40+ so what!!! (vol 5.)

Kiitos kaikki ihanaiset :heart: :heart: :heart:

Tänään en ole testannut, mulla on vielä 1 gravidan testi huomiseksi.... Tuhrut vähän jatkuu mutta en jaksa huolia siitä, toivon vaan että mensut pysyis pois maanantaina! Vieraita tulee tänään ja juhlatkin tiedossa sunnuntaina - ihan kivaa ohjelmaa tiedossa.

Räystikselle ja roosamarialle pahoittelut negasta ja tädistä :hug: ja katse kohti uusia koitoksia....

:heart: Hyvää viikonloppua ihan kaikille ja niitä ++++++++tuulia :whistle: :heart:
 
Kovasti onnea emily :heart: :heart: :hug: :heart:

Erka miltäs tämän päivän testi näyttääpi?

Ihania kirjoituksia oli tullut vaikka kuinka mutta pitää päivällä peremmin niihin syventyä ja antaa omat ajatukset niistä..

..ja nyt omaan napaan..eilen testi nega :| tuhrua tuli normaalista ja ajattelinkin että hanat aukeaa tänä aamuna mutta ei,kn kiivennyt vieläkin korkeammalle ja tuhrutus loppunut melkein kokonaan,alavatsaa nippailee mutta aivan eritavalla kuin normaalisti menkkojen edellä :/
tämä päivä onkin sitten yhtä vessassa juoksua tarkistaen tilannetta että mitä sieltä tulee,ehkä ehkä iltapäivällä teen testin jos ei ala vuotamaan nyt kuitenki kp 28 ja ei ihan äsken ole sine asti mennyt,huh jännittää.....
 
Tänä aamuna tein taas pregent stickin ja sitten rfsun r.testin ja molemmissa testiajan sisällä oikein selvä haamu! Ihan selkeästi näkyi valaistuksessa kuin valaistuksessa yhdellä silmäyksellä. Viluttaa ja hajut tulee vahvasti nenään... En silti uskalla uskoa vielä. Huomenna testaaan taas ja vasta sitten kun uskallan sen tarkoin vaalimani cb:n digin räväyttää kehiin ja jos se ilmoittais et raskaana niin sitten uskon :LOL:
. Niin ja sitten (pessimistinä ) odottelisin taas varhaisultraa peläten et olis kohdunulkoinen tai tuulimuna tms. Ja sitten niskapussiultraa ja rakenneultraa . Ja mahdollisesti taas lapsivesipunktiota (kuten viimeksi) kääk vois laulaa et "huolta tulvillaan on raikas talvisää ". No joo,mulla on yks keskenmeno ollut ja siksikin pelkään kaikenlaista. Kuopuksesta epäiltiin downia mut punktiosssa selvis et kaikki ok. Sitä on vaan oppinut varovaiseksi =)
 
Huomenia!

Pinkkis, hyvin se punktio menee! Mäkin kyllä ekalla kerralla jännitin enempi, johtuko sitten siitä että sattui vähemmän :) Mutta yksilöllistähän se kipu on, mutta voi siis olla hyvinkin kivuton. Saa kuitenkin kipulääkettä suoneen, ja voi sitä kai pyytää lisääkin jos ei auta. Ja uskon että vähemmät munasolut on parempilaatuisia, ainakin mulla kävi niin. Ensi kerralla voisin yrittää tähdätä vieläkin pienempään määrään.

nillanilla, älä vielä luovuta, voihan se täti oireilla vanhasta muistista, mutta sitten tuleekin stoppi! Toivon että sulla nyt tärppäis!!!

mimmimamma, mä en tiedä tuosta impattavasta kortisonista, mutta mulla pillerikortisoni vei kuukautiset pois. Tai oli jotain pientä ruskeaa vuotoa muutamana päivänä, mutta oli niin aikaisin kierrossa, etten edes ajatellut menkoiksi. Mutta seuraavat "oikeat" menkat tuli vasta tosi myöhään. Lopetin sitten siis sen kortisonin syönnin.

emily, onnea plussasta!!! :flower:

erkalle haamun vahvistumista, ja muille jännääville plussaonnea!!!
 
[/url]

Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa

vauvatoive10 (42).......kp?/??..........yk1.........3./1. yht.
mimmimamma (47)....kp2/28..............?.............4./1. yht.
Roosamaria69...........kp3/28................yk8......3.
Inia (42).................kp5/26-30.......yk16....1.
Räystäspääsky (43)...kp10/24-29............................4.
Pinkki69 (40)..............kp10/26-28.........y.n.2v......1.
haave3 (40).................kp11/28........?............3.
Lumisydän (45)...........kp11/28-32.....?............?.
liiza (43)......................kp12/24-25............yk20........4.
Wiara (39)..................kp12/22-28............yk6..........1.
Mahdotontako.............kp14/30............yk2..........1.yht.
Ämy (40).....................kp15/25-28...........yk4.........4.
Sariella09 (43)...........kp15/40............yk?..........5./1.yht.
mur-mur (44)..............kp16/27-29............yk9..........3.
Terry64 (45)..............kp17/25-29..........y.2,5v.........2.
Ottis (42)...................kp18/25-27.........yk5........1.
Iida-Karoliina (45).......kp18/23-26.......yk8...........5./1. yht.
Leena65 (44)..............kp19/25-27........yk6........3./1.yht.
Solakka Silakka (40)..kp19/24-27........yk16........1.
oivikki (41).................kp19/23-27.........yk8...........1.
Emily67 (42)..............kp23/24-28........yk3........3./1.yht.
nillanilla (42)..............kp24/28-33........yk7.........1.
Tirlittan1968 (40)......kp25/28..............yk4...........3.
erka (36).....................kp26/27-30........yk2.......3.
onlydream (36)...........kp28/23-29............yk?...........3.
nallekalle (40)............kp37/?...........yk1...........6.
ikiemo (45)................kp48/20-50........y?..........4.
Taikakuu (41).............kp52/27-32.........?.............2./1.yht.
pääpilvissä (46)..........kp68/25-43........?............1.yht.


Tilastojen mukaan yli 40 v. vuoden sisään n. 33% raskautuu --> 33%/27 = 8,91 Pino alkanut 21.2.2008 --> 20.1.2009 mennessä "tavoite" = 8 (mukana laskuissa ei ole kadonneet lampaat, taustailijat, reilusti "alaikäiset" ja poistuneet)

RKTT

onlydream (36)...........dpo14
Emily67 (42)..............dpo12
erka (36)......................dpo11
Tirlittan1968 (40).........dpo11
Iida-Karoliina (45)...........dpo10
Solakka Silakka (40)......pp8
nillanilla (42).................pp8
Ottis (42)...................dpo6
Leena65 (44)..............dpo5
mur-mur (44)..............dpo2
Ämy (40).....................dpo1
[/i]

ovistestiplussapäivä = dpo-1; seuraava (eli oletettu ovispäivä, myös ilman testiä itse oletettu ovispäivä ) = dpo0; sitten dpo1, jne.; hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.


Plussanneet eli yrjöklubilaiset:






torpeedo (42)..17.4.2008/kp24...yk1..poika 30.12.2008
Mari66 (41)......9.6.2008/kp37.....y1,5v....poika 5.2.2009
päivänkakkara67 (41)..11.7.2008/kp40....................
mimuli (42).....30.7.2008/kp29..........yk4.......poika 31.3.2009
äittä-67 (40).......15.9.2008/kp29.....yk1....................
Karpalo67 (42)..........22.4.2009.................
velmuliina74 (34)..2.5.2009/kp24(24-30), yk7..6./1..LA 14.01.2010
OnniMaija (41)....11.5.2009/kp31 (28-30), yk3...5....LA 16.01.2010
tirulii(40)..15.5.2009/kp27/pp10..1./1.yht...LA24.01.2010
Murmukka (43)..........18.10.2009/dpo11/kp24 (28)
star-67 (42).....21.10.2009/kp26 (26-46)...yk10.....3.
Päikki (41)...25.10.2009/kp30. .y.2v...2.
Jadette (40).....29.10.2009 kp30/28-32/dpo15.....yk9....3.
Enkelinäiti (33)............17.11.2009 kp26/25-27..........yk2...........5.



Mukana myös:
Taukoilijat / Taustajännäilijät / Pinon jättäneet

Hastu39, gerpera, Hemppaliina, Hysteria, siira, lumeton, Uudi, äitijo2x, anjamarita, Saara10, Minni007, Matsalu, babo67, sinisyys, kenzie64, lapsellinen67, Karpalo67, äippä67, Pilvenpyörä, vilmaville, Pömppöli, baby5, touhu tenava, AinoEmilia, Plättä, pyrstötähti, Nuusku, Kirsikka68, Höpisijä, Elina67, ruujakengu, Mussukka67, Hellu1, einiinvaan, Rva Pikkumyy, gitte, Pennanen, annastiina, Riikkaliisa, kane, keijukka, dinosaurus61

40+ SO WHAT (VOL. 4)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1406929
40+ SO WHAT (VOL. 3)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1225015
40+ SO WHAT (VOL. 2)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1091269
YLI 40-v. KUUMEILIJA-KERHO VOL 1.
http://kaksplus.fi/keskustelu/t976636


 
Ottis
Huomenta! Tyhmä kyssäri täältä, mutt mihin te sitä kortisonia olette syöneet, kuin noin on tehnyt? Minä nim. olen reumaani sitä syönyt pienen ikäni :(. Joskus olen jaksanut surra mitä kaikkea se saakaan aikaan, mutt kun kroppa ei ilman sitä pelittäs, niin ei voi mitään. Se surettaa ku eivät enää anna luovuttaa verta :'(.

Erkalle ja Emilylle plussaonnittelut :flower: :flower: !! Tämähän on aivan mahtavaa. Ilo seurata jännäilyänne.

Onlydreamille toivon plussaa myös. En just nyt jaksa muistaa oletko edellisellä sivulla plussannut vai et :ashamed: . Jospa se täti nyt pysyisi poissa ja saisit myös plussan, jee! :heart:

Mulla sattu "työtapaturma" aamulla ku ehti pissa lorahtaa pönttöön ennenkuin muistin, ett olisin voinut testata ;). Toisaalta ihan hyvä näin. Meillon aamu ollut tavalliseen tapaan kireähkö. Minä nukkuisin vapaapäivinä mielelläni, mutt toi huuhkaja nousi jo ennen seitsemää ja aina ku olin pääsemässä takaisin uneen, huuteli jotain. Ihme mies ku ei osaa lehteä lukea itekseen :(. Mutt nyt mä koitan jos saisin sen innostumaan, ett haettas takkapuita kotikotoaan meille kotiin ennenku ne paukkupakkaset alkaa ja vielä päivän hämärässä olis kiva voida sitoa lisää valoköynnöksiä terassille. Eilisestä kädet muuten ihan tikkuset ja karheat, joten en kai mä ihan suotta äkänen ollutkaan =).

Hyvää tätä päivää naiset. Seuraan tilannetta :wave:
 
Heippa vielä täältäkin :wave: Ja kiitos ihanat kuumeilijasiskot! :heart: :heart: :heart:

ERKALLE lämpöisesti onnea uusista testituloksista =) :flower: =) Myös ONLYDREAM: jospa pian plussaat kun tätiä ei kuulu ja oireet ovat lupaavat! =) =) Minullakin tuo alavatsaoireilu tuntunut erilaiselta kuin menkkojen aikaan mutta tuhrut vaivaavat enkä uskalla enää testata, jos se onkin negaa kohti menossa....mutta ei huolta huomisesta - kävi miten kävi :|
 
pikaisesti ennen päväuni rumpaa.... testi taasen nega mutta ei ole tuo tuhru lisääntynyt ja nyt selkeästi jotenkin limaisempaa tuo erite ja kirkkaampaa(soritsit tarkempi kuvaus) lämmöt edelleen 37.3 ja kn ylhäällä.välillä kipuilee tosi napakasti alhaalta :/

Nytpäs vasta älysin että emilykintuhruttaa ja kuitenkin plussa,jes taisi toivon kipinä saada uutta tulta alle ;)

......lisä "diaknoosia" taas päivemmällä...... nyt uni puuhille :wave: :wave:

erkameinasi unohtua,hienoa testit toimii ja näyttää sitä mitä pitääkin ja mitä olet odottanut :heart:
 
Emily onnittelut plussasta :flower:

erka oikein selvä haamu kuulostaa myös aivan plussalta! Varovaiset onnittelut sinnekin! :flower:

Pinkki tsemppiä maanantain punktiooon, että hyvin menee ja hedelmällisiä pallukoita löytyy :heart:

ON täällä tissit vähän kipeät, mutta ei mitään ihmeellistä oiretta, mitä ei normaalissa kierrossa olisi..
 

toivotaan että tuhrut vähenee ja plussa pysyy.

Erkalle liimaerkat tuohon pikkuiseen plussaan, ja toivotaan että kaikki menisi hyvin.

INIA: " mimmimamma, mä en tiedä tuosta impattavasta kortisonista, mutta mulla pillerikortisoni vei kuukautiset pois. Tai oli jotain pientä ruskeaa vuotoa muutamana päivänä, mutta oli niin aikaisin kierrossa, etten edes ajatellut menkoiksi. Mutta seuraavat "oikeat" menkat tuli vasta tosi myöhään. Lopetin sitten siis sen kortisonin syönnin. "



Eli kiitos vastauksesta. Kp 11 minulla oli tuo vuoto ja nyt kp 33 alkoi vuoto uudestaan tuon logiikan mukaan. Täsmäisi oikeastaan älyhyvin tilanteeseen. Jolloin ei olisi ollut 11 päivän ja 21 päivän pitusia kiertoja lainkaan. Vaan yksi ylimääräinen tuhruvuoto kp 11 ja nyt sitten tuosta normi 28 päivän kierrosta hieman venyny kierto astmalääkkeen takia. Jostain nimittäin luin että lääke-aine saattaisi vaikuttaa kuukautiskiertoon aiheuttaen ns. häiriöitä.

Eli tänään sitten kp 2, vaikkei tätä ihan vuodoksi voi luokitella, kun tuhruttelee pelkästään.
Minulla on edelleen tuo kohdunnipukka tosi korkealla. Ihanaa kuumeilua, jossa ei realiteetteille ei kumareta. Mutta olen nyt järkevä ja hyväksyn tuon kp 2 :ashamed:

mimmimamma :wave: lisää plussia ja katse kohdistuu onlydreamiin
 
42-vuotias, kaksi isompaa lasta edellisestä liitosta, sterilisaatio -06, sterilisaation purku marraskuussa 2009 eli vajaa kuukausi sitten.
Uuden miehen kanssa toivomme yhteistä lasta, miehelle ensimmäistä, minulle kolmatta.
Yksi koeputkihedelmöitys takana kesällä 2009, siirrettiin 2 alkiota joista kumpikaan ei kiinnittynyt ja pakastimeen ei jäänyt "siirrettävää" joten sen jälkeen päädyin sterilisaation purkuun ja yritämme nyt ihan luomumenetelmällä ja rakkaudella saada aikaan hedelmää.
Tilanteeni on vähän sama kuin Iida-Karoliinalla, johon jo tutustuin tuolla suomi24 puolella mutta siellä on keskustelu vähän hiljaista joten tulisin mukaan tähän.
 
Alkoipa aamu mukavasti..avasin s.postilaatikon ja viesti: "Korttieni mukaan teille ei synny enempää lapsia"..

Siis..laittelin vietiä Ennustaja Ellille&Madame mammalle tuossa kesällä ja utelin haikaran käynistä.

Ennustaja Elli vastasi: Saat pojan 9.9 2010..ja nyt Madame mammalta tuo vastaus. Kyselyä olin laitellut 2.8 ja nyt vasta vastasi. Elli vastaili kuukauden sisällä.

Leikkimielellähän näihin pitää tietenkin suhtautua ja joskus heidän ennusteensa toteutuneetkin-mitä netistä käväisin googlettelmassa.

Sattui vaan niin juuri tälle viimoselle y-kerralle, jota niin kovin jännään..ja kun miulla vielä vahva tunne, että en ovuloinut ollenkaan..

Lämmöt sahaa koko ajan-aamulla n. 36.2C ja illaksi kyllä sitten nousee tuonne 37C tietämille. Aiemmin kun olen omasta ja testinkin mielestä ovuloinut, on lämpöt nousseet ja pysyneet tuolla 37C kantturoissa seuraavaan vuotoon saakka.

Iltaa kohdenhan tuo lämpö tuppaa muutenkin nousemaan. Rinnat on kyllä turvonneet, rinnanpäitä kihelmöi hieman ja alavatsalla painon tunne-samoja juttuja mitä yleensäkkin oviksen jälkeen..juu ja itkettää helposti ;) ..äskettäinkin itkin kun katselin Eläinsairaala ohjelmaa, jossa koira täytyi nukuttaa poijjes.. :'(

Mutta iloisia uutisia on täällä jo monta: Emilylle suuren suuret onnitteluhalaukset!!!:heart:
Erkalla myös 2selkää haamua tullut, nekin ovat + :heart:
Onlydreamilla myöskin hyvänkuuloiset oirehet.. :heart: ..odotellaan..

Olikos muita?..näin äkkiseltään en nyt muista..

Paljon, paljon kirkkaita ++++++++++++++sätehiä laittelen kaikille!!


mur-mur
 
vauvatoive10 Olet lämpimästi tervetullut kanssamme kuumeilemaan!!:wave:

Toivon teillehin sitä pikkaraista "iltatähtöstä", luomuilu&rakkaus on hyvä yhdistelmä:heart:

..mie jo luulin sen iltatähtösen saavani 39v.(poikanen nyt 5v)..mutta..vielä vaan kuumetta pukkaapi ja tässä ollaan ;) ikää tuli plakkariin 44v. kesällä.
Saattaahan se olla niinkin, että poikasen jälkeen en raskaaksi enää tule..pientä toivetta vain ylläpidän.. :)

Jos haluat listalle, ilmoitteleppa: ikäsi, kieropäivä/kierronpituus, monesko yrityskerta ja monesko lapsonen haaveissa =)
 
Heissan!

Tervetuloa Vauvatoive kuumeilemaan :wave:

Ja oi kun meillä on jännää...haamuja ja plussia ja oireita ja ja ja ... :heart: :heart: :heart:

Oma jännitys hiukan helpottuu kun voi ihmetellä muiden vaiheita :D

Kiitos kaikille tsempityksistä :flower: Olo on ihan ok...olotila suorastaan kumman normaali. Kävin tänään jouluostoksillakin, vaikka olin valmistautunut köllimään maha räjähtämispisteessä sohvalla. Masu ehkä pikkasen turvoksissa, mutta odotin pahempaa. Vielä se tietty ehtii tästä pullistua ennen maanantaita. Te jotka olette käyneet ivf:ssä, oliko masuoireet pahemmat ennen vai jälkeen punktion?

Joo...en taida juurikaan pelätä punktiossa sitä kipua (kun en tiedä mitä odottaa). Pelkään enemmän sitä en pallukoita ei olekaan tai niistä ei saada mitään. Ja sit voikin murehtia sitä et hedelmöittyykö hämähäkinseittiset antiikkimunikseni ja kuoleeko meidän vauvat vanhuuteen jo ennen äidin masuun pääsyä... ;) Kyllä tässä mietittävää riittää. Lääkäri varoittelikin, että varsinainen tuska alkaa vasta siirrosta...sit vaan ootellaan ja MITÄÄN et voi tehdä :eek:

Nyt sytyttelen kynttilöitä ja alan paketoida lahjoja :xmas:

Pinkkis
 
Nyt kyllä ei miun hampaita naurata..huomasin veskissä "isolla" hädällä käydessä, oikkein kunnon kanananmunalimat ja paaaljooon..ja mies on mummulassa kaukana, kaukana..voi p**ka..

Aivan varmasti on nyt vasta se Oili-neidin vierailu.. :eek: ..että voikin olla huonoa säkää ihmisen lapsella. Normaalisti niin kotosalla ollaan viikonloput ja juuri nyt en sitten simppoja saakkaan talleteltua..huomenna illasta vasta..kerkeääköhän vielä? :/ ..

Minullahan ei noita limoja todellakaan ole alakerrassa, kuin harvakseltaan ja nyt noin selkääkin selkeämmät..otin oikein sormien väliin ja syynäilin tarkasti..:p..kirkasta, hieman venyvää-ihan sitä ittiään "hedelmällistä" sorttia!!

Kaiken tietoni&ymmärrykseni mukaan jos ovis + vasta tänään, kerkeäisi vielä huomissa iltana tehdä talletuksen..aikaahan follin irtoamiseen olisi tuo 24-48h..toivon kovasti näin olevan :)


Kysymys:
Tuleeko nuo kananmunalimat ennen ovista, vaiko jälkeen teillä hyvät naiset..vai miten ne lima jutskat menee, mie en tiiä..Hjelps!! :eek:
 
Pinkkis onnen potkunen pepuselle siulle lähteepi täältä maanantaille-Tumpsista!! =)

..sinä siellä jo joulua tunnelmoit kynttilöin ja paketoit lahjoja:xmas: Miulla ei vielä yhtään lahjaa ostettuna..tällaisena, "kroonisena viime hetken immeisenä", lahjojen hankintakin jää miulla jouluviikolle :D..
 
Tervetuloa vauvatoive!!

Pinkki, noinhan se mullakin oli, pelkäsin että saan lopullisen tuomion, ettei näistä muniksista ole mihinkään... Mulla ehkä tukala olo oli pahin ennen punktiota, mutta nyt toka kerralla kivut pahemmat sen jälkeen. Ja jomotteli harvakseltaan jopa viikon verran. Ekalla kerralla oikeastaan vain sen päivän. Joten vaihtelevaa. Ja kyllähän hoidoissa odotukset on korkeammalla, joten sitten putoaminenkin on henkisesti rankempaa... kun tietää, että siellä on ollut alkio, josta ei sitten kuitenkaan vauvaa tule... Mutta toivotaan, että sulla tärppää heti! Kun olet vielä niin nuorikin! :)
 
ErikallePaljon onnea plussasta. :heart: :heart:
onlydreamille toivon :heart: että se +++ testiin sinulle tulisi ja tuhrut loppuu aikanaan. Niin minulle kävi kuopuksen kanssa.

Tervetuloa Vauvatoive10.lle Kiva kun tulit tänne kuumeilemaan ja kirjoittelemaan kuulumiset :hug: ja myös muut uudet jotka tämmönen vanha akka dementiassaan on unohtanut.. :ashamed:

Pinkki Minulla kanssa se tukalin olo oli nuo vikat päivät ennen punktiota, ja varoivainen olo sen jälkeen johtuen toimenpiteestä. Mikä meni minulta paremmin kun jännitin ja pelkäsin. Sitten piinapäivät oli oikeasti varsinaiset piiina päivät..kaikkine mahdollisine raskaus oireineen, pahoinvointikin sellaista että hyväkun ei yrjöllä täytynyt käydä. Jaksamista tukalan olon kanssa, kohta pääset jännäämään ja ++++++++ toivotaan sinulle, niinkuin muillekin jännääjille :heart: :heart:

Murmur voi kyllä keritä vielä ja aina kannattaa yrittää, lepäile nyt kun pesue on mummolassa ja virittäydy tunnelmaan kun siippa saapuu kotiin, jospa sitten simppojen talletus onnistuu.
Minä en noista limpista aina ota selvää( siis omistani) :LOL: Nytkin kun paprut on tutkittava( jo siitäkin pelosta että täti kurvaa) niin läpinäkyvää ja venyvää on lima. :whistle:

Pakeita olen käärinyt papereihin ja joulu tervehdyksiä pitäisi tänään kirjoitella..Porukka hiukan flussan poikasessa ja hiukan tuo joulu fiilis on karkuteillä. En laittanut enään viime joulunakaan mitään valoja pihalle. Lyhdyissä poltin kyllä kynttilöitä ja roihuja laiteltiin aattoillaksi pihalle. Lapset kun ei enään ole niin pieniä alkaa jotkut jutut vaan jäädä pois. Luulen että alkaisin enemmän taas laittamaan juttuja jos olis pikkainen jaloissa pyörimässä =)
Uskalsin ekan testin tänään tehdä, ja pettymys oli tietenkin.. eli nega :'( Vaikka tiedänkin että tässä vielä on aikaa tehdä testejä jos täti pysyy poissa tiistai olis se päivä jolloin jo voi odottaa että näkyy. no TIISTAI ON TOIVOA TÄYNNÄ..

Mukavaa joulun alus touhuilua kaikille Kuka mitenkin sen toteuttaa :LOL:
 
Emily Onnea plussatestistä :heart:

Erka Onnea plussatestistä :heart:

PINKKIS mulla kummallakin punktiokerralla ollut noin 10-12 pallukkaa kasvamassa joten maha turposi kyllä niin että housunvyötärö ei mennyt kiinni... jomotteli pikkuhiljalleen ennen punktiota. Punktiopäivänä oli arka maha. Mutta ei sen suuremmin kipuillut. Menin kummallakin kerralla seuraavana päivänä töihin. Eli kyllä tuo kivun tunne on kaikilla niin erillainen. Voima sinulle ja toivon paljon hyviä palleroita jotka jaksavat jakaantua.

Mulla senkun nippailut ja jonkinlainen jomotus alavatsassa senkun jatkuu... en vielä uskalla testejä heilutella :ashamed: eikä näitä oireita osaa erotella mitenkään, mistä johtuvat, lääkkeistä vai menkoista vai siittä mistä me kaikki haaveillaan...ja arvatkaas kuka mulle soitti? ex soitteli ja pyysi kaffeille oli kauniita ajatuksia ajatellut... enpä tiedä miten menetellä... jännittäväksi käy ihmisen elämä ihan yks kaks!

Joululahjat on mullakin ostettu mutta käärrepaperi vielä puuttuu tai sitte semmoset paperikassit joihin sujauttaa lahjat. Kynttilöitä minäkin polttelen, imuroin jq pikkasen joulusiivusta tein, nyt on niin joulu jo ovella fiilis että!

KAIKILLE tasapuolisesti ihania joulumieltä, joulunodotusta

niin, taidan vielä ruveta paistamaan joulutorttuja, OIVIKKI mulla kulhossa kans suklaakonvehteja
 
Murmur Eipä noita enustajien höpinöitä niin vakavissaan ota, hauskaa ajanvietettä. Minä kävi 15 kasäisenä yhden ennustaja mummon ovelle koputtelemassa ja se minulle sitten korteista katteli. olipa jännää.. Ja kaksi miestä sanoi että elämässäni tulisi olemaan, kaikkea en edes muista jotain muutamisista kertoi. Myöhemmin sitten oli se toinen ennustus jossa lapsia olisi useita.. Viimeisin ennustus noin 5-6 v sitten, kävin samalla ennustajalla 3 kertaa, ja sen jotkut asiat ovat pitäneet paikkansa osa taas ei ollenkaan. tosin sanoi että ei voi koskaan tietää kuinka pitkän ajan kuluessa asiat tapahtuu..Huumorila tämä kaikki on :LOL: :LOL: hauskaa ajanvietettä. Ajattele jos tälläinen ikäihminen viel 2 paaperoa pyöräyttäisi. :LOL: :LOL: Jos noin tapahtuu uskon vakavissain kaik ennustus mummojen puheet :LOL: :LOL:
 
luulen että noi ennustus jutut on kyllä ajanvietettäkin ja kaikkihan me ollaan uteliaita omasta elämästä. Mutta olen sitä mieltä että vanhat ennustukset ovat vanhoja... elämän energia on silloin kun käy ennustajalla on niiiiin erillainen verrattuna tähän nykyenergiaan, ja siittähän energiasta se ennustaja ennustaa. Elämä menee eteenpäin vuodet vaihtuu ja energia vaihtuu sekä ennustuskin vaihtuu.. Mutta olen minäkin käynnyt ennustajalla, utelias kun olen. Menen kuulemma vanhoillapäivilläni (mitkä lie, heh) naimisiin. Lapsia kaksin kappalein, heh. Eli kunka vanhaksi tässä vielä pitää elää että ne taaperot ilmantuu, heh heheee.....
 
Erkalle ja Emilylle: PlussaOnnittelut molemmille , toivottavasti hyvin plussat vahvistuvat ja kasvavat vauvoiksi asti! :flower: :heart: / :flower: :heart:

Murmur: Ovislima on juuri kuvamanlaistasi venyvää limaa, peukut pystyssä, että ehditte vielä huomenna simpat talletella! :heart: :wave:

Pinkkikselle: Onnea ensi viikolle! :flower: :heart:

Tirlittan:Toivottavasti saat plussan, peukutuksia! :flower: :wave:

Menkat kiusakseen saaneille: Onnea uuteen kiertoon, olkoon se oleva plussakierto! :heart: +++++++++++++++++++++ :heart:

Kaikille: Toivon kovasti plussia niin ovis- kuin varsinkin raskaustesteihinkin. :heart: :heart:

Siivosin kaappeja tänään, 1 raskaustest on tallella, jos tulee tarvetta testailla :saint: , tänään siis kp 14 ilman ovistestejä mennään..aika useasti on touhuiltu.Eli viim huomena luulisin varsinaisen oviksen olevan, vaikea sanoa;=)..liukkautta löytyy. :heart:

Plussakasta joulunalusaikaa kaikille! :heart:

Ostimme lapsenlapselle Brio Ponyrattaat joululahjaksi :heart: :xmas: , tulee aika paljon hänelle hankittua kaikenlaista.On ne vaan niin ihania nuo pienet lapsukaiset! :heart:

Heippaus jälleen! :wave: ++++++++++++++++++++ :heart:

mahdotontako :heart:

 

Yhteistyössä