Äidit+lapset Lahdesta

Olis kiva mennä uusien kavereiden ja lasten( ja saa isukitkin olla mukana).Niin syömään johonkin. =)

Onko täällä muita jotka on kyllästynyt yksinäisyyteen???uudet tuttavat on kiva piriste.Pojalle leikkikavereita.Poika on 1v ja 8kk.Sellainen termiitti että....
ite oon 26v

:flower:
 
Heissan! =)
Olen myös lahdesta ja mulla on 4kk vanha poika, oon pyöriny täällä keskustelupalstalla jonku verran mut oon ollu vaan lukevana osapuolena ja nyt näin tän ketjun sattumalta ja rupes kiinnostaa, kun mulla ole liioin äippä-kavereita.. Olen tosiaan aika tylsistyny, kun päivät aina kotona tai lenkillä lähiympäristössä siihen asti että mies tulee neljältä töistä kotiin.. oon varmaan ihan kotihöperö mutta mikä tämä perhesandra oikein on? tai mitä siellä tehdään, jne.. en ole kuullutkaan :ashamed:
Jos vaikka joskus uskaltaisimme tulla käymään... :D
Onko teitä siellä aina vakiporukka vai mahtuisko uusi mukaan?
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.11.2006 klo 23:39 kesänkerttu kirjoitti:
Heissan! =)
Olen myös lahdesta ja mulla on 4kk vanha poika, oon pyöriny täällä keskustelupalstalla jonku verran mut oon ollu vaan lukevana osapuolena ja nyt näin tän ketjun sattumalta ja rupes kiinnostaa, kun mulla ole liioin äippä-kavereita.. Olen tosiaan aika tylsistyny, kun päivät aina kotona tai lenkillä lähiympäristössä siihen asti että mies tulee neljältä töistä kotiin.. oon varmaan ihan kotihöperö mutta mikä tämä perhesandra oikein on? tai mitä siellä tehdään, jne.. en ole kuullutkaan :ashamed:
Jos vaikka joskus uskaltaisimme tulla käymään... :D
Onko teitä siellä aina vakiporukka vai mahtuisko uusi mukaan?
rohkeasti mukaan vaan perhesantraan, se on sellanen lapsiperheiden kohtaamispaikka, auki ti-pe 9-14 sinne voi mennä omassa tahissa, siel on aina äitejä ja henkilökuntaa paikalla, siel on leluja, voi rauhassa syöttää lapset, kahvitella ja jutella toisten vanhempien kanssa. suosittelen sitä lämpöisesti. sijaitsee vapaudenkadulla siin mis on missiokauppakin, siin on ovissa hyvät mainokset, hissillä 5krseen =) =) tervetuloa
 
Poika syntyi 6.11, viikoilla 40+5. Nopea oli synnytys ja hyvin meni! Pojalla todettiin sitten kaksi päivää vanhana sydänvika ja leikattiin Hesassa neljä päivää vanhana. Kotiin päästiin viikko sitten tiistaina ja kaikki on nyt hyvin!
T.Pirre ja poppoo :wave:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.11.2006 klo 15:40 EFFICA kirjoitti:
Poika syntyi 6.11, viikoilla 40+5. Nopea oli synnytys ja hyvin meni! Pojalla todettiin sitten kaksi päivää vanhana sydänvika ja leikattiin Hesassa neljä päivää vanhana. Kotiin päästiin viikko sitten tiistaina ja kaikki on nyt hyvin!
T.Pirre ja poppoo :wave:
oi ihanaa...

ONnea kovasti teille kaikille ja hyvä että poika voi hyvin!!!! :hug: :hug: :hug: :flower: :flower: :flower: =) =)

sit kun jaksat ja pystyt tuot poitsun vaik santraan näytille...
:ashamed: " vauvakuumetta ilmassa"... =)
 

Yhteistyössä