40+ so what wol.13

Vauvahaaveita, mitäs minä sanoin!!! Vautsi vau ja onnea!! Kyllä se siitä vahvistuu, sehän on kuitenkin vasta dpo12. Ja nyt vaan pidetään peukkuja, että pysyy kyydissä! Loppuun asti!!!

Ja itsellä kp1. Plääh, mutta uusi kierto, uusi mahdollisuus.
 
Viimeksi muokattu:
Ai niin, piti mun valivalivalittaakin, olivat vahingossa ottaneet mun keltarauhasarvon ja estrogeeni arvon edellispäivän kilpparikokeiden yhteydessä (mulla oli lähete niitä varten kp20-23 piti otattaa). Juupa juu, kp4 ei todellakaan kummassakaan ole mitään arvoa. Ja minä joudun vastaamaan virheestä ja maksamaan kun en ollut kysymällä tarkastanut mitä kokeita varten sitä verta oli ottanut. Olishan tuon nyt pitänyt kysyä kierron päivääkin laborantin kun verta noita kokeita varten otti. Veemäistä. Nii, ne kilppariarvotkin oli hirveän huonot, puolessa vuodessa ihan romahtanut :(
 
Jee, ONNEA vauvahaaveita, ihan mahtava juttu! Plussa se on hailakkakin plussa! Nyt vaan toivotaan onnea loppuraskauteen :D

Tyydelille pahoittelut menkoista! Aina yhtä haljua...

Itsellä on täällä vähän itku kurkussa kun tuntuu, että tää oli nyt tässä. Dpo 11 vasta, mutta aamuinen nega tuntui kurjalta ja vaikka kuinka on toivoa niin kauan kuin ei oo vuotoa jne. jne. jne. niin aika epätodennäköiseltä se plussa tuntuu ja kun ollaan päätetty pistää pillit pussiin tämän kierron jälkeen, niin kyllähän se tunteita herättää.
 
Viimeksi muokattu:
Vauvahaaveita, ole edelläkulkija! Ole suunnannäyttäjä ja valo ja näytä meille miten tää homma hoidetaan :) Haamulainen noilla päivillä on upeaa ja tietää varmasti hyvää :)

Täällä tyhjennys meni helposti eikä vuotoa juurikaan enää ole. Päätimme unohtaa vauva-ajatukset kokonaan ja keskitytään nyt vaan toisiimme. Ja koska yleensä keskitymme suht usein (punastuu...) uskon että meillä näilläkin eväillä tärppää jos niin on tarkoitettu.

Äiti74, varmasti jurppii. Eihän noita itse osaa ajatella kun sitä luottaa että ammattilainen tietää mitä tekee.

Ja, sisters, tästä ne alkaa ne lämpimät lemmekkäät kesäpäivät :) Positiivisia tuulosia teille kaikille!

Ja Jopo, niin komppaan Äiti seiskanelosta: ei mitään ehkäisyjä! Fiiliksellä niinkuin mekin meinataan
 
Viimeksi muokattu:
Äiti74, kyllä mä laitan kierukan. Sen verran hyvin olen tietoinen oman kroppani toiminnasta, etten osaa vaan "heittäytyä", vaan tiedän kyllä tarkkaan, missä mennään ja "tulee jos on tullakseen" on tässä projektissa mahdoton ajatusmalli mulle. Haluan lopettaa tämän jatkuvan jännäämisen, päivien ja oireiden kyttäämisen ja turhan toivon.

Näin on hyvä.
 
Heh, ei tänne tarvita mitään pentuja :D Toiveena oli saada pikkusisarus ihanalle 2-vuotiaalle, mutta ei se nyt tainnut toteutua. Meidän perhe on nyt tässä ja kuten mies sanoi: "Hyvä perhe onkin!"

Nyt tajusin, että munhan pitää jättää tämä palstakin. Jos mä dpo 14 asti täällä notkum kuitenkin ;)

Sahramiini, fiiliksellä nimenomaan ja fiilis käskee nyt nauttia tästä mitä jo on ja unohtaa lisääntyminen tässä elämässä :)
 
Jopo73, ymmärrän täysin päätöksesi! Ihailtavaa päättäväisyyttä. Itseltä sitä tuskin löytyy vielä. Vaikka vähän toivoisin, että antaisin aikaa enää heinäkuun, korkeintaan vuoden loppuun. Koska huomaan eläväni liikaa sitku, sitku ja mutku asenteella, eikä ratkaisuja elämässä osaa tehdä, kun jos sittenkin tulee raskaaksi. Mutta itseni tuntien, sitä vahvuutta ei löydy ainakaan heinäkuussa, josko sitten syksyn aikana, jos ei plussaa näy...
 
Tyydeli, kiitos! Vielähän nää on tahroja paperilla ja veikkaan, että otetaan kerta kiellon päälle, mutta kyllä mä varaan elokuuksi kierukanlaiton. Hetkessä eläminen meinaa unohtua tässä hommassa, vaikka miten rennosti ottaiskin...
 
katso liitettä 19620katso liitettä 19620

Voi kiitos ihanaiset :heart:
Yritin nyt laittaa kuvan että näkeekö kukaan muu siinä mitään ..? (Jos siis mun kuvan laittaminen onnistui)

Jopo73, meillä oli myös menossa viimeinen yrityskierto ja siksikin tämä tuntuu aivan uskomattomalta... Että jos tässä vielä menkat alkaakin mitenköhän sen yrittämisen nyt voisi lopettaa kun näki että JOTAIN vielä tapahtuukin....... Mutta tsemppiä sulle vielä :heart: plussakin voi vielä tulla sulla dpot vielä pienemmät kun mulla ja eilen mulla ei näkynyt mitään...

Tyydeli ihana, niinhän sä sanoit :heart:


Juu, ja tuli näköjään kuva oikein kahteen kertaan
 
Viimeksi muokattu:
Ihana uutinen! Paljon, poljon onnea ja ihanaa odotusaikaa sinulle Vauvahaaveita! =)

Mukava kuulla Sahramiini, että kohdun tyhjennys meni hyvin. :hug: Ymmärrän hyvin, että haluatte nyt hetken vain toisillenne. Minusta tuntuu samoin. Eletään hetkessä ja katsotaan, mitä kesä tuo tullessaan. Carpe diem. :heart:

Jopo 73: Voi kun sinulle ilmaantuisi se viiva testiin. Toivon sitä hartaasti.

Äiti74: No kyllä lääkärin pitäisi labralähetteeseen kirjata tuo haluttu näytteenottopäivä, mikäli verikokeen ajankohdalla on merkitystä lab-tuloksiin! Soittaisin itse takaisin ja ilmoittaisin, että pidät kohtuuttomana, että sinun potilaana olisi pitänyt kyetä valvomaan vastaako labralähete lääkärin pyyntöä, ja maksamaan kenties siinä oleva puute/virhe.

Menkkakipuja... Toivottavasti ne alkaisi pian niin pääsisi taas mieli rullaamaan normaalin kuukautiskierron mukaan. Onko teillä muilla miten km:n jälkeen alkaneet menkat? Onko kuukautiskierto heti taas palautunut entiselleen säännölllisiksi?

~lounakehto~
 
Vauvahaaveita, onko viiva vahvistunut :)

Lounakehto, kiitos toiveesta! Mitään yliluonnollista ei kuitenkaan ainakaan vielä testissä tapahdu, käänteli sitä sitä sitten valossa tai pimeässä. Tyhjää täynnä dpo 12 :(

Ehdin eilen taas vähän toivoa, kun rintoja särki jännästi ja iski migreeni hyvin epätyypillisessä vaiheessa kiertoa. Kaikkihan on yhä mahdollista, mutta silti sitä kuvittelis dpo 12 jo jotain näkyvän.

Ihan näin meidän kesken ;) ajattelin, että jos tuon seuraavan kierron vielä antais mennä (se siitä päättäväisyydestä). Ollaan oviksen aikaan Turkin lämmössä, joten jos siellä VIIMEISTÄÄN onnistuisi. Sitten saa riittää, ihan oikeasti. Harkitsen vielä noita Lugeja, että meniskö ensi kierron sitten ilman, kun ne niin ärsyttää...
 
Viimeksi muokattu:
Vauvahaaveita, on se vahvistunut!!

Onnea Marza hymynaamasta! Nyt sitten hommiin... ;)

Omanapaista valitusta: Ei näistä melkoista oo taaskaan mihinkään!! Hädin tuskin vuotaa aiheeseen asti! Samanlaiset viimeks, eli tämmöiset ne nyt ovat olleet kaavinnan jälkeen. Höh. Ihan kuin kroppa ei käynnistyisi... Olisin toivonut, että olis vuotanut ku seula, niin olis tullut tunne, että kroppa toimii. Niin, bongasinhan mä sen oviksenkin, mutta kun ei ollut mitään oireita, niin luulen, ettei munasolu irronnut... :(
Plääh. Ihan tyhmää...
 
Tyydeli, kuulostaapa tylsältä. Tuollaisten menkkojen kanssa ei varmasti ole toiveet kovin korkealla :( Toivotaan, että kroppa pian pääsisi vauhtiin. En tiedä, onko sulla vehnänalkioöljy käytössä, sehän voisi vähän herätellä kroppaa?

Minttu71, onnea matkaan!

Kuulkaa, naiset. Mua rupes vähän jännittämään monestakin syystä. Toissapäivänä huomasin, että mua huimailee. Lugethan aiheuttaa sitä, mutta 1-3h tuntia oton jälkeen, tää tuli helposti kuusikin tuntia aamulugen jälkeen. Eilen kivisteli rintoja jännästi ja tänään nukahdin esikoisen kanssa supersyvään uneen 2,5 tunniksi ja näin painajaista, jossa yksi mies puri mua mahasta monta kertaa. Tunsin sen pään painon mahallani selvästi ja sitten sattui, kun se puri. Ja joo, olen ihan tasapainoinen ihminen (ollut ainakin tähän asti)...Torkkujen jälkeen alavatsa on kipeä, semmoista pientä venytyskipua tuntuu ja kroppaa myöten kulkee kylmiä väreitä.

Tajusin myös, etten tikuttanut ovista tässä kierrossa, vaan luotin tuntemuksiini. Jos nyt oliskin vasta dpo 10 tai 11, voisko olla, voi please! Tai vaikka olisi dpo 12, mistä sen tietää...hirvittää vaan, kun jos kiinnittyminen oliskin tapahtunut nyt, se olis aika myöhään ja mitä myöhäisempi kiinnittyminen, sen suurempi keskenmenoriski.

Että tämmöistä tervettä pohdintaa tänään :)
 
Kiitos :)

Näin taas aivan hullua unta...

Muut olot ovatkin sitten kaikonneet. Huomenna on olojen mukaan dpo 14. Jännä muuten, kun joissain keskusteluissa julistetaan, että munasolu kiinnittyy kohtuun dpo 6-12 ja ainakin kaikissa virallisimmissa lähteissa puhutaan tuosta "noin viikosta". Tajuan toki, että tuo on sattumien summa ja tapauskohtaista, mutta ei dpo 12 oo minusta enää "noin viikko". Onko jollain tietoa, onko dpo 11-12 tapahtuva kiinnittyminen vielä ns. normaalin rajoissa ihan lääketieteellisestikin?

Huokaus.
 

Yhteistyössä