40+ so what! (vol. 4)

Onneksi olkoon ovisplussasta Tirlittan! Yritä saada orgasmi. Tämä auttaa sperman pääsyä oikeaan paikkaan ja vauhdittaa sperman kulkua. Vältä kuitenkin penetraatiota. Pysy paikoillasi noin puolen tunnin ajan.
Näin ohjeistaa perhesuunnittelusivut :D Oli pakko käydä lukemassa, kun en ole koskaan aiheeseen tutustunut ja nyt on aikaa surffailla netissä.
 
SS enkös mie ole muistanut(ilennyt;) ) kertoilla, että miulla on KAIKKI perus jutut hankittuna->kulkupelit, turvakaukalo, sänky, sitteri, hoitopöytä/taso..ja vaattehia myös:whistle:..ihanan pikkasia unisex-bodeja ym.ym..en varmaan ole maininnut kun bimbona pitäisitte:p..mutta eipähän sen väliä mitä muut ajattelevat tai sanovat, aina olen oman pääni mukaan tehnyt!!:D

Onnea siulle uuden työn johdosta, kohta sinä plussaat!!:heart: (näinhän on kuulemma monella käynyt..)

Mie olen muuten kaikki käytettynä ostellut ja kovasti vielä tingannut kauppoja tehdessä..:LOL:..miulla ei ole näihin tavaroihin mitään kiinteää "tunnesidettä" ja niistä on helppo tarvittaessa luopua-haikeaa ehkä, mutta ei vaikeaa.
Kaikki poikaselle(-04) hankitut tarvikkeet&vaattehet myin tai vein kierrätykseen.

Koti inseminaatiosta..miekin tuosta lueskelin, että orgasmi olisi hyvä-ei pakko..ja vaikiaahan se ehkä olisikin muoviruisku haaruksissa..:D..hmmmm..vaan onhan noita kaiken maailman "kaalimatoja";)..ja omat sormetkin kivat!..:p
 
MURMUR :LOL:

Olin just lähdössä lenkille, mut oli pakko tulla vielä hekottelemaan tänne hetkeksi.

Muistakaa kaiken tieteen lisäksi ripaus hölynpölyä ja taikauskoa: Oranssi väri on hedelmällisyyden väri, joten kaikille oranssit pikkarit jalkaan! Tai sit voi ostaa vaikka kaalimadon oranssin värisenä :D
 
Wiara miullahan ON ne oranssit pikkarit..;)..tämä on taivahan tosi!..ja kaalimatoakin harkitsen kyllä:D..tykkään muutoinkin oranssista väristä..=)


((muoks))..nostin juuri omppu/päärynä piirakan uunista jäähtymään-NAM!..ja kohta lähden saunomaan, kylläpä on kiva sitten itakaffella vähän herkutella:)..pikkasen pitää ittelleen sallia hyvää nyt..

Oikein mukavaa illanjatkoa kaikille!!:wave:
 
..vielä tuosta vaavin "työstämisestä"..

..Meillä oli aiemmin tuossa mieheni kanssa aikasmoinen sanaharkka..huokaus..pitääkin olla molemmaisten sellaisia jääräpäitä :/ ..nyt hän läksi lenkille "tuulettumaan"..se hänen tapansa käsitellä asioita..mie sitten saunon ja työnnän poskeen piirakkaa..:saint:..käyhän se näinkin..jospa ne tunteet tastä taasen lämpiäisi, puolin ja toisin:) ja ei sotkisi vihan ylläpito tätä raskautumis projektia..muutaman kerran ollaan oltu vihan päällä molemmaiset ja H-hetki/hetket mennyt sivu suun, nyt onneksi vielä sovittelu aikaa ennen Oilin tuloa..;)
 
SOLAKKASILAKKA onnea uudesta työpaikasta, tuo jos mikä tuo sulle plussan! niinhän se menee, kun ajatus karkaa jonnekkin muuhun niin silloin se tapahtuu.

TIRLITTANILLA ollut kans jännät paikat ruiskun kanssa, sulle paljon onnistumistuulia.

WIARA tervetuloa tähän hullunhauskaan joukkoon täällä mennään kuin vuoristoradalla joskus lujaa ja sitten vähän hiljempaa...

MULLA on nyt menossa toi hiljempaa-menokausi, loppukuusta ois pakko sitten päättää miten menettelen, siihen asti hissukseen kattelen

Käykö punaiset pikkarit vai onko ne oranssit paremmat? :LOL:

KAIKILLE paljon onnenkantamoisia ja mukavaa loppuviikkoa
 
..Sinne painui miun ukkoni nukkumaan ja en hyvän yön pusua saanunna.. :/ ..näin meillä..ja sitten sitä mykkistä leikitään muutama päivä, paitti minä en pysty-mies kylläkin!


Kyl tää elo aina välistä on niin p**seestä, en paremmin sano..sanasodan tuoksinnassa hän sitä mieltä oli, ettei "mitään pesuetta meille enää lisää kun mie olen mikä olen"..jätän kirjoittamati kun ei ole painokelvollista..hän miun vikani NIIN hyvin näkee ja ittessään ei sitten mitään..eikös tämä parisuhde olekkaan kahden kauppa ja silleen?!..

Perskules, nyt en ala kyllä vaipua "synkkiin sielun syövereihin"..tulee vielä vahingossa syötyäkin sitten ja sekös pimpittää jos paino tämän takkee nouseepi! :eek: ..nuo miehet on jotenkin niin eri planeetalta välistä, että tekis mieli vähän..DOJONGGGG!!
..no, jos ei sittenkään kuin pienessä mielessä vain.. ;)

nillanilla
punaiset pikkarit on intohimon väri, käy siis mitä mainiommin ;) ..ne voi sitten "ampua" roikuskelemaan kattolamppuun kun lempi alkaapi leiskumaan!!!:D


Kauniita unia kaikille ja sitä:heart::heart::heart::heart:pölyä paljon!!!!!!

mur-mur
 
Mimmimamma nyt vaan rktt joukkoon, vaikutti siltä, että kaksi munista olisi liikkeellä :heart: :heart:

Liiza
voi kuinka ennätin jo hetken + sinulle kuvittelmaan :hug: , negat on niin ikäviääää!

Mahdotontako minulta jää tämä kierto välistä tuolta rktt joukosta, kun en pääsäyt sinne inssiin, kun oli liian isoksi kasvanut follikkeli ja limis ei olis ennättänyt mukaan. Toivottasti ensi kierrossa. (pelkään, että silloin ei ajoitus onnistu, vaan osuu h-hetki vkolopuun), mutta katsotaan miten käy, kun sinne uuden kierron alkuun pääsen.

Solkka silakka :flower: onnea uuten työhön. Jospa tämä olisi positiivisten uutisten alku.

Mur-Mur onneksi vielä sinulla on aikaa se mies lepytellä ennen oilia. Toivottavasti nuo vauva jutut saavat teillä sen käyttäjän.

Tirlittan hvyää rktt aikaa sinulle.

ON minulla ei ole mitään oranssia, siitäkö johtuu tämä negojen kasaantuminen :LOL: Auttaisiko jokin oranssi kukka tai koriste esine, jota voisi vaikka työpöydällä välillä katsella, olisi helpompi hommata, kun oranssit pikkarit.
 
Oivikki seuraavaan inseminaatioon oranssi kukka korvan taa!!:D..

..ja kovasti mie siinä uskossa&toivossa elän, että vauvan tarvikkeille tulee vielä käytäjä:heart:..vaikkakin, välistä se usko meinaa loppua ihan totaalisesti..vaan maasta sitten taas ponnistetaan ylöspäin!!=)
 
Muistakaa katsoa..

To 15.10. klo 21:00 YLE Teema
Tiededokumentti: Saammeko vauvan?
Neliosaisessa sarjassa seurataan sadan pariskunnan ilon, uupumuksen ja epävarmuuden hetkiä aina hedelmöittymisestä lapsen syntymään. Tutkijat kertovat raskausajan vaiheista ja antavat neuvoja odottaville äideille. 1/4.


..en ole varma, onko tämä jo toinen osa..mutta luulen, että ensimmäinen :) ..
 
Wiara, tervetuloa. Sulla on toi sana ja huumori hallussa. Ihanaa lukea sun juttuja. Mieli kohenee ja väkisin tulee hymy huulille ja nauru purkautuu ulos. Kiitos sulle.

Liiza, testaatko uudelleen?

Tirlittanilla ollut jänskät paikat. Nyt sitten vaan venaamaan, mitä tuleman pitää ja plussaa tietysti toivotaan.

Solakka silakka, ONNEA siitä työpaikasta. Ihan mahtavaa! Ja näinhän se yleensä työnantajan riemuksi menee, että juuri palkattu työntekijä ilmoittaa hetken päästä olevansa raskaana eli sulla on varmasti onnekas kierto edessä. Pidän sulle peukkuja.

Mur-mur, onneksi mies ehtii rauhoittua ennen ovista :) .

ON muutaman päivän päästä ovistestaamaan. Nyt jänskättää, koska testi pitää klinikan ohjeiden mukaan tehdä tälä kertaa vasta aamun toisesta pissasta. Tuleeko siten plussaa ja miten hitossa mä näitä testejä töissä teen :) Miehen kanssa sovittu tapaamiset 13.-19.10 että silloin sitten yritetään varmaan taas siellä kerrossängyn alapetillä. Mies sanoi, että katsotaan muutama kuukausi ja jos ei tärppää, sitten lopetellaan... Mutta muutamassa kuukaudessa ehtii sattua ja tapahtua vaikka mitä :) . Pitäiskö munkin hankkia oranssit pikkarit, kun kaapissa vaan mustia :LOL:

Pirteää perjantaita teille! :heart:
 
SS: Onnittelut uudesta työpaikasta :flower: !

Mur-mur: Mite se siu mies nyt noin puhkas sannoo. Minun mies ois saanut "turpiin" tuommosista puheista :kieh: Koittakaahan nyt saada välit oikoseksi, että ei mene tärkeät päivät ohi turhan mökötyksen vuoksi.

Kyllä meidänkin isi mököttää, hyvinkin vähästä. Yritänkin naisellisella viekkaudella aina välttää riitaa just enne Oilia... Eli olen kiltti :saint: ja teen just niinkun hän haluaa ja olen samaa mieltä kaikesta (tosin oilin jälkeen korjaan kyllä asian ja annan paukkua senkin edestä :D )

Leena65: En vieläkään ymmärrä sinua, miten voit kestää miestä, joka ottaa sinut vain vauvan siivellä. Oikeasti, älä nyt pahastu, mutta miksi kiusaat itseäsi?? Vai onko minulta nyt mennyt jotain ohi, kun en aina lue kaikkia tekstejä kiireessä niin huolella. Anteeksi, jos nyt turasin pahasti sanoillani :hug: Ehkä en vain osaa ajatella nyt joka kulmasta asiaa. :ashamed:

Tirlittanille peukut pystyyn koti-inssin onnistumiseksi.

Ja kaikille aurinkoista päivää :wave:
 
Murmukka, en todellakaan pahastu sun kysymyksestä. Musta sun kysymys on tosi hyvä ja tätähän mä kyselen itseltänikin. Mä haluan lasta ja mies haluaa lasta. (Tuolla jollain toisella palstalla naureskeltiin miehelle, joka oli tullut kyselemään, olisko siellä naista, joka suostuisi tekemään hänen kanssaan lapsen. Samanlaiset vauvakuumeet voi miehelläkin olla kuin meillä naisilla. Nainen voi tarpeen tullen "lähteä baanalle" tai klinikalle, mutta mies on aika vaikeassa tilanteessa. Ei voi klinikalta vuokrata lainaäitiä/kohtua. Toki mies voi venyttää odotustaan pidemmälle eikä tartte omalta kohdaltaan miettiä, onko oikea aika kuussa ja bongata oviksia.)Me - mies ja minä -Tehdään vauva sitten yhdessä. ILman tätä miestä en voisi edes haaveilla vauvasta. Lahjoitussimppoihin ei varat riitä enkä usko että mulla olisi yhtä sydämellisiä ystäviä kuin Tirlittanilla ja tässä vaiheessa mulla ei ole aikaa etsiä uutta miestä :) . Tää on mulle nyt ainoa vaihtoehto ja siksi otan vastaan kaiken. Hammasta purren. Vähän kuten sä sanoit, että naisellisella viekkaudella kohtelet miestä, mäkin yritän käyttää naisellista charmiani, mutta en vain ennen ovista vaan koko ajan :) Oon mä joutunu hirveästi miettimään sitäkin, onko ydinperhe ainoa vaihtoehto vai voiko suhteet ja perheet olla erilaisia ja miten erilaisia. Voinko mä elää "vapaassa suhteessa" ja kuinka vapaassa? Jonkin verran on oma sietokyky kasvanut. Itselläni tosin vain yksi mies kerrallaan :D. Kun tulen raskaaksi, aion olla jämäkämpi :) . Tämä suhdekuvio kaikkine piirteineen on kyllä sellaista saippuaoopperaa ja siinä on erilaisia sivujuonteita, mutta säästän teidät pahimmiilta yksityiskohdilta :LOL: ... Kaikkein eniten mietityttää ja ihmetyttää oma itsekkyyteni-teen mitä vain vauvan eteen *nolostuu*.
Tää mies on tästä huolimatta aika ihana ja siksi hänellä on naisten suhteen valinnanvaraa... Ja yksi hyvä puoli tässä on: hirveästi ei riidellä...

Tuli pitkä sepustus, mutta toivottavasti osasin jotenkin selkiyttää tilannetta.
 
Huomenia ja kirpakkaa perjantaita!!..täällä maa ihan kuurassa, pakkasta pitänyt..


Miulla pikkasen meinaa uni aina karata aamusta..heräilen todella aikeiseen ja sitten hetken olen valveilla kun unukka ei tule..eikä tuo sanakopu mieheni kanssa ainakaan helpottanut tilannetta :(

Mies meneekin huomenna jänismetsälle, saa hän siellä miettiä vähän noita asioita..jos minun kanssa vaikia olla, ei kun sukset vaan eri suuntin suihkimaan!!..En mie jaksa kuunnella hänen aikas vahvanpuoleisia mielipiteitään minusta. Kyllähän niitä ongelmia on, lähinnä juuri kommunikointiin liittyviä..mies ei vain kykene keskustelemaan, hermostuu heti jos syvällisiä yritän jutella-tosin eilinen riita oli NIIN arkipäiväinen asia kuin olla voi..mie olen pikkasen ummistanut silmäni noille "ongelmille" ja työntänyt ne vain takavasemmalle, kun vaavi haavekin niin kova..mutta nyt pitänee miettiä uudemman kerran.

Välistä tuntuu niin vahvana, ettei meidän tarina jatku..ja siten taas, että kyllä tämä tästä..taisi se ennustajakin(astrologi) ennustaa, että parisuhteessa tapahtuu ratkaisevaa loppuvuodesta..liekkö nyt sitten yhdessä pysyminen, vaiko eri polkuja tallaaminen?

Mie en kauhiasti sitä yksinjäämistä pelkää-mutta en toivoisikaan, kokemusta kuitenkin jo on..mutta onhan se aina syvä pettymys ja kipiä asia jos huomaakin, että se toinen ei tunnu enää siltä rakkaalta. Toista täytyy kunnioittaa kun yhdessä ollaan ja miusta tuntuu, että mies ei minua kunnioita..enkä minäkään varmaan enää häntä.. :/

..pikku purkaus näin aamutuimaan..lähden kaffen keittoon, jospa se selventää ajatuksia:)..
Mie olen kuvannut ittiäni sellaiseksi "tuuliviiriksi"..mutta on miulla tuo "syvällisempikin" puoleni"..kyllä ihan vakavasti otan meitin parisuhteen ja sen toimivuuden. Onhan meillä tuo pikku poikanenkin, joka molemmille niin tärkeä ja pienestä en kotia minäkään haluaisi rikkoa...mutta juu, nyt lapselle aamupalaa!! =)..kiva kun saapi jossain pahaa mieltään purkaa, se miulle tärkeää-terapeuttista.

mur-mur
 
Leena65: Selitys hyväksytty =)

Mur-mur: Tää palsta onkin hyvä just siksi, että saa päästellä enempiä höyryjä ulos, purnata kunnolla jne... Siksihän me "siskot" täällä ollaan ja toisiamme tuemme :hug:

Minustakin joskus tietty tuntuu sille, että tekis jättää koko mies ja olla oman elämänsä herra. Mutta se tunne tulee vain silloin, kun tunnen mieleni pahaksi jonkin riidan jälkeen. Oikeasti en pärjäisi ilman miestäni. Hän osaa olla tosi lutunenkin ja huomaavainen ja on kuitenkin poikani isä. Ja sitten se klisee: rakastan häntä ihan mahdottomasti :heart: :heart: Ja oikeasti hänkin antaisi minulle kuun taivaalta ja olisi ihan onneton, jos minä johonkin lähtisin. Kaitten me ollaan niin yhteen jo kasvettu, ettei osata muuten ollakaan. Joku tuttu joskus sanoikin, etttä meidän perhe on oikein sellainen kiiltokuvamainen, ekonomisesti keskiverto, kaikkien ihannoima ydinperhe, joka on jostain Suomisen perheen ajoilta :D (tiedättehän sen kotimaisen vanhan sarjan, Lasse Pöysti jne ;) )

Onhan tämä turvallinen elämäntilanne, joskin joskus vähän tylsää |O :headwall: :LOL:

Mutta asiasta toiseen: nämä mammaksin herkät raskaustestit on siitä huonoja, että ne näyttävät haamuna oviksen :headwall: Eilen tein huvikseni testin :D ja vaalea viiva tuli näkyviin. Tänään tein äsken ja nyt ei tullut mitään, eli puhtaalta pöydältä pääsee ensi viikolla testaamaan oikeasti raskautta. Tuli vaan niin kaihoisa olo eilen: kun tuollaisia haamuja sais ensi viikollakin, eikä vain ovishaamuja :p
 
Murmukka sie vaikutat ihan oikiasti raskastavasi miestäsi, ihana asia:heart: vaalikaa rakkauttanne, se hyvin nopsaan voi hiipua..minä en sitä "rakkauden" tunnetta enää kovin usein tunne..päivät vain menee porskutellessa etiäpäin ja erimielisyyttä enempi ja vähempi-toki välillä ihan mukavaakin yhdessäoloa:)-muutoin ei jaksaisi olleskaan. Mieheni on kova kiistelemään..ja miun kanssa kun ei pitäis:p.siitä ei hyvä seuraa!!..eipäs hänkään ole 6v aikana mitään oppinut miusta..

Parisuhde on miusta kahden kauppa, jos toinen vain haluaa keskustella ja suhdetta korjata, ei se onnistu ilman toisen apua..miksiköhän miesten on niin vaikia yleensä tuntojaan tuoda julki, edes omalle siipalle?..kaljapäissään sitten rakastetaan niin maan h**vetisti :eek:..mie en vaan arvosta silloin hänen sanomanaan sitä..tahdon sen ihan selväpäiseltä mieheltä kuulla-onkohan liikaa vaadittu!?

Juu, ja miun miehekkeeni vielä harvoin ottaapi, joten rakkauden tunnustuksia ei niin useaan otteeseen tule..myöntää täytyy, etten itsekkään enää osaa tuntojani kertoa ääneen kun ei saa vastakaikua..nykyään jää lempimisenkin jälkeen sellainen tyhjä olo usiasti..sekin on vain sellaista "halujen" tyydyttämistä(miun puolelta simppojen talteen ottoa) ja läheisyyttä ei juurikaan..onkohan meillä mitään muutta yhteistä kuin lapsonen? alkaa vähän tuntumaan siltä ettei näin ole.

Eipä tästä nyt tämän enempää..kummassakin meissä-miehessäni ja miussa on se "ongelma" kun suhde ei toimi niin kuin pitäisi. Ratkaisun avaimen kun löytäisi, olisin onnellinen=)

Murmukka toivottavasti se + :heart: siihen r-testiin pärähtää ja pysyypi !!


Oikein mukavaa päivänjatkoa jokaiselle tasapuolisesti ja+++++++++ sätehiä!!


mur-mur
 

LEENA65, älä säästä meitä niiltä yksityiskohdilta. Lopetit juuri, kun alkoi oikein todella kiinnostamaan. Ihanaa, kun täällä on niin värikkäitä tarinoita! Meitä on niin moneen junaan. Yks tykkää kuljettajan paikasta, toinen voi istua kittaamassa kaljaa ravintolavaunussa ja kolmas ehkä matkustaa jäniksenä junan vessassa koko matkan. Mä olisin sen ärsyttävä kiljukaula pikkulapsi, joka juoksis eestaas käytävillä ja tuhris kaikki jäätelöllään. Mulla on ollut pikkutytöstä asti melkoisen vilkas mielikuvitus.

MURMUR, meillä on niinpäin, että minä mökötän ja mies tahtoo puhua. Puhuapuhuapuhua. Mietin aina, jos mulla olis sellainen perinteinen mies, niin ymmärtäisin sitä varmaan tosi hyvin kun se lähtis lenkille tuulettumaan kiukkuspäissään kun olen itse samanlainen. Mulle onkin sanottu joskus, että olen Aatami Eevan vartalossa. Tosin mulla on sitten se "henkisempi" puolikin, joka sopivasti tasapainottaa. Mä käytän kans astrologin palveluksia ja uskon väreihin ja muuhun, mitä moni kutsuu höpöhöpöksi. Ja kuten MURMUKKA, olen ihan hulluna mun mieheen, vaikka se onkin ihan JÄRKYTTÄVÄN hankala välillä.

Täällä on kyllä mukava käydä lukemassa juttuja, varsinkin kun oma kohtu on pimeenä tän kierron. Mutta olisko siinä ideaa, että otettais tavoitteeksi tästä eteenpäin vähintään yksi tärppi kuussa?
 
Wiara sovitaan niin-yksi tärppi per kuukausi!!:heart:..juutas, ei kait vain tule paineita..no ei!!;)

..kuule, onkos miulla nyt sitten vaan väärä mieheke??..olemma kuin yö ja päivä-tulen&ilman merkit vastakkain..huhheli huijaa!!:headwall:
 
Mur-mur, kyllä meidän isi on kanssa sitä mökötystyyppiä, mutta minä olen keksinyt siihen konstin. Miehethän mököttävät siksi, että se on lapsuudesta jäänyt piirre heissä :D
Alussa, kun mies mökötti, minähän tietysti viereen ruikuttamaan ja anteeks pyytelemään. Ja siitähän miehen itsetunto koheni ja hän alkoi käyttämään mökötystä keinona saaha minut polovilleen. MUTTA: minäpä älysinnii tämän asian :kieh: ja aloin toimiva juuri toisin päin!!
Eli kun mies alkaa mököttömmään, minä alan myös. Tai oikeastaan en mökötä vaan en vaan huomioi koko ukkoa. Mököttäköön minkä mököttäköön, minä otan sen ajan omana lomana itselleni :saint: Ja kas, pianpa ukko kylkeen palaa anovana häntä koipien välissä :LOL:
Ja näitä miehen mökötyksiä ei kovin usein enää tapahdukkaan!!

Wiara: sullahan onkin hyviä ideoita! Siis, vähintään kerran kuussa, sovittu!
 
No, ruokkiiko se tulta?.. ;) ..lueskelin juuri noita astron sivuja..miun ukkoseni on siis veskari ja mie jellona!
Hän vaan niin umpimielinen ja saavuttamaton, joskus jopa tunteeton..mie taas avoin kun "puhjennut kukkanen":D..pikkasen saapi kehua..

Seurustelun alussa miusta tuntuikin ihanalta pitkästä aikaa(yksin yh:na 18v) kun huomioitiin, melkeinpä palvottiin..niinpä, silloin mie olin ihana ja herkku hänen mielestään:p ..ja nyt täällä sitten yksi ärtynyt mirri sihisee ja murisee..kyllä miekin häntä pidin niin hyvänä myöskin ja kehuinkin, että olet sitten ihana&luotettava miesi!..Hän kyllä vaatii näköjään oman tilansa ja ei kauheasti puhumalla näytä tuntojaan, enempikin teoilla!..kattellaan nyt, se joko sujuu tai ei tämä elo..
 

Yhteistyössä