-92 odottajat

Niin levottomasti nukutun yön jälkeen oli pakko nousta näin aamusti hehkuttamaan teille että nyt voin sanoa varmaks tunteneeni eilen illalla vauvan liikkeet :heart:
Jonkun aikaa sai etiskellä mutta sieltä ne tuli :p Harmitti kun kulta kerkes jo nukahtaa ennen mun löydöstä, olis varmasti sekin tuntenut, mutta se tieto jo pelkästään sit piristi sen ankeeta töihinlähtö aamua ihan selvästi, oli niin muikeen näkösenä kun kerrroin :)

ainiin ja vielä POKS 16+ :heart:
 
Noniin, täällä oltiin eilen päivystyksessä kokeissa ja olisivat tippaan laittaneet mutta mä oon yksin koiranpennun kanssa enkä voinu jättää sitä koko yöks kotiin, enkä saanu keskellä yötä koiralle hoitajaa.. Tänään sitten äitiyspoliklinikalle tutkimuksiin. Kyllä taas ihmistä koetellaan..
 
Jassukka, olisko B-vitamiinin puute? Mulla oli kesällä kanssa tosi huonossa kunnossa suupielet, tosin poikaystävällekin tuli kun alkoi käyttää Miramen huulirasvaa. Netistä löytyi ihan keskustelukin, että mirame aiheuttaa järjetöntä rohtumista..

mamma92, tsemppiä sinne pahoinvoinnin kanssa!
 
Onnea jo pikkuisen saaneille, sekä odottajille :)

Miten on sujunut vauva-arki? Entän odottajien odottaminen?
Meillä olisi viikkoja täynnä nyt 14+2 seuraava ultra olisi vasta enskuussa :< mutta halusin ite siihen down seulontaan, sillä suvussa kun on kehitysvammasia ja teen töitä kehitysvammasten parissa niin halusi varmistua että eihän vain oma lapsi ole kehveli. :) Tähän mennessä tulokset ovat olleet normaalit ja meillä olisi terve lapsi tuloillaan :)

mamma92 : Paljon tsemppiä pahoivoinnin kanssa, tuntuupa oma raskaus helpolta, kun lukee sinun kertomuksia :<
Jassukka: Onnea vauveliinin liikkeistä :) itse vielä odottelen milloin saan tuntea pikkusen liikkeitä :)
 
JASSUKKA Mun mielestä se on C-vitamiini ? Oletko aloittanu syömään niitä raskaus vitamiinejä? Suosittelen, ite aloin syömään ja olo on paljon parempi ollu :)

Heheh, en muista hehkutinko täällä jo, mutta ite oon tuntenu noin viikon verran pikkusen liikkeet :heart: Ja joka pvä ne vaan kovenee vaikka vieläkin on hiljaset :)

Mulla on menny nyt ihan hyvin tää odotus, toki vieläkin vatsakipuja on, mutta ei niin pahoja kun vaikka 2vk taakse päi o_O

mamma92 Teki oikeesti, oikein pahaa lukea tota sun pahoinvointi kertomusta ;s Koita jaksaa senkanssa :hug: :heart:

Mistä tää väsymys oikein tulee, kello on 3 PÄIVÄLLÄ, ja ite heräsin yöunilta vasta joku 15min sitten, muutenkin oon ollu TODELLA väsynyt nyt muutaman päivän ajan ? :s
 
maalismasu sä keräät unta nyt varastoon kun pidemmällä raskautta ei välttämättä saa nukuttua yhtä hyvin :D

mäki kyl nukuin viime yönä kellon ympäri! :D mut onneks oon päässy päiväunista eroon! :D
 
Täällä kans pakolliset päikkärit joka päivä, kun oon ollu aamuvuorossa.. Välillä vapaapäivinäkin :p Olin alkuviikosta vähän kipeänä ja silloin meni kolmet päikkärit päivässä, hmph..

Meillä sujuu odotusaika hyvin tällä hetkellä, kun pahoinvoinneista sun muista päästy. Tällä hetkellä vain turvottelee iltaisin ja työ (hoitoala) on välillä hiukan hankalaa. Onneks mulla tosi ymmärtäväinen esimies, joka on sanonut, että teen justiinsa oman jaksamisen mukaan enkä yhtään enempää :)
Meillä hankinnat nyt suuri huolenaihe, mistä saatais kaikki, mitä tarvitaan ja mistä rahaa. Harmi vain, että tuota toista osapuolta tuntuu kiinnostavan kaikki muu, paitsi vauvan tavarat.. Poju potkuttelee kovasti päivittäin :heart:

Lalle
lle vielä tiedoksi, että meidän arkea voi lukea tarkemmin blogistamme :)

jjuuli 26+1
 
jjuuli ihana tuo blogi oon itekki miettiny et kirjoittaisin raskaus blogia mut en oo vaan saanu aikaseks :<

meillä on onneks noiden hankintojen kanssa aika helppoa kun saadaan suurin osa tavaroista sukulaisilta :) Ja kun mä olin jo alusta asti ajatellukkin hommaavani melkein kaikki käytettyinä niin nyt tulee sit kierrätettyäkkin :)

Meillä mies on aika aktiivisesti mukana ja silittelee nyt jo masua päivittäin ja toivoo että olisi jo huhtikuu :) Saa nähdä kun totuus lapsen kanssa olemisesta tulee vasten kasvoja miehelle, niin ei ookkaan enään niin helppoa..

Mulla on kyllä suht. helppo tää lapsen saaminen, kun veljenpojan hoidin kun se oli vauva, kun sen äitiä ei kiinnostanu broidi ei voinu töiden takia ottaa poikaa itelleen.. Nyt on ollutkin orpo olo kun ei veljen poikaa oo ollu pitkiin aikoihin ollu kyläilemässä :<
 
Täällä makaillaan osastolla. Käynnistys ois edessä mut lääkärit ei haluais käynnistää ennen rv 38 eli viikon vielä joutuis kärsimään... Olo on ihan hirvee :( kamalat vatsakivut ja ihan hirvee pahoinvointi. Mikään ei pysy alhaalla ja oksennan verta ja koko ajan tipassa kiinni. Oon kyllä niin valmis puksauttamaan tän muksun ulos. Mut samal ku on näin kamala olo ni rupeen itkemää ku ajattelenki synnytyst ja supistuksii täsä kunnossa... Toivottavasti ne nyt sit viikon pääst käynnistää ku kert sanos eikä sit taas muuta mieltään... Mä oon vaan ihan loppu.

Edes jotain hyvää sentään, juttelin tänään Kaksplussan toimittajan kanssa puhelimessa ja meiän pikkusesta tulee ilmeisesti seuraava Maailmaan -vauva :) et jos nyt ei mitään ihmeellistä käy niin meiän vauvan kasvua voi sitten joka kuu seurata sieltä :)

en millään jaksa nyt lukea kaikkea ja päivitellä, kirjoittelen taas tarkemmin kun olo tästä paranee

mama ja pikkanen 37+0 *poks*
 
Täällä kans odottaja jolla koko odotusaika sujunut suht kivuttomasti :) elikkäs alussa oli aamupahoinvointia n. 1kk ajan, mutta se jäis siihen.. unettomuutta esiinty alussa hetken kanssa, mutta sekin on jo jäänyt kauan aikaa sitten pois :) mm.. turvotustakaan mulle ei oo kauheesti tässä tullut, pikkasen jalkoihin, mutta siinä se.. :) elikkä itelläni ollu aika mukavaa koko odotusaika.. :) (sillon kun pikkunen käänty pää alaspäin, tunsin pientä "repimistä" ala vatsassa, mikä oli epämukavan tuntusta.)
miiamo92 + Eetu 31+4 :heart:
 
mama paljon paljon tsemppiä ja voimia! Kohta saat pikkusen syliis ja pääset siitä jatkuvasta pahoinvoinnista.. Harmi kun sulle on jäänyt raskaudesta noin kauhea ensikokemus :< Mutta eiköhän pikkunen korvaa sen asian aika pian!
 
mama19 voimia kauheasti sulle ! On varmaan aika kauheeta vaan odotella, jos on vielä paihoinvointia koko ajan, toivotaan nyt sitten vain että joudut ainoastaan sen viikon odottaa, ettei sitä enempää pitkitellä ! Tsemppiä ! :hug:
 
Viikkoja 27 ja bolakoruu ei oo näkyny, kamala hinta yhestä killuttimesta :D

Mamalle tsempit sinne saikkulaan, ei oo kivaa :(

Täällä normaalit kuviot, poju ollut oikeen vilkkaalla tuulella ja herää esim. heti kun käännän yöllä kylkeä, ei oo noin herkkis ennen ollu :D On ilmeisesti kasvanu sen verran isoksi jo, että tunnen suurimman osan kuperkeikoista ja kylkien käännöistäkin, kun ennen mun kädelle asti tuli vain potkut. Ei ole kivaa istua muuten autossa muutamaa tuntia putkeen kun toinen samalla koko ajan puskee itteään kylkiluita vasten, musta tuntuu kyllä välillä et mun minimasusta loppuu tila pian :D

Edellisiltana oli vähän parisuhdeonkelmiakin, mut kun ukkeli tuli eilen itkukurkussa töistä kotiin, kun hällä oli ollu niin kurja olo niin pakkohan siinä on leppyä sitte :) Tänään tiedossa mun pikkusiskon synttärit, 9v tulee täyteen.

jjuuli 26+4
 
Ä92 ja mama19 Bola-korujen verkkokauppa | bolakorut.fi | bola riipus, odotuskoru, raskauskoru Siinä vähän tietoa siitä korusta :)
Meikäläinen ei muuten omistais sellasta mut kun tuli omalta äiteeltä pienenä piristelahjana sillä käytössä ollut niin otin sen vastaan... melko tyyriitähän noi on mutta kaunis idea mun mielestä:heart:

Onpas hienoa kun tuntee pikkuisen liikkeet jo. odottelen kovasti että rupee voimistumaan niin pupukin sais tuntea :)
Olispa jo edes neuvola aika, on niin tylsää odotella kaikkii käyntejä. Aattelin tossa että rakenneultran jälkeen vois mennä sinne 4d ultraan myös, josko sielä sitten tiitiäinen näkyis paremmin ja selviäis sukupuoli.. Kaikki perheenjäsenet on ihan sitä mieltä että olis poika tulossa, itelläkin sellanen olo mut toivon silti salaa tyttöä :whistle: ... vaikka kuulostaakin melko kliseiseltä niin mulle on kyllä tärkeintä että vauva on terve :)
 
Bola koruista ollu täällä puhetta, munkin oli tarkotus sellanen hankkia, mutta tässä kaikessa tohinassa se on nyt sitten tietenkin jäänyt :( (löysin kerran netistä sellasen aivan todella kauniin, jossa oli jalanjälkiä kaks kappaletta) ihastuin siihen niin suuresti.. Sitten kun piti tolle miekkoselle sitä näyttää, niin enpä enää sitä sivustoa löytänykkään missä se oli, samantyylisiä kyllä, mutta en sitä oikeaa.. :/
Niin no onhan noi suht kalliita hintoja niillä kyllä, mutta voihan sitä jatkossa sitten ihan tavallisena korunakin käyttää :p

miiamo + Eetu 32+1 :heart:
 
Piti nyt taas tulla tänne purkautumaan kun en muutakaan keksiny...
Tänään ensimmäinen päivä polttamatta, tein miehellekkin tossa päivällä selväks et takan ääressä ei oo sitten enään mitään asiaa polttaa, menkööt pihalle prkl jos haluaa tukea mua kun ei kerran ite meinaa lopettaa. enkä mä halua että meijän vauva tulee joskus sellaseen kotiin missä haisee se hirvee tuhkiksen haju mikä tupakasta lähtee..
Kyl mä sanon et on hermot pikkusen tiukalla tänään... murrr. Saas nähä mitä huominen tuo tullessaan, multa sekoo varmaan pää, mutta päätös on tehty! ja siitä oon ylpee :kieh: GO JASSU GO :)
 
jassukka tsemppiä sulle ja syytäkin olla ylpeä :attn:
!
itekki lopetin polttamisen heti ku sain tietää olevani raskaana, mies jatko polttamista. Aluks tosi vaikeeta, alko tekee mieli tupakkaa ko näki sitä tai sitte haisto. Mut nytten ällöttää tupakan haju, eikä todellakaan tekis enää mieli polttaa :)
 

Yhteistyössä