Äidit+lapset Lahdesta

Eli tässä nyt sitten se avaus, toivottavasti tavataan :) Olisko SU 23.7. hyvä, vai onko se liian nopeesti? Paikaksi ehdottaisin Launeen perhepuistoa, kaikki varmaankin tietää paikan... Muitakin paikkoja voi tietysti ehdottaa :)
 
Et ole vanha ollenkaan..! :) Juu mä vaikka joku päivä muistuttelen ihmisiä tuolla Mitäs nyt-palstalla, että täällä olis tälläinen tapaamisehdotus... Niin jos sitten useampi löytäis tiensä tapaamiseen :)
 
Mitäs kun kaikille ei käy sama aika..? Mä voin kyllä ilmaantua perhepuistoon klo 12.00 ja myös klo 17.00 (asutaan lähellä), mutta mites te muut..? Jos sovitaan nuo kaksi aikaa, ja ne tulee silloin kumpi paremmin käy?
 
pink82 harmaana
Pinki: ehdota jotain toista paikkaa? Mulle ainakin käy paikanvaihdos ihan hyvin, ajattelin vaan että se on paikka mihin jokainen löytää ja lapsilla on jotain tekemistä...
 
No mulle tuli eilen mieleen että nähdään sit vaikka meidän pihan hiekkalaatikolla, ni ei ainakaan pääse kukaan karkaamaan muihin huvituksiin :) mut päätetään joku paikka..? Me ainakin odotetaan sunnuntaita innolla :)
 
Me ei varmaankaan tulla... :ashamed: Ollut tässä sen verran hulinaa koko miehen loma, ja just lauantaina ollaan isomman tytön kanssa myöhään hääjuhlissa - joten sunnuntai pyhitetään täysin levolle ja valmistaudutaan taas alkavaan arkeen.
 
mitenkäs tehdään tuon tapaamisen kanssa.... :)
meille käy kyl ihan mikä paikka vaan...olisi kiva nähdä...pitäis varmaan tehdä vaan jotku tärskyt jonnekin niin ne tulee sit ketkä pääsee ja otetaan sit uusiks ett kaikki halukkaan pääsis mukaan...vai siirretäänkö suosiolla tapaamista myöhemmäks?
 
Kesäheila
Entäs Loviisanpässin puisto tuossa keskustassa, rautatieaseman lähellä? Ois ihan kiva tulla tapaamiseen, mutta en taida saada raahattua noita likkoja perhepuistoon asti... :/
 
No katsoin tuossa noita tekstejä, kuka pääsee ja milloin, niin tavataan sitten
Loviisanpässin puistossa SU 23.7. klo 12.00->
(puisto on Vesijärvenkadun RikuMotorin takana)
Toivottavasti mahdollisimman moni pääsee tulemaan..!
Effica (muistanko nimen väärin...) tervetuloa sinä myös..!
Huomenna nähdään :)
 
pink82 harmaana
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.07.2006 klo 16:20 Effica kirjoitti:
Sallihan tuo keli, mutta ei autotilanne... = (. Toivottavasti te muut tapasitte ja järjestäkäähän uusi tapaaminen, niin mekin yritetään tulla.
Me ainakaan ei huomattu kenenkään muun ilmestyneen puistoon... Mutta yritetään järjestää uusi tapaaminen, olis kiva tutustua. Keksitään jossain vaiheessa aika ja paikka, jotka sopii edes muutamalle.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.07.2006 klo 19:18 EFFICA kirjoitti:
Mitäs jos nyt jo sovittas, että ensi sunnuntaina 30.7 tavataan? Aika ja paikka pitäisi taas sopia ainakin meille!
T:pirre ja poppoo :wave:
Ai pässinpuisto klo 12..? Juu ei meillä mitään silloin muistaakseni ole sovittuna... Yritetään uusiks sitä tapaamista sit sunnuntaina :)
 
ens sunnuntai kyl kävis meillekin...nolona kysyy.... eikö tapaaminen vois olla yhtään myöhempään...meillä nukutaan päikkäreitä tuohon puolen päivän aikoihin...eikö muilla?
mutta toki jos aika käy useimmille niin tottahan toki silloin järkkäätte :)
 

Yhteistyössä