Äidit+lapset Lahdesta

Moikka taas!

Mä olin jo perumassa kun yksi kaveri soitteli että nähdään toisessa puistossa, mutta eipä ne sitten päässeetkään, joten nähdään illalla :D
(kamala selitys vailla syytä ;) )

Mutta, me tullaan, jos ei nyt sitten ala sataa -meidän tuurilla just niin käy.

Nyt välipalalle, tuoretta pullaa :p
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.08.2006 klo 13:25 santtis kirjoitti:
Moikka taas!

Mä olin jo perumassa kun yksi kaveri soitteli että nähdään toisessa puistossa, mutta eipä ne sitten päässeetkään, joten nähdään illalla :D
(kamala selitys vailla syytä ;) )

Mutta, me tullaan, jos ei nyt sitten ala sataa -meidän tuurilla just niin käy.

Nyt välipalalle, tuoretta pullaa :p
Joo, pikkuhiljaa alkaa näyttää siltä, että tänään taitaa sataa... No, meillä kestää vain 10 min. että tästä kävellään siihen puistoon, ni tässä odottelen mihin tuo sää muuttuu...
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.08.2006 klo 21:56 tehotuhot kirjoitti:
Onnasko tapaaminen?Mä vasta löysin tän palstan...Mutta jos vielä tapaatte ni pistäkää ilmotusta kehiin niin ehkäpä meidänki pesue pääsee osallistumaan. :wave:
Juu onnistu ihan kivasti!
Oli vaan jännä kun tuntu että muut tuntee toisensa jo, ja itse menin vähän kuin ulkopuolisena mukaan...Mä olen onnettoman ujo juttelemaan :ashamed:

Mutta siis tosia kivoja mammoja oli ja suloisia lapsia. Mä olin se joka sai karjua koko ajan omiensa perään "ei sinne ei saa ei ei ei......". Mutta jos siitä huolimatta otatte meidät vielä mukaan niin tultashan me :)
 
Onpa hauska kuulla että jollain muullakin on vilkkaita kullanmuruja! :LOL: Meillä aamusta iltaan käy mieletön vilske ja hulina.Toisinaan tuntuu että päivä on menny komennellessa,toisinaan taas on seesteistä hiljaiseloa.Tyyntä myrskyn edellä :headwall: Niin,sovitteko uutta tapaamista?Mistäpäin Lahtea oli äitejä?
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.08.2006 klo 22:30 tehotuhot kirjoitti:
Onpa hauska kuulla että jollain muullakin on vilkkaita kullanmuruja! :LOL: Meillä aamusta iltaan käy mieletön vilske ja hulina.Toisinaan tuntuu että päivä on menny komennellessa,toisinaan taas on seesteistä hiljaiseloa.Tyyntä myrskyn edellä :headwall: Niin,sovitteko uutta tapaamista?Mistäpäin Lahtea oli äitejä?
Ei taidettu sopia..tai oli puhetta että ens kerralla nähtäs sisätiloissa (esim perhesantra) kun tuolla toi juttelupuoli jäi aika vähälle, kun jokainen vuorotellen meni omien murujensa perään :)

Mutta, laita mulle vaikka yytä jos haluut hiekkisseuraa, me asutaan paavolassa..ei oo pitkä matka ankkurin tai loviisanpässinpuistoon.

Meillä on oikeasti tosi vilinää näiden kans, tuo 5v kun tykkää juosta ja mesota (välillä vailla järkeä ;) ) ja sit tietty toi 2v juoksee mukana..kuopus sit konttaa ja "jäkättää" sormi tojossa perään :LOL: :LOL:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.08.2006 klo 22:12 santtis kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.08.2006 klo 21:56 tehotuhot kirjoitti:
Onnasko tapaaminen?Mä vasta löysin tän palstan...Mutta jos vielä tapaatte ni pistäkää ilmotusta kehiin niin ehkäpä meidänki pesue pääsee osallistumaan. :wave:
Juu onnistu ihan kivasti!
Oli vaan jännä kun tuntu että muut tuntee toisensa jo, ja itse menin vähän kuin ulkopuolisena mukaan...Mä olen onnettoman ujo juttelemaan :ashamed:

Mutta siis tosia kivoja mammoja oli ja suloisia lapsia. Mä olin se joka sai karjua koko ajan omiensa perään "ei sinne ei saa ei ei ei......". Mutta jos siitä huolimatta otatte meidät vielä mukaan niin tultashan me :)
Oli kyllä tosi mukava tavata kaikki :) toivottavasti pian uudestaan..! Ja uusiakin mukaan, kaikki ketkä vaan paikalle pääsee..!
Joo minäkin sain juosta muksujen perässä, ei ehtinyt tarpeeksi juttelemaan... Jos vaikka siellä perhe-santrassa onnistuis juoruaminen paremmin :) me aiotaan mennä sinne joka tapauksessa heti ens viikolla ja myöhemminkin. Toivottavasti tavataan :)
 
moikka vaan!
oli joo tosi kiva tavata teitä äidit ja lapset.
ei sitä tosiaan kamalasti kerinnyt kenenkään kanssa jutella ku piti juosta muksujen perässä.... :)
hyvin sä porukkaan kuuluit santtis..vaikutit tosi mukavalta....en mäkään mikään kamalan suulas ihminen oo...enkä tuntenut ketään entuudestaan...
olis kyl mukava saada leikkiseuraa ja äidille juttuseuraa useimminkin...
mä vaan taidan olla vähän ulkopuolinen kun oon päivät töissä.... :(
kiitos mukavasta kotimatkasta sulle pink82...

me ollaa muksujen kans ihan kotosalla koko viikonloppu ett jos joku kaipaa seuraa niin kertokaa.... :)

asustellaan siis launeella/liipolassa...miten tuon nyt ottaa :LOL:
 
Kiitos vaan itselles kinkku04 :) jää se höpiseminen niin päälle, että ois vaikka koko illaks riittänyt juttua :) et sä ulkopuolinen työn takia ole, kivastihan ehdit tapaamiseenkin. Meillä käy myös puistoilu ym. viikonloppuinakin, kun et sinne perhe-santraan pääse tulemaan.
Nii ja me asutaan asemantaustassa (kun joku kyseli).
Mä 23v, poika 3v10kk ja tyttö 1v4kk (profiilissakin jotain).
 
tehotuho
Meistä saakin hyvän lisän porukkaan.Lapsia löytyy 6kpl:tta,vanhin aloittaa koulun tiistaina.Viimeiset 7 vuotta raskaana ja imetystä.Nyt on pesue täynnä :p Pistäkää ehdotuksia tapaamisesta niin katsotaan jos päästäs mukaan.Juttu seuraa ei koskaan ole liikaa!
 
joo kivaa oli ja todellakin jutustelut jäivät vähiin noitten elohiirten perässä pysymisessä, mut tavataan vaan joskus tai piankin, me asutaan paavolassa joten päästään kyl aika hyvin liikkuu vähän kaikkialle. =) =) =) mä oon sellanen höpöttäjä et puhun vaikka lampputolpalle kun sille päälle satun! :wave: :wave:
 
Hyvin siellä porukka juttuun tuli ja kivaa oli!


Minä olen se räkänenäisten ja likanaamaisten Veetin (5v) ja Pepin (2,8v) äiti ja Hennalassa asutaan.

Tehkääpä ehdotuksia, että koska ja missä tavataan!
:wave:
 
heippa vaan kaikki äitylit ja lapset!!!!

miten ois tapaaminen taas tulevana tiistaina??? mä oon poikkeuksellisesti lahes koko päivän...aamupäivä kyl menee inkan sairaalassa käyntiin mut iltapäivästä ois meillä vapaata...

oisko ehdotuksia paikan ja ajan suhteen....
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.08.2006 klo 22:02 kinkku04 kirjoitti:
heippa vaan kaikki äitylit ja lapset!!!!

miten ois tapaaminen taas tulevana tiistaina??? mä oon poikkeuksellisesti lahes koko päivän...aamupäivä kyl menee inkan sairaalassa käyntiin mut iltapäivästä ois meillä vapaata...

oisko ehdotuksia paikan ja ajan suhteen....
Kivalta vaikutit sinäkin -etkä suinkaan ole ulkopuolinen vaikka käyt töissä! (viitaten aiempaan viestiisi ).

Me ei päästä tiistaina, meillä on pankissa juttutuokio ;) , mutta joku toinen päivä sitten?

Muutenkin nyt alkaa kaikkea touhua kun alkaa kerhot,mutta eiköhän me silti tulla tapaamaan teitä taas.

Kinkku04 -me ollaan menos huomenna helsinkiin juhlimaan synttäreitä ja rippijuhlia, harmi ettei olla kotona, ois ollu kyllä tosi kiva nähdä vaikka päiväkahvilla :D. Joku toinen päivä :) ?
 
SANTTIS paljon onnea hääpäivän johdosta!!!! :flower:

Santtis: joo,nähdään vaan joku päivä...ens viikolla on kans aika paljon ohjelmaa.....iltaisin sit meille kyl käy päivä ku päivä...ja tulevana lauantaina oon taas muksujen kans yksikseni ett jos teil ei silloin mitään...toki iltaisinkin voidaan nähdä.oon kotona aina neljän maissa...palataan ja mukavaa hesan reissua!


oisko ehdotuksia paikan ja ajan suhteen, tuollon tiistaina...ei vaan taida oita sisäpaikkoja oikein olla..siel ois sinänsä helpompaa ettei tarttis niin juosta muksujen perässä...vaik toi loviisanpässinpuistokin on tosi kiva paikka...laittakaa ehdotuksia...ja kertokaa pääsettekö...vaihdetaan jos ei tulijoita...mut aika vois olla 13 tai 14 aikoihin?
 
Kinkku: joo iltapäivät on tällä hetkellä parempia, meillä kun tuo kerhoilu alkaa maanantaina. Kerho on 8.45-11.45, siitä sit kotiin syömään ja päiväunet varmaan kolmeen.. Niin eipä me päivällä ees kerittäs minnekään :)

Me tästä just aletaan lähteä...Piti lähteä jo aikasemmin, mutta aamusta mentiin ulkoilemaan ettei noi ole ihan yli-innokkaita autossa. No sitte Daniela väsyi niin paljo että pakko oli laittaa päiväunille ennen lähtöä!
Tätä tää on mut onneks siellä on kakkua ja PALJON :p :LOL: :LOL:

Ja KIITOS hääpäiväonnitteluista :D <br><br>
 
Hääpäiväonnittelut täältäkin..! :) :flower:
Maanantaina meillä on muuta puuhaa, mut tiistaina kävis (keskivikkona myös käy). Mulla on TI hammaslääkäri launeella klo 10.50 :eek: sen jälkeen käydään varmaan kaupassa mut sit vois nähdä jossain..? Oiskohan launeella/asemantaustassa mitään paikkaa missä vois sisätiloissa koheltaa :) Vai pitäiskö nähdä jossain puistossa...? Ketkäs kaikki tiistaina ehtis, kinkku04 ainakin tais olla :)
 
juu.meille kävis tuo tiistai ja vissiin kai effica kans laittoi viestiä ett niille käy.nähtiin niitä tänään myös sattumalta perhepuistossa :)

mulla ei kyl säteile yhtään ett oisko tääl launeel/asemantaustassa mitää sisätiloja....hmmm....

meilläki tiistai aamupäivä menee päksis ja sit kotiin syömään...inkal päikkärit...ett oisko sit joskus kahen kolmen aikaan? ehdotuksia...ja paikkaa...


 
Tiistai kävis meillekin.Apua,2 yötä koulun alkuun :'( Meidän pikkunen koululainen,aika menee LIIAN nopeesti.Aamulla shoppailemaan kouluvaatteita ja muita tarvikkeita.Taitaa äitiä jännittää enemmän ku tyttöä.Tuli tos mieleen siitä paikasta et mites Marolan kotieläinpiha?Must se on 5:een auki tai jotain sinnepäin.Keskiviikkona alkaa kerho ja iltapäiväks tulee kerhokaveri leikkimään ni silloin ei päästä.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.08.2006 klo 22:20 tehotuhot kirjoitti:
Tiistai kävis meillekin.Apua,2 yötä koulun alkuun :'( Meidän pikkunen koululainen,aika menee LIIAN nopeesti.Aamulla shoppailemaan kouluvaatteita ja muita tarvikkeita.Taitaa äitiä jännittää enemmän ku tyttöä.Tuli tos mieleen siitä paikasta et mites Marolan kotieläinpiha?Must se on 5:een auki tai jotain sinnepäin.Keskiviikkona alkaa kerho ja iltapäiväks tulee kerhokaveri leikkimään ni silloin ei päästä.
Mitäs jos nähtäis joskus yhden-kolmen (miten teille käy) aikaan vaikka helkalantorilla (uudenmaankatu/helkalankatu/kaarikatu-risteyksen aukio) ja siitä käveltäis hiljalleen sinne eläinpihalle..? Ja sit poispäin sieltä... Ehdittäis jutella, lapsilla ois tekemistä jne... Toivottavasti nähdään tiistaina :)
 
Sovitaanko 2:lta?Ku en tiiä monelta koulu loppuu ni sit ainaki ehitään.Niin ja vaik meidän hyökkäysyhdistelmää ei tasalta näy ni tulossa ollaan,kun noi aikataulut välillä heittää.Kakkaa,tissittelyä ja lasten kanssa taistelua.Mutta tulossa ollaan ja kovaa vauhtia :wave: Hauska tavata uusia äitejä ja lapsia!Syksy tulee ja arki alkaa.
 

Mitäs jos nähtäis joskus yhden-kolmen (miten teille käy) aikaan vaikka helkalantorilla (uudenmaankatu/helkalankatu/kaarikatu-risteyksen aukio) ja siitä käveltäis hiljalleen sinne eläinpihalle..? Ja sit poispäin sieltä... Ehdittäis jutella, lapsilla ois tekemistä jne... Toivottavasti nähdään tiistaina :)


joo,käy meille hyvin. tulossa siis ollaan tiistaina :) se kaksi ois hyvä niinkuin tehotuhot ehdotti.

nähdään :wave:
 

Yhteistyössä