40+ so what wol.13

Kyllä täällä ainakin vielä kuumeillaan... minkäs sitä itelleen voi :whistle:

Tänään lähdetään miehen kans kylpylään pariksi yöksi naatiskelemaan toisistamme, hyvästä ruuasta, katkeamattomista (toivottavasti) yö-unista ja kylpylän tunnelmasta :heart: niin ja valmiista aamupaloista joita erityisesti odotan!
 
  • Tykkää
Reactions: *mur-mur*
Täällä on tosiaan hiljentynyt keskustelut kovastikin niistä ajoista kun olin itse aktiivisempi täällä. Itse elän edelleen epätietoisuudessa, huoli siitä,että sisälläni ei elämää ole on suuri. :( Pahoinvointi ja etovaolo, nekin jo jääneet pois ajat sitten. Alkuunhan minun piti syödä melko tiheästi jottei se paha olo tulisi. Tänään olin aamupalan voimilla klo 16 asti liikenteessä; nälkä toki kerkes tulla, muttei sitä kuvottavaa oloa. Tästäkin päättelisin,että kohtalonani tällä erää taitaa olla se tuulimuna raskaus. Odottelen kovasti tietoa siitä, päästäiskö tilanne tarkistamaan kunnallisella puolella mahdollisimman pian.
 
Tännehän se täti aamusella tupsahti, eli kp1.

Toivottavasti kirkasvalo auttaa. Itseä se auttais mutta en pysty olemaan valon kanssa samassa huoneessa kun tulee niin hirveä päänsärky. Joku piristys olisi tarpeen kyllä.
Kyllä minähin sitä valon "kirkkautta" mietin..on migreeniähin ollut muinoin..tässä mennäviikolla kahtena peräkkäisenä päivänä, eikä sitä ennen varmaan vuoteen..

Jospa ei kuminkaan migreenikohtausta laukaisis.

Kurja akka kun siun luo kerkesi:hug:

 
Täällä on tosiaan hiljentynyt keskustelut kovastikin niistä ajoista kun olin itse aktiivisempi täällä. Itse elän edelleen epätietoisuudessa, huoli siitä,että sisälläni ei elämää ole on suuri. :( Pahoinvointi ja etovaolo, nekin jo jääneet pois ajat sitten. Alkuunhan minun piti syödä melko tiheästi jottei se paha olo tulisi. Tänään olin aamupalan voimilla klo 16 asti liikenteessä; nälkä toki kerkes tulla, muttei sitä kuvottavaa oloa. Tästäkin päättelisin,että kohtalonani tällä erää taitaa olla se tuulimuna raskaus. Odottelen kovasti tietoa siitä, päästäiskö tilanne tarkistamaan kunnallisella puolella mahdollisimman pian.
Voi miten kurjake tilanne, kunpa pääsisit sinne ultraan!
Lämmin halitus miulta sinne siulle:hug:..koeta ihuna jaksella:kiss:..ja pikkinen sinnitelköön myöskin oikialla paikallaan - kohtupesäisessään:heart:
 
Viimeksi muokattu:
Kiitos Oivikki ja Mur-mur: tilanteeni kyllä kaikkea muuta ku kiva :(
Julkinen puoli ei ota meitä vastaan, ei ole resulsseja tässä vaiheessa ottaa ultrattavaksi. Niinpä soitin yksityiseen neuvolaan ja sieltä ehdotettiin sunnuntaita. Eli sinne asti on odoettava. Etovaa oloa ei ole tullut ja pystyn hyvin olemaan nälissänikin, tämä yleensä ei ole mahdollista jos raskaana olen ollut.

No nyt on sunnuntaihin odotettava, onneksi on kuopuksen synttärit huomenna ja ylihuomenna tiedossa, menee sitten aika paremminkin.
 
Hei kaikille :)

Noh niin...eilen käytiin miehen kanssa klinikalla munatorvien aukiolotutkimiksessa ja vasen puoli oli tukossa ja oikealla puolella oli virtausta eli auki mutta ei virtaus oli aika hitaanlainen:confused: eli lääkäri ei tyrmännut spontaanista raskautumista mutta aika pienenksi toivoksi kuitenkin sen laitto virtauksen takia ja kun miulla niin monta sairausta ollut mahassa ja endoa,kystiä vieläkin niin se jää nähtäväksi raskautuuko enään ikuna :( Kuitenkin päätettiin lekurin kans että kuumeillaan tässä vielä jonkun aikaan ja jos ei luoja lasta meille suo niin sitten laitatan hormoonikierukan.
Nyt hieman kipuilee ja vuotaa mutta toivottavasti oisi pian ohi ja ei tulisi mitään tulehdusta. Lääkekuurin kyllä aloitin varmuuden vuoksi.
Tämmöstä täällä :) Töissä oltu aamu ja huomenna sais taas lähtä kuudeksi duunaileen että se siittä viikonlopusta :p
Pitäkäähän kaikki muksu viikandi ja puhallan hurrrrrrjan paljon plussapuhureita:kiss:
 
  • Tykkää
Reactions: *mur-mur*
Maanantai 26.11.

Nimi / ikä....................Kp.............. ...yritysk.

anjamarita (44)............kp3/28-30.....yk 1v
Perhis (44)..................kp5/28..........yk10, 5v.
Morticia (44)...............kp8/29-35.......yk4
tattinen (42)...............kp12/22-28.......yk26
PippuriPiia-70 (41)........kp13/30............yk4
Marza (42)..................kp16/30..........yk2v
sarialeksandra (41).......kp18/37.........yk2v
sinivatukka (43)...........kp2/28..........yk2
Fiialiia (40+)................kp27/27-30......yk5
Tintti-Tiivari (42).........kp31/25-27......yk2
Naapurin tyttö (28)......kp33/29...........yk10v
Rominas (42v).............kp36/26-27......yk2
lippis (43)...................kp78/25-28......yk5
Onlydream (39)............kp92/?............yk?
Pernilla (42) ................kp96/28...........yk12
Hanhimamma (42).........kp125/29..........yk5
annekristiina (47).........kp?/2..............yk8
pikkutirri (42)...............kp?/28-30.......yk20
 
Eilen aamuna se alkoi: kipuilua sekä pientä vuotoa. Kävimme ultrassa ja pussukka oli jopa pienentynyt. :( Tuulimunaraskaus oli kohtalomme sitten. Illalla alkoi kunnon kivut ja vuotokin yltyi yöllä. Se siitä, mutta kokemusta rikkaampi taas.
 
Ikävä juttu glearblue :hug:

Meillä oli oikein ihanaa kylpylässä, tuli pussailtuakin varmaan kaikki mitä oli jäänyt varastoon ;)

Huomenna menen papakokeeseen ja samalla kartoitetaan mun kilpirauhasarvoja ja hormoneja muutenkin. Itse epäilen et vaihdevuodet on alkaneet, oireina mulla kynnet lohkeilee, masentaa, mikään ei oikein huvita, kierto lyheni yhtäkkiä 28-> 23 , oireet alkaa jo kp 15! Siis kipuja ja tuhruttelua (nyt menossa kp 20 ja yrityskertoja yli vuosi) seksi ei kiinnosta vaikka kotona ihana mies. Toivottavasti löytyisi edes jotain apua, jotenkin inhoan itseäni.
Pitäis ehkä pyytää sairaslomaa et saisi levättyä ja koottua itsensä mut ylpeys ei anna periksi.
Tosin menkat ja tää syksyn pimeys aiheuttaa mulle ranteet auki-meininkiä oikein kunnolla...
 
Moikka,

Mulle voisi laittaa KP 9 mutta yrityskertaa ei tartte vaihtaa laisinkaan kun isäntää ei ole petihommat, tai minä, kiinnostanut kuukausiin... Meinaa masentaa aikalailla... :'(

Iloisia fiiliksiä kaikille ja plussakasta tulevaa joulukuuta!!:heart:
 
Täällä kp 2 lääkärissä käyty, kaikki näytti ihan normaalilta, Clomifen-resepti taas kouraan ja onnea matkaan...
Se sitten tärppää tai ei, sitähän ei voi tietää et onko niissä munasoluissa enää mitään jäljellä mut yritetään ainakin. Olen ilmoittanut miehelle, et meillä harjoitetaan tässä kierrossa seksiä joka toinen päivä oli hän sitten kotona tai ei.. :D

Lumista päivää kaikille, jos täällä nyt enää kukaan edes käy?!
 
Moikka,

Mulle voisi laittaa KP 9 mutta yrityskertaa ei tartte vaihtaa laisinkaan kun isäntää ei ole petihommat, tai minä, kiinnostanut kuukausiin... Meinaa masentaa aikalailla... :'(

Iloisia fiiliksiä kaikille ja plussakasta tulevaa joulukuuta!!:heart:
Voi sinua ihunainen:hug:..sellaistahan se pakkaa jossahin vaiheessa olemaan, menee itte kelläkin maku koko vauvanteko asiaan - jos näin voi sanoa..voi alkaa puuduttamaan se joka kuukausittainen "tallettelu".
Toivon, jotta miehelläsi kumminhin rakkautta sinua kohtaa riittäisi vielä:heart:

 
Viimeksi muokattu:
Täällä kp 2 lääkärissä käyty, kaikki näytti ihan normaalilta, Clomifen-resepti taas kouraan ja onnea matkaan...
Se sitten tärppää tai ei, sitähän ei voi tietää et onko niissä munasoluissa enää mitään jäljellä mut yritetään ainakin. Olen ilmoittanut miehelle, et meillä harjoitetaan tässä kierrossa seksiä joka toinen päivä oli hän sitten kotona tai ei.. :D

Lumista päivää kaikille, jos täällä nyt enää kukaan edes käy?!
Hyvät on siulla suunnitelmat!:D
..minä olen viime päivinä kovastihin täällä vieraillut=)..vaikka hiljaista onhin.

 
Heippa kaikille :wave:

Hiljaista tosiaan tällä palstalla nykyään on, mihin kaikki on kadonneet? Tai siis ei onneksi kaikki mut aika moni kuitenkin. Ottista myös kaipailen, jättikö hän kokonaan tämän palstan?

murmur: Onneksi sinä piipahdat täällä vielä kommentoimassa ja ilahdutat meitä!

sinivatukka: Ihana pusuttelu-kylpyläloma teillä ollut ja antaa kummasti iloa ja intoa taas arkeen. Toivottavasti vaihdevuodet eivät vielä ole sulla käsillä, ei sentään vielä, eihän, vasta jonkun vuoden päästä. Hormonikokeet sanoo tietenkin aika paljon mutta toivotaan että niissä näkyy kaikkea hyvää eikä mitään vaihdevuosien lähestymistä!

Glearblue: voimia sulle :hug:

tattinen: Sattuiko munatorvien aukiolotutkimus, kun niistä niin paljon pelotellaan? Toivotaan että clomit auttaa ja pian olet raskaana :heart:

WP: Kaikkea hyvää sulle ja masuasukille :heart:

Itse myös olen menossa hormonikokeisiin jonkun ajan päästä ja se AMH-arvo jännittää että mikä tuomio sieltä tulee - olet vanha tai siis munatorvesi ovat vanhat, kiitos ja näkemiin ajatus raskautumisesta - sellasta tuomiota odotan...
Toivon että kokeet yllättäisivät minut positiivisesti, mutta....

Kaikille hauskaa joulun odotusta ja plussaisia joulukuun tuulia teille :heart:
 
Hellou täältäkin:wave:

7 päivän työputki takana ja nyt ois kaksi kokonaista huili päivää :)
Talvi sitten tuli ja kylmän vinkan kera että ei paljon huvita lenkille lähtä :(
Ovista pukkannut ja talletuksia laitettu ja nyt jänskätä auttoko munatorvien huuhtelu mitään eli jänniä aikoja eletään:whistle:
GB Olen tosi,tosi pahoillani ja lähetä ison,ison voimahalin:hug:
Sinivatukka Peukutusta satasella sinne:heart:
Rominas:hug:
WP Ihanaa odotusaikaa sinulle:kiss:
Sarialeksandra Miulla ei kovin kipeetä käynyt torvien tutkimus..vasemmalta ei mennyt siis mikään läpi ja ei sattunut mutta oikeelta virtas vaikkakin hitaanlaisesti ja sinne puolelle kävi jonkun verran kipeetä. Tais olla jotain pientä tukosta ja ilma huuhdonta puski ne pois.Semmoinen kuukautiskipu mutta aika kova sellainen hetken aikaa. Hyvin kestää kun ottaa särkytabuja esim.paratabs 1g ja Buranan viel 600mg niin ei kipuja ei yhtään.
Ruoka uunissa ja ootellaan poijaalle yökyläläistä ja siittä se riemu alkaa :)
Muksua Lauantai ehtoota kaikille ja hurrrrjasti plussapuhureita :kiss::heart:
 
Mur-mur ja Tattinen: Kiitoksia lämpimistä ajatuksista ja halista! :heart:

Kyllä mies rakastaa mutta se ei uskalla edes halta tai pusutella ettei hommeli etene etiäpäin... Valitettavasti hän on sitä mieltä edelleenkin että kaksi lasta olisi riittävä määrä meille... Asiasta ei olla "ääneen" keskusteltu toviin mutta kait se on pakko kohta ottaa puheeksi ja yrittää ruotia perinpohjin asia... Jos tilanne näin jatkuu vielä pitkääkin niin kyllä tässä parisuhde kovasti kärsii...

Itse olen surullinen, pettynyt ja ihan tajuttoman vihainen... Mutta se siitä... :(

Mainiot limat ja synnytyksen jälkeen ekan kerran KOMIA ovis-plussa tänään ja hukkaan heitetään... Ja niin joo, ekan kerran aikalailla normaali aikakin plussalle!! Jee.

Mutta omasta kurjuudesta huolimatta...

KAIKILLE IHANAA JOULUKUUTA JA RUNSAASTI IHANAISIA PLUSSA UUTISIA!!:heart:
 
Mur-mur ja Tattinen: Kiitoksia lämpimistä ajatuksista ja halista! :heart:

Kyllä mies rakastaa mutta se ei uskalla edes halta tai pusutella ettei hommeli etene etiäpäin... Valitettavasti hän on sitä mieltä edelleenkin että kaksi lasta olisi riittävä määrä meille... Asiasta ei olla "ääneen" keskusteltu toviin mutta kait se on pakko kohta ottaa puheeksi ja yrittää ruotia perinpohjin asia... Jos tilanne näin jatkuu vielä pitkääkin niin kyllä tässä parisuhde kovasti kärsii...

Itse olen surullinen, pettynyt ja ihan tajuttoman vihainen... Mutta se siitä... :(

Mainiot limat ja synnytyksen jälkeen ekan kerran KOMIA ovis-plussa tänään ja hukkaan heitetään... Ja niin joo, ekan kerran aikalailla normaali aikakin plussalle!! Jee.

Mutta omasta kurjuudesta huolimatta...

KAIKILLE IHANAA JOULUKUUTA JA RUNSAASTI IHANAISIA PLUSSA UUTISIA!!:heart:

Jaksuja siulle sinne:heart:..suru/pettymys ja vihakin on sallittuja tuntehia:hug:
..suosittelen lämpimästi ruotimaan asiat kunnolla..nimimerkillä "kokemusta on"..ettei vaan se parisuhde ajais karille ihan hirmu rytinällä..:O
 
Viimeksi muokattu:
sarialeksandra..luulen, että Ottiksenhin kuumeilut loppui(näin olen käsittänyt)..
..hän tuolla ~~kuumia aaltoja~~ pinossa harvakseltaan kirjoittellut..


..minähin toivon, että saat labrakokeista mukavaisia tuloksia:heart:

Itse jäin kaipaileemaan tätä pinoa kovin..mutta kuumeilut on kuumeiltu..
..kiva kuitenhin käydä kurkkimassa ja komentoida juttujanne tai huhuilla kuulumisianne!:wave:


*Mukavaista ja pakkasen kirpakoittamaa alkanutta viikkoa tänne kaikille ihunille!*:kiss:
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä