Äidit+lapset Lahdesta

\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.07.2006 klo 09:20 kinkku04 kirjoitti:
ens sunnuntai kyl kävis meillekin...nolona kysyy.... eikö tapaaminen vois olla yhtään myöhempään...meillä nukutaan päikkäreitä tuohon puolen päivän aikoihin...eikö muilla?
mutta toki jos aika käy useimmille niin tottahan toki silloin järkkäätte :)
Kyllä meille kävis vaikka 13.00. Ja eihän sinne minuutilleen silloin tarvitse ilmestyä, tulette sitten kun unet on nukuttu :)
 
Apua -oliko teillä jo tapaaminen??

Mä olisin myös halukas tutustumaan uusiin lahtelaisiin äiteihin lapsineen :flower: .

Onko teillä uutta tapaamista tulossa -mahtuuko mukaan :ashamed: .

(Mä voin sit vaikka häiritä teitä Avonin kuvastoilla :whistle: )
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.07.2006 klo 15:29 santtis kirjoitti:
Apua -oliko teillä jo tapaaminen??

Mä olisin myös halukas tutustumaan uusiin lahtelaisiin äiteihin lapsineen :flower: .

Onko teillä uutta tapaamista tulossa -mahtuuko mukaan :ashamed: .

(Mä voin sit vaikka häiritä teitä Avonin kuvastoilla :whistle: )
Oli tapaaminen sovittu, mut ei siitä tullut mitään... Mut tänä sunnuntaina uusi yritys :) tervetuloa jokainen kuka ehtii, siis klo 13.00 30.7. pässinpuistoon..!
Tuo Avon kuulostaa tutulta, mutta en tiedä siitä mitään... :snotty: meikkejä? Mä olen just rekisteröitynyt Kotigastronomi-porukkaan, mut en ole saanut vielä mitään papereita :/
Sunnuntaina nähdään, eiks vaan..! :)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.07.2006 klo 18:50 Aleksia kirjoitti:
Antakaapas joku vähän tulo-ohjeita kyseiseen puistoon... =). Ei kilkuta kelloja nastolalaisen päässä... Onko se ihan Riku-Motorsin takana? Onko hyvät pysäköimismahdollisuudet lähellä? =)
Mä en liiku autolla, joten en tiedä onko nää ohjeet parhaasta päästä... :)
mutta tästä kartasta katsottuna: mannerheiminkadulta kääntyy hotelli salpauksen kohdalla loviisankadulle. Siinä on heti sen hotellin takapihalla hiekkakenttä, johon luulis voivan parkkeerata... Se puisto on siinä kadun toisella puolella.
Kerro jos haluat parempia vinkkejä... :snotty: :)
 
taizi
Tapasitteko sunnuntaina?
Mä oon pyöriny kans palstoilla...asun kyl naapurikunnassa,mut lähellä Lahtea kuiteski.
Voisin tulla tapaamisiinne jos seuraavan kerran sopii mulle.Olen "ikäloppu" 33v.Mul on pojat 6v,3,5v ja1v.

Maalla asutaan
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.08.2006 klo 21:20 taizi kirjoitti:
Tapasitteko sunnuntaina?
Mä oon pyöriny kans palstoilla...asun kyl naapurikunnassa,mut lähellä Lahtea kuiteski.
Voisin tulla tapaamisiinne jos seuraavan kerran sopii mulle.Olen "ikäloppu" 33v.Mul on pojat 6v,3,5v ja1v.

Maalla asutaan
Moikka :) jo toisen kerran ei kukaan ilmestyny tapaamiseen, paitsi mä... Jos kaipaatte uusia kavereita, ni laita mulle vaikka viestiä tätä kautta..? Me käydään välillä leikkipuistoissa hiekkalelujen kanssa, seura olis tervetullutta :)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.08.2006 klo 22:00 pink82 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.08.2006 klo 21:20 taizi kirjoitti:
Tapasitteko sunnuntaina?
Mä oon pyöriny kans palstoilla...asun kyl naapurikunnassa,mut lähellä Lahtea kuiteski.
Voisin tulla tapaamisiinne jos seuraavan kerran sopii mulle.Olen "ikäloppu" 33v.Mul on pojat 6v,3,5v ja1v.

Maalla asutaan
Moikka :) jo toisen kerran ei kukaan ilmestyny tapaamiseen, paitsi mä... Jos kaipaatte uusia kavereita, ni laita mulle vaikka viestiä tätä kautta..? Me käydään välillä leikkipuistoissa hiekkalelujen kanssa, seura olis tervetullutta :)

Meille noi viikonloput on vähän huonoja tapaamisiin kun ollaan koitettu niitä rauhottaa ihan perheen omaksi ajaksi.
Käviskö teille viikolla?
Kiva ois tutustua uusiin äiteihin ja lapsiin ja vaikka viikoittain tai vaikka kerran kuussa tavata?

 
Sorry vaan kun ei tultu = (. Oli lapset ja äiti yhtä pettyneitä, mutta ukko perskules vei auton! Ihan oikeesti ollaan kiinnostuneita teitä muita tapaamaan!!!!!!!!!!!!!!Yritetäänkö uusiksi? Ensi viikolla käy melkein miten vaan ja autokin on mun käytössä. Uskaltaako siihen hotellin viereen hiekka-alueelle autoa jättää, kun siinä on kielto?

T:Toinen ikäloppu 33v , poika 5v ja tyttö 2,8v , maha-asukki 27+3
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.08.2006 klo 23:25 Effica kirjoitti:
Sorry vaan kun ei tultu = (. Oli lapset ja äiti yhtä pettyneitä, mutta ukko perskules vei auton! Ihan oikeesti ollaan kiinnostuneita teitä muita tapaamaan!!!!!!!!!!!!!!Yritetäänkö uusiksi? Ensi viikolla käy melkein miten vaan ja autokin on mun käytössä. Uskaltaako siihen hotellin viereen hiekka-alueelle autoa jättää, kun siinä on kielto?

T:Toinen ikäloppu 33v , poika 5v ja tyttö 2,8v , maha-asukki 27+3
Joo eiköhän sitä tapaamista vois viel yrittää... :) vaikka sitten me vaan, jos ei muut ehdi... Meillekin näillä näkymin käy mikä päivä vaan.
Siitä kiellosta en tiennytkään. En itse autoile... On siinä aika usein muutama auto parkissa, mut en sit tiiä onko niillä lupa tms...
Mut ilmottele millon ehtisitte ja saisitte auton :)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.08.2006 klo 23:25 Effica kirjoitti:
Sorry vaan kun ei tultu = (. Oli lapset ja äiti yhtä pettyneitä, mutta ukko perskules vei auton! Ihan oikeesti ollaan kiinnostuneita teitä muita tapaamaan!!!!!!!!!!!!!!Yritetäänkö uusiksi? Ensi viikolla käy melkein miten vaan ja autokin on mun käytössä. Uskaltaako siihen hotellin viereen hiekka-alueelle autoa jättää, kun siinä on kielto?

T:Toinen ikäloppu 33v , poika 5v ja tyttö 2,8v , maha-asukki 27+3
Mä koitan kans tulla muksujen kans, riippuu kyllä tietty monelta?
Meillä kun on päikkäaika 12-15 suunnilleen, ja 11 ollaan jo syömässä...

Käviskö teille esim aamulla klo 9? onko liian aikasta??

T 27v, tytöt 5v, 2v, 1v
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.08.2006 klo 17:14 pink82 kirjoitti:
No me ei vielä yhdeksältä paljon puistoilla... Mutta ei teille päiväunien jälkeen kävis..?
No siis joo...eiköhän, pitää vaan järjestää.
Mutta tosiaan se päiväunien jälkeen ulkoilu menis sit jus jonnekin viiteen :( .
Tätä tää on kun nää pienet nukkuu vielä eri aikaan päikkärit, niin välillä on tosi hankala järjestää menoja.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.08.2006 klo 22:24 santtis kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.08.2006 klo 17:14 pink82 kirjoitti:
No me ei vielä yhdeksältä paljon puistoilla... Mutta ei teille päiväunien jälkeen kävis..?
No siis joo...eiköhän, pitää vaan järjestää.
Mutta tosiaan se päiväunien jälkeen ulkoilu menis sit jus jonnekin viiteen :( .
Tätä tää on kun nää pienet nukkuu vielä eri aikaan päikkärit, niin välillä on tosi hankala järjestää menoja.
Jos teille vaan oikeesti viideltä käy, niin me ilmestytään taatusti paikalle... :) sano vaan mikä päivä...
 
heippa!
meillekin kävis viikolla parhaiten joku päivä ja toi viis sopis meillekin mainiosti...oon näet töissä niin sit kerkeisin muksujen kans...
sovitaan vaan mikä päivä...tiistai?

t.ikäloppu kans 32v, tytöt 3,5v ja 2,1v
 
Vinkki
Kun menette leikkipuistoon autolla,ajatte Yrjönkatua ja käännytte Rajakadulle ja mäen alta Varpulan taimitarhan luona on autoille pysäkit.Kävelette kevyenliikenteen väylää n.100 metriä kaupunkiin päin,niin jo löytyy.Katsokaa pysäköinti aikaa ,onko mainittu.Myös Yrjönkadun varteen voi pysäköidä.Terv.Vinkki :)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.08.2006 klo 21:52 kinkku04 kirjoitti:
heippa!
meillekin kävis viikolla parhaiten joku päivä ja toi viis sopis meillekin mainiosti...oon näet töissä niin sit kerkeisin muksujen kans...
sovitaan vaan mikä päivä...tiistai?

t.ikäloppu kans 32v, tytöt 3,5v ja 2,1v
Meille ainakin sopii tiistai klo 17.00..! :)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.08.2006 klo 13:15 pink82 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.08.2006 klo 08:41 kinkku04 kirjoitti:
nähdään sitten tiistaina 8.8. kello 17 loviisan pässin puistossa!!! kaikki mukaan :)
Selvä homma :)
SELVÄ =) =) !
Viideltä passaa meille vallan mainiosti!!!! IHANAA nähdä uusia ihmisiä!!!!!!
(ai miten niin alkaa mökkihöperyys painaa :whistle: ;) )

Eli siis huomenna??? JOOOOOOOO =) =) =) :D
 
Moi vaan!

Me puistoillaan jo aamusta ja käydään välillä juhlimassa yhdet 2v synttärit ja yritetään vielä jaksaa illalla! Meinaa käydä kunnon päälle nää helteet...

Auto löytyy ja parkkipaikastakin tuli hyvää tietoa!

T:pirre, Veeti, Peppi (ja Pyry 27+5)
 

Yhteistyössä