakkarityöstä vuosi sitten, kun muutin tänne miehen luo toiselle paikkakunnalle asumaan ja olen täällä tehnyt vain osa-aikaista sesonkityötä ) Ehkä se vaavi nyt tosiaan ilmoittaa pian itsestään, kun on muuta ajateltavaa ja uusi, mukava työ. =)
 

Yhteistyössä