40+ so what wol.13

yritetäänpäs kaivella sitten plussanneiden ikää, en tiedä miksi ei ole koskaan listoilla plussanneilla ollut, tai miksi on tiputettu pois.
Itse olen jo vuosia ollut samalla palstalla, tosin tätä ketjua on aika ajoin aina uudistettu, tai siis jatkettu, taitaa olla koko keskusteluryhmän pisin ja vanhin, nimittäin vol. 13 menossa. Olisiko vaan ikä jäänyt jossain vaiheessa pois.
 
Tiistai 19.8.2014

nimi / ikä........................kp / kierron pituus

Minttu71 (42)........................... 32kp / 30
Äiti seiskanelonen (40).............. 23kp / 27-30
bugsy (44)................................ 19kp / 29-31
Zandi (39)..................................19kp / 24-30
~lounakehto~ (41)..................... 17kp / 28
Fleur (39).................................. 15kp / 25-27
sahramiini (42)...........................13kp/ 26-28
ruutana (39)............................ 7kp / 24-28
Jimima (42).............................. 4kp / 28-30
Marza (44).............................. 2kp / 30

Piinailupäivät:
Minttu71 (42)..........dpo 18
Äiti seiskanelonen (40)....dpo 9
Zandi (39)....................dpo 3
sahramiini (42)...............dpo 1

Plussanneet: :heart:
Saana72 ( 41v ) - 02/2014
Iines* ( 40 v ) - 03/2014
Tuuliannaliina ( 40 v) - 03/2014
Esteri1 ( 40 v ) - 5/2014
Vesipossu ( 41v )- 7/2014
Tyydeli ( 41 v ) - 7/2014
Jopo73 ( 41 v ) - 8/2014


Taustailijat:
Susseli72 (42)
Memmu05 (40)
SoturiPrinsessa (43)
Jadee (39)
Tiuku74 (39)
PippuriPiia-70 (43)
Tintti-Tiivari (43)
Fiialiia (40+)
Piksukka (39)
Nipsu74 (40)
Lumikki1970 (43)
Vauvahaaveita #3
Kessu (41)
Jetsulleen (39)
hupiaelämään(40+)

Fertility Calendar Tool | babymed.com


"All will be well as long as we do our best"
 
Viimeksi muokattu:
Ja onhan niitä kypsempiäkin plussanneita ja aikaisemmillakin listoilla. Itsekin viimeisin syntyi 2 kuukautta ennen kuin täytin 43v, eli 42 olin plussatessa.

Ja tosiaan täällä meilläpäin on silloin oman syntymäni aikoihin ollut joku buumi, sillä moni äiti oli paljonkin päälle 40 synnyttäessään, ja olipas luokkakaverini äiti jo 50 täyttänyt, aivan kuten oma mummonikin oli 50 viimeisimmän saadessaan.

Kaikki on mahdollista, mutta kyllähän tämä yhteiskunta ja nykyinen nuoruuden ihannointi tuo oman varjonsa tähänkin.

Mutta jatketaanpas eteenpäin...
 
Joo jos paska fiilis tädistä niin ihana siksi koska sain tikit aamulla pois ja uutta kipsiä ei tarttunut enää.hurjan näköinen tuo käsi ja kuihtunut.jäykkä kun ei taivu.mutta aah illalla pääsee suihkuun ja huomenna saunaan
 
Äiti74, et ehkä kaipaa nyt turhaa hehkutusta ja höyryämistä, mutta mulla oli tässä plussakierrossa ihan erikoisen kuivat limakalvot dpo 10...Lugeja en tässä kierrossa laittanut, mutta ihan vessassa pyyhkiessä tuntui pahalta, niin kuivaa oli. Lisäksi mun rinnat oli aivan normaalit, vaikka mun ekassa raskaudessa rinnat kipeytyi huomattavasti jo dpo 11 eli voin minäkin sanoa ajatelleeni, että raskaushormoni aiheuttaa mulle rintatuntemuksia!! Nytkään rinnat eivät ole olleet yhtä kipeät kuin ekalla kerralla ja veikkaan (ainakin toivon) olevani tukevasti raskaana.

Maanantaina varhaisultrassa selviää lisää...

Jopo rv 6+2...eiku 6+3
 
Viimeksi muokattu:
Jopo Jopo, kyllähän tuo nyt sai taas nostettua toiveita hetkeksi :/ Onnea ultraan!
Mutta testasin kyllä puhtaan negan eilen illalla. Ja kyllä tiedän, että liian aikaista oli ja voi muuttua. Mutta kuvittelisin jotain oireilua olevan. No pitää olla kärsivällinen ja katsoa loppuun asti.
 
Keskiviikko 20.8.2014

nimi / ikä........................kp / kierron pituus

Minttu71 (42)........................... 33kp / 30
Äiti seiskanelonen (40).............. 24kp / 27-30
bugsy (44)................................ 20kp / 29-31
Zandi (39)..................................20kp / 24-30
~lounakehto~ (41)..................... 18kp / 28
Fleur (39).................................. 16kp / 25-27
sahramiini (42)...........................14kp/ 26-28
ruutana (39)............................ 8kp / 24-28
Jimima (42).............................. 5kp / 28-30
Marza (44).............................. 3kp / 30

Piinailupäivät:
Minttu71 (42)..........dpo 19
Äiti seiskanelonen (40)....dpo 10
Zandi (39)....................dpo 4
sahramiini (42)...............dpo 2

Plussanneet: :heart:
Saana72 ( 41v ) - 02/2014
Iines* ( 40 v ) - 03/2014
Tuuliannaliina ( 40 v) - 03/2014
Esteri1 ( 40 v ) - 5/2014
Vesipossu ( 41v )- 7/2014
Tyydeli ( 41 v ) - 7/2014
Jopo73 ( 41 v ) - 8/2014


Taustailijat:
Susseli72 (42)
Memmu05 (40)
SoturiPrinsessa (43)
Jadee (39)
Tiuku74 (39)
PippuriPiia-70 (43)
Tintti-Tiivari (43)
Fiialiia (40+)
Piksukka (39)
Nipsu74 (40)
Lumikki1970 (43)
Vauvahaaveita #3
Kessu (41)
Jetsulleen (39)
hupiaelämään(40+)

Fertility Calendar Tool | babymed.com


"All will be well as long as we do our best"
 
Glearblue itsekin kaipailen Mur-Muria olisi niin kiva tietää, miten siellä on elämä sujunut suurten muutosten jälkeen. Siellä ollaan varmaan jo melkoisen timmissä kunnossa!

Ja onpas muutenkin vähän hiljaista, mutta toivottavasti pimenevät illat tuo taas porukan kotiin, siis käymään vaan, ei asumaan :D
 
Marza, kauanko kipsisi kerkesi olemaan?Jotenkin ajattelin että se olisi ollut ihan juuri, kun laitettiin, mutta ajan käsitys kyllä hämärtyy mitä pidemmälle elää. Eihän ne lihakset tosin kauaa tarvi olla käyttämättä, kun ovat melkoisen heikossa vireessä. Tsemppiä paranemiseen edelleen!

Ja sitten sitten niiiin rakkaaseen omaan napaan. Alan epäilemään, että niinköhän mun pitäisikään olla piinailijoissa laisinkaan. Olen ymmärtänyt, että oviksen jälkeen pitäisi lämpöjen nousta. No mullahan ne laski 36.2-36
.4-> 36.0-36.1 Mikä lie ikiovulaatio onkaan menossa. Tosin mitkään geelimerkit ei siihen ole enää vähääkään viitanneet. Joten gallup tähän väliin: piinailenko vai en? Ja jos ovis on tikutettu digillä ns varmaksi, niin voiko olla ettei sitä ovista kuitenkaan ollutkaan. Tai sitten oli vaan huti muna.Taitaa olla tosiaan niin, että lämpöjen mittaaminen on tähtitieteellistä hommaa, ettei mun kannata edes jatkaa. Ei ainakaan loputtomiin.
Entä mihin ne oudot unet liittyy? Mulla oli tässä sarja hieman omituisia unia että hohhoh. Mm yksi työntekijöistä tuli kyselemään multa, että miksi kaulakoruni ketju on niin lyhyt, että se on kaulapoimujen piilottama. No sitäpä minä sitten ihmettelemään, kun olin varta vasten hommannut pidemmän. Tämä sama uni sitten toistui yön aikana useampaan otteeseen.
 
Zandi, tottakai kuulut piinailijoihin! Piinailijoita ovat kaikki ne meistä, joiden ovis tai jokin siihen verrattava tuntemus tai ajatelma on jo ohi ja jotka ovat viimeisen puolen vuoden sisään olleet metriä lähempänä MIESTÄ eivätkä kuukautiset ole vielä rysähtäneet kuvioon mukaan. Tällöin raskaus on aina mahdollinen ja ainakin itse käytän minuutin silloin toisen tällöin sen pohtimiseen, josko kuitenkin olisi edes pientä saumaa olla pullistumaan päin. Oli se kuinka epätodennäköistä tahansa. Ihmeitä nääs tapahtuu :)

Juu ja ovistestit kertoo vain sen, että munasolun irroittavaa hormonia erittyy, ei sitä saako se mitään aikaiseksi. Eli tottakai saa, eiks nih?
 
Moi,

Olen tuolta toisesta ketjusta ja ikä ei ihan vielä riitä tänne (kohta 38 v.), mutta ajattelin uskaltautua kysymään teiltä kokemuksia lääkäreistä ja lähinnä niiden kommenteista. Yritellään ekaa lasta, jo kaksi vuotta ja siihen on mahtunut myös kaksi keskenmenoa tänä vuonna. Eilisellä lapsettomuuspolin käynnillä lääkäri sanoi, että tässä iässä munasolut on jo niin vanhoja, että niissä on tapahtunut dna-hajoamista ja siksi voi olla, että vain yksi kymmenestä on enää kunnossa. Toivottavasti olette kuulleet positiivisempia kommentteja ja niitä siis nyt toivoisin kuulevani. Mitä teille siis on sanottu mahdollisuuksista raskautua ja saada vielä terve lapsi? Tiedän, että eka on vielä eri asia kuin uudelleensynnyttäminen...

Kiitos, jos joku jaksaisi vastata.
 
Zandi: minäkin lopetin lämmönmittailun, kun tuntui et aina menee erilailla kuin pitäisi. Pitäs varmaan olla joku vanhanmallin mittari kainaloon, meillä kun on vaan jotain digitaalisia otsamittareita. Ja tosiaan näinhän se on, että eivät muka aina irtoa.... kuinkahan yleistä sekin on, olis kiva tietää.

Oon nyt testannut negoja dpo9 ja 10. Hormonit tuntuu olevan häviämässä, rinnat on normalisoitunu. Eli pikkuhiljaa katse kohti seuraavaa kiertoa.

Ja urologilta tuli terveisiä, alkoholi ei siittiöihin juurikaan vaikuta. Kuumetaudit ne niitä tappaa (ja vaikutus 2-4 kk kuluttua kuumeesta siis).
 
Hei! Kurkistelen tänne ihan pikkuisen, varovasti vain. Taustalaiseksi (tai mikä se sellainen on, jolla ei ole yritystä) olisin ehkä pyrkimässä, jos vielä mahtuu mukaan? Ihan ei fyysinen ikä riitä (36v) tähän kastiin, mutta eilen tätä lueskellessani totesin, että voisi olla minun paikkani.

Eli kaksi lasta on ennestään: 18v ja 12v. Nuoremman jälkeen podin kroonista vauvakuumetta vuosia vuosia, mutta mies ei ollut halukas uuteen vauvaan. Pikkuhiljaa toiveet ja haaveet jäivät taka-alalle, mutta silloin tällöin on aina ajatuksissa ollut. Nyt sitten viikonloppuna mies yllättäen ottikin puheeksi sen, että tulisiko meille kuitenkin vielä vauva. En oikein voi vielä uskoa tätä todeksi, pelkään, että kohta tulee kuitenkin taas takapakkia. Mutta nautin nyt näistä päivistä kun saa haaveilla.

Hormonikierukka on paikoillaan tiukasti, joten yrittämiseksi tämä ei mitenkään "varkain" pääse muuttumaan. Katsellaan. Itse vain olen niin höperö ja löperö etten malttaisi nyt vähän himmailla ja antaa miehen tuumia rauhassa.

Muutenkin tämä tuntuu jotenkin epätodelliselta. Että meille vielä vauva tässä vaiheessa kun päästään jo liikkumaan ilman lapsia tosi hyvin. Ja sitten kaikki alkaisi alusta. Mutta olisihan se niin ihanaa ;)

Niin on sekamelska pienessä päässä. Joten teiltä toivon tietenkin, että usutatte vauvantekopuuhiin ja toteatte, etten ole vielä mitenkään "vanha" tai ettei tämä elämäntilanne mitenkään poissulje uutta vauvaa :D

Tässäpä tämä lyhyesti.

T: mörrinkäinen
 
Mörrinkäinen tervetuloa ihanaan ketjuumme mukaan.itse olin 40v kun sain toisen lapsen.
Niin ja Zandi kipsi oli reilu 3vko mutta enää eivät laittaneet. Jympannut ahkeraan olen ja silti niin jäykkä ranne ja turvonnut.eipä taivu ei :(
 
Torstai 21.8.2014

nimi / ikä........................kp / kierron pituus

Minttu71 (42)........................... 34kp / 30
Äiti seiskanelonen (40).............. 25kp / 27-30
bugsy (44)................................ 21kp / 29-31
Zandi (39)..................................21kp / 24-30
~lounakehto~ (41)..................... 19kp / 28
Fleur (39).................................. 17kp / 25-27
sahramiini (42)...........................15kp/ 26-28
ruutana (39)............................ 9kp / 24-28
Jimima (42).............................. 6kp / 28-30
Marza (44).............................. 4kp / 30

Piinailupäivät:
Minttu71 (42)..........dpo 20
Äiti seiskanelonen (40)....dpo 11
Zandi (39)....................dpo 5
sahramiini (42)...............dpo 3

Plussanneet: :heart:
Saana72 ( 41v ) - 02/2014
Iines* ( 40 v ) - 03/2014
Tuuliannaliina ( 40 v) - 03/2014
Esteri1 ( 40 v ) - 5/2014
Vesipossu ( 41v )- 7/2014
Tyydeli ( 41 v ) - 7/2014
Jopo73 ( 41 v ) - 8/2014


Taustailijat:
mörrinkäinen (36)
Susseli72 (42)
Memmu05 (40)
SoturiPrinsessa (43)
Jadee (39)
Tiuku74 (39)
PippuriPiia-70 (43)
Tintti-Tiivari (43)
Fiialiia (40+)
Piksukka (39)
Nipsu74 (40)
Lumikki1970 (43)
Vauvahaaveita #3
Kessu (41)
Jetsulleen (39)
hupiaelämään(40+)

Fertility Calendar Tool | babymed.com


"All will be well as long as we do our best"
 
Tervetuloa vaan, tänne mahtuu, ja mörrinkäinen laitoinpas sinut taustailemaan :D

Vauvatoiveinen tuohon on varmaan vaikeaa sanoa mitään, sillä jokainen olemme erilaisia ja yksilöllisiä. Riippuu varmaan monesta tekijästä, ja mieskin on vielä puolet tuosta yhtälöstä. Toisaalta nuoruus ei ole pelkkä terveeksi tekijä, sillä myös nuorilla voi olla ongelmia.

Ja kokemuksia erilaisista lääkäreistä varmaan riittää, kovasti minullekin terveydenhoitaja yritti jopa sterilisaatiota ehdottaa, ja auliisti kertoili, että varsinkin miehelle se olisi niin helppo toimenpide. Ja painokkaasti sanoi, että ethän sinä nyt enää 45-vuotiaana halua vauvoja kannella. Ja miksi en haluaisi? Kuka voi sanoa toiselle, mikä on oikea ikä ja oikea perhetilanne? Nuorikin äiti oi poistua lapsen elämästä siinä missä vanhakin.
Kyllähän kaikki tuo informaatio tuo tullessaan kaikenlaisia ajatuksia, mutta toisaalta, mitään ei saa, jos ei yritä. Kumpi sitten vie voiton, pelko, vai unelma? Siinäpä sitä on pohtimista itse kullekin. Mutta tsemppiä sinne ja listoille pääsee, vaikka ei virallisesti olisikaan ylittänyt maagista 40-kympin rajaa, kunhan tuntee tämän paikan omakseen ja on ajatuksiltaan samanlainen.
 
Viimeksi muokattu:
Heippa taas ihanaiset :)

vauvatoiveinen, haluan kertoa vähän positiivisemmistakin lääkäreiden kommenteista :) Itsellä nyt menossa toipuminen ilmeisesti kohdunulkoisesta (lopultakaan ei varmuutta saatu missä raskaus oli ja pidemmän kaavan mukaan hoidettiin.. = metotreksaattipiikki ja päälle laparoskopia+kaavinta... ) nyt odotellaan hcg:n laskua negaksi. Tämän "raskauden" aikana tapasin ainakin 3-4 eri lääkäriä ja kukaan ei maininnut ikääni.Sain aivan mahtavaa hoitoa ja vielä julkisella. Jokaiselta lääkäriltä kysyin onko ikänisyypää näihin keskenmenoihin (tasan vuosi sitten spontaani keskenmeno rv7+6) ja jokainen myönsi et vaikuttaahan se tietenkin, mutta kaikki kannustivat vielä yrittämään jos henkisesti vielä jaksaa... minut sairaalasta kotiuttanut erikoislääkäri sanoi että: valitettavasti nelikymppisenä munasolujen laatu ei enää ole niin priimaa, ja välillä hedelmöittyy niitä huonolaatusia MUTTA että sieltä valikoituu MYÖS niitä hyviä :) ja että nelikymppisenä synnytetään ihan terveitä lapsia, ja toivotti tervetulleeksi iloisemmissa merkeissä =synnyttämään :p
Mulla ei siis mitään "terveydellisiä" esteitä pitäisi raskautumisen suhteen olla, kaksi viikkoa sitten tuli samalla noi sisuskalutkin tsekattua. Mutta hirmuisesti tsemppiä sinulle!! Ja vanha sä et vielä ole ;) voi vaan ottaa hieman enemmän aikaa kuin parikymppisenä....( Itse en oli
si ollut valmis äidiksi parikymppisenä:LOL:

Tuli varmaan tosi sekava sepustus kun töissä puhelimella kirjoittelen.....

Ai niin, ja mulle saa päivittää iäksi jo 41 Kääks!
 
Kiitos :)

Minulle on sattunut kyllä myös hyviä lääkäreitä ja myös tämä sama lääkäri on ollut tähän asti aivan ihana ja kannustava, mutta eilen jokin sitä nyppi ja otti tiukemman asenteen. Ehkä hän olisi voinut tarkemmin kertoa noista munasoluista, koska pakkohan sen on olla niin, että pahimmillaan siellä on se yksi kymmenestä kunnossa... Ei kai muuten terveitä lapsia saataisi tässä (parhaassa) iässä. Kyllä meidän unelma elää edelleenkin.

En nyt vielä hyppää tällekin listalle, kun olen tuolla yli 35 puolella ;) Paljon plussatuulia tänne!
 
Onpas täällä ollut eloa eilisen poikkeamiseni jälkeen. Lisää porukkaa mukaan niin on enemmän mahdollisia plussaajiakin ja sitä mukaa toivon kipinän ylläpitäjiäkin. :)
Mörrinkäinen, voithan varata ajan kierukan poistoon. Itsellä ainakin kesti pari 3kk ennen kuin sain ajan poistolle. Siinä ajassa mieskin ehtii vielä pohdiskelemaan ja ajanhan voi tarvittaessa peruakin.

Jopo, eikun siis Marza, toivottavasti kätesi pian vertyy, mutta kerran uutta kipsiä ei laitettu aletaan varmaan olemaan kuitenkin paranemisen paremmalla puolella? Tosin taitaa olla ne työläimmätkin ajat.

Äiti74 kiva, kun en ole ainoa jonka mittailut on mennyt ihan omin takeisesti. Mulla tosin tuntuu nyt kaikki menevän vähän nurinkurin.

Itse en edelleenkään ymmärrä tätä omaa napaani. Aamulla lämmöt suusta mitattuna edelleen alhaalla. No sehän ei ole enää uutta, mutta se on että aamulla vessassa käydessä tuli hieman kirkasta aivan ohutta juoksevaa verta. Enemmän kuin tippoja. Päivän aikana siteeseen on tullut vähän. Viime vessareissulla vesi värjääntyi kirkuvan punaiseksi eli ohut verivuoto sen kun lisääntyy. Vuoto ei ole lainkaan menkkamaista. Viimeksi, kun minulla oli tällainen vuoto, niin lääkäri vai kätilökö oli totesi, että taidat tulla illalla synnyttämään. Ja niin menin. Siitä on nyt reilu 13 v aikaa ja tällä kertaa ollaan menty yhden olennaisen vaiheen ohi. Sen raskauden.
En tiedä onko tämä korkeimman muistutus siitä kuinka huonohko tilanne silloin oli. Itse tosin ymmärsin sen vasta jälkeenpäin. Mutta kyllä mä siellä sairaalassa ollessa ihmettelin, kun hoitajat ihmetteli et miten oon jo liikkeellä ja jaksan vielä mennä lastenosastolle. Mutta enpä rasita teitä enempää ruumiinnesteilläni taikka synnytystarinallani. Jokaisella meistähän niitä on ja lisää saisi tulla. Siis, niitä synnytyksiä :D
Mutta en oikein jaksa kiinnittymisvuotoonkaan uskoa, vaikka sitä kovasti toivonkin. Eipähän sitten kovin korkealta putoa, kun täti tulee kylään.
Tässäpä tämän kotimatkan sekavat paatokseni.
 
Viimeksi muokattu:
Zandi, kiitos, mun käteni on kyllä ihan vetreä :) Toisin taitaa olla Marzan tilanne. Mulla on kyllä kokemusta käsivammoista ja ne on kyllä yllättävän pitkäaikaisia kuntoutettavia, joten tsemppiä sinne (Marzalle, siis).

Vauvatoiveinen, mun luottogyneni ei ole ikinä masentanut mua ikäni takia, pikemminkin päinvastoin. Kun ruvettiin ekaa yrittämään, olin 37v ja puolen vuoden yrityksen jälkeen gyne sanoi, että hän haluaisi antaa vielä luonnolle mahdollisuuden, että jos kokeilisitte vielä sen toisen puoli vuotta. No yk 11 sitten tärppäsi ihan luomusti. Olin tuolloin 38v. Nyt kun oltiin yritetty toista tuo sama puoli vuotta, olin jo 41v. ja puhelimessa kysyin gyneltä, milloin olisi kierron paras hetki laittaa kierukka, jos nyt päätämme lopettaa yrityksen. Toki hän siihen vastasi, mutta sanoi vielä, että "tokihan ne mahdollisuudet kasvaisivat kovasti, jos yrittäisi esimerkiksi sen vuoden" :) Ja niinpä päätettiin yrittää vielä yksi kierto ja naps.

Zandi, mullahan oli tässä plussakierrossa osittain urbaanilegendaksi epäilemäni kiinnittymisvuoto dpo 6-9. Alkoi pienellä kirkkaalla verenvuodolla (1.päivä) muuttuen sitten tuhruksi ja loppuen kokonaan.

Tsemppiä kaikille!

Jopo rv 6+5
 
Zandi tarkoitat minua vaikka nyt sekoitat jonoon....heh
Joo oli jäykistynyt jo että ei uutta kipsiä.mahoton puu pökkelö ja siis ei taivu minnekkään....paska tuuri mutta ilmoitin jo kelaan netin kautta siirtyvän sairas päivä rahalle. Sori taas nää kirjoitus on virheet kun puhelimella kirjoittelen on pakko jättää välejä kun puhelin muokkaa sanat muuten ihan hurjiksi.olis halut mieheen kovat vaan alakerta vuotaa vielä hurjasti.huomenna sitten da daa
 
Hyvä Jopo, että sinulla toimii. :D Mä oon näemmä niin sekaisin täällä ettei tosikaan. Marzalle tosiaan tarkoitin tuota käsikommenttia juu. Hihi. Mutta kyllä mä jotain sinustakin pohdiskelin matkalla, mutta ei voi enää muistaa. Mahdoinko kadehtia onneasi. <3

On muuten ihme, jos gynet ei meitä iäkkäämpiä (lapsen tekoon hieman iäkäämpiä) kovasti ymmärtäisi ja kannustaisi. Sehän tietää helpommin rahaa yksityiselle puolelle, kun kaikki toiveikkaina odottavat, että josko tämä olisi se oikea kierto ja josko sitä vähän avitettaisi. Tosin olen kyllä oikeasti sitä mieltä, että oli lääkäri tai sairaanhoitohenkilö tms, niin kyllä ne on pitkälti kutsumusammatteja ja ne ihmiset on luonnostaan ihania, mutta kyllähän näihinkin varmasti poikkeuksia mahtuu.

Jopo, ei mä en usko tuohon legendaan, nyt en anna toivon pään nousta olleenkaan.
Mä olen jo niin ylidramatisoinut tän täällä kotona, mitä jos mä oonkin kuoleman oma. Joopa. "hieman" yli, mutta mä oon tässä kierrossa hormonihiiri ja saan puhua mitä suusta tulee. Sitä paitsi mut kyllä aina kauniisti autetaan takaisin maan pinnalle mun omituisista aatoksista. Ja minä en muka ressaa tästä, en, uskokaa tekin.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä