~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

Ja mulle neuvolasta lähete äitiyspolille kasvukontrolliin. Oli tullu sentti lisää kyllä sf-mittaan ja painoa 200 g, et ei tää nyt vielä kovin huolestuttavalta näytä, mut hyvä ku varmuuden vuoksi pääsee. Ja näkee pikkusen!
Illalla sitten sinne joogaan! :)

Toivottavasti sait nukuttua ja jaksat @Mandala tänään kirjoittaa enemmän, erityisesti tytön koko kiinnostaa! :D

36+4
 
  • Tykkää
Reactions: -dino-
@atvk87 hyvä että seuraavat (y) vaikkei varmasti mitään hätää olekaan. Ja onhan se aina kiva käydä kurkkaa mitä mahassa näkyy :love:

Mulle soittivat synnäriltä ja arvatkaas vaan oliko vähän jännät ajatukset ku satuin herämään siihen puheluun :ROFLMAO: kieltämättä ihan ekana ajattelin et öööh, enhän se minä siellä synnärillä ole vaan @Mandala ja @-dino- :ROFLMAO: mut peruivat vaan mun synnytysvalmennusajan :unsure: no varasin sit uuden tulevalle lauantaille :whistle:

Uusi viikko! 34+0
 
  • Tykkää
Reactions: atvk87
Täältä taustalta sylintäydeltä onnea @Mandala n perheelle :love: pikkunen ei malttanu ootella enää kuukautta että pääsee näkeen teidät!
@-dino- n uutisia myös kurkkimassa.. ja onnea matkaan molemmille, jos vielä kerkee toivottaa!! (y)
Ihana keväinen vauvabuumi täällä meneillään, ihan tässä itellekin alkaa kuumetta pukkaan :cautious: onhan toi nuorimmainen "jo" pian 8kk! :LOL:

Juu, myöhemmin onnistuvien listalta on poistettu sitä mukaa kun päässy takasin tänne, mut voihan sen poistaa kokonaankin.. eihän siellä kenenkään oo mukavaa kovin pitkään roikkua (n) (edit) Vertaistuen kannalta vois ehkä tänne takasin päässeiden tietoihin merkitä, jotka niin haluaa, aiemmat km:t. Ei varmaan juuri sillon kun on kokenu sen menetyksen, huvita plussien seassa sitä läpikäydä. Kun näihin raskauksiin varmaan kaikilla liittyy tavallista suurempia pelkoja, niin ainakin itellä se oli kkm:n jälkeen vielä potenssiin 10.. kun sen oli ihan konkreettisesti kokenu, että niin voi todella käydä mullekin. Tottakai tätä ennenkin järjellä tiesi, et kelle vaan voi käydä niin, mut ei ehkä ihan oikeesti uskonu että juuri itelle kävis.
 
Viimeksi muokattu:
Noniin vois tässä kirjoittaa kaiken mitä muistan joten voi tulla pitkä tarina. Eli vedet meni kotona pe-la yöllä ja viikkojen takia heti päivystykseen.Oli kyllä shokki itellekin kun vielä päivityksessä maatessa ei vaan aivot pystyny kässäämään että täältä ei lähdetä ilman vauvaa. Tietty vähän pelkotiloja ett lähdetäänkö sittenkään vauvan kanssa, että mitä jos käykin jotain. No siinä oli vähän odottelua minkä aikana kuuntelin rento synnytys kurssin rentoutumisäänitteitä ja vakuuttelin itselleni että tottakai tämä handlataan ja kyllä pystyin rentoutumaan ja torkkumaankin lyhyitä pätkiä. Osastolle siirrettiin joskus parin tunnin päästä. Siellä tulikin sitten tavattua vaikka miten paljon erilaisia kohtaloita. Toisella puolellla pitkää käytävää oli käynnistyspuoli ja se missä mä olin oli kai pääsääntöisesti ennenaikaisuuksia eri tarinoilla. Oli kolmosen odottaja odottamassa sektiotaan, oli yksi nainen kellä
niin pieni ja olematon maha ja itkuiset silmät enkå edes tiedä hänen tarinaansa, oli rv24 odottaja pelaamassa aikaa että vuodosta ja lapsiveden tulemisesta huolimatta saisi vauvansa pitää. Ja kaikkea siltä väliltä. Tuli siinä reilu vuorokauden aikana juteltua monien kanssa ruokapöydässä ja tottakai jäivät mieleen ja mietin miten heille käynyt. Mulla oli varmaan yksi parhaimmista tilanteista kun ei tytön syntymää tarvinnut estää enää.
Mies tosiaan kävi pojan kanssa aamupäivällä pyörähtämässä ennenku mummu tuli hoitamaan ja hakemaan heille. Otin aika iisisti sen päivän eikä oikeasti supistellut ja olin varma että käynnistykseen menee. Mies kävi tuomassa peliläppärinkin niin pelasin vähän tietokonepelejä :LOL: olin pitkin päivää silloin tällöin tepastellut käytäviä ja portaita mutta alkuillasta otin sitten kunnon rupeaman siinä ennen nukkumaan menoa. Itse kävellessä ei tullut supistuksen supistusta joten ei ollut kauheasti toivoa.
Nukkumaan mennessä supistuksia tuli noin tunnin tai puolen tunnin välein. Mutta kahden aikaa yöllä aloin kellottamaan 10min välein. Katselin sitä tunnin ennenku menin kansliaan puhumaan kätilön kanssa. Kuten aiemmin mainitsin niin olinkin sitten 3cm auki mikä oli lohduttavaa ja lisäsi luottoa omaan kehoon. Jäin siinä yöllä pystyyn ja laitoin aiemmin tekemäni Good vibes playlistan soimaan ja tanssin käytävillä yksikseni ja fiilistelin musaa. Nojasin seiniin yms kun tuntui hyvältä supistuksen aikana roikottaa käsiä ylhäällä samalla kun keinutin lanteita. Supistukset vaati jo aktiivista hengittelyä ja mantran toistoa ”ratsasta tämä aalto niin helpottaa”. Jotain tunteja jaksoin pysyä pystyssä kunnes mega väsymys alkoi painamaan ja menin sänkyyn ihan tietoisena arvellen että se laannuttaa suppareita, mutta tarvii vaan lepäämistä. No eihän se kauheasti lepoa tarjonnut vaikka supparit laantui siihen 20min välein. Tulivat jo sen verran kipeänä ett makuulta oli vaan pakko nousta sen tullessa ja kuitenkin alavatsasupistus tuntui repivän koko alamahaa hajalle noustessa. Kävin kansliassa kysymässä ett mitäs lievitystä voisi ottaa. Ehdotti oxanest jos ei mitenkään pärjää, ja kun kätilön mielestä ei kauhean edenneitä oltu jos kerran vaan 20min välein supparit ja kun vielå koin vähän pärjääväni niin menin sänkyyn ja yritin levätä. Sitte ne supparit alkoi aamuun mennessä olla jo lamaannuttavia ettei lantion keinuttelusta tullut juuri mitään enkä musaankaan pystynyt keskittymään. Ab tipan tuoneen kätilön kanssa keskusteltiin. Nyt alkaa hieman muistikuvat hämärtyä jo kellonajoista ja yksityiskohdista, mutta tilanne päätyi siihen että käyrät otettiin, mutta kun en olisi voinut kuvitellakaan makaavani käyrällä niin seistessä se ei piirtänyt juuri yhtään supparia :rolleyes: ja vauvan sykekin oli kätilön mukaan vähän liian korkea suurimmaksi osaksi aikaa (hipan päälle 170) niin ei pystynyt päästämään mua käyriltä kun pitää saada hyvä pätkä käyrää lääkärin tutkittavaksi. Sanoi kuitenkin että hälytä hänet jos en kestä olla enää. Hälytin jonkin ajan päästä kun supparit alkoi olla henkeä lamaannuttavia. Hän teki sisätutkimuksen (aaah piti maata selällään, kauheaa!) ja tulos 8cm - hups kiire saliin.

Vaikka olisin halunnut kävellä itse niin ei antanut kun niin auki, oli tuskaa istua pyörätuolissa se lyhytkin matka. En muista yhtään monelta oon ollut salissa. Mies tuli aikalailla heti sen jälkeen. Se salin sänky oli kauhean korkea johon piti vääntäytyä että siellä kätilö tutki uudestaan. Supparit siinä sängyllä oli myös kauheat. Mulla oli ollut Tens selässä aikaisesta aamusta asti mutta se tuntui vaan ehkä ärsyttävän enemmän. Käytin ääntäni eli synnytyslaulua. Sellaista pitkää matalaa aaaaaaaaaaaammmmmm, kuulosti varmaan aika eläimelliseltä :ROFLMAO: mutta ehkä tuntui auttavan. Sitten totesin kätilölle että Ok tiedän viimeisten senttien olevan ne epätoivoisimmat mutta en oikeasti pysy järjissäni niissä kivuissa. Kirosin itseni kun en ollut mitään aiemmin ottanut, mutta myös että jos nyt otan niin olisinko voinut selvitä ponnistukseen asti sittenkin ilman. Päätöksen kuitenkin teki puolestani uuden tyyppiset kivut: paine peräsuolessa ja kiristävä puristus emättimessä. Sanoin kätilölle ett ehkä mua ponnistuttaa mutta hän sanoi että tuskin se sitä on kun olin 9cm ja pienet reunan kaistaleet vielä jäljellä. Kuitenkin sain alkaa vähän myötäilemään sitä kipua ja kokeilla ponnistaa, mutta se alavatsaan supistuskipu teki siitä ihan mahdottoman. Joten päätin että meni syteen tai saveen niin mun on saatava jotain lääkettä. Siinä olotilassa oli mahdottoman tuntuista päättää ett epi vai spinaali. Päädyttiin spinaaliin koska vaikuttaa nopeammin. Olin sitten sängyllä koko ajan. Ei mitään toivoakaan mistään rentoutumistekniikoiden käytöstä, tämä oli puhdasta selviytymistä.
Sen valmistelussakin meni muka ihan älyttömän kauan ja huusin kivuissa. Siinä kun selkää valmisteltiin niin kätilö neuvoi ponnistamaan silloin kun tuli supistus, mutta ei siitä niiden kipujen takia tullut mitään ja suoranaisesti rukoilin mielessäni että lääke alkaisi toimimaan pian. Puhuttiin ponnistusasennoista mutta alkoi olla vaikeaa enää puhua tai päättää mitään.
Sitten kun lääke alkoi vaikuttaa nojailin polvilla sänkyn päätyyn ja nautin pienestä helpotuksen hetkestä. Mutta piti alkaa hommiin kuitenkin koska tytön pää oli tosi alhaalla jo. Spinaali kyllä vei kaiken tunnon alapäästå ja pidensi supistusten väliä aika paljon. Kätilö ohjasi kokeilemaan polvillaan sänkyyn nojaten sekä kylkiasentoa. Mahan roikkuminen polvillaan oli koko avautumisenkin ajan tuntunut pahalta, joten kylkiasennolla mentiin. Kätilön ohjeilla ponnistelin sitten täysin tunnottomana, mutta kuitenkin jotenkin tytön päätä sain liikutettua alemmas niillä. Sain oksitosiinia supistusten vauhdittamiseen mutta tunto ei palannut oikeasti ollenkaan mutta supistukset tunsin. Alussa ponnistaessa se alamahakipu hellitti mutta kumma että tunnottomuudesta huolimatta se supistuksen alavatsakipu tuli kunnolla takaisin ja ponnistusvaiheen edetessä paheni vain. Kätilö pyysi kokeilemaan puoli-istuvaa mutta se repi mahaa pahasti, mutta kuulemma tyttö liikkui parhaiten alas siinä asennossa. Välillä vaan karjuin etten pysty ponnistamaan sen kivun takia mutta silti löytyi jostain kuitenkin voimaa, ihmeellinen keho! Ihmeen paljon huusin ja karjuin mitä en edellisessä mutta olinkin niin kovin lääkitty silloin.
Kai siinä joku reilu tunti meni, en katsonut kelloa. Pään ulos saamisessa tuntui kestävän ikuisuus ja pää oli siinä puoliksi ulos tulleena kolmen supistuksen ajan. Kumminta oli että sekään venyttävä kipu ei ollut niin paha kun se alavatsakipu. Kosketin päätä ennenku se oli syntynyt. Kroppa tuli sitten lopulta yhdellä supistuksella ulos ja aivan jumalaton helpotuksen huokaus ja kyyneleet tuli saman tien :cry::love: Ja voi miten pieni hän on isoveljeensä verrattuna. 3110g ja 49cm (vrt 4kg ja 54cm), mutta niin täydellinen myös :love:
Sain vähän nirhaumia joihin kätilö laittoi ’kosmeettiset’ tikit eli ei välttämättä olisi tarvinnut mutta voivat helpottaa ettei pissaaminen kirvele. Pystyin kävelemään itse suihkuun ja oli tosi hyvä olo, mitä nyt painetta ja pientä pakotusta alapäässä.
Istukkakin syntyi ilman ongelmia tällä kertaa.
Siirryttiin sitten iltapäivällä lapsivuodeosastolle tosi hyvillä fiiliksillä, mitä nyt olisihan se ollut kiva jos olisi taas sen perhehuoneen saanut. Mutta siinä missä ekalla kerralla se olisi varmaan ollut ihan kuolemaa niin ei tämä näin nyt toisella kerralla haittaa.
Imetys on lähtenyt käyntiin ihan jees mikå on hyvä, koska niistä pienistä ensimaitotipoista on tosiaan hyötyä verensokereihin mitä ennenaikaisilta kontrolloidaan joidenkin tuntien välein. Imuotteen saamisessa välillä kestää ja sekös tyttöä hermostuttaa. Muuten kyllä on vielä rauhallinen ja oikein ihana pieni ynisijä :love:
Mies on kotona yrittänyt vähän järjestellä tytön huoneen kamoja että edes löytää tarvittavat, ja ostanut vaippoja yms mitä ei ollut edes hankittu vielå.
 
Tyttö tuli maailmaan hieman ennen puolta kymmentä. Sektio suju hyvin, heräämössä olen ja jalat jo liikkuu. Typy vietiin nii vauhilla teholle että isä ei kerenny mukaan. On nyt menossa sinne perään niin saan kuvia tytöstä ❤
 
@Mandala kiitos kertomuksesta, hurjaa menoa kyllä ollut :D nää synnytystarinat antaa kuitenkin aina jotain perspektiiviä siihen omaan rupeamaan, tietää edes jotain mitä voi käydä. Nauti tytöstä ja onnea vielä koko perheelle! Joko isoveli on käynyt moikkaamassa? Oliko millainen vastaanotto? :love:

@-dino- hurjan isot onnittelut teillekin! :love::love::love: hermoja odotteluun! Kohta pääset siekin moikkaa ihanuutta ❤
 
Onnea @-dino- :love: Toivottavasti toivuit hyvin ja voit hyvin nyt. Pienen kuulumisia myös odotellessa!
Ihan uskomatonta, että teidän molempien tytöt on jo täällä. :barefoot: ❤

Mites @Mandala siellä menee, onko ollu rauhallisia hetkiä huoneessa?
Oli tosi kiva lukea koko setti, oot kyllä hurjan hienosti pärjännyt! (y)
Ja pikkunen tyttöhän se sieltä tuli, tosin laskettuna ois voinu olla jo eri kokoluokkaa. :LOL: Ihana toi pään kosketus ennen vartalon syntymää. :love:
Hienoa, että imetyskin onnistui heti. (y)

Varmasti kaikin puolin parempi kokemus kuin pojasta, vaikkei ny ihan suunnitelmien mukaan lähtö tullutkaan. :D
 
Ai vitsi, kuinka täällä on huippuja uutisia! Onnea sylin täydeltä @Mandala ja @-dino- 
 :love: miten te nyt jo synnytätte?!!? Apua, kuinka aika rientää:) ja jännittävä lukea nuita synnytyskertomuksia. Jotenkin sektion jäljiltä tuntuu, että jotain erityistä on jäänyt kokematta.

Mie en jotenkin saa mitään aikaiseksi, edes kirjoitettua tänne, vaikka luenkin mielellään muiden kommentteja. Voimat alkaneet kyllä palata ja pahoinvointi väistyä, mutta siitä huolimatta mitään ylimääräistä ei tahdo irrota:censored:

Täällä tuntuu jo selvät liikkeet ja neuvolassa ultrattiin taas viikko sitten. Kaikki oli oikein hyvin. Rakenneultra siirtyi 20.5., kun en ollut tajunnut, että olen reissussa aiemmalla ajalla. Mahasta voisi ottaa jo ensimmäiset kuvat, ei nimittäin ole enää mitenkään peiteltävissä:) vaan nyt jo haasteita esim. nukkuma-asennon löytämisessä. . Huh, pitkät 5 kuukautta edessä..

Kovasti mietityttää kaikki hankinnat. Meillä on esikoisen rattaat sun muut tallessa, mutta haluttais uudet vaunut ja sitteri, ainakin. Edelliset monitoimirattaat oli niin kätevät, että haluan toiset samalla periaatteella, vaikka muista ominaisuuksista joutuisi vähän tinkimään. Saa vinkata teidän suosikkeja!

Terkuin hillan_kukka, 18+1:)
 
  • Tykkää
Reactions: atvk87
Hurjasti onnea @Mandala ja @-dino- !! :love::love::) Mulla oli pieni tauko etten ollut käynyt täällä lukemassa, ja nyt sainkin ahmia kokonaisen jännitysnäytelmän kerralla! :D

@Domi , mullakin on molemmissa raskauksissa kestänyt pitkään ennen kuin olen tuntenut liikkeitä. Esikoisesta varmaan jossain viikon 20 tuntumissa. Silloin oli istukka edessä. Nyt se on takana, mutta silti vielä rakenneultran aikaan oli sellaista hienoista kuplintaa esiintynyt viikon tai pari, josta en ihan satavarmasti uskaltanut sanoa että onko liikkeitä (vaikka kyllä ne oli, ei mulla normaalisti sellaista ole). Ehkä jostain viikosta 21-22 on ollut ihan selkeitä liikkeitä.

Viime raskaudessa mulle ilmaantui sappihappoarvon nousu ihan viime metreillä, ja sen takia nyt vikassa kolmanneksessa alkaa parin viikon välein labraseuranta. Ekat kokeet oli tarkoitus ottaa rv 28 (eli tosi aikaisin sekin), mutta kävinkin jo la-aamuna jolloin rv 26+6, kun oli tuntunut muutaman päivän ajan pienoista kutinaa ja olin onnistunut lietsomaan itselleni pelon, että nyt se hepatoosi on puhjennut taas ja vieläpä huippuaikaisin. Tänään näin kannasta vastauksen, arvot onkin ihan kunnossa! Mikä helpotus! (y):) Pitää vaan ihoa rasvata, ilmeisesti siitä vain kyse.

Tsemppiä kaikille omiin vaiheisiinne! Nyt en kerkeä enempää kommentoida, kun nukkumaan on mentävä, mutta palataan myöhemmin.

Katti 27+1
 
  • Tykkää
Reactions: Domi ja atvk87
@Mandala no on sulla ollu melko rajua menoa :D hienosti jaksoit!

Kiitos kaikille onnitteluista ❤ eilen ku näitä uutisia kirjottelin nii oikeen tajus kuinka iso joukko ihmisiä ympäri suomen oli mukana tsemppaamassa ja pitämässä peukkuja että kaikki menis hyvin. Perhe, ystävät, te sekä vertaistukiryhmä ❤

Syntyessään typy itki ja oli virkeä mutta sivuhuoneessa tutkimusten aikana oli sykkeissä ja hengityksessä ollut ongelmia niiin sillä veivät nii nopeesti teholle. Olivat korjaantunu kyllä ennen siirtoa. Pitkiä minuutteja ne oli odottaa kun ei yhtään tiennyt mikä vointi. Eilen vauva leikattiin ekan kerran 4 tunnin ikäisenä, huomenna taas vähän operoidaan osastolla. Iltaruuan jälkeen pääsin pyörätuolilla katsomaan ja voi luoja kun eihän sieltä olis malttanu lähteä pois ollenkaan ❤ loputtomasti ois voinu tuijottaa ja pitää pienestä kädestä kii ❤ painoa oli hieman reilu 3500g, pituutta ei oltu vielä otettu. Sektio sujui tosi hyvin, puudutteen laiton jälkeen iski semmonen syvä rauha eikä jännittäny enää. :love: muutenki toipuminen on lähteny hyvin käyntiin, oisin voinu nousta paljo aikasemminki jo ylös mutta vauva oli sillon just leikkauksessa nii ei ollu järkeä. Iltapalan jälkeen kävin hoitajan kans vessassa kävelten. Piuhat rajottaa vähän liikkumista, onneks huomena vähenee. Kipuja on vaan hieman liikkuessa. Maitoa on lähteny tulee ihan kivasti, onneks ei määristä tartte stressata kun ei se typy sitä vielä varsinaisesti syö vaan hoidellaan vaan suuta. ❤
 
Ihanaa kuulla @-dino- et kaikki on niin hyvin kun mahdollista. Hyvän kokonen typyhän hän on. :love:
On niin liikuttavaa. ❤
Onneks sä voit paremmin ja varmasti toivut nopeasti! (y)
Otatko maitoa talteen vai lypsät vaan tuotannon vuoksi?

Kiva kuulla teistä @Katti75 ja @hillan_kukka :) Koittakaa ny aktivoitua mukaan keskusteluun!
@Katti75 hyvä että hepatoosikokeet hyvissä arvoissa. Toivottavasti ei siitä nousekaan.
Ihanaa @hillan_kukka että siellä on selvät liikkeet ja konkreettinen maha jo näkyvissä. Paa tänne kuva! ;)
Millaisia tarpeita sulla on vaunuille? Missä olosuhteissa käytät niitä?

Mä sain jo torstaille sen lääkäriajan. :) ei tarvii jännittää montaa päivää.
Sit olin eilen siel tunnilla ja kysyin tunnin lopuks siltä ohjaajalta, et oisko tietoa miks mahassa on sellanen puutuneen tuntunen / tunnoton kohta, nii hän heti äitiysfyssarina kysy, että onko kyljissä jumia? No onhan siinä sellanen pistävä lihas-/hermojumi. Ja kysy et onko maha aina näin kova / supisteleeko paljon? Kerroin et olin neuvolassa aamulla ja tarjonnan kopelointi aina aiheuttaa vähä enemmän juttuja.
Käski varata ajan vielä ku kerkee, et tilanne ei ainakaan parane tässä lopussa. :D

Yskä ei oo helpottanut vielä, makuulla kutittaa kurkkua ja jouduin nukkuu koko yön kurkkupastilli suussa. Ällöö.
Tuntuupa tylsiltä nää omat kuulumiset :ROFLMAO:

36+5
 
Haikara matkalla :love:

nimim. ... hoito ... monesko tulossa ... LA

atvk87...... 1.ICSI 2.PAS... ensimmäinen ..... 23.5.2019
love- ... 3.IVF/ICSI 1.PAS ... ensimmäinen ... 10.6.2019
Pimpula76 ... 4.IVF lahja-alkio+lahjasolu/ 3.PAS ... seitsemäs ... 10.6.2019
adelmiina_ ... 3. IVF/ 2.PAS ... toinen ... 10.7.2019
vipe1986 ... 2. IVF/ICSI 3.pas ... kolmas ... 14.7.2019
Ihanapa ... 2.ICSI/ 4.PAS ... ensimmäinen ... 20.7.2019
Katti75 ... 3. IVF/1. PAS ... toinen ... 27.7.2019
gemmy ... 4.IVF/1.PAS ... toinen ... 6.9.2019
Domi ... 5 IVF/1.PAS (18. siirron) jälkeen "luomu" (scratshing) ... ensimmäinen ... 28.9.2019
hillan_kukka ... 4.IVF/2. PAS ... toinen ... 29.9.2019
Ramiina ... 2.IVF / 1.PAS ... ensimmäinen ... 29.9.2019
Anemonee ... 2.ICSI/1.PAS ... ensimmäinen ... 24.11.2019
Noran ... 2.IVF/5.PAS ... toinen ... la 26.11.2019
BlackCat ... 1.ICSI/2.PAS ... toinen ...la 21.12.2019
Rusakkonen ... 6.IVF/ICSI ... ensimmäinen ... la 30.12.2019


Tulevat tapahtumat :love:
atvk87 ... kasvukontrolli 2.5.
BlackCat ... varhaisultra 7.5.
Domi ... rakenneultra 14.5.
Rusakkonen ... varhaisultra 15.5.
hillan_kukka ... rakenneultra 20.5.
Domi ... Kela-neuvola 27.5.


Maaliin päässeet (y)
SalamaT ... 3.IVF 3.PAS ... ensimmäinen ... 40+1 ... 1.6.2018
kiuski ... 2.ICSI 1.PAS ... ensimmäinen ... 41+6 ... 7.7.2018
Zoona ... 2.IVF 3.PAS ... toinen ... 35+3 ... 10.7.2018
marrasmai ... 5.ICSI ... ensimmäinen ... 40+3 ... 11.7.2018
lullaby ... 7.IVF ... kolmas ... 41+0 ... 13.9.2018
Choco coco ... 2.IVF 1.PAS ... kolmas ... 41+2 ... 4.10.2018
Iiris80 ... 1.IVF ... ensimmäinen ... 20.10.2018
Mamido ... luomu 2.IVF:n jälkeen ... kolmas ... 11.11.2018
mmmoi ... 1.ICSI 3.PAS ... toinen ... 39+1 ... 19.12.2018
Miitta37 ... 1.IVF/1.PAS ... ensimmäinen
kettuperhe ... 1. IVF ... toinen ... 27.12.2018
An1z81 ... 1.IVF 2.PAS ... ensimmäinen ... 40+1 ... 4.1.2019
Toiveikas81 ... 3.ICSI ... ensimmäinen ... 38+0 ... 14.2.2019
Ismundo ... 1.IVF 2.PAS ... ensimmäinen ... 40+5 ... 14.3.2019
Mandala ... 2.IVF 2.PAS ... toinen ... 36+0 ... 28.4.2019
-dino- ... 2.IVF 2.PAS ... ensimmäinen ... 38+2...29.4.2019

************
Päivitykset siten, että ota [ quote ] alusta ja lopusta pois. Jokainen voi päivittää itse tai jättää punaisella värillä / muuten selkeästi päivityspyynnön.
 
Viimeksi muokattu:
@atvk87 joo lypsän että lähtis tuotanto käyntiin ja kaikki otetaan kyllä talteen ja toimitetaan teholle. He sieltä sitte sivelee pumpulipuikolla maitoa suun limakalvoille :) eilen kokeilin sähköpumppua mutta ei siihen herunu kyllä juurikaan. Käsin mennää toistaseks enneku nousee kunnolla (y) hyvä että sait ajan noin pikasesti, ei tarvi turhia odotella :) varmaa nyt tuntuu että omat jutut on tylsiä mutta kyllä niitä silti mielellään lukee :D
 
  • Tykkää
Reactions: atvk87
@-dino- ihanaa että kaikki meni hyvin :love: ja ihana typy hän varmasti on ❤ ihmettelen et miten sut tosiaan on saatu pois sieltä huoneesta, mua ei varmaan ois millään :LOL:

@atvk87 sä ootkin listassa jo seuraavaks, aikas jännää :oops: vähän ehkä hymyilytti et sun nimimerkki on tossa listauksessa matkalla vähän saanu muutosta :ROFLMAO: toivottavasti yskä helpottaa pian! Hirveen rasittavaa on yrittää nukkua jos yskittää..

@Katti75 kiva kuulla sinustakin! Hyvä ettei tuloksissa ollut häikkää ja toivottavasti kutina ei pahene (y)

@hillan_kukka hienoo et pahoinvointi on ruvennu väistymään! (y) toivotaan et väsymyskin helpottaa pian!

Täällä netflix on pari pv ollu kyl paras kaveri. Voisin vaan nukkuu :sleep: jäätävä jano aika lailla koko ajan ja sit jos luo liikaa vettä niin käy närästämään :confused: en tiiä onko jotain mahataudin poikasta vai johtuuko vaan närästyksestä, mut syönnin jälkeen iskee kauhee olo. Muutaman kerran ihan vessaan asti on juoksuttanu :sick: toivottavasti ei ainakaan mikään tauti nyt tähän iske o_O

34+1
 
  • Tykkää
Reactions: atvk87
Ihanaa @-dino- että oot päässyt tyttöä katsomaan ja kaikki hyvin! :love::love::love: Nuo pienet kädet on vaan niiin ihanat! :love: Tosi hyvän kokoinen typy on!

@atvk87 yskä on niin hanurista kyllä tuossa vaiheessa. Mullakin jäi yöpöydälle mynthoneita mitä joutu yölläkin syödä. Kumma kyl tääl sairaalassa yskä ja pienetkin flunssanoireet hävisi, mutta kurkun kutina palasi sitten eilen. Inhottavaa yskiä kun toinen tississä kiinni kun nännit muutenkin arat jo ja mahaa vähän nippaa jos oikein kunnolla yskii.
Ja mullahan oli mahanahka aika pitkään tunnoton navan ympäriltä. Ja sellanen vähän aran tuntuinen kuitenkin samalla. Tunnottomuus hävisi synnytyssaliin mutta hieman vielä aran tuntuinen. Johtuu varmaan siitä ihon venymisestä.

Kiva kyllä lukea kaikkien kuulumisia! Ei sitä vielä ymmärrä että oma maha onkin jo sylissä. Eilen viimeks havahduin jossain vaiheessa, etä enpä oo tuntenut liikkeitä mahassa pitkään aikaan. No miksiköhän :ROFLMAO::ROFLMAO:

Me käytiin se lastenlääkärin tarkastus äsken ja sen puolesta saatiin kotiutumislupa. Vielä pitää viimeiset sokerit katsoa lähempänä 2vrk ikää ennenku pääsee kotiin, joten on aikaa tapettavana. Sehän tietty sujuu tissihommissa.
 

Yhteistyössä