40+ so what!!! (vol 5.)

Ottis
mur-mur Minä myös olin teloa käteni, mutt onneksi muistin, ett meisselit on keksitty ja sillä aukes aika kivasti :) Kovasti sulle piparintuoksuista ovisteluonnea :heart: :heart: :heart:

Terry64 Nyt sitten vaan petipuuhiin ja pikaisesti, ett saat simpat muhia rauhassa. Plussaonnea :heart:

Erkalle sanoisin myös, ett kyllä se onnistunu naisenkaato aina yhden karhunkaadon väärti on. Tai ainakin luulisi niin. Onnea nyt vain odotukseen. Asiat varmasti suttaantuvat aikaa myöten.

En minäkään voi olla ollenkaan niin varma, ett lähtisikö mun miehen mukaan synnytykseen, vaikkei olisi kaatojakaan. Tiedä vaikka joku "tärkeä" työkeikka menisi senkin edelle :|. Noh :x Nyt olin vähän julma, mutt oikeesti tulin sisälle lämmittelemään ku on niin näpit jäässä. Jouluvaloja olen solmiskellut terassin kaiteeseen ja se on tappavan tuskasta hommaa, varsinkin kun v*****taa. Ottaa taas niin maan perusteellisesti päähän, kun tuolla miehellä ei ikinä ole aikaa tai energiaa tehdä kotona mitään, vaan minä teen aina kaiken yksin (lastakin yritän ;)). Tai siltä ainakin tuntuu. Taas meni töissä pitkäks ja kuinka ollakaan oli sitten käynyt vielä auton pesettämässä, niinkuin ei perjantain alkuehtooseen mitään muuta puuhaa olis keksinyt :(. Onneks nyt ei ole ovisaika :LOL:!!
 
Murmur Tuo sinun lämmön nousu on minusta tosi hieno merkki =)
Ottis :LOL: Ompa kiva lukee sun touhuiluja.. itse kyllä tuota samaa tässä menneiden kiertojen kanssa tehnyt, jospa kehtaa tunnustaakaan sitä :D
mutta niin olen kanssassi samaa mieltä näistä testailuista kyllä että eipä kannata liian aikaisin testata kun eihän se välttämättä voi vielä näkyä. aikaisintaan silloin 10-11d oviksesta. ja silloinkin vain50% varmauus. pari kolme päivää siitä kun kk on jäänyt pois. voi jo odotella varmaa vastausta, ja sekin kiini vähän omasta ropasta.. miten hcg alkaa nousun..
 
Kyllä mulla se ovis taitaa olla..hermostun tuolle poikaselle kun rämpyttelee kitaraa korvan juuressa.. :eek: ..piti ihan ärähtää..hän ollut kipeänä ja sisällä jo 4pvä:ää..tietäähän sen, että aika käy pitkäksi vilkkaalla kaverilla:D..vaan, onneksi huomenna lähtevät isukin kera mummulaan yöski, pariksi ja miulla on sitä "laatuaikaa" itteksein..yksi olutkin on saunan päälle jemmassa:p ..kylläpä se hermoa laukaisee kummasti..niin ja jos pääsen mukavaan "vireeseen" ja vielä lemmiskely onnistuu illasta, mikäs sen makiampaa!! ;)

Ottis..kyllä minustahi tuntuu välistä, että vaavia yksin tässä..mutta kotihommien&kaupassa käyntien jne. en voi miestä arvostella-tekee enempi kuin mie.. ;) ..nytkin "hyräillen" pyykkiä laittelee narulle veskissä..ja mie vaan koneelle istuksin..:D..no, miun huki on lämppäreiden valmistus sitten!
 
pyrstötähti
Ihanaa kun satoi lunta lisää ja tuli heti valoisampaa. Ja lukaisin kuulumisia ja plussia näköpiirissä, kovasti onnea ja kärsivällisyyttä :heart:

Älä murmur huolestu vielä noista lämmönmittauksista, nimittäin se on henkimaailman hommaa ja vain se aamulämpö olisi ratkaisevaa, lämpö pitäisi virallisen ohjeen mukaan mitata ennenku päätään ylös tyynystä nostaa ja tyyliin että vanhanaikaisen mittarin ravistaminenkin on jo liikaa liikettä. Eikähän se simppojen talletus koskaan hukkaan mene vaikka se ei olisikaan "oikeaan" aikaan tehty. Minä huomasin jo pitkään kuumeilussani että parisuhde alkoi kovasti kärsiä kun pupuiluun alkoi tulla "pitää pupuilla" meininki. Oma parisuhteeni on niin tuore vielä, vajaat 6 vuotta että ajattelen nyt että aikoinani tämän miehen kun löysin niin ihan itselleni hänet ajattelin enkä ollenkaan lasten isää ollut hakemassakaan. Ja kun mieleni muuttui ja aloin haluamaan niin kovasti vielä sitä yhtä vauvaa eikä hän pysynyt ajatusmaailmassani ollenkaan mukana niin koko meidän suhde meinasi karata hakoteille. Ja ihan loppumetreillä mieleeni hiipi ajatuksia että pupuilu ilman tositarkoitusta (= raskautumismielessä) on turhaa ja kun mies innoissaan sen ovisajan tahkosi kuin singerin ompelukone ja sitten hänet hylättiin "polkemaan yksikseen tyhjää"niin eihän se oikein reilua ollut sekään. Joten tämä olkoon lohdutuksen sana sinulle murmur kun sanoit että halut on aika hukassa. Se ei ole ihme jos sinulle on käymässä näin kun tuo pupuilu on kuitenkin muutenkin mukavaa eikä vain vauvantekomielessä. Jotenkin uskon kyllä siihen että vähempi stressikin voisi olla hyväksi jos hiukan löysäilisi välillä ja pupustelisi kun se oikein parhaalta tuntuu. Olen varma että jos se vauva on tullakseen ei se muutama kuukausi vielä noilla vuosilla dramaattista voi olla. Ja tekisi ehkä vain hyvää ja ne oikeat omat halutkin taas löytyisivät.

Tämä taas tätä mun pähkäilyäni ja voin olla ihan mettässä kun näin aattelen mutta kyllähän me naiset välillä ihan hulluja hommaillaan, valaistaan taskulampulla testereitä, kykitään roskiksella, leikellään testerit palasiksi ja mitä vielä, kaikkea samaa olen itsekin värkänny =) ja sitä pitää tehä sitä mikä ittestä hyvältä ja oikealta tuntuu ja eihän sitä tiedä josko se auttaa. Mutta yksi on varmaa että pupuilla pitää muulloinkin että ne omat ja siipan halut pysyy yllä, jos yhdellä viikolla vaan urakoi ja sitten tulee pitempi tauko niin se ei ainakaan sitä parisuhdetta paranna. Se on tuo erotiikka sellainen parisuhteen liima ja niin herkkä laji että tuo aikatauluttaminen on riskaabelia, mulla itselläni pitkässä liitossa pääsi näin käymään että tuli niitä pausseja ja ne piteni ja aina mitä enemmän tuli taukoja ne venähti vaan pitemmäksi ja sitten ne halutkin alkoi kadota ja loppujen lopuksi meni kuukausiakin välillä ilman peittojen pöllyytystä. Tosin ei niitä lapsiakaan silloin yritetty. Nyt on tätä aikaa niin paljon vähemmän jäljellä kun on vuosia tullut mittariin niin kokeilen tehdä tällä kertaa asiat eri tavallla.

Toivotan paljon paljon jouluista vauvapölyä ja sinisiä,punasia viiruja kaikkien rapiseviin :heart:
 
Tirlittan1968
Ihania + uutisia tullut meidän pinoon! Onnea kaikille plussanneille me muut tullaan ihan kohta perässä :D .
Mulla on muuten ylimääräinen ihan uusi kerran kokeiltu Donna ovis testi joka on sellainen vuoden kestävä ja helppokäyttöinen. Jos joku haluaa sen pientä korvausta vastaan niin laittakaa mulle viestiä tulemaan . Siinä on vuoden takuu ja ostettu 30.11.2009.
Mä jatkan niiden CB testien käyttämistä kun olen niin tottunut niihin ja sen näyttöön.
Paljon + tuulia meille!
 
Heippis!

Tämähän on kuin laboranttien chattipalsta..kaikki tikuttelee jotain :LOL: Ihanaa lukea :heart:

Erkalle toivottelen huimasti onnea ja viivojen vahvistumista =) Ja muillekin tietysti ++++ tikkuihin.

Minä kävin tänään taas klinikalla seurantaultrassa. Palluroita on jokunen...Inian kaltainen superkana en ole, mutta toivottavasti minunkin rupsukoistani jotain saataisiin talteen :D Punktio on maanantaina...jänskättää ihan sikana. Tänään pistän vimeiset puregonit ja jarrun, huomenna sitten myöhään illalla irrotuspiikki. Sittenpä onkin omat hommat tehty...

Näin tänään klinikalla ensimmäistä kertaa tutun:ashamed: En tiedä huomasiko minua, mutta ei ainakaan reagoinut. No enpä itsekään ilmaissut eleleelläkään hänen huomaamistaan. On nää niin herkkiä asioita... ja muistutti taas siitä, että eipä ne vauvat näköjään kaikille muillekaan ihan itsestään tule. Hänkin on minua aika paljon nuorempi.

Kylläpä väsyttää. Ihanaa kun on viikonloppu edessä...lepäillä täytyy vaikka toisaalta pitäisi kyllä jouluostoksillekin ryntäillä kun saalis on toistaiseksi vielä hyvin laiha..mutta kyllä minä tästä joulunodotuksesta tykkään vaikka hiukan stressaankin :xmas:

Ihanaa perjantai-iltaa kaikille!

Pinkkis
 
Eli ensin inialle voimahalt ja haamuonnittelut erkalle...oliko jokuu muu haaamuilemassa? Ovis plussia oli selkeädti tullut ja vielä mur-murille erikoistsemppi tuohon ovisteluun. Niin sitten oli joukko uusia tervetuloa mukaaan :) Pyrstis ja star taisi piipahtaa. Tsempit molemmille. Erilaiset kumminkin.

Pinkki näköjään kerkesi välii. Peukutukset maanantaille.
Omaa napaa taas väännän ja tänään kp 1. Mutta tuo ihme vuoto 19/11 ihmetyttää. Siitä laskien olisi kp 21 ja tänään alkoi vuoto. Aivan sekaisin tuo vuoto sen edellisen plussauksen jälkeen. Ilman välivuotoa/normi vuotoa??? tuo kp olisi kuitenkin ollut 32/28 joten tiedä sitten mistä tulee???
Kortisoonia olen impannut yli kaksi kuukkautta ja 1 amoxillini kuurin (lokakuun 5 päivä)ja kolme voimakkaampaa antibiiotti-kuuria ( 13 marraskuusta) lähtien käyttänyt. Loppui sunnuntaina....Voi hyvin olla että tuo keho on siitä ja tuosta kaikesta sekä aiemmasta km sekaisin. Tähän asti kun tuo kierto ollut tosi tasainen. Vai voisiko vaihdevuodet nostaa pätään ???? Tämänpäivänen vuoto on ollut tosi niukkaa samoin kuin vuoto 21 päivää sitten joka tuli kesken kierron. Testejä en ole tehnnyt, sitten ne km- plussat, joten en tiedä oviksesta tai mahdollisista plussista mitään.

mimmimamma

 
Pyrstis, täyttä asiaa kirjoittelit-kiitos siitä!! =)

..mutta mutta..sen verta kertoilen..miulla on nämä "halut" olleet hukassa jo kaaaauuuuaaaaan..ei siis vain tämän kuumeilun tuomaa..SE juuri tuo sitä stressiä kun tietää, että pitäisi saada simppasia sisään ja ei kiinnosta pätkääkään!! :(..mites sitä sitten vauvoja..

Johtuisiko jotenkin tuosta pitkästä yksin elosta-15v..silloinkin tuli sextailtua niinkin usein, että mahtuupi tuon 15v:n sisällä yhden käjen sormiin....sain kait siipeeni niin pahoin eka suhteessani, josta tytär syntyi, että kuoletin tuon osan ittestäni-halut!! ..enpä tiedä..kyllä miulla hyrräsi kovasti kun tämän nykyisen mieheni tapasin, taisin hänet melkeinpä "uuvuttaa" ainaisella vonkaamisella :p ..ajatelkaapas, joskus näinhin päin:D

Kierukka laiteltiin miulle -05 maaliskuussa ja se toimi muutoin mainiosti, mutta halut se vei menessään :( ..kun se poistettiin nyt maaliskuussa-09 ajattelin-YES, nyt alkoi mammalla hyräjämään se "värkki/rukki"!!..vaan ei..joten, kyllä ongelma on "korvien" välissä.. *huokaisu*

Onhan tässä miun ja mieheni suhteessa ollut kaikenlaista ja sekin vaikuttaa..sellaista kunnon kriisiä on piisanna pariinkin otteeseen ja eri teitä meinasimme ajautua kulkemahan.

En mie tiedä sitten, onko hän se miun "eläni mies"..on ainakin lapseni isä ja hyvä sellainen =)

Vaan kyllä mie olen sitä mieltä, että naisen "haluaminen" tapahtuu ensteksi korvien välissä ja herkästi häiriintyvää sorttia tuo onkin-miun kohdalla ainahin!!
..ohan tää tämmöistä, vaan päivä kerrallansa ja niitä onnen pipanoita on kuitessii matkallahi mukana-onneksi:heart:

Pyrstis toivottelen sinulle ihanan valkoista joulunalus aikaa!!:xmas:

mur-mur
 
mimmimamma kiitos muistamisesta:)..siun pitänee kohta puoliin testailla, eiköstä vaan?..ei ole kiva olla epävarmuudessa..ja kroppa/kierto voi todella heittää häränpyllyä tuon km:n takia..ja tosiaan vuodenaika myös vaikuttaa-siitä naiset minnuu muistuttelivatkin tänään.

Oikkein mukavaa viikonloppua siulle toivottelen :wave:

Tirlittanille myöskin Morjes :wave:..missäs sie oletkaan nyt menossa kiertopäiviltäsi?..tämä pää kun ei muista.. :p
((muoks)) ..hmmm.. dpo10 ja kp24..kohta pääset testailemaan ;)..milloin olit ajatellut dippailla r-testiä?..

Pinkki69 siulla jännät ajat alkaa-Paljon onnea koitokseen ja sitä + vasitenkin siulle NYT :heart:
 
Ämy
Ovis todennettu tänään joten minut voi laittaa rkkt-listalle. Kiitos päivittäjille!

Paljon palstalla näkyy tapahtuvan ja se on mukavaa että meitä on täällä paljon.
Omalla kohdalla sen kun vauvakuume lisii.... vaikka en ole ehtinyt tänne juuri kirjoittelemaan. Marraskuu sairasteltiin ja nyt on jo joulukiireitä.

Kaikille paaaaljon plussaonnea ja oikein mukavaa joulunodotusta!
 
Tirlittan1968
mur-mur toivottavasti pääsisi testaamaan, en ole vielä kertaakaan sinne saakka päässyt kun ne menkat alkaa aina niin tarkasti. Jos täti ei ole tullut tiistaina kylään niin keskiviikkona meinaan testata- jos nyt maltan odotella.
 
hienoisesti plussata tänään =) varhaisella predictorilla ip-pisusta, haalean vaaleapunainen viiva tuli testiajan sisällä! Ohjeissa sanottiin, että jopa haalea viiva on positiivinen tulos...

Nyt alkoi jänskättää!! Toivottavasti täti pysyy nyt kaukana - aion potkia sen pellolle, jos se yrittää ängetä tänne maanantaiaamuna :p

Hurrrrjan paljon onnitteluja ERKALLE =) Haamuplussia kaksin kappalein!

Sorry tällainen kiireinen viesti mutta teinit pyrkimässä kohta koneelle.....

:heart: Plussatuulia ++++++++++ kaikille ja leppoisaa perjantaita :heart:
 
Ottis
Iida-Karoliina Kiitos lohdun sanoista :) Sait mut tuntemaan itseni ihan normaaliksi :saint:

Pyrstötähti ihan selvästi toi valoa tähän pimeään iltaan B)

mur-mur Toivon sun huomenna osaavan nauttia laatuajasta, ettet vain ala siivota tai tehdä mitään muutakaan tuhmaa :p. Ei nämä parisuhdejutut todellakaan ole mitään helppoja juttuja. Joskus kun tietäs edes itse mitä haluaa, vaan ku ei tiedä. Mä olen tänä iltana ollut mökömököpäällä. Ei paljon huvita ton ukkelin kanssa jutskata ja tuntuu, ett hän on maailman tylsin mies. Minä myös elin pitkään sinkkuna ennenkuin tähän mieheen törmäsin ja vaikka se mulle tavallaan onni oli, silti joskus kaipaan niitä sinkkuaikoja ku ei tarvinnut venyä ja paukkua kotona vain siksi, ett toista ei huvita normaali seuraelämä :(.

Nyt sitten viimein kun toi ukko otti nämä vauvahommat tosissaan, siit on tullut sellanen hikipinko, ettei juo alkoholia ja kun ei juo, tuo sit työnsä kotiin mukanaan ja tässä sitten olen sivusta kuunnellut höpinöitään. Ts. mulla on tylsää :|!!

Toivottavasti mimmimamman outojen vuotojen syy ja tarkoitus selviää. Ei oo kivaa eikä reilua tuollainen :hug:.

Tirlittan1968 Mä peukutan täällä kaikin raajoin, että pääsisit tikuttamaan. Kyllä täällä sen verran kova meininki on, ett nyt on pakko alkaa plussia pärähdellä ;).

Ämylle onnea oviksen hyödyntämiseen :heart:

Pinkkikselle superpeukutukset maanantaille :heart:
 
Ottis
Emily67 Onnittelut!! :flower: Plussa se on haamukin ja varsinkin, jos testiohjeissa niin sanotaan. Olen tainnut samaa testiä käyttää. Nyt pidetään porukalla täti kaukana sinusta. Plussatuulten puhureita :heart: :heart: :heart:
 
Emily minulla ei tässä keirrossa ja seuraavassakaan ole yritystä, tammikuussa sitten menen ivf hoitoon luovutetuilla simpoilla yksin, kun olen yritämässä.

Terry juu tammikuussa sitten me PLUSataan ja toivottavsti päästään sitten tuonne odotuspuolelle muiden perässä 9 kk:ksi =)

Onlydream vielä toisaan toivotaan sitä +

Erka jee +! sille kovasti toivon vahvistusta ja pysymistä :heart:

Roosamaria pahoittelut sinulle tädistä, mutta onnea uuteen kiertoon ja temppiä sinne aukiolotukimukseen. Minäkin otin ohjeen mukaan särkylääkkeen ennen toimenpidettä, ei ollut paha torvet oli auki.

Mur-Mur kyllä se oili on sinne tullut tai tulossa. ? tuulta sinne :whistle: tämähän se on se kierto. ja jos ei ole niin kannattaisiko kuitenkin keväällä yritää, kun silloinhan ne vanhat kanatkin munii! ( tietysti teet niin kuin teille on paras)

Iida-karoliina onnea testiin!

Ottis kunnon testailija sinä olet. Olen usein miettinyt mikä kumma voima sillä testitikulla on "huudella" katselamaan eri valoissa, availemaan yms. kivaa. Minä viimeksi tilasin niitä liuskoja niin ei tarvitse purkaa, kun on valmiiksi purettuja :LOL:

ON kävin taas ostamassa lisää suklaa rasioita, olen ihan koukussa :p .
 
Oivikki, kyllä se suklaa onkin namia:p ..mie olen oikkein ronkeli vielä niiden rasioiden suhteen, vain Fazer maistuu miun suussa hyvältä:D

Niin kuin mie hieman arvelinkin-vaikka toivoin toista, mies oli rätti poikki..sauna ja lämppärit teki tehtävänsä, joten lempiminen jäi :/ ..ja mie kun olisin halunnut varmistella vielä..ei mahda mitään..näillä simpoilla mennään, jospa se iloksi vielä muuttuisi.. :)

Ps. Tämmöistähän tämä tuntuu olevan-silloin kun mies haluaapi, minnuu ei kiinnosta..ja kun mie haluaisin, mies ei jaksa..kyllä onkin vaikiaa..
 
Noin hyvää myöhäis iltaa, tulin jatkamaan vikan sivun lukemista ja kirjoittelua! Ja mikä sivu

Emily ihanaa + onnitelut sinne lähti nyt ja tarraa, liimaa, teippiä, yms. jotta jaksaa vahvistua ja pysyä.

Pinkki mitkä on tuntemukset? Tsemppiä vkonloppuun ja maanantaille! Tuttuun törmääminen on käynnyt mielessä minullakin, kun olen klinikalla käynnyt toistaiseksi en ole törmännyt.

Pyrstis mukavaa, kun tulit jutustelemaan meitin kanssa.

Mimmimamma kuulostaisi tällaisesta maallikosta siltä, että muut syyt on tosiaan kiertojen heittelyyn sinulla syynnä kuin vaihdevuosi oireet.

Ämy rktt onnea!

Tirlittan + peukutus sinne sinulle!

mur-mur tämä minun lempi suklaa on minttusuklaata :p

Hyvää yötä!
 
:ashamed: Täältäkin yks nolo tunnustus... Tein r-testin torstaina :ashamed: . Mulla on todella muuttunut hormoonitoiminta syksyisen km jälkeen :eek: . Nyt oli normaalia lyhyemmät kk (ei kunnolla kolmeakaan päivää ) ja kk jälkeen rinnat koko ajan (edelleenkin) vähän hellänä sekä koko ajan nippailua alavatsalla (ei kovasti, mutta kuitenkin). Minäpäs sitten päätin testailla, että jos nyt sattumalta olisin yksi niistä harvoista, jotka ovat raskaana kuukautisten tulosta huolimatta :headwall: . No, pettymys ei todellakaan ollut suuri negasta, sillä sen oletinkin saavani. Muuten en toistaiseksi ole kovin kuumeillut. Olen pikemminkin ollut mielettömän väsynyt, unta riittäisi kait kellon ympäri, jos viitsisi/voisi kokeilla B) . Ehkä tämä on nyt sitten sitä mummokuumetta :| .

Kiva lukea plussista ja plussien haamuista :heart: !

Tässä kirjoittelin joulupostia talon rauhoituttua, siksi näin myöhään vielä liikkeellä. Kaikille leppoisaa joulunalusaikaa :xmas: !
 
Räysitis..täällä myös yksi "kukkuja" =) ..älä masennu negasta, vielä siulle plussa pärähtää aivan varmasti:heart: ..eikä se mikään "nolo juttu" ole jos halusit testailla..mehän voidaan testailla vaikka joka päivä mikäli niin halutaan!! :D

Kuniita unihia kaikille!!!
 

Yhteistyössä