40+ so what wol.13

Hei ihunat..

Kyllä se R-testikin voi näyttää vahvaa plussaa ovulaatiohuippun aikaan..ja O-testi myöskin raskauden..niin ovat nuo LH&HCG lähisuluaishormoneja.
..itsekin olen aikoinani useampaan kertaan tämän todennut testein.

Nipsu - jospa siellä pikkuinen ylläri pylläri kumminhin..:heart::)
 
Vielä tosta ovisplussasta... mä olen niitä saanut kaikkiin vuorokaudenaikoihin pisseistä (no en nyt yöllä sentään), vaikka testiohjeissa lukisi mitä hyvänsä. Lääkäriltä kun kysyin, sanoi ettei oo niin hirveesti perehtynyt noihin testeihin, mut sen sanoi ettei se virtsa sais olla sekoittunutta. Eli mä olen kuppiin pissinyt ihan vähän ja virtsasuihkun alusta. Tiedä sitten.... Joo, on kyllä ärsyttävää hommaa testailla usein, mut mä haluan tietää tarkasti tuleeko lh-plussaa ja milloin. Ovulaation kyllä tunnen. Nyt mulla on mennyt kiertoa kohden 4-5 liuskatestiä ja yks-kaks digiä. Ja Tyydeliä pitää onnitella menkkojen alkamisesta!!!! Siitä täällä harvemmin iloitaan...
 
Tämän aamun CB digi r.testi näytti raskaana 2-3. Eikö sen pitäisi näyttää enemmän, jos raskaus alkanut 20.1. siirretystä alkiosta..? Piinaavaa. Pelko sen kuin lisääntyy..

Anteeksi oma napaisuus, en nyt oikein pysty keskittymään muuhun..
 
Hyvää Ystävänpäivää virtuaaliystävät :flower:

Nipsu, voihan se näyttää sen 2-3 viikkoa , ei kaikilla nouse se hcg niin nopsaan..toivotaan että siellä pieni on turvallisesti pesässään kasvamassa. :heart:

Täällä hätähousuna testattu dpo11 ja puhdas nega, vaikka sitä testiä miten päin käänteli ja väänteli ei siinä haamun haamulaista näy :(
 
Ai niin, hyvää ystävänpäivää vaan kaikille :heart: Täällä töissä ei sellasia toitotella, joten nyt vasta tajusin.

Nipsu: Niinkuiin Vauvahaaveita tuossa mainitsikin, kun ei se plussa sieltä kai ihan heti pärähtänyt, niin ne hormonitasot voi olla hitaasti nousevia. Ota nyt rennosti, älä stressaa vaikka huoli painaa. Sulla kuitenkin on tulos luettavissa ja oot raskaana. Ihan mahtavaa. Miehesi varmaan tietää jo?

Vauvahaaveita: Voi pettymysten pettymys. Tiedän tunteen kun sitä tikkua kääntelee joka suuntaan ja eri valoissa, jotta sieltä saattaisi haamulainen löytyä. Eikä mitään löydy. :hug:

tänään KP1 ja kuten jo clomittarille kerroinkin, vuoto on aivan hirveää. Siis runsasta. Tuolista en haluis nousta ollenkaan. Että jos vielä kerran raskautuisin, voisivat sitten poistaa tarpeeksi osia, että nuo vuodot loppuis kokonaan. Näin mun ystävälle on tehty ja hänen elämänlaatunsa kyllä parani huomattavasti. Siinä vaan pitäs olla 100 varma, että enää ei halua lapsia.
 
Pitkäatä aikaan tähän ketjuun kurkin.

Mur-mur
ikäväkseni huomasin, että sinulle ei ole tapahtunut vain hyvää vaan on sinulle tullut myös ero. :hug: pahalta tunuttu varmasti tuon takia, että eroon liittyy tuo kolmasosapuoli ja miehesi ei siitä edes oma-aloitteisesti kertonut. Voimia sinulle, olet niin ihanan huomioonottava täälläkin ollut, joten toivon sinun pääsevän tästä lopulta entistä vahvempanan yli.

Kaikille nykyisille palstailjoille toivottelen + tuulia, eiköhän kevät viimeistään niitä tuo tullessaan.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: *mur-mur*
Mitäs tämä meinaa, harmittavia uutisia joka ketjusta, ei juurikaan plussia :( Antaako se kevät odotuttaa itseään ja lisätä meidän kuumeilua. Olen pahoillani tädeistä, Esteri ja Vauvahaaveita.

Mikäköhän se Nipsun tilanne on ? :O

ON: Menkat on pikkuhiljaa hiipumassa (thank god) ja alkaa oviksen odottelu, paitsi nyt tietty jänskättää se tuleva gynekäynti. Onhan siihen vielä viikko aikaa. Jostain varmaan kantsis noita testejä tilata (netistä). Oliskohan se raskauskeiju vai mikä... hyviä ehdotuksia?
 
Anteeksi taas omanapainen kirjoittelu :ashamed:

Sain hcg tuloksen, se oli 1131. Kysyin, että miltä se vaikuttaa noin näppituntumalta, neuvolan terv.hoitaja sanoi, että on kyllä nähnyt korkeampiakin.. Aikoi laittaa viestiä lääkärille ja mahdollisesta jatkosta saan tietoa viimeistään huomenna aamusta.

Lapsettomuusklinikalle soitan klo 14, katsotaan mikä heidän mielipide asiassa on...

Itse olen kohdunulkoisen tai tuulimunan kannalla (viimeinen tuulimunaraskaus oli syksyllä, eikä siinäkään näkynyt ultrassa yhtään mitään).
 
No niin, lapsettomuusklinikan hoitaja oli sitä mieltä, että arvo on liian alhainen, että sen pitäisi olla 7000.. Alan henkisesti valmistautumaan kohdunulkopuoliseen/ tuulimunaan. Kun saisi äkkiä tämän vaan päätökseen.
 
Voi Nipsu, :hug: voi kun harmi!

Ja harmi vauvahaaveita#3 menkoista.

Me mennään suurin piirtein samoissa äiti seiskanelonen, hiipumaan päin täälläkin. Ja koska en ole varma laskeakko tuhrusta vai vuodosta, joutunen alkaa testailee ovista jo hyvissä ajoin. Loppu viikosta. Pääseekin tosi toimiin, testailemaan sielunsa kyllyydestä. Kyllä ne kohta taas kyllästyttää koko testailut... Mutta onhan sitten taas mistä valittaa! :LOL:
 
Kävin jo toisaalla "esittäytymässä", mutta tämä taitaa olla minulle juuri se oikea palsta :). Ikä muuttuu syksyllä nelosella alkavaksi, mutta vauvakuume on hirmuinen. Yritystä on takana vasta muutama kuukausi, mutta tuntuu turhauttavalta, kun raskaudesta ei ole tietoakaan. Tänään viimeksi pettymys valtasi mielen, kun menkat alkoi ahkerasta yrityksestä huolimatta. Tällaisia ajatuksia, vaikka tiedänkin, etten ole enää 25-v... Lapsia minulla on kaksi, 10- ja 12-vuotiaat. Nyt uuden kumppanin kanssa iltatähden yritystä :)
 
Piksukka, tervetuloa kuumeilemaan ja toivon mukaan plussaamaan myös =) Turhauttava on hyvin kuvaava sana miltä täälläkin nyt taas tuntuu kun kp1 meneillään..... Kaksi ihanaa lasta jo on, mutta vielä yhtä niin toivottaisiin. Ja edelliset raskaudet alkaneet jo melkeinpä suunnittelusta eli heti kun yritys alkanut, joten nyt alkaa tuntua toivottomalta...: / Kesällä kuitenkin oli alkanut raskaus joka päättyi km rv7+6 joten jotain sentään vielä tapahtuu, ja oviksenkin olen nyt joka kierrossa kun olen tikuttanut niin bongannut, ja peitot heiluneet mielestäni oikeaan aikaan ;) mutta..... En kuitenkaan ole ajatellut mitään hoitoja tai muitakaan "apukeinoja", vitamiineja lukuunottamatta, eli luomuna jos vielä onnistuisi

Ja Esterille, että missäs sun menkat nyt luuraa?? (jos siis testit edelleen negaa..) Ollaan samoilla päivillä menty ja jännätty ;)

Tyydeli ja äiti seiskanelonen, kiva että pääsette eroon jo siitä inhottavasta tädistä, toivottavasti täälläkään ei taas hirmu pitkä vierailu olisi...
Mulla niin luovuttajafiilis taas, että taidan luopua kaikista tikuttamisista kun tuntuu ettei siitä mitään hyötyä ole, ovikset bongattu ja hyödynnetty ja tässä sitä TAAS ollaan kp1 :mad:
 
Moikka

Ekaksikin Nipsukka, voi vitsit, jos on tuulimuna tai kohdunulkoinen. Tosi tylsää, kun raskaus kuitenkin selkeästi alkanut! Toivottavasti olisi jotenkin kuitenkin kaikki hyvin. Milloinkohan selviää?

Piksukalle tervetuloa joukkoon!

Ja tädin kohdanneille taas kerran voimia!

Esteri: onko säännöllinen kierto yleensä? Voihan joskus hgg nousta myöhemmin eikä vaan näy testissä, sellaisesta kuulee. Mutta lähinnä tilanne herättää toiveita jos on säännöllinen kierto.

Mitä vauvahaaveita sanoi tikuttamisen lopettamisesta, siinä saattaa ihan oikeasti olla perää. Jos kerran tietää että ovulaatio tulee suunnilleen samassa vaiheessa kierto, tikuttamisesta tuskin on kamalasti hyötyä, jos peitot heiluu tarpeeksi ahkeraan. Sen sijaan siitä saattaa seurata vaan stressiä, mikä vaikeuttaa hedelmöittymistä. Mä uskon ihan täpöllä, että jo osaa ottaa rennosti, on paremmat mahikset. Toki myös tiedän, että helpommin sanottu kuin tehty. Itse aion tosiaan lopettaa tikuttamisetn heti kun saan jostain selville (testi/gynen ultra/ omat tuntemukset) että ovulaatio tapahtuu ja kierto normalisoituu. Siihen voi tietty tän imetyksen takia mennä ties kuinka kauan... Mutta itse tykkään enemmän olla tikuttelematta ja heilutella peittoja tarpeeksi usein ja toivoa parasta. Riippuu tietty ihmisestä, mutta itseltäni menee kyllä vähän maku koko sänkytouhuista, jos se on liikaa kiinni ovisplussista, tai niiden puutteesta.

No, täällä vähän enemmän valkovuotoa kuin yleensä, KP9 meneillään. Toivon kananmunavalkuaista kohtapuoliin kehiin ja vihlontakin kelpaisi ;).

Mitäköhän Saanalle kuuluu?
 
Kiitos, plussa olisi niin toivottu :). Taas meinasi tänä aamuna toivo hiipiä plussan suhteen, mutta iltapäivällä olinkin tilailemassa lisää ovis- ja raskaustestejä :whistle: Itsekään en aio lähteä mitään hoitoja kokeilemaan, mieheni on samaa mieltä. Jos ei tule luomuna, niin sitten tyydymme siihen. Mutta vielä ei ole heitetty pyyhettä kehään =). Luin jostakin, että greippimehu auttaisi raskautumisessa. Onko kenelläkään tietoa/kokemusta asiasta?
 

Yhteistyössä