40+ so what wol.13

Mun käsittääkseni tuo "täti" tulee Täti Punaisesta (tiedättehän tarinan niistä 3 tädistä). Mulla ei itselläni ole ikinä tullut täti kylään (kuulun siis niihin, jotka siitä ärsyyntyvät)...tätini asuvat Pohjois-Suomessa ja saavat luvan pysyä poissa pöksyistäni ;)
 
Samaa mieltä, Jopo ;) Ei tosin haittaa, jos muut käyttävät. Ja hauska kuulla eri selityksiä! Itse asiassa vielä pari kk sitten en ollut ikinä koko tädistä tässä yhteydessä kuullutkaan (en näillä sivuilla käynyt)! Niin sitä vaan oppii uutta vielä ikäihmisenä ;)
 
:)
Toi täti Moonika päätelmä on munkin mielessäni ollut. Mä jotenkin olen niin vanhan aikainen, että osaan puhua vain menkoista... Tulis ees ne!

Mun eilinen hcg on 3600. Pientä laskua, liian pientä. Huomenna saa taas mennä kättärille, jee!! Mä olen kohta valmis syömään pelihousuni tai repimään hiukset päästäni. Koko syksy valuu hukkaan, ja tän piti olla viimeiset yritys kuukaudet, ja ajatukset repii molempiin suuntiin, että jatkaako vai nauttiiko helposta elämästä näin... Arghh!! Raastavinta!

Ja toisaalta, sitten kun suhteuttaa asiat oikeisiin mittakaavoihin, niin oikeasti mulla on asiat hyvin. Olen terve, koko perhe on terve, meillä on koti ja työpaikat jne. :)
Myllerrys on vain omassa päässä...
 
Voi Tyydeli , mä NIIN tiedän kuinka tuo tilanne voi syödä...Sulla vielä edelleen tosi korkeallakin nuo hcg arvot, mutta pääasia että nyt laittoivat sut kuitenkin seurantaan niistä! Mulla kaavinnan jälkeen meni n. 6 viikkoa että olivat alle sen 5.
Sanoivatko mitään kättärillä että mitä seuraavaksi? Kaavinta? Mulle sanottiin kun mun arvo oli jotain 2200 eikä raskautta pystynyt paikantamaan, että leikkaus ja mahd. nopeesti...eikä siis metotreksaattipiikki ollut viikossa vaikuttanut yhtään, arvo ei ollut laskenut pätkääkään. Tehtiin laparoskopia sekä kaavinta, koska varmuutta missä raskaus oli ei saatu. Ja heti seuraavana päivänä arvo oli puolittunut.

Ja nyt mulla 8 viikkoa kaavinnasta eikä menkkoja ole näkyny!! Saman asian kanssa täällä Tyydeli painitaan, että kallista aikaa menee hukkaan :( kun mitään ei tapahdu! Tein jo hätäpäissäni eilen raskaustestinkin että JOS olisikin käynyt niin, mutta ei.... Meillä kanssa oli tarkoituksena muutama kierto vielä yrittää..Mutta kun ei ole mitään kiertoa!! Turhauttaa :headwall:

Äiti seiskaneloselle tsemppiä, jospa se ovis olis vasta hollilla, sekä rutkasti onnea mukaan huomiselle :heart:
 
Torstai 2.10.2014

nimi / ikä........................kp / kierron pituus


Hedelmiina (39)........................... 29kp / 35
Jimima (42)..................................27kp / 28-30
ruutana (39)............................... 26kp / 24-28
Marza (44).................................. 18kp / 30
vauvatoiveinen (38) .................... 18kp / 27-29
Minttu71 (43).............................. 18kp / 30
MaiMei (38)................................ 17kp / 27
Zandi (39).................................. 16kp / 24-30
Glearblue (44)............................. 15kp / 25-29
Äiti seiskanelonen (40)................. 13kp / 26-30
äiskä-73 (41).............................. 9kp / 32
sahramiini (42)........................... 4kp / 26-28


Piinailupäivät:

Jimima (42)................... dpo 13
MaiMei (38)................... dpo 5
Minttu71 (43)................ dpo 4
Zandi (39).................... dpo 3
vauvatoivoinen (38)...... dpo 2

Plussanneet: :heart:
Saana72 (41) - 02/2014
Iines* (40) - 03/2014
Tuuliannaliina (40) - 03/2014
Esteri1 (40) - 5/2014
Vesipossu (41)- 7/2014
Jopo73 (41) - 8/2014
Fleur (39) - 9/2014
bugsy (44) - 9/2014


Taustailijat:

Tyydeli (
~lounakehto~ (41)
mörrinkäinen (36)
Susseli72 (42)
Memmu05 (40)
SoturiPrinsessa (43)
Jadee (39)
Tiuku74 (39)
PippuriPiia-70 (43)
Tintti-Tiivari (43)
Fiialiia (40+)
Piksukka (39)
Nipsu74 (40)
Lumikki1970 (43)
Vauvahaaveita #3 (41)
Kessu (41)
Jetsulleen (39)
hupiaelämään(40+)

Fertility Calendar Tool | babymed.com


"All will be well as long as we do our best"
 
Mukavaa lokakuun alkua kaikille ihanaisille tänne :flower:

Kovasti jaksamista Tyydeli ja Vauvahaaveita#3 uuden yrityskierron odottamiseen :heart:

Tota täti moonikaa minäkin olen kuullut ja että se ois sitten tullut tavallaan mooniksista...

Täällähän on hienosti piinailijoitakin pinossa =) oletkos vielä testaillut Jimima???

Täällä vaan odotellaan ovista saapuvaksi...
 
äiskä-73, en ole vielä testannut enkä varmaan viitsi testata ennen maanantaita. Nyt on toki KP 28 ja DPO 14, mutta mulla tuo luteaalivaihe on yleensä 16 päivää, joten ennen sunnuntaita en varsinaisesti edes odota menkkojen alkavan. Olen niin kyllästynyt näkemään sen yhden yksinäisen viivan noissa testeissä, joten en taida testata, ellei ole oikeasti syytä myöhästyneiden menkkojen takia. :) Viikonlopun yli ajattelin siis sinnitellä, mutta jos ei maanantai-aamuna ole vielä alkanut, niin varmaan testaan silloin. Tosin on kyllä niin oireeton olo, etten mitään toivoa juuri elätä. : /

Tyydelille tsemppiä! Onpa kurja tilanne, mutta hyvä että hormonimäärät ovat sentään lähteneet laskuun. Tästä sen sitten näkee, oli niillä viivojen vahvuuksilla sittenkin merkitystä. Toivottavasti ottaisivat Kättärilläkin opiksi. Ihme juttu että potilaan pitää vaatimalla vaatia tutkimuksia, kaikki eivät osaa kuitenkaan pitää puoliaan niin kuin sinä onneksi osasit. Hyvä että nyt kuitenkin tutkitaan. Ymmärrän että tuntuu turhauttavalta, kun arvokasta aikaa valuu hukkaan.

Äiti74:lle onnea matkaan! Toivottavasti tämä olisi nyt SE kerta! :)

Mukavaa viikonloppua kaikille!
 
Perjantai 3.10.2014

nimi / ikä........................kp / kierron pituus


Hedelmiina (39)........................... 30kp / 35
Jimima (42)..................................28kp / 28-30
ruutana (39)............................... 27kp / 24-28
Marza (44).................................. 19kp / 30
vauvatoiveinen (38) .................... 19kp / 27-29
Minttu71 (43).............................. 19kp / 30
MaiMei (38)................................ 18kp / 27
Zandi (39).................................. 17kp / 24-30
Glearblue (44)............................. 16kp / 25-29
Äiti seiskanelonen (40)................. 14kp / 26-30
äiskä-73 (41).............................. 10kp / 32
sahramiini (42)........................... 5kp / 26-28


Piinailupäivät:

Jimima (42)................... dpo 14
MaiMei (38)................... dpo 6
Minttu71 (43)................ dpo 5
Zandi (39).................... dpo 4
vauvatoivoinen (38)...... dpo 3

Plussanneet: :heart:
Saana72 (41) - 02/2014
Iines* (40) - 03/2014
Tuuliannaliina (40) - 03/2014
Esteri1 (40) - 5/2014
Vesipossu (41)- 7/2014
Jopo73 (41) - 8/2014
Fleur (39) - 9/2014
bugsy (44) - 9/2014


Taustailijat:

Tyydeli (
~lounakehto~ (41)
mörrinkäinen (36)
Susseli72 (42)
Memmu05 (40)
SoturiPrinsessa (43)
Jadee (39)
Tiuku74 (39)
PippuriPiia-70 (43)
Tintti-Tiivari (43)
Fiialiia (40+)
Piksukka (39)
Nipsu74 (40)
Lumikki1970 (43)
Vauvahaaveita #3 (41)
Kessu (41)
Jetsulleen (39)
hupiaelämään(40+)

Fertility Calendar Tool | babymed.com


"All will be well as long as we do our best"
 
Auts!

Nyt tutkittiin, ultrattiin kolmesti, uudella tekniikalla imettiin jäämät pois, kahdesti. Ja sain 2antibioottikuuria sekä kontrollikokeen hcg.hen labraan reilu viikon päähän. Mutta auts! Paikallispuudutus alkaa nyt häipyä, niin nyt vähän kolottaa. Puudutettiin siis jossain siellä kohdunsuun ympäristössä ja vissiin vähän sisäpuolellakin. Ja nyt oli todella asiallista hoitoa. Ja sain vähän purnata edellisestä käynnistä, niin kaikki on hyvin. :)

Kotimatkalla kävin kaupassa. Nyt on kaapit täynnä herkkuja!! Kunhan tyttö menee nukkumaan, katson Vain elämää ja SYÖN!! :D
Äsken todistetusti totesin, että suklaa, eteenkin maxi tupla auttaa ja poistaa kipua!!
 
Noms noms, herkkuvoileipiä, mums mums, palttoon nappeja, ilta teetä, sirkus aakkosia, maiskis maiskis. :popcorn:

Tyttö nukkuu, mies meni treeneihin ja mä saan rauhassa katsoa ja vollottaa Vain elämää.

Ja kaikki on hyvin. Ei kipuja. Fiilis korkealla, uskoa siihen, että nyt tää km on taakse jäänyttä ja katse eteenpäin.
 
Voi Marza ihunainen, olen todella pahoillani puolestasi, lämpöinen voima halitus täältä miulta:hug:

Mutta kyllä se elo sinua kantaa, ihan varmasti:kiss:..anna vain aikaa tuntehille - surun, pettymyksen ja vihankin.

Tänne kaikille oikein kaunista syksyä ja niitä..
PLOP PLOP:heart::heart::heart::heart::heart:

..tuli hieman haikia oloinen kun pitkilleen pinoanne kurkkasin..ei kuitenkaan sellainen ahdistava oloinen laisinkaan - elo näin nyt hyvä.:)


:heart:*mur-mur*
 
Viimeksi muokattu:
Ihanaa kuulla sinusta mur-mur :wave:
Mitä sinne kuuluu? Käy ihmeessä kertomassa miten elämä siellä sujuu, kun aina jää kaipaamaan kavereita ja miettii jokaisen elämän jatkoja, on niin kiva kuulla aina jatkosta. Harmittaa kun tuo kuumia aaltoja ketju on vähän hyytynyt, tietenkin sielläkin voisi välillä käydä, niin jospa muutkin innostuisivat kirjoittelemaan.

Täällä vaan edelleenkin odotellaan ajan kulumista. Menis nyt muutama viikko eteenpäin sutjakkaasti, tai edes viikko, niin vois soitella neuvolaan. Hirvittää oikein jo ennalta, kun viimeksikin antoi ymmärtää, että ethän nyt enää näitä lapsia meinaa...
Täällä oli välillä yksi aivan ihana sijainen, voi kun se olis jääny, niin ei hirvittäis yhtään. Tietenkin sitten päälle vielä ne tämän iän riskit jne...

No ei auta, eteenpäin vain.

Mukavaa viikonlopua kaikille ja jännitetään seuraavia plussaajia.

T: bugsy (9+1)
 
Äh, Jimima, harmitus sentään!!! Tsempit!!

Apua mä oon seuraavien joukossa! Ei oireita suuntaan tai toiseen. Ihan miten vaan voi olla tilanne. Tavallaan vähemmän oireita kuin muissa kuissa, mikä viime raskauden muistaen on lupaava homma, mut toisaalta... Toisaalta ihan normiolo!

Kattellaan. Ehkä testiä huvikseen ens viikon alussa... Suurta hupia haha?!
 
Iltaa vain kaikki!

Tälle kuulle tarvitaan nyt plussaajia, koettakaas piinailijat haudutella ;)

Ihanaa Tyydeli että sinulla alkaa olla asiat hoidettu ja järjestyksessä :) Taas kerran on todistettu, että kyllä nainen tuntee itsensä, hienoa että jaksoit olls niin sinnikäs ja vaatia tutkimuksia!

Voi Jimima :( Prkl on tilanteeseesi just sopiva ilmaisu.

Bugsy ny sitten jättää kaikki ikähöpinät pois ja nauttii vaan olostaan. Tulevasta ei tiedä nuoremmatkaan, turha murehtia. Ja sano sille neuvolatätilles että sen asenteella se ei ikinä pystyis samaan ku sinä :)

Kaikille muillekin tsemppiä pimeneviin iltoihin ja ACTION!
 
  • Tykkää
Reactions: äiskä-73
Voi ei Jimima :hug: :heart:

Ihana kuulla sinusta mur-mur täällä kannsa olen miettinyt mitä sinulle kuuluu :confused: olit niin ihana tsempittäjä viime yrityskierrossa :heart:

Voi bugsy ei muuta kun neuvolaan vaan... anna puhua mitä puhuu, mulla kanssa vähän takaraivossa jyskyttää mitä ne siellä taas sanoo jos ilmoittele että meille ois vielä pikkunen tulossa.
Ja niinkuin sahramiini sanoi nauti nyt vaan kovasti ihanasta odottamisesta :heart:
 
Sunnuntai 5.10.2014

nimi / ikä........................kp / kierron pituus


Hedelmiina (39)........................... 32kp / 35
ruutana (39)............................... 29kp / 24-28
Marza (44).................................. 21kp / 30
vauvatoiveinen (38) .................... 21kp / 27-29
Minttu71 (43).............................. 21kp / 30
MaiMei (38)................................ 20kp / 27
Zandi (39).................................. 19kp / 24-30
Glearblue (44)............................. 18kp / 25-29
Äiti seiskanelonen (40)................. 16kp / 26-30
äiskä-73 (41).............................. 12kp / 32
sahramiini (42)........................... 7kp / 26-28
Jimima (42)............................... 2kp /28-30


Piinailupäivät:

MaiMei (38)................... dpo 8
Minttu71 (43)................ dpo 7
Zandi (39).................... dpo 6
vauvatoivoinen (38)....... dpo 5

Plussanneet: :heart:
Saana72 (41) - 02/2014
Iines* (40) - 03/2014
Tuuliannaliina (40) - 03/2014
Esteri1 (40) - 5/2014
Vesipossu (41)- 7/2014
Jopo73 (41) - 8/2014
Fleur (39) - 9/2014
bugsy (44) - 9/2014


Taustailijat:

Tyydeli (
~lounakehto~ (41)
mörrinkäinen (36)
Susseli72 (42)
Memmu05 (40)
SoturiPrinsessa (43)
Jadee (39)
Tiuku74 (39)
PippuriPiia-70 (43)
Tintti-Tiivari (43)
Fiialiia (40+)
Piksukka (39)
Nipsu74 (40)
Lumikki1970 (43)
Vauvahaaveita #3 (41)
Kessu (41)
Jetsulleen (39)
hupiaelämään(40+)

Fertility Calendar Tool | babymed.com


"All will be well as long as we do our best"
 
Voi Jimima, miten tyhmää!! No, joka kuussa on plussaajia ollut, tulee niitä varmasti tähänkin kuuhun. Plussaa sä sitten marraskuussa, mäkin voisin tähdätä sinne! :)

Sormet syyhyää taas päästä testailemaan, että miltä ne mun testit nyt näyttäis. Nyt olen sata varma, että on lähtenyt haslistuu. Toivottavasti myös hormooninäpyt häipyy naamasta, paino lähtee laskuun, tukan rasvoittuminen rauhoittuu ja rinnat palaa omiksi. Niin, joka raskaudessa on ollut näitä muitakin sivuoireita. Painan eniten, mitä ikinä. Nyt vois pitää vähän herkkulakkoa ennen joulua, että pääsis vähän omilleen. Kun ei ole enää syytä lohtusyöpötelläkään. Että semmosia mietteitä tänä aamuna täällä!
 
En haluaisi olla pessimisti, mutta viime kuussa oli kaksi plussaa. Niistähän toinen voi olla tämän kuun, tosin korvaako toinen jo kesäkuun ylihypätyn plussan? Joo, niinhän sen täytyy olla.

Jimima, tsemppiä jälleen uuteen kiertoon. Uskon, että kyllä se aika meille kullekin tulee ennemmin tai myöhemmin.

Tyydeli, vihdoinkin kunnollinen hoito. Tosi hyvä juttu!

Että odottavan tai siis odotusta odottavan aika on pitkä. Musta tuntuu, että tämän kierron piinailun aloituksesta on jo satavuotta, mutta mitä vielä, dpo 6. Fertility friendiin on tullut loppukiertoon ihme numerot kp 27 on merkintä 5, kp 28 4 jne. Mikähän ihmeen lähtölaskenta tämäkin mahtaa olla. Pitäisi käydä lueskelemassa, jotta taas ymmärtää.
Muuten DPO 3 yöllä tuli ihan ihan vähän kirkkaita tippoja verta pyyhkiessä. Tosin en minä mihinkään kiinnityksiin usko, mikä lie ollut. Mutta siihen se jäi. Pari kiertoa sittenhan alkoi DPO6 olematon vuoto, joka sitten olikin jo menskut.
"Onneksi" huomenna alkaa työt, niin jää vähemmän aikaa haihatusten miettimiseen. En kyllä uskoisi olleeni lomalla, olen niin megaväsynyt parhaillaan. Nukuin melkein kellon kiertämän ja voisin mennä jatkamaan. No, josko tästä saisi itsensä pikku hiljaa liikkeelle ja menisi johonkin metsään vaikka kätkönkin etsimään. Tosin vain elämää on vielä katsomatta, kumpikohan houkuttelee enemmän... Ehkä molemmat.

Kaikille ihanaisille ihanaa alkavaa viikkoa!!
 
Sunnuntaita tännekin. Täällä on kaktus kurkussa ja tietenkin on kun pitäs vähän syyslomaa viettää. Voi pahus. :mad:
Ovis sattui yöaikaan pe-la välille (juu heräsin kipuihin). Varmaan laskettava dpo1 sunnuntaille. Inssi siis tehtiin perjantaina ja simpat lähetettiin yhden ison follin (yli 20mm) kimppuun munasolua etsimään (oli siellä pienempikin, mutta mahtoiko se olla hedelmöittymiskokoinen kun oli päivällä UÄssä vain 16mm). Voi kun siellä isossa se solu olis ja joku onnellinen simppa sen löytäis. Pelastais niin monta asiaa. :saint:
Meillä on nyt esikko alkanut kyselemään miksei äidin masussa ole vauvaa, että sais leikkikaverin. Voi kun tietäs.
 
Teillähän oli sitte inssi loistavaan aikaan, äiti seiskanelonen! Mä uskon, että nyt teillä käy tärppi!! Se yksi siimahäntä on nyt löytänyt perille ja solu nyt jakaantuu ja jakaantuu jne. :)
Kaikki peukut pystyssä!
 

Yhteistyössä