~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

Onnea tyttölupauksista :love:
Ja onnea Marille plussasta ja Rizulle hyvistä ultra uutisista :love:

Niin se mieli muuttuu, viikko sit iloitsin et jes pahoinvointia vois havaita olevan, mutta viikossa olo on pahentunu ja yyh vaikka en vielä ole edes oksentanu nii täähän on ihan kamalaa :rolleyes: Äskön menin aamupalaa hakemaan ja jääkaapissa hais eiliset lihapullat nii huh juuri ja juuri selvisin vammoitta :giggle:
Vielä viikko ultraan..Nyt on alkanu pelottaa, että mitä jos sielä ei olekaan kaikki hyvin, kun pahoinvoinnin myötä on alkanu pikkuhiljaa sisäistää sen et meille voi oikeasti tulla vauva, vaikka ei vielä ihan täysillä uskallakaan sitä ajatella.
 
Onnea tyttölupauksista :love:
Ja onnea Marille plussasta ja Rizulle hyvistä ultra uutisista :love:

Niin se mieli muuttuu, viikko sit iloitsin et jes pahoinvointia vois havaita olevan, mutta viikossa olo on pahentunu ja yyh vaikka en vielä ole edes oksentanu nii täähän on ihan kamalaa :rolleyes: Äskön menin aamupalaa hakemaan ja jääkaapissa hais eiliset lihapullat nii huh juuri ja juuri selvisin vammoitta :giggle:
Vielä viikko ultraan..Nyt on alkanu pelottaa, että mitä jos sielä ei olekaan kaikki hyvin, kun pahoinvoinnin myötä on alkanu pikkuhiljaa sisäistää sen et meille voi oikeasti tulla vauva, vaikka ei vielä ihan täysillä uskallakaan sitä ajatella.
Mun on hyvä vielä nauraa tuolle lihapullajutulle, mut oikeesti mä ootan kans kauhulla tuota pahoinvointia. Viimeksi se alkoi 5+1 ja jatkui 22-23 viikolle, olin kuukauden yhteensä saikulla 1-3 päivän jaksoissa oksentelun vuoksi. Onneksi ei tarttenut sairaalaan mennä vaan aina sain jotain kuitenkin alas, makuuasennossa. Mut enpä ole viiliä ja piimaa syönyt sen jälkeen, ne kun olivat ainoat ruokatarvikkeet, jotka meni alas :ROFLMAO:

Mua pelottaa kans ihan hiivatisti se ultra. Ja tämän päivän hcg-määritys, vaikka eilenkin tein testin ja sain jo Predictoriin melkein tasavahvat viivat. Mulla on ultra vasta 6+6, mikä olis aikasin päivämäärä, jollon se uskaltais ottaa? Tekis mieli siirtää tonne 6+1, kun se olis perjantai, vois sitten viikonlopun sulatella tietoa, jos siellä jotain kauheaa olis...:alien:
 
Kyllä mä uskon, että 6+1 hyvällä ultralla pitäisi näkyä syke. Eli jos yksityiselle olet kuitenkin menossa. Kyllähän joillain näkyy syke jo rv5+ mutta sitä en itsekään viitsinyt kokeilla vaan menin 6+4.

Kiia:lle tsemppiä pahoinvoinnin kanssa! Muista sinäkin, että jos töissä alkaa olemaan hankalaa sen takia niin saikkua vaan, turha kärvistellä :)

Muutama päivä käytetty sitä Vichyn dödöä ja kyllä ainakin toistaiseksi mulla pitänyt hyvin. Toivottavasti ei petä pidemmälläkään aika välilä käytettynä niinku se yksi dödö mistä täälläkin puhuttu.

31+3
 
Noniin ultrassa käyty, kaikki oli hyvin ja vastasi viikkoja 7+2 eli niinhän se lasketaan siirtopäivästä :) sydän pamppaili vimmatusti ruudulla! :love: Nyt ihastelen ultra kuvaa ja äitiyskorttia, ei tunnu yhtään todelliselta :rolleyes:
Minulle voi päivittää neuvola ajan 4.4 jos niitä ollaan tuonne myös päivitetty.
Ainiin ja laskettuaika on nyt siis 7.11 :)
 
  • Tykkää
Reactions: Lottainen
Haikara matkalla (y)

nimim. ... hoito ... monesko tulossa ... LA

lullaby ... 4.IVF PAS ... toinen ... 27.4.2016
Caro87 ... 2.IVF ... ensimmäinen ... 11.5.2016
iinukka1 ... 2.ICSI/IVF ... ensimmäinen ... 13.5.2016
kop kop ... 1.ICSI/IVF 2.PAS ... toinen ... 18.5.2016
Peppermint ... 1.IVF/ICSI ... ensimmäinen ... 18.5.2016
Mandala ... 2.IVF 1.PAS ... ensimmäinen ... 22.5.2016
Henrietta- ... 2.ICSI 2.PAS ... ensimmäinen ... 6.6.2016
Jezebel78 ... 1.ICSI ... ensimmäinen ... 12.6.2016
Gaudeamus ... 1.ICSI ... ensimmäinen ... 22.6.2016
hannuliini ... keskeytynyt 1.IVF ... ensimmäinen+toinen ... 30.6.2016
flow^ ... 2.IVF ... ensimmäinen+toinen ... 14.7.2016
Kiisuli80 ... 1.ICSI/IVF ... ensimmäinen … 20.7.2016
grey83 … 1.ICSI 3.PAS … ensimmäinen … 24.7.2016
Suvipilvi ... 1.IVF ... ensimmäinen ... 9.8.2016
Lottainen ... 2.IVF ... toinen ... 12.8.2016
frankie ...1. IVF ... toinen ... 24.8.2016
Lara_ ... 1.IVF 1.PAS ... ensimmäinen ... 2.9.2016
Misericordia ... 2.IVF 2.PAS ... ? ... 2.10.2016
Illantähti ... 2.IVF/ICSI ... neljäs ...
JONPA77 ...3.IVF 1.siirto ... ensimmäinen (2 sijaislasta) ... 1.11.2016
Jasmina20 ... 1.ICSI 1.PAS ... ensimmäinen ... 7.11.2016
Rizu ... 1.IVF 3.PAS ... toinen ... 7.11.2016
kiia-s ... 1.IVF 3.PAS ... ensimmäinen ... 8.11.2016
Elika ... 2. IVF/ICSI ... ensimmäinen ... 14.11.2016
Nenna81 ...2.IVF 3.PAS ... kolmas (ensimmäinen yhteinen) ...
Tupsuli ... 4.IVF ... toinen ... 1.12.2016

Tapahtumia tulossa :)


flow^ - ä-polikäynti 24.3. - rv 24+1
hannuliini - kasvukontrolli 24.3.
Misericordia - np-ultra 24.3.
Elika - varhaisultra 29.3.
lullaby - neuvola+lääkäri 29.3. - rv35+6
kiia-s - varhaisultra 29.3.
Misericordia - neuvola 29.3.
Caro87 - sype-käynti 29.3.
Lottainen - rakenneultra 30.3. - rv20+3
Mandala - neuvola 31.3. - rv32+4
JONPA77 - 1.neuvola 31.3.
hannuliini - kela-neuvola 3.4.
Jasmina20 - neuvola 4.4.
Misericordia - lääkärineuvola 4.4.
Suvipilvi - neuvola 6.4. - rv22+1
Nenna81 - varhaisultra 12.4.
frankie - rakenneultra 13.4.
Tupsuli - varhaisultra 13.4.
Caro87 - synnytystapa-arvio - 13.4.
Lottainen - neuvola 14.4. - rv22+6
lullaby - neuvola 14.4. - rv38+1
lullaby - neuvola 19.4. - rv38+6
Kiisuli80 - sokerirasitus 20.4. - rv27+0
Kiisuli80 - neuvolalääkäri 29.4. - rv28+2


Myöhemmin onnistuvat :cry:

Kesäheinä-78 (3.IVF 3.PAS - tm)
Maria_V (luomu - km)
Rusina80 (1.IVF 2.PAS? - kem)
haunoora (3.ICSI 2.PAS - km)
Mintikka (1.IVF 2.PAS - kem)
Hipsunpöpsy (1.IVF - kkm)
Bridge (2.IVF/1.siirto - tm)
annila (5.ICSI - kkm)
Mari32 (5.ICSI - kem)
Vilijonkka_ (1.IVF 4.PAS - tm)
SalamaT (2.IVF - kkm)
Toiveikas81 (1.ICSI - myöh. km)
Lia_ (2.ICSI - keskeytys rv22+1)


Maaliin päässeet :love:
 
Viimeksi muokattu:
Ihania uutisia monella!!!! Lämpöisiä onnitteeluja plussanneille ja ultrassa hyviä uutisia saaneille :love: Vitsi, meitä odottajia on jo monta!!

Täällä voidaan hyvin, kevään ensimmäinen muuttorumba takana :) Oon käyny lukemassa päivittäin kuulumiset mutta ei oo aika oikein riittänyt kommentointiin.
Pinetä närästystä alkanut tulla varsinkin öisin vessareissun jälkeen mutta muuten ei ole vaivoja (kop kop) (y)

29+2
 
Onnittelut hyvistä ultrakäynneistä! Pikkuisen näkeminen on kyllä ihan huikeaa joka kerta <3

Olen tyytyväinen, että sain mahdollisuuden pelkopolikäyntiin erikoislääkärillä. Mun pelot liittyvät eniten vauvan vointiin. Lisäultra, jossa tutkittiin vauvan kasvu, istukka ja virtaukset, oli oikein lohduttava ja enemmän kuin uskalsin toivoa. Mulle ei kylläkään annettu mahdollisuutta katsoa näyttöä saati printattuja kuvia mukaan mutta hyvä näinkin. Mulle myös luvattiin, että vauvan vointia tarkkaillaan tarkemmin loppuraskauden ajan, vaikka mitään hälyttävää ei ilmennytkään, jotta voisin olla rauhallisemmin mielin. Vauva oli keskikokoinen (joskin hänellä on pitkät reisiluut) ja painoarvio oli 2005g. Eli toistaiseksi sokerirasituksen poikkeava arvo ei ole vaikuttanut kasvuun eikä pitäisikään, koska arvoissa ei ole ollut heittoja. Täytyy kyllä sanoa, että ei lääkäri mitenkään superempaattinen ollut eikä häntä tuntunut kiinnostavan, mistä pelkoni johtuvat, mutta lopputulos oli ihan hyvä eli minulla on rauhallisempi mieli vauvan voinnista ja tiedän, että saan mennä äitiyspolille, jos esim. tuntuu, että vauvan liikkeissä tapahtuu muutosta. Seuraava käynti on rv 36 ja se korvaa ultraääniyksikköön sovitun kontrollikäynnin. Nyt myös tiedän, mistä ovesta synnyttämään mennään, mikä on ihan hyvä juttu :)

Peppermint 32+0
 
Ihania ultra uutisia tullut taas :love: Onnea kaikille :love:

Täälläkin on taas masussa palattu normaaliin jytäämiseen ja rumbaamiseen :D Kiitos kaunis kaikille, Mandala, Lullaby ja muut, jotka rauhoitteli, että välillä on vaimeampia päiviä. Täällä lopetetaan nyt vainoharhaisuus :whistle::rolleyes: ja yritetään keskittyä nauttimaan mönkijästä masussa :love:

Hain viime viikolla neuvolan jälkeen heti äitiyspakkausta, kun halusin saada hypellettävää :oops: Se tulikin jo eilen, ja se on se uus pakkaus. Yllätyin vähän, ja ehkä petyinkin kun toivoin sitä vanhaa... Mutta täytyy sanoa että kun sen läpi kävin niin totesin, että ei se sitten niin paha ja poikainen ollutkaan (y) Onhan siinä enemmän sinistä kun punasta, mutta suurelta osin se on neutraalia, ja ne sinisetkin voi yhdistää johonkin hempeempään niin ei oo sitten niin poikamainen laittaa tyttelillekään :p että ainakaan mua ei haittaa:) Ja mie tykästyin niihin ulkohaalareihin :love: Ne on vaan niin suloset pupuhaalarit :love::love:

Meillä alkaa muuttokin nyt Pääsiäisenä... :confused: Onneks on kuukausi aikaa muuttaa, niin ei pitäis niin pahasti stressata, ja ajatustyötä on tehty jo pidemmän aikaa asian tiimoilta ;) Ja mun ei kuulemma anneta edes oikein tehdä mitään... Mies valvoo kun haukka etten nostele tai kantele mitään mitä hän pitää painavana :LOL::love:

rv 23+2
 
Onnea hyvien uutisten tyypeille!:love:
Tyttöjä aika paljon tosiaan listalla, muistelin et joku puhui et ivf-lapset on useimmiten poikia? Nyt näyttää aika tasaiselta.:)

Kiisuli, ihanaa kun pääsit hiplailemaan jo uutta ä-pakkausta!:love: Ja tsemiä muuttoon!

Hienot lukemat Tupsuli!:love:

Peppermintin polikäynti kuulostaa hyvältä, ihanaa jos olo on nyt rauhallisempi ja mikä hienointa et tietää et voi mennä heti jos siltä tuntuu.(y)

Henrietallakin ollut muuttorumba, tsemiä nyt asettumiseen :)

Täällä lepäily jatkuu. Ihan kuin lääkekuuri olisi jo jotenkin vaimentanut menkkajomotusta? Ei oo oikein ruoka maistunut, kaikki makea maistuisi kyllä :barefoot:
Sokerirasitus oli eilen, oli aika tukalaa, saas nähdä koska saan tulokset. Ja että tuleeko radi. Sehän ei nykyään tarvii kuin sen 0,1 arvon heiton yhdessäkin luvussa niin tuomio tulee..ja siitä ei kuulemma eroon pääse vaikka kuinka kotona arvot pysyis kunnossa.:cautious:

Huomenna tasan puoliväli, aika huikeeta!:love: Toivottavasti päästään vielä mahd.pitkälle! Oon yhä nähnyt painajaisia ja pelkään tulevaa ultraa. Huhhuh. Dopplerilla kuuluu syke ja tyyppi liikkuukin koko ajan tunnistettavammin edessä olevasta istukasta huolimatta, mutta Lian kohtalo jäytää ihan hulluna takaraivossa.
Mitenhän Lia nyt voi?<3
 
  • Tykkää
Reactions: kop kop ja Mandala
Kääk mä en kestä, H&M:n nettikauppaan oli tullut uusia vastasyntyneiden vaatteita. Ne on iiiihania :love::D ihan kuin isojen ihmisten vaatteita (housut, shortsit yms) mutta vaan vauvakokoa, ja kaikkia lyhythihaisia - ja lahkeisia bodyja kesäksi :love: ja viiruja, paljon viiruja!! tykkään viiruista :LOL: Pitää kai odottaa kun saan käsiini pääsiäisenä mutsin kirppariostokset (joku megakassi taas kuulemma :rolleyes:), ennen kuin sekoan ja tilailen tuolta kaikkea :D

Lottainen toivotaan, ettei sulle rad tuomiota tule kaiken muun lisäksi! tuliko sulla ekassa raskaudessa?
Luotetaan vaan kovasti, että kaikki on oikein mallikkaasti siellä rakenneultrassa!

Henrietta onneksi sulla ei ole vaivoja ilmaantunut paljoa! varsinkin kun teillä taisi vielä se pari muuttoa olla tässä tulossa? tsempit!

Kiisuli ai nyt tuli jo uutta laatikkoa :eek: olen käsittänyt, että useimpina vuosina sitä edellisen vuoden laatikkoa on ollut tarjolla aika pitkäänkin jopa! Mutta kiva, että tykkäsit :)

Tupsulille vielä onnittelut verikokeen tuloksesta! toivottavasti pääset kontrolliin vielä niin saat vähän hermoja tyynnyteltyä ennen varhaistultraa.

Mä oon miettinyt, että kuinkahan paljon tuo turvotus voi nostaa painoa. Näkyvää turvotusta ei ole ihan tajuttomasti kyllä, mutta just sormuksista ja sukista huomaa. Mulla on oikeasti jo jonkun aikaa saattanut nousta pari-muutama sataa grammaa painoa yön yli ja mä punnaan itteni aamuisin ennen kuin syön, ja ilman vaatteita :cautious::confused: eikös se RAD voi nostaa myös painoa nopeasti äidillä myös? pitää varmasti puhua ensi viikolla neuvolassa asiasta, jos joutuu vaikka uuteen sokrutestiin :coffee:

Oikein ihanaa, pientä, pääsiäislomaa kaikille :)

31+4
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: iinukka1 ja flow^
Kiisuli ai sait jo uuden laatikon! Mäkin haluaisin sen ja en oo vielä laittanut ees hakemuksia menemään ku ajattelin viivytellä että saisin sen. Jakaako ne niitä jotenki alueittain vai saako jo kaikki uuden jos jollekin on jo jaettu? Vai mitenhän se menee...

Onnea kaikille joilla oli hyviä ultra ym. Kuulumisia:love:

Mullakin oli se poli käynti ja kaikki näytti hyvältä. Olivat taas kasvaneet ja kääntyneet pää alaspäin(y) vaikka vielähän ne kerkeää siellä pyörimään:ROFLMAO:
Mulla oli kans viikonloppuna kaks päivää ettei juurikaan tuntunut liikkeitä ja huolestuin jo siitä... Mut nyt on tuntunut senkin eestä yötä päivää :LOL: heh.

Te jotka ootte ostaneet tai päättäneet minkälaisen hoitopöydän haluatte niin millasen ootte valinnut? Kun niitä tutkailin niin osassa oli se koko pöydän päällys rajattu niillä reunoilla tai sitten taas oli siinä päällä semmonen rajattu alue sille alustalle tai pehmusteelle vai mikä se on(n) niin mietin et kumpi ois käytännölisempi...

24+1
 
Flow oletko miettinyt haluatko kokeilla alatiesynnytystä jos kerran vauvelit olisi oikeassa asennossakin?

Me ostettiin IKEAsta Stuva hoitopöytä, musta-valkoinen.
http://www.ikea.com/fi/fi/catalog/products/S79046590/#/S29047158
Se tuntuu tosi jämäkältä vaikka ei sitä ruuvailtu vielä seinään kiinni. Ja jotenkin tuntuu myös paljon isommalta kuin kuvasta voisi kuvitellakaan. Se hoitotaso on tosi leveä, että siihen voisi melkein mahtua jopa kaksi sellaista pehmustettua hoitoalustaa vierekkäin (ainakin niitä Pikku-Piia alustoja mikä meillä on). Me kun tarvitaan vain yksi hoitoalusta niin siihen tasolle olen ostanut pieniä säilytyslaatikoita joihin saa sitten pyyhettä, harsoa, pumpulipuikkoja yms mitä nyt tarviikaan.

Vähän korkealla se hoitotaso on, että jos on lyhyt ihminen niin ei välttämättä kauhean hyvä. Mä olen 165cm niin mulle se on ihan ok, samoin miehelle kuka on 195cm :D
 
Meillä on sellanen Brion hoitopöytä/taso, jonka voi laittaa sängyn päälle poikittain. Mut ei me sitä juuri käytetty, vaan meillä oli sellanen hoitoalusta kylppärissä pesukoneen päällä, tilat sen verran ahtaat. Ja toisaalta vauvaa tuli puettua aika paljon just kylppärissä ja sit toisaalta sängyn päällä, lattialla tai sohvalla. Mut jos sillon oltais hoksattu, oltais Babystylesta ostettu Little Footprintin lipasto, jonka päällä on irroitettava hoitotaso, kuitenkin vauvan vaatteet täytyy jossain pitää ja taaperon vaatekaapiksikin soveltuu myöhemmin mainiosti, kun tason irrottaa.
 
Tuo Ikean tasokin näyttäis toimivan lastenhuoneen kalusteena hyvin myöhemminkin. Saa leluja ja pieniä vaatteita myöhemminkin säilytettyä. Me koettiin pelkästään sellaset hoitotasot, joissa on joku avokori ja lähinnä se taso aika turhiksi. Mutta toisaalta toimii varmaan isossa kylppärissä esim. jossa on pesutorni ja ei muuta paikkaa kuivata peppua ja vaihtaa vaippaa.
 
Haa, kiitos Mandala. Menenkin kuluttamaan makoiluaikaani henkkamaukan sivuille :whistle::LOL:

Flow mä oon käsittänyt et sit kun joku saa uuden pakkauksen niin sit edelliset on loppu, mut varmaa ei oo tää käsitys..:ROFLMAO:
Mulla on esikoisesta jäljellä sellainen ikean kaappi, missä on erikseen kiinnitettävä hoitopöytäosuus, saa siis nostettua tarvittaessa sit ylös.. Sivuilla on reunat siinä hoitotasossa ja se oli hyvä kun ei tavaratkaan pudonneet.nse on tollainen kun tossa linkissä https://citiboard.se/skelleftea/skotbord,2049619
Sit kun hoitotasoa ei tarvii niin irrottaa vaan hoitotaso-osan.(y) Ja toi ostettiin huuto.netistä.
Tuo Mandalan linkkaama on tosi nätti!
 
Mä olisin luultavasti pärjännyt myös ilman hoitopöytää, mutta kun meidän vähäiset kaappitilat on kaikki ihan täpötäynnä, joten oli ihan pakko saada lisää säilytystilaa.
Ostettiin vielä sitten sellanen kolmen laatikon pieni lipasto samaa sarjaa kun ei tuo pelkkä hoitopöytä riitä. Mutta tuo Stuva on siitä kiva mallisto, että saa kaikkea eri kokoista ja näköistä osaa samaa mallistoa tulevaisuudessakin.
 
Flow, juu pakkaus tuli tosi nopeesti. Itse toivoin sitä vanhaa, mutta olen nyt tyytyväinen että sain tuon uuden :D mietittiin kans miehen kanssa, että miten tässä vaiheessa vuotta tulee jo uus, kun jostain luin että viime vuonna oli syntyvyys ollu vähän normaalia alhaisempi. En tiiä tuleeko ne sitten jotenkin aluetoimistoista tms. ja täällä Turkkusessa on jo uudet menossa. Jännä kuulla, kumman muut saa, kun nyt samoihin aikoihin tilaillaan eri puolilla Suomea :geek:

Meilläkin on nyt hoitopöytä mietinnässä, että millanen hommataan. Mietittiin että jos olis laittanu kylppäriin pesukoneen päälle sen alusta, vaan... Mutta kattoo päädytäänkö kuitenkin pöytätasoon...
 
Täytyypä mennä kurkkimaan henkkamaukan nettiin ;) Vauvavaatteet pesty ja ainakin housuja ja ulkovaatteita tarttee. Ohutta kaukalopussiakin mietin.

Hoitopöytäkeskusteluun..meillä kokoontaitettava vedenkestävä malli kylppärissä http://www.babystyle.fi/index.php/hoitopoydat-ja-alustat/hoitopoyta-classic-taittuva-musta-valkoinen.html
Ollut passeli, kun säilytystilaa vähän niin mahtunut olemaan vuosia jemmassa makkarin oven takana ;) Jos olisi vielä vähempi tilaa niin olisin hommannut pesukoneen päälle vain alustan. Sen verran herkkäselkäinen oon, että täysin ilman alustaa/koroketta en pidemmän päälle pärjäis.

Kiva kuulla, että uusi äitiyspakkaus jo jaossa. Ensi viikolla pitäisi itsekin se saada :)

Rupesin kirjottamaan jostain asiasta, mutta unohdin, että mistä. Muisti alkaa pätkiä pahemman kerran :O

Hyvää pääsiäistä :)

Rv 32+1
 
JONPA näin määkin ymmärsin siitä linkistä ettei siellä enää ois sitä yleistä vauvahuonetta, vaan ainoastaan sit eri huoneessa jos tarvii erityistä seurantaa..
kiia-s, lihapullissa ja varsinkin broilerpyöryköissä on ihan mielenkiintonen aromi kun pussi on avattu...täällä päin niitä kutsutaan pierupulliks :sick::LOL:
Tupsuli, ainakin sillon 6+6 pitäs jo näkyä selkee sykekin, mulla kun sillon 2014 tehtiin eka uä 6+0 niin ei näkyny vielä alkiookaan...tosin sehän (tai ne) sitten myöhemminkin 7+5 oli 4 päivää jäljessä.
Lottainen, niin ja eiks icsi:llä tullu useemmin tyttöjä? Näin muistasin lukeneeni.. vaikka en tiä onko siinä oikeesti merkittäviä eroja.
kop kop, se on sitä aivojen kutistumista :D ite oon huomannu että esim. lehtiä lukiessa ei jotenkaan pysty keskittyyn normaalisti siihen luettuun, siis välillä moneen kertaan pitää lukee jotain samoja lauseita että täysin muistaa mitä just luki ja tajuaakin sen.. o_O vai pitäsköhän tästä oikeesti jo huolestua..?! :LOL:

Kävin toissapäivänä kilpirauhasarvojen mittauksessa ja vaikka annos pysyny samana jo monta kuukautta, on laskenu sillä edelleen.. tsh 0,26 eli nyt jo raskaudenaikasen viitteen (0,3) alapuolella. Soitin neuvolaan mut ei oo kuulema mitenkään vaarallista silti ja katotaan tiistain lääkärissä jos annosta ruvettas keventään pikkuhiljaa.

Mietin kans jossain vaiheessa tota kokoon taitettavaa hoitopöytää, mut melko kalliita nekin.. eli oon aatellu pärjätä pesukoneella ja alustalla :) suht vähän aikaa sitä koko pöytää edes käytetään.
Tänään sain raivattua eteisestä tilan vaunuille/rattaille, ei tarvi sit mihkään alakerran varastoon jättää ja miten sieltä sit raahais lapsen lisäks jotkut ostoskassitkin kämppään.. helpompi näin että pääsee kärryjen kans suoraa kotiovesta sisään ja vois vaikka jättää lapsen rauhassa nukkuun siihen jos nukahtanu ulkoillessa.
Nyt pitäs vielä keksiä tästä tilanahtaudesta joku paikka/hylly missä lapsen vaatteita ja vaippoja yms. tarvikkeita alkas pitää..

Munarikkaita pääsiäisen pyhiä kaikille!


35+2
 
Meillä on pieni eteinen, jossa on seinällä naulakkoa ja kylppärin ovi yhdellä laidalla. Kulkuväylä keittiöön on myös aika kapea, että en tiedä kyllä yhtään miten vaunut saisi himassa säilytettyä :confused: enkä todellakaan haluaisi jättää mihinkään alakerran pyörävarastoon :X3: ehkä sitten pitää irrottaa vaunukoppa sisään tullessa, jalakset kuitenkin taittuu pieneen kokoon.

Täällä myös havaittavissa aivojen kutistumista. Töissäkin usein joudun lukemaan vaikka meiliä monta kertaa ennenku menee perille, että mistä siinä oikein puhutaan. Ja usein kesken lauseen unohdan mikä sana piti sanoa seuraavaksi ja ajatus katkeaa :D

Alkanut aamuisin pikkurillit kipuilemaan nivelistä. Jännä, että vain ne. Ja sitten vähän puutuneilta tuntuu sormet kun plärään kännykkää sängyssä ennenku nousen ylös. Kaiken näköistä.

31+5
 
Meillä kanssa on vähän tilanpuutetta ja tuntuu, että kuinkakohan nopeesti tänne ahdistuu, kun on nuo 3 koiraa ja kolmiossa asutaan o_O Ollaan kyllä ettimässä omakotitaloa, että josko tossa syksymmällä pääsis isompaan. Vaunut ei meilläkään oikein sisälle mahdu minnekkään.. kesällä voi säilyttää tossa etupihalla jossa katettu pikku terassi, mutta talvemmalla on kyllä ongelma että missä niitä pitää.

Me ostettiin kanssa ikeasta hoitopöytä, en muista mallia mutta ei ollut tuo sama mikä Mandalalla. Siinä on myös laatikoita niin toimii senkin jälkeen kun ei enää hoitopöytää tarvitse.

Eilen aamulla otin ekan omepratzolin närästykseen ja eipä oo ainakaan vielä närästäny! :) Vähän kyllä ärsyttää, kun ei heti tajunnut mitään tujumpaa ottaa, ihan turhaan tässä saanut kärsiä :LOL: Selkään kyllä sattu eilenkin vähän, mutta katsotaan miten etenee. Neuvolassa ei kommentoinut yhtään mitään noihin kipuihin mikä jäi vähän ärsyttään, mutta ei ollutkaan mun normaali terkka. Muuten neuvolassa kaikki ok. Kohtu on jo tossa kylkiluissa asti, ei ihmekkää kun ei meinaa ruokaa enää mahtua :ROFLMAO:

33+2
 
Lottainen - Kiitos kysymästä, täällä mennään pienin askelin eteenpäin. <3 Nyt alkoi ensimmäiset kuukautiset 5 viikkoa synnytyksestä ja ensi viikolla on jälkitarkastus. Saadaan toivottavasti lupa jatkaa yrittämistä ja se alkaa heti täydellä höyryllä. Jos ei julkiselle päästä alkionsiirtoon ennen syksyä niin käydään välissä yksityisellä tekemässä hoitokierros (vaikka "salaa").
Suru kulkee mukana päivittäin, hirveä ikävä meidän tyttöä. Käyn tänään ensimmäistä kertaa hautausmaalla viemässä kynttilän muistolehtoon, jonne tytön tuhkat on siroteltu.
Toivottavasti et liikaa pelkäisi ultraa, nämä tällaiset ovat niin harvinaisia. Haluaisin uskoa, että olin se prosentuaalinen rakenneultrassa narahtaja tässä ketjussa, eikä muita tulisi aikoihin.

Hyviä vointeja kaikille!
 

Yhteistyössä