40+ so what! (vol. 4)

No, joskus mies ajattelee tekevänsä tarpeeksi teoillaan, luulee sen riittävän, pitää itsestään selvänä, että kerran sanottu kaunis asia riittää vuosikymmeniksi eteenpäin...
Ja monet miehet loukkaantuvat, kun pelkät teot ei vaimolle riitä, saavat sitten paineita siitä, että suomalaista miestä vaaditaan puhumaan ja sanomaan ne 3 maagista sanaa. Suomen kieli on niin vaativaa :) Minustakin olisi helpompi ja suuhun sopivampi sanoa I love you kuin Minä rakastan sinua, joka vaatii enemmän lausumista ja tuntuu äkkiä teennäiselle! Tuntuu kuin tuohon suomen kielen versioon liittyisi enemmän vaateita kuin englantilaiseen.

Me ollaankin miehen kanssa siirrytty enemmän niihin tekoihin, ihna yksissä tuumin: halataan, ukko puristaa tissistä ohimennen, hierotaan hartioita, nukahdetaan sylikkäin vaikkei ois pupuiltukaan.
No, oho, ihanhan tässä herkistellessä rupeaa rakastumaan uudelleen mieheensä :D
Pitäiskin useammin muistaa nämä arjen pienet hetket, jotka ovatkin itse asiassa aikas tärkeitä.
 



Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa

liiza (43).....................kp1/25............yk18........4.
mur-mur (44)..............kp5/28............yk7..........3.
Pinkki69 (40)..............kp5/26-28.........y.n.2v......1.
Solakka Silakka (40)..kp5/25-27........yk14........1.
Leena65 (44)..............kp5/25-27........yk5........3./1.yht.
Ämy (40).....................kp7/26-28...........yk2.........4.
Terry64 (45)..............kp9/25-28..........y.2,5v.........2.
Hastu39 (39)...............kp9/25-29........y.13v.........3.
Mahdotontako.............kp10/28-29..........yk1..........1.yht.
Jadette (40)...............kp10/28-30.........yk9...........3.
Hemppaliina (46).......kp10/28-30.........y.01/09....2./1.yht.
oivikki (41)..................kp11/23-27.........yk7...........1.
Päikki (40)..................kp14/?...............y.2v.........2.
mimmimamma (47)....kp14/28..............?.............4./1. yht.
Murmukka (43)...........kp15/28.............y.4v...........2.
Taikakuu (41).............kp17/27-32.........?.............2./1.yht.
Tirlittan1968 (40)......kp18/28..............yk3...........1.
Inia (42).................kp18/26-30.......yk13....1.
ikiemo (45).................kp19/20-50........y?..........4.
Wiara (39)...................kp21/25............yk4..........1.
nillanilla (42)..............kp21/28-33........yk6.........1.
Sariella09 (43)............kp21/40............yk?..........5./1.yht.
gerpera (48)...............kp23/28-30..........yk4.........3./1. yht.
pääpilvissä (46).........kp59/25-43........?............1.yht.
star-67 (42)................kp61/26-33(-39)...yk9.........3.


Tilastojen mukaan yli 40 v. vuoden sisään n. 33% raskautuu --> 33%/27 = 8,91 Pino alkanut 21.2.2008 --> 20.1.2009 mennessä "tavoite" = 8 (mukana laskuissa ei ole kadonneet lampaat, taustailijat, reilusti "alaikäiset" ja poistuneet)



RKTT
gerpera (48)..........dpo6
Murmukka (43)..........dpo2
Tirlittan1968 (40)..........dpo1
[/i]

ovistestiplussapäivä = dpo-1; seuraava (eli oletettu ovispäivä, myös ilman testiä itse oletettu ovispäivä ) = dpo0; sitten dpo1, jne.; hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.

Plussanneet

eli yrjöklubilaiset:




torpeedo (42)..17.4.2008/kp24...yk1..poika 30.12.2008
Mari66 (41)......9.6.2008/kp37.....y1,5v....poika 5.2.2009
päivänkakkara67 (41)..11.7.2008/kp40....................
mimuli (42).....30.7.2008/kp29..........yk4.......poika 31.3.2009
äittä-67 (40).......15.9.2008/kp29.....yk1....................
Karpalo67 (42)..........22.4.2009.................
velmuliina74 (34)......2.5.2009/kp24 (/24-30), yk7......6. /1.yht......LA 14.01.10
OnniMaija (41)......11.5.2009/kp31 (/28-30), yk3........5. ......LA 16.01.2010
tirulii (40)...........15.5.2009/kp27/pp10.......1./1.yht.......LA24.01.2010






Mukana myös:
Taukoilijat / Taustajännäilijät / Pinon jättäneet

siira, lumeton, Uudi, äitijo2x, anjamarita, Saara10, Minni007, Matsalu, haave3, babo67, sinisyys, kenzie64, lapsellinen67, Karpalo67, äippä67, Pilvenpyörä, vilmaville, Pömppöli, baby5, touhu tenava, AinoEmilia, Plättä, pyrstötähti, Nuusku, Kirsikka68, Höpisijä, Elina67, ruujakengu, Mussukka67, Hellu1, einiinvaan, Rva Pikkumyy, gitte, Pennanen, annastiina, Riikkaliisa, kane, keijukka, dinosaurus61



40+ SO WHAT (VOL. 3)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1225015
40+ SO WHAT (VOL. 2)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1091269
YLI 40-v. KUUMEILIJA-KERHO VOL 1.
http://kaksplus.fi/keskustelu/t976636



 
.."ukko puristaa tisusta ohimennen".. :D ..no, näinhän meilläkin..mutta kun sitä hellyyttä enämpi kaipaan..juuri tuo kainaloisessa nukkuminen-ilman, että sexiä tartteis harrastaa..huomasin tämän kyllä jo seurustelun alkumetreillä..liekkö hällä kokemuksen puutetta ja luulo, että jos nainen kainaloiseen haluaapi käpertyä soffalla, se heti sextailun merkki!..miun sisko on ollut 20v saman miehen kanssa ja heillä tämä toimii: mies hieroo hartioita, jalkoja..hmmmm..jalat kyllä erogeenistä aluetta ;)..mutta vakavasti, ei siis tartte sexiin heti hyväily johtaa!..alkuun mie hälle tästäkin mainitsin usein, enää en jaksa.

Itse asiassa olen huomannut, ettei mies enää "vihjaile" että voitaisiin vähän:whistle:..toivottaapi hyvät yöt ja suukon suikkaa nopsaan..piru, kun omaan vielä hyvän mielikuvituksen ja miettinyt olenkin tässä usein, olisiko hällä jo "parempi" kiikarissa?..hän jäänyt kerran kiinni tuttavani imuttelusta ja oli kuin tulisilla hiilillä, kun pelkäsi miun saavan tietää..no, sainhan mie kun siskoni sen näki ja uskalsi kertoa vasta pitkän ajan päästä..mie itse olen kyllä niin perus uskollista tyyppiä, että parisuhteessa en ala pelleilemään!!

Luottamus miulla on kärsinyt ja sen huomaan usiasti..en oikein luota täysillä ja se niin surullista..

..ja kyllähän ne teot puhuvat puolestaan monasti, onneksi niitä "tekoja" vielä on hieman..pitänee yrittää taas keskustella asioista..ei toinen voi totaalisesti heittäytyä mykäksi..tai sitten lähdetään eri suuntiin ja ollaan tekemisissä vain lapsen asioiden tiimoilta..
 
Taidan ruveta viikonlopun viettoon, mieskin kohta töistä palaileepi. Tänään oli hyvä ilma ulkona, pojan kanssa pelattiin palloa kuin kesällä ikään. Tulisipa myös viikonlopusta aurinkoinen.

NAMI NAMI - viikonloppua kaikille teille ihanaisille naisille!!! Antakaa pusu kullan poskelle, jospa ne kullat siitä merkistä älyäisivät antaa huomiota takasinkin päin.

Heissulivei :wave:
 
Juu, kun olisikin sellainen "sauva";)..mutta asiasta kolmanteen..

Oliko siulla erillainen tuo vuoto, kun tuli alkumetreillä kesken..miulla vaan jatkuu? :/ ..ja hieman kipuilua(vasemmalla) ja turvotusta alavattalla..ei vuoda siteesen asti, mutta paperilla pyyhkiessä vaaleaa punaista aina veski reisulla..miulla ei näin vuotele normaalisti. Sunnuntaina alkoi tuhruttelemaan ja tiistaina oikein kunnolla sitten vuoteli..kesti kunnon vuoto sen tiistain ja keskiviikona jo väheni..olo on kyllä vielä niin "menkkamainen" ja ärtynyt, siksipä varmaan tuota erimielisyyttäkin miehekkeeni kera..

Ovatko muut huomanneet kemiallisessa vuodon olevan runsaampi/pidempi/kivuliaampi?..
 
No, juu......... jos yleensä on kuin niagara niin nyt oli jättiniagara, kuusi päivää vuosi ihan hulluna ja tiputtelua jatkui sitten vielä monta päivää. Ja oikealla puolella vihloi, kai se repi irti sen vähäisen, mikä siellä kiinni oli.
 
Moi tytöt!

Ihanaa keskustelua täällä käyty! Mie oon leiponut tään päivän, pullaa ja sämpylää, oli lapset mielissään kun tulivat koulusta.
Täti etsii parkkipaikkaa just, avaan sille kutaleelle oven, tulkoot ***tana! Kp 1/26

Miehet... Mulla on maailman ihanin!!! Tuossa se on nytkin jalkopäässä nyt sohvalla. Sanoo joka päivä rakastavansa mua, mutta on sillä keskisormikin heilunut, meillä puhutaan joskus ISOILLA kirjaimilla. Meillä kun on tämä uusperhe, mahtuu kaikenlaista kulkijaa joukkoon, ja on omat menneisyydet ja entiset elämät, exät ja ex-anopitkin sotkee joukkoon... Mutta kyllä me selvitään vaikka ei helppoo ookkaan. Suosittelen muuten parisuhdeviikonloppuja, meille teki hyvää!!! Opittiin paljon sellaista jota oppii vain toisten kokemuksista ja toisten kanssa jakamalla.

Mur-mur Sulla on aika raskaita ajatuksia... Osallistun sen sauvan hankintaan sulle :heart: Usein muuten on niin että jos itse aloittaa niiden huomionosoitusten jakamisen niin toinen kyllä tulee perästä. Pusu pususta :)
 
liiza pahoittelut tädin hyökkäyksestä:hug:..raskaita ajatuksia..niinkin kai voi sanoa..

Mie tässä mietiskellyt olen, etten varmaan koskaan saa mieheeni sitä luottamusta takaisin, mikä niin vahvana joskus oli:ashamed:..näin se vaan on..tuntuu niin pahalta kun luottamus kärsii..

..tuosta hellittelystä&pusuttelusta..meillä mie aloitteentekijä ja JOSKUS voisi kyllä hänkin minua tykätä muutoinkin, kun että sextaillaan..huomasin, että olin TODELLA hellyydenkipeä yksin asuissani ja ihana oli, kun joku oli vieressä ja sai halia&suukotella..nyt se yksinäinen tunne taasen tullut-tyhjä olo..

Kovasti olen myös nyt miettinyt tätä "vaavihaavetta" se kun tuntuu olevan kovin "yksipuolista"..vaikia näin kirjoitella "yleisellä" keskustelupalstalla kaikesta, tässä vain ripaus elostamme, minä lähinnä omaa pahaa mieltäni puran..ja kun menee muutama päivänen, ei se ole enää niin pinnalla..mutta ongelmamme ei häviä yhdessä, eikä kahdessakaan päivässä.

liiza ihana kun teillä rakkautta riittää:heart:..enkä sano tätä katkerana, osaan kyllä olla iloinen toisten onnesta..vaikka pikku hippusen sitä onnea ittekkin haluaisin nyt :)..

..anteeksi suokaa kun oli nyt tällaista ja mietinkin kyllä hetken, kirjoitanko olleskaan..kirjoiteltua kuitenkin tuli ja miulla on varmaankin huomenissa parempi mieli-toivon niin =)..mitä lie tädin jälkimaininkeja.. ;)

Mukavaa perjantai iltaa!!:wave:.. mie lähenkin kaffelle ja syön kunnon palan sitä tekemääni torttua:D..

mur-mur
 
liiza, harmi se täti, kun niin uskollisesti tulee kylään! :hug:
Jaksamista sulle taas uuteen kiertoon! Mitkä tahot noita parileirejä järjestää, siis onko muuta kuin seurakunnat?

mur-mur, mustakin oli ihanaa pitkän yksinelon jälkeen löytää tuo mies. En kyllä tiedä sovitaanko hyvin yhteen, mutta ainakin viihdymme hyvin yhdessä. On vain nuo elämän haaveet niin erilaisia...

nillanilla, voi kun toivon että vielä jaksaisit yrittää! Uskon että se pikkuinen sinua jossain odottaa...

Kohta aloittelen uutta ketjua, mutta kirjoitelkaa vielä tänne, niin voin huomisen listan päivittää ketjun alkuun.
 
Koita MURMUR piristyä. Anna piiskaa sille sun miehelle. Peppu punaiseksi vaan!!!

Pahoittelut LIIZALLE! Uusi kierto ja järeämmät aseet!
Mä ilmoitin kans miehelle, että nyt kun yksi kierto on jäänyt välistä, niin seuraavana otetaan tuplasti takaisin. Eli 2 x päivässä x 3 päivää x 140 miljoonaa siittiötä = 840 miljoonaa siittiötä jolokottelemassa neiti munasolun luo. Huihai! Tosin eihän niistä montaa sataa jaksa perille asti, mutta silti! Ketä teitä vakoilee 840 miljoonaa kosijaa ikkunan takaa?
Mutta yksi asia kerrallaan. Odotellaan nyt ensin, että täti tuo pikkuneidin takaisin kotiin :)

Aurinkoista viikonloppua kaikille!

Mietin vielä, että tuo listan päivittäminen on varmaan melkoinen homma. Hienoa, että INIA jaksaa sellaista tehdä!
 
Niin, tuosta päivittämisestä vielä... Mulla on nyt aika kiireinen loppuvuosi, joten mieluusti jättäisin päivittämisen. Mä olen myös huomannut että kiireessä en huomaa kaikkea mitä pitäisi päivittää. Eli uutta päivittäjää / uusia päivittäjiä kaivataan! HUOM, ei tarvitse olla yksi henkilö, homman voi jakaa vaikka seitsemälle, niin että jokainen vuorollaan päivittä yhden viikonpäivän. Ei oo iso homma. Teknisesti helppoa (laitan vielä ohjeet), ainoa mitä vaaditaan on huolellisuus ja tarkkuus (mutta tähänkin oppii, mullakin aluksi hyppi rivit silmissä, ja unohtui asioita).
 
Inia tuossapa yksi..

http://katajary.fi/pariskunnille/kurssit?gclid=CNmuxqmjsJ0CFUZ_3godDGbCkA

tuollaisen myöskin löysin..

Peruutuspaikkoja jäljellä parisuhdeviikonlopussa!
Lapsellisten lapsettomien parisuhdeviikonloppu 24.-25.10.2009 Ikaalisissa Luomajärven Hevoskievarissa.
Lapsen tulo perheeseen pistää aina parisuhteen uuteen uskoon. Ottakaa vähän omaa aikaa ja tulkaa Simpukka-yhdistyksen järjestämään parisuhdeviikonloppuun! Tilaisuus on tarkoitettu kaikille lapsettomuuden jälkeen vanhemmiksi tulleille, myös adoptio- ja sijaisvanhemmille sekä sekundaarisen lapsettomuuden kohdanneille.

Kouluttajat auttavat rikastuttamaan parisuhdetta. Aikaa jää myös saunomiseen, herkutteluun ja yhdessä oloon. Sunnuntaina on ohjelmassa metsäretki oman valinnan mukaan joko hevoskärryillä tai ratsain. Lisätietoja tapahtumapaikasta www.hevoskievari.fi .

Majoitus on uniikeissa maalaisromanttisissa huoneissa täysihoidolla.
Viikonlopun (lauantai-sunnuntai) hinnat:
Simpukka-yhdistyksen jäsenet 70 ,00?/hlö
Ei-jäsenet 80,00?/hlö

Sitovat ilmoittautumiset järjestösihteerille mahdollisimman pian, kuitenkin viimeistään 12.10.2009:
satu.rautakallio-hokkanen(ät)simpukka-yhdistys.fi, p. 0400 844 823.
ilmoitus päivitetty 5/10
Uutta materiaali myynnissä


vielä yksi..

MLL Nokian yhdistys järjestää
Solmuja parisuhteessa -kurssin.
Se on tarkoitettu pariskunnille, jotka haluavat selvittää parisuhteensa pulmia.
Uusi kursssi alkaa kun saamme ryhmän kokoon.
Tiedustele puh. 050 313 2253 arkisin klo 8 - 15.


..ja vielä..

http://www.rakkausakatemia.fi/
 
Tervehdys teitille kaikille, uusille ja vanhoille :D
Liiza pahoittelut negasta :hug:
Lueskellut ole kirjoituksia joka päivä. Sinä mur-mur olet varmaan samanlainen "Muija" isolla ämmällä kuin minäkin :LOL: . Sinä olet huippu nainen, koeta kaataa mies sänkyyn ja hyppää päälle ottamaan simpat talteen.
Minäkin selitän enkä voi pitää mykkistä.
Rakastan miestäni yli kaiken, tuntuu että elämäni ensimmäisen kerran olen oikein LOVE :heart: :heart: :heart: . Kuulostaa ihan siirapilta. :p

Toivotan plussa puhureita kaikille mahdollisille jotka simppoja saavat. :D

ON. Minua väsyttää nää clomit vai syksykö sen tekee. SYksy tosin on parasta aikaa minun mielestäni. Mieli on ailahtelevainen, tippa :'( silmässä suurinpiirtein. Lauantaina otan viimeisen satsini, 100 mg päivässä.
Periksi en anna :kieh: ihan äkkiä.
 
Ihanaa Hemppaliina "Love is a beautiful thing"!!!!:heart:..tuntuu syrämmessä niin hyvältä..:) ..juu, selitän selitän-mykkis ei onnistu EI!! ;)

Äläkä annakkaan periksi:wave:..kyllä miekin koitan noita meijän solmuja kynnet ruvella aukoa, jospa mies siinä apuna..kattellaan.. =)
 
.."koeta kaataa mies sänkyyn ja hyppää päälle ottamaan simpat talteen"..

Joo, tämmöiset oli suunnitelmat :p ..kattellaan nyt..ja hei!!..mie olen paaaaljooon yli 100kg "great women"..en oikein hirviä "hypätä" päälle ;) ..tai voishan sitä harkita..hajareisin vaikka naamalle, ei olis mitään urputtamista enää!!... :LOL: ..siis ittiänkii alkoi naurattaamaan pelkkä ajatus
..
 
Inia mullakin alkaa nyt työt, mutta voisin päivittää vaikka puolikkaan viikon, alkuviikon tai loppuviikon, jos joku toinen ottaisi puolet. Tai sitten joka toisen viikon, parittoman tai parillisen.. Ihan mielelläni kannan korteni kekoon palstan puolesta, mutta hommaa voisi tosiaan jakaa.
 
Vielä auksi tämä pino, huomenna uusi sitten käyttöön. Kiitos Inia :flower:

Liiza voi ei :hug: , onnea uuteen kiertoon!

Murmukka tosiaan toivotaan sitä toista viivaa sitten myös viikon päästä!


Hemppaliina tsemppiä sinne, ei ole kiva olla väsynyt, onneksi sykys kuitenkin sinulle mieluinen.

ON ostin tänään kirkasvalolampun, nyt on minullakin "muninta valo" niinkuin Solkan silakan kanoilla :D
 
oivikki paljonko maksoit kirkasvalolampusta? Ovat aika tyyriitä.. Muuten meillä karkas tänään kanat. Ulkoaidan reunassa oli pieni rako ja ruoho tietysti vihreämpää siellä aidan toisella puolen, niin kolme kanaa oli hukassa, kun tultiin kauppareissulta.. onneksi löytyivät, eivät olleet kaukana, mutta olis voinu kettu tai haukka viedä tai paleltua tuonne mettään.. :whistle:
 

Yhteistyössä