~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

Iinukka :D painamalla sitä samaa kuvaketta toisen kerran niin se poistuu ;) miten olet muuten voinut? Kohta sullakin rakenneultra :love:
Hyvä tietää kiitos:) jotenkuten voidaan oksentelua edelleen viimeks just äsken oksensin lavuaariin ja loput pönttöön ja nyt vielä paukkas flunssa päälle.. :sick: hirvee jännitys päällä maanantaista ei jaksais millään odottaa kun liikeitäkään en juurikaan ole tuntenut.. tai ehkä olen joten pientä mutten ole varmao_O miehen käsi kun on masun päällä niin sillon yleensä alkaa tapahtuu ja tänä aamuna vähän tuntu et olis potkassut mut ota sit selvää oliko se:D;):love:
Täällä ollut harmillisia uutisia et ihan pahaa tekee ja voimia kaikille ketkä saaneet huonoja uutisia... ei ole reilua..:cry:

Nyt pakko jatkaa lepoa tai sit mennä takas pönttöä halailee. .. on tää ihanaa aikaa:sick::devil::love::D
 
Onpas täällä taas tapahtunut kaikenlaista, hyvää ja huonoa... Onnea kaikille hyviä uutisia saaneille ja voimia ja halauksia huonoja uutisia kohdanneille.

Tulee itsellä lueskeltua usein täällä, mutta kommentointi on vähän vähäisempää, kun ei oikein ole kokemusta mistään vielä... ensimmäistä kun tässä odotellaan. Mutta taustalla seuraan ja pidän peukkuja kaikille (y)

Tuolla oli ollut puhetta vaatteiden ostamisesta... Itse olen joutunut ostamaan jo yhdet isommat housut, ja pari tukivyötä :unsure: Kun mulla on toi plussapallo-ominaisuus omasta takaa jo valmiina, niin turvotus on korostanut sitä, ja oli pakko jo toimia asian takia. Toi tukivyö oli kyllä paras ostos ikinä, olo parani heti kun sai sen käyttöön :p
Ja farkuissa mulla on semmonen kuminauha/nappi jutska, että saa napin kiinni :LOL: Papuselle ei olla vielä uskallettu ostaa mitään valmiiksi, ihan liian aikaista vielä...:eek:

ON: Mulla oli eilen eka neuvola, toisaalta ihan jees käynti ja toisaalta vähän turha. Paljon sellaista tietoa, mikä oli jo tiedossa joko täältä tai muuten nettiä lukemalla. Mutta oli kauheen mukava päästä jutteleen naamatusten raskaudesta ja kaikesta tähän liittyvästä sellaisen kanssa, joka tietää asiasta jotain :)
Hieman petyin kun ei tehty mitään ultrausta tai kuuntelua tai mitään. Mutta sen ymmärsin, että tässä kohtaa myös no news is good news :D eli jos olo on hyvä eikä ole kipuja tms. niin voi olla luottavaisin mielin.
Ens viikolla meen verikokeisiin ja Loppiaisen jälkeen 7.1. on nt-ultra, ja seulavastaukset tulee sitten kirjeellä kotiin jos kaikki on ok, ja jos ei niin sitten tulee puhelu. Jännityksellä odottelen jo ultraa :rolleyes: Kauheesti toivon että papusella on kaikki kunnossa :love:

rv 9+2 (hui kymppi menee kohta rikki:love:)
 
Haikara matkalla (y)

nimim. ... hoito ... monesko tulossa ... LA

lullaby ... 4.IVF PAS ... toinen ... 27.4.2016
Caro87 ... 2.IVF ... ensimmäinen ... 11.5.2016
iinukka1 ... 2.ICSI/IVF ... ensimmäinen ... 13.5.2016
Aanis ... 1.IVF ... toinen ...
kop kop ... 1.ICSI/IVF 2.PAS ... toinen ... 18.5.2016
Peppermint ... 1.IVF/ICSI ... ensimmäinen ... 18.5.2016
Mandala ... 2.IVF 1.PAS ... ensimmäinen ... 22.5.2016
Henrietta- ... 2.ICSI 2.PAS ... ensimmäinen ... 6.6.2016
Jezebel78 ... 1.ICSI ... ensimmäinen ... 12.6.2016
Lia_ ... 2. ICSI ... ensimmäinen ... 22.6.2016
Gaudeamus ... 1.ICSI ... ensimmäinen ... 22.6.2016
hannuliini ... keskeytynyt 1.IVF ... ensimmäinen+toinen ... 30.6.2016
flow^ ... 2.IVF ... ensimmäinen+toinen ... 14.7.2016
Kiisuli80 ... 1.ICSI/IVF ... ensimmäinen … 20.7.2016
grey83 … 1.ICSI 3.PAS … ensimmäinen … 24.7.2016
Toiveikas81 ... 1.ICSI ... ensimmäinen ...
epplu ... 1.IVF 2.PAS ... ensimmäinen ...
Lottainen ... 2.IVF ... toinen ... 12.8.2016
Vilijonkka_ ... 1 IVF 4.PAS... ensimmäinen... elokuu 2016


Tapahtumia tulossa :)

epplu - varhaisultra 17.12.
Toiveikas81 - varhaisultra 18.12.
flow^ - 1.neuvola 21.12. - rv10+5
iinukka1 - rakenneultra 21.12.
Caro87 - rakenneultra 23.12.
hannuliini - nt-ultra 23.12.
lullaby - neuvola 23.12. - rv22+0
kop kop - nlalääläri 23.12. - rv19
hannuliini - neuvolalääkäri 28.12.
Lottainen - ultra 28.12. - rv7+3
kop kop - rakenneultra 29.12 - rv19+6
Vilijonkka_ - varhaisultra 5.1.
Kiisuli80 - nt-ultra 7.1.
Henrietta- - neuvolalääkäri 7.1.
Mandala - rakenneultra 7.1. - rv20+4
Peppermint - rakenneultra 5.1.
iinukka1 - ultra 12.1.
Mandala - kela neuvola 13.1. - rv21+3
Kop kop - neuvola 18.1. - rv 22+5
Peppermint - neuvola 19.1.
Henrietta- - rakenneultra 20.1.
Jezebel78 - rakenneultra ja lääkäri 27.1.
Gaudeamus - rakenneultra 10.2.
lullaby - ultra 15.2. - rv29+5


Myöhemmin onnistuvat :cry:

Kesäheinä-78 (3.IVF 3.PAS - tm)
Maria_V (luomu - km)
Rusina80 (1.IVF 2.PAS? - kem)
haunoora (3.ICSI 2.PAS - km)
Mintikka (1.IVF 2.PAS - kem)
Hipsunpöpsy (1.IVF - kkm)
Bridge (2.IVF/1.siirto - tm)
annila (5.ICSI - kkm)
Mari32 (5.ICSI - kem)


Maaliin päässeet :love:
 
Viimeksi muokattu:
Kop kop voi siuta kun siellä yötä myöten joudut kukkumaan :unsure: vähän odottelen itsekin milloin mahdolliset univaikeudet alkaa.
Ja joo nyt kun mietin tarkemmin niin en ole 100% varma oliko tuo 297eur ennen vai jälkeen kelakorvauksen. Se vähän epäselvästi puhui se nainen puhelimessa. Tyyriimpää silti kun omalla klinikalla.

iinukka no kylläpäs sulla pahoinvointi vielä kestää :eek: toivottavasti helpottaa pian. Mulla on ihan sama nyt noiden mahdollisten liikkeiden kanssa. Silloin muutama viikko sitten se elohiiri oli aika selvän tuntuista, mutta nyt kun sintti on kuitenkin kasvanut niin on vähän vaikeampi tässä vaiheessa havaita mikä on liikettä ja mikä ei. Esim usein tuntuu sellanen jännä möyrintä tai ihan kun joku hölskyy mahan sisällä tms, tosi vaikeeta perhana :D
Ja oiiiiiih paljon onnen hippusia rakenneultraan! Jospa saadaan päivitettyä listalle uusi väri laskettuun aikaan :)

Kiisulikin jo kohta kaksinumeroisilla! (y)

Täällä aamumahan pallo vaan suurenee, kohta menee jo navan yli hui. vaikka se muoto ja koko pääsääntöisesti edelleen vaihtelee pitkin päivää :D Jospa rakenneultran jälkeen pääsisi ostelemaan parit housut lisää ja uusia alusvaatteita kun alushousut ei meinaa olla hyvän tuntuiset ollenkaan. Isoimmatkin mitä löysin laatikosta ei mene mahan yli enää.

17+4
 
  • Tykkää
Reactions: iinukka1
Mua täällä jo kovasti jännittää huominen ultra...kun on niin sekavat fiilikset että onko tuolla mahassa elämää vai ei. Kahteen päivään ei ole tullut minkäänlaista tuhruvuotoa ja siitä olen iloinen. Tosin olen varma että taas joku päivä tulee...Oireita ei juurikaan ole, mitä nyt väsymys ehkä suurin oire ja tuntuu että nälkä on koko ajan, varsinkin aamulla :) Sit nyt on ollut ummetusta...tosin voi johtua siitä että olen syönyt aika paljon leipää mitä normaalisti en syö...Minkälaista liikuntaa te olette raskausaikana harrastaneet? Mä en ole oikein vielä tuohon liikunnan iloon vielä kiinni päässyt...kävelylenkkejä vaan tehnyt...Uimassa tykkään käydä mutta sekin on nyt jäänyt väliin noiden tuhruvuotojen takia.
 
Tsemiä ultraan Toiveikas!

En oo oikein jaksanut kirjotella, voin tosi huonosti koko ajan, lisäksi aallottain ihan järjettömiä voimattomuuden aaltoja, nytkin tuntuu että kroppa on ihan lyijyä, jaksa/pysty mitään extraa. Makoilen pääosin sohvalla. Tosi jees.(n)
Oon saikullakin loppuviikon.
Eikä auta syömiset tai syömättömyys. Pahoinvointiaallot kestäis ihan ok, mut tää mieletön voimattomuus on tosi raastavaa..
Pläääh.
Huomenna täydet 6vkoa. Joulu onkin kohta ja sen jälkeen se varhaisultra.(y)
 
Lottainen, mulla oli aika alussa samaa. Se väsymys oli jotain todella kamalaa, kotona monesti itkeskelin kun ei vaan olis pystyny mitään tekeen. Eipä mun oko kyllä vieläkää ole kummoinen jos en kotona ole, vaikka pahin väsymys meni ohi :D

Toiveikas, tsemppiä huomiseen, muistan itsekkin kuinka paljon jännitti mennä ekaan ultraan.

Mandala, kyllä ne liikkeet tulee varmasti sullekkin selvästi piakkoin :) mä tunnen ihan selvästi potkut yms mutta joskus jännästi vaan muljahtaa, en tiedä kääntyykö toinen sillon vai mitä :D

Ainii taas meni viikot rikki, tänää rv 19+1
 
Voihan väsymys sentään! Mä säästyin siltä(kin) vaikka kyllä yöunet pidentyi alussa jo 7:stä tunnista 9-10 tuntiin!

Koettakaahan kaikki pärjäillä huonojen olojen ja uupumuksen kanssa, ainakin tiedätte että maha-asukki se siellä äitiä kiusaa :) :love::sneaky:

Caro ihanaa kun tunnet liikkeitä hyvin! Kohta sullakin puoliväli ja rakenneultra ihan kohta :love:

Onnea hannuliini 12vkosta!

Toiveikas tulehan kertomaan miten ultrassa sitten meni! Tsempit (y)
 
Viimeksi muokattu:
Jaahas.. nyt olen vuorokauden miettinyt, että miten tähän ketjuun kuuluisi liittyä. Ja nyt päätin rustata nämä kaksi riviä tärisevin käsin (pelottaa niin pirusti julkisesti (anonyyminä:oops:) kertoa olevansa raskaana).

Vilijonkka_ ... 1 IFV 4.PAS... ensimmäinen... elokuu 2016

Vilijonkka_ varhaisultra 5.1.

Ja niille, jotka ei tunne tuolta toistelta puolelta niin 'alkuraskaus' mennyt vähän epätietoisissa tunnelmissa. Maanantain verikokeen tulos alle viitearvon, mutta keskiviikkon hcg oli 487 (muistaakseni). Kovin luottavaisin mielen en ole, kun taustalla syyskuussa varhainen keskenmeno. Mutta nyt en uskalla jaaritella enempää, jos se vaikka tuottaa huonoa onnea.

ps. en tiedä millä viikoilla ja päivillä olen, kun en tiedä miten blastosiirroista se lasketaan...
 
Tervetuloa vilijonkka tällekin puolelle ja toivon mukaan pysyy kiinni loppuun asti. Mä oon viime päivinä alkanut miettiä sitä että kun harva tietää töissä et oon raskaana mitä sitten kun vatsa pullahtaa esille niin sen jälkeen ei pysty enää peittelee.
 
Tervetuloa Vilijonkka vihdoin <3 <3 vaikka sitä itsekin niin aluksi kaikesta mahdollisesta ajattelin niin sen voin sanoa ettei täällä kirjoittelu kesken sitä saa menemään :)

Minä kierron päivänä sulla se blasto siirrettiin? Mulla viikot laskettiin ihan vaan viimeisistä menkoista kun blasto siirrettiin kp19 kun ovulaatio tehtiin kp14. Eikä tuota laskettua-aikaa ole edes ultrissa muutettu sen jälkeen.

Onnea vielä <3
 
Vilijonkalle lämpimästi tervetuloa tälle puolelle, pysyhän loppuun asti täällä! :love:

Onpas täällä monta pahoinvoivaa, kamalasti tsemppiä ja riittävästi lepoa! Mulla meni syksy ihan ohi, makasin zombiena paikoillani eikä ollut voimia mihinkään. Nyt olen päässyt jouluostoksille, edelleen yökkäilen mutta olen saanut pidettyä kaiken sisällä (pitää kai koputtaa puuta..). Mutta pyytäkää sairaslomaa, ei kannata sinnitellä töissä ja palaa loppuun.

hannuliini - Mä olisin mielelläni pitänyt töissä salassa vielä joulun yli, mutta vatsa pullahti esiin ja päätti toisin. Toisaalta nyt kaikki tietää, ihan kiva kun ei tarvitse salailla. Sulla varmaan kaksoset tulee pian näkyviin. Jos käyt ultrassa sillä mieslääkärillä (H. Virtanen) niin oli aika asiantuntevan oloinen tyyppi. Rivakkaan tahtiin eteni, mutta vastasi kyllä kysymyksiin jos niitä esitti.

Toiveikas - Tsemppiä ultraan, toivottavasti saat nukuttua yöllä, ettei liikaa jännitä. :)

13+1, maha varsinkin iltaisin sitä kokoluokkaa, että voisi luulla olevan pidemmälläkin. :LOL: Kipuja jonkun verran, ei enää niin voimakkaita kuin alkuviikosta.
 

Yhteistyössä