40+ so what wol.12

  • Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
mur-mur Sinulla on parempaa tietoa noista "ovislimoista" sanoit minulle joskus että se voi tulla muunakin aikana. Osaatko sanoa miksi minulla tulee edelleen kerran kuukaudessa vaikka vuoto on ollut poissa jo 3 kk? Tänäänkin oikein venyvät sellaiset?

Ottis Ehkä miehesi luuli sinun nukkuvan eikä siksi tullut mitään kommentoimaan, toivotaan että matka on kuitenkin mieluinen :D

Halituksia kaikille! :hug:
 
Voi MrsBree :hug: tosi surullisia uutisia saitte. Täällä ollaan sormet, varpaat ja tassut pystyssä, että Tina tyttärenne selättää syövän ja saatte pitää rakkaan tyttärenne vielä kauan luonanne. Lähetän täältä lämpimiä ajatuksia ja kovasti voimia ja jaksamista, että jaksatte.:hug:
 
Viimeksi muokattu:
Mafinka..voi, en mie ole mikään "limojen" asiantuntija..:eek:..:)

..mutta luulen, että kroppasi vaan muistaa sen entisen kiertosi ja sen mukaan vielä toimii - eli n. kierron puolivälissä vielä ovis limoja sitten pukkaa, vaikka menkat jo jääneet pois..en siis ole varma, onko näin mutta luulen vähän..
(siullahan ei menkat vielä pitkään ole olleet poissa..olihan näin?)
 
ON..itse juuri tänään bongasin eka limat alakerrassa..joten ovis sitten varmaanhin jo aiemmin(miulla yleensä se kolmas limapäivä ovis), varmaanhin Kp10-11

Tänään Kp8 ja kyllä nyt tuntenut olen O-tuntemuksia: Mahdotonta kiristelyä muniksissa ja tuikkauksia tisuissa:x

Mies laitteli saunan lämpiämään..jospa sitä tykkättäis tänään vaikka toisistamme pitkilleen?..miula nyt sellainen olo:p..onko sitten miehellä, jää nähtäväksi.

tetu68
- mitä siulle kuuluu:wave:..oletko dipannut vielä R-testejä?(Digitaalista?)
..kunpa siun pikkanen nyt jaksais tarrrata:heart:

OOAK
- mie niitä kuvia siitä R-testistä vielä oottelen..=)
..oletko dippaillut vielä?..
 
Viimeksi muokattu:
Mrs Bree; sanattomaksi vetää Tinan tilanne:ashamed:! Tahtoisin kovasti lohduttaa ja luoda uskoa ja toivoa tulevaan, mutta joskus tuntuu, että sanoja ei ole ja nyt voin vain ajatuksissani lähettää enkeleitä vierellenne, paljon rakkautta ja yhteisiä hetkiä ja toivonsäteitä; siitä toivosta ei pidä koskaan luopuman ennenaikojaan, sillä ihmeitäkin tapahtuu ja niin kliseinen sanonta kuin se onkin, niin niinkauan kuin on elämää on toivoakin:kiss:!

Lämpöisin ajatuksin lähetän hiljaisen toiveen yläkertaan:heart:!

Lilleriina
 
Heipat!

Glearblue; uskallat harkita koiraa näiden mun kokemusten jälkeen??:snotty:! Ei vainen, ihaniahan nuo karvanaamat on, varsinkin jos eivät oo omia, mutta kyllä mä miettisin hitusen pitempään kuin me tehtiin, ja ihan JOKA kantilta, juu nou;)! Kyllähän se on yksi lapsi lisää perheeseen, ja tuo iloa ja ihania muistoja, mutta mä en vaan taida edelleenkään olla mikään koira-ihminen, sillä jos musta ois kiinni, niin ei tuota otusta ehkä olisi..Tjaa, toisaalta taas, kun se on tässä kohta vuoden pörrännyt ja perhe-elämää sekoitellut, niin ei sitä poiskaan antais! Onpahan tullut elämästä ainakin haastellisempaa kuin tasapaksua, eikä mielikuvituskaan pääse ruostumaan, kun pitää kehitellä uusia jekkuja ja paikkoja ja konsteja petipuuhien hoitamiseksi:kieh:! Ja kuten jo aiemmin sanoin, niin onpa ehkäsykin aika tarkkaan huolehdittu sen avulla...
Mutta onnea siitä uudesta haaveesta! Ihmisellä pitää aina olla unelmia, ja haaveita, varsinkin niitä, joita voi vielä saavuttaakin, eikös?

Tiazza; hupsista heijaa, kun sielläkin meinaa ylläriä pukata, wautsiwau! Kaikki raajat pystyssä iloisen yllärin johdosta, josko sellainen paukahtaisi++++

Wienna; Jess!! Kiva, että täti tuli, kun sitä toivotaan ja mukavaa, jos sivuoireet ovat helpottaneet=).

*mur-mur*tykkäilkäähän toisistanne armaasi kera:p!

Voi Ottis; sunkin puolesta niin surku olo:(! Ihanasti kirjoitit siskonpojastasi ja upeaa todellakin on, että olet saanut hänenlaisensa ihmisen elämääsi ja pitääkin elämässäsi monet vuodet! Niinhän vanha kansa sanoo, että jotka nuorena kuolevat, niitä Jumala rakastaa! Usein kun miettii heitä, jotka ovat ns.normaalia elinikää aiemmin lähteneet, niin ovat olleet jollain tapaa erityisiä ihmisiä ja koskettaneet aivan erityisesti, ja nimenomaan positiivisessa mielessä!
Ja jos ei se ukkelis nyt syntsälahjastaan tykännyt ja kehtaa siitä mieltään osoittaa tässä tilanteessa, niin sit kyllä..:stick:!! Mutta uskon, että on vain itsekin tästä suru-uutisesta ja varsinkin omasta henk.kohtaisesta surustasi niin huolissaan, ettei oikein osaa ajatella, jotta hän itse tarttisi tähän hätään minkäänlaista lahjaa.. Varmastikin on lähdössä mukaan, ja salaa on yllätynytkin noin hienosta jutusta, muttei tiedä, miten sen asian sulle kertoo, kun ajattelee varmaan, ettei ole sopivaa olla iloinen NYT! Juu u, pitkästi mietitty, mutta noin se miehen mieli varmaan fundeeraa...:xmas: Keittiöpsykologi Lillis palveluksessanne:cool:!

Mulla jo sen 15 pvää menkkojen eka pvästä(maalainen minä, kun en muista mikä on Dpo ja mikä se Kp jne..joten näin sujuvasti sanailen asioista), ja etanainen olo kyllä; huhhuh!

ano juups, on nää jutut taas vähän avaruudesta ja sen lähiplaneetoilta, mutta haittaakse??

Rauhallista iltaa, halikaa läheisiänne ja nukkukaa hyvin:saint:!

Lilleriina
 
  • Tykkää
Reactions: pikkutirri
Mie täällä vielä kukuksin, vaikka huomenna työpäivä!:O

MrsBree - lämpöinen halitusmutistus siun tyttöselleis:kiss:

Miullahin oli esikko(25v)eilen leikkauksessa - oli jo toinen..ja vielä edessä lisää.
..illasta jo tietoa odottelein kovasti, että kaikki hyvin mennyt - onneksi oli.

Paranemisssätehiä Tinalle:heart:
..ja siulle myöskin voima rutistus:heart::hug::heart:


Lilleriina..jäi taas ne lemmiskelyt..se sama vanha - mies rätti poikki..:(
..jospa miulla parempi onni tänään illasta?:)
 
Viimeksi muokattu:
Ottis
mur-mur Voi pahus, jos jäi lemmiskelyt pelkän ajatuksen asteelle :(. Olen pahoillani :kiss:. Tiedän tasan tarkalleen miltä tuntuu. Mun pitäis varmaan joskus selata tämä saitti läpi elokuulta tähän päivään, ett näkisin ollaanko me pupusteltu noiden pentujen tulon jälkeen 4 vaiko 5 kertaa. Ei voi siis sanoa, ett s-elämä olisi kovin vilkasta :(.

Lilleriina Kiitos :kiss:. Taas tuli kyyneleet silmiin ja pala kurkkuun :(. Siskonpoika jätti jälkeensä nimenomaan valoisan ja ihanan muiston. Niin totta tuo, että yleensä ne elämästä liian varhain temmatut ovat jollain tavalla ehtineet elämässään jo kyllin toisia ihmisiä koskettaa. Ehkä siellä rajan toisella puolella heillä on jo jokin toinen tehtävä odottamassa, kun tämän elämän rasitukset on ensin levätty pois. Näin minä haluan uskoa.

Mitä tohon mun ukkoni käytökseen lahjan suhteen tulee, en osaa sanoa juuta enkä jaata, sillä en jaksanut illalla "nostaa kissaa pöydälle", vaan ajattelin tänään kysyä, mitä matkan suhteen tehdään. Mieshän oli tilannut tonnilla matkalahjakortteja eli saattaa ajatella, ett niillähän tuo matka olisi voitu maksaa, ettei menisi minun tai hänen pussista. Kortit tulivat synttäriään edellisenä päivänä eli kai ne oli hänen matkalahjansa itselleen. En tiedä.. Kerron sit kun olen viisaampi.

ON Tänään meillä on neljältä aika Tytin tikkien poistoon ja mies ainakin lupasi tulla kotiin ajoissa, ett mennään lääkäriin yhdessä koko konkkaronkka. Ei hän siis voi ihan totaalisen pahalla tuulella olla :). Mulla vaan menee taas tiukille jos mies ei tulekaan, sillä mulla on kokous, minkä pitäisi loppua ajoissa, mutt noista ei aina voi olla varma.

Nyt mä menen vartiks huilimaan, ett jaksan taas etiäpäin.

Ps. Jos etusivulle on päivitettävää (kuten plussauksia :heart:), niin voisitteko kiltit naputella mulle tähän sen litanian, niin päivitän sivun sitten? Kurjaa jos jää jonkun tiedot pois. Juttua kun tulee joka päivä lisää, niin muutamankin päivän nettikatkon aikana voi tietoja jäädä hukkaan jos ei jaksa ihan joka sanaa kahlata tai on muuten vaan aivot puuduksissa niinku mulla :ashamed:.
 
MrsBree, Luin monta kertaa kauniin liikuttavat sanat mitkä pikkusiskosi oli kirjoittanut puolestasi. Toivottovasti nuo kauniit sanat eivät tarkoita sitä, että pelko on muuttunut sanomattoman suureksi suruksi johon ei ole sanoja. *rutistushalitus*:hug:
 
MrsBree, otan osaa perheenne suureen suruun.:hug:
Minulla ei ole lapsia, oman lapsen menettämisen suru on varmasti niin suuri etten osaa sitä edes kuvitella. Jos voisin niin ottaisin edes osan surustasi kannettavakseni.
Olen hyvin, hyvin pahoillani.
 
Rakas ihunainen ystävä Mrsbree, lämmin lohdutus:hug:

Surusi on suunnaton:'(..ja sanoja en meinaa täältä näppikseltäni löytää lohduttaakseni..
Voimaa siulle, Tinan sisarille ja läheisille jaksaa päivä kerrallansa.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä